Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449435

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor onze vereniging hebben wij nu een 'inschrijftablet', met allerlei inschrijfformulieren op onze website. Nu vroeg ik mij af of iemand mij aan een manier (app o.i.d.) kan helpen om te voorkomen dat de browser verlaten wordt, tenzij er een PIN o.i.d. ingetoetst wordt.
Weten jullie iets?

Bij voorbaat dank!
Barbapapaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:18

steveman

Comfortabel ten onder

Volgens mij gaat de home-knop sowieso een obstakel zijn in deze, dit is een knop die je niet kunt overriden (iig in Android 4 zoals ik nu lees).

Een alternatief zou zijn om de browser als enige knopje in het homescreen te plaatsen, en alle andere apps te locken middels een van de vele app-lock-apps.

Dit zal opzettelijk gedonderjaag wat helpen beperken, maar een per ongeluk ingedrukte home-knop blijft een probleem.

[ Voor 49% gewijzigd door steveman op 14-03-2013 20:27 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Statusbalk kun je laten verdwijnen en verschijnen met deze app. Als je een moeilijke gesture bedenkt kan alleen jij de statusbalk laten verschijnen :). Ik weet niet hoe het werkt dat moet je zelf even testen.

Lite probeer versie: Google Play: GMD GestureControl Lite ★ root
Google Play: GMD GestureControl ★ root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Sowieso dus rooten...

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 09:19
Hier al eens naar gekeken: http://www.42gears.com/surelock/surelockandroid.html of http://www.42gears.com/surefox/surefoxandroid.html ?

[ Voor 25% gewijzigd door d33n op 15-03-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Anoniem: 449435 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:20:
Beste Tweakers,

Voor onze vereniging hebben wij nu een 'inschrijftablet', met allerlei inschrijfformulieren op onze website. Nu vroeg ik mij af of iemand mij aan een manier (app o.i.d.) kan helpen om te voorkomen dat de browser verlaten wordt, tenzij er een PIN o.i.d. ingetoetst wordt.
Weten jullie iets?

Bij voorbaat dank!
Barbapapaman
Zenprise, is nog vanop afstand beheerbaar ook. Kost wel wat :)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Pagina: 1