Ik speel met een xbox controller en het ligt er bij mij ten eerste maar net aan welke auto het is. De rx7 bijv. kwispelt met alles uit al zo snel dat het niet leuk meer is, daar is de trigger van een xbox 360 controller bijna niet gevoelig genoeg voor.Tackleberry schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:42:
Mja, ik speel met een gamepad, voel dan minder de behoefte om die dingen uit te zetten. Daar ga ik later nog wel een keer mee spelen denk ik.
Vooral op een track als daytona, waar het om hondersten van secondes kan gaan, maakt het in ieder geval wel uit. Met alle hulpmiddelen aan (of gedeeltelijk aan) zijn de snelste tijden voor mij gewoon echt niet te halen. Het maakt daarbij ook nog eens uit of ik met de linker stick of de D-pad stuur. Aan dat laatste ben ik eigenlijk gewend, maar dan zit ik uiteindelijk nog zo te tikken als dat ik met het toetsenbord deed en ook kan schelen op zo'n oval.
Stuurtje lijkt me het meesterlijkst, maar die heb ik niet. Ooit wel gehad (zo'n microsoft sidewinder stuur, plastic brol) en dat was eerst wel even wennen, maar kon daar wel smooth mee rijden op den duur. Heb ik nu nog wel eens problemen mee en dan "wapper" ik af en toe in bochten en da's vervelend als er mensen naast je rijden. Lijkt dan net of ik erop uit ben maar da's dus niet het geval.