[PC] Auto Club Revolution by Euthenyx

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

SuBBaSS

-has Ryzen

Tackleberry schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:42:
Mja, ik speel met een gamepad, voel dan minder de behoefte om die dingen uit te zetten. Daar ga ik later nog wel een keer mee spelen denk ik.
Ik speel met een xbox controller en het ligt er bij mij ten eerste maar net aan welke auto het is. De rx7 bijv. kwispelt met alles uit al zo snel dat het niet leuk meer is, daar is de trigger van een xbox 360 controller bijna niet gevoelig genoeg voor. :+
Vooral op een track als daytona, waar het om hondersten van secondes kan gaan, maakt het in ieder geval wel uit. Met alle hulpmiddelen aan (of gedeeltelijk aan) zijn de snelste tijden voor mij gewoon echt niet te halen. Het maakt daarbij ook nog eens uit of ik met de linker stick of de D-pad stuur. Aan dat laatste ben ik eigenlijk gewend, maar dan zit ik uiteindelijk nog zo te tikken als dat ik met het toetsenbord deed en ook kan schelen op zo'n oval.
Stuurtje lijkt me het meesterlijkst, maar die heb ik niet. Ooit wel gehad (zo'n microsoft sidewinder stuur, plastic brol) en dat was eerst wel even wennen, maar kon daar wel smooth mee rijden op den duur. Heb ik nu nog wel eens problemen mee en dan "wapper" ik af en toe in bochten en da's vervelend als er mensen naast je rijden. Lijkt dan net of ik erop uit ben maar da's dus niet het geval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:58

InFamous

excommunicado

Voor de mensen die het een goed idee vonden van Bullus om een soort competitie te starten, hier is het ACR GoT edition competitie topic.

[PC] Autoclub Revolution GoT Edition

Ok dit snap ik even niet, ik ben bezig met de nissan nismo. Nu heb ik alles behalve :
Finish ahead of a Class SC car in a race

Get the fastest lap time in a race

Nu heb ik net geraced op lake side italia east. Hier ben ik eerste geworden en heb de fastest lap tip. Maar deze zijn nog steeds 0%

[ Voor 42% gewijzigd door InFamous op 07-05-2013 16:44 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Staat al ergens eerder in dit topic maar dat is DutchFarmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
InFamous schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:40:
Voor de mensen die het een goed idee vonden van Bullus om een soort competitie te starten, hier is het ACR GoT edition competitie topic.

Ok dit snap ik even niet, ik ben bezig met de nissan nismo. Nu heb ik alles behalve :

Nu heb ik net geraced op lake side italia east. Hier ben ik eerste geworden en heb de fastest lap tip. Maar deze zijn nog steeds 0%
Geldt volgens mij alleen in multiplayer modus.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bullus schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:55:
[...]

Geldt volgens mij alleen in multiplayer modus.
ahh toch he, ik snapte het al niet. Staat ook lekker duidelijk omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07 19:03
Ik heb hem net ook gedownload (zat op mijn werk dit topic al te volgen maar om daar nou te gaan racen :p) maar het speelt inderdaad wel lekker. Nickname = Squat
Ga me zo aanmelden voor GoTSpeed, ik zie wel wanneer ik erbij zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door SquatRS op 07-05-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 03-07 23:09
InFamous schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 01:40:

jheb het zelfde probleem. ik maak een ticket van bug. En ik eis 500k cr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 15:38
Voucher Code: BETATHANKS

Je krijgt :

Paint: Simple Black
Livery: Autoclub Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Bedankt voor de tip!

[ Voor 147% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 07-05-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-07 19:57
Ik heb het ook ff geprobeerd, maar vind t eigenlijk maar niets, grafisch is het wel goed genoeg voor mij maar het stuurt gewoon niet lekker (natuurlijk wel alles uit gezet). Misschien dat het met een stuurtje ipv een controller wel fijn stuurt, maar ik heb eigenlijk ook geen zin om elke keer mijn stuurtje uit de berging te halen en er zijn genoeg andere games die wel lekker rijden met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GPLxWOtLt1Wrz9SrKDyCvGzd/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lyjVYSCxJBB3YFTf4hxzmjZo/medium.jpg

:)

We zijn een level omhoog, alleen er moet nog 10k gedoneerd worden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 09-05-2013 02:42 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anor
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-07 21:57
Gedoneerd ;)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?sid=54849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 00:08
Toffe politie livery! :D

Kan ik als (nu nog) non-member ook doneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Spel ziet er wel grappig uit. Ben nu aan het downloaden ;) Enneuh... Is er nog een plekje vrij in de GoTSpeed club?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks

Alleen clubleden kunnen doneren.
Het is aan Patjeee om nieuwe members te accepteren, 20 members kunnen er nu toegevoegd worden.

Wel jammer is dat er tot nu toe maar 11 leden actief waren in de nieuwe week van de 20.
Na elke nieuwe week moet men in de club opnieuw activeren dmv een race te doen.
Tackleberry schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:39:
Toffe politie livery! :D

Kan ik als (nu nog) non-member ook doneren?
Thanks, tekst kon beter..

[ Voor 73% gewijzigd door Bullus op 09-05-2013 13:59 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 12:55

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Ben tijdje ziek geweest :+ niet online gegaan voor een lange tijd ,Bullus , ik heb je admin gemaakt in de club en de club is nu weer vol nadat iedereen geaccepteerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bullus schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 02:31:
[afbeelding]
[afbeelding]

We zijn een level omhoog, alleen er moet nog 10k gedoneerd worden ;)
Wat wil ik je nu graag van het circuit afrijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Patjeee schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:48:
Ben tijdje ziek geweest :+ niet online gegaan voor een lange tijd ,Bullus , ik heb je admin gemaakt in de club en de club is nu weer vol nadat iedereen geaccepteerd is
Thanks, altijd handig als backup.
InFamous schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:21:
[...]

Wat wil ik je nu graag van het circuit afrijden :X
:S

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bullus schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Thanks, altijd handig als backup.

[...]

:S
Wat is er? Politie en hard rijden gaat niet samen he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Moet je mij wel eerst bijhouden :P

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bullus schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:21:
Moet je mij wel eerst bijhouden :P
Pffff wacht maar jij kom nog wel, die tiende extra rij ik er nog wel van af. Maar dat is meer voor het competitie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
https://autoclubrevolution.com/en/top-up pak gewoon deze 11.49 euro samen met een zonda en de lancer, paint, en 3000 ebucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Ik heb net voor €11.49 zon 3000 credit pakket gekocht kreeg er een Zonda F(meteen maar fully upgraded en loopt nu meer als 400km/u) en EVO(had ik al jammer genoeg)bij.
Heb meteen maar de M5 en de aanbieding van dit moment de Mc Laren MP4(stuurt erg goed!) voor E290 erbij gekocht.

Maar mijn vraag is nu welke is beter bestuurbaar/ de betere auto van deze 2: de Koenigsegg Agera of de Bugatti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
goosche schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:21:
https://autoclubrevolution.com/en/top-up pak gewoon deze 11.49 euro samen met een zonda en de lancer, paint, en 3000 ebucks.
Dat is een aardige aanbieding. Ik moest toen €19,99 betalen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Er komen nieuwe autoos over 2 weken schat ik. Want deze sales is wel er cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Weet iemand het antwoord op mijn vraag?
Welke is beter bestuurbaar/ de betere auto van deze 2: de Koenigsegg Agera of de Bugatti?

Had net een wedstrijd tegen een bugatti en hield hem gewoon bij op Spa met de Zonda.
Dan ga ik dus voor de Agera

[ Voor 31% gewijzigd door calsonic op 10-05-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Dan zou je even wat tijden kunnen vergelijken bij de leaderboard.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Bullus schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:58:
Dan zou je even wat tijden kunnen vergelijken bij de leaderboard.
Oke dank je dat is idd een goed idee.

Is het overigens zo dat je alle autos gratis een keer te huur krijgt voor 24 uur?
Heb er al aardig wat gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 20:43
ik ga het spel ook maar is proberen ben gek van race games:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Juist, even voor het eerst wat rondjes Moscow Kremlin Palace gedaan (daily challenge) in de BMW 1er M Coupé. In mijn tweede timed lap zet ik de snelste tijd neer op het Leaderboard... Helemaal geen strakke ronde, want wist nog een halve seconde voorsprong kwijt te raken in de laatste twee bochten. Natuurlijk vervolgens ook niet meer kunnen verbeteren.

Volgens mij geen populaire baan, kan me niet voorstellen dat deze ronde zo snel was! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Hmmm, als ik de game op pauze zet, werken mijn controls niet meer. Hij gooit hem dan in zijn achteruit, blijft op 20% throttle hangen en schakelt niet omhoog... Irritant.

[edit]
Vervolgens zijn ook nog eens alle controller mappings gereset.... Zucht.

En zelfs na het weer opnieuw instellen werkt het niet. Aaaaargh!

[ Voor 31% gewijzigd door Tackleberry op 10-05-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
mijn nieuwe aanwinsten 8)
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/256h3dy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/8ze7nt.jpg

De M3 rijd echt heel goed maar topspeed is maar 311.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Voor het eerst mijn (gratis verdiende) E-bucks uitgegeven, de McLaren MP4-12C kon ik niet laten staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er goed uit. Ik heb de McLaren MP4-12C gister ook gehaald. Kun je niet laten liggen natuurlijk. Zéker omdat ie enkel met e-bucks te krijgen is. Vandaag ff de Mazda RX-8 kopen om mee te doen aan die "Beat the devs" timetrial. Niet dat ik verwacht in de buurt te kunnen komen van de toptijden maar altijd leuk om te zien hoe ver je het kan schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Tackleberry schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 22:58:
Juist, even voor het eerst wat rondjes Moscow Kremlin Palace gedaan (daily challenge) in de BMW 1er M Coupé. In mijn tweede timed lap zet ik de snelste tijd neer op het Leaderboard... Helemaal geen strakke ronde, want wist nog een halve seconde voorsprong kwijt te raken in de laatste twee bochten. Natuurlijk vervolgens ook niet meer kunnen verbeteren.

Volgens mij geen populaire baan, kan me niet voorstellen dat deze ronde zo snel was! :D
Zag dit staan en dacht maar eens kijken. Na een redelijk aantal invalid laps voor mij mijn derde timed lap om de eerste plaats op het leaderboard te pakken. Was 0.11 sneller dan je. Verwacht overigens dat mijn tij nog wel makkelijk verbeterd gaat worden.
Op dit moment trouwens bij de eerste 4 op deze baan met deze auto 3 members van GotSpeed. De derde is Bullus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Ziet er goed uit. Ik heb de McLaren MP4-12C gister ook gehaald. Kun je niet laten liggen natuurlijk. Zéker omdat ie enkel met e-bucks te krijgen is. Vandaag ff de Mazda RX-8 kopen om mee te doen aan die "Beat the devs" timetrial. Niet dat ik verwacht in de buurt te kunnen komen van de toptijden maar altijd leuk om te zien hoe ver je het kan schoppen.
Tnx man :D

May Madness: The great Nissan 370Z is the next car we're giving away for 30% of it's normal price.
https://twitter.com/AutoClubRev

Ben benieuwd wat morgen in de sale gaat. Ik hoop op de Bentley, Corvette, Bugatti, of 1 van B class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Zo, nu aan het downloaden :D Is er nog plaats binnen de GoT club? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik denk dat we een 2de club moeten maken. We gaan toch wel over de 100+ . IK maak volgende week de 2de aan. Naam G0TSP33D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou even een klein uurtje geprobeerd, maar dit is toch niks voor mij. Instellingen zoals de versnellingen die gaar werken, auto's die bijna onbestuurbaar zijn en een Opel die in de 4e versnelling op rechte baan nog wil uitbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Anoniem: 258387 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 14:56:
Nou even een klein uurtje geprobeerd, maar dit is toch niks voor mij. Instellingen zoals de versnellingen die gaar werken, auto's die bijna onbestuurbaar zijn en een Opel die in de 4e versnelling op rechte baan nog wil uitbreken?
Zoiets dacht ik ook in het begin maar als je volhoudt en snellere auto's gratis krijgt voor 24 uur zul je zien dat het toch zeker wel een leuke game is.
Die corsa die je in het begin had dat is idd een auto die erg lomp en traag reageerd.
Maar als je bv in de Mc Laren MP4 of de Zonda F rijdt zul je zien dat het erg leuk rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

calsonic schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Zoiets dacht ik ook in het begin maar als je volhoudt en snellere auto's gratis krijgt voor 24 uur zul je zien dat het toch zeker wel een leuke game is.
Die corsa die je in het begin had dat is idd een auto die erg lomp en traag reageerd.
Maar als je bv in de Mc Laren MP4 of de Zonda F rijdt zul je zien dat het erg leuk rijden is.
Ik vind juist de wat "normalere" auto's leuk om mee te rijden. Supercars heb je bijna in elke game wel zitten. Maar dat je de versnellingen bijvoorbeeld niet fatsoenlijk in kunt stellen vind ik echt een gemis. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar :) Terug naar Forza maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 20:43
kan ik bij jullie in de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Op dit moment is de club vol...bij rank 11 kunnen we weer +20 members aannemen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 12:55

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Ik ben in new york op dit moment :') kan niet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Zullen we ruilen? :o

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Anoniem: 258387 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Ik vind juist de wat "normalere" auto's leuk om mee te rijden. Supercars heb je bijna in elke game wel zitten. Maar dat je de versnellingen bijvoorbeeld niet fatsoenlijk in kunt stellen vind ik echt een gemis. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar :) Terug naar Forza maar weer :P
Het instellen van mijn controller kon pas goed na het installeren van officiële drivers van Logitech ipv de standaard Windows 7 drivers, ACR is het eerste spel waarbij dit een probleem was...

[ Voor 4% gewijzigd door Tackleberry op 11-05-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZDbhOgArvghsLsiAW2IW9Vfk/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RSOS7lucr4m9SHRiI6eSR0Qe/medium.jpg

Nog niet klaar

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tackleberry schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:01:
[...]

Het instellen van mijn controller kon pas goed na het installeren van officiële drivers van Logitech ipv de standaard Windows 7 drivers, ACR is het eerste spel waarbij dit een probleem was...
Dat is nu het eerste wat ik heb gedaan, de officiele drivers installeren van mn stuur. Maar ik krijg bijvoorbeeld de versnellingen niet goed, en zou bij een game als dit wel zelf erg graag willen schakelen.

Het ziet er trouwens wel goed uit hoor! :) Verbaasde me echt over de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:06

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Ziet er alvast strak uit :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff spammen :) Lotus Evora S is nu in de aanbieding, van 455 voor 270 e-bucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tSJCS42CSKmJeejFMRXSUTIL/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mvdDpt8C5NuBzVQzirXumy1h/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XTKR1EeB1C6izdBQf2UsoNI5/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pBMPuOrsbG8rPNsVlyj07htY/medium.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg geslaagd Bullus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:43

Koenvh

Hier tekenen: ______

Hoeveel FPS had je? 60 of 57? (Linksboven 60, rechtsonder 57) :X

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
normaal strak 60, maar vanwege screenshots dat ie ff wat inzakt
Thanks, is wel aardig gelukt

[ Voor 58% gewijzigd door Bullus op 12-05-2013 19:36 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Tof! Misschien ook maar eens gaan kijken of ik een (in mijn geval basic) livery in elkaar kan knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is een auto weer te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

calsonic schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:24:
Weet iemand of het mogelijk is een auto weer te verkopen?
Ja dat weet ik, nee het is niet mogelijk (helaas) ;)

Ik heb m'n eigen Tweakersmobiel gemaakt, geen tijd om screenshots te nemen:
http://autoclubrevolution.com/en/profile/public/Koenvh

[ Voor 23% gewijzigd door Koenvh op 13-05-2013 22:40 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

hoe krijgen jullie je eigen plaatjes geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

InFamous schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:57:
Als je op de auto bedoelt: Dat is gewoon met shapes een half uur klooien totdat het een Tweakerslogo is.
Als je op het forum bedoelt. Iets als Fraps om screenshots te maken, en dan uploaden op bijv. Imgur (of imageshack etc).

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

nee inderdaad op de auto haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-07 13:15

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik speel nu ook mee.
Username is hetzelfde als hier op 't forum, rikdegraaff dus... ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Er zit een bug in het spel want als ik met de viper dit wil doen: "Complete a lap of Kolmarden Test Circuit in under 01:02:000" blijft hij na de race langzaam rijden en gebeurt er helemaal niets.
Ik moet uitloggen om weer controle te krijgen in ACR.

Is iemand hiermee bekend?

Edit: Er was een storing op de site en die is inmiddels verholpen.

[ Voor 89% gewijzigd door calsonic op 14-05-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

InFamous schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:57:
Vroeg ik me eerst ook af, maar is idd. gewoon ff sleutelen. Ik was eergisteren ook even aan het knutselen geslagen. De grap is dat het "wiel" van het logo in een van de decal-packs zit ("stars").

Afgelopen week eindelijk besloten maar eens een aanschaf te doen en ik had dat pack van 11,49 met de zonda, evo X en een aantal decal packs en kleuren, waaronder die met de tweakers ster.
Toen was het 10 minuten schuiven, groeperen en klaar was het logo.
Mijn tweakers golfje (excuses voor het ranzige screenshot)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RqFUmGx4RxsXNlGTTwKyJnML/full.jpg

Ik heb trouwens regelmatig dat de auto in de styling suite niet goed geladen wordt, waardoor ik de livery niet goed kan zien (en dus ook niet aanpassen). Hebben anderen dit probleem ook?
Het maakt niet uit of ik het in FF of chrome open, bij beiden doet hij dit. Om nou elke keer na een wijziging in de livery de cache van mijn browser te moeten legen lijkt me niet zo tof (en lost niets op bij mij...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
8) De mooiste de gruwelijkste auto van de game in de SALE de Pagani Zonda Cinque _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
goosche schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:20:
8) De mooiste de gruwelijkste auto van de game in de SALE de Pagani Zonda Cinque _/-\o_
Heb hem ook net gekocht voor 550 E-bucks _/-\o_
Jammer dat de site nu down is voor maintenance ;( heb er nog geen meter mee gereden...

Zal me benieuwen hoeveel sneller hij nu is als de Zonda F en of hij beter de corners pakt.
Mijn rondetijd op Daytona Oval staat op 35.32s met max 418 km/u.

[ Voor 19% gewijzigd door calsonic op 16-05-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ook maar even de Pagani Zonda Cinque gekocht, moet toch iets met die 3000 E-bucks uit het XL starter pack. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Spotlight challenge
In the next Spotlight Challenge event, Itonya has set a devilishly fast time on Indianapolis Oval with her BMW 1M. Your mission is to beat Itonya's lap time - not only will you receive a payout based on your position but you'll also get a bonus reward if you manage to beat the hot lap time!

Itonya is officially the fastest girl in Auto Club Revolution, as well as being our moderator. She's managed to secure the highest spot on our leaderboards countless times and she has driven more than 160 000km in ACR. Now you can test your skills against her time:

The contest will run from today 16.05 and close at midnight on Sunday 26.05.

Car: BMW 1M Coupé
Track: Indianapolis Oval
Lap Time to beat: 00:55:31

Leaderboard Payouts:

1st: 50,000 Cr
2nd: 40,000 Cr
3rd: 30,000 Cr
4th - 5th: 25,000 Cr
6th - 10th: 18,000 Cr
11th - 25th: 15,000 Cr
26th - 50th: 12,000 Cr
51st - 75th: 8,000 Cr
76th - 100: 6,000 Cr

Special prize for beating Itonya's Lap time:

200 E-bucks
toon volledige bericht
http://forums.eutechnyx.c...tonya?p=516590#post516590

[ Voor 82% gewijzigd door Bullus op 16-05-2013 15:44 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ben in twee uur tijd van plaats 54 naar 87 gekukeld... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Pff ik moet nog ergens 1 sec zien te verbeteren.
Het is toch pittiger dan ik had gedacht.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:06
Hoe komt het dat ik nergens een 1M te koop zie staan? Is dat een upgrade voor de 135i misschien?

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nou vooruit dan https://autoclubrevolution.com/en/bmw was trouwens al ergens gepost in het topic.

Tis gratis.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullus op 16-05-2013 20:48 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Oh jeetje, tweaker noobje gedaan :D
Bedankt, leuke actie!

Edit: eeeeen de XL-pack gekocht. Bedankt voor het overhalen calsonic. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Bwlian op 16-05-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Wat is die Zonda Clinque een beest van een auto zeg.
En dat voor maar 550 ebucks ipv 1375.
Heb de 2e tijd op Daytona neergezet en de 1e op LA River.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:39

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is er een makkelijke/snelle manier om een snelle RWD auto te krijgen? Heb niet veel tijd om te spelen, maar wil af en toe een rondje kunnen driften.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
bmw 1er m coupe is gratis ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:39

NoFearCreations

3DPrint the world!

Waar dan, bij mij is hij gewoon E230, of unlocked bij rank 15? Ik heb pas 2 rondjes gereden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 15:38
Even een klein stukje omhoog scrollen doen...
Bullus schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:47:
Nou vooruit dan https://autoclubrevolution.com/en/bmw was trouwens al ergens gepost in het topic.

Tis gratis.

[ Voor 71% gewijzigd door MEN-O op 20-05-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Heb afgelopen week maar een bug ingeschoten mbt het resetten van mijn controls zodra er iets vreemds gebeurt in het spel, meestal een grote crash door een destruction derby coureur. Wordt echt goed en uitgebreid opgepakt door de devvers. Nu hopen dat ze de oorzaak vinden. :P

Ander issue moet ik ook nog een keer inschieten. Na afloop van de race wordt de verkeerde beste tijd getoond, van een eerdere ronde. Wat ook vaak betekent dat er geen gemiddel van vier ronden wordt getoond. Gelukkig worden de tijden wel goed weggeschreven in het leaderboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169551

Ik vind het iritant dat je plaats niet goed word weergegeven als je na 30 seconden pas binnen komt.
Soms lig je 2e maar in de einduitslag lig je opeens 4e. Maakt niet uit voor je xp dacht ik maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Heeft toch met straftijd te maken?
Als je 2e eindigt en de 3e heeft geen strafpunten en de totale tijd is minder dan wat jij reed, dan eindigd hij als 2e en jij als 3e.
Andersom kan natuurlijk ook, dat je 4e eindigd en 2 en 3 hebben door straftijd meer totale tijd dan jij ,dan eindigd jij als 2e.

[ Voor 29% gewijzigd door Bullus op 21-05-2013 18:16 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Klopt, maar meer dan eens klopt er echt geen hout van.

Zojuist een ritje met de Opel op Spa, 3 rondes. 3x snelste rondetijd (2.42.xxx geloof ik) en dan toch op de 3e plek eindigen (van de 3) omdat de tijdwaarneming van mening is dat ik daar ruim 10 minuten over gedaan heb terwijl m'n tegenstand binnen 6(!) minuten 3 rondjes gemaakt zou hebben... 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Geleihoofd op 21-05-2013 22:52 . Reden: achtergehouden informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

:/
Best gaar ja!
Doe sinds kort ook wat meer multiplayer races en net tijdens een op daytona startten we met 6 in de lobby, 5 startten de race en al snel viel #4 ook uit en bij hem kwam een DNF te staan. Ik reed derde maar bij de einduitslag werd meneer DNF ineens wel meegerekend en ik stond plots weer 4e. Het was niet dat ik veel penalties had ofzo, hij had ook geen snellere ronde.. Er klopte gewoon niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, ook van de andere kant aangezien dit naar mijn idee meer te maken heeft met een verloren connectie. Heb zelf wel eens gezien dat de rest van 't veld één voor één uit de race verwenen (dus allemaal DNF) en at the end staan ze wel in de ranglijst, gefinished en al. Toen vroegen ze mij waarom ik in de laatste ronde de race verliet, dus toen was ik meneer DNF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Het zal ongetwijfeld zo gegaan zijn ja. Ik had dit nog nooit zo meegemaakt, hij gaf ben een van de afhakers "blabla has left" maar bij de andere niet, die kwam ineens op DNF te staan. Nou ja, het is niet het enige foutje en ik kan er op zich wel mee leven. Zo heb ik bijv. ook structureel dat als ik in een lobby een race wil joinen en ik niet de juiste auto heb, het me werkelijk nog nooit gelukt is om dan een andere auto te kiezen via de "popups" en vervolgens alsnog deel te kunnen nemen aan de race. Krijg altijd een foutmelding te zien. Ik moet dan eerst zelf een geschikte wagen selecteren en hopen dat ik nog op tijd in de desbetreffende lobby terecht kan komen. Dat gaat ook nog wel eens fout, maar goed ook daar valt wel mee te leven wmb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169551

Ik heb ook wat e-bucks gedoneerd. er kunnen nu 20 mensen extra in de clan.
Dus liefhebbers kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
d:)b
Ik zal vanacht de wachtende users toevoegen.(stuk of 6)

[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 23-05-2013 20:02 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Hier ook weer een sterk staaltje ACR score-logica:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lj0ktjAL3eguVMW1803ODylF/full.png

Er staat toch echt dat ik gewonnen heb, ondanks mijn slechtere tijd. Dit was dus een friend challenge die ik binnenkreeg van die user (is geen tweaker voor zover ik kan zien/vinden).

Is het bij de mede-eigenaars van de Zonda Cinque ook zo dat hij fully-upgraded 701 is waar eronder 700 max staat? Ook wel typisch in ieder geval. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is dat de best behaalde tijd ooit. Weet je zeker dat de tijd van 00:34:858 ook in de challange stond? Het kan best zijn dat Michel40, na het versturen van die challange, zijn tijd nog heeft verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 10:34
request voor de club gestuurd

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 10:03:
Volgens mij is dat de best behaalde tijd ooit. Weet je zeker dat de tijd van 00:34:858 ook in de challange stond? Het kan best zijn dat Michel40, na het versturen van die challange, zijn tijd nog heeft verbeterd.
Dat zou heel goed kunnen ja! Of die tijd ook in z'n challenge stond kan ik niet meer verifiëren omdat dat bericht automatisch weer verdwijnt, maar volgens mij was dat idd. een andere (niet zo scherpe-) tijd en klopt je uitleg.
Ik had hem er een bericht achteraan gestuurd met de vraag, waarop hij antwoordde dat hij ook een bericht in z'n inbox dat ik z'n challenge gewonnen had. Dat het zijn beste tijd ooit was in die popup had ik totaal niet bij stilgestaan, maar kan achteraf wel kloppen.
Blijft het vreemd vinden om die dan in de race results terug te zien, maar goed dat ik hem gewonnen had klopte dus iig. wel. Dat gebeurt me ook niet vaak. :P

[ Voor 14% gewijzigd door SuBBaSS op 25-05-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Helaas net een club gemaakt op een ander forum met nog maar 1 lid (Lvl 6) dus kan de Host rechten nog niet overdragen om weg te kunnen. |:(

Eindelijk aan het upgraden geslagen, dacht dat het E-bucks én credits kostte maar het is dus één van de twee.

Nissan GT-R :
5de Spa
4de Hockenheim Grand Prix
2de Hockenheim Touring
4de Kolmarden Test Circuit

Hebben jullie nog tips over auto's die echt must have's zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Bwlian op 28-05-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-07 10:48

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Het blijft toch een idioot probleem met die onnozele mensen die je van de baan rammen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93740

Heb ook request voor de club gestuurd. Ben net met het spel begonnen, best aardig :)
Naam ingame: rwv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ik moet user names op gaan schrijven van notoire Destruction Derby coureurs. Wat is dat frustrerend als je clean probeert te racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
SuBBaSS schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 02:38:
Hier ook weer een sterk staaltje ACR score-logica:

[afbeelding]

Er staat toch echt dat ik gewonnen heb, ondanks mijn slechtere tijd. Dit was dus een friend challenge die ik binnenkreeg van die user (is geen tweaker voor zover ik kan zien/vinden).

Is het bij de mede-eigenaars van de Zonda Cinque ook zo dat hij fully-upgraded 701 is waar eronder 700 max staat? Ook wel typisch in ieder geval. :D
Ik ga op ACR onder de naam Michel40.
Maar wat jij zegt klopt wel idd het zou beter zijn als ze na de challenge alle informatie zouden doorsturen naar de challenger - zoals de 2 tijden en op welke track het was.

Er zitten jammer genoeg nogal wat bugs in de game en dat is er 1 van.
Bij mij crashed de game niet meer nadat ik hem van de hdd heb afgehaald en op de ssd heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Er komt een grote update aan. Weet niet precies wanneer (ik schat volgende week maandag) maar weet wel precies wat er in gaat zitten en hopelijk zijn alle bugs dan weg.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Crash

En hopelijk hoeven wij dit niet meer mee temaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Dat zou wel heel erg mooi zijn.
Dat soort rare crashes kosten je vaak een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Na zo'n crash gaan mijn controls naar de default settings. Met de gamepad is de auto dan niet meer te besturen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-07 23:41
Ik ben ook maar eens begonnen.
Tot nu toe bevalt het goed.
Met de controller stuurt de auto lekker merk ik al.

Nu nog het gevoel krijgen om de baan te leren kennen

PSN: McMillan0984

Pagina: 1 2 3 4 Laatste