[PC] Auto Club Revolution by Euthenyx

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-08 15:01

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
zit weer op school :( kan niet spelen op dit moment , maar heb net gezien dat we level 4 zijn in de club , nog 3 levels en de rest kan ons meejoinen , dit club systeem werk wel erg goed ,i krijg altijd veel e-bucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
goosche schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:25:
[...]

mijn tijd is 01:04:318 sta nu 6de. net 5 rondes gereden op daytona met me m5 en de nissan gtr is sneller met 4 secs kan nooit wat een crap game :(
Volgens de leaderboards is de M5 zo'n 5 sec sneller dan de GTR bij daytona.
Heb je toevallig wat instellingen anders staan of is de M5 niet fully upgraded?
Met instellingen bedoel ik de SC, met SC uit gaat ie sneller door de bochten door.
SC=stability control

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:59

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik zal wel ontzettend kippig zijn, maar ik zie niet wat ze bedoelen met de "Top Up page" die je moet bezoeken voor de daily challenge. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-08 01:37
Bullus schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:13:
[...]

Volgens de leaderboards is de M5 zo'n 5 sec sneller dan de GTR bij daytona.
Heb je toevallig wat instellingen anders staan of is de M5 niet fully upgraded?
Met instellingen bedoel ik de SC, met SC uit gaat ie sneller door de bochten door.
SC=stability control
alles staat op medium en speel met semi auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-08 23:52
SuBBaSS schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 19:38:
Ik zal wel ontzettend kippig zijn, maar ik zie niet wat ze bedoelen met de "Top Up page" die je moet bezoeken voor de daily challenge. Iemand enig idee?
Klik op het winkelmandje naast de E-bucks. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34

DaWaN

'r you wicked ??

Ik zag dat ik ook in de GoT club zit, leuk :)

Ik heb alleen niet zo veel tijd om echt flink te levelen, maar de online races zijn erg leuk!

Ik zit alleen nog met één probleempje: ik kan de koppeling niet instellen voor mijn G27.
Zonder koppeling kun je de H-shifter niet gebruiken omdat je dan kraakgeluiden hoort en het schakelen 3 seconde kost. Daarom rij ik nu met sequentieel schakelen, maar de H shifter is toch leuker..

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik ben nu bezig met de event [moskou community], maar wat is ie pittig.
Van de 10 rondjes is maar 1 of 2 valid ,de rest wall collision of cut cornering. :F heel frusterend soms.

Alleen bij de s-bocht krijg ik ook vaak dat ik de corner cut 8)7 , dan vraag ik me af hoe ik daar kan afsnijden.
Iemand dat ook wel eens gehad?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
SALE om 18:00 ebucks only waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Kun je wat meer vertellen over die sale, heb geen fb.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Bullus schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:06:
Kun je wat meer vertellen over die sale, heb geen fb.
deze sale is crap evo voor de helft van de prijs ebucks dan en andere auto is de mini ook ebucks 95 stuks. dus gewoon crap. of je hebt nog geen evo dan is het wel een goeie deal. kan de prijs niet zien van de evo site blijft hangen. speel dit nu 2 weken eerste week was het cool maar nu sinds die patch echt bagger.

225 ebuck is de evo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, ik heb nog geen Evo. Na vanavond waarschijnlijk wel dan. De afgelopen dagen niet meer gespeeld maar ga vanavond ook maar weer eens wat rondjes gummen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks, wel snel kopen, want op=op

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik heb die 20 euro pack gekocht dan krijg je de Evo en de Zonda en 3000 ebucks. Dus heb al een Evo XD ben je goedkoper uit als je die pack koopt lijkt me toch wel een goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, wil ik de Evo kopen, blijkt dat je level 25 moet zijn. :'( Ik ben bijna level 21, misschien red ik het nog vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Vreemd, ik had gister de tvr typhon gekocht, terwijl ik nog niet op level 30 ben.
Met e-bucks kun je denk ik altyd kopen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 18:40:
Balen, wil ik de Evo kopen, blijkt dat je level 25 moet zijn. :'( Ik ben bijna level 21, misschien red ik het nog vanavond.
moet niet , je kunt gewoon gelijk rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, had het verkeerd begrepen. Met e-bucks kun je ze idd gewoon altijd kopen. Wil je ze met credits kunnen kopen dan moet je een bepaald level zijn. Er stond ook zo'n blauw cr. logootje voor, achteraf wel logisch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5184a1918bc7b/5184a1917e1bc-damn.thumb.jpg

tjonge jonge duurt wel lang zeg"

Eindresultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5184a59d175da/5184a59cedb96-ACR_2013-05-04_02-03-55-38.thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5184a6c726077/5184a6c703da3-ACR_2013-05-04_02-04-41-51.thumb.jpg

Cockpit ;) :
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5184a5e4f07f7/5184a5e4d4300-ACR_2013-05-04_02-04-58-67.thumb.jpg

DEZE AUTO IS GRATIS VERKRIJGBAAR. Klik hier voor een gratis 1erM coupe

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Auto Club Revolution "The BMW Experience - A Collaboration" Trailer

[ Voor 101% gewijzigd door Patjeee op 04-05-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Goed bezig.

Thanks voor de link voor de 1 M-er, die had ik nog niet.

Wat creaties gedaan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g4EtPfAjDuktoJYUBQMTDu1T/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m08rBku7fF9cNrRDed0gb5Ar/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F4wv3tSmJ7tv79c7yPwDJdRq/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i1U4PF3KsPZGPM5OEQgOjSGb/full.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:06

InFamous

excommunicado

Ik heb even hulp nodig, ik heb alles geinstalleerd en gister gespeeld. Zodra ik een tutorail heb gereden dan kan ik alleen de replay zien of afsluiten. Zodra ik op afsluiten klik word natuurlijk het spel afgesloten maar de website blijft op game running... staan. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Bedankt voor de M1. Altijd handig een gratis auto (zijn tenslotte toch Nederlanders ;) )

Voor het upgraden van je auto kun je doen via e-buck en credits. Zover ik kan zien kun je met ebucks altijd dingen unlocken. Echter via credits niet daarvoor lijk je bepaalde doelstellingen eerst te moeten halen om via credits de upgrades aan te kunnen schaffen, maar is er ook ergens te zien wat je daar precies voor moet doen.

Bijvoorbeeld heb nu bijvoorbeeld de Opel bijna compleet geupgrade echter kan ik nog niet de LV3 Weight reduction aanschaffen via credits. Hoe kom ik erachter wat ik nog moet doen om dat wel mogelijk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:27:
Ik heb even hulp nodig, ik heb alles geinstalleerd en gister gespeeld. Zodra ik een tutorail heb gereden dan kan ik alleen de replay zien of afsluiten. Zodra ik op afsluiten klik word natuurlijk het spel afgesloten maar de website blijft op game running... staan. Heeft iemand anders dit probleem ook?
Heb je dit iedere keer wanneer je afsluit? Het kan namelijk wel eens een keer voorkomen. Ik heb het soms ook wel eens.
_A3 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:32:
Bijvoorbeeld heb nu bijvoorbeeld de Opel bijna compleet geupgrade echter kan ik nog niet de LV3 Weight reduction aanschaffen via credits. Hoe kom ik erachter wat ik nog moet doen om dat wel mogelijk te maken?
Waarschijnlijk heb je nog niet het benodigde level bereikt om die upgrades te mogen doen. Je kan namelijk alle upgrades gewoon met credits kopen, mits je level toereikend is. Nog even doorracen dus.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
_A3 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:32:
Bedankt voor de M1. Altijd handig een gratis auto (zijn tenslotte toch Nederlanders ;) )

Voor het upgraden van je auto kun je doen via e-buck en credits. Zover ik kan zien kun je met ebucks altijd dingen unlocken. Echter via credits niet daarvoor lijk je bepaalde doelstellingen eerst te moeten halen om via credits de upgrades aan te kunnen schaffen, maar is er ook ergens te zien wat je daar precies voor moet doen.

Je moet eerst level 1+2 upgraden voordat je level 3 kunt doen en slicks hebben op het optimaal te benutten.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:35:
[...]

Heb je dit iedere keer wanneer je afsluit? Het kan namelijk wel eens een keer voorkomen. Ik heb het soms ook wel eens.
Ja altijd, of ik nou alt+f4 afsluiten of gewoon exit doe, hij blijft zeggen game running... en ik kan vervolgens helemaal niks doen dan de website afsluiten en opnieuw openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Welke browser gebruik je?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

IE en Chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke versies? Heb je ook al een support ticket ingediend bij de ontwikkelaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:32:
En welke versies? Heb je ook al een support ticket ingediend bij de ontwikkelaar?
Nee nog niet zit nu op me werk, versie IE 9 en chrome moet ik even nakijken. Mijn vraag was meer doe ik iets fout of hebben er meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InFamous schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Nee nog niet zit nu op me werk, versie IE 9 en chrome moet ik even nakijken. Mijn vraag was meer doe ik iets fout of hebben er meer mensen last van.
Lijkt mij niet dat je iets fout doet. Wanneer je na de race voor Exit kiest, zou je nadat het spel (Racing App) afgesloten is, vrijwel direct de results moeten zien. Het schermpje met je tijden en verdiende credits e.d. Wat ik al zei, soms komt het voor dat je enige tijd "Game running" ziet staan maar duurt nooit langer dan een seconde of vijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
InFamous schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:11:
[...]

Ja altijd, of ik nou alt+f4 afsluiten of gewoon exit doe, hij blijft zeggen game running... en ik kan vervolgens helemaal niks doen dan de website afsluiten en opnieuw openen.
Volgens mij had ik dit in het begin ook, de race app was dan bezig met tracks aan het downloaden.
De website is dan wat donkerder?
Check even in de download panel of alles gedownload is of probeer het weer opnieuw te installeren na een uninstall.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:51

Koenvh

Hier tekenen: ______

Leuk dat er ook een GoT topic voor is!
Ik ben op ACR Koenvh

Nu pas level 5, aangezien ik weer was vergeten dat ik ACR had :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Raptor van 888 > 375 en Gumpert van 1595 > 425 e-bucks in de sale !

Heb ze beide gekocht O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Bullus op 04-05-2013 17:41 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik ook lol die gumpert rijd lekker. Kan geen Forced Induction kopen voor deze autoos :F

[ Voor 43% gewijzigd door goosche op 04-05-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al eens gehad dat het niet lukt een auto een andere kleur te geven? Ik probeer mijn Gumpert een ander kleurtje te geven maar als ik op een kleur klik gebeurt er verder niks. Andere auto's geen probleem maar de Gumpert weigert van kleur te veranderen. Zelfs met de standaard kleuren waarmee hij wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Ik heb momenteel ook een probleem met de kleuren en upgrades, ik heb 3 auto's de Corsa. 1er M en de Lotus. Nu wil ik wat upgrades uitvoeren aan mijn BMW maar sinds ik de Lotus heb staat die op selected, zodra ik de BMW selecteer en naar upgrades ga dan krijg ik de Lotus te zien. Als ik dan terug ga naar de home page zie ik de Lotus weer geselecteerd zijn. Dit krijg ik maar niet weg.

NVM.... Opgelost via het onderste menu werkt het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door InFamous op 04-05-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:05:
Iemand al eens gehad dat het niet lukt een auto een andere kleur te geven? Ik probeer mijn Gumpert een ander kleurtje te geven maar als ik op een kleur klik gebeurt er verder niks. Andere auto's geen probleem maar de Gumpert weigert van kleur te veranderen. Zelfs met de standaard kleuren waarmee hij wordt geleverd.
Even terug naar de home tab en je ziet de kleur veranderen, klopt inderdaad dat ie bij de spuitery de kleur niet verandert.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Hier ook veel dank voor die link naar die beamer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 13:28
Jammer dat de GoTspeed autoclub net tijdens mijn vakantie is aangemaakt. Hopelijk is er nog plek voor me. :)

Was ik nou de enige die met GoTspeed op de proppen was gekomen, lag zo voor de hand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
is de site gecrashed ofzo ik kan er niet op:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Moet ik die BMW versie van ACR over mijn huidige installatie heen installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Maakt niks uit, je kan later alsnog aanpassen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:00:
is de site gecrashed ofzo ik kan er niet op:S
Heb hier ook problemen... time outs. Heb zowieso problemen met m'n internet hier. Jij toevallig ook Ziggo?
Tackleberry schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:02:
[...]

Moet ik die BMW versie van ACR over mijn huidige installatie heen installeren?
Je hoeft niets te installeren. Je moet een paar opdrachten uitvoeren op de ACR website en als laatste een rondje rijden met een 1M die het spel beschikbaar stelt. Na afloop filmpje kijken en krijg je hem in je garage en issie van jou.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:30
Ook maar eens aangemeld, ziet er erg leuk uit! Vooral dat customizen. Kon in NFS uren altijd bezig zijn, gewoon die auto wat aanpassen etc :P

Edit:

is het wel een beetje te doen zonder stuurtje? :F

[ Voor 18% gewijzigd door R0y. op 05-05-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
geen probleem hier

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Stom, toch die BMW versie geinstalleerd, nu zijn mijn controller settings weer helemaal naar de klote. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
En we zijn rank 6 :)

Controller settings?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
R0y. schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:10:
Ook maar eens aangemeld, ziet er erg leuk uit! Vooral dat customizen. Kon in NFS uren altijd bezig zijn, gewoon die auto wat aanpassen etc :P

Edit:

ben keyboard rijder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

R0y. schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:10:

Edit:

Met stuurtje is beter, maar zonder gaat ook... 't Is wel een stuk minder leuk (vind ik)... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 05-05-2013 11:34 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
Speel het met een xbox controller en dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Gisteravond paar rondjes gereden op lakeside italia east weliswaar practice met time ranking sta daar nu 2de met een honderdste verschil met de BMW 1er M coupe

[ Voor 7% gewijzigd door InFamous op 05-05-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
InFamous schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:37:
Gisteravond paar rondjes gereden op lakeside italia east weliswaar practice met time ranking sta daar nu 2de met een honderdste verschil met de BMW 1er M coupe
Dan zou ik nog niet stoppen, die honderdste is vast nog wel ergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Jaa ik ben druk bezig maar wil nog niet echt vlotten. Zijn tijd is 36:753. Mijn tijd is 36:754 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Er worden dus nu ook al cheats gebruikt.... gast in een EVO accelereerde niet maar schoot weg.... is geen lol aan met dat soort mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
InFamous schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:59:
Jaa ik ben druk bezig maar wil nog niet echt vlotten. Zijn tijd is 36:753. Mijn tijd is 36:754 .
welk event zijn jullie mee bezig?
calsonic schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:00:
Er worden dus nu ook al cheats gebruikt.... gast in een EVO accelereerde niet maar schoot weg.... is geen lol aan met dat soort mensen.
aangeven die handel wel eerst recorden je moet wel bewijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

goosche schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:02:
[...]

welk event zijn jullie mee bezig?
Geen event, gewoon for the fun. Doe practice met time ranking.

Maarehhh die honderste was wel te vinden in de vorm van een tiende van een seconde oOo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/np5dRVsl.jpg

Hmmm, ik sta eerste als ik in game kijk maar bij tracks staat nog steeds de vorige nummer 1.

[ Voor 10% gewijzigd door InFamous op 05-05-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Misschien leuk om wat tijden bij te houden in de ts? Een soort competitie voor GoT rijders. 1 competies per week ofzo.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dat lijkt me inderdaad wel een leuk idee bulles. Maar is het dan niet beter een nieuw topic te starten.
GoT ACR competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
Bullus schreef op zondag 05 mei 2013 @ 14:36:
Misschien leuk om wat tijden bij te houden in de ts? Een soort competitie voor GoT rijders. 1 competies per week ofzo.
Ik doe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I like d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:57
Ben maar ook begonnen,
Voeg me toe neyon als er nog plaats is in club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
sale over 18 min!!!

https://twitter.com/AutoClubRev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Hoi goedemorgen
Iederen die lid in de club wil worden moet even 1-2 dagen wachten want de club moet 1 level hoger zijn om 10 meer mensen te kunnen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Avond, ;) +20 extra toch?

Met mijn laatste ebucks de koenigsegg agera gekocht :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bullus op 05-05-2013 18:25 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
royalt123 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 16:17:
Ben maar ook begonnen,
Voeg me toe neyon als er nog plaats is in club.
Even een request doen naar de club

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen, ben net te laat voor de Koenigsegg ;( Dat is dan hard gegaan zeg.

EDIT: LOL, ik heb hem toch! :) Kreeg de eerste keer melding "Out of stock" Toen zag ik dat er nog steeds 100 over zouden zijn, dus nog een keer proberen en toen lukte het wel.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:27:
Balen, ben net te laat voor de Koenigsegg ;( Dat is dan hard gegaan zeg.

EDIT: LOL, ik heb hem toch! :) Kreeg de eerste keer melding "Out of stock" Toen zag ik dat er nog steeds 100 over zouden zijn, dus nog een keer proberen en toen lukte het wel.
gewoon refesh en enteren!!!!

Nog even tip: Sonama is de baan waar je de meeste Credits krijgt en XP. Rondes duren maar een 1 min en bij 5 rondes heb je al 1000 of meer cre.

ik en ben touren laterz 8)

[ Voor 18% gewijzigd door goosche op 05-05-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
goosche schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:32:
Nog even tip: Sonama is de baan waar je de meeste Credits krijgt en XP. Rondes duren maar een 1 min en bij 5 rondes heb je al 1000 of meer cre.
Goede tip, die gaan we maar eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
gvd man dit spel in verslavend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
goosche schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:32:
[...]

ik en ben touren laterz 8)
Inderdaad, voor een volledige lijst zie http://forums.eutechnyx.com/threads/28425-Tracks-and-payouts

Track Credits per minute
Sonoma 190
Victoria Harbour Quayside (BMW) 170
SPA Francorchamps 150
Silverstone 144
Indianapolis Oval 140
Daytona Oval 138
Victoria Harbour HK 136
Lakeside Italia Main Route 130
Hockenheim Ring GP 124
L.A. River Circuit 122
Kolmarden Test Track 121
Lakeside Italia Mountain Drive 112
Indianapolis Road Course 109
Moscow Community Route 108
Lakeside Italia Inferno Azurro 107
Hockenheim Ring Touring 107
Hockenheim Ring Short A 106
Hockenheim Ring Short B 106
Lakeside Italia East 101
Indianapolis Bike Course 101
L.A. River Sprint 98
Moscow Kremlin Palace 90
Moscow Balchug Short 64
Victoria Harbour Quayside 63
Lakeside Italia Island Run 52

[ Voor 67% gewijzigd door Bullus op 05-05-2013 23:07 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Bullus had jij het bericht ook gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Yes

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Zo, mijn Volkswagen Golf R32 eindelijk fully upgraded, rank 11 en P4 op Spa Franchorchamps in de R32. Best tevreden mee.

Wel jammer dat mijn laatste sessie tijdens mijns laatste practice lap crahste. Mijn beste tijd is gelukkig wél opgeslagen, maar helaas geen credits en XP gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2024
Ben een paar dagen geleden ook maar eens begonnen met ACR. Tot nu toe alleen nog maar plezier aan gehad :) Voor een gratis spel zeer goeie graphics

Is het nog mogelijk om GoTspeed te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Nu downloaden en dan zal ik het morgen ook eens gaan proberen. Kan ik het stuurtje weer eens uit het stof halen :)

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Hoe kom je aan meer E bucks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Bij elke 10 lvls krijg je 200 ofzo en/of kopen >:)

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Oke thanks.

Btw. Wat loopt die M5 hard zeg - 378km/u bij LA river

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je in de Koenigsegg Agera stapt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
MaFFia schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:21:
[...]

Bij elke 10 lvls krijg je 200 ofzo en/of kopen >:)
Dat klopt niet hoor wat je zegt. Ik heb 1 keer 350 gekregen van de club 2 keer 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Was deze actie hier al bekend? Een gratis VW Beetle 2.0 TSI als je je aanmeldt voor een nieuw account via deze site.
http://www.mcgame.com/de/store/special/auto_club_revolution

Ik kon hem in dit topic nog nergens vinden dus ik dacht ik plaats hem maar even.

[ Voor 11% gewijzigd door Plato112 op 06-05-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Plato112 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:01:
Was deze actie hier al bekend? Een gratis VW Beetle 2.0 TSI als je je aanmeldt via deze site.
http://www.mcgame.com/de/store/special/auto_club_revolution

Ik kon hem in dit topic nog nergens vinden dus ik dacht ik plaats hem maar even.
Als je al een ACR account hebt krijg je die VW niet. Net geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

goosche schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Als je al een ACR account hebt krijg je die VW niet. Net geprobeert
Klopt, geldt alleen voor nieuwe accounts die je via die site aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Een deel van mijn Supercars :)F oOo *O* :Y

Zondatje in de maak. Dit ding blaast op LA River zo HARD bijna eng gewoon. Top speed rond de 400 kph.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/33atq8h.jpg

RaptorGTR niet fully tuned alleen banden en vering. Rijd zeer goed.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/15wx9g7.jpg

Ageratje nog niet fully tuned. Lomp ding
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/sauv53.jpg

Viper Full tuned rijd zeer goed.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2u5qnvt.jpg

Gumpert ziet er niet uit en rijd ook voor geen meter.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2duttz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak jij screenshots, of gewoon printscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
dat is correct. maar kan ook bijv met fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2024
Zeer nice, heb zelf ook een agera, ik vind hem best lekker rijde :) LA river top speed 439
Ben nog even aan het sparen voor een veyron

[ Voor 10% gewijzigd door MikeNies op 06-05-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
goosche schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:28:
Een deel van mijn Supercars :)F oOo *O* :Y

Zondatje in de maak. Dit ding blaast op LA River zo HARD bijna eng gewoon. Top speed rond de 400 kph.
[afbeelding]
Erg gave livery _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Mwehehe, deze cheapskate moet nog wel ff sparen voor die dikke bakken. Heeft ook niet zo'n haast, ik suck toch nog te hard met lower class auto's dus kan beter daar wat meer mee oefenen. Ben nu voor een A/B-class bak aan het kijken. Die BMW z4 is hoger te upgraden dan de M3, heeft iemand hier ervaring mee voor wat betreft het echt scheelt? Ik heb de z4 al wel als loaner gehad, was best een bruut ding, maar wil eigenlijk liever die M3 vandaar dat ik het hier ff vraag...

Wel cool trouwens, die payouts via de club, dat schiet toch wel lekker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Kan iemand enigszins voorspellen wanneer GoTspeed nieuwe deelnemers kan toelaten?

Kreeg wel een uitnodiging (in het Spaans) om een Argentijnse Auto Club te joinen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Tackleberry schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:35:
Kan iemand enigszins voorspellen wanneer GoTspeed nieuwe deelnemers kan toelaten?

Kreeg wel een uitnodiging (in het Spaans) om een Argentijnse Auto Club te joinen... :')
Ik hoop ook dat er snel nieuwe deelnemers bij mogen komen...

Trouwens, ik heb het gevoel dat de chat niet (goed) werkt, iemand anders hetzelfde probleem?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nog 1 level omhoog en er kan dan weer leden toegelaten worden.
Nog even geduld. Aanvraag doen op de acr site op de GoT club.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Bullus schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:41:
Nog 1 level omhoog en er kan dan weer leden toegelaten worden.
Nog even geduld. Aanvraag doen op de acr site op de GoT club.
Yay, da's best snel! Hopelijk word ik toegelaten :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik wil de club wel joinen maar jullie moeten rank 7 worden dan kan de club groter worden met +20 members. En volgens mij bij rank 10 of 12 weer 20 erbij maar dit kost wel 1000 of 1200 ebucks.

[ Voor 29% gewijzigd door goosche op 06-05-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Patjeee doet de leden toelaten, weet niet hoeveel aanvragen ie heeft tot nu toe.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Hoeveel xp nog tot rank 7? En hoeveel km word er gereden door jullie per week. Ik heb in 2 weken tijd 3283 km gereden wel door dubbel xp :*) (speel pas ook 2 weken) Er zit een gast bij mij in de club die heeft in 1 dag tijd 1200 km gereden 8)7 kom ik met me 180 km aanzetten.

[ Voor 86% gewijzigd door goosche op 06-05-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nog 57k, we zitten op 47% :) denk nog 1 dag.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Mijn request staat nog op pending, dus ik merk het de komende dagen wel. :)
goosche schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:46:
En hoeveel km word er gereden door jullie per week. Ik heb in 2 weken tijd 3283 km gereden wel door dubbel xp :*) (speel pas ook 2 weken) Er zit een gast bij mij in de club die heeft in 1 dag tijd 1200 km gereden 8)7 kom ik met me 180 km aanzetten.
Ik zit in totaal op 311 kilometer met 116 minuten track time. Kreeg toevallig vandaag een mailtje nav behalen rank 10. Ondertussen halverwege het halen van rank 12.

[ Voor 77% gewijzigd door Tackleberry op 06-05-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Ben inmiddels level 21 n met de BMW 1er M Coupé op 2 tracks de snelste tijd staan.

Wat me wel opvalt is dat het ruime merendeel de tijden hebben gezet met TC en SC aan spelen. Vind het zelf een veel grotere uitdaging om het zonder te doen. Maar de paar multiplayer games die ik heb gedaan vielen me tegen. In het begin altijd wel een paar die alleen proberen te rammen en dan verder te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

_A3 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:23:
Ben inmiddels level 21 n met de BMW 1er M Coupé op 2 tracks de snelste tijd staan.

Wat me wel opvalt is dat het ruime merendeel de tijden hebben gezet met TC en SC aan spelen. Vind het zelf een veel grotere uitdaging om het zonder te doen. Maar de paar multiplayer games die ik heb gedaan vielen me tegen. In het begin altijd wel een paar die alleen proberen te rammen en dan verder te rijden.
Wie ben jij op ACR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
_A3 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:23:
Blijf voorlopig even de Golf R32 rijden tot ik genoeg credits heb om de BMW 1er M Coupé fatsoenlijk te upgraden. Op Lakeside Italia Mountain Drive nu op P3, maar dat was geen goede ronde. Maar er zijn nog maar 19 tijden neergezet in totaal... :')
Wat me wel opvalt is dat het ruime merendeel de tijden hebben gezet met TC en SC aan spelen. Vind het zelf een veel grotere uitdaging om het zonder te doen.
Mja, ik speel met een gamepad, voel dan minder de behoefte om die dingen uit te zetten. Daar ga ik later nog wel een keer mee spelen denk ik.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste