[PC] Auto Club Revolution by Euthenyx

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:38

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.f2p.com/attachment.php?attachmentid=14931&d=1329932073

Ik vraag me af of iemand er ooit van het Arcade-feel race-spel Auto Club Revolution heeft gehoord.
Momenteel is het nog in beta stage , maar het is nu een open beta
Het spel zelf is volledig gratis , maar er zit wel een Geld systeem in dit spel waardoor auto's waar voor je niet wil wachten tot je ze vrijspeelt kunt kopen met echt geld.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168f77f8a243/5168f77f89295-inleiding.jpg

Autoclub revolution is een gratis Racespel met gelicenseerde auto's en racebanen alhoewel er ook een paar fictieve race circuits in zitten zijn alle circuits gratis.

Het spel zelf is te downloaden op: http://autoclubrevolution.com .
Zodra je naar de site navigeert moet je eerst een nieuwe account aanmaken via Facebook of de website zelf met een E-mail adres en wachtwoord. Nadat je inlogt download je een client van ongeveer 1GB groot dat is het spel zelf, en klaar is kees, opties , besturing en grafische settings kun je allemaal veranderen in de tray van je taakbalk. Het spel zelf is gemakkelijk te spelen op een keyboard. Heb het zelf niet uitgetest op een stuur , maar gezien de youtube video's is de Logitech Driving Force GT wel compitabel met H shifter en Koppeling. Force feeback zit er ook in als je naar de opties gaat. :)

Dit spel is bijna helemaal volledig web based, dus als je je opties wil veranderen kun je dat alleen doen in je browser en in de tray van jouw taakbalk. Het doel is om de beste racer overall te worden qua tijden , en qua level. Je kunt je auto ook customized en daily challenges doen en achievents halen om meer geld, XP en heel soms E-punten te winnen.

Van de website zelf:
" Auto Club Revolution is a free to play online racing game and car community featuring real cars, real tracks and real upgrades.

It contains officially licensed cars from over 30 of the world’s leading motor manufacturers and 80 upgrade manufacturers plus a console-quality racing experience, all built on top of a social platform for owning, customising and enjoying cars online!

Registered members can create a collection of officially licensed cars, customise them, upgrade them and take them on the track to race. While the game it's front end is entirely based in your web browser the racing itself takes place in a downloaded application (The ACR Racing App), which is free to download and which powers the premium quality ACR racing experience. "

De Officiele GoT Autoclub (te vinden onder het club rubriek in het spel browser) .

De club is op dit moment open.

Er is een mogelijkheid om Clubs te joinen, en samen geld te verdienen online. Ik heb momenteel meer mensen nodig om het op stelten te krijgen.

De officiele naam van onze autoclub heet: GoTspeed , voeg jezelf gerust maar toe :9

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/517e26131bc16/517e261309761-sssss.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SF0HuLwCQtHS5EBL4E1f5oBb/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WmEcbW3CVZsS9ktr0zysbnW8/full.jpg
Fotocredits : Bullus

Letters designen

http://forums.eutechnyx.c...o-create-complex-liveries

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168fd3e6f302/5168fd3e6df71-systeem.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168eaf83c122/5168eaf83a1ef-Untitledsad.png

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168ff52b1b27/5168ff52b079d-graphics.jpg

De graphics van dit spel zien er best wel goed uit voor een gratis spel, zelf speel ik alles op ultra met Motion blur uit op een Radeon HD 6770 en een Q9550 met 60FPS result.
Jammergenoeg zit er geen crashmodel in dit spel. Zelf weet ik niet of het later toegevoegd gaat worden omdat dit nog steeds een beta is, laten we maar hopen van wel O-). Helaas zit er ook geen Cockpit mode in dit spel, of dat komt weet ik zelf niet, maar dit spel is zeker het proberen waard en zowiezo zou ik wel eens tegen mede GoT leden willen racen op zijn arcade sinds grid 2 er nog niet is :+

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168f5385eb5d/5168f5385dfa4-Geluid.png
De geluiden van de auto's in het spel zijn niet Need For speed quality qua Motor geluiden, ze zijn ook al niet zo slecht as Gran Turismo het doet , maar zelf Persoonlijk vind ik het niet om aan te horen, Ingame muziek Bestaat niet , dus zelf even een tracklist aandoen als je wil spelen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168f10bd4b75/5168f10bd3fad-iamgedumper_circuits.png

In totaal zijn er 25 Tracks Meer Gelicenseerde circuits dan fictieve circuits:

Circuit de S.P.A. Francorchamps
Daytona International Speedway

HockenHeim Ring GP
HockenHeim Ring short A
HockenHeim Ring short B
HockenHeim Ring Touring

Indianapolis Speedway Bike course
Indianapolis Speedway Oval
indianapolis Speedway Road Course

Kolmården Test Circuit

L.A River
L.A River Sprint

Lakeside Italia East
Lakeside Italia Inferno Azurro
Lakeside Italia Island Run
Lakeside Italia Main Route
Lakeside Italia Mountain Drive

Balchug Short (Moscow)
Community Route (Moscow)
Kremlin Palace (Moscow)

Silverstone
Sonoma Raceway (Vroeger Infeon)
Victoria Harbour (Hong-Kong)
Victoria Harbour (Quayside)
Victoria Harbour (Quayside BMW Version)

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/5168f85080fb8/5168f85080018-carlist.jpg

In totaal zijn er 48 Gelicenseerde auto's:

2005 Acura NSX [NA2]
2007 Bentley Continental GT Speed
2011 BMW 1 M Coupé [E82]
2008 BMW 135i Coupé [E82]
BMW M3 Coupé [E92]
2005 BMW M5 Coupé [E60]
2006 BMW Z4 M Coupé [E86]
2009 Bugatti Veyron
Cadillac CTS-V Sedan
2008 Chevrolet Corvette ZR1 C6
Dodge Challenger SRT8
2012 Dodge Charger SRT8 [LD]
Dodge Viper ACR
2008 Ford Focus ST MkII
2005 Ford GT
Ford Shelby GT500
Infiniti G37 S Coupé
2012 Jaguar XFR [X250]
2008 Jaguar XKR-S Mk.II [X150]
Koenigsegg Agera
2006 Koenigsegg CCX
Lotus Elise [Type M117]
2008 Lotus Europa [Type 121]
Lotus Evora S Coupé
Mazda 3 MPS Hatchback
2002 Mazda RX-7 Mazda RX-7 Spirit R Type-A Series III [FD] Coupé
Mazda RX-8 [FE3S]
1993 McLaren F1
2011 McLaren MP4-12C
Mercedes-Benz SLR McLaren [C199]
2009 MINI John Cooper Works [R56]
2009 Mitsubishi Eclipse GT Mk.IV
Mitsubishi Lancer FQ400 Evolution X
Mosler Raptor GTR
2007 Nismo Skyline GT-R 20th an. Z-Tune [R34]
Nissan 370Z [Z34]
2010 Nissan GT-R [R35]
2008 Opel Astra OPC Nurburgring Edition [H]
2007 Opel Corsa OPC [D]
2010 Pagani Zonda
Pagani Zonda Cinque
Renault Clio Renaultsport 200 3 [X85] Hatchback
2010 Renault Megane RS 250 3 Série 3 [X95]
2003 TVR T350T
2005 TVR Tuscan S
2007 Vauxhall VXR8
2006 Volkswagen Golf R32 V [Typ 1K]
Volkswagen Golf R VI [Typ 5K]
Volvo S60 T6 R-Design Gen.2

Auto's en Circuits worden steeds geüpdate omdat het spel nog niet af is natuurlijk ;)

Videos:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
BMW M3 Coupe with Forced Induction - Auto Club Revolution

Externe site met foto's van de auto's in het spel:
IGCD.net Car list + Pictures for ACR.

Hopelijk kunnen we genieten van het eindproduct en tja.. Hopelijk kan ik nog een paar GoT mederacers verslaan 8) . Als er enige typfouten in dit Topic zitten. Sorry Ik woon in Amerika. Nederlands wordt zelden meer gesproken 8)7

Trouwens, Mijn naam online is : Supreme_Boston , add me

[ Voor 3% gewijzigd door Patjeee op 04-05-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Eutechnyx*

[ Voor 160% gewijzigd door Patjeee op 04-05-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ziet er leuk uit, en niet zo extreem arcade als een grid ofzo. Dus ga hem effe proberen :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Laat me even weten , was wel verbaasd van dit spel

Mijn ingame naam is Supreme_Boston, als je ooit nog eens wil racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ben nu al uren ermee bezig, heb mn corsa hellemaal getuned, en heb bijna alle car challenges gehaald.
Vind het ingame er netjes uit zien, met alles maxed out flawless 60fps. Speel momenteel nog met xbox controller en is vergelijkbaar met fm4, eigenlijk bijna exact zelfde. Mijn ingame naam is "nismopower", maar online racen doe ik niet snel, maar zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Heb online gedaan op daytona ,lekker makkelijk proberen, Ik heb gezien als je gaat kutten dat je een ghost wordt en tegen niemand aanbotst,wel handig. Wat ik wel vervelend vind is dat graphics settings in de taakbalk zitten en Game settings zoals gearbox en KMH/MPH in de browser. Voor de rest is het echt een leuk spel gewoon :)

lekkere naam trouwens hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee, ga dalijk effe een online race proberen en als het bevalt zal ik mij hier vaker melden voor races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Des te meer mensen we bij elkaar kunnen rapen des te leuker het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:56

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Kunnen we een GoT-Autoclub maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-06 13:38

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Heb hem net ook geprobeerd, erg vermakelijke game :) . Ik zou op zich wel mee willen doen met een GoT-autoclub.

Edit: Mijn racenaam is 'gewoon' RoofTurkey :9 .

[ Voor 18% gewijzigd door RoofTurkey op 15-04-2013 13:12 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben nav. dit topic ook even gaan kijken en tot nu toe best positief erover. Mijn pc is geen beest maar speelt hier toch heel aardig. Heb nog geen nieuwe auto's verder maar die Corsa al wel fully upgraded. Ook nog geen multiplayer gespeeld maar dat komt snel genoeg.
Bij een eventuele GoT-club heb ik ook wel interesse maar zal voor de zekerheid meteen maar even melden dat het goed kan dat hier al snel weer de lol vanaf is voor me. Ik ben namelijk een beetje afgekickt van ingame transacties en als al snel duidelijk is dat je zonder niet al te ver komt zal ik afhaken.
Tot nog toe genoeg met ingame credits te doen en ik heb geen behoefte aan hemelblauwe velgen ofzo. :P

Ben er te vinden als SepSjarrel (en voor het eerst dat ik single sign-on handig vind met mijn speciale "game-facebook").

[ Voor 8% gewijzigd door SuBBaSS op 15-04-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Hey!

Heb sinds een aantal uur deze game ook geinstalleerd, en ben zeer positief verrast. fullscreen zijn de graphics toch zeker prima te noemen en de gameplay bevalt mij prima. Heb op dit moment een 444 punten auto, en kan multiplayer wel aardig meekomen.

Heb ook wel interesse in een eventuele GoT club , moeten maar even kijken of we iets degelijks op kunnen zetten :)

Ben ingame te vinden onder de naam Nexus1712.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
wil wel een GoT club maken maar ik moet eerst Level 20 worden , ben pas level 9 , heb een nissan GTR 35 op dit moment

Heb uitgevonden dat cockpiet view in dit spel wel bestaat maar alleen op 1 auto op dit moment de bmw 1erM coupe :>

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Auto Club Revolution Beta - BMW 1er M Coupe at SPA

[ Voor 43% gewijzigd door Patjeee op 16-04-2013 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Hetzelfde hier, moet nog wel even (ben nu level 13).
Heb ook die GT-R (24 hr. rental) en ben er natuurlijk weer dom mee bezig geweest: wel volgehangen met upgrades (wordt gemeld dat die upgrades beschikbaar blijven als de rental over is), maar dus niet gekeken of die GT-R überhaupt wel te koop was. Ja, dat is ie, maar alleen voor E-credits en hoe leuk ik het spel ook vind, ik ben (voorlopig) niet van plan om die credits aan te schaffen, dus zit met nutteloze upgrades.
Al doende leer je, zeg maar. :P

Vermaak me ondertussen prima met het spel, maar ik suck volgens mij best wel. :P Voor de Car Achievements van de GT-R dien je een rondje Hockenheim Touring onder 1:35:00 rijden. Daar zit ik zeker 7 seconden boven met een fully-upgraded GT-R. Zie echt niet waar ik die 7 seconden kan winnen. Wellicht in de instellingen (speel met manual gearbox en sc/tc op middle, wellicht zit het hem daarin..).

Ben te vinden onder SepSjarrel trouwens.
Nog geen online races met anderen gedaan, wel time trails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
ben progressief bezig en tja.. Ik heb E-bucks gekocht ter waarde van 25$ zo'n 20 euro, heb nu een GTR35 , Agera en een mp4-12c in bezit , levelen gaat sneller nu , en level 19 op dit moment :) kom later wel even met een video van de agera

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dYpEMLKf6FE&feature=youtu.be]

There we go >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Patjeee op 20-04-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
ben eindelijk level 20, heeft iemand een naam voor de club in gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Patjeee schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:11:
ben eindelijk level 20, heeft iemand een naam voor de club in gedachten?
GoTverdommeSnel :P

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:15
Kan ik mn deadzones nergens aanpassen in deze game of kijk ik erover heen?

Tevens lijkt combined pedals het niet te doen van mn G25.
In de config kan ik ze wel mappen, maar in de race geef ik dan altijd volgas en rem ik als ik het gas indruk?!

Iemand? :)

=edit=
Goed. Ik ben er klaar mee. Met combined pedals werkt het niet. De developer zet een domme handleiding online hoe je een G25 moet kalibreren, maar daar ligt het allemaal niet aan.

Vervolgens switchen naar seperate pedals en dan is bij kalibreren gas ineens geen gas en geen gas wel gas.
In de profiler aspolariteit omdraaien helpt ook al niet.

Sjonejonge zeg. Ik ga wel een andere racegame doen. Dit schiet voor geen fluit op zo en de devs doen net of alles gewoon goed werkt op hun forum en wijzen maar naar hun handleiding die zelfs voor een kleuter compleet overbodig is. Ik bedoel je hoeft echt niet uit te leggen wat fully pressed en fully released is; dat snapt elke schlemiel.

Jammer, leek me een leuke game zo tussendoor.

[ Voor 58% gewijzigd door vosss op 21-04-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

elni

Arno

Sinds vanmorgen ook geinstalleerd,ziet er leuk uit en speeld op zich wel leuk.Ingame:Elni

iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-06 22:35
net ook geinstalleerd goeie game hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Nu online

elni

Arno

Kom maar op met de GoT carclub.

iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
is goed ik maak hem

kan niet Locked until you reach Rank 20

nog niet ;)

[ Voor 64% gewijzigd door goosche op 23-04-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Nu online

elni

Arno

Wat is je ingame naam?

iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
protoz net een GTR eruit gereden xD en een nieuwe auto gekocht maar kan hem niet gebruiken :S heb nog maar 1800 over :N

[ Voor 12% gewijzigd door goosche op 23-04-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
vosss schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:27:
Kan ik mn deadzones nergens aanpassen in deze game of kijk ik erover heen?

Tevens lijkt combined pedals het niet te doen van mn G25.
In de config kan ik ze wel mappen, maar in de race geef ik dan altijd volgas en rem ik als ik het gas indruk?!

Iemand? :)

=edit=
Goed. Ik ben er klaar mee. Met combined pedals werkt het niet. De developer zet een domme handleiding online hoe je een G25 moet kalibreren, maar daar ligt het allemaal niet aan.

Vervolgens switchen naar seperate pedals en dan is bij kalibreren gas ineens geen gas en geen gas wel gas.
In de profiler aspolariteit omdraaien helpt ook al niet.

Sjonejonge zeg. Ik ga wel een andere racegame doen. Dit schiet voor geen fluit op zo en de devs doen net of alles gewoon goed werkt op hun forum en wijzen maar naar hun handleiding die zelfs voor een kleuter compleet overbodig is. Ik bedoel je hoeft echt niet uit te leggen wat fully pressed en fully released is; dat snapt elke schlemiel.

Jammer, leek me een leuke game zo tussendoor.
toon volledige bericht
heb talloze mensen zonder problemen hoor ? , heb je verder gekeken dan de website? Doorzoek youtube eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
kom racen dan joh he!!!!! ben de enigste NLLer online!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 23:00
Sinds gisteren met ACR zitten spelen. Eerste indruk is positief, maar heb alleen nog maar de tutorials en een offline time trial gedaan.

Was overigens een hel om mijn gamepad (Logitech Dual Action) gekalibeerd te krijgen, de instellingen werden telkens terug naar default gezet met totaal onlogische "axis" settings. Het installeren van Logitech Profiler bleek de oplossing te zijn.

User name: Tackleberry

GoTSpeed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Had de game graag willen testen, jammer genoeg laat mijn Technicolor TG789 niet toe om te connecten met ACR =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFrost
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05

iFrost

Vroem vroem

vosss schreef op zondag 21 april 2013 @ 16:27:
(...)
maar in de race geef ik dan altijd volgas en rem ik als ik het gas indruk?!
Dit heb ik dus ook, baal er ontzettend van aangezien dit toch best een leuk spel is, weet iemand hoe ik dit moet fixen?

Opnieuw alles kalibreren in Controller Mapping heeft het gefixt :).

[ Voor 11% gewijzigd door iFrost op 27-04-2013 12:57 ]

R5 3600 - GTX1660S - 32GB/3200 - B450M PRO4 - RM550x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Gasten kom eens racen dan!!!! :*) Heb deze week zitten racen ben al rank 27 52 races gedaan en 9 fully tuned cars. Best wel verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Hallo, hier een nieuwe ACR speler! :) Deze game vandaag ontdekt op GoT. Ik was eigenlijk op weg naar het GT5 topic tot mijn oog op dit topic viel. Meteen uitgeprobeerd. Echt een gaaf spel. Ik had dit niet verwacht, de physics, de graphics en de uitgebreide mogelijkheden. Ik zal dit de komende tijd dus zéker veel spelen. Ik hoop ook met jullie races te kunnen gaan doen. Op dit moment heb ik alleen nog de stock Corsa OPC, ik doe het rustig aan.
Weet iemand trouwens hoe je een replay in full screen kan afbreken? Ik zie hier geen knop voor. Anders misschien in windowed mode spelen, dat je hem misschien op die manier gewoon kan sluiten.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 27-04-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-fox
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:06
Ben ook ACR aan het spelen. Rij in een volledig ge-upgrade opel corsa opc. Kan echter met geen mogelijkheid de overige spelers bijhouden. Na de start ben ik iedereen al kwijt. Ben op 10 ronden 4x gelapt, in een race met alleen andere corsa's. Doe ik iets verkeerd?

(of ben ik werkelijk zo slecht :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Mijn ingame naam is trouwens Supreme_Boston

heb een klein update aan het topic gegeven over onze nieuwe autoclub
onze nieuwe club heet GoTspeed , je kunt hem vinden door bij autoclubs op het spel te zoeken naar onze naam. kom snel erbij en laten we eens de achievements doen zodat we snel verder kunnen gaan _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/517e26131bc16/517e261309761-sssss.png
Anoniem: 238040 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 18:25:
Hallo, hier een nieuwe ACR speler! :) Deze game vandaag ontdekt op GoT. Ik was eigenlijk op weg naar het GT5 topic tot mijn oog op dit topic viel. Meteen uitgeprobeerd. Echt een gaaf spel. Ik had dit niet verwacht, de physics, de graphics en de uitgebreide mogelijkheden. Ik zal dit de komende tijd dus zéker veel spelen. Ik hoop ook met jullie races te kunnen gaan doen. Op dit moment heb ik alleen nog de stock Corsa OPC, ik doe het rustig aan.
Weet iemand trouwens hoe je een replay in full screen kan afbreken? Ik zie hier geen knop voor. Anders misschien in windowed mode spelen, dat je hem misschien op die manier gewoon kan sluiten.
Ik doe gewoon alt+ f4 meestal :+
the-fox schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:52:
Ben ook ACR aan het spelen. Rij in een volledig ge-upgrade opel corsa opc. Kan echter met geen mogelijkheid de overige spelers bijhouden. Na de start ben ik iedereen al kwijt. Ben op 10 ronden 4x gelapt, in een race met alleen andere corsa's. Doe ik iets verkeerd?

(of ben ik werkelijk zo slecht :'( )
tjonge jonge ja moet je even aan je skills werken op quick race
goosche schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 16:19:
Gasten kom eens racen dan!!!! :*) Heb deze week zitten racen ben al rank 27 52 races gedaan en 9 fully tuned cars. Best wel verslavend.
O_O

[ Voor 43% gewijzigd door Patjeee op 29-04-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoTspeed, toffe naam, ik doe mee! De eerst volgende keer dat ik online ga zal ik mij aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Voor diegene die ook problemen hebben met deze game , en waarvan ACR niet online komt probeer een andere browser . Mijn Firefox was up to date en cache leeg , met IE9 had ik dezelfde problemen .
Na bug report en al , ben ik verwezen naar Chrome. Met deze browser lukt het mij nu wel om online te komen. Verder een hele leuke game en imho voor iedere race liefhebber het proberen waard.

Gelijk maar even aangemeld bij GoTspeed :)

Edit*
Kan je trouwens nog ergens die E-bucks verdiennen? Of kan je deze echt alleen maar kopen?

[ Voor 15% gewijzigd door MaFFia op 29-04-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaFFia schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:42:

Kan je trouwens nog ergens die E-bucks verdiennen? Of kan je deze echt alleen maar kopen?
Je wint er in ieder geval 250 wanneer je level 10 bereikt. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet. Wellicht iedere 10 levels 250, zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Heb ze verdiend op level 10 en 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 17:09
Zo, ook maar even aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-fox
tjonge jonge ja moet je even aan je skills werken op quick race
Toch nog eens even zitten zoeken. Mijn microsoft sidewinder wheel lijkt niet goed te werken. Ondanks calibratie in controller mapping. Alle assen werken in-game niet volledig. Bij overschakelen van wheel naar keyboard gaat alles ineens een stuk beter en vooral: sneller :+ (meer dan halvering rondetijden 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
the-fox schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:26:
[...]

Toch nog eens even zitten zoeken. Mijn microsoft sidewinder wheel lijkt niet goed te werken. Ondanks calibratie in controller mapping. Alle assen werken in-game niet volledig. Bij overschakelen van wheel naar keyboard gaat alles ineens een stuk beter en vooral: sneller :+ (meer dan halvering rondetijden 8)7 )
LOL wat is je naam online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-fox
thefoxNL.

Nu nog op zoek naar de manier om toch met wheel te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blister__
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 17:09
Oh de mijne is Blister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Toppie, 4/10 members gejoined als het vol is maak ik een 2e aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Patjeee schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:32:
Toppie, 4/10 members gejoined als het vol is maak ik een 2e aan
Volgens mij met credits kan je hem uitbreiden met 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
MaFFia schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:01:
[...]

Volgens mij met credits kan je hem uitbreiden met 10 :)
heb er geen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169551

Ik ga hem ook binnenhengelen.
Tot binnenkort, mijn nick is JCsuperstar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik heb mij ook aangemeld bij GoTspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Mooi , ik accepeteer jullie allemaal in een momentje

9/10 spelers in de club :P

[ Voor 28% gewijzigd door Patjeee op 29-04-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 08:45

thorgal21

Forum Noob

Ik ben de game aan het downloaden atm, ingame naam : thorgal21. Kan ik ook nog bij de club? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
thorgal21 schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:53:
Ik ben de game aan het downloaden atm, ingame naam : thorgal21. Kan ik ook nog bij de club? :D
ja , ben je wel de laatste denk ik tenzij je wil doneren zodat we meerdere spelers kunnen hebben in de club (op level 10 krijg je 250 E-punten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-05 08:45

thorgal21

Forum Noob

Ik heb me aangemeld voor de club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Flash
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 12:25
aangemeld voor de club

Bijna 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Op dit moment is de club vol guys :( , we moeten iemand met 250 E-punten zien te krijgen , ga denk ik rotzooi accounts maken voor dat en allemaal level 10 worden later vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
+10 to Max Members

Increases the cap on the maximum number of members permitted in the Auto Club by 10. This item is permanent.

we moeten eerst rank 3 worden samen , dus iedereen moet dagelijks racen totdat we rank 3 zijn zodat ik 10 extra kan toevoegen

edit: heb net even de pot gevult voor jullie door 2.99$ te betalen :+ alstublieft

[ Voor 14% gewijzigd door Patjeee op 29-04-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
me ook aangemeld, maar helaas net te laat.

user:bullus

[ Voor 15% gewijzigd door Bullus op 29-04-2013 20:21 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Moet voortaan topic maar beter in de gaten houden, want kom rijkelijk laat voor de club.
Had ingame bericht gestuurd maar laat het bij nader inzien maar zitten. Er zitten nogal wat haken en ogen aan het vergroten lees ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
geen zorgen maken , we zijn binnen no time rank 3 en dan kunnen jullie er ook gewoon bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Klopt het dat de corsa opc maar 3 versnellingen heeft?
Net ff spa francorchamp gedaan en bij de klim moest ie zelfs terugschakelen naar zijn 2 8)7
4e versnelling heb ik niet gezien, ook niet bij de tut.

auto is nog niet geupgrade.

starten gaat trouwens ook nog niet goed, vol gas en ik blijf stil staan..

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Bullus schreef op maandag 29 april 2013 @ 21:25:
Klopt het dat de corsa opc maar 3 versnellingen heeft?
Net ff spa francorchamp gedaan en bij de klim moest ie zelfs terugschakelen naar zijn 2 8)7
4e versnelling heb ik niet gezien, ook niet bij de tut.

auto is nog niet geupgrade.

starten gaat trouwens ook nog niet goed, vol gas en ik blijf stil staan..
speel je met keyboard? zoja dan is dat heel raar want mijne haalt gewoon 6e versnelling hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Nee met de logitech force ex.
Met de keyboard gaat ie trouwens ook niet harder.(pijltjes toetsen)

Als ik de race gefinished hebt dan gaat ie wel een stuk harder merk ik,maar ingame niet.
Heel raar, zal eens met de settingen klooien.

Trouwens als ik een race opstart, dan start het spel op ,maar dan kom ik weer terug naar de browser.
Moet dan het spel paar keer klikken bij de taakbalk of via taakbeheer. Heb al vaak dat ik de game vastloopt en moet afsluiten via taakbeheer.

Edit
Heb wat gelezen in de faq, zal ik zometeen uitproberen.

edit
:D tis gelukt

[ Voor 42% gewijzigd door Bullus op 29-04-2013 23:21 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:47
Zag dit topic toevallig voorbij komen bij de actieve topics en gelijk maar geprobeerd. En het rijdt wel erg lekker weg met een xbox controller, zelfs met alle assists van de corsa uit.
Met de G25 nog niet geprobeerd maar ben eigenlijk te lui om het ding op m'n bureau te schroeven.

mijn username is trouwens hetzelfde als hier: GWBoes

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GWBoes schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 00:11:
mijn username is trouwens hetzelfde als hier: GWBoes
Ik voeg je gelijk ff toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De hele avond met goosche zitten racen, was echt top! GoTspeed heeft in ieder geval rank 2 bereikt. Ik kijk er naar uit om straks met de hele club te racen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Mooi , heb 't gezien , er zijn op dit momen 7 mensen in de wachtlijst , dus nog 1 leve te gaan en we kunnen losgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb last van mijn ffb met m'n G25. De force feedback staat reversed waardoor ik erg veel swerve op de rechte stukken. Hoe fix je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Anoniem: 169551 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 03:48:
Ik heb last van mijn ffb met m'n G25. De force feedback staat reversed waardoor ik erg veel swerve op de rechte stukken. Hoe fix je dit?
Logitech profiler , voor de rest weet ik het zelf niet omdat ik keyboard rijder ben , maar je moet het even googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al wat deadzone ingeregeld in het stuur. Is al beter nu.
Ben inmiddels level 16 en heb 3 autos maxed. Erg leuk spel, doet me denken aan DTM3 van codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Wou ik net gaan spelen ,is de site down for maintenance :'(

ff wezen kijken op het forum

Auto Clubs - Payouts

Weekly event calendar (29/04/13 - 05/05/13)

ACR Car stats

[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 30-04-2013 12:03 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Laatst online: 10-02 02:42
Werken bij jullie de achievements soms ook niet?

Ik ben er weer ingetrapt bij een free to play, voor 10 euro E-bucks gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik zou er ook zo in kunnen trappen, al is het alleen al om die BMW M5 te kopen. Wat een brute beestenbak is dat zeg! Het kost me teveel om alle upgrades eraan te hangen, maar zelfs nu is het al een kanon.
Moet wel toegeven dat ik verder niet veel ervaring met andere a-klasse en hogere auto's heb. Alleen met die R34 skyline als rental, die volgens het begeleidende bericht alleen fully upgraded kwam maar dan nog was het een traag en lomp ding. Kwam maar moeizaam aan de 280, waar bijv. die M5 al over de 370 km/h komt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Vandaag is het spel officieel uit beta gegaan geloof ik. En de gtr is traag en loop door license issues , nissan wil dat de z-tune stock blijft , geen idee waarom , de gtr 35 kun je niet eens bestickeren

Edit: Heb vandaag iedereen toegevoegd die in de wachtlijst zat. We zijn officieel rank 3 in de club _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Patjeee op 01-05-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thanks voor de toevoeging.

Ik kon het ook niet laten en heb ook wat gekocht.
De pagani zonda f heb ik nu en bijna fully tuned, maar wat remt die bak slecht zeg, als ik dat had geweten , had ik hem niet geupgrade.
Voor de oval en sprint is ie super. :+

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
:+ kom eens rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Morgen weer, lig nu net in mijn nest :+

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Bullus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 03:25:
Morgen weer, lig nu net in mijn nest :+
ah okay morgen dan , het is hier pas 21:25 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Lijkt me leuk om te spelen ook gelijk maar aangemeld voor de GoTspeed club mijn ingame naam is Bobsquad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Mooi , als je even met mij wil racen voor de lol , moet je me even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

janwer schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:11:
Werken bij jullie de achievements soms ook niet?
Tot nu toe alleen gezien bij de Nissan GTR. De achievement voor snelste raceronde werkt niet. Gewoon ff melden bij de devs via het Help menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hoe kun je nu het beste/makkelijkste racen met je vrienden?

Ik zag gister wel een paar online maar kon niet zien wat ie aan het doen is.
Is het ook mogelijk om in de club samen te racen?

@patjeee
Potje racen nu :+

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Hee zag dat ik alsnog toegevoegd ben aan de GoTspeed crew, heel cool, bedankt daarvoor!
Ben de afgelopen dagen voorzichtig begonnen met multiplayer races. Erg vermakelijk, hoewel ik ook al wel wat grappenmakers ben tegengekomen. De ergste was nog wel tijdens een sprint; gast rijdt ver voor me uit en houdt dan blijkbaar in, ondertussen naar achteren/in de spiegel kijkend. Op het moment dat ik hem voorbij kwam blazen gooide hij zijn auto precies voor die van mij met een dikke crash tot gevolg natuurlijk. Gelukkig spinde ik wel voor hem over de lijn, maar dat soort grappen snap ik nooit zo..

Heb hier trouwens een bericht van GoTspeed in mijn inbox die ik niet kon openen. Ik had al een bericht ontvangen ter bevestiging van de aanmelding bij de club, deze was van gisteren. Kan dus niet zien wat het was, best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Hee ja, vaak al meegemaakt als ik rem voor een scherpe bocht, dat diegene achter me gewoon op volle snelheid me vanachter ramt. Ik van de baan af en laatste natuurlijk en diegene die me ramde uit het spel quitte.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ja dat heb ik idd. ook wel eens meegemaakt, kan op zich gebeuren maar er zijn ook lieden die daar blijkbaar lol in hebben. Heb het ook wel eens zelf gehad overigens, ik remde gewoon te laat en drukte mijn voorganger zo dwars op de vangrail. Ik wacht dan vervolgens wel tot hij me weer voorbij is, want dat is gewoon klote natuurlijk. Op bijv. Daytona ben je dan meteen gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sexy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Nou ben nu wel erg nieuwsgierig geraakt dus ik ben het ook maar aan het downloaden, see you in-game guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Iemand al een logo gemaakt voor de GoTspeed club voor op de auto? :)

Vanavond ff kijken of dat gaat om een logo te importeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.fakegaming.eu/GoT/images/tweakers.gif

Letters designen
http://forums.eutechnyx.c...o-create-complex-liveries

[ Voor 33% gewijzigd door Bullus op 01-05-2013 15:50 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Maar wat te doen als geen van beide aan het klooien is, maar één wordt er toch wel door benadeeld? Ik had namelijk op Spa dat er iemand links van de baan raakte door te laat remmen en daarna iets te haastig recht voor mijn neus de baan weer op wilde terwijl ik hem daardoor hard van de baan af zou rammen. Nu maakte hij alleen wat fouten waardoor dat gebeurt, maar aan de andere kant had ik misschien wel even moeten uitwijken (alhoewel ik dan wel flink wat tijd eraan kwijt zou zijn).

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Degene die weer op de baan wil rijden ,moet wachten totdat de baan vrij is ,denk ik zo.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Hoi , heb net een logo in elkaar geflants in 10 minuutjes plaatjes rapen etc.

dit is de uitkomst!:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/51811ce8a856d/51811ce8a622b-GoTspeed.png

geen idee of jullie het leuk vinden :') , maar als iemand anders een logo kan maken o.i.d dan zou ik het graag willen ontvangen 8)
Bullus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:55:
Hee ja, vaak al meegemaakt als ik rem voor een scherpe bocht, dat diegene achter me gewoon op volle snelheid me vanachter ramt. Ik van de baan af en laatste natuurlijk en diegene die me ramde uit het spel quitte.
normaal met een gele vlag moet de persoon wachten toch? lol ik rij gewoon verder , als het mijn fout is stop ik even naast de persoon tot hij terug op de baan is ,zodat hij nog steeds kans heeft om te winnen

moet je niet op dezelfde lijn remmen , gewoon voor je laten gaan en binnendoor inhalen , strategisch wezen :+
persoon die veel te laat remt vliegt de baan af --> jij wint de race :*)
Bullus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:46:
Iemand al een logo gemaakt voor de GoTspeed club voor op de auto? :)

Vanavond ff kijken of dat gaat om een logo te importeren.

[afbeelding]

Letters designen
als je weet hoe je m moet maken , maak maar eens een video ervan _/-\o_

[ Voor 107% gewijzigd door Patjeee op 01-05-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patjeee schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:52:
Hoi , heb net een logo in elkaar geflants in 10 minuutjes plaatjes rapen etc.

dit is de uitkomst!:
Ik vind 'm geslaagd :) Zou tof zijn om die op de motorkap van je auto te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Mooie logo, maar je kunt niet importeren en moet je alles doen via de stylingsuite en dat is veel werk.

Heb zelf een got logo gemaakt via de suite. :)

acr
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SF0HuLwCQtHS5EBL4E1f5oBb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DZaMTfbM49BVnSkVoPWf3lbf/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VHR2F8kXL3svJirR74gmNPCk/thumb.jpg

Wat vinden jullie ervan?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Bullus schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 17:54:
Mooie logo, maar je kunt niet importeren en moet je alles doen via de stylingsuite en dat is veel werk.

Heb zelf een got logo gemaakt via de suite. :)

acr
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Wat vinden jullie ervan?
_/-\o_ op de voorpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knap gedaan hoor. Goed gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
d:)b

Thanks, helaas kun je de logo niet sharen, misschien in de toekomst?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
weer ge-update versie

acr
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WmEcbW3CVZsS9ktr0zysbnW8/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/K4QRb63SWZqhBqolBYWkaTRX/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tERn8Xo3qlYhfHbBh3FCapRj/thumb.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Laatst online: 20:17
ik kwam dit topic tegen omdat het voorbij schoot bij Actieve topics in de tracker toen ik me zat te vervelen, na een klein beetje lezen toch maar is gaan proberen.
Het is best een aardig spel :) zelfs m'n momo stuurtje maar is voor afgestoft :D
Ik ben met m'n opgefokte Corsa rond aan het blazen op het Kolmarden test circuit. Ik kwam daar, met een totale stock-Corsa binnen op de 21e plek in de Time Trial, dus toen dacht ik "oooooow". Ondertussen is het loeder opgevoerd en ga ik proberen in de top10 te komen :) De nummer 1 in de Corsa op dat circuit ga ik niet verslaan, maar top10 moet lukken, ik sta ondertussen 13e.

M'n nick is hetzelfde als op Tweakers.

Ik ga nog een paar rondjes rijden, hierrrrr met die 10e plek :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Door de verhalen hier het ook maar eens geïnstalleerd en moet zeggen een best aardig spel. Inmiddels rank 10. Nu is mijn Corsa bijna fully upgraded. Alleen nog iets met het gewicht, maar dat kan ik dacht ik pas krijgen als ik daar iets van lvl2 unlock. Maar geen idee hoe dat gedaan kan worden. Nu maar eens kijken in de showroom. Iemand advies voor een leuke volgende wagen?

Mijn ingame naam DutchFarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
JustAJ schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:45:
ik kwam dit topic tegen omdat het voorbij schoot bij Actieve topics in de tracker toen ik me zat te vervelen, na een klein beetje lezen toch maar is gaan proberen.
Het is best een aardig spel :) zelfs m'n momo stuurtje maar is voor afgestoft :D
Ik ben met m'n opgefokte Corsa rond aan het blazen op het Kolmarden test circuit. Ik kwam daar, met een totale stock-Corsa binnen op de 21e plek in de Time Trial, dus toen dacht ik "oooooow". Ondertussen is het loeder opgevoerd en ga ik proberen in de top10 te komen :) De nummer 1 in de Corsa op dat circuit ga ik niet verslaan, maar top10 moet lukken, ik sta ondertussen 13e.

M'n nick is hetzelfde als op Tweakers.

Ik ga nog een paar rondjes rijden, hierrrrr met die 10e plek :Y)
Inmiddels ben je 20ste en ik 4de :Y

[ Voor 61% gewijzigd door goosche op 01-05-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Hebben ze de leaderboards een reset gegeven ofzo? Het lijkt er wel op, staan alleen resultaten vanaf 30 april op. Ik zat me er al over te verbazen dat ik de 6e tijd op Daytona had met m'n c30, blijkt de top 10 nog niet eens vol te staan. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Laatst online: 20:17
goosche schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 23:30:
[...]

Inmiddels ben je 20ste en ik 4de :Y
Huh.... Ik zie mezelf toch echt 8e staan... :9 Wat is jou tijd?
_A3 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:31:
Door de verhalen hier het ook maar eens geïnstalleerd en moet zeggen een best aardig spel. Inmiddels rank 10. Nu is mijn Corsa bijna fully upgraded. Alleen nog iets met het gewicht, maar dat kan ik dacht ik pas krijgen als ik daar iets van lvl2 unlock. Maar geen idee hoe dat gedaan kan worden. Nu maar eens kijken in de showroom. Iemand advies voor een leuke volgende wagen?

Mijn ingame naam DutchFarmer
Haha ik heb jou nog voorbij zien komen in de leaderbords. Ik stond 3 honderdste van een seconde voor op je op een gegeven moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
JustAJ schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:38:
[...]

Huh.... Ik zie mezelf toch echt 8e staan... :9 Wat is jou tijd?

[...]

Haha ik heb jou nog voorbij zien komen in de leaderbords. Ik stond 3 honderdste van een seconde voor op je op een gegeven moment :P
mijn tijd is 01:04:318 sta nu 6de. net 5 rondes gereden op daytona met me m5 en de nissan gtr is sneller met 4 secs kan nooit wat een crap game :(

[ Voor 13% gewijzigd door goosche op 02-05-2013 17:28 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste