Ik vraag me af of iemand er ooit van het Arcade-feel race-spel Auto Club Revolution heeft gehoord.
Momenteel is het nog in beta stage , maar het is nu een open beta
Het spel zelf is volledig gratis , maar er zit wel een Geld systeem in dit spel waardoor auto's waar voor je niet wil wachten tot je ze vrijspeelt kunt kopen met echt geld.

Autoclub revolution is een gratis Racespel met gelicenseerde auto's en racebanen alhoewel er ook een paar fictieve race circuits in zitten zijn alle circuits gratis.
Het spel zelf is te downloaden op: http://autoclubrevolution.com .
Zodra je naar de site navigeert moet je eerst een nieuwe account aanmaken via Facebook of de website zelf met een E-mail adres en wachtwoord. Nadat je inlogt download je een client van ongeveer 1GB groot dat is het spel zelf, en klaar is kees, opties , besturing en grafische settings kun je allemaal veranderen in de tray van je taakbalk. Het spel zelf is gemakkelijk te spelen op een keyboard. Heb het zelf niet uitgetest op een stuur , maar gezien de youtube video's is de Logitech Driving Force GT wel compitabel met H shifter en Koppeling. Force feeback zit er ook in als je naar de opties gaat.
Dit spel is bijna helemaal volledig web based, dus als je je opties wil veranderen kun je dat alleen doen in je browser en in de tray van jouw taakbalk. Het doel is om de beste racer overall te worden qua tijden , en qua level. Je kunt je auto ook customized en daily challenges doen en achievents halen om meer geld, XP en heel soms E-punten te winnen.
Van de website zelf:
" Auto Club Revolution is a free to play online racing game and car community featuring real cars, real tracks and real upgrades.
It contains officially licensed cars from over 30 of the world’s leading motor manufacturers and 80 upgrade manufacturers plus a console-quality racing experience, all built on top of a social platform for owning, customising and enjoying cars online!
Registered members can create a collection of officially licensed cars, customise them, upgrade them and take them on the track to race. While the game it's front end is entirely based in your web browser the racing itself takes place in a downloaded application (The ACR Racing App), which is free to download and which powers the premium quality ACR racing experience. "
De Officiele GoT Autoclub (te vinden onder het club rubriek in het spel browser) .
De club is op dit moment open.
Er is een mogelijkheid om Clubs te joinen, en samen geld te verdienen online. Ik heb momenteel meer mensen nodig om het op stelten te krijgen.
De officiele naam van onze autoclub heet: GoTspeed , voeg jezelf gerust maar toe

Fotocredits : Bullus
Letters designen
http://forums.eutechnyx.c...o-create-complex-liveries

De graphics van dit spel zien er best wel goed uit voor een gratis spel, zelf speel ik alles op ultra met Motion blur uit op een Radeon HD 6770 en een Q9550 met 60FPS result.
Jammergenoeg zit er geen crashmodel in dit spel. Zelf weet ik niet of het later toegevoegd gaat worden omdat dit nog steeds een beta is, laten we maar hopen van wel

De geluiden van de auto's in het spel zijn niet Need For speed quality qua Motor geluiden, ze zijn ook al niet zo slecht as Gran Turismo het doet , maar zelf Persoonlijk vind ik het niet om aan te horen, Ingame muziek Bestaat niet , dus zelf even een tracklist aandoen als je wil spelen

In totaal zijn er 25 Tracks Meer Gelicenseerde circuits dan fictieve circuits:
Circuit de S.P.A. Francorchamps
Daytona International Speedway
HockenHeim Ring GP
HockenHeim Ring short A
HockenHeim Ring short B
HockenHeim Ring Touring
Indianapolis Speedway Bike course
Indianapolis Speedway Oval
indianapolis Speedway Road Course
Kolmården Test Circuit
L.A River
L.A River Sprint
Lakeside Italia East
Lakeside Italia Inferno Azurro
Lakeside Italia Island Run
Lakeside Italia Main Route
Lakeside Italia Mountain Drive
Balchug Short (Moscow)
Community Route (Moscow)
Kremlin Palace (Moscow)
Silverstone
Sonoma Raceway (Vroeger Infeon)
Victoria Harbour (Hong-Kong)
Victoria Harbour (Quayside)
Victoria Harbour (Quayside BMW Version)

In totaal zijn er 48 Gelicenseerde auto's:
2005 Acura NSX [NA2]
2007 Bentley Continental GT Speed
2011 BMW 1 M Coupé [E82]
2008 BMW 135i Coupé [E82]
BMW M3 Coupé [E92]
2005 BMW M5 Coupé [E60]
2006 BMW Z4 M Coupé [E86]
2009 Bugatti Veyron
Cadillac CTS-V Sedan
2008 Chevrolet Corvette ZR1 C6
Dodge Challenger SRT8
2012 Dodge Charger SRT8 [LD]
Dodge Viper ACR
2008 Ford Focus ST MkII
2005 Ford GT
Ford Shelby GT500
Infiniti G37 S Coupé
2012 Jaguar XFR [X250]
2008 Jaguar XKR-S Mk.II [X150]
Koenigsegg Agera
2006 Koenigsegg CCX
Lotus Elise [Type M117]
2008 Lotus Europa [Type 121]
Lotus Evora S Coupé
Mazda 3 MPS Hatchback
2002 Mazda RX-7 Mazda RX-7 Spirit R Type-A Series III [FD] Coupé
Mazda RX-8 [FE3S]
1993 McLaren F1
2011 McLaren MP4-12C
Mercedes-Benz SLR McLaren [C199]
2009 MINI John Cooper Works [R56]
2009 Mitsubishi Eclipse GT Mk.IV
Mitsubishi Lancer FQ400 Evolution X
Mosler Raptor GTR
2007 Nismo Skyline GT-R 20th an. Z-Tune [R34]
Nissan 370Z [Z34]
2010 Nissan GT-R [R35]
2008 Opel Astra OPC Nurburgring Edition [H]
2007 Opel Corsa OPC [D]
2010 Pagani Zonda
Pagani Zonda Cinque
Renault Clio Renaultsport 200 3 [X85] Hatchback
2010 Renault Megane RS 250 3 Série 3 [X95]
2003 TVR T350T
2005 TVR Tuscan S
2007 Vauxhall VXR8
2006 Volkswagen Golf R32 V [Typ 1K]
Volkswagen Golf R VI [Typ 5K]
Volvo S60 T6 R-Design Gen.2
Auto's en Circuits worden steeds geüpdate omdat het spel nog niet af is natuurlijk
Videos:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeBMW M3 Coupe with Forced Induction - Auto Club Revolution
Externe site met foto's van de auto's in het spel:
IGCD.net Car list + Pictures for ACR.
Hopelijk kunnen we genieten van het eindproduct en tja.. Hopelijk kan ik nog een paar GoT mederacers verslaan

Trouwens, Mijn naam online is : Supreme_Boston , add me
[ Voor 3% gewijzigd door Patjeee op 04-05-2013 10:36 ]