[PC] Auto Club Revolution by Euthenyx

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 18:56
http://forums.eutechnyx.c...-home?p=517163#post517163

Graag even reageren op deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 23:42
Dat heeft nog best even geduurd, vandaag voor het eerst een PM waarin ik voor idioot ben uitgemaakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tackleberry schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 00:42:
Dat heeft nog best even geduurd, vandaag voor het eerst een PM waarin ik voor idioot ben uitgemaakt. :D
:+
Als ik dat zou doen bij elke idioot die ik tegen kwam zou ik heel veel pm's moeten sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 07:07:
[...]

:+
Als ik dat zou doen bij elke idioot die ik tegen kwam zou ik heel veel pm's moeten sturen ;)
Gisteren zou ik heel veel PM"s hebben moeten versturen, heb weer een paar Destruction Derby sessies meegemaakt... Bij iedere inhaalactie werd je van de baan gerost. Als dat mislukte was je bij de eerstvolgende bocht de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-07 16:03

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
speelt iemand nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ja hoor, mede door het andere topic met wekelijkse time trials.

Gisteren voor het eerst sinds tijden weer een crash van ACR gehad. Helaas was ik op weg naar een overwinning toen het gebeurde, dan zit ik wel even te balen. Geen XP, geen credits, geen overwinning.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Ik ben er mee gestopt. Heb het leuk gevonden voor even, maar daarmee houdt het ook op.
Als eerste irriteerde ik me dat je voor een online race het vrij lastig voor elkaar kreeg om een "volle" grid te krijgen. En vervolgens ziet iedereen je auto als ideale manier om later te kunnen remmen. En als je eenmaal weer goed op de baan staat merk je dat je secondes sneller bent dan hun, maar door de korte races kun je ze niet meer inhalen. Of als je wel in de buurt komt dan vinden ze wel weer een manier om je weer de grindbak/muur in te rammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
_A3 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:37:
Ik ben er mee gestopt. Heb het leuk gevonden voor even, maar daarmee houdt het ook op.
Als eerste irriteerde ik me dat je voor een online race het vrij lastig voor elkaar kreeg om een "volle" grid te krijgen. En vervolgens ziet iedereen je auto als ideale manier om later te kunnen remmen. En als je eenmaal weer goed op de baan staat merk je dat je secondes sneller bent dan hun, maar door de korte races kun je ze niet meer inhalen. Of als je wel in de buurt komt dan vinden ze wel weer een manier om je weer de grindbak/muur in te rammen...
Gisteren was het ook weer raak met botsauto's. Erg frustrerend, zeker met die korte races inderdaad. Blijf zeker nog even doorgaan, het spel blijft nog leuk genoeg voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:00
ik heb het spel ook gedownload etc...
meteen mezelf geinvite voor de GOTspeed, moet geloof ik alleen nog goedgekeurd worden.

vanmiddag weer even met driving force GT uit de doos toveren en kijken hoe dat werkt.
wordt nu al helemaal panisch van sturen met Tobo.

edit: kun je het ook nog fullscreen krijgen op de een of andere manier?
edit 2: ah, er zit een stiekem icoontje in me tray bar :+ gevonden dus :)

[ Voor 21% gewijzigd door Denniz0229 op 17-06-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Denniz0229 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:23:
Rechts onderin je scherm heb je als het goed is een icoontje van ACR (stuurtje) Als je daar op rechts klikt kun je kiezen voor Configuration waar je eea kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Denniz0229 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:23:
ik heb het spel ook gedownload etc...
meteen mezelf geinvite voor de GOTspeed, moet geloof ik alleen nog goedgekeurd worden.

vanmiddag weer even met driving force GT uit de doos toveren en kijken hoe dat werkt.
wordt nu al helemaal panisch van sturen met Tobo.

edit 2: ah, er zit een stiekem icoontje in me tray bar :+ gevonden dus :)
Welkom @ Gotspeed :)

Ik zag dat je nog geen Bmw had, bij deze kun je hem gratis krijgen door de volgende link te volgen
https://autoclubrevolution.com/en/bmw ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:00
Bullus schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:54:
[...]

Welkom @ Gotspeed :)

Ik zag dat je nog geen Bmw had, bij deze kun je hem gratis krijgen door de volgende link te volgen
https://autoclubrevolution.com/en/bmw ;)
Gratis BMW, was het echte leven maar zo makkelijk :D

ga nu eerst maar weer even wat werk doen, het blijft toch maandag...

edit:
Ok, heb nu een rondje of 10 in de corsa en een stuk of 20 in de BMW 1M gereden icm met mijn driving force GT.
Conclussie: de support voor het stuurtje is echt ongelofelijk slecht, standaard werd mijn rem gemapped op de axis van mijn gaspedaal.... en heb nu nog het idee dat remmen niet helemaal naar behoren werkt.
de BMW 1M rijd als een natte dweil en totaal niet vergelijkbaar hoe de auto in andere racegames rijd, waar het vaak een van de best bestuurbare auto's is.

het kan aan mij liggen hoor, maar zal nog even proberen het stuur wat te kalibreren en een paar andere auto's testen. de eerste indruk is in ieder geval niet veelbelovend ;(

Edit 2: op de forums staan verschillende klachten over het rijden met een driving force GT...
oftewel, de game wordt verwijderd. Schop me ook maar uit de club, of moet ik zelf leaven?

[ Voor 52% gewijzigd door Denniz0229 op 18-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Heb mezelf snel even de top 30 in geraced, dus ik verwacht iig de E-Bucks van mijn Ford Shelby GT500 terug te krijgen. Die paar credits meer of minder maken me niet echt uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:28
Tackleberry schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:10:
[...]

Heb mezelf snel even de top 30 in geraced, dus ik verwacht iig de E-Bucks van mijn Ford Shelby GT500 terug te krijgen. Die paar credits meer of minder maken me niet echt uit. :)
Voodat je straks teleurgesteld bent, je moet die tijd neerzetten via Leaderboards>Events>Sonoma Weekend. Je komt namelijk nog niet in dát klassement voor... :)
Of ik kijk scheef, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer van het verschil in VPR. Op de één of andere manier hebben veel mensen 538 VPR terwijl je de Shelby naar max. 527 VPR kan upgraden. Geen idee hoe dit komt maar op deze manier is er al geen lol meer aan. Ik ben al niet zo snel en als ik dan op zo'n manier in het nadeel ben, laat maar zitten. Beetje jammer dat de devs dit gewoon zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:12

SuBBaSS

-has Ryzen

Ben al een tijdje nauwelijks meer actief. Heb me daarom ook maar afgemeld voor de club. Dan kan mijn plek beter naar een ander gaan.
Was tof, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Geleihoofd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:33:
Voodat je straks teleurgesteld bent, je moet die tijd neerzetten via Leaderboards>Events>Sonoma Weekend. Je komt namelijk nog niet in dát klassement voor... :)
Of ik kijk scheef, dan heb ik niks gezegd.
Ah, handig. Nooit geweten. Thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-07 15:52

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik was een tijdje offline.
Speel het nu weer.

Voeg me toe (mits je dat wilt): "rikdegraaff".
Net zoals hier op 't forum ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikdegraaff, ik zag dat je nog geen BMW 1er M Coupé hebt. Je kunt deze gratis verkrijgen via onderstaande link 8)

https://autoclubrevolution.com/en/bmw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Dank je wel voor de tip, wildcat1!
Ik ga hem claimen ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
De nieuwe update heeft de hele game verpest. Ik stop met de game ik begin weer als ik nieuwe tracks and cars zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
goosche schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:31:
De nieuwe update heeft de hele game verpest. Ik stop met de game ik begin weer als ik nieuwe tracks and cars zie.
Het nieuwe systeem in de Hangout is vooral irritant. Ik snap het idee er achter en op zich is het ook mooi dat er wordt gekeken naar de prestaties van de coureur. Enige wat ik nu echter ervaar is dat er races zijn met auto's variërend van Corsa OPC tot Veyron... Dan vind ik de oude VPR manier toch fijne.

Overigens vind ik het sowieso leuker als iedereen in dezelfde auto rijdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Gaat echt fijn je krijgt geen payouts en de kilometers worden niet geregistreerd, aangezien we een competitie gaande hebben is dat echt kl*te, en de challenges en de car achievements worden ook niet geregistreerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, de lol is er wel snel af op deze manier. Ik hoop dat ze het snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Waarom krijg ik geen credits en exp.??
Ofwel: Wat is er aan de hand met dit spel. Zijn de dev's gestopt of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar met dit spel gestopt. Compleet kansloos hoe ze het spel elke update toch weer weten te verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/hwn6na.png
voor diegene die het spel nog spelen,10k credits. code kan je invullen bij my account > redeem voucher.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Altijd welkom die credits, thanks job115 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<Hier stond onzin> 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 31-07-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Bij mij werkt het en voor zover ik weet ben ik niet stiekem van Duitse afkomst. :p

Er komt trouwens een update aan met enkele grote veranderingen http://autoclubrevolution...gression-update-q-a-.html:

- Het wordt nu aangemoedigd om auto voor auto door het spel te gaan, zodat de spelers niet alleen maar de snelste auto uit iedere klasse nemen en de rest laten liggen: 'With the new progression system a player must unlock cars and upgrades as they increase their rank.'

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7nOIcPY.jpg

Weet niet of ik hier zo blij van word, omdat het verplicht lijkt om alle auto's te kopen.

- Meer dan 90% van de auto's is na de update te koop voor in-game credits; de overige voor E-bucks (met echt geld) en de belofte dat deze nooit de snelste zullen zijn in vergelijking met de 'gratis' auto's.

- In een race kan schade worden gereden waardoor de auto maximaal 10% minder presteert. Repareren kan met in-game credits en is gelukkig zonder wachttijd zoals in Real Racing 3 wel het geval is.

- Voor elke auto zijn er nu 14 upgrade-mogelijkheden, waarvan er maar 3 tegelijk kunnen worden gekozen.
Voor mij als muziek in de oren, omdat ik bijna niemand tegenkom die met stock auto's rijdt, omdat die simpelweg niet mee kunnen komen.
Edit: er komen dus maximaal twee slots per auto erbij in ruil voor echt geld. Klinkt als een gevalletje 'pay 2 win'.. :X

- Verder zegt Eutechnyx de bandengrip van de standaardauto's te hebben 'verbeterd' om realistischer de echte tegenhangers te simuleren.
Eerst maar eens zien wat ze daarmee beloven; zelf hoop ik dat de auto's meer laterale grip hebben op hoge snelheden en dat alles met achterwielaandrijving en een beetje vermogen niet meer als een dweil rijdt. Misschien ga ik het dan nog eens oppakken. O-)

[ Voor 4% gewijzigd door CaptainPanda op 31-07-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaptainPanda schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:33:
Bij mij werkt het en voor zover ik weet ben ik niet stiekem van Duitse afkomst. :p
OK, werkt idd gewoon. Vond het alleen vreemd dat het in het Duits stond vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Anoniem: 238040 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:42:
[...]

OK, werkt idd gewoon. Vond het alleen vreemd dat het in het Duits stond vermeld.
ik woon in duitsland, dus ik denk dat toen ik de facebook pagina heb geliked voor 100 e-bucks ik waarschijnlijk naar de duitse pagina ben doorgelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
CaptainPanda schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:33:

Er komt trouwens een update aan met enkele grote veranderingen http://autoclubrevolution...gression-update-q-a-.html:

- Het wordt nu aangemoedigd om auto voor auto door het spel te gaan, zodat de spelers niet alleen maar de snelste auto uit iedere klasse nemen en de rest laten liggen: 'With the new progression system a player must unlock cars and upgrades as they increase their rank.'

[afbeelding]

Weet niet of ik hier zo blij van word, omdat het verplicht lijkt om alle auto's te kopen.
Als ik het goed lees op het forum wordt je rank "gewoon" meegenomen, dus als je het al langer speelt zou het geen probleem moeten zijn.
- Meer dan 90% van de auto's is na de update te koop voor in-game credits; de overige voor E-bucks (met echt geld) en de belofte dat deze nooit de snelste zullen zijn in vergelijking met de 'gratis' auto's.
Mooi
- In een race kan schade worden gereden waardoor de auto maximaal 10% minder presteert. Repareren kan met in-game credits en is gelukkig zonder wachttijd zoals in Real Racing 3 wel het geval is.
Klinkt goed, maar je kunt dus nog steeds nadeel hebben van rammers. Naast de race die al dan niet owrdt verknald, dus ook nog credits kwijt aan reparaties.
- Voor elke auto zijn er nu 14 upgrade-mogelijkheden, waarvan er maar 3 tegelijk kunnen worden gekozen.
Voor mij als muziek in de oren, omdat ik bijna niemand tegenkom die met stock auto's rijdt, omdat die simpelweg niet mee kunnen komen.
Edit: er komen dus maximaal twee slots per auto erbij in ruil voor echt geld. Klinkt als een gevalletje 'pay 2 win'.. :X
Het klonk interessant, tot die premium slots...
- Verder zegt Eutechnyx de bandengrip van de standaardauto's te hebben 'verbeterd' om realistischer de echte tegenhangers te simuleren.
Eerst maar eens zien wat ze daarmee beloven; zelf hoop ik dat de auto's meer laterale grip hebben op hoge snelheden en dat alles met achterwielaandrijving en een beetje vermogen niet meer als een dweil rijdt. Misschien ga ik het dan nog eens oppakken. O-)
Afwachten idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
nieuwste updates hebben de koenigsegg heel erg slecht gemaakt. ben wel boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
We worden genaaid vind ik we hebben voor al onze auto`s tuning parts gekocht en straks kan je ze allemaal niet gebruiken alleen maar 3 stuks inplaats van de 14. Voor mij geld ongeveer 500k credits misschien wel meer ontbruikbaar is geworden met deze BS. Deze game word minder plezierig door deze acties :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
goosche schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 22:11:
We worden genaaid vind ik we hebben voor al onze auto`s tuning parts gekocht en straks kan je ze allemaal niet gebruiken alleen maar 3 stuks inplaats van de 14. Voor mij geld ongeveer 500k credits misschien wel meer ontbruikbaar is geworden met deze BS. Deze game word minder plezierig door deze acties :S
Dus iedereen gaat weight reduction, racing tires en nog iets er onder sleutelen? Nou dat wordt spannend... Ik wil gewoon een zo snel mogelijke auto, niet allerlei combinaties gaan uittesten om te kijken of ik daar nog een tiende mee kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:19

Koenvh

Hier tekenen: ______

goosche schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 22:11:
Ik ben bang dat ACR geen succes gaat worden als ze het stuur zo omgooien.
Schademodel? Prima! Maar dan niet dat ik een auto moet repareren met credits, ik heb geen zin in wreckers die voor de lol je auto raken.

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 01-08-2013 23:45 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Er gaat iets veranderen. Opzich positief maar ik vind de verandering tegroot deze verandering hadden ze moeten doen bij de launch van de game.

The two additional car upgrade slots (slot 4 and 5) that originally were supposed to be achievable for E-bucks only, will now be available to anyone who collects enough Experience in game to unlock them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
goosche schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:05:
The two additional car upgrade slots (slot 4 and 5) that originally were supposed to be achievable for E-bucks only, will now be available to anyone who collects enough Experience in game to unlock them!
Dat klinkt al heel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
dit spel is verneukt in mijn ogen . mijn auto is NIET te rijden , koenigsegg met onderstuur? wtf,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Sneakpeek.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BQw5XMWCIAAO-QX.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BQwDXt-CMAAtl--.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BQ0wuk2CMAIZc1A.jpg

morgen dinsdag komt die nieuwe patch.

[ Voor 8% gewijzigd door goosche op 05-08-2013 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd wat ze allemaal aan het uitspoken zijn met ACR. Website ligt er al sinds vanmiddag uit vanwege onderhoud. Misschien die grote update met nieuw spul :)

Edit: of ik kijk gewoon even op het forum |:(

There are many new things awaiting us after today's patch. We've listed the most important ones below:

Progression:
- Level cap increased to Rank 50,
- A car is unlocked for purchase at EVERY rank, with new EXP values required for reaching each Rank,
- Increased payout values for EXP & Cr,

Cars:
- More cars available for Credits than ever before (almost 90%),
- Introduction of Premium Cars (these can be purchased at any Rank for E-Bucks),
- 5 new cars:
- Hyundai Genesis,
- 2012 Opel Astra OPC (Premium car),
- Renault Twingo,
- 2012 Ford Focus ST,
- Pagani Huayra,- Improved handling: new tyres for stock cars; the better the car, the better the tyres,
- EXP & Cr bonuses per car.

Upgrades:
- Completely new upgrade page
- Reduction in performance of upgrades, with the number of upgrades reduced to 14,
- Upgrade Slots can be unlocked for free or bought immediately for E-bucks,
- Out of 14 upgrades, a maximum of 5 can be applied to a car at a time. These must adhere to a new Upgrades Point system. Encourages tactical thinking and choice to the application of Upgrades,
- Upgrades are unlocked via EXP earnings,
- All upgrades only available to purchase using Credits,

Accounts:
- Premium Accounts (these give you a bonus of 50% to the Cr & EXP you earn and 10% bonus to any E-Bucks you purchase),
- E-Bucks to Credits exchange - exchange your E-Bucks for Credits to ensure you can purchase cars.

Matchmaking:
- New matchmaking system that uses your car & Skill Rating to ensure you stay competitive.
- Lobbies updated to show appropriate information regarding this.

Other:
- Various edits to the Showroom.

"Impact with other players and the track environments will now have an effect on the performance of cars, and damage taken during a race will need to be repaired back in the garage before you race with that car again" :N

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 06-08-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 238040 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:12:
[...]
"Impact with other players and the track environments will now have an effect on the performance of cars, and damage taken during a race will need to be repaired back in the garage before you race with that car again" :N
"Are you sure you want to unistall ACR?" Yes

Schademodellen ben ik 100% voor, maar laat dat dan bij de race. Ik wil niet na de race betalen om schade in de race.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Kan ik daaruit opmaken dat je een regelmatige crasher bent? :p Alles hangt natuurlijk af van de prijs, maar het idee op zich vind ik wel leuk en elke aanleiding om fair te racen is voor mij welkom.

Hoop dat de site het weer snel doet om de nieuwe physics aan de tand te voelen, maar op dit moment lukt het inloggen even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

CaptainPanda schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:16:
Kan ik daaruit opmaken dat je een regelmatige crasher bent? :p Alles hangt natuurlijk af van de prijs, maar het idee op zich vind ik wel leuk en elke aanleiding om fair te racen is voor mij welkom.

Hoop dat de site het weer snel doet om de nieuwe physics aan de tand te voelen, maar op dit moment lukt het inloggen even niet.
Nee, ik ben gelukkig geen regelmatige crasher. ;) Helaas zijn er wel genoeg mensen die nog niet de rem hebben gevonden, terwijl ik de rem wel heb gevonden. Het gevolg kun je zelf wel invullen :/

Ik ben ook zeker voor fair racen, maar ik denk niet dat dit de oplossing is.

EDIT: Betrap ik mezelf er toch op dat ik de ACR Launcher aanzet om te updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 07-08-2013 00:23 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17
hoe stel je hier de grafix en sturen in bij deze game :(

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
ravw schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 01:38:
hoe stel je hier de grafix en sturen in bij deze game :(
rechtsonder in je beeld verschijnt een stuurtje als je acr opstart daar kan je alle opties veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Vandaag na the big progression upgrade en rank 50 te hebben bereikt(en mijn 1,5 milioen exp kwijt te zijn)moet ik al mijn autos(25+) opnieuw gaan upgraden terwijl ze allemaal fully upgraded waren oftewel dit gaat me minstens 500000+++ credits kosten en de devs maken me voor leugenaar uit want ze geloven me niet...
Wat een ongelofelijke teringleijers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Je rank hou je gewoon en upgrades kost helemaal geen credits, maar speel je vrij door te levelen. Aangezien je zegt rank 50 te zijn (wat niet kan, omdat 40 het maximale was voor de update), heb je dus ook automatisch alle of een groot deel van de upgrades beschikbaar.

Lekkere reactie, hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Heb 6 uur geraced vandaag en vandaar dus rank 50 behaald.
En upgrades kosten dus wel degelijk credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Gisteren rond 1.00u 's nachts kon ik nog upgraden zonder te betalen, maar was er soort prestatielimiet van 150 eenheden. Een gewichtsreductie kostte dan ook meer eenheden dan bijvoorbeeld een ECU upgrade omdat er meer performance uit te halen viel.

Maar op dit moment is er weer niet in te loggen, dus zullen ze wel weer wat dingen hebben omgegooid. Bedenk ook dat iedereen in hetzelfde schuitje zit en begint met nul upgrades, dus is het zo erg dat alles weg is? Met zoveel uren spelervaring heb je nu weer iets om voor te sparen en ik denk ook meer skills om sneller dan de gemiddelde speler het geld weer bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
calsonic schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:19:
Heb 6 uur geraced vandaag en vandaar dus rank 50 behaald.
En upgrades kosten dus wel degelijk credits.
whojo 6 uur. Heb maar 5 races gedaan vandaag ben nu rank 49.

wat ik net las op het forum van hun alleen maar negatieve dingen. http://forums.eutechnyx.c...08-13?p=521392#post521392

Maar het komt er op neer dat we gewoon geflasht zijn en de meeste zijn echt nu helemaal klaar met deze game en de game is nu down.

check dit: http://forums.eutechnyx.c...u-ACR?p=521393#post521393

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Het is wel jammer dat ze met deze laatste update alle autos langzamer hebben gemaakt.
Gemiddeld ben je nu 4 seconden per lap langzamer.
En ik rijd gemiddeld tussen de 6000 en 12000 km per week dus ik weet waar ik over praat.
Geleihoofd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 17:35:
Feit blijft dat je dit soort grote veranderingen eigenlijk niet kan maken zodra een game de beta uit is. Dat iedereen in 't zelfde schuitje zit is waar maar ze bestelen wel degelijk mensen van hun geld. Wat waren de duurste upgrades? De banden. Wat kan je niet meer upgraden? Juist. En an sich niet zo'n ramp als je dat met credits gedaan hebt maar je moet ze de kost geven die 't voor e-bucks hebben gedaan... Dus per saldo kunnen die fluiten naar hun geld.

Zie graag het goede ervan in en zal de game zeker niet meteen afschieten maar de manier waarop de devs ermee omgaan is ronduit schandalig.
Dat klopt helemaal en we zouden eerst gaan testen op een aparte server alvorens deze progression update zou plaats vinden en nu drukken ze het er gewoon door zonder ook maar 1 keer naar onze mening te vragen - maar ja zo doen ze dat nu eenmaal want ze denken aan zichzelf en ze willen geld verdienen en niet naar de gebruikers luisteren.

[ Voor 101% gewijzigd door calsonic op 07-08-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Feit blijft dat je dit soort grote veranderingen eigenlijk niet kan maken zodra een game de beta uit is. Dat iedereen in 't zelfde schuitje zit is waar maar ze bestelen wel degelijk mensen van hun geld. Wat waren de duurste upgrades? De banden. Wat kan je niet meer upgraden? Juist. En an sich niet zo'n ramp als je dat met credits gedaan hebt maar je moet ze de kost geven die 't voor e-bucks hebben gedaan... Dus per saldo kunnen die fluiten naar hun geld.

Zie graag het goede ervan in en zal de game zeker niet meteen afschieten maar de manier waarop de devs ermee omgaan is ronduit schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geef ACR ook nog niet direct op maar ben wel erg teleurgesteld in de gang van zaken. Dit soort dingen hadden ze idd in de beta periode moeten doen. Op dit moment is de game alleen echt leuk voor nieuwkomers. Maar goed, we wachten wel af waar ze mee komen en of ze een en ander wellicht terug draaien of compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-07 08:19

thorgal21

Forum Noob

Ik ben ACR ook weer eens aan het downloaden. Had het een tijd terug gespeeld maar vond er weinig aan.. heb er nu wel weer zin in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Qua gameplay is het voor mij echt een enorm stuk vooruit gegaan. Voorheen was het getril van de force feedback bij het raken van de curbs veel te hard in verhouding met het normale stuurgewicht, maar nu is het zowaar bruikbaar. Ook kan ik nu eindelijk fatsoenlijk rijden met de achterwielaangedreven auto's, omdat de stuurhulp nu uitgeschakeld kan worden (onder assists is dat aangegeven met 'Dynamic Steering Range Assist'). Wat mij betreft een grote stap vooruit, alhoewel de arcade-handling nog steeds niet perfect is (snelle auto's zijn nog steeds heel erg overdreven onstabiel onder gasgeven naar mijn mening).

Het beperkte upgraden is mij niet tegengevallen. Omdat er nu gekozen moet worden voor een compromis, is er een extra gameplay-element bijgekomen. Net bij een race met alleen Corsa's merkte ik het heel erg; mijn auto remde echt verschrikkelijk in vergelijking met de rest, maar op de rechte stukken was ik wel een stuk sneller en kon ik ze weer voorbij blazen. Voorheen had bijna iedereen gewoon alles maximaal geüpgradet, waardoor het puur ging om rijderskunsten. Toch vond ik het wel een aangename verrassing, omdat er nu per circuit moet worden nagedacht over welke upgrades beter werken. Het enige rare bij mij is dat ik de 'braking performance'-balk nooit vol kan krijgen, zelfs al kies ik voor gewichtsreductie 1 en 2 en de remschijven en -blokken (oftewel alle onderdelen die het remmen beter zouden moeten maken). Weet niet of het een bug is of dat het balkje gewoon niet klopt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ylU3TDj.png

Trouwens, alle upgrades die ooit zijn gekocht, hoeven niet opnieuw te worden aangeschaft, dus dat de makers veel-uitgevers benadelen is niet compleet waar. Het enige is dat er nu niet voor alle upgrades kan worden gekozen, maar daar zijn de meningen gewoonweg over verdeeld. :p

Edit: Nog een enorm voordeel is dat de auto's in de lagere klassen spotgoedkoop zijn, dus ik denk dat we nu eindelijk kunnen overstappen naar een gevarieerder aanbod in auto's in de GoT-competitie. Mits deze weer ooit wordt hervat, natuurlijk. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door CaptainPanda op 08-08-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Na wat kilometers gemaakt te hebben begin ik weer een enthousiasme voor de game te ontwikkelen. De handling is even wennen maar voelde voor mij toch al snel weer vertrouwd aan. Er is wat meer diepgang in gekomen door middel van de keuzes in upgrades zonder dat je meteen doctorandus autosleutelen moet zijn. Denk dat dit alles voor de toekomst meer te bieden heeft dan zoals 't was. Ben nog niet online geweest maar verwacht in ieder geval minder vaak saaie races tegen te gaan komen.
CaptainPanda schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:23:
Nog een enorm voordeel is dat de auto's in de lagere klassen spotgoedkoop zijn, dus ik denk dat we nu eindelijk kunnen overstappen naar een gevarieerder aanbod in auto's in de GoT-competitie. Mits deze weer ooit wordt hervat, natuurlijk. O-)
Wat mij betreft wel, desnoods met een verse start na alle veranderingen in ACR en later ingestapte deelnemers. Ik zal in ieder geval niet nóg een keer vakantie voorstellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Heb nog niet gereden sinds de patch, maar ik vond het altijd leuk dat het puur om het rijden ging. Iedereen had hetzelfde materiaal, dus komt het op je skills aan.

Maar misschien is het op deze manier ook leuk(er)? We shall see.

[edit]
Die GoT competitie mag idd weer onder het stof vandaan gehaald worden wat mij betreft. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Tackleberry op 08-08-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Het gaat nog steeds om skills, misschien nog wel meer als ervoor, auto's zijn wat minder makkelijk namelijk. Maar het is niet zo dat degene die de beste upgrade setup heeft ook meteen vooraan zal rijden, zo ingrijpend kan je niet combineren.

Je zal 't zelf ook wel hebben meegemaakt. Half rondje onderweg, nog 9,5 te gaan en dan zweren dat je time-trials aan 't doen bent zo eenzaam is 't. Dat je uit verveling maar 50 gaat rijden om weer wat reuring om je heen te hebben. Dit zou de races wat minder saai moeten maken denk ik (en je kan zo ook de auto op je rijstijl aanpassen uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vanavond ook weer voor het eerst wat rondjes gereden sinds de update. Ik was in het begin ook best teleurgesteld in een aantal dingen. Met name de e-bucks die ik had besteed aan auto's en de Ignition Pack en dat die auto's een paar dagen later voor (weinig) credits te koop zijn :') En dat je schade na een race eerst moet herstellen voordat je weer met die auto kan racen. Lekker met al die beukers. Ik heb nog niet online gespeeld, deed ik zowieso al niet al te vaak. Physics zijn ook een verbetering vind ik. Even wennen idd. En de graphics waren al verbeterd. Is minder belangrijk uiteraard maar toch mooi meegenomen. Het nieuwe upgradesysteem zie ik ook wel zitten. Het is nu idd kijken wat je gebruikt voor welk circuit ipv domweg alles aanklikken tot de maximale VPR was bereikt. Dit maakt de GoT competitie ook leuker. En die spotgoedkope auto's idd. Vanavond heb ik de Twingo RS gekocht (768 Cr.) Leuk karretje. Zullen we anders hiermee de GoT competitie hervatten?

Zijn er hier nog meer mensen die na de update ineens dik 2 miljoen credits hebben? Dit komt door een daily community event waarbij per ongeluk honderden keren de credits zijn uitbetaald. Dit zou nog hersteld worden, is alleen nog niet gebeurd. Sommigen zullen het wel prima vinden maar ik verdien mijn credits liever zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Heb nog niet de mogelijkheid gevonden om de updates te selecteren voor een race, dus heb alleen met default (ofzo) gereden. Of kan dat niet (wat logisch zou zijn) in de race lobby?

Wat ik ook irritant vind dat je niet standaard "Choose car" hebt ipv Join in de hangout. Om je auto af te stemmen op de andere deelnemers. Liefst zou ik ook nog zien welke auto's er zoal gebruikt worden VOORDAT je de lobby van die race in gaat. Of dat je in de lobby nog van auto kunt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Heb zelf de updates nog niet geinstalleerd, dus weet nog niet hoe anders het is in vergelijk met de oude updates.
Wat mij betreft kan de GOT compo weer gestart worden :) alleen zoals jullie weten heb ik de laatste tijd alleen het GOT topic bijgehouden, van Ragdol heb ik weinig meer vernomen.

Dus bij deze ,wie wil met mij de GOT ACR topic bijhouden? Ook vanwege de nieuwe updates.

Moet er wel bijzeggen, mocht de besturing nog steeds brak zijn met mijn stuur dan zoek ik het verder ook niet om mee te racen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bullus op 09-08-2013 08:35 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
kreeg net dit in de mail.

Thanks for getting in touch. The new update has introduced some upgrades that were not previously available for cars, therefore you will need to purchase these upgrades. A number of instances occur where the upgrade may have previously been available, but the new upgrade is greatly improved, as such you will also need to buy these.

Stel ...... Alles opnieuw kopen zo slecht ben zeer teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Schakelen met de H-Shifter van mijn G27 wil nog steeds niet echt werken. Schakelen gaat echt zo:
In z'n 1, toeren maken, fysiek schakelen naar z'n 2, twee seconden lang volle toeren maken om geen enkele reden, ook in game schakelen naar z'n 2. Heeft iemand daar een oplossing voor?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ik zag een optie genaamd 'autoblip' staan, volgens mij regelt dat ook de koppeling bij het opschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
goosche schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:25:
kreeg net dit in de mail.

Thanks for getting in touch. The new update has introduced some upgrades that were not previously available for cars, therefore you will need to purchase these upgrades. A number of instances occur where the upgrade may have previously been available, but the new upgrade is greatly improved, as such you will also need to buy these.

Stel ...... Alles opnieuw kopen zo slecht ben zeer teleurgesteld.
Ze ontkennen dat je alle upgrades al had en je mag het verder gewoon uitzoeken echt een fantastische mentaliteit hebben ze bij ACR.

Enige positieve is dat credits maken nu wel erg makkelijk gaat - eigenlijk te makkelijk.
Voorheen kon je max 10K credits per uur maken en nu maak je er gewoon 30K.

[ Voor 10% gewijzigd door calsonic op 09-08-2013 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

CaptainPanda schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:58:
Ik zag een optie genaamd 'autoblip' staan, volgens mij regelt dat ook de koppeling bij het opschakelen.
Ik gebruik de koppeling zelf, dus dan zou hij toch niet twee seconden mogen wachten om op te schakelen?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Da's inderdaad vreemd, misschien helpt het ook om de pedalen opnieuw in te stellen.

In het controls-menu heb ik zelf geen mogelijkheid om een koppeling aan een knop of pedaal toe te wijzen en er is ook geen calibratie voor (alleen voor het gas- en rempedaal), vreemd genoeg. Is dat bij jou wel mogelijk dan? De optie heet overigens 'rev matching' en ik was in de veronderstelling dat deze het gebrek aan een koppeling zou moeten opvangen bij een H-patroon versnellingsbak.

Edit: schijnbaar een bekend issue en het is niet bekend wanneer ze het gaat fixen :O
http://forums.eutechnyx.c...-G25-H-Pattern-manual-bug

[ Voor 14% gewijzigd door CaptainPanda op 09-08-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

CaptainPanda schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 19:57:
Da's inderdaad vreemd, misschien helpt het ook om de pedalen opnieuw in te stellen.

In het controls-menu heb ik zelf geen mogelijkheid om een koppeling aan een knop of pedaal toe te wijzen en er is ook geen calibratie voor (alleen voor het gas- en rempedaal), vreemd genoeg. Is dat bij jou wel mogelijk dan? De optie heet overigens 'rev matching' en ik was in de veronderstelling dat deze het gebrek aan een koppeling zou moeten opvangen bij een H-patroon versnellingsbak.
Mijn G27 ligt nu in de kast, dus ik kan nu niet kijken, maar het verpest het racen wel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Bullus schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:33:

Wat mij betreft kan de GOT compo weer gestart worden :) alleen zoals jullie weten heb ik de laatste tijd alleen het GOT topic bijgehouden, van Ragdol heb ik weinig meer vernomen.

Dus bij deze ,wie wil met mij de GOT ACR topic bijhouden? Ook vanwege de nieuwe updates.
Misschien handig om weer even proef te gaan draaien met de competitie, kijken of er blijvende animo voor is of dat 't weer een tijdelijke opleving is.
Mocht er genoeg animo voor zijn om wekelijks tijden in te leveren dan ben ik best bereid om je een handje te helpen, ook al heb ik geen flauw idee hoe alles hier op Tweakers werkt, was allang blij dat ik m'n screens volgens het boekje wist te postten. ;)

Hoe dan ook, persoonlijk zie ik 't niet zo zitten als er elke week weer afvallers en bijkomers zijn, defeats the purpose of a competition imho.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Voor mij was de GoT competitie altijd handig om in de GoTspeed ranking te klimmen. Lekker kilometers maken. Dus kom maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Had jij vanmiddag je opa en oma meegenomen voor een zondags rondje Hockenheim? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Geleihoofd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:37:
Had jij vanmiddag je opa en oma meegenomen voor een zondags rondje Hockenheim? :P
Daar leek het wel op. Gaf toch echt vol gas in die Vauxhall, maar dankzij de CPU bug in ACR is de performance om te huilen. Eerst was het nog speelbaar en reed ik met lage framerate. Op Hockenheim ging de auto ook letterlijk langzamer. Meer dan 20 seconden per ronde langzamer op Hockenheim Short. Wat een bagger.

CPU load issue @ ACR forum

[edit] net nog een race geprobeerd, werd gewoon bij de start ingehaald alsof ik bijna stil stond. Voorlopig geen ACR meer voor mij... :(

[ Voor 9% gewijzigd door Tackleberry op 11-08-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Was wel duidelijk inderdaad dat er 't één en ander niet goed ging, je teleporteerde elke keer weer 10 meter vooruit. Wist alleen niet dat die CPU bug bij sommigen zo'n impact had, hopen maar dat ze 't snel fixen, 't heeft in ieder geval de hoogste prioriteit.

Vond 't wel jammer, keek er wel naar vooruit om weer eens met jou op de baan te staan. Wie weet kunnen we dat binnenkort weer eens serieus over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geleihoofd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 09:37:
[...]
Hoe dan ook, persoonlijk zie ik 't niet zo zitten als er elke week weer afvallers en bijkomers zijn, defeats the purpose of a competition imho.
Eens. Tot nu toe heb ik geloof ik iedere week meegedaan met de competitie. Ook als ik wat minder gelegenheid had. Zoveel tijd kost het niet om een rondetijd in te sturen. Ik ben zéker weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Geleihoofd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:54:
Was wel duidelijk inderdaad dat er 't één en ander niet goed ging, je teleporteerde elke keer weer 10 meter vooruit. Wist alleen niet dat die CPU bug bij sommigen zo'n impact had, hopen maar dat ze 't snel fixen, 't heeft in ieder geval de hoogste prioriteit.
Helaas (nog) geen fix vandaag. :(
Vond 't wel jammer, keek er wel naar vooruit om weer eens met jou op de baan te staan. Wie weet kunnen we dat binnenkort weer eens serieus over doen.
Tot dit issue wordt opgelost heeft het voor mij geen zin om ACR op te starten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Tackleberry schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:20:
[...]
Helaas (nog) geen fix vandaag. :(
TheGeoff had 't vanmiddag in de chat er wel over dat ze druk bezig waren met testen van een fix en met wat geluk zou die vandaag nog uitrollen. Dat is 't dus niet geworden (al kan 't nog, zou niet de eerste keer zijn dat ze 's avonds nog werken) maar heb er goede hoop op dat je snel weer je opa en oma thuis kan laten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Geleihoofd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:28:
TheGeoff had 't vanmiddag in de chat er wel over dat ze druk bezig waren met testen van een fix en met wat geluk zou die vandaag nog uitrollen. Dat is 't dus niet geworden (al kan 't nog, zou niet de eerste keer zijn dat ze 's avonds nog werken) maar heb er goede hoop op dat je snel weer je opa en oma thuis kan laten... ;)
We zullen wel zien. Hopelijk wordt het dan morgen. :)

Om aan te sluiten bij mijn nickname: dan is het niet meer zoals in dit fragment uit Police Academy. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Tackleberry schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:40:
[...]
Om aan te sluiten bij mijn nickname: dan is het niet meer zoals in dit fragment uit Police Academy. :+
Je naam kwam me al vagelijk bekend voor maar kon 'm niet plaatsen.
Al is dit eerder uit Polizeiakademie. :P

EDIT:
Tackleberry schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:40:
[...]
We zullen wel zien. Hopelijk wordt het dan morgen. :)
http://forums.eutechnyx.c...ch-Notes-13th-August-2013

[ Voor 25% gewijzigd door Geleihoofd op 13-08-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
De update heeft de site weer lekker snel gemaakt en voor degene die last hadden van de cpu het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Gister updates geinstalleerd, maar hij herkend mijn pedalen niet via usb, wordt voor mij nog ff afwachten.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Fijn dat de CPU fix er eindelijk is, wat een rust voor de processor. Haha. Kijken of het ingame ook weer fatsoenlijk draait nu...

Alles draait weer prima. Alleen de site is af en toe een beetje traag. Prima dus. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tackleberry op 13-08-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:31

Niellie41

[object Object]

Net ACR gedownload. Eens kijken wat het nu precies is :)

edit: begint goed. Hij herkent mijn G27 niet eens. :z

[ Voor 33% gewijzigd door Niellie41 op 26-08-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 21:14

fellware

Everything can be archieved!

Ook de download maar even aangedaan!

IGname: FeLLWaRe

Heb een verzoek ingediend!

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Welkom beiden @ GoTspeed :)

@Nielie
Heb je hem gekalibreerd en herkent ie hem ook niet in de controller mappings?

[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 26-08-2013 20:31 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik ben denk ik een beetje laat het lijkt wel uitgestorven bij deze game online.... verbaasd mij wel aangezien het gratis is en het er goed uit ziet. Vind het opzich ook niet verkeerd rijden.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Kzyto schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:38:
ik ben denk ik een beetje laat het lijkt wel uitgestorven bij deze game online.... verbaasd mij wel aangezien het gratis is en het er goed uit ziet. Vind het opzich ook niet verkeerd rijden.
Het is de manier hoe ACR met de gamers om gaat. Dingen veranderen waar de gamers helemaal niet omvragen ect 4 maanden geleden waren er nog 1000 gamers online en nu nog maar een paar honderd.

lees dit maar eens. Zoft en mijn post Protoz. ACR totaal niet interesseert in de gamers zij kunnen geen game leiden in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Vandaag weer wat geflikt door die randdebielen.
Alle velgen zijn gewoon weg.
Had er zeker 350-400 en nu heb ik er nog maar 1 per auto wtf 8)7

En ze hebben zeker geld nodig want alle verf is nu alleen beschikbaar voor ebucks - ben ik ff blij dat ik die allemaal voor credits had gekocht destijds.

Ik zal zo blij zijn als Assetto Corsa MultiPlayer gaat dan kom ik nooit meer bij acr!

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 03-12-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ben benieuwd hoe lang ACR dit nog vol gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07 11:04
Dit spel leek me wel interessant maar lijkt erop dat het verkeerd gaat op deze manier? Toch even een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannick63
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-07 21:10
Rij nu net een weekje en zocht een leuk realistisch race spel, Uitgekomen op dit spel ben benieuwd hoe het is om in een Autoclub te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
jannick63 schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:14:
Rij nu net een weekje en zocht een leuk realistisch race spel, Uitgekomen op dit spel ben benieuwd hoe het is om in een Autoclub te zitten.
Realistisch _O-
De autos voelen aan alsof ze op water rijden en hebben niet veel grip.
Enige autos die wel grip hebben zijn de nwe GT3 wagens waar je ebucks voor moet betalen.
De autos waar meenigeen van de old school rijders, waaronder ik, ebucks voor hebben betaald destijds zijn nu allemaal free of charge en hebben weinig grip.
Net zoals dat grapje met het gross van de velgen weghalen, waar ik echt geld voor heb betaald, is iets waar ze zoals gewoonlijk niets aan gaan doen.
De gasten bij ETX(zoals bv Jakuc,TheGeoff of Istacks) hebben totaal geen verstand van autorijden want als je wel eens(sporadisch) tegen ze raced eindigen ze altijd achteraan _O-
Nee ze denken maar aan 1 ding en dat is geld maken en dat is gewoon diep triest en daarom is dit spel zoals ze het afgelopen jaar hebben gerunt gedoemd om te falen.

Nee wil je een realistisch racespel kijk dan eens naar Assetto Corsa dat is ongetwijfeld een van de beste sim racers van 2013/2014.

[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 23-12-2013 15:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste