[PC] Autoclub Revolution GoT Edition Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 11.213 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Maar het kan altijd nog sneller. En tijdens de race van vorige week verdween je sinds de start aan de horizon, dus alles is nog mogelijk. ;)

Ranking
| 01:55:424 | CaptainPanda | CaptainPanda | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 |
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TeryvtS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment krijg ik 'm ff niet verder dan dit. Nog tips en tricks CaptainPanda? :P

Ranking
| 01:57:338 | wildcat1 | Vip3r1980 | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 |

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/89an4yy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Mijn eerste poging is ook nog niet om over naar huis te schrijven...

Ranking
| 01:58:251 | Roeldegekste | Squat | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 |

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KA4bCwe.jpg

Zal nog eens wat stoeien met TC en SC. Heb al een poging gewaagd met die settings wat lager maar nog geen sneller rondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ik zal eens de dingen opsommen waar ik op probeer te letten:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-OqdHrK8t-cY/UAXvO91iM7I/AAAAAAAAeOI/ldT7BgXausw/s1600/german-grand-prix-map-+Circuit-+Hockenheim+for+2012+German+GP.jpg

- Belangrijk is dat je de eerste bocht maximaal afsnijdt en je linkervoorwiel nog maar net op de baan houdt.
- De tweede bocht is het een idee om die net wat sneller te nemen en wijder uit te komen dan de zwarte bandensporen. Op deze manier neem je net wat meer snelheid mee het rechte stuk op.
- De Parabolika neem je natuurlijk vol gas; zelf blijf ik zoveel mogelijk links om de kortst mogelijke route te rijden en jezelf goed te positioneren voor de hairpin.
- Vroeg remmen voor het bordje van 200 m om de hairpin zo strak mogelijk te nemen. Hier absoluut geen meter te wijd gaan, want hier verlies je zo de meeste tijd. Handrembochtjes zijn niet aan te raden; heb het zelf nog even geprobeerd zonder resultaat. :p
- De flauwe bocht nummer 7 naar rechts volgas nemen. Zelf probeer ik vroeg rechts te zitten om goed te zitten voor de volgende.
- In bocht nummer 8 proberenvroeg remmen en op de linkerhelft van de baan terecht te komen tijdens het uitaccelerern, zodat je bocht 9 dus vrijwel in een rechte lijn neemt.
- Nummer 10 kun je als het goed is vol gas nemen, mits je 9 hebt 'opgeofferd' zoals omschreven.
- In bocht 12 rem ik iets bij tijdens het insturen, nog later dan het bordje van 50 m. Met de auto zoveel mogelijk op de binnenste curb moet je proberen heel vroeg vol op het gas te gaan, zodat je rakelings langs de grindbak rijdt. Maar overdrijf het niet, want om een invalid lap te vermijden moet je rechterwiel nog wel op asfalt blijven.
- In bocht nummer 13 hou ik de auto met de helft op de binnenste curb en de helft op de weg. Omdat (of hoewel?) de bocht positieve camber heeft, heeft de auto teveel onderstuur als je helemaal op het asfalt zit. Als je echter te vroeg instuurt en teveel op de curbs zit, is je snelheid uit de bocht te laag.
- De combinatie van 14 en 15 zoveel mogelijk proberen rechtdoor te nemen.
- De laatste bochten 16 en 17 zoveel mogelijk op de lijn van de zwarte bandensporen te blijven. De buitenste curb na 17 raak ik zelf niet, omdat dat volgens mij langzamer is met het kunstgras.

Succes! ;)
SquatRS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:27:
Zal nog eens wat stoeien met TC en SC. Heb al een poging gewaagd met die settings wat lager maar nog geen sneller rondje...
SC is niet nodig omdat de auto nooit overstuurt (ook geen lift-off oversteer). De enige plek waar TC zou helpen is na de hairpin, maar wheelspin maakt niet zo veel uit voor de snelheid.

[ Voor 10% gewijzigd door CaptainPanda op 11-06-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Ranking
| 01:57:355 | Roeldegekste | Squat | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QjNl34m.jpg

Heb nog wat weten te vinden :)
Is het een idee om bij de ranking mee te nemen hoe je speelt (Stuur + pedals, gamepad of toetsenbord) Ik ben erg benieuwd of de 1:55 met het toetsenbord te halen is, zo ja CaptainPanda, een diepe _/-\o_, want verder dan dit kom ik niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, bedankt CaptainPanda, voor je uitgebreide instructie! Ik ga er van de week mee aan de slag d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Tijden aangepast.

Sinds ik mijn nieuwe wheel hebt, is de besturing gewoon belabbert, reageert te traag en moet teveel sturen. Tijden zijn om te huilen, vandaar dat ik acr ook veel minder speel.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 23:42
Vandaag mijn eerst twee sessies gereden. Kom niet eens in de buurt, met de huidige lijnen kan ik er nog ongeveer vier tienden vanaf halen ofzo. Waar kan ik nog de echte winst halen....

Ranking
| 01:56:887 | Tackleberry | Tackleberry | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uymdMdh.png?1

[ Voor 47% gewijzigd door Tackleberry op 13-06-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Nog twee sessies gedaan. In de eerste kwam ik PRECIES op 01:56:88x terecht, terwijl er meer in zat. Tijdens de tweede sessie ging het een paar rondjes erg goed, dus nog een halve seconde gevonden. Waar ik de rest vandaan moet toveren is me een raadsel... Niet dat ik het gevoel heb dat deze rondjes foutloos waren, maar ik zie niet waar ik die negen tienden kan winnen.

Ranking
| 01:56:358 | Tackleberry | Tackleberry | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4KTR2JZ.png?1

@CaptainPanda, je staat niet meer eerste. Iemand heeft er een 01:54:880 uit weten te persen.... :o :o :o

[ Voor 20% gewijzigd door Tackleberry op 14-06-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Maar dat is echt insane; dan heeft ie nog eens .87 s weten te winnen ten opzichte van zijn vorige tijd. Ik zeg:
[YouTube: http://youtu.be/1yQFlBMXtmw]
:P

@Roeldegekste: zelf speel ik niet met toetsenbord, maar met een stuurwiel. Met een toetsenbord zou ik niet eens in de buurt komen. Wat dat betreft is je tijd ook helemaal niet verkeerd. ;)

@Bullus: da's jammer; zo'n wheel zou juist de ervaring moeten verbeteren. In het begin is het heel erg wennen, maar daarna is het best natuurlijk. Overigens heb ik de stuuruitslag op de volledige 900 graden (dus eigenlijk 450 naar één kant) en met de Corsa hoef ik daarvan slechts 180 graden te draaien om de hairpin te halen (dus met gekruiste armen). Werkt de Force Feedback bij jou overigens wel goed?

[ Voor 10% gewijzigd door CaptainPanda op 14-06-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de Force Feedback bij jou overigens wel goed?
FFB heb ik uitgezet. Werkt voor geen meter hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
@panda
Deadzone in het midden is vrij veel met dit stuur met acr, ong. 10-15graden per kant, voordat ie reageerd, FFB werkt niet zo goed als iracing.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:52
Bijna vergeten m'n tijd te posten... }:|

Ranking

| 01:55:797 | Geleihoofd | Bonerfart | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LV3W7hll.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-10-2024
Dit is het snelste dat ik uit mijn keyboardje kan halen jammer genoeg :P

| 01:56:855 | MikeNies | D95 | Opel Corsa OPC | Hockenheimring Grand Prix | 444 |
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/njBgQM9.png

Ik wou ook nog even melden dat ik na de challenge van volgende week 3 weken niet mee kan doen omdat ik dan 3 weken in Afrika ben, dus dan kan ik jammer genoeg geen tijden neerzetten. Dat zal me dan ook flink wat punten en posities kosten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd mijn rondetijd te verbeteren met de tips van CaptainPanda. In sommige sectoren was ik wat sneller maar zoals gewoonlijk laat ik het ergens anders weer liggen. Echt frustrerend af en toe. Als ik nog even een uur door ga zal het vast wel een keer lukken maar heb er even het geduld niet meer voor. Daarnaast is het nu 22:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd CaptainPanda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Nice one CaptainPanda, erg strakke tijd. Gisteren tevergeefs nog een sessie gedaan, maar kwam niet eens in de buurt van mijn eigen tijd... :D

Ben benieuwd waar je ons komende week mee gaat opzadelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Thanks!
Voor de komende week denk ik dat de volgende combinatie wel leuk is:

Moscow Red Heat met de BMW 1er M Coupé.

Zelf verwacht ik overigens niet zo snel te zijn omdat het de BMW is, maar goed :p

Edit: Ok, ik heb TC en SC aangezet en dat werkt voor mij toch goed, want ik sta nu voorlopig eerste. 8)7 Eindelijk kan ik me concentreren op snel rijden in plaats van het überhaupt op de baan houden van de auto.

Ranking
| 01:06:661 | CaptainPanda | CaptainPanda | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Wheel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6xFOFLo.png

Wat tips:
- Eerste bocht niet de binnenste curb raken (dus niet afsnijden), anders rij je op twee wielen en kun je niet snel genoeg op het gas.
- Op weg naar de tweede bocht niet de curbstones links raken, anders stuurt de auto niet goed in.
- Vroeg remmen voor de tweede bocht en proberen zo dicht mogelijk langs de binnenkant te snijden. Het is wel heel tricky, want hier heb ik heel wat invalid laps te pakken gehad omdat ik de muur heel vaak heb geraakt. Richting de derde bocht schakel ik niet naar vier, maar redline 'm in de derde versnelling.
- Richting bocht drie remmen voor het blauwe parkeerbordje wat links hangt en de bocht volledig afsnijden.
- Bocht vier kun je ook volledig afsnijden (waar de racelijn op de curb loopt) om zo vroeg mogelijk op het gas te gaan voor het (gekromde) rechte stuk.
- Het rechte stuk is niet helemaal recht door de vernauwing die flauw naar links loopt, maar toch kun je die vol gas nemen. Dit lukt alleen als je richting de bocht eerst de auto zo rechts mogelijk positioneert. Op het moment dat het uiteinde van de linkervangrail in beeld komt, linksaf insturen, zodanig dat de auto eerder linksaf buigt dan de bandensporen. Dat uiteinde van die vangrail is ook het punt waar ik iedere keer naar kijk.
- De volgende aanremzone is ook best tricky, omdat de baan ineens heel erg nauw wordt. Zelf buigen de bandensporen nog een beetje naar links af voor de rechterbocht, maar beter is het om zo rechtdoor mogelijk te rijden tijdens het remmen. Met wat geluk is de snelheid op de apex ongeveer 120 km/h in de derde versnelling, maar vaak blijf ik eerder steken op 110 km/h. Ook weer een punt waar ik heel veel invalid laps heb gescoord.
- Daarna rij ik zelf een wat kortere afstand door rechtdoor te rijden richting de jump.
- Daarna aanremmen net voor de jump en de dubbele rechterbocht zo strak mogelijk langs de binnenkant proberen te nemen in z'n 2.
- Op weg naar de laatste bocht loopt de weg weer omhoog en kun je kort naar de derde versnelling; op het moment dat de weg weer vlak loopt aanremmen en terug naar de tweede versnelling. Omdat de vangrail aan de binnenkant van de laatste bocht is afgevlakt, kun je daar heel dicht langs rijden om nog tijd te winnen.

[ Voor 92% gewijzigd door CaptainPanda op 16-06-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Van harte CaptainPanda! *O*

Zojuist even snel wat rondjes gedaan, sta nu 3e met 1:07 nogwat.
Zal komende dagen nog wel een serieuzere poging wagen mét lenzen in, officiële melding volgt dus nog...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom bedankt voor de tips CaptainPanda. Ik krijg 'm voorlopig niet verder dan dit. Ik hoop later deze week mijn tijd nog verder te verbeteren.

Ranking
| 01:08:310 | wildcat1 | Vip3r1980 | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SNyCDUH.jpg

Irritant is trouwens die stoeprand na de eerste bocht. Als je die net toucheert resulteert dat vaak in een collision penalty en is je ronde dus gelijk verknald. Ik weet dat je die bocht niet te hard moet nemen maar het was wel handig geweest als daar curbs of een uitloopstuk had gelegen. Gek dat als je hem met enige snelheid raakt je er wel gewoon overheen kan. Is natuurlijk niet al te best voor je rondetijd. Nu neem ik die bocht extra langzaam om uit de buurt van die stoeprand te blijven. >:) Hoe doe jij dat CaptainPanda?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Ranking
| 01:07:884 | Roeldegekste | Squat | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ACaYYP6.jpg

Had nog een hoge 1.06 gereden met een minimale wall collision maar aan die tijd ben ik nooit meer gekomen... Flink gevloekt op deze baan, heb op ieder punt de reling wel geraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
@wildcat1:
Om een snelle tijd te rijden, zou je eigenlijk niet in de buurt moeten komen van die grijze stoep aan de rechterkant.

Probeer het volgende aan te houden: op weg naar de eerste bocht; begin met aanremmen wanneer de zwart/gele belijning aan de rechterkant in beeld komt. Vervolgens terug naar de tweede versnelling. Dit remmen moet eigenlijk zoveel zijn dat je voor de apex van de eerste bocht alweer een deel (ongeveer 1/3-1/2 op het gas kan. Met behulp van de assists kun je de auto aan de linkerkant van de weg positioneren, wat gunstig is om die tweede bocht te nemen. De tijd die je verliest in de eerste bocht is namelijk minder dan de tijd die je zou verliezen op het rechte stuk wanneer je de eerste bocht wel vol zou nemen en daardoor langzamer moet door de tweede bocht. Netto is het dus sneller om die eerste bocht 'op te offeren' en daarom is het belangrijk om de snelheid in de eerste bocht zo te minderen dat de auto niet in de buurt komt van de stoep. Sterker nog, door die SC-assist ga je eerder richting de linkercurb, maar ook die moet vermeden worden, omdat de turn-in voor bocht twee bij contact daarmee bijna onmogelijk wordt.

Bottom line is om vroeg op flink te remmen voor de eerste bocht, voor de apex al deels gas te geven en proberen links terecht te komen van de weg. Daarna alweer heel vroeg remmen voor de tweede bocht omdat je daar snel onderstuur hebt. Beetje veel tekst, maar hopelijk is het duidelijk.

Ranking
| 01:06:024 | CaptainPanda | CaptainPanda | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Wheel
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y5vD8jc.png

[ Voor 3% gewijzigd door CaptainPanda op 18-06-2013 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Ranking

| 01:07:040 | Geleihoofd | Bonerfart | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vUvgmqtl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Aangepast.

Heb een xbox 360 controller besteld, hopelijk kan ik daarmee wel betere tijden rijden.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Ranking
| 01:07:200 | Roeldegekste | Squat | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s41to4i.jpg

Schiet er niks mee op qua ranglijst maar toch nog wat gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Had laatst ook geprobeerd met toetsenbord, maar bij gas geven en sturen tegelijk, remd ie gewoon af. Zo haalde ik helemaal geen snelle tijden...

Heb de xbox controller binnen dus vannacht ff uitproberen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullus op 20-06-2013 20:12 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Ranking
| 01:06:968 | Roeldegekste | Squat | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UKVU50Y.png

Ein-de-lijk onder de 1.07 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ranking
| 01:07:340 | Tackleberry | Tackleberry | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b7uenMZ.png?1

Dit is met afstand de meest irritante baan in het spel. Sessie 1: drie timed laps (van de 12). Daarin heb ik deze tijd neergezet. Sessie 2: één timed lap, 0:1 langzamer. In de eerste twee bochten zit nog vier tienden, in het laatste deel nog een halve seconde.Maar dat ga ik niet in één ronde weten te persen.

Frustrerende track. Weet niet of ik nog heel veel pogingen ga wagen. Of het is de vermoeidheid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ranking

| 01:08:383 | Bullus | bullus | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5bUlG9hUiPtbEtldZRQZgyA7/full.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Tackleberry schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:18:
Ranking
| 01:07:340 | Tackleberry | Tackleberry | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad

[afbeelding]

Dit is met afstand de meest irritante baan in het spel. Sessie 1: drie timed laps (van de 12). Daarin heb ik deze tijd neergezet. Sessie 2: één timed lap, 0:1 langzamer. In de eerste twee bochten zit nog vier tienden, in het laatste deel nog een halve seconde.Maar dat ga ik niet in één ronde weten te persen.

Frustrerende track. Weet niet of ik nog heel veel pogingen ga wagen. Of het is de vermoeidheid. :P
Ik voel met je mee :>
Heb ook echt zitten vloeken op deze track maar de ontlading was ook groot toen ik eindelijk onder de 1:07 reed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat met toetsenbord! Vind 't wel stoer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Misschien als ik blijf rijden tot zaterdag 22:00 uur dat ik dit nog verbeter maar ik vind 't wel mooi zo... :+

Ranking

| 01:06:208 | Geleihoofd | Bonerfart | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/luhJWl3l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:10:
En dat met toetsenbord! Vind 't wel stoer >:)
Heb zo vaak gehad dat ik in tussentijd op die 1:06 zat maar telkens weer een wall collision.
Kon het gewoon niet hebben dat het maar niet wilde lukken. Uiteindelijk een sessie van 20 rondjes achter elkaar gereden (na 8 sessies van 10 ronden O-) ) waarbij ik uiteindelijk in ronde 6 ofzo de 1:06 eruit perste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Weer een sessie van 10 ronden met één geldige (maar langzame) ronde. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
| 01:07:088 | MikeNies | D95 | BMW 1er M Coupé | Moscow Red Heat | 552 |
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/01CgtB1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet echt veel gelegenheid meer gehad om mijn tijd te verbeteren. Net wel eventjes geprobeerd. Ik ben op dit moment vooral Le Mans aan het volgen. Ik houd het dus maar bij mijn eerste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Stond op het punt om nog een poging te wagen, maar die frustratie is me bespaard gebleven! :D

Strakke tijd CaptainPanda!

[ Voor 13% gewijzigd door Tackleberry op 22-06-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
En ik maar denken dat ik een leuke track had uitgekozen.. :z

Ik doe de komende twee weekjes even niet mee, dus ik draag de eer over aan Geleihoofd om de auto + komende track te bepalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
CaptainPanda schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:22:
En ik maar denken dat ik een leuke track had uitgekozen.. :z
Voor jezelf heb je wel een leuke track gekozen ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Wederom van harte CaptainPanda!

Vond 't geen verkeerde baan hoor. Erg tricky en frustrerend ja, maar dat maakt 't een uitdaging en uitdagingen zijn leuk! :) Heb er weer 't één en ander van kunnen leren in ieder geval.

Voel me zeer vereerd dat ik deze week de honneurs mag waarnemen. Zal 't nu in de ontspannen vakantiesfeer houden, dus lijkt me Lakeside Italia East in de Opel Corsa een welkome afwisseling na een week vol frustratie...

Jammer dat je niet meedoet CaptainPanda, maar neem aan dat je op vakantie gaat so enjoy your holiday!
Iedereen die wel meedoet, veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Dank je!

Het was inderdaad niet de meest gemakkelijke baan; voor mij was ie ook nieuw en had het eerste half uur ook constant collission penalties. Maar fijn dat er tenminste nog iemand is die ervan heeft genoten. :9

Helaas voor mij gaat het niet om een vakantie, maar eerder het tegenovergestelde ervan. *Mompelt iets over studiegerelateerde verplichtingen.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd CaptainPanda en succes met de studie komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ranking
| 00:39:000 | Tackleberry | Tackleberry | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/82neugN.png

Handige richttijd voor de rest. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tackleberry op 23-06-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, je legt de lat wel gelijk hoog :o Ik heb met veel pijn en moeite (en een heleboel deuken, voorlopig deze tijd neergezet...

Ranking
| 00:39:419 | wildcat1 | Vip3r1980 | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vki7WNu.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Toegevoegd.

Tijden zitten wel close, 0.4sec langzamer en 20 plekken verder

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:15:
Zo, je legt de lat wel gelijk hoog :o Ik heb met veel pijn en moeite (en een heleboel deuken, voorlopig deze tijd neergezet...
Heb het idee dat er nog wel meer te halen was voor me, die tijd was voor mijn gevoel niet op de limiet. Maar meestal zet ik betere tijden neer als ik net niet op de limiet rijd... Anders ga ik net iets te veel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Ranking

| 00:38:905 | Geleihoofd | Bonerfart | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mqLsHVLl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ranking
| 00:39.374 | Bullus | bullus | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Wheel

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/axDD2rWrd5RV1nYsiWrRGnX7/full.jpg

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNies
Ranking
| 00:39.205 | MikeNies | D95 | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | X360 Controller
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YkaJ6dz.png

Dit zal voorlopig even mijn laatste ranking zijn. De komende weken zit ik in Tanzania, dus see you in 3 weeks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeNies schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:19:
Ranking
| 00:39.205 | MikeNies | D95 | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | X360 Controller
[afbeelding]

Dit zal voorlopig even mijn laatste ranking zijn. De komende weken zit ik in Tanzania, dus see you in 3 weeks!
Veel plezier daar!

| 00:38.976 | IamSoDamnScary | rwv | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Wheel

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6RQGqPV.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Aangepast en veel plezier Mike

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:37

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Mensen, wordt dit nog gespeeld?
Ik ben net even wezen rijden op SPA in mijn VW Golf R32!

Jullie kunnen mij toevoegen onder "rikdegraaff", net zoals hier ;)

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ranking
| 00:38:850 | Tackleberry | Tackleberry | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L9cFS2a.png?1

Eindelijk weer even een paar sessies kunnen doen, drukke week.
rikdegraaff schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:09:
Mensen, wordt dit nog gespeeld?
Ik ben net even wezen rijden op SPA in mijn VW Golf R32!

Jullie kunnen mij toevoegen onder "rikdegraaff", net zoals hier ;)
Voor de volledigheid, dit is het topic voor wekelijkse GoT challenges, het algemene topic voor ACR vindt je hier: [PC] Auto Club Revolution by Euthenyx.

[ Voor 20% gewijzigd door Tackleberry op 28-06-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:37

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oeps, sorry jongens.
Ik keek over het gewone topic heen... :$

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
rikdegraaff schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:54:
Oeps, sorry jongens.
Ik keek over het gewone topic heen... :$
Maar als je het leuk vind kun je hier ook meedoen natuurlijk :P
Ik ga er morgen even voor zitten als vrouwlief een dagje voor zichzelf heeft :)

En morgen is daar :P

Ranking
| 00:39:381 | Roeldegekste | Squat | Opel Corsa OPC | Lakeside Italia East | 444 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N04JowK.png

Geen cleane ronde maar meer dan dit krijg ik er nog niet uitgeperst

[ Voor 28% gewijzigd door SquatRS op 29-06-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ts aangepast

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Tackleberry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Van harte Tackleberry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Strakke tijd Tackleberry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Thanks allemaal. Helaas kan ik de komende twee weken niet meestrijden ivm vakantie, heel misschien zondag 14 juli nog.

Komende week mogen jullie je stukbijten op Kolmarden Test Circuit in de BMW 1er M Coupé.

Tot over twee weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Fijne vakantie Tackleberry!
Zal meteen 't spits maar afbijten dan...

Ranking

| 00:57:826 | Geleihoofd | Bonerfart | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tP33sLel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Aangepast :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Ranking

| 00:58:702 | Roeldegekste | Squat | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9or98Xi.png?1

Mijn eerste bijdrage na 20 rondjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07 21:01
(jarig!)
Ranking:

| 00:58:536 | Mr Double B | Fireblade954 | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EpkJNa5.png?1

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Aangepast en welkom mr BB

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
Mr Double B schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:24:
Ranking:

| 00:58:536 | Mr Double B | Fireblade954 | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Toetsenbord

[afbeelding]
Welkom mede-toetsenbord-broeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
(jarig!)
SquatRS schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:05:
[...]

Welkom mede-toetsenbord-broeder :P
Haha dat was idd wat mij ook al direct opviel toen ik hier rond keek.... zijn er niet zoveel op een toetsenbord...

Echter heb ik ook nog een X360 controller hier liggen sinds vanmiddag kijken of ik daar mijn tijd nog mee kan verbeteren. Gebruik normaal nooit gamepads of iets dergelijks.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
(jarig!)
Ranking

| 00:57:773 | Mr Double B | Fireblade954 | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | XBOX 360 Controller

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nT4eXEQ.jpg?1

ff aantal rondjes gedaan met de XBOX controller en mijn tijd nog wat weten te verbeteren :D >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Ranking

| 00:57:080 | Geleihoofd | Bonerfart | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B1BL39Pl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze week niet veel gelegenheid dus ik houd het ws bij deze :$ rondetijd voor deze week...

Ranking
| 00:59:785 | wildcat1 | Vip3r1980 | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bZpDDPh.jpg

Daarnaast zijn er op dit moment teveel issues met de game die het speelplezier een beetje bederven; traagheid, rondetijden die soms niet worden geregistreerd, het uitblijven race rewards, car achievements die niet werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
De verleiding van de 56 seconden was te groot... :X

Ranking

| 00:56:926 | Geleihoofd | Bonerfart | BMW 1er M Coupé | Kolmarden Test Circuit | 552 | Gamepad

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XtpZeLTl.jpg

Ze hebben grote veranderingen doorgevoerd ja wat helaas de nodige bugs met zich mee brengt. Maar zie hier wel meer potentie in dan in 't oude VPR systeem.
Over 't uitblijven van payouts, mijn ervaring is dat je die echt wel krijgt, al is 't een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Zullen we dan maar vakantie nemen?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 21:04
Gaan jullie weer beginnen dan doe ik mee :Y oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Laten we eerst maar een animocheck doen wie er allemaal mee wil doen.
Denk dat het verstandig is om opnieuw te beginnen met de puntentelling ivm de nieuwe updates?

En ben nog op zoek naar een mede auteur, die me helpt met updaten etc.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Ik doe zeker mee zodra de CPU bug is opgelost. Tot die tijd is het onspeelbaar voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Uiteraard ben ik er ook weer gewoon bij.
Misschien ff brainstormen over de vorm van GoT compo 2.0?
Overnieuw beginnen lijkt me een goed plan, zeker als de nieuwe aanwas er ook weer bij is, wel zo eerlijk.
Misschien ook iets strikter zijn in halverwege toelaten? Heb al meermalen gezien dat vaste racers een puntje verloren door een nieuwkomer die maar één week een tijd post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Bij deze laat ik even weten dat ik inmiddels een overstap heb gemaakt naar een nieuwe club. Bedankt voor de tijd en wens jullie veel succes en raceplezier! Wie weet tot op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Succes , je was altijd 1 van de weinige die nu nog aan het racen was en is begrijpelijk als je naar een actievere club bent gegaan.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
GoT compo 2.0 gaat zeker niet door? Hoeveel aanmeldingen zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Geleihoofd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:42:
Bij deze laat ik even weten dat ik inmiddels een overstap heb gemaakt naar een nieuwe club. Bedankt voor de tijd en wens jullie veel succes en raceplezier! Wie weet tot op de baan.

Naar welke club? We zien elkaar nog wel on track. :)
goosche schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:29:
GoT compo 2.0 gaat zeker niet door? Hoeveel aanmeldingen zijn er?
Wat mij betreft gaat dat nog wel door. Was altijd een extra reden om het spel weer even op te pakken.

Onder de streep copy/paste/edit als je meedoet :)
--------------
Ik doe mee met de GoT compo 2.0
Tackleberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Bullus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:00:
Succes , je was altijd 1 van de weinige die nu nog aan het racen was en is begrijpelijk als je naar een actievere club bent gegaan.
Dank je. :) Heb inderdaad gekozen voor een actievere club, met name omdat ik verwacht nog lang aan deze game te blijven plakken. Hoe dan ook, heb met veel plezier m'n bijdrage aan GoTspeed geleverd en hoop dat de club weer een opleving gaat krijgen door de veranderingen in ACR.
Tackleberry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:57:

Naar welke club? We zien elkaar nog wel on track. :)
Het is None Shall Pass geworden. :)
Uiteraard, kijk er naar vooruit om weer eens even samen te scheuren.
Tackleberry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:57:
Wat mij betreft gaat dat nog wel door. Was altijd een extra reden om het spel weer even op te pakken.
Als er nog ruimte is voor een overloper dan houd ik mij aanbevolen. ;)
--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Je was ook wel altijd degene die het meerendeel van de pot vulde, dus dan is het fijner om in een actievere club te zitten. Zelf merk ik dat ik eigenlijk nooit uit mezelf het spel begin te spelen, maar ik vind het toch leuk om weer wekelijks mee te doen voor de gezelligheid.

--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
---------------------------------
Ik doe ook weer mee. Hopen dat de patch snel uitkomt ivm het niet herkennen van mijn pedals.
Om de draad weer op te pakken mag Geleihoofd de volgende track en car uitkiezen :)
Zullen we as maandag weer beginnen?

Ik zal deze weekend de ts wat updaten.
Goosche zal waarschijnlijk ook mee gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 10:32 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al speel ik de laatste tijd ACR wat minder, ik vind het nog wel leuk om een wekelijkse bijdrage te leveren aan de competitie en de club uiteraard.

--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
wildcat1/Vip3r1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
d:)b

Iemand trouwens nog tips om de puntentelling/overzicht makkelijker te maken?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Ik doe mee :Y Heb er zin in oOo Moet nog wel ff iets regelen met ACR zelf en kijken of ze dat wel willen doen :9

LETS DO THIS!!! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ik ben bezig met een spreadsheet op Google Docs om de rondetijden gemakkelijk te kunnen sorteren en om het puntentotaal van een speler automatisch te laten berekenen. Ik zou deze dan elke week aan kunnen vullen of iemand anders, waarbij er dus alleen wat rondetijden en namen handmatig moeten worden ingevuld.

https://docs.google.com/s...tCZ0RxUmV6Wmc&usp=sharing

Ik heb deze openbaar gemaakt, zodat iedereen deze kan editen.

Nog een kleine vraag: beginnen we weer helemaal met de puntentelling vanaf nul?

Daarnaast zag ik dat Geleihoofd het idee had om strikter te zijn met het toelaten van late instromers; persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit dat er punten worden weggesnoept en vind ik het leuk om nieuwe deelnemers erbij te hebben. Met de sheet kan het allebei de kanten op, want het toevoegen van een extra regel is gewoon mogelijk. Maar wat vinden jullie ervan?

Daarnaast had ik een kleine suggestie om de puntentelling iets te veranderen naar bv. 10-8-6-5-4-3-2-1 in plaats van 10 t/m 1 in omgekeerde volgorde. Dit omdat we met een klein aantal spelers zijn en het podium zo extra beloond wordt, wat ook zo ooit in de F1 was. Is dit een goed idee of zullen we bij de oude telling blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Je was me voor, was ook ff bezig voor het eerst met google docs, maar de jouwe ziet er veel beter uit.
Lijkt me dat 1 of 2 personen het beste toegang kan krijgen bij de sheet en dat die 1/2 mensen het bijhouden.

Puntentelling als formule 1 lijkt me prima.

Het was wel zo ,als er halverwege mensen meededen , reden maar 1 week en niet meer. Dat moeten we voorkomen. Of we moeten nieuwe mensen apart vermelden in de lijst ,zodat de vaste groep gerangschikt blijft...

Puntentelling vanaf 0 lijkt me een goed idee.
goosche schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:56:
Ik doe mee :Y Heb er zin in oOo Moet nog wel ff iets regelen met ACR zelf en kijken of ze dat wel willen doen :9

LETS DO THIS!!! :)F
Wat is trouwens je acr name?

[ Voor 25% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 12:08 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Zal ik trouwens een hele nieuwe topic aanmaken met GOT 2.0 Edition? Lijkt me beter.
Dan zal ik deze ts weer updaten naar de oude.

[ Voor 22% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 12:28 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw topic lijkt mij een uitstekend plan. Helemaal omdat we opnieuw starten. Een nieuwe verse start met een vers topic. :)
Nu we sinds de grote update ook veel zeer betaalbare auto's kunnen rijden (zoals de Twingo RS á 768 cr.) is het ook wel leuk om wat meer variatie erin te brengen ipv alleen de Corsa OPC en de 1er M Coupé.

Netjes trouwens die sheet CaptainPanda.

ACR GoT Competition 2.0 is gonna we awesome 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Thanks, het is toch wel fijn om een overzicht te hebben en daarnaast is het lekker tijdbesparend. Het idee om meer te varieren met auto's is meer dan welkom; zo blijft het spel ook over een langere tijd interessant. Zonder de competitie zou ik een heleboel auto's onaangetast laten, denk ik zo. Heb er ook zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
Leuk om te zien dat de competitie een kickstart heeft gekregen. Ik verwacht dat er in ieder geval nog een aanmelding aan zit te komen. ;)
Bullus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:
Om de draad weer op te pakken mag Geleihoofd de volgende track en car uitkiezen :)
Dan neem ik jullie terug naar waar 't allemaal mee begon, namelijk de Opel Corsa OPC op Sonoma. :)
Bullus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:53:
Het was wel zo ,als er halverwege mensen meededen , reden maar 1 week en niet meer.
Dat is precies de reden waarom ik 't zei, heb geen problemen met nieuwe aanwas (the more, the merrier) maar éénweeksvliegjes kunnen de motivatie bij anderen naar beneden halen, zou zonde zijn.

Goed bezig CaptainPanda!
Hier gaan we wel uitkomen met z'n allen, ben 't zelf helemaal eens met alles wat voorgedragen is.
En alvast welkom Goosche.

Gentlemen, start your engines!

Even een Boner brainfart, misschien ook een idee om de competitie eindig te maken? dwz een vaste tijd ervoor stellen zodat men weet waar men aan toe is, ook een goeie manier om nieuwkomers eerlijk er tussen te laten. Kunnen daarna gewoon doorgaan met een nieuwe ronde uiteraard. Desnoods tellen we at the end alles bij elkaar op voor de ultieme GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjeude
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-12-2013
--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
wildcat1/Vip3r1980
Boesjeude

Ben ook wel bereid om nog iets extra's te doen in het kader van het voortbestaan van GoTSpeed, maar daar kan ik wel enige sturing bij gebruiken. Ik ben dan weliswaar "mevrouw Bonerfart", maar niet echt goed in racen (ondanks verwoede pogingen van mijn wederhelft om me iets van vaardigheden bij te brengen) dus moet ik het hebben van tijd en energie die ik erin stop. Ik vrees dat dat niet genoeg is om GoTSpeed te redden van een roemloze dood. Hoe dan ook, als ik iets nuttigs kan bijdragen doe ik dat graag!

En voor de rest wens ik natuurlijk alle deelnemers aan de competitie veel (fair & clean) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
GoT Edition 2.0 is live :)

Daar verder gaan aub

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.