[PC] Autoclub Revolution GoT Edition Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 11.223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Bullus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:00:
Succes , je was altijd 1 van de weinige die nu nog aan het racen was en is begrijpelijk als je naar een actievere club bent gegaan.
Dank je. :) Heb inderdaad gekozen voor een actievere club, met name omdat ik verwacht nog lang aan deze game te blijven plakken. Hoe dan ook, heb met veel plezier m'n bijdrage aan GoTspeed geleverd en hoop dat de club weer een opleving gaat krijgen door de veranderingen in ACR.
Tackleberry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:57:

Naar welke club? We zien elkaar nog wel on track. :)
Het is None Shall Pass geworden. :)
Uiteraard, kijk er naar vooruit om weer eens even samen te scheuren.
Tackleberry schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:57:
Wat mij betreft gaat dat nog wel door. Was altijd een extra reden om het spel weer even op te pakken.
Als er nog ruimte is voor een overloper dan houd ik mij aanbevolen. ;)
--------------
Ik doe mee met de GoT compo 2.0
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Je was ook wel altijd degene die het meerendeel van de pot vulde, dus dan is het fijner om in een actievere club te zitten. Zelf merk ik dat ik eigenlijk nooit uit mezelf het spel begin te spelen, maar ik vind het toch leuk om weer wekelijks mee te doen voor de gezelligheid.

--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
---------------------------------
Ik doe ook weer mee. Hopen dat de patch snel uitkomt ivm het niet herkennen van mijn pedals.
Om de draad weer op te pakken mag Geleihoofd de volgende track en car uitkiezen :)
Zullen we as maandag weer beginnen?

Ik zal deze weekend de ts wat updaten.
Goosche zal waarschijnlijk ook mee gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 10:32 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al speel ik de laatste tijd ACR wat minder, ik vind het nog wel leuk om een wekelijkse bijdrage te leveren aan de competitie en de club uiteraard.

--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
wildcat1/Vip3r1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
d:)b

Iemand trouwens nog tips om de puntentelling/overzicht makkelijker te maken?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
Ik doe mee :Y Heb er zin in oOo Moet nog wel ff iets regelen met ACR zelf en kijken of ze dat wel willen doen :9

LETS DO THIS!!! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Ik ben bezig met een spreadsheet op Google Docs om de rondetijden gemakkelijk te kunnen sorteren en om het puntentotaal van een speler automatisch te laten berekenen. Ik zou deze dan elke week aan kunnen vullen of iemand anders, waarbij er dus alleen wat rondetijden en namen handmatig moeten worden ingevuld.

https://docs.google.com/s...tCZ0RxUmV6Wmc&usp=sharing

Ik heb deze openbaar gemaakt, zodat iedereen deze kan editen.

Nog een kleine vraag: beginnen we weer helemaal met de puntentelling vanaf nul?

Daarnaast zag ik dat Geleihoofd het idee had om strikter te zijn met het toelaten van late instromers; persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit dat er punten worden weggesnoept en vind ik het leuk om nieuwe deelnemers erbij te hebben. Met de sheet kan het allebei de kanten op, want het toevoegen van een extra regel is gewoon mogelijk. Maar wat vinden jullie ervan?

Daarnaast had ik een kleine suggestie om de puntentelling iets te veranderen naar bv. 10-8-6-5-4-3-2-1 in plaats van 10 t/m 1 in omgekeerde volgorde. Dit omdat we met een klein aantal spelers zijn en het podium zo extra beloond wordt, wat ook zo ooit in de F1 was. Is dit een goed idee of zullen we bij de oude telling blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Je was me voor, was ook ff bezig voor het eerst met google docs, maar de jouwe ziet er veel beter uit.
Lijkt me dat 1 of 2 personen het beste toegang kan krijgen bij de sheet en dat die 1/2 mensen het bijhouden.

Puntentelling als formule 1 lijkt me prima.

Het was wel zo ,als er halverwege mensen meededen , reden maar 1 week en niet meer. Dat moeten we voorkomen. Of we moeten nieuwe mensen apart vermelden in de lijst ,zodat de vaste groep gerangschikt blijft...

Puntentelling vanaf 0 lijkt me een goed idee.
goosche schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:56:
Ik doe mee :Y Heb er zin in oOo Moet nog wel ff iets regelen met ACR zelf en kijken of ze dat wel willen doen :9

LETS DO THIS!!! :)F
Wat is trouwens je acr name?

[ Voor 25% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 12:08 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Zal ik trouwens een hele nieuwe topic aanmaken met GOT 2.0 Edition? Lijkt me beter.
Dan zal ik deze ts weer updaten naar de oude.

[ Voor 22% gewijzigd door Bullus op 24-08-2013 12:28 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuw topic lijkt mij een uitstekend plan. Helemaal omdat we opnieuw starten. Een nieuwe verse start met een vers topic. :)
Nu we sinds de grote update ook veel zeer betaalbare auto's kunnen rijden (zoals de Twingo RS á 768 cr.) is het ook wel leuk om wat meer variatie erin te brengen ipv alleen de Corsa OPC en de 1er M Coupé.

Netjes trouwens die sheet CaptainPanda.

ACR GoT Competition 2.0 is gonna we awesome 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Thanks, het is toch wel fijn om een overzicht te hebben en daarnaast is het lekker tijdbesparend. Het idee om meer te varieren met auto's is meer dan welkom; zo blijft het spel ook over een langere tijd interessant. Zonder de competitie zou ik een heleboel auto's onaangetast laten, denk ik zo. Heb er ook zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Leuk om te zien dat de competitie een kickstart heeft gekregen. Ik verwacht dat er in ieder geval nog een aanmelding aan zit te komen. ;)
Bullus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:31:
Om de draad weer op te pakken mag Geleihoofd de volgende track en car uitkiezen :)
Dan neem ik jullie terug naar waar 't allemaal mee begon, namelijk de Opel Corsa OPC op Sonoma. :)
Bullus schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:53:
Het was wel zo ,als er halverwege mensen meededen , reden maar 1 week en niet meer.
Dat is precies de reden waarom ik 't zei, heb geen problemen met nieuwe aanwas (the more, the merrier) maar éénweeksvliegjes kunnen de motivatie bij anderen naar beneden halen, zou zonde zijn.

Goed bezig CaptainPanda!
Hier gaan we wel uitkomen met z'n allen, ben 't zelf helemaal eens met alles wat voorgedragen is.
En alvast welkom Goosche.

Gentlemen, start your engines!

Even een Boner brainfart, misschien ook een idee om de competitie eindig te maken? dwz een vaste tijd ervoor stellen zodat men weet waar men aan toe is, ook een goeie manier om nieuwkomers eerlijk er tussen te laten. Kunnen daarna gewoon doorgaan met een nieuwe ronde uiteraard. Desnoods tellen we at the end alles bij elkaar op voor de ultieme GoT. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjeude
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-12-2013
--------------
Tackleberry
Bonerfart/Geleihoofd
CaptainPanda
Bullus
wildcat1/Vip3r1980
Boesjeude

Ben ook wel bereid om nog iets extra's te doen in het kader van het voortbestaan van GoTSpeed, maar daar kan ik wel enige sturing bij gebruiken. Ik ben dan weliswaar "mevrouw Bonerfart", maar niet echt goed in racen (ondanks verwoede pogingen van mijn wederhelft om me iets van vaardigheden bij te brengen) dus moet ik het hebben van tijd en energie die ik erin stop. Ik vrees dat dat niet genoeg is om GoTSpeed te redden van een roemloze dood. Hoe dan ook, als ik iets nuttigs kan bijdragen doe ik dat graag!

En voor de rest wens ik natuurlijk alle deelnemers aan de competitie veel (fair & clean) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
GoT Edition 2.0 is live :)

Daar verder gaan aub

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.