Wijziging User Review - comitatus | Thedutchmaster Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 00:45
The dutchmaster (jason333) heeft een User Review geschreven over dat ik met hem zijn afspraken niet na gekomen ben. Dat is ten eerste niet waar. Echter dit was een reactie op dat ik 2 maanden geleden een slechte review had geschreven, omdat hij zijn deal niet was nagekomen. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1535730. Heb deze feedback geschreven omdat hij meerdere malen een deal had gesloten als het dan een ander tegenkomt dan die voor een gelijkwaardig bedrag verkoopt is die er mee weg. Heb hem destijds gevraagd of het op korte termijn weg moest, daar had die zelf geen reactie op.

comitatus
Donderdag 24 januari 2013 18:24

moet je snel van de kast af? als je nummer geef kan ik evt kijken als ik van het weekend tijd heb om hem dan op te halen.

jason331
Donderdag 24 januari 2013 18:30

ik heb geen mobiele telefoon atm (garantie)
dus stuur maar een mailtje of een berichtje op tweakers en het komt wel goed

mvg jason

Vind het een beetje kinderachtig om het zo te spelen. Er zijn meerdere mensen die met jason333 ofwel Theduchmaster te maken hebben gehad en dat hij dan een slecht user review schrijft als drukmiddel is ook bekend.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1535716
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1537105
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1536452
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1529047
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528840

Hoop klachten in een half jaar tijd. Ik vind dat hieruit wel blijkt dat mijn communicatie 2 sterren toch wel terecht was. Mijn 2 sterren voor aflevering wil ik best herzien.

User gallery
Advertentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
PS: waarom staat in How to ID ipv Nickname? had al vermoede dat dit niet ging werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het er niet mee eens aangezien jij de deal niet nakomt een week later kwam je ineens met een berichtje dus heb ik net zoveel recht om een user review terug te schrijven :)

veel succes hiermee maar je kan kiezen of allebei de reviews verwijderen of laten staan jij kwam de deal niet na dus jij was fout heel simpel !

jij mag alsnog een review schrijven dus ik ook

denk dat deze opslot kan tenzij ze allebei verwijdert worden :)

PS die andere reviews hebben niks te maken met het feit dat jij de deal niet nakwam ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
ik heb nooit kans gehad om de deal na te komen, dus je kan niet zeggen dat ik de deal niet na kwam. Heb je destijds duidelijk verteld dat ik niet direct kon ophalen. Heb gevraagd of dit probleem was, daar kreeg ik geen reactie op. Je hebt wel voorgesteld om langs te brengen, dus voor leveren zou ik best willen herzien maar ja had je elke dag mail willen krijgen dat ik nog niet wist. Als je lang vond duren staat je vrij om een pm te sturen, desnoods had je gestuurd van dat je het te lang vond duren en dat je hem graag door zou/gaat verkopen, dat is nog altijd beleefd.
Er blijkt structureel wat mis te gaan bij jouw dus ik ben niet de enige. Vind beetje kinderachtig dat je steeds een reactie review schrijft als drukmiddel om de jouwe te verwijderen. Sterker nog in een van je V&A reacties is te lezen dat je iemand loopt te treiteren om het verwijderen van een V&A, door steeds te roepen dat je zijn kopie van zijn paspoort heb.

[ Voor 10% gewijzigd door comitatus op 09-04-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee wat jij zecht klopt niet
je zou dat weekend wat laten weten

een week later kom je eindelijk eens een keer met een berichtje dat is een weekend later dan afgesproken
jij laat niks weten van je wanneer je dat hebt afgesproken

Als je lang vond duren staat je vrij om een pm te sturen, desnoods had je gestuurd van dat je het te lang vond duren en dat je hem graag door zou/gaat verkopen, dat is nog altijd beleefd.

dit ben ik niet verplicht ; | ) en het was miss ook netjes van jou kant netjes geweest een berichtje te sturen

maar zoals ik al zeg laat beide reviews maar lekker staan ik ben tevreden met mijn review als je van deze review af wil zal je die van jezelf ook moeten verwijderen ;)

mvg jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
Volgens mijn staat duidelijk, dat ik een nummer nodig had om te kunnen laten weten. Dus ik kon niet laten weten.
Ik citeer: "Als je nummer geef kan ik evt kijken als ik van het weekend tijd heb om hem dan op te halen."

Had zondag willen ophalen maar kon geen tijd afspreken en had geen internet die dag dus kon niet reageren. Had waarschijnlijk wel paar momentjes wanneer ik kon ophalen maar dat kon ik op voorhand niet zeggen dus vandaar vroeg ik om een nummer.

Ja ik had ma-wo meer kunnen reageren maar aangezien ik stellig overtuigd was dat het geen probleem was dat ik het niet op korte termijn kon komen ophalen heb ik geen reden gezien om een nutteloos bericht (ja ik leef nog en wil hem nog) te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nuttteloos? Ja ik kan dit weekend niet komt volgend weekend uit?

ik vind van niet

Dus de keuze is aan jou of beide reviews verwijdere. Of .alles laten staan
Wij moeten er samen uitkomen komen we dat niet blijven ze zowiezo staan

En tweaker admins zijn geen rechters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste waar bemoeien jullie je mee staat ook in het regelement zover ik weet dat jullie hier niet mogen posten ;) hou je zelf ook even aan de regels voor je over een ander begint

ten tweede ik vroeg toch niet de wijziging aan ofwel ? ik heb een review geplaatst over mijn bevindingen dat mag ik doen jullie toch ook ? ik heb al meer dan voldoende positieve feedback kan er niet aan doen dat er uitschot tussen zit :) heb ook al 2 keer een oplichter gemeld wat kan ik beter doen ?

ten derde deze zaak speelt al heel wat langer

ten vierde admin kan deze opslot ? we komen er toch niet uit !

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, op slot it is
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.