Toon posts:

wijzinging user review Thedutchmaster itsreal

Pagina: 1
Acties:
  • 873 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de verkoper in spe schrijft een mooie onware review over mij

we hadden een soort van deal dat ik de videokaart van hem zou kopen, hij de kaart gereserveerd en ik hem de situatie al nader toegelicht dat ik de gpu pas kon kopen als ik wat geld had ontvangen van bepaalde mensen daar was hij ook van op de hoogte ,nou goed ik dingen verkopen etc om geld bij elkaar te krijgen

ondertussen liet hij mij weten een andere bieder te hebben voor hetzelfde geld , dus ik maar toegezegd dat hij de gpu kon verkopen als hij dat kon , dus hij die verkocht

toen ik een paar dagen later de videokaart weer te koop zag staan heb ik gevraagd of hij nog tekoop was via de mail hij zij nee is al verkocht , nou oke maakt mij niet uit

dus nu schrijft bovengenoemde een review over mij , die gewoon nergens over gaat omdat hij een andere koper had en ik daarmee heb ingestemd dat hij hem kon verkopen , ik had em ook kunnen laten wachten en dan de videokaart aan mij te kunnen verkopen

graag zou ik de review ook deze :P weer verwijderd zien

ik kan eventueel al het mailverkeer posten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-08 01:06
Moet je ook even het mail verkeer erbij doen wat we hebben verzonden :) Subject: Re: Paspoort
From: G@hotmail.com
Date: Sun, 27 Jan 2013 18:53:33 +0100
To: J@hotmail.com

Is je monitor verkocht want anders heb ik iemand anders die hem morgen komt ophalen. Wil het graag even weten want wil hem niet langer reserveren omdat ik er echt zsm vanaf wil.

Gr. Gino

Want ik heb die ook nog en moet toch echt achter jou aanlopen . Hier zeg je dat je nog spoed hebt ook''Woensdag 23 januari 2013 22:42
Thedutchmaster

myReact
Direct Message

ik wil het wel zsm weten anders leg ik mijn focus ergens anders

mvg jason''

Dan ga ik ervan dat er meteen word afgerekend en niet 4 dagen moet wachten en dan nog niks. Ik verander dus aan de feedback want zo is mijn ervaring met jou. En je eigen verkoop praatjes zijn ook leugens. Heb geen tijd meer voor gamen ect ect je hebt zelf nooit gedraaid met die spullen want zijn allemaal 2ehandsspullen die je in een paar weken gekocht heb dus ga niet zeggen dat mijn tekst niet klopt want dat van jou klopt helemaal niet, en dat van mij wel. Ik ervaar het zo dat is de feedback geen leugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
V&A aangeboden: EVGA GeForce GTX 680 en net zo is als deze veiling. Als je het geen mooie prijs vind verkoop je de kaart niet. Waarom veil je dan? Zet anders gewoon je vrprijs neer. En je hebt mijn reactie ook weg gehaald en de prijs naar beneden gedaan omdat je weet dat ik gelijk heb, je liegt zelf alles bij elkaar. Als je nou zegt ik heb de kaart vorige week van een andere tweaker overgenomen dan spreek je de waarheid maar dat zeg je er niet bij net als je gamepc lol. Dus vertel mij dan wie hier liegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
Pfffff alweer........... :?
Ja sorry dat ik hier reageer, maar dit is al topic nummer 8 mbt een wijziging van een review sinds december 2012 dat Jason aanmaakt.

Zo langzamerhand begint het wel op te vallen......
Hebben al die 8 anderen het dan telkens weer mis, of is er toch echt iets anders aan de hand :?

Misschien moet een modje zich hier eens in verdiepen, want als telkens de feedbacks verwijderd worden, dan zijn toekomstige kopers niet op de hoogte van de handelswijze van deze jongeman.

Want het lijkt me sterk dat 8 kopers het binnen 2 maanden allemaal mis hebben in hun feedback................. :X
De regels zijn duidelijk: niet reageren indien je geen partij bent!

[ Voor 179% gewijzigd door Microkid op 07-02-2013 20:21 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Als je alles na kijkt kan je zien dat ik wel degelijk gelijk heb. Dan nog alle advertenties van hem nog niet eens mee geteld. Deze jongeman wil alles zo goedkoop mogelijk krijgen maar zet een week later het zelfde product te koop voor meer. Hij moet het snel weten of de koop doorgaat anders kijkt hij verder zegt hij. Als je eenmaal gezegd heb is goed dan ineens moet hij andere spullen eerst verkopen. Als een mod mijn feedback verwijderd zou ik het een slechte zaak vinden. Ik geef mijn feedback hoe ik het ervaar, zou raar wezen als dat dan verwijderd zou worden. Kunnen ze beter dat hele feedback systeem weghalen als ze toch alle slechte feedbacks verwijderen. Jason beter ga je gewoon werken om geld te verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk het is heel simpel , die 800D die te koop staat verkoop ik omdat de airflow crap is en ik waterkoeling te veel romslomp vind

die evga is niet eens aangekocht via tweakers dus wat je probleem er mee is snap ik ook niet , bemoei je lekker met je eigen zaken.

ik had jouw kaard gekocht als je geen andere koper gehad had zo simpel is het dus je moet geen review schrijven dat ik afhaakte jij had iemand die sneller geld had nou dan verkoop je hem lekker

en btw , je heb die gpu ook 2e hands via tweakers gekocht voor hetzelfde geld dus wat maakt jou dan beter ?

ik heb het recht dingen te kopen en te verkopen voor de prijzen die ik ervoor wil

en mistervis lezen , geen deal is geen review dus een aantal tellen niet mee , en een paar hebben met een oplichter te maken , dan de review van leenstra is ook oneerlijk dus wat hou je dan over ? niet heel veel ... beetje jammer dat je je met zaken bemoeit terwijl je al voor meer als de helft ongelijk heb , ga andere mensen irriteren stelletje kleine kinderen hier .

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
* knip *

[ Voor 126% gewijzigd door Microkid op 07-02-2013 20:09 ]

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Wie is er eigenlijk een kind :) 1994 je kan mij voortaan beter met u aanspreken. En ik heb het recht om feedback te geven. Als jij tegen mij zegt van ik heb haast ik moet het nu weten anders kijk ik verder neem ik aan de je geld heb. Eenmaal ja gezegd heeft meneer nog geen geld haha. Dus beter eerst geld hebben voordat je iets gaat kopen. Je gaat toch ook niet naar de supermarkt toe en zeggen mijn wagen zit vol ik betaal van de week wel want dan heb ik geld. Ga mijn feedback niet veranderen voor een jongetje die niet weet hoe hij moet handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
itsreal schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:09:
Wie is er eigenlijk een kind :) 1994 je kan mij voortaan beter met u aanspreken. En ik heb het recht om feedback te geven. Als jij tegen mij zegt van ik heb haast ik moet het nu weten anders kijk ik verder neem ik aan de je geld heb. Eenmaal ja gezegd heeft meneer nog geen geld haha. Dus beter eerst geld hebben voordat je iets gaat kopen. Je gaat toch ook niet naar de supermarkt toe en zeggen mijn wagen zit vol ik betaal van de week wel want dan heb ik geld. Ga mijn feedback niet veranderen voor een jongetje die niet weet hoe hij moet handelen.
lol , je heb mij nog nooit gezien en dan ga je op een geboortejaar af om te zien hoe volwassen iemand is kindje

ik heb je de situatie netjes voorgeschoteld , als iemand anders dan ineens later komt dan verwacht kan ik daar niet veel aan doen , ik had je ook 2 dagen langer kunnen laten wachten en dan de kaart kopen ,maar jij moest er maandag vanaf en had iemand die hem op kon komen halen nouja verkoop maar dan wacht ik wel even

ik zie niet wat daar mis mee is , de enigste reden dat ik een review heb gekregen is omdat jij het niet kan hebben dat ik mijn spul verkoop ofzo ? de helft van e review is niet eens over de daadwerkelijke verkoop die niet heeft plaats kunnen vinden omdat jij niet nog even kon wachten , dus ik toezeg dat je hem weg kon doen

zoals ik al zei verwijder de review maar omdat hij vol met onzin staat

PS waarom zit je mij te dm`en over zaken die je 10 x niks aangaan ?

(dm van jou)

Wie denk je dat je bent. Ik heb het gewoon over het algemeen. Je loopt alleen maar te huilen dat mensen feedback moeten weghalen. Zal toch echt je eigen schuld zijn. En wat betreft die gamepc spreek ik gewoon de waarheid en ga niet zeggen dat het niet zo is. Die spullen zijn over het algemeen allemaal overgenomen van andere tweakers. En als jij zegt dat het niet zo is lieg je.

ik kan best wel wat dingen hebben overgekocht van andere tweakers kijk de (meestal positieve reviews maar )

ik heb toch nergens gezegt dat het niet zo is , misschien eerst even je verstand gebruiken met je kinderlijk brein

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Het zal mij voor de rest niks uitmaken wat jij met tweedehands gekochte spullen doet. Het gaat erom hoe geloofwaardig jij bent dat is mij punt. Wat je ook zegt en doet ik wijzig mijn feedback niet, klaar uit. En het kinderlijke brein ben jij ;) wie gaat er huilen om een feedback? Niet 1 keer maar meerdere keren. Zal echt aan jou liggen maar dat snap je misschien niet. Ga er nu ook geen woorden meer aan vuil maken accepteer het gewoon en stop met klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Thedutchmaster: als je iets wilt kopen moet je maar zorgen dat je geld hebt. Eerst een afspraak maken en dan gaan smeken om extra tijd om te betalen is not done. Ik zie in elk geval geen reden om de review te verwijderen.

En wat dat betreft heeft mistervis007 wel een punt (alhoewel dat niet de bedoeling was): dit is al de zoveelste review die we op jouw verzoek moeten aanpassen. Ga eens bij jezelf te rade of het nou elke keer aan de tegenpartij ligt of aan jou. In elk geval ga ik hier volgende keer weinig tijd meer insteken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:19:
@Thedutchmaster: als je iets wilt kopen moet je maar zorgen dat je geld hebt. Eerst een afspraak maken en dan gaan smeken om extra tijd om te betalen is not done. Ik zie in elk geval geen reden om de review te verwijderen.

En wat dat betreft heeft mistervis007 wel een punt (alhoewel dat niet de bedoeling was): dit is al de zoveelste review die we op jouw verzoek moeten aanpassen. Ga eens bij jezelf te rade of het nou elke keer aan de tegenpartij ligt of aan jou. In elk geval ga ik hier volgende keer weinig tijd meer insteken.
even 2 puntjes

ten eerste , de verkoper had er geen problemen mee even te wachten , dus ik zie het probleem niet in ,het was dat hij een andere koper had die er wel per direct on kon komen dat ik zei doe dat dan maar dus waarom zijn review er dan mag blijven staan snap ik niet helemaal zal ik dan ook maar een review terug geven

@ wat mistervis betreft het linkje dat hij geeft zou ik jezelf toch eens wat beter inlezen , 2 gaan erover dat ik aantoonde dat het een oplichter was en dan staan er 2 / 3 waar ik gewoon terecht een wijziging aanvraag

dus wat blijft er dan over ? niet veel toch

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Het grappige is dat je gewoon door blijft gaan ondanks er een admin gesproken heeft. Beter een slotje hier op zetten want hij zal nooit zijn ongelijk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

[insert geluid van een hangslot]
:w

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 08-02-2013 15:45 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.