Wijziging User Review - [itsreal] [Thedutchmaster]

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-08 01:06
Thedutchmaster heeft bij mij een slechte review gegeven omdat ik bij hem een slechte review achter gelaten heb ( wat ook zijn eigen schuld is ) . De jongeman Jason nickname Thedutchmaster. Zit mij nu nog steeds mails te sturen naar mijn prive mail. Hij heeft een kopie van mijn paspoort en krijg nu ineens weer van die vage mails van hem binnen. Stuurt hij net weer naar mij wat een mooi paspoort heb jij met een knipoogje erbij. Een beetje irritant vind ik het, want hij zou mijn kopie verwijderen. Voor dat hij wilde kopen wilde hij een bewijs hebben voor wie ik echt ben. Vandaar dat hij mijn kopie heeft.

Zie ook dit topic wijzinging user review Thedutchmaster itsreal

Met vriendelijke groet,

Gino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels al een persoonlijke bedreiging ontvangen van deze tweaker is waar ik mijn post mee start.

lang verhaal kort te maken , ik heb geen goede "relatie "met deze tweaker

ik heb een mail teruggestuurd met mijn kijk op de zaak en heb mijn excuses aangeboden voor de hele affaire , waar ik geen reactie op heb gehad

graag zou ik alle reviews van ons beide verwijderd zien , en de zaak laten rusten voor wat het is .

aan itsreal , ik ga er niet mee akkoord tenzij alle reviews verwijderd worden want we hebben er allebei evenveel recht op een review te plaatsen naar mijn mening ...en ik verdoe liever niet de tijd van de adins /mods met dit geneuzel over helemaal niks

mvg jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Het enige waar jij op uit ben is dat mijn review bij jou verwijderd word van mij. En zeg nu wat voor bedreiging ik gedaan heb. Want heb helemaal niemand bedreigd. Dus hou aub op met deze onzin. Wie moet er na weken mij nog een persoonlijke mail sturen? Je kan nu echt merken dat je nog niet zo oud bent. Mijn feedback was al bepaald zoals je kan lezen in een ander topic. Evengoed wil je nog dat die verwijderd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk ik denk dat je het niet helemaal snapt .

de bedoeling is dat we er hier samen uitkomen , en dat dan iets gedaan wordt door de mod / admin

maar het probleem is dat jee dat dus niet snapt , jouw review was gebaseerd op jouw ervaring met mij net zoals mijn review met de ervaringen over jou door mij.

dit geeft aan dat we er dus niet uitkomen. dit is geen wedstrijd of wat je dan ook denkt
ik vind het persoonlijk niet nodig om mijn review te verwijderen lekker laten staan want het zijn mijn ervaringen met jou.

dus ik zet als oplossing hier dat we alle reviews maar verwijderen en het achter ons laten of alles lekker laten zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Oké want waarschijnlijk heb je de monitor nog niet verkocht. Zal nu meteen een mailtje sturen dat de andere koper hem mag kopen.

Gr. Gino

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 27 jan. 2013 om 19:04 heeft *snip" <jason> het volgende geschreven:

vekoop hem maar das denk k makkelijker voor jou
in ieder geval bedankt voor de moeite !

gr jason

Subject: Re: Paspoort
From: Gino
Date: Sun, 27 Jan 2013 18:53:33 +0100
To: jason

Is je monitor verkocht want anders heb ik iemand anders die hem morgen komt ophalen. Wil het graag even weten want wil hem niet langer reserveren omdat ik er echt zsm vanaf wil.

Gr. Gino

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Lees dit maar eens goed Jason. Ik had hem gereserveerd voor je maar jij hebt geen geld achteraf dus dagen lang voor niks lopen wachten en andere moet ik nee verkopen. Dus ja wie liegt hier nu? Je begint echt heel irritant aan het worden. Mijn review over jou is gewoon 100% waar en wat jij zegt klopt gewoon niet.

Beoordeling door Thedutchmaster, zaterdag 9 februari 2013

Voldoet aan beschrijving:
Score: 4
Communicatie:
Score: 1
Aflevering:
Score: 1

ik zou eerst de gpu van bovengenoemde tweaker overnemen , geld liet even op zich wachten ,tweaker gaf aan hier geen problemen mee te hebben toen liet deze mij weten iemand anders te hebben die hem de volgende dag kon ophalen ..niet dus

tweaker blijkt een leugenaar te zijn ,jammer .

Klopt dus helemaal niks van als je de tekst bovenaan leest.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 18:00
Ik zou de prive emails ff weghalen.
Ik zou effe niet reageren als ik jou was

[ Voor 43% gewijzigd door Microkid op 12-02-2013 06:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakwortel schreef op maandag 11 februari 2013 @ 23:08:
Ik zou de prive emails ff weghalen.
laat maar lekker staan

Nee dus, je post persoonsgegevens, daar hebben we regels voor, en ik ben niet genegen jouw dump te gaan uitpluizen voor namen en mailadressen

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

*snip* er zijn duidelijke richtlijnen voor reageren in dergelijke topics. Zoiets kan in een TR

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hoe we het gaan doen:

- Wie een kopie paspoort heeft van de ander: verwijderen. Er is noch reden, noch recht dat te behouden.
- Wat er aan reviews staat blijft staan
- Geen van beiden zal ooit nog met de ander handelen noch nieuwe reviews plaatsen
- De discussie over de reviews is voorbij
- De eerstvolgende die op wat voor wijze dan ook nog contact legt met de ander (mail, reageren op Tweakers, etc) krijgt een permanente ban aan zijn broek.

Wat ik hieronder wil zien, is van ieder een reactie "begrepen en akkoord". Daarvoor krijgen jullie een week, of de ban gaat er alsnog op.

/me sluit de zandbak

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsreal
Begrepen en akkoord had al geen contact gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrepen en akkoord vind het best wel jammer dat het zo moet aangezien ik het gewoon op een nette manier heb proberen op te lossen

maar aangezien er bij mij 2 reviews staan over hetzelfde product met persoonlijke dingen erin dan mag die toch wel weg ?

http://tweakers.net/aanbod/rating/144868/ daar staat mijn email in en is dus dubbelop ?en onnodig

mvg jason

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 10:33 ]

Verwijderd

Persoonsgegevens verwijderd. Verder gaat de tweede review over een volledig nieuwe ervaring na in principe afronding. Dan moet je geen spelletjes gaan spelen met iemands identiteitsdocument.

Case closed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.