Toon posts:

wijziging user review [jason331] [spurlie]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 lang geleden een deal gemaakt over een scherm dat ik zou overnemen van hem ,over een samsung schermpje

http://tweakers.net/aanbod/rating/127075/

ik door persoonlijke problemen met familie niet kunnen betalen en dingen regelen zat op dat moment ergens anders met mijn hoofd

toen deze review gekregen zonder daadwerkelijk iets aan het misverstand te hebben kunnen doen

gr jason

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bump ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ik denk dat je de volgende link even moet lezen en 2 aparte topics moet openen. ;)

How to - V&A feedback laten aanpassen

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb hem ge dmed geen reactie...geen reactied van een admin ofzo S:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
De admins wachten rustig af tot de tegenpartij reageert. :)

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Mijn review blijft staan. Het mooie was dat je nadat wij een deal hadden gesloten je wel nog leuk geboden hebt op andere advertenties, dus daar stond je hoofd dan schijnbaar wel nog naar??.. Ook een tijd erna hebben we nog contact gehad en had je nog interesse. Je reactie was toen:
Ik heb zeker nog interesse even kijken hoe het met de financien gesteld is
Ook daarna geen centen van je gezien en niks meer vernomen. Tot nu, nu je wil dat ik de review aanpas...

Ik pas dus niets aan. Ik heb je weken de tijd gegeven om dit netjes af te handelen, maar dat heb je nagelaten.

Is het dan te veel gevraagd om even te laten weten dat je van de koop afziet? Doordat ik de monitor voor jou vasthield heb ik een paar andere deals misgelopen. Gelukkig heb ik uiteindelijk de monitor wel goed kunnen verkopen aan iemand die wel de afspraken nakomt.

[ Voor 18% gewijzigd door Spurlie op 20-12-2012 22:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb je laten weten dat het toch niet ging lukken ?

• Spurlie
Nee dat heb je niet...

Mijn quote hierboven was je laatste reactie aan mij (op 30 augustus).

Wat je hier schrijft klopt dus ook niet:
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:34:
toen deze review gekregen zonder daadwerkelijk iets aan het misverstand te hebben kunnen doen

gr jason
Je hebt van 11 t/m 30 augustus de tijd gehad om iets aan het misverstand te doen.

Ik heb toen (30 augustus) het volgende aan je geschreven
Ik vind het oprecht erg dat *****.
Maar volgens mij staat dit totaal los van je zogenaamde aankoop bij mij. Je hebt immers op het forum een topic geopend waar je het over een ander dealtje hebt, terwijl je mij al iets toegezegd had!

Uiteindelijk heb ik de monitor niet meer verkocht, omdat degene die de monitor op zou komen halen al een andere gekocht had in de tussentijd. Ik heb eigenlijk voorlopig genoeg van het verkopen op internet, niemand lijkt zich tegenwoordig meer aan afspraken te houden...

Als je nog altijd interesse hebt kun je het geld alsnog overmaken en zal ik de monitor alsnog op de post doen. Dan zal ik ook je feedback aanpassen.
Zie hier het topic waar je het over een ander dealtje had:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1514039

[ Voor 177% gewijzigd door Spurlie op 20-12-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarheid verdraaien is iets wat je waarschijnlijk best goed in bent , dat dealtje met dat scherm speelde al langer , waarnaar ik ook op dat van jou geboden had , toendertijd had ik ook prive problemen zoals aangegeven . en naar mijn weten heb ik je gemailed (of ge dmed) not sure dat ik ervanafzag

waarnaar je pissig werd en deze reactie plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Ik wens niet als leugenaar afgeschilderd te worden door jou. Als er iemand de waarheid verdraaid ben jij het.
Het enige dat je had hoeven doen was een mailtje sturen waarin je vermeld dat je van de koop af zou zien. Aangezien dit zelfs te veel moeite voor je was in al die weken tijd, voel ik mij niet geroepen om mijn review te herzien.

Ik zal hier alle dm/mail wisseling tussen ons posten. Trek je eigen conclusie hier maar uit. De persoonsgevoelige informatie heb ik weggelaten.

Alle mailwisseling via marktplaats:
RE: Reactie op uw advertentie: Samsung FullHD LED 24" monitor, type BX2431‏

Jesper **(***@hotmail.com)
14-8-2012
Aan: a.83ovc0hmls7h@mail.marktplaats.nl

Hallo Jason,

Ik heb nog steeds geen geld ontvangen. Als ik vandaag niets meer van je hoor wordt de monitor aan iemand anders verkocht. Iemand anders wil de monitor namelijk komen ophalen.

Met vriendelijke groet,
Jesper **

Jesper ** (***@hotmail.com)
13-8-2012

Hallo Jason,

Heb je het geld al overgemaakt? ik heb namelijk nog niets ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Jesper **

Jesper ** (***@hotmail.com)
11-8-2012

Hoi Jason,

Dat is geen probleem. Mijn adres gegevens:
*** te ***.

Zodra het geld overgemaakt is zal ik het pakket op de post doen en je de track & trace code doorsturen.

Groet,
Jesper

Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Samsung FullHD LED 24" monitor, type BX2431
Date: Sat, 11 Aug 2012 23:23:44 +0200
To: ***@hotmail.com
From: a.83ovc0hmls7h@mail.marktplaats.nl

ik wil ook uw adres gegeven voor het geval er wat misgaat ( het scherm bv kapot ) of gwn geen paketje ontvangen .

jason via Marktplaat​s (a.83ovc0hmls7h@mail.marktplaats.nl)

11-8-2012

Aan: ***@hotmail.com
Afbeelding van jason via Marktplaats
jason ***
Straat **
Postcode Woonplaats

Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Samsung FullHD LED 24" monitor, type BX2431
Date: Sat, 11 Aug 2012 23:12:49 +0200
To: a.83ovc0hmls7h@mail.marktplaats.nl

Hallo Jason,

140 euro inclusief verzenden is akkoord. Als je het geld overmaakt op mijn rekening zal ik de monitor gelijk versturen.
Mijn rekeninggegevens zijn: *** tnv *** te ***.

Heb ik wel nog je adresgegevens nodig.

Met vriendelijke groet,
Jesper ***

Subject: Reactie op uw advertentie: Samsung FullHD LED 24" monitor, type BX2431
Date: Sat, 11 Aug 2012 22:51:29 +0200

Marktplaats
U heeft een reactie van jason
Op ‘Samsung FullHD LED 24" monitor, type BX2431’
Beste Jesper ***,
140 inclusief verzenden en deze is verkocht
mvg jason
jason
(2 jaar actief op Marktplaats)
En onze DM wisseling op tweakers:
Zaterdag 11 augustus 2012 22:47
jason331

myReact
Direct Message

125 inclusief verzenden
mvg jason

Woensdag 15 augustus 2012 09:18
Spurlie

myReact

Zeg Jason, graag de volgende keer wel betalen als je aangeeft iets voor 140 euro te kopen. Waarom dan zelfs nog extra vragen voor mijn adres gegevens...?
Als je vandaag nog de 140 euro overmaakt stuur ik de monitor morgen op, zo niet komt vanavond iemand anders de monitor ophalen.

Jesper

Donderdag 30 augustus 2012 08:21
jason331

myReact
Direct Message

Kvind het best leuk dat je feedback geeft op mijn profiel maar geb geen tijd meer gehad om te reageren mijn oma is recent overleden na in het ziekenhuis te hebben gelegenwe zaten daar iedere dag dus het is toen niet gelukt met dat scherm.
mvg jason

Donderdag 30 augustus 2012 11:14
Spurlie

myReact

Ik vind het oprecht erg dat je oma overleden is.
Maar volgens mij staat dit totaal los van je zogenaamde aankoop bij mij. Je hebt immers op het forum een topic geopend waar je het over een ander dealtje hebt, terwijl je mij al iets toegezegd had!

Uiteindelijk heb ik de monitor niet meer verkocht, omdat degene die de monitor op zou komen halen al een andere gekocht had in de tussentijd. Ik heb eigenlijk voorlopig genoeg van het verkopen op internet, niemand lijkt zich tegenwoordig meer aan afspraken te houden...

Als je nog altijd interesse hebt kun je het geld alsnog overmaken en zal ik de monitor alsnog op de post doen. Dan zal ik ook je feedback aanpassen.

HTPC: Antec Fusion Remote Black, Asus M4A78LT-M, AMD Phenom II X4 960T @3.4Ghz (undervolted en passief gekoeld), 2 x 2Gb DDR3, Club3D HD6850 (gedeeltelijk passief gekoeld), Samsung F3 1TB, Win7 64bit.

Donderdag 30 augustus 2012 11:44
jason331

myReact
Direct Message

Ik heb zeker nog interesse even kijken hoe het met de financien gesteld is

Woensdag 12 december 2012 22:52
jason331

myReact
Direct Message

wijziging user review [jason331] [spurlie] [jason331][B@MB@
ik wil graag een wijziging van de review omdat er

1 een deal was die door persoonlijke omstandigheden niet door gin
2 geen transactie heeft plaatsgevonden

gr jason

Donderdag 20 december 2012 22:05
Spurlie

myReact

Zie mijn reactie in je forum topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb je ook gemailed. naar mijn wetendat ik ervanafzag omdat het allemaal anders lie dan gehoopt
daar kan je mij niet verantwoordelijk voor houden.

en als je op ieder bieder beetje zielig gaat lopen doen dat hij een deal afzegt ben je naar mijn mening toch echt verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
Maar het punt is juist dat je de deal niet afgezegd hebt kerel, die mail heb je nooit verstuurd. Zoals gezegd heb ik hierboven AL onze mailwisseling geplaatst. Punt uit.
Zorg gewoon dat je voortaan goede beoordelingen krijgt, dan heb je zo weer een hoog gemiddelde.

En een beetje zielig doen? Wees een vent en accepteer die review gewoon...
In die periode heb ik nog 2 keer hetzelfde meegemaakt bij andere personen. Ook die heb ik een slechte review gegeven.

Overigens blijkt uit andere reviews over jou, dat ik niet de enige ben schijnbaar...

@ Admins:

Kan hier een slotje op?

[ Voor 51% gewijzigd door Spurlie op 21-12-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de andere review , van bam bam is een onjuiste review , net als die van jou in mijn mening
maarja je kan er ook niks aan doen nattuurlijk

admins kijk maar wat je er mee doet

ik verwijder mijn mail vaak genoeg dus heb geen correspondentie mee met hem van de mail dus kan niet echt veel bewijzen

ps , bam bam heeft nog niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Jason331, het is toch vrij duidelijk. Jij geeft aan het scherm te willen kopen maar laat daarna niets meer van je horen. Je betaald niet, noch is er contact via DM of mail. Ik zie dus geen enkele reden om de review te verwijderen.
Zaak gesloten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1