Toon posts:

tweaker komt deal niet na*

Pagina: 1
Acties:
  • 606 views

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik een nieuw topic most starten ,
maar heb met

gallery: rjm81

deze persoon een dealtje gesloten over een scherm ,
230 euro ,, wel wat redelijke reviews over hem dusja op goed vertrouwen met zijn huis adres in de hand (eerst gezegd dat ik het op zou halen )
dusja later gezegd maak het geld over en stuur maar op ..
niks ontvangen een 2 weken later
kben naar de politie geweest als er na het weeken geen reactie is ..wordt er aangifte gedaan .

hier doen we dus niet aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 23-08-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Aanwijzingen volgen uit het volgende topic lijkt mij. opgelicht door medetweaker en aangifte gedaan

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

dat doen we hier niet dus.

[ Voor 84% gewijzigd door Microkid op 24-08-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Maak van een dader geen slachtoffer, je bent zwaar het haasje

[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 24-08-2012 16:35 ]

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-10 23:00
Zeg Jason, zelf ben je anders niet veel beter....

Je zou van mij een monitor kopen voor 140 euro en het geld overmaken. Je vraagt zelfs nog naar mijn adres gegevens die ik je dan ook gegeven heb. Vervolgens laat je helemaal niets meer van je horen en reageer je nergens meer op...
Tot op de dag van vandaag nog geen cent van je ontvangen.

Is het dan zo veel moeite om even een berichtje te sturen dat je toch van de koop afziet????...

Ps. Nu blijkt dus dat je in de tussentijd een ander dealtje gesloten hebt met iemand anders.

[ Voor 10% gewijzigd door Spurlie op 24-08-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:47

Coldcat

HODL

Ik heb een soortgelijke situatie gehad. Via V&A iets gekocht, ik had het netjes opgestuurd en vervolgens niet ontvangen. Er werd meteen gedreigd met aangifte dus ik naar de politie toe om te vragen wat ik moest doen. Daar werd ik uitgelachen dat ik naar ze toe kwam met zo'n situatie. Als je het verstuurd hebt is het prima dan heb jij als particulier je verplichting voldaan :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ok, hier hebben we dus niet veel aan. We gaan geen knokploegen sturen en we zitten ook niet te wachten op "ik ook" reacties. Dit topic gaat dus dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.