Toon posts:

wijzing user review (Thedutchmaster) (comitatus) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de tweaker had de veiling gewonnen

het volgende dm verkeer gehad , en ben natuurlijk niet verplicht te verkopen

comitatus
Donderdag 24 januari 2013 18:24

moet je snel van de kast af? als je nummer geef kan ik evt kijken als ik van het weekend tijd heb om hem dan op te halen.

jason331
Donderdag 24 januari 2013 18:30

ik heb geen mobiele telefoon atm (garantie)
dus stuur maar een mailtje of een berichtje op tweakers en het komt wel goed

mvg jason

dat was vorige week donderdag , hij heeft niks laten weten en ik ga niet achter hem aanlopen

toen kreeg ik de volgende reactie een week later

comitatus
Donderdag 31 januari 2013 18:23
wanneer ben je van het weekend er want dan zou ik de kast komen ophalen.

note dit is een week later en ik heb inmiddels de kast al verkocht waar ik ook het recht toe heb , we hebben geen officiele deal gehad omdat een bod niet bindend is en ik niet verplicht ben te verkopen en zeker niet aan iemand die niet iets laat weten

graag zou ik de review verwijderd zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-08 00:45
sorry er was niet alleen een bod maar een overeenkomst en heel technisch gezien is dat wel bindend maar ik ga geen moeite in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
comitatus schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:57:
sorry er was niet alleen een bod maar een overeenkomst en heel technisch gezien is dat wel bindend maar ik ga geen moeite in stoppen.
een overeenkomst waarin jij er vorig weekend om zou komen en wat zou laten weten
dat heb je niet gedaan dus je heb daarbij zelf de overeenkomst tenietgedaan

mvg jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:19:
[...]

een overeenkomst waarin jij er vorig weekend om zou komen en wat zou laten weten
dat heb je niet gedaan dus je heb daarbij zelf de overeenkomst tenietgedaan

mvg jason
ik zou kijken of ik in het weekend kon ophalen en laten weten wanneer ik zou kunn maar aangezien ik niet kon heb ik ook niet kunnen laten weten dat ik zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou kijken of ik in het weekend kon ophalen en laten weten wanneer ik zou kunn maar aangezien ik niet kon heb ik ook niet kunnen laten weten dat ik zou komen.

maar je heb dus ook niet laten weten dat je niet zou komen , en ik ben ook niet iemand die achter een ander aangaat lopen om te verkopen

het probleem is

dat jij niks heb laten weten en ik moest je zelf maar laten weten dat je de hoogste bieder was en je uiteindelijk ik helemaal niks van je meer heb mogen vernemen eigen schuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
Je hebt best wel vaker met andere onderhandeld en ondertussen aan een derde verkocht, ik kan daar namelijk meerder berichten van terugvinden hier. Ik vind het daarom is een goede reden om te laten staan. Ik kom zo snel 4 topics van je tegen. De rede staat er duidelijk bij waarom.
Daarbij als wis je als je maar even gevraagd af of wat dat je binnen paar uur reactie had gehad, gezien rest van gesprek ook snel verlopen is.

[ Voor 35% gewijzigd door comitatus op 01-02-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
comitatus schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:34:
Je hebt best wel vaker met andere onderhandeld en ondertussen aan een derde verkocht, ik kan daar namelijk meerder berichten van terugvinden hier. Ik vind het daarom is een goede reden om te laten staan. Ik kom zo snel 4 topics van je tegen. De rede staat er duidelijk bij waarom.
Daarbij als wis je als je maar even gevraagd af of wat dat je binnen paar uur reactie had gehad, gezien rest van gesprek ook snel verlopen is.
jij kwam de deal niet na , jouw fout niet de mijne einde verhaal .

ik kan wel gaan zitten wachten tot iemand een keer tijd heeft om iets op te halen maar dan haakt die straks af en wat dan ben ik mijn toegezegde geld kwijt jij zij contact met mij op te nemen vorig weekend
dit heb jij gewoonweg nagelaten dus je hebt geen recht van spreken jij bent degene die de deal niet na kwam niet ik

misschien een les voor JOU om volgende keer wel wat te laten horen ipv radiostilte

jammer maar helaas

PS vind het ook vreemd dat je nu ook een minuutje de tijd neemt om even wat te laten weten
en dat dan eerder niet kon beetje vreemd dus stop met liegen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat we er niet uitkomen , tweaker kwam de deal niet na dus die review kan weg naar mijn mening

mvg jason

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
word hier nog wat mee gedaan ?

en kan jason331 gewijzigd worden naar mijn current nick ?

mvg jason

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Jullie komen er niet uit, dus er wordt niets mee gedaan.
Case closed.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.