ik heb op 'reorder' gedrukt om een hoesje bij de bestelling te plaatsen. maar kennelijk hebben ze dat geinterpreteerd als een tweede bestellingen. vrijwel meteen heb ik ze gevraagd een van de twee orders te verwijderen, hiermee gingen ze akkoord. achteraf is dat toch niet gedaan.
ik weet niet of een V&A gaat werken want ik verkoop een nog niet ontvangen product.
tevens moet ik als ik hem nog niet verkocht heb meteen afwijzen bij aankomst:
'' you can refuse to accept the parcel and it will be returned to us automatically from your local post office.''
ik dacht dat ik misschien iemand uit de brand zou kunnen helpen door hem hier evt. te verkopen. ik heb er zelf geen problemen mee om hem weer terug te sturen.
(sorry, ik weet dat dit niet in dit topic hoort maar ik wou toch nog even ingaan op dit bericht.)
ik weet niet of een V&A gaat werken want ik verkoop een nog niet ontvangen product.
tevens moet ik als ik hem nog niet verkocht heb meteen afwijzen bij aankomst:
'' you can refuse to accept the parcel and it will be returned to us automatically from your local post office.''
ik dacht dat ik misschien iemand uit de brand zou kunnen helpen door hem hier evt. te verkopen. ik heb er zelf geen problemen mee om hem weer terug te sturen.
(sorry, ik weet dat dit niet in dit topic hoort maar ik wou toch nog even ingaan op dit bericht.)
[ Voor 3% gewijzigd door Mundatis op 11-12-2013 22:36 ]