Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Als de resolutie hetzelfde is, is de scherpte ook hetzelfde natuurlijk.

Dat je het anders interpreteert heeft te maken met kleuren, contrast, verzadiging enzovoort ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qFN7uUUGIA95nttzDwXLq3pj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FhmJ8FNmHeWI5reJFQyOG799/full.jpg

En dan heb ik ook nog is geen foto-skills en geen al te beste camera meer, heden ten dage :)
Foto's komen wel erg, erg rood over als ik het zo zie, het was ook maar ter indicatie van de verschillen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

CLB schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:02:
Als de resolutie hetzelfde is, is de scherpte ook hetzelfde natuurlijk.
Was dat maar waar, er speelt wel iets meer mee zoals dot grootte, - afstand, vorm, coloralignment en niet onbelangrijk het soort backlight.
Mijn mening is niet veranderd met de nieuwe foto's erbij, kan je die kleuren niet beter instellen als je diep in de setup kijkt?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Okee, 1-0 dan :) Om het display meer te finetunen naar persoonlijke wens, zie ik geen instellingen nee.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

elroy_b1 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:56:
Kindly refer to our video show how to disassemble the device:
https://mega.co.nz/#!L8xj...GW_C-7oT4yZvSjqHXG1TzffEs

Maargoed.
Ik zit nu op 2 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@CLB Het is geen wedstrijd hoor, maar het display zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
Zie je dat rood ook terug in de menu's en de foto's die je met het toestel maakt?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
Ik ben uiteraard ook geïnteresseerd in een fatsoenlijk gps-antenne!

Maargoed.
Ik zit nu op 2 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:37:
@CLB Het is geen wedstrijd hoor, maar het display zou voor mij wel een dealbreaker zijn.
Zie je dat rood ook terug in de menu's en de foto's die je met het toestel maakt?
Menu's ook ja, scherm is gewoon zo afgesteld... Foto's nog niet gecheckt, komt vandeweek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:43
Wat zijn de kosten van zo'n antenne? Betaal je die 3 euro zelf of vergoed Iocean dat?

[ Voor 12% gewijzigd door tharonny op 25-11-2013 17:00 ]

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
tharonny schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
Wat zijn de kosten van zo'n antenne? Betaal je die 3 euro zelf of vergoed Iocean dat?
Ik heb hem gratis opgestuurd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54

Maargoed.
Ik zit nu op 5 Antenne's
Count mij ook maar in! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:50
Kun je ook wi-fi stickers bestellen? Bij heb ik die er namelijk per ongeluk van af gehaald (ja dom haha).

Voor 3$ wil ik anders ook wel een betere gsm sticker bestellen ;) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 06:30
Maargoed.
Ik zit nu op 5 Antenne's
Maak er maar 6 van! Ik heb ook wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51

Maargoed.
Ik zit nu op 5 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
Ik wil er ook wel 1. :)

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:43
Momus schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:18:
[...]

Ik heb hem gratis opgestuurd gekregen.
Hoe had je dat voor elkaar gekregen, ben namelijk ook wel geintreseerd. Heb je hem er zelf al ingezet, en merk je verder nog verschil/verbetering?

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
tharonny schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:21:
[...]

Hoe had je dat voor elkaar gekregen, ben namelijk ook wel geintreseerd. Heb je hem er zelf al ingezet, en merk je verder nog verschil/verbetering?
Ik heb gewoon iOcean gemaild.
Ik heb hem nog niet, hij is met Swiss Post nog onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik keek net op het iocean forum. Er is blijkbaar een nieuwe versie stock firmware uit. Echter hebben ze 2 soorten moederbord, oud, waarin in het serienummer 9T staat, en een nieuwe serie moederborden, waarbij in het serienummer D2 staat. Nu heb ik volgens mij de nieuwe firmware voor de 'oude' moederborden gevonden (zie : http://translate.googleus...oUWMNHx6r8JLaBEn7FXtddBlQ) en ga eens kijken of dit wat is!

Update notes (nogal summier meestal)

An increase in multiple languages ​​(added to 33 languages);

2, increasing safety management;

3, streamlined system programs, optimize system;

Nu zie ik ook een post over het updaten van het moederbord. Maar dat lijkt me toch sterk, dat ik met software het mobo kan update. Die translator maakt het niet veel duidelijker.. http://translate.googleus...MgF0OOTPCABy4UJDKhFlfxs8g

[ Voor 36% gewijzigd door Lord_Dain op 25-11-2013 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
Lord_Dain schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:03:
Ik keek net op het iocean forum. Er is blijkbaar een nieuwe versie stock firmware uit. Echter hebben ze 2 soorten moederbord, oud, waarin in het serienummer 9T staat, en een nieuwe serie moederborden, waarbij in het serienummer D2 staat. Nu heb ik volgens mij de nieuwe firmware voor de 'oude' moederborden gevonden (zie : http://translate.googleus...oUWMNHx6r8JLaBEn7FXtddBlQ) en ga eens kijken of dit wat is!

Update notes (nogal summier meestal)

An increase in multiple languages ​​(added to 33 languages);

2, increasing safety management;

3, streamlined system programs, optimize system;

Nu zie ik ook een post over het updaten van het moederbord. Maar dat lijkt me toch sterk, dat ik met software het mobo kan update. Die translator maakt het niet veel duidelijker.. http://translate.googleus...MgF0OOTPCABy4UJDKhFlfxs8g
Er is een nieuwe batch met een ander moederbord in omloop, en waar dus andere software versies voor (nodig) zijn.
En nee, je kunt je moederbord niet met software upgraden.. :o
Het blijkt overigens na analyse van Sambaaa mogelijk niet om een 'echte' stock rom te gaan van iOcean zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Het valt me in ieder geval op dat de 'nieuwe' firmware 100mb kleiner is dan de 0723 versie. Gezien de vage berichten omtrent de compatibiliteit en dat het wellicht geen echte firmware is van iocean (dan komt het van de hardware boer af ofzo?) durf ik het niet aan om deze te flashen.

Maarre, ik zie dat het in de GammaRom thread gaat over een zog. v1.4 1112 rom. De ROm die ik net heb binnengehaald heeft als nummer '1114'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Even beter lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Wat bedoel je? Ik zie alleen dat Sambaaa aangeeft dat hij eerder een versie 1112 had gebruikt als source voor v1.4 en daar later op terug kwam omdat er oa een Lenovo app op draaide. Over 1114 kan ik niets vinden in die thread (en as we speaking is search om een of andere reden down op XDA.. lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lord_Dain schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:19:
Wat bedoel je? Ik zie alleen dat Sambaaa aangeeft dat hij eerder een versie 1112 had gebruikt als source voor v1.4 en daar later op terug kwam omdat er oa een Lenovo app op draaide. Over 1114 kan ik niets vinden in die thread (en as we speaking is search om een of andere reden down op XDA.. lol).
off topic: Ik krijg de laatste tijd op XDA ook elke keer die stomme lezende kater/poes.

Lekker, je scherm moet je niet verkeerd flashen, want dan kun je er een nieuwe in zetten (red.) en nu ook al verschillende mobo's. Oppassen met de iOcean flashen maar weer :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:45

Maargoed.
Ik zit nu op 5 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
Als je de aanvraag nog niet weggestuurd hebt, ik ben ook geïnteresseerd, dus je mag er voor mij ook één aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online

Maargoed.
Ik zit nu op 5 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
Doe mij er ook maar één voor die paar euro kan het nooit kwaad. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Misschien wel leuk om een "bouw je iocean GPS-antenne"-middagje te plannen ergens?
Kunnen we ze meteen allemaal ombouwen onder het genot van een biertje, koffie, cola, pizza...

Lokatie maakt me niet zo heel veel uit; lang leve de tankpas:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
djiedjee schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:12:
Misschien wel leuk om een "bouw je iocean GPS-antenne"-middagje te plannen ergens?
Kunnen we ze meteen allemaal ombouwen onder het genot van een biertje, koffie, cola, pizza...

Lokatie maakt me niet zo heel veel uit; lang leve de tankpas:-)
Hehe en kan een nog te bepalen expert aan het werk om iedereen zijn iOcean om te bouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Precies, ik zorg wel voor de koffie ben ik bang O-)

Zonder gekheid: ik durf zelf wel een schroevendraaier in mijn telefoon te zetten, maar even meekijken met elkaar is altijd handig toch?
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:14:
[...]

Hehe en kan een nog te bepalen expert aan het werk om iedereen zijn iOcean om te bouwen :+

[ Voor 20% gewijzigd door djiedjee op 26-11-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

Ik vind het wel een goed idee, dus count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
Ik ontving gister dit mailtje van loveandroid.nl

Beste ...,

Uw telefoon is nog niet terug in Nederland, anders hadden wij al contact met u opgenomen.
Het probleem is dat iOcean tijdens de reparatie toch kleine beschadigingen aan het moederbord heeft waargenomen (ondanks het toestel op het eerste gezicht goed leek te werken). Om ook het moederbord te laten repareren zou veel kosten met zich meebrengen. Daarom zijn onze leveranciers bezig geweest om uw toestel bij iOcean nogmaals ter reparatie aan te bieden alsof het via ons gekocht is. Op deze manier valt het repareren van het toestel onder bepaalde voorwaarden en kunnen ze het moederbord zonder meerprijs laten repareren.
Zoals u ziet zetten wij met man en kracht in om uw toestel zo betaalbaar mogelijk te laten repareren, maar u hoeft wel nog even te wachten. Wij verwachten het toestel in de week na Sinterklaas weer terug te zijn. Zodra het al op de terugweg is zullen wij u direct berichten.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
tharonny schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:59:
Ik krijg ze gratis opgestuurd.
Hopelijk verder geen invoerkosten etc.. (mocht dat wel zo zijn, dan moeten we die misschien delen?)
Verder moet ik ze natuurlijk met postzegel versturen, dus dat weet ik nog niet zo.. moet ff kijken. die 40 cent per stuk....

Ergens afspreken zou ook wel kunnen, echter was het niet zo dat ik nogal krap zit in m'n tijd.

Mocht dit wel gaan gebeuren, dan stuur ik net zo lief alle antenne's in 1x naar iemand toe..
Maargoed.
Ik zit nu op 13 GPS Antenne's
1x wifi antenne (weet niet of ze die ook opsturen?)

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
* Lord_Dain
* Joukea
* CultFreak
* tharonny
* VERNederlander
* -The_Mask-
*aukemuis

** alaintje (GPS sticker of WIFI?)

[ Voor 46% gewijzigd door elroy_b1 op 26-11-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Haha; ik denk dat post het handigst is.. de logistieke kosten van rondrijden in een auto wegen denk ik niet op tegen de minieme kosten van de postbode.. we kunnen gewoon geld aan je overmaken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
elroy_b1 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:24:
[...]

Hopelijk verder geen invoerkosten etc.. (mocht dat wel zo zijn, dan moeten we die misschien delen?)
Verder moet ik ze natuurlijk met postzegel versturen, dus dat weet ik nog niet zo.. moet ff kijken. die 40 cent per stuk....

Ergens afspreken zou ook wel kunnen, echter was het niet zo dat ik nogal krap zit in m'n tijd.

Mocht dit wel gaan gebeuren, dan stuur ik net zo lief alle antenne's in 1x naar iemand toe..

[...]
Ik zou graag allebei willen (neem aan dat een wifi ook 3 euro kost), als dat geen probleem voor je is?

Tevens is het een beetje apart gekeken vanuit de douane als je 15 antenne's bestelt twv 45 euro?
Nouja Chinezen kennende zullen ze er wel value: 2$ opzetten ofzo :p . Denk ook niet dat als ze het pakket opmaken ze waarde in het pakket zien. Ik heb trouwens geen problemen met bv 5 euro over te boeken (2 euro verzendkosten, terwijl envelopje 50 cent kost?). Als iedereen dat bv doet houd je er zelf nog ook wel wat aan over.

Maar Iocean stuur alles gratis op vanuit zichzelf (zeggen ze steeds in hun mails, elke mail). Dus het zou voor iedereen net zo goedkoop zijn om zelf te bestellen toch? (Als we bang zijn voor douane :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik wil graag mijn foto's synchroniseren met Google Drive of SkyDrive (geen dropbox want die is al vol en ik gebruik die best vaak. Tenzij je de foto's ook naar een ander dropbox account kunt synchroniseren terwijl de dropbox app zelf bij het originele account inlogt)
Ik heb het via Google+ geprobeerd maar dat werkt niet echt. En ook kan ik bij Google+ nergens vinden hoe ik zeker weet dat niemand mijn foto's kan zien in picasa.
Dus als iemand een handige guide weet voor het backuppen van alle foto's en filmpjes (van de camera zelf, whatsapp, bluetooth, etc.) dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zet mij er maar bij op de lijst. :)
Kosten e.d. komen we wel uit.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bartbh schreef op zondag 22 september 2013 @ 13:01:
[...]
Even een update. Ik heb mijn terug gestuurd naar Antelife. Volgens hen zaten er krassen op (kan wel kloppen) en geen screenprotector (heeft er nooit opgezeten) dus nu wordt deze gerepareerd ipv vervangen. Kortom, nog even wachten voordat ik hem weer terug heb.
Het mocht even duren (bijna 3mnd), maar ik heb mijn toestel terug ontvangen van Antelife.

Scherm functioneert nu correct en wat mij opviel is dat ze blijkbaar ook de GPS-sticker/antenne hebben vervangen voor het nieuwe type. Straks eens kijken of dat effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 23:36
[...]

[...]
Ik zou er ook graag een willen!

• elroy_b1
bartbh schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:42:
[...]
Het mocht even duren (bijna 3mnd), maar ik heb mijn toestel terug ontvangen van Antelife.

Scherm functioneert nu correct en wat mij opviel is dat ze blijkbaar ook de GPS-sticker/antenne hebben vervangen voor het nieuwe type. Straks eens kijken of dat effect heeft.
Ben erg benieuwd..
Heb je hem al getest?
Merk je duidelijk verschil?

Je bent atm geloof ik de eerste die een nieuw type gps sticker heeft..
Verder nog wijzigingen zichtbaar? (Wifi antenne oid?)

• djiedjee
Met een beetje mazzel krijg ik binnenkort de mijne ook terug uit china, ben benieuwd of ik dan ook een goed-werkende GPS terugkrijg...

• bartbh
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://photos-6.dropbox.com/t/0/AABPUyumpLhSsR8Q5FaiQERbWLMt49jaLQgL4M0vFotYcQ/12/4574771/jpeg/1024x768/3/1385650800/0/2/2013-11-28%2014.46.28.jpg/hfxmlDD_U0sTg66wJitrGUFiln6N6tYLUwyzFI0hWWY
https://www.dropbox.com/s...2013-11-28%2014.46.28.jpg

Ik heb dus een nieuwe GPS-antenne, maar ontvangst is nog steeds bagger. Ik heb nog geen enkele keer een fix gehad met de nieuwste gammarom.

Moet ik wel bij vermelden dat ik er tijdens de autorit (+/- 30min) geen simkaart in had zitten en hier op kantoor ook niet. Maar gisteravond met een simkaart erin kreeg ik ook maar weinig satellieten. +/- 12 'in view' maar slecht 0 'in use'.

• dutchgio
Ik heb altijd 11,12,13 in view, maar tot een fix komen heeft het nog nooit gekomen...

• Momus
Toch maar het metalen plaatje erachter zetten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Heb je wel nieuwe EPO data en goeie instelling van gps sats?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CultFreak schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 00:27:
Heb je wel nieuwe EPO data en goeie instelling van gps sats?
Dalvik tweak in build.prop, nederlandse gps.conf en vrij recente EPO lijkt me voldoende, niet?
Misschien heb ik ook wel het geduld niet om te wachten op een fix. Het is me iniedergeval nog nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Gisterochtend tijdens m'n autorit heb ik welgeteld 1x 1 satelliet 'in use' gehad en daar bleef het bij. EPO had ik geüpdatet en gps.conf (volgens mij) ook aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Hier doet hij het eigenlijk vrij aardig.
Gisteren in de auto op weg naar huis, goede fix gehad, 3 sattelieten met signaalsterkte 20 tot uiteindelijk 11 fixes, variërend van 11 tot 25...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Dat is met de koperdraadfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Koperdraadfix?
De nieuwe antenne icm het metalen groundplaatje achter het MB is voldoende.
GPS is zeer gevoelig voor een goede antenne, dus ook qua vorm. Een koperdraadje is dus nooit een betere oplossing dan die nieuwe antenne die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Dan is het vreemd dat ik geen enkele fix krijg met mijn toestel met nieuwe antenne. Dus wellicht moet ik alles nog eens goed nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
bartbh schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:01:
Dan is het vreemd dat ik geen enkele fix krijg met mijn toestel met nieuwe antenne. Dus wellicht moet ik alles nog eens goed nalopen.
Nogmaals. Heb je een aardeplaatje onder je MB zitten? Dat maakt het allergrootste verschil heb ik gemerkt.

Ter verduidelijking, dit dus:

Afbeeldingslocatie: http://img31.imageshack.us/img31/8279/9ua8.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Momus op 29-11-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Geen idee, de reparatie is door iocean gedaan. Ik zou dus denken van wel, maar dat moet ik controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Ja, dat is bij de mijne met een koperdraad fix inderdaad..
Ben benieuwd naar hoe hij het doet met een goeie antenne.

Ik ga van het weekend de mail versturen met het aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:53

XanderDrake

Build the future!

Zijn hier nog mensen geintresseerd in een 2000mah accu nog nieuw in verpakking? Ik heb hem gevonden in een van mijn verhuisdozen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XanderDrake schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:00:
Zijn hier nog mensen geintresseerd in een 2000mah accu nog nieuw in verpakking? Ik heb hem gevonden in een van mijn verhuisdozen.
hoeveel wil je ervoor hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ik weet niet. 10€ incl verzending (envelop)?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Sinds een paar dagen een Acer Liquid E2 in huis, ook gebaseerd op de MTK6589 chipset.

GPS werkt gewoonweg fantastisch op dat ding, binnen 1 seconde een fix! Dus het kan echt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed.
Ik zit nu op 15 GPS Antenne's
1x wifi antenne (weet niet of ze die ook opsturen?)

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
* Lord_Dain
* Joukea
* CultFreak
* tharonny
* VERNederlander
* -The_Mask-
* aukemuis
* albino71
* n0elite

** alaintje (GPS sticker of WIFI?)
Ben je nog steeds bezig met mensen verzamelen voor die sticker? Ik ben ook zeker geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andriodlover31
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik heb sinds kort de iocean x7 ik heb geconstateerd dat de power button bij mij om de telefoon uit slaapstand te halen niet optimaal werkt (vaak lang en hard indrukken) mijn vraag aan mede tweaker als jullie dit probleem ook ervaren alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:57:
[...]
Ben je nog steeds bezig met mensen verzamelen voor die sticker? Ik ben ook zeker geinteresseerd.
Nee, de bestelling is al de deur uit, maar ik heb er 1 extra besteld..
Dus ik zet je bij op de lijst.... als laatste......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Heb je dan 45 dollar voorgeschoten voor ons of zo :p ?
Hoe deden we het nou met betalen, of ben je dat zelf nog effe uit aan het zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Goed lezen is een hele kunst, maar daarom nog een keer:

Ze GPS antenne's worden gratis naar me opgestuurd.
Hopelijk betaal ik geen inklaringskosten.
Heb duidelijke instructies gegeven over pakketwaarde en hoe deze verzonden moet worden zodat ik geen btw hoef te betalen.

Wat rest zijn dan verzendkosten.. (en inklaringskosten hopelijk niet)

:D
Als ik ze heb, dan geef ik het aan, en dan komt tevens de vraag om te kijken naar verzendadressen (al dan niet gecombineerd), en eventueel delen van gemaakte kosten..
mja das voor latere zorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ja naja ligt aan mij natuurlijk :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Momus schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:03:
[...]

Nogmaals. Heb je een aardeplaatje onder je MB zitten? Dat maakt het allergrootste verschil heb ik gemerkt.

Ter verduidelijking, dit dus:

[afbeelding]
Ik heb het eens nagekeken, maar ik heb dus geen aardeplaatje onder de GPS-aansluiting zitten zoals op de foto's.

Ik heb zelf al eens een koperplaatje op deze plek geplaatst en toen alles weer dichtgeschroefd, maar dat maakt(e) geen enkel verschil. Ik heb nog steeds geen GPS-ontvangst, 14 in zicht maar 0 in gebruik ondanks dat ik de nieuwe antenne heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Werkt die ''gps'' sticker goed??

Ik heb vandaag weer eens een poging gedaan om mijn gps werkende te krijgen.
De vorige gesoldeerde antenne eraf gehaald en nu eentje met alleen kleine koperdraadjes eromgewikkeld en nu in een rondje in een stukje aluminiumfolie gewikkeld om het ding op zijn plaats te houden.
Ik krijg nog steeds helemaal niks..............:(

oude antenne
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2mpafx5.jpg

nieuwe antenne
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2irq3vo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/51eq0l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/wjffo2.jpg

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb gisteren mijn telefoon laten vallen. Touchscreen werkt niet meer.
Daardoor kan ik mijn telefoon ook niet meer unlocken.
Weet iemand een manier om alsnog mijn data via een kabel en de computer van mijn telefoon te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
HackingDutchman schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 18:13:
Werkt die ''gps'' sticker goed??

Ik heb vandaag weer eens een poging gedaan om mijn gps werkende te krijgen.
De vorige gesoldeerde antenne eraf gehaald en nu eentje met alleen kleine koperdraadjes eromgewikkeld en nu in een rondje in een stukje aluminiumfolie gewikkeld om het ding op zijn plaats te houden.
Ik krijg nog steeds helemaal niks..............:(

oude antenne
[afbeelding]

nieuwe antenne
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is geen oplossing, GPS antennes zijn erg gevoelig voor vorm e.d.
Heb je al een aardeplaatje achter je moederboard geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
bartbh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:23:
[...]
Ik heb het eens nagekeken, maar ik heb dus geen aardeplaatje onder de GPS-aansluiting zitten zoals op de foto's.

Ik heb zelf al eens een koperplaatje op deze plek geplaatst en toen alles weer dichtgeschroefd, maar dat maakt(e) geen enkel verschil. Ik heb nog steeds geen GPS-ontvangst, 14 in zicht maar 0 in gebruik ondanks dat ik de nieuwe antenne heb.
Bijzonder, bij mijn vader zijn telefoon betekende het een significante verbetering en een goede fix met 8 satellieten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Momus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:50:
[...]

Dit is geen oplossing, GPS antennes zijn erg gevoelig voor vorm e.d.
Heb je al een aardeplaatje achter je moederboard geplaatst?
Waar kan ik meer info vinden over hoe zo'n aardeplaatje eruit ziet, waar het van moet zijn gemaakt en waar ik hem moet plaatsen in de telefoon? Want ik snap niet zo heel veel van dat plaatje van hoe en waar dat ding nu moet en zit..... |:( of zie ik dat nu verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
HackingDutchman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:32:
[...]

Waar kan ik meer info vinden over hoe zo'n aardeplaatje eruit ziet, waar het van moet zijn gemaakt en waar ik hem moet plaatsen in de telefoon? Want ik snap niet zo heel veel van dat plaatje van hoe en waar dat ding nu moet en zit..... |:( of zie ik dat nu verkeerd 8)7
Een stukje aluminiumtape volstaat, geplakt op de plek van de eerdere post met plaatjes.
Er zit nu niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Momus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:33:
[...]

Een stukje aluminiumtape volstaat, geplakt op de plek van de eerdere post met plaatjes.
Er zit nu niks.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15gwnjo.jpg

Waar moet ik nu wat plakken? en hoe groot? kun je dat ff in dezelfde afbeelding aangeven aub?
En wat voor materiaal? ik heb wel aluminiumfolie of een stukje dun koperplaatje maar geen plakfolie ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
HackingDutchman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:51:
[...]

Waar moet ik nu wat plakken? en hoe groot? kun je dat ff in dezelfde afbeelding aangeven aub?
En wat voor materiaal? ik heb wel aluminiumfolie of een stukje dun koperplaatje maar geen plakfolie ofzoiets.
Even bij de bouwmarkt aluminiumtape halen, dat voldoet prima.

Afbeeldingslocatie: http://img547.imageshack.us/img547/2255/dkun.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Momus schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:10:
[...]

Even bij de bouwmarkt aluminiumtape halen, dat voldoet prima.

[afbeelding]
Ok, ik heb nu een klein stukje koper op die plek geplakt.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2latyx.jpg

Nu kreeg ik na de eerste keer opstarten met wifi aan in 32 seconden een fix :) :) , en nu ineens na nog een keer proberen na 5 minuten nog niks....... :(
Wat kan ik nu doen om gewoon altijd binnen een 5minuten een fix te krijgen? Een andere antenne erop, of gewoon de oude antenne er weer op?
Heb nu die ronde antenne met een stukje plat koper in vorm gehouden(zie onderstaand plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/21ci35v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
HackingDutchman schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:55:
[...]

Ok, ik heb nu een klein stukje koper op die plek geplakt.
[afbeelding]

Nu kreeg ik na de eerste keer opstarten met wifi aan in 32 seconden een fix :) :) , en nu ineens na nog een keer proberen na 5 minuten nog niks....... :(
Wat kan ik nu doen om gewoon altijd binnen een 5minuten een fix te krijgen? Een andere antenne erop, of gewoon de oude antenne er weer op?
Heb nu die ronde antenne met een stukje plat koper in vorm gehouden(zie onderstaand plaatje)
[afbeelding]
Een mail sturen naar iOcean dat je hun verbeterde antenne wilt hebben. Zie de root topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee?
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:49:
Heren,

Ik heb gisteren mijn telefoon laten vallen. Touchscreen werkt niet meer.
Daardoor kan ik mijn telefoon ook niet meer unlocken.
Weet iemand een manier om alsnog mijn data via een kabel en de computer van mijn telefoon te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Welke data?

Via USB kun je alles van je sd kaart afhalen. Contact personen staan in Google.com/contacts.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Firmware flashen via SP Flashtool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik weet niet of je de laatste versie had draaien, maar die ondersteunt OTG. Met een OTG kabeltje muis en/of toetsenbord aansluiten dan kan je op die manier je (ik neem aan interne) geheugen mounten. Zit er een custom recovery op? Dan kan je wellicht mounten via de recovery en de power/volume knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatis
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-01 18:34
helaas heeft ook mijn scherm het na 3 maanden begeven.
ik heb me nu aan de Neken N6 gewaagd. ik neem aan dat deze ook compitabel is met de custom rom van dutchgio? ik zal het zeker uittesten!
(als iemand nog behoefte heeft aan een iocean met kapot scherm + 3000 Mah batterij moet hij even en PM sturen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Mundatis schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:56:
helaas heeft ook mijn scherm het na 3 maanden begeven.
ik heb me nu aan de Neken N6 gewaagd. ik neem aan dat deze ook compitabel is met de custom rom van dutchgio? ik zal het zeker uittesten!
(als iemand nog behoefte heeft aan een iocean met kapot scherm + 3000 Mah batterij moet hij even en PM sturen.)
Jij denkt dat je een custom rom voor de X7 op een andere telefoon gezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatis
Jij denkt dat je een custom rom voor de X7 op een andere telefoon gezet kan worden?
de Neken N6 is vrijwel identiek aan de x7 Plus. sommigen zeggen dat het een 'rebrand' is.
ik ga er dus van uit dat dit wel mogelijk is. maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank, ik had nog de originele versie draaien. Mijn sd-kaart en sim-kaart zijn er uit. I moet dus alleen nog even de contacten van mijn interne geheugen halen. Alle backups heb ik uitgezet. Ik dacht dat ik mijn contacten op mijn sim-kaart had gezet, maar mij kennelijk vergist. OTG-kabel werkt dan kennelijk niet voor mij.
Lord_Dain schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:51:
[...]

Ik weet niet of je de laatste versie had draaien, maar die ondersteunt OTG. Met een OTG kabeltje muis en/of toetsenbord aansluiten dan kan je op die manier je (ik neem aan interne) geheugen mounten. Zit er een custom recovery op? Dan kan je wellicht mounten via de recovery en de power/volume knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wanneer jullie "2.0" gps stikkertjes binnenkomen, maar ik kan uit ervaring alvast melden dat het helemaal geen zak uitmaakt. 0,0 GPS ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:45
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:18:
Ik weet niet wanneer jullie "2.0" gps stikkertjes binnenkomen, maar ik kan uit ervaring alvast melden dat het helemaal geen zak uitmaakt. 0,0 GPS ontvangst.
Kun je iets meer over die "ervaring" vertellen, alleen een in de lucht gegooide kreet heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Pic's or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Laatst online: 17-09 11:57
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:18:
Dezelfde ervaring. Heb met zowel de oude als nieuwe antenne wel een fix, maar de gps is niet bruikbaar voor google maps/navigate. Constant ergens in de weilanden of gps loss.

Edit: foto's volgen nog.

[ Voor 3% gewijzigd door Blastpe op 06-12-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERNederlander schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:48:
[...]

Kun je iets meer over die "ervaring" vertellen, alleen een in de lucht gegooide kreet heeft niemand wat aan.
Je hebt er vrij veel aan, je weet alvast dat het niets gaat uitmaken ;w

ervaring: De stikker zit in mijn telefoon. Het werkt nog steeds niet. Stikker is geplaatst bij de iOcean reparatiedienst. Zie foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-4DDE4DGH-G.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Het zit niet mee he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Hebben ze ook aan de binnenzijde een/het plaatje geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat vanuit de fabriek aangegeven is als aanpassing neem ik aan van wel. Ik zal hem vanavond eens openschroeven (daar gaat mn garantiestikkertje alweer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:38:
Als dat vanuit de fabriek aangegeven is als aanpassing neem ik aan van wel. Ik zal hem vanavond eens openschroeven (daar gaat mn garantiestikkertje alweer)
De mijne heeft ook een nieuwe GPS-sticker vanuit de fabriek maar ik heb nog steeds geen GPS-ontvangst.

Er zit bij mij geen aardeplaatje/sticker achter, maar met een stukje koper erachter heb ik nog steeds geen ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
Hoop niet dat ik dit draadje te erg misbruik met mijn volgende verzoek, maar hoop dat iemand mij kan helpen hier.

Ik ben zelf in het bezit van een Faea F1. Heb hiervoor een Jiayu G3 en Zopo C2 gehad. Omdat de laatste niet kon verbinden met mijn auto ben ik overgestapt naar de Faea F1 maar vanwege de specs e.d. ben ik op zoek naar een betere telefoon. Is er iemand die óf de iOcean (welke versie dan ook) al werkend heeft getest met een Toyota T&G óf bereid is deze even te testen in mijn auto (dan weet ik zeker dat ik de juiste aankoop doe). Uiteraard komt ik langs om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BiggyB schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:29:
Hoop niet dat ik dit draadje te erg misbruik met mijn volgende verzoek, maar hoop dat iemand mij kan helpen hier.

Ik ben zelf in het bezit van een Faea F1. Heb hiervoor een Jiayu G3 en Zopo C2 gehad. Omdat de laatste niet kon verbinden met mijn auto ben ik overgestapt naar de Faea F1 maar vanwege de specs e.d. ben ik op zoek naar een betere telefoon. Is er iemand die óf de iOcean (welke versie dan ook) al werkend heeft getest met een Toyota T&G óf bereid is deze even te testen in mijn auto (dan weet ik zeker dat ik de juiste aankoop doe). Uiteraard komt ik langs om te testen.
Je mag bij mij gerust even langskomen om het te testen, maar ik werk bij een autohandel met 400+ auto's, welke auto model/jaar/type heb je? Wie weet kan ik het hier even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
bedankt voor de snelle respons zeg! Ik heb een nieuwe Toyota Auris (2013). Heb de Touch and Go bijgewerkt met de meest recente software.\

edit: krijgt net een tip van 'DutchGio' dat het aan de chipset zal liggen. Helaas heeft de iOcean ook dezelfde chipset (MT6589T)
Mocht je het makkelijk kunnen testen dan uiteraard graag, maar doe er niet te veel moeite voor :9

[ Voor 47% gewijzigd door BiggyB op 06-12-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, die heb ik op het moment niet staan, wel een paar nieuwe priussen en yarissen. Even kijken of daar hetzelfde systeem in zit, anders mag je altijd een keer bij Utrecht langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:38:
Al gekeken of ze ook zo'n plaatje aan de binnenzijde hebben geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Net mijn Youth terug van reparatie in China (thx Intelligo, voor de bemiddeling!).

Vreemd dingetje, hij gaf aan invalid IMEI.

Na wat rondsnuffelen bleek ik mbv de Mobileuncle app de IMEI in te kunnen stellen.

Het enige is dat hij nu elke keer zegt dat ie aan het roamen is. Dus een melding voordat ik kan gaan bellen.
Iemand een idee?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
albino71 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 18:31:
Net mijn Youth terug van reparatie in China (thx Intelligo, voor de bemiddeling!).

Vreemd dingetje, hij gaf aan invalid IMEI.

Na wat rondsnuffelen bleek ik mbv de Mobileuncle app de IMEI in te kunnen stellen.

Het enige is dat hij nu elke keer zegt dat ie aan het roamen is. Dus een melding voordat ik kan gaan bellen.
Iemand een idee?
Heb ik ook met Telfort omdat het op KPN netwerk roamed kan je uitzetten bij

Settings > Sim management > Roaming > Show roaming reminder > Never

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Gisteren heb ik ook mijn x7 uit china teruggekregen.
Als eerste tijdens een autorit gekeken of de GPS het deed - tegelijkertijd getest met de neo n002 die ik ook gerepareerd is.
Getest via locus, die heeft een gps-status scherm, en daarvan weet ik dat hij probeert elke seconde een fix te krijgen.
In eerste instantie zag hij helemaal geen satellieten, de neo af en toe 1.
Toen ik het zat was om met 2 toestellen in mijn hand te zitten, heb ik een trackopname gestart en beide telefoons op het dashboard gelegd.
Verrassing: allebei kregen ze binnen 1,5 minuut een fix! De route werd netjes opgenomen. Op de terugweg heb ik ze ook weer aangezet, ook nu weer binnen 1 minuut een fix.
Het kan dus blijkbaar wel met een mediatek-chipset.

Wat me wel opviel: op mijn oude htc lijkt de ontvangst echt wel beter te zijn, vooral als je hem in je hand houdt in plaats van op het dashboard.

[ Voor 3% gewijzigd door djiedjee op 08-12-2013 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Vodafone simkaartje in de witte iOcean zitten en gebruik zelf de X7 Turbo Black, maar het Vodafone simkaartje wil geen 3g verbinding/dataverbinding maken... Iemand enig idee wat ik moet veranderen? T-Mobile werkt prima.

Found it.... Authenticatie handmatig op PAP zetten van de dataverbinding, die zet ie standaard op GEEN.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theelichtje
  • Laatst online: 01-09 16:15
Reactie op hierboven, ik heb afgelopen donderdag ook mijn nieuwe Iocean X7 binnengekregen, deze heeft ook de zwarte sticker, maar helaas ook geen gps fix.

Zijn er testen die mensen willen die ik doe?

EDIT: gisteren wat lopen klooien met software fixes, en nu krijg ik regelmatig een fix binnen 15 sec.

Afhankelijk van de navigatiesoftware werkt het wel/niet.

Met copilot bevind ik me namelijk altijd op een weg naast degene waar ik op rij, met google maps gaat alles gewoon goed.

[ Voor 41% gewijzigd door Theelichtje op 10-12-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatis
erg fijn deze service weer met de chinezen.
door een fout van Pandawill hebben ze twee keer een Neken N6 verzonden. (ik heb ook voor beide betaalt.)
ik heb de keuze om ze beide te houden of er eentje gratis terug te sturen als ze aankomen.
wel jammer dat ik een onverwachte extra investering heb gedaan.
als er nog iemand interesse heeft in een Neken N6 hoor ik dat graag. Anders mag hij weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik zou hem ff op V&A en marktplaats zetten, wellicht dat je hem gewoon kwijt kan tegen kostprijs, dan is het probleem de wereld uit toch? Hoe kan het dat je 2 keer hebt betaald? Daar moet je toch zelf voor op een knopje drukken lijkt me?
Pagina: 1 ... 30 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.