Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28

XanderDrake

Build the future!

LOL!!! Wel cool. Duur, zon NL Elite versie.

[ Voor 45% gewijzigd door XanderDrake op 15-11-2013 10:17 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Misschien een manier om wat sneller kapotte schermen te vervangen?!
Gezien dit topic gebeurt dat nogal, dus zou het een gat in de markt zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Inderdaad, ligt er bij mij ook nog 1 heel mooi te zijn op een kapot scherm na..
Ik zit er aan te denken om een scherm bij de iOcean Aliexpress store te halen voor ongeveer 75 euro http://www.aliexpress.com...art-phone/1390919112.html

Is het al iemand gelukt het scherm te vervangen, zonder dat later dingen toch niet helemaal goed werkten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:10
Ze zijn wel duur vergeleken met ioceans eigen verkoop site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Wat is ioceans eigen verkoop site?

Ik vind het wel meevallen. Ik heb voor mijn turbo 220 dollar betaald, 20 dollar verzendkosten DHL en 20 euro inklaringskosten en 1 jaar garantie in China. Nu heb je hem binnen een paar dagen en 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
Iocean

Met europees warehouse dus taxfree.

Wbt service en garantie afhandeling is het natuurlijk een afweging die je zelf moet maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Blastpe op 15-11-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:05
Weet iemand of ze in een random telefoon winkel een nieuwe schakelaar er op kunnen solderen?
(ik kan het zelf ook maar waar koop je zo'n klein schakelaartje?)
De unlock/lock button is kapot bij mij, als ik met de schroevendraaier de contactpunten verbind werkt die wel nog. Het terug ineenzetten is de schakelaar kapot gegaan helaas :( .

[ Voor 10% gewijzigd door alaintje op 15-11-2013 11:21 ]

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
alaintje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:12:
Weet iemand of ze in een random telefoon winkel een nieuwe schakelaar er op kunnen solderen?
(ik kan het zelf ook maar waar koop je zo'n klein schakelaartje?)
De unlock/lock button is kapot bij mij, als ik met de schroevendraaier de contactpunten verbind werkt die wel nog. Het terug ineenzetten is de schakelaar kapot gegaan helaas :( .
Alaintje, jij had geloof ik het scherm vervangen.. werkt deze inmiddels naar behoren? (behalve dan aan uit knop;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Jazeker, je moet alleen niet vergeten dingen aan te sluiten :p .
En er wordt echt niks, maar dan ook niks meegeleverd met het scherm. Je moet alles uit de oude telefoon meenemen. Zo was ik de lichtsensor vergeten, waardoor de telefoon het eerst dus niet deed.
Voor de rest is het makkelijk vervangen, alleen de sticker (die grote zwarte) onder de accu laat niet makkelijk los en moet op de zelfde plaats terug komen.
Ook een beetje zorg geboden met het verwijderen en terug plaatsen van de button's :d .

Oh bedankt blastpe!
Maar meteen even bestellen. Weer een tijdje wachten :p .
Kan beter een bedrijfje beginnen in spare parts/repair/import van china spul. Zit het ook nog serieus te overwegen ook, en vrees dat het ook nog gaat lopen ook.
edit:/ Gvd, sending item 15-60 days :/ . Die is er nog niet met kerst ;( ...
edit:// Wacht kun je niet met paypal betalen bij aliexpres :( :( :( :( :(

[ Voor 9% gewijzigd door alaintje op 15-11-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
alaintje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:56:
Jazeker, je moet alleen niet vergeten dingen aan te sluiten :p .
En er wordt echt niks, maar dan ook niks meegeleverd met het scherm. Je moet alles uit de oude telefoon meenemen. Zo was ik de lichtsensor vergeten, waardoor de telefoon het eerst dus niet deed.
Voor de rest is het makkelijk vervangen, alleen de sticker (die grote zwarte) onder de accu laat niet makkelijk los en moet op de zelfde plaats terug komen.
Ook een beetje zorg geboden met het verwijderen en terug plaatsen van de button's :d .

Oh bedankt blastpe!
Maar meteen even bestellen. Weer een tijdje wachten :p .
Kan beter een bedrijfje beginnen in spare parts/repair/import van china spul. Zit het ook nog serieus te overwegen ook, en vrees dat het ook nog gaat lopen ook.
edit:/ Gvd, sending item 15-60 days :/ . Die is er nog niet met kerst ;( ...
edit:// Wacht kun je niet met paypal betalen bij aliexpres :( :( :( :( :(
'vroeger' wel via ideal via moneybookers/skrill, maar weet niet of die mogelijkheid er nog is. Anders via credit card inderdaad.

Ok, welke gereedschappen heb je hiervoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
gewoon een normale ster schroevendraaier meer niet. Beetje klein, maar niet heel klein.
Voor de rest iets plats als een nagel of een pinpas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik lees dat iOcean een verbeterde GPS sticker heeft waarbij je gps het zegmaar wel doet
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:39:
Terugkerend naar het GPS probleem : de fabriek zou nieuwe patch antennes ter beschikking stellen.
Deze link bevat de foto instructies van de fabriek om ze correct aan te brengen.

http://forum.frandroid.co...ps-mettre-ici-svp/page-42

Het zou volstaan om een gefrankeerde enveloppe naar de fabriek te sturen.
Zelf heb ik er op alibaba enkele besteld.
Waar kun je deze nou het beste bestellen? Bij iOcean zelf? Want ik lees dat er verschillende versies zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op aliexpress stonden ze volgens mij, zelfs een linkje hier even terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Werkt een koperen draadje niet ook? Heb die liefdadig mishandeld ;d .
Eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ja maar ik las dat er verschillende versies zijn. En hoe weet ik of het een goede vernieuwde versie is, of de slechte oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:53:
Ja maar ik las dat er verschillende versies zijn. En hoe weet ik of het een goede vernieuwde versie is, of de slechte oude versie?
Ik heb de nieuwe GPS antenne nog niet binnen maar op de foto's in de instructie is te zien dat de nieuwe antenne ruim 2x zo breed is als de orginele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij mij is er inmiddels ook wat kapot:
Mn flipcover ;)
Hij zat in de bovenhoeken al iets los doordat de lijm minder werd, en ik trok eraan waardoor ie iets te ver boog en nu is dat flip-cover plakkaat los van de TPU Case, die ik nu nog wel kan gebruiken ;)
Alleen even goed schoonmaken want je ziet nogal wat strepen van de lijm....

Gelukkig is die andere flip cover die ik een aantal weken geleden had besteld in Amsterdam aangekomen als ik de tracking mag geloven, dus die zal komende week wel binnenkomen... ;)
Had ik bijne een heel goede planning om mn apotte hoesje te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
Vanochtend voor het eerst een vreemd probleem met de batterij.

Had het toestel de hele nacht aan de USB kabel hangen om te laden. Vanochtend het toestel een reboot gegeven. Pak ik een half uur later het toestel op, blijkt de batterij opeens op 55% te staan (en de telefoon stond uit, is dus blijkbaar niet uit de reboot gekomen).

Heel vaag. Daarna weer aan de lader gelegd en toen ging ie weer braaf de batterij opladen.

Kan het zijn dat het toeval is en dat de reboot een battery drain / loop heeft veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Wissel je wel eens tussen de 2000 en 3000 batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ik heb geen 3000 batterij, het antwoord is dus nee. Heb zojuist weer de telefoon eens opgeladen en een herstart gegeven. Dit keer geen rariteiten en de batterij bleef netjes op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:06:
Bij mij is er inmiddels ook wat kapot:
Mn flipcover ;)
Hij zat in de bovenhoeken al iets los doordat de lijm minder werd, en ik trok eraan waardoor ie iets te ver boog en nu is dat flip-cover plakkaat los van de TPU Case, die ik nu nog wel kan gebruiken ;)
Alleen even goed schoonmaken want je ziet nogal wat strepen van de lijm....

Gelukkig is die andere flip cover die ik een aantal weken geleden had besteld in Amsterdam aangekomen als ik de tracking mag geloven, dus die zal komende week wel binnenkomen... ;)
Had ik bijne een heel goede planning om mn apotte hoesje te vervangen.
De mijne is in de rechterbovenhoek ook kapot. Links een klein scheurtje. Ik overweeg om hem gewoon zonder te gebruiken maar dan is hij erg dun en glad.Ben bang ben dat hij snel uit mijn handen valt.
Zijn er nog alternatieven vwb de hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:22:
[...]

De mijne is in de rechterbovenhoek ook kapot. Links een klein scheurtje. Ik overweeg om hem gewoon zonder te gebruiken maar dan is hij erg dun en glad.Ben bang ben dat hij snel uit mijn handen valt.
Ik heb nu die zwarte hardbackcover die er standaard bij kwam erom heen zitten, die je volgens mij ook gebruikt voor de 3000mah batterij.
Vlak voordat ik wegging kwam mn nieuwe flip hoesje binnen, maar die leek me niet heel stevig, want deze zit alleen aan de rechterkant vastgeplakt met een stuk dubbelzijdige tape.
En is vrij dun tov de andere flipcover die nu dus kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:22:
[...]

Die standaard harde backcovers van iocean kosten nog geen 2,50 euro incl. verzenden.
Daarnaast zijn er nog een aantal alternatieven
dutchgio schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:26:
[...]

Ik heb nu die zwarte hardbackcover die er standaard bij kwam erom heen zitten, die je volgens mij ook gebruikt voor de 3000mah batterij.
Vlak voordat ik wegging kwam mn nieuwe flip hoesje binnen, maar die leek me niet heel stevig, want deze zit alleen aan de rechterkant vastgeplakt met een stuk dubbelzijdige tape.
En is vrij dun tov de andere flipcover die nu dus kapot is.
De 3000mah is iets dieper dan de standaard cover.
Als je die dubbelzijdige tape op de achterkant van je telefoon plakt blijft ie verbazend goed zitten :) .

[ Voor 8% gewijzigd door Blastpe op 19-11-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Blastpe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:
[...]

Die standaard harde backcovers van iocean kosten nog geen 2,50 euro incl. verzenden.
[...]

De 3000mah is iets dieper dan de standaard cover.
Als je die dubbelzijdige tape op de achterkant van je telefoon plakt blijft ie verbazend goed zitten :) .
Lijkt me toch wat 'risky' aangezien die maar aan 1 kant vast zit.. ;)
Ik denk dat ik even wat plakband pak en de linkerkant ook van een mooie plakstrip voorzie, al werkt dat waarschijnlijk wel iets minder goed ;)
Stof aan de binnenkant lijkt wel van wat betere kwaliteit dan die zwarte flipcover die ik voorheen had; die werd ook wat grijzig en was op sommige plekken nogal ruw en hard.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 19-11-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
dutchgio schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:59:
[...]

Lijkt me toch wat 'risky' aangezien die maar aan 1 kant vast zit.. ;)
Ik denk dat ik even wat plakband pak en de linkerkant ook van een mooie plakstrip voorzie, al werkt dat waarschijnlijk wel iets minder goed ;)
Stof aan de binnenkant lijkt wel van wat betere kwaliteit dan die zwarte flipcover die ik voorheen had; die werd ook wat grijzig en was op sommige plekken nogal ruw en hard.
De plakstrip komt zo op het eerste gezicht inderdaad niet echt betrouwbaar over. Het materiaal aan de binnenzijde blijft wel zacht maar wordt op den duur ook smoezelig. Bij mij zijn er ook al tekenen van slijtage op de hoeken van de cover.
edit:
flipcover apps werken niet echt goed met het materiaal aan de binnenzijde van de flipcover.

[ Voor 6% gewijzigd door Blastpe op 19-11-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Blastpe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:06:
[...]

De plakstrip komt zo op het eerste gezicht inderdaad niet echt betrouwbaar over. Het materiaal aan de binnenzijde blijft wel zacht maar wordt op den duur ook smoezelig. Bij mij zijn er ook al tekenen van slijtage op de hoeken van de cover.
edit:
flipcover apps werken niet echt goed met het materiaal aan de binnenzijde van de flipcover.
Automation locker werkt prima met de proximity sensor, waardoor je scherm uit- en aan kan gaan door de flip cover te openen en te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
dutchgio schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:26:
[...]

Automation locker werkt prima met de proximity sensor, waardoor je scherm uit- en aan kan gaan door de flip cover te openen en te sluiten.
Ik gebruik zelf simple cover lock. Om dit goed te laten functioneren heb ik echter wel een stickertje aan de binnenzijde van de flipcover (ter hoogte van de proximity sensor) geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
soow. die simpele schakelaar kost 6$ via iocean zelf. 4,50€ maarja had geen keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Heb nu al 2 dagen mijn x7 elite en ben er erg tevreden over! Voor mij doet hij niet onder voor mijn vorige HTC one X qua prestaties.

Heeft iemand nog een tip/trucje om rechtsbovenin de status van de tweede simkaart weg te halen? Aangezien ik die toch niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
guid0o schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:35:
Heb nu al 2 dagen mijn x7 elite en ben er erg tevreden over! Voor mij doet hij niet onder voor mijn vorige HTC one X qua prestaties.

Heeft iemand nog een tip/trucje om rechtsbovenin de status van de tweede simkaart weg te halen? Aangezien ik die toch niet gebruik.
Rooten > xposed > gravitymod
Of
Rooten > custom recovery > GammaRom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb gravity box erop staan, maar ik heb die optie nergens gezien?
Kan ik ook ergens aanzetten dat hij het vrije werkgeheugen weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:30:
Ik heb gravity box erop staan, maar ik heb die optie nergens gezien?
Kan ik ook ergens aanzetten dat hij het vrije werkgeheugen weergeeft?
Gravitybox > statusbalk tweaks > onderin: signaal verbergen > sim aanvinken die je niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Lol ik had de verkeerde sim geselecteerd 8)7

Weet je toevallig hoe ik kan monitoren hoeveel werkgeheugen er beschikbaar is?

[ Voor 47% gewijzigd door Markos op 20-11-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:57:
Lol ik had de verkeerde sim geselecteerd 8)7

Weet je toevallig hoe ik kan monitoren hoeveel werkgeheugen er beschikbaar is?
Gravitybox > diverse tweaks > recent tasks RAM bar
Dan lang HOME inhouden :P

Verwijderd

goedenavond allemaal, ik ben joop en heb ook als 2de telefoon een Iocean X7 elite. ik gebruik hem niet veel, maar paar dagen geleden begon hij raar te doen, startte opnieuw op, en bleef dit doen. accu eruit gehaald, daarna er weer in waarna WIFI en bluetooth er beide mee stopten.

als ik ze aan zet, gaat die gelijk weer uit, zie dit filmpje: YouTube: Iocean x7 error de wifi

wie heeft hier ervaring mee, of weet hoe dat opgelost kan worden? heel erg bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-01-2023
Antwoord van Antelife over nieuwe GPS antenne..

Thank you for your letter
Sorry, we have just contacted Iocean factory, and been told that we can not get a GPS antenna.
One of our customers have ordered a GPS antenna, but ultimately waited for two months did not get .
If you want to repair your phone about GPS problem , you can send back for repair.
Hope you can understand.
Have a nice day
Best regards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
elroy_b1 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:18:
Antwoord van Antelife over nieuwe GPS antenne..

Thank you for your letter
Sorry, we have just contacted Iocean factory, and been told that we can not get a GPS antenna.
One of our customers have ordered a GPS antenna, but ultimately waited for two months did not get .
If you want to repair your phone about GPS problem , you can send back for repair.
Hope you can understand.
Have a nice day
Best regards!
Wat een onzin.
Gewoon even iOcean mailen, die van mijn vader is van de week op de post gegaan.
Gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik vond het ook wel raar dat bij aliexpress de repair onderdelen goedkoper zijn dan via iocean zelf :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
alaintje schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:18:
Ik vond het ook wel raar dat bij aliexpress de repair onderdelen goedkoper zijn dan via iocean zelf :( .
Volgens mij verkoopt iOcean zelf ook gewoon via Aliexpress:
http://www.aliexpress.com/store/538855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Ik kon via aliexpress niet met paypal betalen daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-8one schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:15:
Net m'n iOcean X7 mogen ontvangen, maar ik krijg m'n wifi niet aan de praat. Zelfde probleem als in dit filmpje: YouTube: Iocean x7 error de wifi
Wifi gaat vanzelf weer uit.
hi,

heb je dit op kunnen lossen? ik heb namelijk hetzelfde probleem,
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Waaraan kan ik in de telefoon precies zien welk model ik heb...?
Ik heb een 32GB editie, maar Turbo, Plus of Elite, hoe zie ik dat? :)

M'n frontcam is 5MP.. oftewel Elite versie?

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 22-11-2013 12:55 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
CLB schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:54:

All Models are coming with: 1920 x 1080 pixels FHD screen, 2000mAh Battery, Dual SIM Dual Standby, Standard Android4.2 OS or Lewa OS (Based on Android)

Models X7, X7 Young Basic, X7 Young are coming with:

MTK6589 1.2 GHz chipset, 1GB RAM,4GB ROM, 8MP rear + 2MP front Camera, Bluetooth 2.1

X7 Turbo: MTK6589T 1.5 GHz chipset, 1GB RAM,4GB ROM, 8MP rear + 2MP front Camera, Bluetooth 4.0

X7 Plus: MTK6589T 1.5 GHz chipset, 1GB RAM,16GB ROM, 13MP rear + 5MP front Camera, Bluetooth 4.0

X7 Elite: MTK6589T 1.5 GHz chipset, 2GB RAM,32GB ROM, 13MP rear + 5MP front Camera, Bluetooth 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:54:

Sinds wanneer heb jij een iOcean? :9

Youth = 1.2Ghz, 1gb ram, 4gb rom
Youth turbo = 1,5Ghz, 1gb ram, 4gb rom
Plus = 1,5Ghz, 1gb ram, 16gb rom
Elite = 1,5Ghz, 2gb ram, 32gb rom

Je hebt dus een Elite >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:08:
Sinds wanneer heb jij een iOcean? :9
Komt net binnen hier :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sotDmd0i9G3ip6NMewCObvNp/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ah, vandaar... ;)

Welke is die linker?
Huge Huawei met 6 inch scherm?
En waarom 3? Voor in de verkoop of bang dat je het scherm van de iOcean zo snel kapot weet te maken?! :+

[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 22-11-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Huawei G700, iOcean Elite X7 en de Huawei Ascend Mate...
Waarom 3, omdat het kan (en ze niet van mij persoonlijk zijn) ;)

Over het scherm van de iOcean heb ik nog niks gelezen, moet me is inlezen in het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Eigenlijk is 't niet veel slechter als andere huidige smartphone. bij 9/10 is het scherm toch kapot als 't valt. Ongeacht hoe het valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Nadeel is wel dat itt veel andere toestellen de rest van het scherm het ook snel niet meer doet. Ik zit nog te twijfelen wat ik er mee doe.. Verkopen in onderdelen misschien of een nieuw scherm halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
dangerousp schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:42:
Nadeel is wel dat itt veel andere toestellen de rest van het scherm het ook snel niet meer doet. Ik zit nog te twijfelen wat ik er mee doe.. Verkopen in onderdelen misschien of een nieuw scherm halen
Als je voor de onderdelen kiest: ik wil je batterij(en) wel overnemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is de trilintensiteit van de drie buttons ergens aan te passen?
Vanmorgen deden ze 't gewoon helemaal niet meer :s En de backlight daarvan ook nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:37:
Is de trilintensiteit van de drie buttons ergens aan te passen?
Vanmorgen deden ze 't gewoon helemaal niet meer :s En de backlight daarvan ook nog nooit gezien...
De Elite heeft geen backlights. >:)
Alleen de vroegere edities, waaronder de youth 1.2Ghz :*)
De trilintensiteit kun je volgens mij niet zelf aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Geen backlights, hahaha in 2013? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Momus schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:18:
[...]

Wat een onzin.
Gewoon even iOcean mailen, die van mijn vader is van de week op de post gegaan.
Gratis.
Naar service@iocean.cc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:01:
Geen backlights, hahaha in 2013? :s
Haha, scheelt ze weer een paar euro :+

Ik heb ze zelf altijd uit staan, en ook niet nodig.
Ik wil wel ruilen hoor als je die lights echt graag wil.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Van ruilen komt huilen...

En iemand een idee waarom sommige games niet compatible zijn? Rayman Fiesta Run, Asphalt 8...

En ik ben echt niet lomp, maar krijg gewoon geen data-verbinding voor elkaar...

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 23-11-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28

XanderDrake

Build the future!

CLB schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:26:

En iemand een idee waarom sommige games niet compatible zijn? Rayman Fiesta Run, Asphalt 8...
Wierd. Ik heb Rayman Jungle run alles op 3 sterren uitgespeeld op mijn X7, en Fiesta run werkt niet :?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:26:

En ik ben echt niet lomp, maar krijg gewoon geen data-verbinding voor elkaar...
Wat wil je ook met 4 A9 cores en een nogal brakke GPU op full-hd :+
Rayman moet prima kunnen, bij Asphalt 8 heb ik zo mn twijfels..

Voor je dataverbinding: handmatig APN toevoegen wil wel eens helpen. En Even verificatie op PAP zetten..v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Of het speelt maakt niet uit, just for the review ;)

Handmatig APN's toevoegen ook al allemaal geprobeerd... Weird!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Have you tried turning it off and on again? :)
Welk simslot/provider?!
3G werkt hier prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
It was verificatie-type op PAP, nice!

Eerste indrukken zijn vrij positief trouwens, hier en daar wat software-flaws imho.
Zo werkt de trilfunctie van de buttons dus niet als de telefoon op stil staat, awkward...
Ik wil mn tweede signaal-indicatie niet zien, gebruik immers geen twee simkaarten enz.
Een settings-knop is wel heel old-fashioned en de buttonlayout is niet 'normaal' Android.

Scherm is mooier dan mn huidige 5'' Sony Xperia ZL :p

Toestel is niet altijd even snel maar valt al met al goed mee te werken... Will be continued!

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 24-11-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
CLB schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:38:
It was verificatie-type op PAP, nice!

Eerste indrukken zijn vrij positief trouwens, hier en daar wat software-flaws imho.
Zo werkt de trilfunctie van de buttons dus niet als de telefoon op stil staat, awkward...
Ik wil mn tweede signaal-indicatie niet zien, gebruik immers geen twee simkaarten enz.
Een settings-knop is wel heel old-fashioned en de buttonlayout is niet 'normaal' Android.

Scherm is mooier dan mn huidige 5'' Sony Xperia ZL :p

Toestel is niet altijd even snel maar valt al met al goed mee te werken... Will be continued!
Mooizo, is dat ook weer opgelost!

Ga eens heel snel rooten en xposed+ gravitybox erop zetten dan... ;)
Onder andere je 2e signaal-indicatie is weg te werken via gravitybox.
Toch by far de beste app voor mt6589, die gravitybox.

Die buttonlayout is alleen niet in de 'nexus-stijl'. Samsung hanteert hetzelfde, met zelfs nog een fysieke home knop. Het is mijn inziens gewoon de keus aan de fabrikant, niet goed of fout...

Kun je die trilfuncite niet aanzetten bij instellingen > audioprofielen > stil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Gisteren 2 keer een spontane crash bij gebruik stock camera app.. scherm wordt dan wit en daarna grijs en dan helemaal niets meer. Moest dan ook de batterij verwijderen. Deze 2 crashes gebeurden in 5 minuten tijd. Heel raar, heb helemaal niets gedaan met het toestel qua installaties of nieuwe software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
dangerousp schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:42:
Mijn X7 is ook stuk gegaan, ik heb hem op 23 oktober naar loveandroid.nl gestuurd en die laten hem repareren in China, ik moet wel zeggen dat het contact wat tegenvalt bij loveandroid, daarmee bedoel ik dat ze je, als je er niet zelf om vraagt, niet op de hoogte houden van wat er allemaal met je telefoon gebeurd. Daar komt nog bij dat ik hem nog niet terug heb... Ook de kosten lopen aardig op, 20 euro reparatieservice van loveandroid.nl zelf (beetje vaag aangezien ze hem gelijk naar China stuurden...), 95 voor het scherm en nog 24 voor het repareren in China.

omdat het scherm niet erg sterk bleek te zijn heb ik ook maar een flipcase aangeschaft, want als ik hem eenmaal weer in handen heb wil ik hem voorlopig heel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:47:
Ga eens heel snel rooten en xposed+ gravitybox erop zetten dan... ;)
Onder andere je 2e signaal-indicatie is weg te werken via gravitybox.
Toch by far de beste app voor mt6589, die gravitybox.
Rooten was al gedaan... SuperUser stond ook al geïnstalleerd... En het is niet mn eigen X7 ;)
Die buttonlayout is alleen niet in de 'nexus-stijl'. Samsung hanteert hetzelfde, met zelfs nog
een fysieke home knop. Het is mijn inziens gewoon de keus aan de fabrikant, niet goed of fout...
Kan me niet voorstellen dat zo'n achterlijke settingsknop puur Android is.
Kun je die trilfuncite niet aanzetten bij instellingen > audioprofielen > stil ?
Jaaa, weer bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb trouwens even de piraat uitgehangen en nu doet Rayman Fiesta Run het prima, en dat op een Youth 1.2Ghz :9

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

riksteek schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:01:
[...]

Mijn X7 is ook stuk gegaan, ik heb hem op 23 oktober naar loveandroid.nl gestuurd en die laten hem repareren in China, ik moet wel zeggen dat het contact wat tegenvalt bij loveandroid, daarmee bedoel ik dat ze je, als je er niet zelf om vraagt, niet op de hoogte houden van wat er allemaal met je telefoon gebeurd. Daar komt nog bij dat ik hem nog niet terug heb... Ook de kosten lopen aardig op, 20 euro reparatieservice van loveandroid.nl zelf (beetje vaag aangezien ze hem gelijk naar China stuurden...), 95 voor het scherm en nog 24 voor het repareren in China.

omdat het scherm niet erg sterk bleek te zijn heb ik ook maar een flipcase aangeschaft, want als ik hem eenmaal weer in handen heb wil ik hem voorlopig heel houden.
Dan had je beter rechtstreeks naar iOcean kunnen sturen. verzendkosten + ca. 90,- reparatie.
Ik kan me niet voorstellen dat loveandroid meer moet betalen dan wanneer jij en ik een toestel zelf opsturen.

edit: Verwijderd in "\[iOcean/Ou Sheng X7] Ervaringen & Discussie"

Nog erger, het gaat om 90 dollar!

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 24-11-2013 13:45 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet wel niet nog €24,50 om te verzenden naar China :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog iemand die problemen heeft met de power knop ? die reageert namelijklniet meer
deze blijft volgens mij contact maken vermits ik als ik de batterij insteek en de usb alleen door op vol + of - in de respectievelijke recovery menus kom )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riksteek
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06-2015
Nu heb ik dus een groot deel van het aankoopbedrag van de iocean x7 teruggehad omdat een telefoonzaak de iocean total loss heeft verklaart en betaal ik van dat bedrag de reparatie, nu vroeg ik me af of ik nog geld van de verzekering krijg als hij weer kapot gaat, en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Heh, als hij total loss is verklaart en je laat hem toch repareren, dan ben je eigenlijk niet handig bezig. Immers de kosten van de reparatie wegen niet op tegen wat het toestel nog waard is (volgens de telefoonzaak). Het is dus eigenlijk een economisch onverstandige keuze. Wettelijk zal je het toestel niet meer kunnen verhalen bij je huidige verzekeraar, als je hem weer als kapot laat vallen, omdat ze hebben uitgekeerd wegens total loss en voor hen is op dat moment het object niet meer in gebruik/te verzekeren.
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:49:
nog iemand die problemen heeft met de power knop ? die reageert namelijklniet meer
deze blijft volgens mij contact maken vermits ik als ik de batterij insteek en de usb alleen door op vol + of - in de respectievelijke recovery menus kom )
Paar pagina's terug, ik meen gebruiker alain.

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_Dain op 24-11-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Jup. Knopje moet van de week binnenkomen denk ik. Effe solderen en kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Goed nieuws vanuit China:
*zie hieronder*

Dus bij deze, graag even een inventarisatie van wie er een GPS antenne nodig heeft.
Adresgegevens etc komt later wel, ben nu alleen benieuwd naar hoeveel..

Tevens een verzoekje ingediend van het kostenplaatje voor het mee laten komen van een nieuw scherm....

"Hi, would you like help to collect the antenas need of other community users? and give us a number, then we can send the antenas to you together.
Brs
service"

&&

"Dear Fred,

Nice day, could you please gathering some iocean users in your local community, we could send it together to you.
Looking forward to hearing from you soon.
Do contact us freely for assistant and service whenever needed.
Best regards
Tina"

[ Voor 7% gewijzigd door elroy_b1 op 25-11-2013 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Geen dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
(Grotere pakketten = duurdere pakketten = meer kans op toeslagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
CLB schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:22:
(Grotere pakketten = duurdere pakketten = meer kans op toeslagen)
Toeslagen op antennes van 3 euro? Grotere pakketten voor antennes van 2 bij 2 centimeter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zoveel mogelijk denk ik?!
Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet te gaan klooien met de gps antenne, maar als ze bij iOcean meerdere kunnen opsturen wil ik er ook wel 1 ontvangen ;)
Met behulp van een heel erg uitgebreide guide moet dat dan misschien wel lukken... ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Tuurlijk, vergeten te vermelden..
Met dan aan Momus.. die mij voor was met het bestellen van een nieuwe antenne :D :)

@ Dutchgio.. die guide staat online.
http://img31.imageshack.us/img31/8279/9ua8.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/9692/ief9.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/5669/fqgx.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door elroy_b1 op 25-11-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:31:
Zoveel mogelijk denk ik?!
Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet te gaan klooien met de gps antenne, maar als ze bij iOcean meerdere kunnen opsturen wil ik er ook wel 1 ontvangen ;)
Met behulp van een heel erg uitgebreide guide moet dat dan misschien wel lukken... ;
Appeltje eitje. Belangrijk om een aardestickertje achter het MB te plakken. Dat scheelt al enorm.
Die antenne is een kwestie van goed plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
Dat aard stickertje plaatsen is niet zonder risico. Ik ga dat iig niet op die manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elroy_b1
Kindly refer to our video show how to disassemble the device:
https://mega.co.nz/#!L8xj...GW_C-7oT4yZvSjqHXG1TzffEs

Maargoed.
Ik zit nu op 15 GPS Antenne's
1x wifi antenne (weet niet of ze die ook opsturen?)

* Ikzelf
* Dutchgio
* Heldinho
* Ik_ben_Mark3
* djiedjee
* Lord_Dain
* Joukea
* CultFreak
* tharonny
* VERNederlander
* -The_Mask-
* aukemuis
* albino71
* n0elite

** alaintje (GPS sticker of WIFI?)

[ Voor 87% gewijzigd door elroy_b1 op 28-11-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Momus schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:25:
Toeslagen op antennes van 3 euro? Grotere pakketten voor antennes van 2 bij 2 centimeter?
Uhm ja, 10 x €3,- is ook gewoon teveel om te importeren zonder taxes hoor, maar ik zei het ook in [small]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Blastpe schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:49:
Dat aard stickertje plaatsen is niet zonder risico. Ik ga dat iig niet op die manier doen.
Het open schroeven ook niet. Als je hem open schroeft heb je ruimte genoeg om het stickertje te plaasten, zonder dat je het moederbord van zijn plaats haalt. Werkt prima en geeft een enorme ontvangstverbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
Als je het stickertje niet goed plaatst is er kans op sluiting. Er liggen nogal wat componenten vlak naast het randjs waar je de sticker op plaatst. Daarnaast is er volgens mij nog een risico maar dat is volgens mijn eigen redenatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Blastpe schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:09:
Als je het stickertje niet goed plaatst is er kans op sluiting. Er liggen nogal wat componenten vlak naast het randjs waar je de sticker op plaatst. Daarnaast is er volgens mij nog een risico maar dat is volgens mijn eigen redenatie.
Dus een klein stickertje nemen en zorgen dat ie goed zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
5" Full HD vs 5" Full HD :p

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aUXPFBbr9sU2RMpJWIqOXVJU/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Qcw4aKrLKiSNhkQy7WGK3p9B/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tZEduCTI5mSpu6v50MFTKwIq/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y00ZTXpXgDi4YRJwMLDLiuIU/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qPLpFasbOZMJKwMhXCYHkj1U/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vGRhmuwzMruzpMYND0Lczocq/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LypwpT5es9iwvE503zYEVUJl/medium.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SiuT8HCbsbTF8ZLEkdB0RzFl/medium.jpg

Scherm van de iOcean is een stuk 'warmer', maar ook niet helemaal goed gecalibreerd zo te zien...
Op de Sony kan ik wel de 'white balance' aanpassen, dus dat heeft er ook mee te maken maar toch.
Kijkhoeken op de iOcean zijn wel (stukken) beter, maar Sony's 2013 lijn staat ook bekend om dit euvel.

Toestel is wel even smal als m'n Sony Xperia ZL, wel iets langer, te wijten aan de knoppen onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blastpe
@ Momus
Dat. Ik zeg alleen dat het niet zonder risico is. Niet iedereen is even handig en is zich bewust van de mogelijke gevolgen van het plaatsen van zo'n stickertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heldinho
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-07 13:54

heldinho

Renaissance Man

elroy_b1 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:56:
Kindly refer to our video show how to disassemble the device:
https://mega.co.nz/#!L8xj...GW_C-7oT4yZvSjqHXG1TzffEs

Maargoed.
Ik zit nu op 2 Antenne's

* Ikzelf
* Dutchgio
Ik wil ook graag eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Blastpe schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:19:
@ Momus
Dat. Ik zeg alleen dat het niet zonder risico is. Niet iedereen even handig en is zich bewust van de mogelijke gevolgen van het plaatsen van zo'n stickertje.
Tuurlijk. Ik neem aan dat je weet dat het openschroeven van je telefoon nooit zonder risico is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

CLB schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:18:
5" Full HD vs 5" Full HD :p

Scherm van de iOcean is een stuk 'warmer', maar ook niet helemaal goed gecalibreerd zo te zien...
Op de Sony kan ik wel de 'white balance' aanpassen, dus dat heeft er ook mee te maken maar toch.
Kijkhoeken op de iOcean zijn wel (stukken) beter, maar Sony's 2013 lijn staat ook bekend om dit euvel.

Toestel is wel even smal als m'n Sony Xperia ZL, wel iets langer, te wijten aan de knoppen onder het scherm.
Naast oververzadigde kleuren is de X7 ook behoorlijk minder scherp dan de Sony.
Vooral van de rots blijft weinig detail over bij de X7 ;w
Ik weet wel wat mijn keus zou zijn als ik daarbij naar de reparaties en mods in dit topic kijk ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kijk ook even naar de prijzen van de twee... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:30:
Kijk ook even naar de prijzen van de twee... ;)
Dat doe ik ook, maar ik betaal liever het dubbele als alles dan heel blijft en er stukken beter uit ziet :9
Aan de andere kant is het leuk dat dit soort toestellen op de markt komen, dan kan je toch zien dat de grote merken er flink wat geld bovenop doen.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Speedy-Andre schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:34:
[...]

Dat doe ik ook, maar ik betaal liever het dubbele als alles dan heel blijft en er stukken beter uit ziet :9
Aan de andere kant is het leuk dat dit soort toestellen op de markt komen, dan kan je toch zien dat de grote merken er flink wat geld bovenop doen.
En het driedubbele? Of viervoudige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Momus schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:38:
[...]

En het driedubbele? Of viervoudige?
In beide gevallen shop je dan niet bepaald kritisch :D
Deze Sony vind ik al onder de €400 incl. verzenden en ik ga van de duurste X7 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Volgens mij had ik die sticker vermeubeld op mijn telefoon. Is het niet mogelijk gewoon wat met een draadje te doen :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:29:
Naast oververzadigde kleuren is de X7 ook behoorlijk minder scherp dan de Sony.
Vooral van de rots blijft weinig detail over bij de X7 ;w
Ik weet wel wat mijn keus zou zijn als ik daarbij naar de reparaties en mods in dit topic kijk ;)
Dat is niet waar natuurlijk ;)

Allebei 5" en allebei Full HD, ligt aan m'n foto-kwaliteiten ;) Als je wat tijd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

CLB schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:54:
[...]

Dat is niet waar natuurlijk ;)

Allebei 5" en allebei Full HD, ligt aan m'n foto-kwaliteiten ;) Als je wat tijd hebt...
Of het wel/niet waar is kan ik niet beoordelen aan de hand van een foto :o
Tijd heb ik (helaas) wel en ook een fototoestel met een mooie lens en een statief :)

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.