Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:50:
2 dagen geleden m`n iocean x7 plus besteld via AntElife.com
Ik vroeg me af hoe het met de camera zit van de plus. Volgens --> http://www.antelife.com/i...-screen-1g-16g-black.html
zit er een 8 MP camera op. Echter volgens: \[iOcean/Ou Sheng X7] Ervaringen & Discussie zou er een 13 mp camera op moeten zitten (zie inleiding--> turbo --> )

Een kameraad van mij heeft de youth besteld circa 2 maanden geleden. Bij hem is helaas het pakketje ``onderschept``. Hij moest de bon van het pakketje opsturen, waarna hij invoerrechten enzo moest betalen. Was rond de 50 euro. Hebben meer mensen hier last van gehad, of heeft hij gewoon net pech gehad?

Verder vroeg ik me af of het slim is om de bon de fotoshoppe tot een bedrag <30,-. Volgens mij hoef je voor geimporteerde goederen benenden de 30,- namelijk geen invoerrechten te betalen.
Valsheid in geschrifte/belastingontduiking noemt men dat.
Heel slim, om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:10:
Dat wordt het dus niet.. dit probleem had een andere x7 gebruiker ook al en de firmware voor het TS zit niet in de ROM .. maarreh, welke X7 heb je eigenlijk? Youth? Turbo, Elite, of Plus? Voor de Youth (Turbo) heb ik een paar pagina's terug 2 'oude' versies van de firmware gevonden en online gezet (v0.6 en v0.7).
Ik heb de Elite. Jammer dat er gen oplossing voor is, dit maakt mijn telefoon niet echt gebruiksvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 13:00
Wellicht opnieuw flashen met versie 0.13, je telefoon van de lader halen tijdens het flashen en niet aan het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hhmm, ik heb op internet meerdere mensen gezien met dit probleem, helaas allemaal nog zonder oplossing. Mocht iemand een oplossing weten, dan hoor ik het graag.

Mensen die die upgrade willen uitvoeren zijn dus gewaarschuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Als je het chinese forum van iocean had gelezen, dan had je gezien dat er een waslijst van meer dan 40 aandachtspunten is waaronder een aantal issues - een van de issues is dat flashen van het touchscreen retelink is, omdat je de telefoon NIET aan de lader mag hebben liggen en je het scherm tijdens de upgrade NIET mag aanraken. Daarom zou ik eerst eens proberen opnieuw te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Ik kan alleen zeggen dat ik nog geen problemen heb met 2G/3G op het KPN netwerk, of in ieder geval nooit gemerkt. Ik zit niet in een dicht-bemast gebied en heb toch goede ontvangst. Ik zit overigens net als jij op DutchGio's v2. Kunnen we dan Android, de telefoon en de provider uitsluiten en het meer richten op de (jouw) locatie?
Ik heb Telfort, maar die roamt natuurlijk ook op KPN. Aparte is dat het vaak wel werkt, maar nu ineens op plekken waar ik zonder probleem verbinding had er ineens totaal geen verbinding meer is. Dus niet slechte ontvangst, maar rood kruisje. Daarom denk ik niet dat het ligt aan locatie.

Al eerder last gehad na flashen DutchGio's rom, andere terugflashen en het was weer prima. Dus lijkt op iets wat optreedt in de ROM op de i7 na een bepaalde trigger.

Ik speur iig verder.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Ervaringen na ruim 2,5 week met de iOcean X7 Youth Turbo;

The good :)
- licht toestel en ligt ondanks grootte van het scherm goed in de hand
- toestel is vlot met een enkele hapering tijdens wisselen launcher screens
- goede performance, dit uit zich in een Antutu score van 14.3k punten
- scherm is super helder en scherp, ook in de zon goed te zien
- touchscreen in orde, geen ghosttouches, heel soms wordt een swipe als press gezien
- Wifi, geen problemen of uitval ervaren (stock rom versie 07032013)
- Batterij voldoende, 2 dagen moet te doen zijn (mits je geen gamer bent)
- Community en tweakbaarheid, er zijn genoeg mogelijkheden (xposed+gravitybox, geen CM ROMs)
- gesprekskwaliteit is in orde, beter dan mijn HTC Desire
- Bluetooth werkt goed, kwaliteit gesprek over bluetooth is ook beter dan HTC Desire
- Led kan groen, blauw en rood tonen, heb m.b.v. Light Manager de notifications ingesteld

The bad :(
- bouwkwaliteit, borderline acceptabel; front camera zit scheef, volume rocker klemt een beetje
- radio signaal ontvangst had beter gekund, het lijkt erop dat de SIM waar je ook je data op hebt geactiveerd, standaard minder ontvangst heeft dan de tweede SIM en de ontvangst in het algemeen is minder goed dan bij mijn vorige toestellen (single SIM)
- GPS - ook na het proberen van modificaties, werkt deze verre van ideaal (dan wel, dan niet een lock)
- lichtsensor wordt slecht uitgelezen, dit lijkt een software probleem, dus er is hoop op verbetering. ik heb nu zelf de lichtwaarden handmatig ingesteld via gravitybox en dan werkt het redelijk.

The ugly }:O
- back cover sluit hier en daar niet 'strak' aan op de telefoon en als je goed dichtbij kijkt 'groffe' randjes op de behuizing, daar waar de back cover op de telefoon aansluit. niet alle aansluitpuntjes klikken vast bij het aanbrengen van de back cover op het toestel. Blijft wel goed zitten.

Alles welbeschouwd ben ik zeer tevreden met de telefoon. De minpunten zijn wat mij betreft mee te leven (ik gebruik GPS niet/amper) en de positieve punten maken de minpunten wat mij betreft ruim goed. Voor mij, gezien de lage prijs van ca. 200€ een heerlijk toestel wat goed past bij mijn cheape sim-only 'bereikbaarheids' abonnement i.c.m. mijn zakelijke abonnement. Het is nu een 'keeper' en ik hoop dat ik er een tijdje van mag genieten, tot a) hij een keer kapot valt b) ik geen dual sim meer nodig heb.

Ben je zwaar GPS afhankelijk, een leek op Android / tweak gebied of je laat je toestel wel eens vallen en wil dan een beroep kunnen doen op garantie en afhandeling/reparatie, dan zou ik deze telefoon links laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 23:07:
Als je het chinese forum van iocean had gelezen, dan had je gezien dat er een waslijst van meer dan 40 aandachtspunten is waaronder een aantal issues - een van de issues is dat flashen van het touchscreen retelink is, omdat je de telefoon NIET aan de lader mag hebben liggen en je het scherm tijdens de upgrade NIET mag aanraken. Daarom zou ik eerst eens proberen opnieuw te flashen...
FYI: beide waren bekend bij mij en daar heb ik dus rekening mee gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 13:23:
Wanneer je €165,00 uitgeeft is het irreëel om te verwachten dat je een Galaxy S4 koopt o.i.d. Alhoewel je wel een vergelijking kunt maken. De vraag is of je überhaupt een perfecte telefoon kunt kopen en of je toch altijd wel van sommige flaws moet wegkijken bij welke telefoon ook.
Dat is het niet persee, daar ging ik ook niet van uit. Al die features van de S4 zocht ik ook niet. Hetgeen waar ik me niet druk over ging maken is performance, ruwe snelheid. Ironisch genoeg is dat ook het minste probleem, gamen gaat prima.
Het zijn een paar dingen die het minder werkbaar maken. Als ik in bed lig en ik wil even een youtubeje kijken of wat nieuws checken werkt dat vaak gewoon niet dankzij het slechte WiFi ontvangst. Als ik wil gaan sporten of fietsen met GPS, wil ik 1) niet 20 min wachten op een fix 2) dat mijn smartphone mijn bewegingen degelijk registreert en niet van hot naar her springt.

Mid-end smartphones (die Ace 2 bijv) van degelijke merken kunnen deze twee voorbeelden vaak wél goed.
GPS is voor mijn onbelangrijk. Een nice to have feature.
Ik merk dus dat deze feature veel belangrijker is voor mij dan ik had verwacht. Misschien merk je dat alleen als je het ineens niet meer fatsoenlijk kunt gebruiken?
Het touchscreen van mijn X7 heb ik niets over te klagen. Ik heb wel gezien in een van de custom roms dat er gesleuteld is aan de gevoeligheid van het scherm. Misschien is dat niet zonder reden, maar voor mij werkt hij prima.
Het valt niet echt op maar ik merk het nu echt wel. Wat Lord Dain ook zei: soms interpeteert het scherm een tap als een scroll en andersom. Let daar eens op.
Voor iedereen wat wils natuurlijk Voor mij zijn de prijzen van de huidige highend phones gewoonweg belachelijk. Ik weiger om elke 2 jaar €600,00 neer te tellen. Bij een Abo van zeg €50,00-€60,00 p/m lijkt de prijs te verwaarlozen, maar is meer een principe kwestie voor mij.
Ik heb ook een sim-only combo van 7-8 euro per maand. Dus een chinees toestel past daar mooi bij.

Maar die 600€ is ook niet meer van deze tijd hé? De Nexus 4 is nieuw te krijgen voor 300-350€, de nieuwe Nexus waarschijnlijk ook. Dat geld ook voor de Moto X. Dit zijn de nieuwe high-mid-end toestellen die ik zoek.
En dan hebben we het niet eens over de Xiaomi's die al de wifi,gps enzo problemen niet heeft.

300€ is de nieuwe 600€. >:)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 16:34
Ik vind exclusieve dingen leuk. Niet met de massa mee gaan. Dat heeft voor en nadelen. Alle in Nederland te kopen telefoons hebben heel veel mensen. De X7 ziet er verfrissend uit naar mijn smaak (al kan iets simpels als het achterklepje al een boel schelen in de afwerking) en vind het dan ook een gaaf toestel om in de hand te hebben, los van wat het toestel kan en wat andere mensen er van vinden.

Ik heb een flip case (voor het eerst toch maar een hoesje gehaald) en heb niet het gevoel dat er iets snel stuk kan gaan. Ik heb geen last van ghost touches en het scherm lijkt inderdaad soms iets anders gekalibreerd dan ik gewend ben. Ik moet iets hoger voor mijn gevoel zitten, of iets meer inzoomen. Zodra je dit weet, dan gaat het goed.

Ook valt er niet mee te werken als hij aan de voeding van een aantal computers zit (denk een spanningsprobleempje). Dan flipt het hele scherm! Haal je de usb er uit, dan is alles weer normaal.

Verder nog steeds uitermate tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Was het maar zo'n feest, want de nexus 4 begint in nederland pas vanaf 348 euro, waar ie bij Google zelf 300 dollar kost....
Rare prijzen, want sommige mensen beginnen al met zeuren als de dollarprijs direct wordt overgenomen in de europrijs. Dit is nog een stap verder.
Men spreekt ap tijden van een echte Budget-iPhone, al zal ie echt niet goedkoop worden.
Wel goedkoop geproduceerd, maar onder de 300 euro gaat ie niet verkocht worden.
Jammer dat daar de grens ligt voor de 'doorsnee' merken om goede high-mid range toestellen te verkopen.
Al heeft Samsung voor elk budget wel een telefoon a la Galaxy.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 12-08-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Tja, dat wij al jaren worden opgelicht qua telefoonprijzen moge duidelijk zijn. Een 'flagship' telefoon die nu 500€ kost, kost over een jaartje wellicht de helft van de prijs (behalve iPhone's, die blijven nog langer hoog geprijsd lijkt het wel). Een halvering van de prijs binnen een jaar, dat betekent gewoon dat er hele dikke marges op die telefoons zitten. Voor mij nooit meer een nieuw 500€+ toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:10:
[...]
Dat is het niet persee, daar ging ik ook niet van uit. Al die features van de S4 zocht ik ook niet. Hetgeen waar ik me niet druk over ging maken is performance, ruwe snelheid. Ironisch genoeg is dat ook het minste probleem, gamen gaat prima.
Het zijn een paar dingen die het minder werkbaar maken. Als ik in bed lig en ik wil even een youtubeje kijken of wat nieuws checken werkt dat vaak gewoon niet dankzij het slechte WiFi ontvangst. Als ik wil gaan sporten of fietsen met GPS, wil ik 1) niet 20 min wachten op een fix 2) dat mijn smartphone mijn bewegingen degelijk registreert en niet van hot naar her springt.

Mid-end smartphones (die Ace 2 bijv) van degelijke merken kunnen deze twee voorbeelden vaak wél goed.

[...]
Ik merk dus dat deze feature veel belangrijker is voor mij dan ik had verwacht. Misschien merk je dat alleen als je het ineens niet meer fatsoenlijk kunt gebruiken?

[...]
Het valt niet echt op maar ik merk het nu echt wel. Wat Lord Dain ook zei: soms interpeteert het scherm een tap als een scroll en andersom. Let daar eens op.

[...]
Ik heb ook een sim-only combo van 7-8 euro per maand. Dus een chinees toestel past daar mooi bij.

Maar die 600€ is ook niet meer van deze tijd hé? De Nexus 4 is nieuw te krijgen voor 300-350€, de nieuwe Nexus waarschijnlijk ook. Dat geld ook voor de Moto X. Dit zijn de nieuwe high-mid-end toestellen die ik zoek.
En dan hebben we het niet eens over de Xiaomi's die al de wifi,gps enzo problemen niet heeft.

300€ is de nieuwe 600€. >:)
Elke smartphone met FHD kost nog wel 500-600 van die zwaar verdiende jongens. Neemt niet weg dat je voor 300-350 best een aardig midrange toestel kunt krijgen. Ik zou dan liever een S3 hebben o.i.d. om vooral niet beperkt te worden in een SDcardslot.

De moto X ga je niet voor dat geld krijgen en Xiaomi's koop je volgens mij nog steeds via chinese import, dan is het sowieso lastig vergelijken.

Maar zoals gezegd hoeft niet iedereen gelukkig te worden van een X7. Ik iig wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:22
Als je kijkt naar wat een samsung S3 mini (249 op pdashop) nu nog kost dan kies ik altijd voor mijn Iocean x7 en dan heb je qua specificaties nog veel meer op de Iocean. Wij hier in belgie hebben dan nog geen abonnement zoals jij dat in nederland hebben. Als je bij telenet een Samsung s4 neemt moet je een abonnement nemen van 70€ per maand, voor 2 jaar wat voor velen ongelooflijk duur is. Ter vergelijking ik heb nu een abonnement van 12€ dus maandelijks doe ik 58€ profijt en heb ik iedere 5 maanden en nieuw chinees mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik respecteer ieder zijn mening hierin, maar de problemen die ik nu ervaar gooien roet in het eten. Het doet af aan de ervaring waar het *niet* had gehoeven.
Ik zou uiteindelijk dus wel 100€ boven op de prijs van de X7 leggen om dit goed te maken. Xiaomi's zijn dan het meest interressant, Nexus toestellen zijn nog iets duurder maar die zijn natuurlijk helemaal goed ontwikkeld.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=40688981,noline]
offtopic

Welke sim-only combo heb je voor 7-8 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
XanderDrake schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:54:
Ik respecteer ieder zijn mening hierin, maar de problemen die ik nu ervaar gooien roet in het eten. Het doet af aan de ervaring waar het *niet* had gehoeven.
Ik zou uiteindelijk dus wel 100€ boven op de prijs van de X7 leggen om dit goed te maken. Xiaomi's zijn dan het meest interressant, Nexus toestellen zijn nog iets duurder maar die zijn natuurlijk helemaal goed ontwikkeld.
Helemaal mee eens. Zo ontzettend jammer dat dit single sim telefoons zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
offtopic:
Nog meer jammer is dat de Xiaomi Red Rice wel dual sim is, maar geen 3G ondersteund buiten China :(

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 12-08-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:09:
offtopic

Welke sim-only combo heb je voor 7-8 euro?
T-mobile sim only met weinig belminuten en Family (die ik niet betaal) voor bellen + *bliep sim only voor data wanneer ik het nodig heb (iets van 4 tot 8 dagen per maand).
Lord_Dain schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 14:13:
Helemaal mee eens. Zo ontzettend jammer dat dit single sim telefoons zijn!
Klopt, maar ik kan/moet binnenkort mijn huidige oplossing aanpassen (Family vervalt). Gewoon weer een belbundel met één sim zoals de meeste mensen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi_wk schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:01:
Als je kijkt naar wat een samsung S3 mini (249 op pdashop) nu nog kost dan kies ik altijd voor mijn Iocean x7
Ik ook, het was alleen een voorbeeld in die prijsklasse als ik dan toch in de midrange iets in nederland zou willen. Een S3 hier in nederland trouwens altijd nog 364,00
XanderDrake schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:54:
Best jammer. Is de Oppo find 5 niks voor je? Schijnt een super ding te zijn.

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07 19:35
Zodeju, ik gooide de iOcean dit maal naar de vloer.
Ik zat, ik had jeuk aan m'n shouder, en ik gooi dus de telefoon in zo'n zakje (gelukkig) over m'n schouder heen... Tsja.

De protective case die er om heen zat was er aan een hoek een beetje af gegaan, er zit nu een soort van krasje op de kant aan de hoek van het het scherm plaatje (gelukkig niet op het scherm,/aan de boven kant), net buiten waar aan de protective cover rijkt.
Je ziet er gelukkig niet echt iets van, maar als hij niet goed ingepakt zat... :F

[ Voor 4% gewijzigd door Adr01 op 12-08-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-08 10:21
Veel klunzen hier allemaal zeg :p

*klopt snel af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook altijd de meegeleverde case omheen. Sowieso omdat ik de case best fijn materiaal vind, maar ook omdat hij zonder zo enorm dun is dat ik bang ben om hem uit mijn handen te laten glippen.
Ik had trouwens de hoeken wel wat ronder gewild, volgens mij zit dat in je broekzak een stuk prettiger en is de kans op breukjes ook een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik moet dus zeggen, naast die ene keer dat ik hem op de weg heb laten donderen, heb ik iets van 30-40 keer gehad dat hij *net niet* uit mijn handen gleed. In de review van ...iemand... stond ook dat hij bang was dat de X7 te glad zou zijn en mogelijk uit zijn handen zou vallen. Dat blijkt maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb m'n x7 nu een kleine week, echter kom ik er nu pas achter dat het touchscreen niet goed werk. Op ongeveer een 1/3 van het scherm loopt een 'band' van ongeveer 1cm hoog waar het touchscreen eigenlijk niet werkt.

Afbeeldingslocatie: https://photos-3.dropbox.com/t/0/AAAl33lCenLnTXti4LivVFwG7VuCyQ0j1r7LJeEk6i7Bww/12/4574771/png/1024x768/3/1376388000/0/2/2013-08-13%2010.28.18.png/7U-oUIjTneUYXjSYMa_VyDHwQA8p37thE3G688BiHD8
grote versie

Zijn er meer mensen met dit probleem? En is het een software/ROM fout (onwaarschijnlijk denk ik) of een hardware issue?

Google Play: Screen Touch Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ooooh, interressant. Ik ga nu kijken.

[edit] Nee werkt prima hier. Hele mooie "sporen", zelfs onder de barsten.

[ Voor 51% gewijzigd door XanderDrake op 13-08-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
bartbh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:32:
Ik heb m'n x7 nu een kleine week, echter kom ik er nu pas achter dat het touchscreen niet goed werk. Op ongeveer een 1/3 van het scherm loopt een 'band' van ongeveer 1cm hoog waar het touchscreen eigenlijk niet werkt.

[afbeelding]
grote versie

Zijn er meer mensen met dit probleem? En is het een software/ROM fout (onwaarschijnlijk denk ik) of een hardware issue?

Ik heb het even geprobeerd met dezelfde app, en heb jouw probleem niet. Bij mij is het hele toucschreen goed functionerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:32:

[afbeelding]
grote versie

De mijne werkt ook goed.

Ik zou wel contact op nemen met de leverende site. Wie weet wat daar nog uitkomt. De kosten van het terugsturen zijn ook niet enorm. En ik denk zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Ja, ik heb al een mail gestuurd naar tech@antelife.com. Ben benieuwd wat eruit komt. Officieel zou je het binnen 3 werkdagen moeten melden en vandaag is de 4e werkdag.

Iemand toevallig ervaring met retourneren naar Antelife?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe ver de service strekt. Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
bartbh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:18:
Ja, ik heb al een mail gestuurd naar tech@antelife.com. Ben benieuwd wat eruit komt. Officieel zou je het binnen 3 werkdagen moeten melden en vandaag is de 4e werkdag.

Ze zijn niet heel snel met beantwoorden en je moet altijd filmpjes en foto's sturen (die heb je in ieder geval).
Volgens mij mag je de telefoon gewoon opsturen en krijg je een nieuwe en betalen hun de verzendkosten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:51
bartbh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:18:

Heb de mijne geretourneerd wegens aanhoudende WiFi problemen. Op zich reageerden ze in het begin wel snel en kon 'm opsturen. Alleen op een gegeven moment was er wat onduidelijkheid rond mijn pakket, dit kwam voornamelijk door de slechte track en trace van PostNL. Gaf een tijd lang aan dat het pakket niet bezorgd kon worden en anderhalve week later was ie zomaar bezorgd. Uiteindelijk na een maand was telefoon terug bij Antelife, alleen duurde het nog twee weken voordat ze mij de nieuwe op de post hebben gedaan. In die twee weken reageerden ze ook niet bepaald snel. Nu ben ik aan het wachten op mijn vervangende X7. Moraal van het verhaal: het duurt even, maar uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed, dus heb geduld en verwacht niet dat je volgende week een nieuwe telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Gestuurd naar tech@ of naar service@?

Ben benieuwd hoe (en hoe lang) dit gaat verlopen, ik zal proberen jullie hier wat op de hoogte houden.

Dat het snel opgelost is, die hoop heb ik in ieder geval al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESeniS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:37
Sinds gisteren heb ik ook een Iocean X7 Plus binnengekregen, alles werkt naar behoren en ben er super tevreden over. 1 probleem.. Whatsapp functioneert niet. Ik krijg de melding bij het verifieren van mijn telefoonnummer dat mijn Whatsapp versie is gewijzigd, download de laatste versie bij de Play store, zo gezegd zo gedaan, melding blijft komen. Ook na installatie van recente versie via officiele website van whatsapp blijft die deze melding geven.

Wat kan het zijn?

Geprobeerd : Fabrieksherstel, tijd/datum goed instellen op tijdzones, oude whatsapp versie ( daarna geeft die aan dat datum/tijd niet klopt , kom ik ook niet verder mee dus )

Kan dit aan de standaard ROM liggen die erop zit? Geprobeerd te rooten met een ROM via needrom.com alleen krijg de telefoon via uncle mobile tools niet in de engels recovery mode. Iemand hiermee ervaringen of überhaupt deze melding eerder gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
@ESeniS, heb je whatsapp nog aanstaan op een oud toestel? Had ik nl. wat problemen mee, ik heb het uiteindelijk geuninstalled van het oude toestel en daarna waren de problemen voorbij.

Oh; en installeer whatsapp op het interne geheugen, of verplaats het na de installatie naar het interne geheugen.

[ Voor 24% gewijzigd door Lord_Dain op 13-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
En wellicht is dat niet het probleem, maar heb je SIM1 of SIM2 met het whatsapp nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESeniS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:37
Dat had ik inderdaad wel. Daarna heb ik mijn account verwijderd bij whatsapp, proberen in te stellen op de nieuwe telefoon maar helaas zonder resultaat. Ik heb alleen mijn account verwijderd gehad, dus niet de complete whatsapp applicatie. Dit kan ik proberen of dit het probleem verhelpt.

@dangerousP

Ik had de simkaart in slot 1 zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door ESeniS op 13-08-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1of6Billion
  • Laatst online: 03-08 17:45
Na enige tijd gewacht te hebben op een Jiayu G4, toch maar geswitched naar deze. Ik hoop dat ie snel binnen is.

Heeft er iemand enige ervaring met een actieve car dock voor deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
bartbh schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:45:
Gestuurd naar tech@ of naar service@?

Ben benieuwd hoe (en hoe lang) dit gaat verlopen, ik zal proberen jullie hier wat op de hoogte houden.

Dat het snel opgelost is, die hoop heb ik in ieder geval al niet.
Eerste mail gestuurd naar service@, kreeg toen vervolgens reactie van tech@ en vervolgens daar telkens op gereageerd. Maakt niet heel veel uit, bij service@ had ik ook al binnen 24 uur reactie, maar tech@ is volgens mij de afdeling die dit soort gevallen afhandeld en anders hoor je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
XanderDrake schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:42:
[...]

Ik moet dus zeggen, naast die ene keer dat ik hem op de weg heb laten donderen, heb ik iets van 30-40 keer gehad dat hij *net niet* uit mijn handen gleed. In de review van ...iemand... stond ook dat hij bang was dat de X7 te glad zou zijn en mogelijk uit zijn handen zou vallen. Dat blijkt maar weer.
Ik durf de x7 ook nog niet zonder een case te gebruiken. Momenteel heb ik er een flipcase omheen, maar dat maakt de telefoon wel erg lomp.. En de kwaliteit van de case is ook vrij slecht, na twee weekjes gebruik laat t hier en daar al los.
Als iemand de zwarte hardcase over heeft hoor ik dit graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Gruijters schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:34:
[...]
Als iemand de zwarte hardcase over heeft hoor ik dit graag!
Ik heb hem niet over, maar had de mijne gesloopt (hij was op 2 plekken gescheurd want hij was iets te krap). Ik heb er een besteld op de 30e en vandaag is de nieuwe hardcase binnengekomen;
http://www.aliexpress.com...ial-shell/1106969331.html op zich nette prijs.

Daarnaast heb ik bij dezelfde webshop 2x de TPU case besteld (voor slechts 5€), die komen morgen binnen. http://www.aliexpress.com/snapshot/251393677.html (voor 't geval de hardcase weer kapot gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Die TPU case ziet er netjes uit.
Balen dat ik geen creditcard heb. :/

Ik hoor graag je bevindingen er over.

Eens kijken wat ik kan regelen dan, want mijn zwarte hardcase heeft ook twee kleine scheurtjes en een breuk bij het volume gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
De nieuwe lijkt minder krap te zitten, terwijl het exact dezelfde hardcase is.. wellicht een productiefoutje van de eerste batch(es)? Morgen kan ik hopelijk vertellen hoe de TPU case is.
[edit: crap=krap]

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 13-08-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lord_Dain schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:42:
[...]

Ik heb hem niet over, maar had de mijne gesloopt (hij was op 2 plekken gescheurd want hij was iets te krap). Ik heb er een besteld op de 30e en vandaag is de nieuwe hardcase binnengekomen;
http://www.aliexpress.com...ial-shell/1106969331.html op zich nette prijs.

Daarnaast heb ik bij dezelfde webshop 2x de TPU case besteld (voor slechts 5€), die komen morgen binnen. http://www.aliexpress.com/snapshot/251393677.html (voor 't geval de hardcase weer kapot gaat).
Die TPU case lijkt verdacht veel op de cover die ik heb, met een 'flip cover plakkaat ertegenaan geplakt, ook van Aliexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
dutchgio schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:54:
[...]

Die TPU case lijkt verdacht veel op de cover die ik heb, met een 'flip cover plakkaat ertegenaan geplakt, ook van Aliexpress.
Dat viel mij ook al op ja... zelfde fabriek denk ik.
offtopic: Kan ik de X7 in fastboot booten op een of andere manier..lijkt nl. van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
dutchgio schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:54:
[...]

Hoe staat het bij de slijtage van jouw flipcase? Ik heb al een aantal loszittende randjes. Als het echt niet meer kan, kan ik volgens mij nog die flip cover eraf halen. Dan blijft er inderdaad een TPU case over. Helaas ook niet helemaal sluitend..randen lubberen nogal.

Heb verder ook helemaal geen zin om het te gaan bestellen, omdat het vast weer een flinke tijd zal duren met verzenden. Ik heb wel een orignele oranje hardcover maar ja.. Oranje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gruijters schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:56:
[...]

Hoe staat het bij de slijtage van jouw flipcase? Ik heb al een aantal loszittende randjes. Als het echt niet meer kan, kan ik volgens mij nog die flip cover eraf halen. Dan blijft er inderdaad een TPU case over. Helaas ook niet helemaal sluitend..randen lubberen nogal.

Heb verder ook helemaal geen zin om het te gaan bestellen, omdat het vast weer een flinke tijd zal duren met verzenden. Ik heb wel een orignele oranje hardcover maar ja.. Oranje..
Mijn iocean heeft de vakantie prima doorgebracht; het hoesje is er alleen wat minder aan toe.
Helaas is de kwaliteit van de flip cover beduidend lager dan dat van de iocean zelf ;)
Aan het begin worden alleen de randen wat wit, doordat het zwarte 'nepleer?' Loslaat, maar dat zet zich nu steeds verder door naar de zijkanten.
Zolang het bij de rand blijft en niet doorgaat naar het 'plakkaat' wat voor je scherm zit vind ik het niet zo'n probleem.
Ik heb een zwarte backcover, en kan daar op terugvallen.
Eventueel kan ik nog een ander hoesje bestellen op Aliexpress, of een cover met 3000mah batterij. Maar vooralsnog heb ik geen van beide op korte termijn nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb de flipcover met kickstand (inderdaad ook met de tpu cover er op geplakt, maar dan voor maar de helft) De randen zijn iets omgebogen, maar dat is geen probleem. De lichtere binnenkant is tijdens de zwarte cross een beetje vuil geworden. Voor de rest nog geen loslatende randen en ziet er nog prima uit.

Het is trouwen de versie waar op staat MEUFENGYUNG ofzoiets in sierlijke letters. Er zit geen gat in de voorkant (staat wel, dat dat zo is op aliexpress) en de binnenkant is van vilt en de buitenkant van nepleer, meet een horizontaal streepjesrelief. http://www.aliexpress.com...er-wallet/1054559314.html

Deze heb ik ook gekocht voor een vriend, en zal kijken hoe die er aan toe is na zijn vakantie.
http://www.aliexpress.com...mart-Phone/927918696.html

[ Voor 49% gewijzigd door dangerousp op 14-08-2013 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Ze zijn niet heel snel met beantwoorden en je moet altijd filmpjes en foto's sturen (die heb je in ieder geval).
Volgens mij mag je de telefoon gewoon opsturen en krijg je een nieuwe en betalen hun de verzendkosten nog.
Dat zij hun eigen verzendkosten betalen lijkt me logisch toch? Of bedoelde je dat ze ook het opsturen vanuit nederland betaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Als je binnen 3 werkdagen reageert betalen zij de verzendkosten (goedkoopste optie) van NL naar China. Ik zat echter net op de 4e werkdag, dus voor mij ging het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik een nieuw touchscreentje (glas) kan bestellen?

Die heeft mijn vakantie helaas niet overleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen heb ik de iOcean X7 Plus binnen. WhatsApp doet het helaas niet. Krijg de melding bij het verifiëren van m'n nummer: "Het lijkt erop dat je WhatsApp-installatie is gewijzigd. Download de nieuwste versie via Google Play.". Heb simkaart al in andere slot gehad, heb WhatsApp in AppGuard gedraait. Vele malen WhatsApp gedownload van veel verschillende plekken, het apk-tje van WhatsApp al op SD gezet, op Intern.. en dan proberen te installeren. Maar deze melding blijft komen, verder ook alles geprobeerd van wat er in de WhatsApp FAQ te vinden is.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Een update van mijn kant, als je niet binnen 3 werkdagen een probleem aan kaart kun je het wel terug sturen maar dan gaat het naar fabrikant.

Als je binnen 3 werkdagen reageert krijg je een nieuwe opgestuurd van hen.

Kortom, ik moet nog even kijken hoe ik dit ga doen. Op laten sturen naar de fabrikant zie ik ook niet zitten, dan weet ik zeker dat ik nog een half jaar kan wachten voordat ik er weer wat van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:45:
Sinds 2 dagen heb ik de iOcean X7 Plus binnen. WhatsApp doet het helaas niet. Krijg de melding bij het verifiëren van m'n nummer: "Het lijkt erop dat je WhatsApp-installatie is gewijzigd. Download de nieuwste versie via Google Play.". Heb simkaart al in andere slot gehad, heb WhatsApp in AppGuard gedraait. Vele malen WhatsApp gedownload van veel verschillende plekken, het apk-tje van WhatsApp al op SD gezet, op Intern.. en dan proberen te installeren. Maar deze melding blijft komen, verder ook alles geprobeerd van wat er in de WhatsApp FAQ te vinden is.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Geen idee, had een tijdje geleden wat problemen met Whatsapp op mijn ZTE Blade en toen heb ik Whatsapp+ geinstalleerd. Die werkte wel, zou je even kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@VERNederlander
Dit heb ik ook geprobeert, maar deze geeft aan dat ik eerst langs de verificatie van de gewone WhatsApp moet. Dit lukt dus al niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Wel eerst de gewone whatsapp verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 14:19:
Wel eerst de gewone whatsapp verwijderen...
Gedaan, vervolgens WhatsApp+ geïnstalleert, maar krijg nog steeds de melding dat m'n WhatsApp gewijzigd is en ik dus een nieuwe versie moet downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Tip, niet alleen whatsapp deinstalleren maar ook de achterblijvende bestanden weggooien met ES File explorer oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Dain schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:08:
Tip, niet alleen whatsapp deinstalleren maar ook de achterblijvende bestanden weggooien met ES File explorer oid.
Nog steeds dezelfde melding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Je hebt wellicht Whatsapp geinstalleerd met de SIM in het andere slot? zoiets melde je eerder. wellicht dat dit ermee te maken heeft. Ik zou dan de SIM weer in het andere slot testen; werkt het? zo ja, uninstallen terwijl de SIM in het andere slot zit, daarna SIM in huidige slot en weer installeren.

• dutchgio
ik heb V3 ''herschreven'' en ben deze nu zelf aan het testen; alles draait soepeltjes en snel.
ik haal gelijkwaardige scores in Antutu als een iocean X7 youth met turbo op een stock rom. :)
12.100 heb ik nog nooit gehaald, maar dat is vanaf nu verleden tijd.
enige nadeel is dat de functie om panorama foto's te nemen niet werkt, samen met nog een paar camera-standen, maar dat weegt op tegen het feit dat de nieuwe camera app van Android 4.3 vele malen sneller is. photosphere, een nieuwe functie in de camera app wordt (nog?) niet ondersteund.

daarnaast zijn de google apps geupdate, en gebruik ik voortaan Apollo music van Cyanogenmod in plaats van de standaard muziek app. de standaard launcher is vervangen voor Apex launcher.
face-unlocken met de camera is nu ook mogelijk.
de OTA Updater moet werken, nadat ik V3 heb ingevoerd in het systeem. ik test m vandaag en hoop morgen de update te kunnen vrijgeven.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
dutchgio schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:32:
ik heb V3 ''herschreven'' en ben deze nu zelf aan het testen; alles draait soepeltjes en snel.
ik haal gelijkwaardige scores in Antutu als een iocean X7 youth met turbo op een stock rom. :)
enige nadeel is dat de functie om panorama foto's te nemen niet werkt, samen met nog een paar camera-standen, maar dat weegt op tegen het feit dat de nieuwe camera app van Android 4.3 vele malen sneller is. photosphere, een nieuwe functie in de camera app wordt (nog?) niet ondersteund.

daarnaast zijn de google apps geupdate, en gebruik ik voortaan Apollo music van Cyanogenmod in plaats van de standaard muziek app. de standaard launcher is vervangen voor Apex launcher.
de OTA Updater moet werken, nadat ik V3 heb ingevoerd in het systeem. ik test m vandaag en hoop morgen de update te kunnen vrijgeven.
Koel :)

Ben benieuwd !

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• VERNederlander
Klinkt goed om te horen. Als ik het goed begrijp haal je nu met Antutu ergens in de 13000 of misschien zelfs 14000 punten met je normale MTK6589 telefoon? Als ik dat juist heb, ben ik benieuwd wat het dan met de MTK6589T gaat doen. Krijg mijn vervanger met Turbo over een week hopelijk binnen, ik begreep dat jou rom ook op de Turbo schijnt te werken, dus ben zeker benieuwd.

Top werk dat je levert!

• dutchgio
VERNederlander schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:59:
Klinkt goed om te horen. Als ik het goed begrijp haal je nu met Antutu ergens in de 13000 of misschien zelfs 14000 punten met je normale MTK6589 telefoon? Als ik dat juist heb, ben ik benieuwd wat het dan met de MTK6589T gaat doen. Krijg mijn vervanger met Turbo over een week hopelijk binnen, ik begreep dat jou rom ook op de Turbo schijnt te werken, dus ben zeker benieuwd.

Top werk dat je levert!
Lees het nogmaals ;)

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:22
Hopelijk voor V3 een elite versie

edit: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ heb juist de xda thread gelezen d:)b d:)b d:)b

[ Voor 56% gewijzigd door Schumi_wk op 15-08-2013 15:40 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Erg fijn, want V2 begint bij mij nu te bokken.

• VERNederlander
Daar zit het dus probleem, ik begreep in je vorige post niet hoe je die Antutu score bedoelde, omdat je ook het 12 duizend getal noemde. Dus vraag me nu nog steeds af welke score je nou gehaald hebt.

• dangerousp
Jep, 12.100 ligt nog ruim onder de 14k+ die ik met mijn turbo haal.
Maar goed dat er vorderingen zijn!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44

Heb je het standaard keyboard erin zitten? Of Google keyboard? Betreffende die camera, missen we niet een bepaalde sensor in onze iocean? Top dat er weer een nieuwe rom komt!

[ Voor 4% gewijzigd door ariedude op 15-08-2013 16:43 ]

• dutchgio
Sorry voor de onduidelijkheid, de vergelijking met de youth turbo had ik niet op die manier moeten maken.
Uit de doos haalde mijne de 10.500, en ok vind het zelf al een prestatie dat ik er nog 1.500 punten uitgeperst heb ;)

Overigens krijg ik nu ineens FC's bij het openen van de instellingen > over de telefoon, dus daar is ook iets mis gegaan.
En ik ben in dubio over wat ik met de camera aanmoet.

@ hierboven standaard, tot nu toe. Kon die google met swype niet uit de market halen, en ik was er een beetje klaar mee en had geen zin meer om op t net te gaan rondzoeken naar dat ene apk'tje...

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 15-08-2013 16:44 ]

• ariedude
Ok, maakt niet uit. Installeer ik er wel overheen. Heb apk hier gehaald.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179

[ Voor 45% gewijzigd door ariedude op 15-08-2013 16:52 ]

• dutchgio
Waar download je die dan?
Wil wel eens kijken of het wat is en de overweging maken om m er morgen in te stoppen.
Ik moet toch nog achter die FC in de instellingen aan.

• ariedude
http://d-h.st/UIg

Dit is een nieuwere versie dan die ik heb, neem aan dat hier nl woordenboek ook volledig in zit

[ Voor 74% gewijzigd door ariedude op 15-08-2013 17:00 ]

• dutchgio
Doet het niet ;)
Heb eerst mn oude toetsenbord verwijderd, daarna deze gewoon geinstalleerd zonder succes, daarna als systeem app, en nu krijg ik contstant FC's. :(

• ariedude
Jammerrrrr...

• dutchgio
Het is gelukt; eerst als systeem app; en daarna nog eens installeren.
Inmiddels werkt het ;)

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 20:13
Ik ben benieuwd! Ik las dat je voor de photosphere gyroscoop op de telefoon moest hebben zitten. Ik geloof alleen dat enkelt de elite versie dat heeft (als ik me niet vergis).

We wachten het af :)

Edit: Je hebt het over de 4.3 camera. Is de laatste stockrom ook al versie 4.3 dan, of heb je enkelt de 4.3 camera app eraan toegevoegd?

[ Voor 26% gewijzigd door tharonny op 15-08-2013 18:12 ]

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

• dutchgio
tharonny schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 18:10:
Ik ben benieuwd! Ik las dat je voor de photosphere gyroscoop op de telefoon moest hebben zitten. Ik geloof alleen dat enkelt de elite versie dat heeft (als ik me niet vergis).

We wachten het af :)

Edit: Je hebt het over de 4.3 camera. Is de laatste stockrom ook al versie 4.3 dan, of heb je enkelt de 4.3 camera app eraan toegevoegd?
Alleen de camera, 4.3 porten gaat niet werken met 4.2 als basis.

• Lord_Dain
Eh.. ik haal 14.3k met de T met stock rom. Wat haal jij dan met de Youth?

Dutch, hoe haal jij trouwens je standaard keyboard weg? Bij mij is de AOSP keyboard overal greyed out en kan hem niet eens weggooien.

[ Voor 15% gewijzigd door Lord_Dain op 15-08-2013 19:12 ]

• Adr01
Met Dutchgio's rom krijg ik deze score:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-28Wm1uGWENg/Ug0M0tBI5aI/AAAAAAAAAqg/tYsFyLSAtXU/s640/Screenshot_2013-08-15-19-13-07.jpg

Verwijderd

Nou.. me telefoon is helemaal naar de klote na 3 maanden ongeveer en normaal gebruik!
3 grote barsten --> efteling

Jammer genoeg sinds gisterenavond gaat me beeldscherm niet meer aan en is dus mijn iOcean verleden tijd!

Weet iemand van jullie of ik dit gewoon bij de verzekering kan declareren, en zoja: hoe?

• Lord_Dain
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:26:
Nou.. me telefoon is helemaal naar de klote na 3 maanden ongeveer en normaal gebruik!

Jammer genoeg sinds gisterenavond gaat me beeldscherm niet meer aan en is dus mijn iOcean verleden tijd!

Weet iemand van jullie of ik dit gewoon bij de verzekering kan declareren, en zoja: hoe?
Niet als hij buitenshuis is kapot gegaan volgens mij...
Of je moet een aparte telefoonverzekering hebben maar dat lijkt me niet ?
Kan zijn dat jouw verzekeraar wel buitenshuis dekt

Verwijderd

Nee had mijn telefoon niet los ergenst verzekerd.. Geen idee. Jammer. Zal morgen eens bellen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Oei. Nummer zoveel die binnen drie maanden een kaduk/gebarstte scherm heeft :N

Efteling? In een Achtbaan gebeurt ofzo?
Adr01 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 19:16:
Met Dutchgio's rom krijg ik deze score:
[afbeelding]
Heb jij wel V3 dan? Of is dit V2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019

Ja dat kan, bij de inboedelverzekering. Tenminste, als dat in je polis staat. Bij veel inboedelverzekeringen wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
XanderDrake schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:12:
[...]

Oei. Nummer zoveel die binnen drie maanden een kaduk/gebarstte scherm heeft :N

Efteling? In een Achtbaan gebeurt ofzo?
[...]

Heb jij wel V3 dan? Of is dit V2?
Alleen ik heb V3 ;)
Nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al een vervangend touchscreentje kunnen vinden?

Vind hem wel terug op een aantal websites, maar allemaal uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik mag hem terugsturen naar Antelife ... kosten weet ik nog niet ... mag het helaas niet via DHL/UPS doen ivm douane kosten ...

Maar hij word in iedergeval gerepareerd. Nog wel even de koperstickertjes weghalen bij de GPS ;)

Nadeel is natuurlijk wel dat ik weken mijn telefoon kwijt ben ... gelukkig nog mijn S2 :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:54
Bij antelife zit er nu trouwens het blauwe hoesje bij ipv het oranje denk ik. Kreeg net namelijk de blauwe er bij.
De standaard oplader is denk ik een DOA, doet niks. Maar ik heb er 2 extra bij besteld en we hebben al 3 micro-usb opladers thuis. In elk laatje vind je er wel een haha.
Echt een te gekke telefoon. Er zat een bon in de doos waarop stond: value 40$ haha. Doosje is ook niet open gemaakt wat hij was om 4 uur vannacht langs de douane gegaan heb ik gezien.

Ik heb een foto gepost in het levertijden topic.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De hoesjes zijn oranje, blauw en zwart en worden in willekeur verstuurd bij je iocean; het is dus geluk hebben voor je favoriete kleur.
Ik heb zelf de meegleverde oplader ook nog in het doosje zitten, na wat negatieve berichten over de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Momus schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:02:
[...]

Ja dat kan, bij de inboedelverzekering. Tenminste, als dat in je polis staat. Bij veel inboedelverzekeringen wel iig.
Niet als het aan de eigenaar verwijtbaar is en buitenshuis gebeurt.. dan moet je meestal een extra verzekering afsluiten. Ik denk dat je voorzichtig kan stellen dat met je telefoon in de broekzak in de achtbaan redelijk verwijtbaar is naar de eigenaar. Of zie ik dat nou verkeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Lord_Dain op 16-08-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:02
Weet iemand of er een makkelijke manier is om een screenshot te nemen?
Dus liefst zonder app etc. (al 3 apps geprobeerd, steeds lukte het me niet om mijn homescreen te capturen)
Zit nu op de rom van dutchgio (weet niet of dit iets uitmaakt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Lord_Dain schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:
[...]

Niet als het aan de eigenaar verwijtbaar is en buitenshuis gebeurt.. dan moet je meestal een extra verzekering afsluiten. Ik denk dat je voorzichtig kan stellen dat met je telefoon in de broekzak in de achtbaan redelijk verwijtbaar is naar de eigenaar. Of zie ik dat nou verkeerd?
Dat ligt aan de voorwaarden. Mijn Aegon Woon en Vrije tijd pakket dekt schade aan mobiele telefoon gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
L7LYNX schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:59:
Weet iemand of er een makkelijke manier is om een screenshot te nemen?
Dus liefst zonder app etc. (al 3 apps geprobeerd, steeds lukte het me niet om mijn homescreen te capturen)
Zit nu op de rom van dutchgio (weet niet of dit iets uitmaakt...)
Hoi, is dat niet standaard vol down + power knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Ik draai momenteel stock ROM op mijn x7 en heb al verscheidene apps uitgeschakeld (bevroren) via TB. Heeft iemand een lijstje welke apps allemaal kunnen worden stopgezet zonder dat het instabiel wordt?

Wat zijn overigens de echte voordelen van xPosed framework? (-en Gravitybox).

[ Voor 16% gewijzigd door Gruijters op 16-08-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gruijters schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:31:
Ik draai momenteel stock ROM op mijn x7 en heb al verscheidene apps uitgeschakeld (bevroren) via TB. Heeft iemand een lijstje welke apps allemaal kunnen worden stopgezet zonder dat het instabiel wordt?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2327541

Edit: ik heb een probleempje met mn x7. Iets te veel aanpassingen gemaakt aan V3 en nu boot ie niet meer. :(
En ik was m al aan t uploaden, nu duurt het nog even..
Eerst kijken of ik m weer aan de praat kan krijgen, dan testen, dan uploaden en linken met updater app.

[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 16-08-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Gruijters schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:31:

Ik heb wel een lijstje, maar zie zojuist dat ik opeens niet meer in development options kan, dus ik heb iets te veel uitgezet >:) .. zodra het lijstje 'veilig' is, zal ik hem eens posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
xPosed installer gedownload via : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1574401

Simpelweg op install/update klikken nu of moet ik nog iets meer downloaden? Vraag 't ff voor de zekerheid.

@Lord_Dain: Top! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:02
Lord_Dain schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Hoi, is dat niet standaard vol down + power knop?
Volgens mij niet, na 2 minuten geprobeerd te hebben om de 2 knoppen zo goed mogelijk tegelijk in te drukken is het me niet gelukt.
(Ook al ben ik er bijna van overtuigd dat het een paar weken geleden nog wel zo ging...)

En dutchgio om de 1 of andere reden werkt gravitybox helemaal niet bij me. Heb jij enig idee aan wat dat kan liggen?

[ Voor 26% gewijzigd door L7LYNX op 16-08-2013 15:28 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.