Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikoe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:43:
Gisteren per ongeluk iets te hard aan de oplader getrokken toen ik hem uit de muur wou halen, breekt de meegeleverde usa->eu stekker van antelife in tweeën....
Ik heb trouwens het idee dat mijn touchscreen het niet goed doet met hoge temperaturen, ik zit vandaag telkens verkeerd met codes enzo.
edit: het touchscreen doet het niet goed als ik hem via de PC aan het opladen ben..
Dat probleem heb ik ook, bij mijn laptop. Bij de vaste PC dan weer niet. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Komt door wat lekspanning, daar gaat het scherm slecht mee om.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
jemoeder schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:21:
Dan is china post nog sneller dan swiss post! ooomg. Want mijnes is 23/05 verstuurd en op 06/06 in AMS aangekomen dus 07/06 waarsch pas in huis. Nou weet ik zeker dat ik nooit meer swiss post kies. Maar hij komt hopelijk vrijdag kan ik int weekend klooien :))) En tevens voor al die anderen hier die op ons schip zaten.
Je kan ook overdrijven zeg. Je hebt zelf voor de gratis methode gekozen. Met DHL zou hij er in 3 dagen zijn, met bijkomende kosten.

Antelife claimt zelf 15-30 werkdagen. Van 23 mei tot 8 juni zitten 12 werkdagen. Dus dat is zelfs sneller dan de aangegeven tijd.

Chinapost is echt niet beter, de tracking is gewoon even slecht, en de ene keer doet hij er 10 dagen over, de andere keer een maand. Dat is dan mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

XanderDrake

Build the future!

Andi verwacht een prijs van de X7 Elite van rond de $290 internationaal.
http://www.gizchina.com/2013/06/06/iocean-x7-elite/

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb hem! :D

Ik heb zojuist de 3000mAh batterij er in gezet, maar nu blijft hij al een tijdje op 74% hangen, hij staat zelfs uit...
Iemand hier ook last van?

Screenprotector er met moeite opgezet, maar geen bubbels op het scherm, wel wat aan de zijkanten.
Mooi snel dingetje, erg blij mee. :)

Edit:
Wonderbaarlijk, mijn GPS doet het zonder problemen, in a blink of an eye..?
Hoe heten die apps om je GPS mee te testen, met Google Maps heb ik namelijk geen problemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Adr01 op 07-06-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Adr01 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:54:
Edit:
Hoe heten die apps om je GPS mee te testen, met Google Maps heb ik namelijk geen problemen.
Leuk om te lezen dat je er zo enthousiast over bent. Ik ben vooral blij te lezen dat je geen problemen ervaart met de GPS. Graag verneem ik je bevindingen nadat je de testprogramma's hebt gebruikt (zelf weet ik niet hoe ze heten :/ ).

Op youtube heeft een Rus inmiddels een full-hd filmpje gemaakt met de iocean X7. Hier de link. Niet slecht, maar ook niet echt goed. Kleuren zien er wel goed uit, maar het filmpje heeft te veel blokjes zodra hij gaat bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
XanderDrake schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:49:
Andi verwacht een prijs van de X7 Elite van rond de $290 internationaal.
http://www.gizchina.com/2013/06/06/iocean-x7-elite/
Nice! Toch nog meer bang for je buck. Ik hoop alleen dat ze gorilla glass gaan gebruiken, maar dat is voor mij geen deal breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de elite inmiddels gevonden voor 230usd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:49:
Ik heb de elite inmiddels gevonden voor 230usd.
Niet verkeerd, maar bedenk wel dat de verkoopprijs in China rond de USD 244 is. Maar bedankt voor het posten van de link. Ik had hem ook gevonden ;) , maar heb inmiddels veel slechte ervaringen gelezen op het web over spemall. Hier wat gemixte ervaringen. Heeft iemand ervaringen met deze shop?

EDIT:
Nog meer ervaringen over spemall.com.
Hier, hier en hier....

[ Voor 14% gewijzigd door dbzdragon op 07-06-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bestellen met creditcard en je bent volledig verzekert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:41:
Bestellen met creditcard en je bent volledig verzekert.
Ook via Paypall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik weet niet zeker of je creditcard maatschappij dan ook wilt verzekeren. Paypal zelf hoef je in ieder geval niet op te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik je bedanken, ik was er nog niet aan toegekomen om recensies te googlen, maar dat ga ik nu zeker niet meer doen! Ik heb bij wel betrouwbare leveranciers aangegeven hetzelfde artikel goedkoper gezien te hebben. Misschien dat ik daar een interessante reactie op krijg.
dbzdragon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:01:
[...]

Niet verkeerd, maar bedenk wel dat de verkoopprijs in China rond de USD 244 is. Maar bedankt voor het posten van de link. Ik had hem ook gevonden ;) , maar heb inmiddels veel slechte ervaringen gelezen op het web over spemall. Hier wat gemixte ervaringen. Heeft iemand ervaringen met deze shop?

EDIT:
Nog meer ervaringen over spemall.com.
Hier, hier en hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Adr01 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:54:
Ik heb hem! :D

Ik heb zojuist de 3000mAh batterij er in gezet, maar nu blijft hij al een tijdje op 74% hangen, hij staat zelfs uit...
Iemand hier ook last van?

Screenprotector er met moeite opgezet, maar geen bubbels op het scherm, wel wat aan de zijkanten.
Mooi snel dingetje, erg blij mee. :)

Edit:
Ja bij mij hangt de batterij percentage ook, moet altijd rebooten om het te fixen. Getest met 2 batterijen, allebei zelfde resultaat

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04-2018
oomg heb hem ook binnen, hijs zoooo mooi en aan knopje zit aan de zijkant das zoo handig, bij jiayu zit die bovenaan das zo irritant, en ik heb een gratis cover gehad en 2 batterijen, en screen protector en hij is lekker snel en al ingesteld op NL, mooi design, nog mooier dan ik had verwacht, helemaal toppie, van pandawill, topdingetje
en ik hoefde geen eens bij te betalen, van swiss post, er stond op de doos: Daily necessities , met pen , en value $75 en als gift. nou nog die prtector erop doen zonder gekut anders kan ik weer helemaal een nieuwe bestellen *leest tutorials over best way to put on a screen protector*

[ Voor 30% gewijzigd door jemoeder op 08-06-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
ligt t aan mij of kan ik er maar 1 sim in doen, want die gleuf is veels te klein voor die 2e sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:17:
ligt t aan mij of kan ik er maar 1 sim in doen, want die gleuf is veels te klein voor die 2e sim
Das voor een Micro SIM kaartje.
Ik heb mijn normale SIM kaart ook gewoon in SIM2 gestopt, en bellen en 3G werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
kutzooi, ik denk dual sim kan ik er 2 simcards in doen, ist een micro sim omg. , wie heeft er nou een micro sim. kan je micro sims ook halen bij tele 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Je kan hem ook zelf knippen naar een micro sim, kijk even op google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
oja je kan knippen natuurlijk, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:22:
kutzooi, ik denk dual sim kan ik er 2 simcards in doen, ist een micro sim omg. , wie heeft er nou een micro sim. kan je micro sims ook halen bij tele 2 ?
Wie heeft er nou een micro sim... Echt waar? Iedereen tegenwoordig. Bij elk abbonement vanaf zo'n 2 jaar geleden krijg je een sim die zo uit te drukken is naar een micro sim. Beetje overtrokken reactie :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:09:
oomg heb hem ook binnen, hijs zoooo mooi en aan knopje zit aan de zijkant das zoo handig, bij jiayu zit die bovenaan das zo irritant, en ik heb een gratis cover gehad en 2 batterijen, en screen protector en hij is lekker snel en al ingesteld op NL, mooi design, nog mooier dan ik had verwacht, helemaal toppie, van pandawill, topdingetje
en ik hoefde geen eens bij te betalen, van swiss post, er stond op de doos: Daily necessities , met pen , en value $75 en als gift. nou nog die prtector erop doen zonder gekut anders kan ik weer helemaal een nieuwe bestellen *leest tutorials over best way to put on a screen protector*
Zie je wel, Swiss Post is zo slecht nog niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
ok heb mijn simkaart geknipt en hij werkt gewoon, beter dan. En ja weet ik veel dat iedereen een micro simkaart heeft, ik iig niet, ik sluit geen abbos af dus ja.
en ja swiss post is wel okay, ik betaal iig niks extras, heeft 15 dagen geduurd, das neem ik liever swiss post met geen 30€ extra betalen dan DHL waarbij je en voor DHL betaalt en nog 30€ douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Heb hem binnen, wat een toestel, whoo! Prachtig! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 06:44
Waar is de Elite verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 22:48

KWM

Ik heb de meest recente (20-05) officiele rom erop gezet, maar er staat nu geen google play op mijn iocean :( Ik heb diverse apk's van google play gedownload en geinstalleerd, maar google play start niet op. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
ik heb hem met veel moeite geroot en CWM erop gezet. Als ik volume + en aana knop inhou dan zie ik die android mannetje met een rode uitroep teken en wat vage chinese tekens. maar als ik op de aan knop druk dan laat hij wel het CWM menu zien, zal wel aan mij liggen. Nu gaat ik deze custom ROM erop zetten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299255
zijn er nog andere custom ROMS naast die van needrom.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Ik zag zojuist dat de prijs van de Elite bij spemall gestegen is van USD 229 naar USD 299. De Elite is ook in preorder verkrijgbaar bij Pandawill.com. Een Rus claimt hem al in bezit te hebben. Zie de reacties op de product page. Ik weet niet wat ik er van moet geloven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
heeft iemand al de CWM kunnen installeren,want ik heb de mijne via flash tools gedaan ging gewoon goed maar als ik in recovery ga via mobile uncle tools dan zie ik een rode uitroepteken met groen mannetje, heeft iemand dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
dbzdragon schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 16:54:
Ik zag zojuist dat de prijs van de Elite bij spemall gestegen is van USD 229 naar USD 299. De Elite is ook in preorder verkrijgbaar bij Pandawill.com. Een Rus claimt hem al in bezit te hebben. Zie de reacties op de product page. Ik weet niet wat ik er van moet geloven. |:(
Die Rus mag dan een video-review uploaden, ik geloof er weinig van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-10 22:59
@jemoeder.
Ik kreeg de CWM niet voor elkaar. de Root wel trouwens.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Iemand weet hoe ik die .mpo files kan openen zodat ik ze zo mooi krijg al op de telefoon zelf. .mpo files komen als je foto's maakt vanuit de multi angle modus zodat je mooi om je heen een beeld kan krijgen, datzelfde wil ik op de pc hebben iemand die weet hoe ik dat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik kon de Flash Tool niet aan de praat krijgen, sinds ik er naar vroeg nog geen antwoord voor gekregen, maar zo heb ik het uiteindelijk opgelost:
Adr01 in "[iOcean X7] Rooten en Custom ROM's"
(Zie de Edits ;) )

Ik blijk wel serieus problemen te hebben met het opladen van de batterijen...
Meerdere malen rebooten/uit en aan zetten, batterij er in en er uit halen heeft geen zin.

Nu zit de 2000mAh vast op 46% (eerst op 48%...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Dat met de batterij heb ik ook, hij geeft wel aan dat die oplaad, maar ik vraag me af hoeveel er dan bijkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Adr01 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:14:
Ik kon de Flash Tool niet aan de praat krijgen, sinds ik er naar vroeg nog geen antwoord voor gekregen, maar zo heb ik het uiteindelijk opgelost:
(Zie de Edits ;) )
Hoeveel topics zijn er wel niet omtrent de iocean op dit forum? Van deze was ik niet op de hoogte. Kunnen we niet alle topics in de eerste post plaatsen? Zo mist niemand wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM

KWM

jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 16:44:
ik heb hem met veel moeite geroot en CWM erop gezet. Als ik volume + en aana knop inhou dan zie ik die android mannetje met een rode uitroep teken en wat vage chinese tekens. maar als ik op de aan knop druk dan laat hij wel het CWM menu zien, zal wel aan mij liggen. Nu gaat ik deze custom ROM erop zetten:
zijn er nog andere custom ROMS naast die van needrom.com ?
Ik heb deze er al op gehad en ik kan je deze niet aanraden: veel vastlopers en daardoor moet ik steeds mijn x7 uit- en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
Okay thanks, welke ROM raad je aan ? Ik kan er niet veel vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
Ik heb de Flash Tool en de CWM nu WEL aan de praat gekregen, nu kan ik eindelijk via de SD kaart installen. Bij wie het niet is gelukt en dit wel wil:

Ik download de flash tool: SP_Flash_Tool_v3.1304.0.119
als je een andere versie hebt lukt het flashen al niet, foutmeldingen (had ik dus de hele dag) je moet echt met die versie werken.
Toen heb ik de versie van 20-5 oficiele, geinstalled via die Flash Tools. (chinees) Gedownload van die link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299255. Als die opstart is alles int chinees, dan ga je naar instellingen en naar het A tje. Daar naar NL zetten.
Die Flash Tool is echt een bitc* want je moet drivers downloaden, ik raad je aan de PDAnet.exe te downloaden, staat ook op: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299255
dan herkent je pc je iocean en kan je gaan flashen met die flashtool. Anders kan je gelijk al stoppen.
Ik heb ook nog een andere tool van die drivers geinstalled dus 1 van de 2 heeft gewerkt.
Dan moet je je mobiel uitzetten, dan zooi importeren in die flashtool (vraag me maar hoe dat precies werkt) en dan op download klikken. dan op YES, en dan gaat ie zoeken. dan connect je je mobiel met je pc, batterij er eerst uit, en als je een usb geluidje hoort op je pc, dan gauw die batterij er in doen en dan gaat die flash tool allemaal lauwe kleurtjes geven, opt einde istie groen en zit je goed en ben je klaar.

Dan de CWM, hier ook veel mee gekut. Ik had die hele tutorial gedaan van hier:
werkt voor geen meter bij mij. Dus ik heb maar van iemand een recovery.img gedownload: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=41417427
deze sla je op je bureaublad, dan install je mobileuncle apk van de market, en dan doe je Update Recovery en pak je deze en dan start ie op 2 x en dan istie goed geinstalled. Bij die andere CMW recoverys werkte die gewoon niet, kreeg ik die android mannetje met uitroepteken.

Bij wie het niet werkt, ask me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM

KWM

De laatste twee op de volgende pagina: http://www.needrom.com/?s=iocean&sa=search&scat=0
De enerlaatste is de officiele en de laatste een aagepaste van de officiele. Ik ben tevreden over beide, menu's gaan vloeiend. Alleen zit de google play store er niet bij :S Volgens mij ben ik de enige want niemand anders heeft dit gemeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
KWM schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:31:
De laatste twee op de volgende pagina: http://www.needrom.com/?s=iocean&sa=search&scat=0
De enerlaatste is de officiele en de laatste een aagepaste van de officiele. Ik ben tevreden over beide, menu's gaan vloeiend. Alleen zit de google play store er niet bij :S Volgens mij ben ik de enige want niemand anders heeft dit gemeld :(
Niet? ok wacht ik ga hem ff installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM

KWM

jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:47:
[...]

Niet? ok wacht ik ga hem ff installen
Thanks, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
je hebt gelijk, geen market, zo gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM

KWM

jemoeder schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:04:
je hebt gelijk, geen market, zo gaar
Oke, inderdaad vervelend. Wat ook bizar is, is als ik 'm nu aansluit op de pc dan gaat de telefoon "flippen": android gaat dan zijn eigen gangetje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
oh ja bij mij dan weer niet. Ik heb nu MobileUncle Tools gedownload van t internet , de apk, geinstalled, en dan opstarten in recovery, dan kan je zeg maar weer een andere Rom installeren die op je SD kaartje staat want deze ROM is niet wat ik zoek zeg maar :P Ik install gewoon die 20-5 versie zeg maar, van needrom, die update versie. Die lijkt me het beste..
Ok ik kan hem nu opeens niet meer installeren oomg, krijg die rode uitroep teken weer. Install even een andere custom ROM die doet t wel. Oja laat maar die 20-5 versie moest je via flash tools installen, ik dacht al.

[ Voor 38% gewijzigd door jemoeder op 08-06-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
http://www.4shared.com/zi...rcteam_ousheng_x7_S4.html

Aan de rechterkant zie je de ROMS die er zijn voor de Iocean X7. Zijn er al wat, er is ook al een CM Nightly.

http://chinamobiles.org/s...-Rooten-Recovery-amp-ROMs

Hierbij geven ze aan dat de mrcteam_ousheng_x7_S4 de beste ROM is ook voor je GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Een duidelijkere hint misschien:

^ Bovenstaande topic is voor Root en Custom Roms.

En ik gaf in dat topic ook aan dat ik die S4 rom af raad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jemoeder
Ok sorry had dat topic nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het uit of de Playstore er wel of niet opstaat? Je kan de .apk gewoon downloaden en dan installeren, niks lastigs aan. Geen root of CWM nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM

KWM

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:01:
Wat maakt het uit of de Playstore er wel of niet opstaat? Je kan de .apk gewoon downloaden en dan installeren, niks lastigs aan. Geen root of CWM nodig.
Dat heb ik ook gedaan, meerdere zelfs, maar de playstore start om een of andere reden niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KWM schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:04:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, meerdere zelfs, maar de playstore start om een of andere reden niet op.
Dat is raar, probeer anders een versie van voor de nieuwe layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Net even het geluid met een Technics RPDH1200 getest, had het een stuk beroerder verwacht voor een telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
EdwinnR schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:18:
Dat met de batterij heb ik ook, hij geeft wel aan dat die oplaad, maar ik vraag me af hoeveel er dan bijkomt?
Ik heb geen idee, maar ik kan zo dus mijn iOcean X7 niet gebruiken.
Hij laad helemaal niet op, dus staat hij nu op 1%. :/

Ik heb beide mijn normale (0.5A) en rode (1A) USB poorten gebruikt. En ook mijn HTC Wall USB Charger (1A).
Dus daar zou het niet aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
[...]

Je hebt meer nodig dan alleen de playstore.apk zelf.
Ook moet je m installeren als systeemapp, en niet als gebruiker. Simpel installeren werkt dus niet.
Plaatsen in system/app en permissies goed zetten.
Flash Gapps. Dan heb je alles, en is ook veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:19:
[...]

Je hebt meer nodig dan alleen de playstore.apk zelf.
Ook moet je m installeren als systeemapp, en niet als gebruiker. Simpel installeren werkt dus niet.
Plaatsen in system/app en permissies goed zetten.
Flash Gapps. Dan heb je alles, en is ook veel makkelijker.
Ik heb het anders altijd zo gedaan. Bij de nieuwe MIUI's zaten de gapps niet meer en die wilde ik hebben, dus daarom downloadde ik gewoon de .apk van de Playstore, en dat installeerde ik dan via de filemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Adr01 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:14:
[...]

Ik heb geen idee, maar ik kan zo dus mijn iOcean X7 niet gebruiken.
Hij laad helemaal niet op, dus staat hij nu op 1%. :/

Ik heb beide mijn normale (0.5A) en rode (1A) USB poorten gebruikt. En ook mijn HTC Wall USB Charger (1A).
Dus daar zou het niet aan kunnen liggen?
Oei dat klinkt niet best. :/ Ik laat mijne nu leeglopen hij is op 14% en dan bekijk ik het of die het gaat doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Dezelfde batterij is nu gelukkig wel weer aan het opladen, hij is ondertussen op 54%.
Maar hij heeft moeite om te gaan opladen, misschien zit er iets los?
Want hij stopte ineens met opladen rond 48%... (Hij zei dat hij wel opladen, maar hij ging niet omhoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Hoe snel laad die op? Hoeveel procent erbij per hoeveel min?

Mijne is leeg en nu aan het opladen, blijft op 2% hangen, maw. laad niet op volgensmij.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Dit wilde ik net gaan bij houden. :P
Ik keek net om 22:53 - 72%.
Hij hangt aan een HTC 1A wall usb charger.

[ Voor 21% gewijzigd door Adr01 op 08-06-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
4% nu! Hopelijk gaat die zo door. Maar 2% in 4 min zou 200 = 3 uur en 20min opladen betekenen, wel erg veel..

EDIT: 7%, dat betekent 5% in 11 minuten. Zou betekenen dat het langer dan 2 uur duurt om hem geheel op te laden.. Weet niet of dit normaal is?

[ Voor 49% gewijzigd door EdwinnR op 08-06-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
@EdwinnR: Hoeveel Ampere is je oplader? Misschien te weinig stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
EdwinnR schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:04:
4% nu! Hopelijk gaat die zo door. Maar 2% in 4 min zou 200 = 3 uur en 20min opladen betekenen, wel erg veel..
Mijn ipad doet er een uur of 4 over, maar die heeft dan ook een batterij van 10.000mah.
Maar voor 2.000mah is dat wel erg lang...
Heb je geen 2e batterij gekregen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:13:
[...]
Mijn ipad doet er een uur of 4 over, maar die heeft dan ook een batterij van 10.000mah.
[...]
10.000mah, serieus? Flinke batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
84% - 23:13
Dit is trouwens op mijn 2000mAh batterij.

Daarna zal ik het proberen en bijhouden in een excel ofzo met mijn andere 2000mAh batterij en 3000 mAh batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
dbzdragon schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:12:
@EdwinnR: Hoeveel Ampere is je oplader? Misschien te weinig stroom?
Had hem in de PC hangen, doe het nu met de bijgeleverde (0.2 A maar staat niet op of het input of output is). Daarnaast heb ik nog een samsung liggen met 0.15A input en 0.7A output.

Edit: @Adr01 hoeveel input/output heeft die van jou?

[ Voor 7% gewijzigd door EdwinnR op 08-06-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
EdwinnR schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:16:
[...]
Had hem in de PC hangen, doe het nu met de bijgeleverde (0.2 A maar staat niet op of het input of output is). Daarnaast heb ik nog een samsung liggen met 0.15A input en 0.7A output.
OK. Adr01 gaf aan dat hij een HTC charger gebruikt van 1A. Ik weet niet wat die telefoon maximaal mag hebben, maar misschien kan het wel daar aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Hij zit nu op 11%, dus 2% erbij in 5 minuten via de bijgeleverde oplader. Dat vind ik wel erg sloom, dat zou betekenen dat ik minstens 2 uur moet opladen. Kan me het moeilijk voorstellen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik heb (volgens mij van iemand hier op Tweakers) gehoord dan die oplader van iOcean ineens aan de Van Nelle begon. ;)

Ik houd hem lekker veilig in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Hmm, had verwacht dat dat de beste optie zou zijn. Dan pak ik wel de lader voor de Galaxy S2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
dbzdragon schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:14:
[...]

10.000mah, serieus? Flinke batterij.
Doordat het scherm nogal veel batterijpercentages opvreet, heeft Apple er een behoorlijk grote batterij in gedaan. De kritiek hierop was vervolgens dat het opladen vrij lang duurt, en de ipad vrij zwaar is.
Met de helderheid op 20-30%(binnenshuis voldoende) te zetten, laadt ik m om de dag 's nachts op, ik haal er 18 uur screen-on tijd mee, met wifi 24/7 aan.
Opladen duurt wel even, zo heb ik ook een langere chinese kabel, want de originele is maar 90cm(en daar betaal je dan 500 euro voor) maar die levert te weinig stroom om de ipad op te laden bij hevig gebruik. ;)
Dus als ik dan nog 2% over heb en speel een game, dan wil ie wel eens uitvallen, omdatde stroomtoevoer niet voldoende is. Dan maar de ortere kabel en 4 uur oplaadtijd. 'S nachts merk je er niks van en de batterijduur is perfect.

Tot zover mijn ervaringen met chinese opladers..
Voor de problemen met de batterij van de iocean: probeer eens een andere adapter, maar ook andere kabel.
Usb poorten in de computer leveren over het algemeen al niet zoveel stroom.
Gebruik je adapter en kabel van een in Nederland verkrijgbare telefoon.
95% van de tablets en telefoons heeft micro-usb tegenwoordig, alleen Appeltjes niet zover ik weet. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 08-06-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Hij gaat gelukkig door.
92% - 23:40
Ik krijg een groene LED. :)

Daar over trouwens.. Ik krijg enkel rood en groen als led licht?
Ik zou graag per notification een aparte kleur willen hebben.

Er wordt met blauw geadverteerd:
Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/2s691c7.jpg

Edit:
Toen ik om 00:01 keek was hij 100%, maar kan natuurlijk daarvoor al op 100% zijn geweest.

Edit2:
Ik heb nu de 3000mAh er in, en laat hem opladen via de HTC 1A oplader.
Hij had nog 50%. Over een half uur kijk ik wel of hij iets is opgeladen, anders hem er maar weer een paar keer in en uit halen?

Is er trouwens niet ergens een (betaalbare) losse accu oplader?

Edit3:
66% - 0:47
76% - 01:03
Na 20 minuten is 10% misschien niet veel, maar het gaat hier wel om een 3000mAh batterij. ;)
99% - 01:49
99% - 02:09... :S
99% - 02:18 Volgens mij is het weer zo ver..?

Naja.. 2de 2000mAh batterij er in dan maar.
Deze had ik nog helemaal niet gebruikt, hij zat op 65%. (02:43)

Als deze ook oplaad, dan is volgens mij het probleem ineens nihil geworden.
P.S. De iOcean oplader levert ook 1A (1000mA = 1A).

68% - 02:48
80% - 03:09

[ Voor 69% gewijzigd door Adr01 op 09-06-2013 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
Gaat nog niet snel met opladen. 40% erbij in 1 uur tijd met een 0.7A output (Galaxy S2 oplader)..

Als ik dat van Adr01 bereken 15% (80-65%) in 26 minuten, is dat niet sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp raden jullie aan om niet de meegeleverde oplader van Iocean X7 te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Niet gebruiken nee. Ik kijk altijd uit met goedkope adapters.
http://www.righto.com/201...rger-and-why-you.html?m=1

Het beste is dus om een fatsoenlijke charger te gebruiken. Het liefst van een a merk. Bv Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
[...]

Dat probleem heb ik ook gehad, niet op een iocean maar op me xiaocai g6 maar ik denk dat de oplossing hetzelfde is. Gapps flashen wou niet werken en playstore via apk wou niet opstarten, toen van mijn verkoper deze link gekregen. http://pan.baidu.com/shar...d=717604844&uk=4231506795
Nadat ik de loginserviceapk had geinstalleerd deed de playstore het al bij mij. Probeer het eens met deze apk's zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samiej6 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:09:
Niet gebruiken nee. Ik kijk altijd uit met goedkope adapters.
http://www.righto.com/201...rger-and-why-you.html?m=1

Het beste is dus om een fatsoenlijke charger te gebruiken. Het liefst van een a merk. Bv Samsung.
Thanks! Was hier helemaal niet van op de hoogte, dat het zelfs je touchscreen aantast, bizar. Dan ga ik maar naar zo'n charger kijken, de kabel die meegeleverd is om te koppelen aan de Iocean kan ik wel gebruiken lijkt me? Heb je een specifieke suggestie mbt een samsung adapter die ik wellicht kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:26:
[...]

Thanks! Was hier helemaal niet van op de hoogte, dat het zelfs je touchscreen aantast, bizar. Dan ga ik maar naar zo'n charger kijken, de kabel die meegeleverd is om te koppelen aan de Iocean kan ik wel gebruiken lijkt me? Heb je een specifieke suggestie mbt een samsung adapter die ik wellicht kan aanschaffen?
Gewoon even bij de mediamarkt even kijken naar de opladers. Daar zal zeker wel wat goeds hangen.
Ik gebruik zelf mijn oude lader van m'n S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
Adr01 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:43:

Is er trouwens niet ergens een (betaalbare) losse accu oplader?
deze of deze of deze
heb nog nooit wat besteld op Aliexpress, en ik wacht even af of ik daadwerkelijk 2 accu's krijg.

edit:

deze met EU adapter bij DX met polariteit detectie

en deze ook van DX.

beide hebben positieve reviews

[ Voor 18% gewijzigd door _hein_ op 09-06-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
iemand deze oordopjes al besteld?
http://www.antelife.com/o...rphone-for-iocean-x7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
De Extreme versie (2GB en Turbo versie van de chip) is nu in de presell bij zowel Antelife als Pandawill, beiden rond de $300 (€235 volgens Antelife). Iemand al een preorder gedaan?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die zitten toch standaard bij je iocean?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _hein_
dutchgio schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:01:
[...]

oops.. :+ maar ik heb hem ook nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinnR
[...]

Bij mij zaten ze er niet bij.. Maarja, heb er ook geen belang bij, als audiofiel vind ik dat geluid toch veel te mager. :9

[ Voor 23% gewijzigd door EdwinnR op 09-06-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 10:22
[...]

Bij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
[...]

Ik was verbaasd dat ze er niet bij zaten, kost denk ik zo'n 10 cent om te maken. Bij mijn Zopo C2 wel netjes erbij gekregen. Maar de kwaliteit van die standaard oortjes is niet al te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Ik zou ze ook niet willen, zonde van het materiaal.
Gewoon lekker een echte headset of oortjes kopen.

Edit:
Komen er nog flip covers voor de iOcean?

Die hoesjes van Aliexpress zijn het allemaal net niet.
Ik zou graag naast de screen protector toch iets voor mijn scherm hebben indien een puntig voorwerk zoals een knoop of rits ofzo..

[ Voor 54% gewijzigd door Adr01 op 09-06-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 09:55
Heb de gok ook gewaagd en een X7 met 3000mah batterij besteld. 174eu is toch geen geld voor een toestel als deze. Heeft iemand toevallig een foto van hoe de X7 eruit ziet met een 3000mah batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Daar zal ik zometeen eens foto's van maken, want dat vond ik wel slim van ze.

Edit:
Het Picassa album:
https://picasaweb.google....hkey=Gv1sRgCPbqzuLkmPXmWQ

Edit: Opmerkingen onder de foto's gezet. :)

[ Voor 56% gewijzigd door Adr01 op 09-06-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 09:55
Adr01 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:00:
Daar zal ik zometeen eens foto's van maken, want dat vond ik wel slim van ze.

Edit:
Het Picassa album:
https://picasaweb.google....82808092113/IOceanX7Sizes
Link werkt niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
Sorry hij was alleen voor mij zichtbaar, nu is hij zichtbaar voor iedereen met een link. ;)

Edit:

[ Voor 36% gewijzigd door Adr01 op 09-06-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
Adr01 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:18:
Sorry hij was alleen voor mij zichtbaar, nu is hij zichtbaar voor iedereen met een link. ;)

Edit:
Valt reuze mee, zeker omdat er auotmatisch een goede case omheen zit. Ook handig dat de camera niet meer uitsteekt. Als ik mijn iOcean nog had zou ik die case zeker kopen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gingerbread op 09-06-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Gingerbread schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:27:
[...]
Valt reuze mee, zeker omdat er auotmatisch een goede case omheen zit. Ook handig dat de camera niet meer uitsteekt. Als ik mijn iOcean nog had zou ik die case zeker kopen :P
Ik had je product review gelezen over de iOcean. Mooi stuk en je hebt het toestel een goede beoordeling gegeven. Mag ik vragen waarom je, ondanks de goede review, hebt besloten de iOcean weg te doen? Ik heb hem namelijk in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb een vraagje. Bij iedere aanbieder, behalve bij android-sale.com, staat dat de iocean x7 2gb RAM, 32gb ROM en de 13 mp camera heeft, terwijl de rest van de aanbieders slechts 1gb RAM, 4 gb ROM en 8mp camera heeft. Kan iemand die de iocean x7 bij android-sale.com heeft gekocht misschien bevestigen dat de door hun opgegeven specs kloppen en eigenlijk dus dat zijn over de beste versie beschikken....

Ik heb de link gebruikt die door de TS is gegeven, dus ik heb waarschijnlijk niet per ongeluk de premium of elite versie voor mijn neus gekregen - > er staat ook dat je maar een 2000mah batterij hebt, dus denk dat het dan wel om de youth gaat. Zijn de premium en elite versie trouwens niet gewoon hetzelfde alleen dan met een amdere naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moh.moh schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:46:
Ik heb een vraagje. Bij iedere aanbieder, behalve bij android-sale.com, staat dat de iocean x7 2gb RAM, 32gb ROM en de 13 mp camera heeft, terwijl de rest van de aanbieders slechts 1gb RAM, 4 gb ROM en 8mp camera heeft. Kan iemand die de iocean x7 bij android-sale.com heeft gekocht misschien bevestigen dat de door hun opgegeven specs kloppen en eigenlijk dus dat zijn over de beste versie beschikken....

Ik heb de link gebruikt die door de TS is gegeven, dus ik heb waarschijnlijk niet per ongeluk de premium of elite versie voor mijn neus gekregen - > er staat ook dat je maar een 2000mah batterij hebt, dus denk dat het dan wel om de youth gaat. Zijn de premium en elite versie trouwens niet gewoon hetzelfde alleen dan met een amdere naam?
2gb, 32gb is de iOcean X7 Extreme/Elite. Die is alleen nog in pre-sale en wordt nog nergens uitgeleverd. De normale/Youth versie heeft 1gb ram, 4gb rom. Dat is ook de versie die iedereen hier heeft dus. (inclusief ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
1GB ram+ 4 GB rom (youth)
2GB ram + 32GB rom (premium)
2GB ram + 32 GB rom + snellere MT 6589T (elite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Waarom zegt iedereen tegen het opslag geheugen Read Only Memory? Waarom zou je 32GB ROM willen hebben? Dat zou totaal nutteloos zijn.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:17

XanderDrake

Build the future!

-The_Mask- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:54:
Waarom zegt iedereen tegen het opslag geheugen Read Only Memory? Waarom zou je 32GB ROM willen hebben? Dat zou totaal nutteloos zijn.
Een conventie die gegroeit is van toen smartphones echt nog een ROM hadden, als je een andere versie van het OS erop wilde zetten moest je de handel flashen. ROM en RAM zijn makkelijker uit elkaar te halen en iedereen hier weet wat er mee bedoelt wordt.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-The_Mask- schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:54:
Het huidige NAND flash geheugen in telefoons is technisch gezien een vorm van EEPROM, een type ROM dat meermaals overschreven kon worden door het gebruik van hogere voltages. De correcte term zou dan EEPROM zijn maar dat wordt eigenlijk alleen gebruikt voor EEPROM dat niet flash geheugen is.
De term ROM zou je kunnen zien als een benaming voor geheugen in elektrische apparaten dat non-volatile is maar dat is technisch gezien niet juist. Die naam is echter blijven kleven en wordt inderdaad onjuist gebruikt in deze situaties.

Ditzelfde geld voor de term RAM, dat is een term die we gebruiken voor volatile geheugen maar is feitelijk onjuist. RAM geheugen kan prima non volatile zijn. Immers veel ROM geheugen is in feite ook RAM. En wat wij tegenwoordig RAM geheugen noemen is in feite DRAM en eigenlijk geen RAM meer.

Resumerend, we gebruiken ROM en RAM als termen voor voor respectievelijk non-volatile en volatile geheugen terwijl het technisch gezien onjuist is. ROM kan eigenlijk ook RAM zijn en strikt gezien gebruiken moderne telefoons noch ROM noch RAM geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Niet online
Nou dat is duidelijk! Ik vond de kwalificatie ROM ook al zo vreemd. Bedankt voor de uitleg.

Heeft iemand trouwens deze ROMS (om maar even meer verwarring te zaaien ;) ) uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:38:
[...]

Het huidige NAND flash geheugen in telefoons is technisch gezien een vorm van EEPROM, een type ROM dat meermaals overschreven kon worden door het gebruik van hogere voltages. De correcte term zou dan EEPROM zijn maar dat wordt eigenlijk alleen gebruikt voor EEPROM dat niet flash geheugen is.
De term ROM zou je kunnen zien als een benaming voor geheugen in elektrische apparaten dat non-volatile is maar dat is technisch gezien niet juist. Die naam is echter blijven kleven en wordt inderdaad onjuist gebruikt in deze situaties.

Ditzelfde geld voor de term RAM, dat is een term die we gebruiken voor volatile geheugen maar is feitelijk onjuist. RAM geheugen kan prima non volatile zijn. Immers veel ROM geheugen is in feite ook RAM. En wat wij tegenwoordig RAM geheugen noemen is in feite DRAM en eigenlijk geen RAM meer.

Resumerend, we gebruiken ROM en RAM als termen voor voor respectievelijk non-volatile en volatile geheugen terwijl het technisch gezien onjuist is. ROM kan eigenlijk ook RAM zijn en strikt gezien gebruiken moderne telefoons noch ROM noch RAM geheugen.
Ik zeg gewoon maar rom en ram, ik zou niet weten welke term ik zou gebruiken ddr2/3 ram vindt ik te lang ;) Ik zie dat de eerste smartphone(s) onder de 200 euro met de MT 8589 al leverbaar zijn http://www.pandawill.com/...roid-42-white-p75741.html Ik zou hem niet kopen omdat ik van een krachtigere en duurdere smartphone zoals deze die wat meer toekomst-proof is wel 2GB ram verwacht! (Overclocken kost geen geld voor Mediatec/iocean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samiej6
  • Niet online
Iemand de face beautify functie van de camera al uitgeprobeerd? :'-)
Heb er al veel mensen mee kunnen laten lachen :p

Blijft toch bizar wat ze uitvinden daar in China, haha
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.