SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Gewoon even zoeken op "battery calibrator" in de play store en downloaden en de instructies volgen.Siefat schreef op maandag 03 juni 2013 @ 02:59:
[...]
Ik heb eerder een vage battery stat. Als ik me telefoon van de lader haal issie 100% als ik het daarna direct reboot heb ik opeens 30%.... Voor de rest een prima telefoon maar weet iemand hoe ik dit kan fixen?
ps: front camera zuigt ballen
http://www.htcmania.com/showthread.php?t=612133
Ga ik nu ff meteen doen, bedankt voor de link.Samiej6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:47:
Iemand hier dit al geprobeerd?
~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~
Verwijderd
Heb je deze geprobeerd?:Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:37:
Zojuist de laatste custom-aangepaste-officiele rom van Needrom voor de X7 geinstalleerd, nu first-boot... ik ben benieuwd. Schijnt al wat GPS verbeteringen ingebakken te hebben.
http://forum.xda-develope...read.php?t=2177023&page=8 / http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7/#comment-6231
Verwijderd
Nee, die jij aanhaalt is al even oud.
Deze heb ik geinstalleerd:
http://www.needrom.com/mobile/iocean-x7-10/#comment-6240
Enige probleem dat ik vind is geen normaal android keyboard,alleen een of ander chinees ding. Onzinnig, daar heb je zo niks aan, dus met wat google werk het std keyboard weer geinstalleerd met de volgende link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1964814
Lijkt zo op t eerste gezicht prima en snel te werken, deze rom
Nou, ik heb het gedaan, het duurde ff, maar nu heb ik binnen 1.5 minuut een fix!!!!!!Samiej6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:47:
Ik zal wel snel ff een youtube video uploaden hierover.
Verwijderd
Heel graag, dan ga ik het ook uitvoeren!HackingDutchman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:37:
[...]
Nou, ik heb het gedaan, het duurde ff, maar nu heb ik binnen 1.5 minuut een fix!!!!!!![]()
![]()
Ik zal wel snel ff een youtube video uploaden hierover.
anderhalve minuut is trouwens nog steeds vrij waardeloos, maar vooruit, 't is beter dan de nevernooit een fix die ik nu heb.
Tja, niet iedereen heeft even een stukje koper van een oude mobiel paraat dus die vlieger gaat niet op bij mij en velen.
Nou, mijn nexus 7 doet er van binnen ook een 2/4 minuten over voor die een fix heeft.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:41:
[...]
Heel graag, dan ga ik het ook uitvoeren!
anderhalve minuut is trouwens nog steeds vrij waardeloos, maar vooruit, 't is beter dan de nevernooit een fix die ik nu heb.
Verwijderd
Misschien even de vertaling plaatsen, aan een spaanse zin hebben we natuurlijk niet zo veeljemoeder schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:42:
'me acorde que tenia una pantalla rota de un iphone 3gs de un amigo'
Tja, niet iedereen heeft even een stukje koper van een oude mobiel paraat dus die vlieger gaat niet op bij mij en velen.
Samiej6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:47:
Ja idd, ik kan spaans dus here we go:Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:49:
[...]
Misschien even de vertaling plaatsen, aan een spaanse zin hebben we natuurlijk niet zo veel
Una vez esto, probe con papel de aluminio y parece que cogia mas señal, pero poca cosa, entonces, me acorde que tenia una pantalla rota de un iphone 3gs de un amigo, siempre me quedo algunas cosas por si acaso y mira, me ha servido, y pude sacar una especie de pieza de cobre flexible,aqui la pieza:
één keer dit proberen, met aluminiumpapier en het blijkt dat je beter signaal hebt, maar niet zo heel goed. Ik kon me herinneren dat een vriend van me een kapotte 3gs iphone had, altijd heb ik zulke dingen voorzieen en kijk eens, het heeft me gediend, en ik kon een stukje koper ervan halen en hier het stukje:
Ik heb dit ook net uitgevoerd. Had dat artikel vorige week ook al gelezen op die website. Heb het gedaan met een dun koper plaatje van zo'n 1mm dik, ten grote van een normale sim kaart.Samiej6 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:47:
De nauwkeurigheid is nu van ~20meter naar ~5meter gegaan. Ook merk ik dat het signaal van de satellieten beter is, en ik een snellere fix heb (binnen 60 sec). In de bus kon ik eerst helemaal geen signaal krijgen, en nu ontvang ik 4 tot 8 satellieten.
Wees wel voorzichtig met het losmaken van de antenne. Die was bij mij bijna afgebroken

[ Voor 16% gewijzigd door zwittrooper op 04-06-2013 08:42 ]
Super, was zelf te bang om het te proberen.HackingDutchman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:57:
video over hoe ik die gps antenne heb gefixt upload ik morgenochtend
Is dat witte een soort klepje, of zit dat vast aan de originele antenne?
Dank! Spannend want het ziet er kwetsbaar uit allemaalHackingDutchman schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:57:
video over hoe ik die gps antenne heb gefixt upload ik morgenochtend
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik heb het inderdaad op zo'n zelfde manier gedaan. Ik heb alleen geen aluminium folie gebruikt, en alleen koper.
Op de een of andere manier blijven bij mij de standaard meegeleverde wallpapers een veel scherper geven dan alles dat ik via internet vind.
Google Play: Full HD WallpapersSamiej6 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:52:
Hebben jullie ook zo'n moeite om leuke achtergronden te vinden met de juiste (2160x1920?) resolutie?
Op de een of andere manier blijven bij mij de standaard meegeleverde wallpapers een veel scherper geven dan alles dat ik via internet vind.
Inclusief gratis malware. Althans, hij kan je GPS positie uitlezen, contacten uitlezen, telefoonnummers bellen, actieve apps achterhalen en je camera aanzetten wanneer hij wilt.
Lijkt me niet nodig voor een wallpaper app.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lijkt me sterk met zon hoge rating. Zitten vast veel mensen met android virus scanner die niets hebben gemerkt.Tsurany schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:03:
[...]
Inclusief gratis malware. Althans, hij kan je GPS positie uitlezen, contacten uitlezen, telefoonnummers bellen, actieve apps achterhalen en je camera aanzetten wanneer hij wilt.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Die permissies in apps kloppen wel vaker niet.Tsurany schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:03:
[...]
Meer dan 1.000 beoordelingen en een gemmiddelde beoordeling van 4,8 sterren leek me wel betrouwbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 04-06-2013 13:13 ]
Dat de app zo'n hoge rating heeft komt omdat iedere halve gek vijf sterren kan geven. Zijn de wallpapers leuk? Hop vijf sterren. Wat op de achtergrond gebeurt weet niemand. Denk dat de voorzichtige mensen hem niet eens zullen installeren en dus ook niet raten.
Ik vraag me af, zeg jij dit van exact elke app met één niet direct te begrijpen permissie?Tsurany schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:15:
Als die permissies niet kloppen moet de developer dat aanpassen. Als ik zo'n app zie die niet uitlegt waarom hij die permissies nodig heeft installeer ik hem niet. Voor hetzelfde geld upload hij al je contacten naar zijn server toe, dat risico wil ik niet lopen.
Dat de app zo'n hoge rating heeft komt omdat iedere halve gek vijf sterren kan geven. Zijn de wallpapers leuk? Hop vijf sterren. Wat op de achtergrond gebeurt weet niemand. Denk dat de voorzichtige mensen hem niet eens zullen installeren en dus ook niet raten.
Ben je wel effe bezig.
Zijn er toch meer dan 1000 gekken die ervoor hebben gezorgd dat het gemmidelde 4.8 uit 5.0 is.Tsurany schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:15:
Als die permissies niet kloppen moet de developer dat aanpassen. Als ik zo'n app zie die niet uitlegt waarom hij die permissies nodig heeft installeer ik hem niet. Voor hetzelfde geld upload hij al je contacten naar zijn server toe, dat risico wil ik niet lopen.
Een beetje alertheid is goed, maar je kunt ook doorslaan.
Juist de wallpaper apps staan er om bekend dat ze data van gebruikers verkopen die ze niet op al te eerlijke wijze verzamelen.XanderDrake schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:35:
[...]
Ik vraag me af, zeg jij dit van exact elke app met één niet direct te begrijpen permissie?
Ben je wel effe bezig.
En dat is precies waarom er nog zoveel malware in de wereld is. Een app die alle alarmbellen moet laten rinkelen wordt volledig goedgekeurd omdat er 1000 mensen zijn die een hoge rating geven, dat is heel erg laks met beveiliging omgaan.dutchgio schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:39:
Zijn er toch meer dan 1000 gekken die ervoor hebben gezorgd dat het gemmidelde 4.8 uit 5.0 is.
Een beetje alertheid is goed, maar je kunt ook doorslaan.
Apple controleerd veel beter, daar kan google met zijn open playstore - en alle gevolgen van die daarbij horen- nog van leren.
Nadeel is dat ios compleet afgeschermd is, ook niet perfect.
Ik vind zelf dat je wel een beetje na kunt denken voordat je iets installeert. Dit geldt voor alle applicaties die er zijn. En dat is geen doorslaan.
[ Voor 27% gewijzigd door UrbanSnEAky op 04-06-2013 17:44 ]
hier staan ook wel leukeSamiej6 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:52:
Hebben jullie ook zo'n moeite om leuke achtergronden te vinden met de juiste (2160x1920?) resolutie?
In dat lijstje (onder de wallpapers) staat wel google 1080x19020 phone
bijvoorbeeld:
http://interfacelift.com/...bealeyriver_2160x1920.jpg
edit: niet bij alle wallpapers zie ik nu
[ Voor 11% gewijzigd door _hein_ op 04-06-2013 20:05 ]
Ik heb ook Telfort en soms valt de verbinding/bereik gewoon helemaal weg. Rood kruisje.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:36:
Wat zijn de ervaringen van Telfort gebruikers hier icm. dit toestel. Ik heb de x7 vorige week ook besteld maar kwam een paar negatieve reacties tegen over het bereik icm. telfort vanwege het KPN netwerk (roaming)
Met APN-settings gekloot. Ineens weer 2 dagen alles prima. Ik denk wel dat het ligt aan het schakelen tussen netwerken.

Bier = beter
Ik maak me wel zorgen om de GPS, want dat was een van de redenen waarom ik een smartphone wilde. Ik had ergens in 2009 een iPhone 3gs, maar nadat die kapot was gegaan heb ik sindsdien een simpel "wegwerptoestel". Zo eentje die je gratis krijgt bij 20 euro beltegoed...
In dit topic is eerder verwezen naar een Spaans forum. Nu heeft een poster van dat forum verwezen naar een Chinees die een tweak heeft gevonden om de signaalsterkte van de GPS-antenne te verbeteren. Deze tweak is iets vergaander dan eerdere posts die ik hier heb gezien en ben beniuwd of het uberhaupt verschil zal uitmaken. Het lijkt van wel. Er zijn ook 2 filmpjes met de uitkomst. Hiervoor verwijs ik jullie toch naar de Spanjaarden hierboven.
Mocht een van jullie het uitproberen, dan lees ik graag de bevindingen.

[ Voor 6% gewijzigd door dbzdragon op 05-06-2013 01:27 ]
Verwijderd
Ja, echt een heel charmante en bruikbare optieMomus schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:30:
Lekker, zo'n koperdraad uit je telefoon...

Als ik deze foto bekijk, dan is er best nog wel veel ruimte over. Zou het zin hebben om die hele koperdraad te vervangen voor een langer exemplaar, eentje die dan de hele zijkant zou gebruiken?
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Dat was inderdaad ook mijn gedachte. Volgens mij kun je de koperdraad langs die grijze kabel uit het plaatje hieronder wegwerken. Vanwege de plastic behuizing zou het voor de signaalsterkte niet moeten uitmaken. Het is een relatief simpele hack lijkt me (1 keer solderen). Maar ja, het is nog maar de vraag of het echt effect heeft.yodeluxe schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:38:
Als ik deze foto bekijk, dan is er best nog wel veel ruimte over. Zou het zin hebben om die hele koperdraad te vervangen voor een langer exemplaar, eentje die dan de hele zijkant zou gebruiken?

Verwijderd
Ik wil hem natuurlijk wel veilig vervoeren.
Ik heb deze besteld: http://www.aliexpress.com...-Quad-Core/956139942.htmlAdr01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:38:
Heeft er iemand al ervaring met cases?
Ik moet deze nog even bestellen, doe ik zodra mn tracking code van de iocean werkt..Adr01 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:38:
Heeft er iemand al ervaring met cases?
http://www.aliexpress.com...mart-Phone/927918696.html
Hier ook de 23e verscheept, hij is nog niet in NL..jemoeder schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:36:
waaarom is mijn iocean er nog niet, 23/05 al geshipped *huilt*

http://www.gizchina.com/2...x7-elite-edition-mt6589t/
De iOcean X7 Elite. Met MK6589T, Met 2GB RAM, Met 32gb ROM. Bam

Iedereen die nog geen X7 heeft en hem wel wilt: WACHTEN OP DEZE!
Dit ding is mijn droom behalve GPS en WiFi ontvangst

Nope. Lees boven maar mijn opmerking.Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:50:
Ik lees al geruime tijd mee en wil graag weten of dit toestel probleemloos werkt icm telfort/kpn. Telfort roamt op/met kpn. Als ik zeker weet dat het werkt kan ik bestellen.
Bier = beter
jaja, wachten doe ik al maandenXanderDrake schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:16:
Jaaaaaa hoor daar is tie:

Damn. Ik heb gister de X7 Youth besteld. Ik wacht ook een tijdje op zulke telefoons, maar het is de vraag in hoeverre dit gerucht waar zal blijken te zijn. Goede specs, komt in de buurt van de Oppo Find. De prijs zal denk ik dan ook verdubbelen. Ik hoop het niet.XanderDrake schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:16:
Jaaaaaa hoor daar is tie:
http://www.gizchina.com/2...x7-elite-edition-mt6589t/
De iOcean X7 Elite. Met MK6589T, Met 2GB RAM, Met 32gb ROM. Bam![]()
Dit ding is mijn droom behalve GPS en WiFi ontvangst.
Met welke provider werkt dit toestel dan wel probleemloos? Kunnen jullie je ervaringen posten? Ik heb zelf Simyo als provider en die gebruikt ook het KPN-netwerk. Dus nu moeten gebruikers van dit toestel het doen met een slechte GPS-ontvangst en problemen met roaming? Ik begin te twijfelen aan dit toetsel...Hij mag dan wel mooi zijn, maar de functionaliteit is wel de basis van een smartphone.
[ Voor 28% gewijzigd door dbzdragon op 05-06-2013 16:48 ]
Simyo kan je in ieder geval mee bellen en smsen, internet niet getest ivm prepaid.
Werkt als een tiet
automation fanboy
Verwijderd
Same here...jemoeder schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:46:
swisspost is ook kansloos, had swisspost gekozen omdat er bij anderen al binnen 9 dagen binnen was en omdat hij getracked wordt. Morgen is het alweer 2 weken dat ie onderweg is en het enige wat erstaat is vertrokken van singapore, en als er staat dat ie in NL is staat er ADAM en de dag (en dat waarsch 1 dag nadat je hem hebt ontvangt). dat vind ik geen track systeem. voor mij nooit meer swiss post. ja tenzij ik geen douane betaal.
Bedankt Punkbuster! Zou je een korte review/samenvatting van deze interessante telefoon kunnen geven? Wat zijn de plus- en minpunten? Hoe zijn de foto's van de camera en hoe is het geluid dat uit de speaker komt? Alvast bedankt!Punkbuster schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:05:
Dual sim configuratie draait op het moment: Werksim met Vodafone (incl. Data) en Privesim met Simyo.
Werkt als een tiet
Groeten,
No-kia
[ Voor 6% gewijzigd door Willian40 op 05-06-2013 19:49 ]
ik denk dat de boot vast zit in een overstroomd riviertje in polen en mn pakketje nu richting de noordzee dobbert.
200 euro?!Willian40 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:48:
Als de iocean x7 elite uitkomt verkoop ik hem misschien (met winst, afhankelijk van de prijs van de elite) voor 200 euro opmarktplaats en van dat geld koop ik de iocean x7 elite, zulk soort smartphones zijn op marktplaats erg gewild!
Maak je er nog winst op ook
Doen ze het echt zo goed?
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2013 20:07 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen nog even een paar weken wachten op Swiss post..
Eerst maar eens zien pf een chinees toestel wel bevalt; ik haal regelmatig kabels en kleine gadgets uit china, maar nog nooit grotere aankopen gedaan..
Maar ik vermoed dat ik straks niet anders meer wil.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 05-06-2013 20:27 ]
Veel mensen durven het niet aan. Creditcards, Chinese websites, lange levertijd, douane kosten, heeeel eng allemaal. Dus die springen op de mogelijkheid om hem zo over te nemen.dutchgio schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:07:
200 euro?!
Maak je er nog winst op ook
Doen ze het echt zo goed?
Ik wacht iig nog tot de X7 Elite leverbaar is!
Voor de eerste keer wil ik niet meteen zoveel betalen, dat durf ik dan weer niet aan.XanderDrake schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:41:
T-mobile+X7=prima!
[...]
Veel mensen durven het niet aan. Creditcards, Chinese websites, lange levertijd, douane kosten, heeeel eng allemaal. Dus die springen op de mogelijkheid om hem zo over te nemen.
Ik wacht iig nog tot de X7 Elite leverbaar is!
Hopelijk werkt Tele2(roaming op T-mobile) wel..
Overigens heb ik ook geen creditcard, maar paypal gekoppeld aan mn bankrekening. Betalingen gaan automatisch van je rekening af als je niks op je paypal account zeld heb staan.
Over de verzending, waarom gaan zeuren / QQ'en. Er staat toch bij hoelang het kan duren?
Ik vind zelf Swiss Post goed (en GRATIS). De T&T is een leuke bijkomstigheid, maar je ziet uiteindelijk wel wanneer het pakketje in NL is. Daarna is het PostNL contacteren voor een Nederlandse T&T. Is niet zo moeilijk allemaal.
En als je echt niet kan wachten, bestel dan via DHL en betaal wat extra.
Mijn oom bijvoorbeeld, heeft gewoon 5 weken moeten wachten. Ik heb hem niet horen klagen want het is een risico dat je zelf neemt...
1. Je betaald niks.
2. Je weet vantevoren dat het lang duurt.
Als ik dit topic zo lees dan zijn er al een aantal bezitters van het toestel. Kan een van deze bezitters misschien een filmpje maken met de GPS-ervaringen en een full-hd filmpje? Hiermee bedoel ik een filmpje in de auto met bijvoorbeeld TomTom ofzo. MIjn dank zal groot zijn.
Goed om te lezen de Nederlandse providers over het algemeen gewoon werken met dit toestel (ik heb tot nu toe alleen gelezen dat er mogelijk problemen zijn met telfort). Het lijkt dus allemaal wel mee te vallen.
[ Voor 4% gewijzigd door dbzdragon op 05-06-2013 23:25 ]
[ Voor 94% gewijzigd door dbzdragon op 05-06-2013 23:22 ]
Als Swiss Post aangeeft dat het pakketje in NL is, betekend zeker niet dat je hem al binnen hebt. Het kan dan nog een aantal dagen duren. Ik heb nooit gezegd dat het T&T systeem zo geweldig is. En dat andere hem binnen 9 dagen hebben, betekend niet dat dit ook bij jou ook zo zal zijn. En waarom denk je dat wanneer mensen wachten op een pakketje, dat ze werkloos zijnjemoeder schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:01:
ja sneaky, wanneer het pakketje in NL is, maar dan heb ik hem al binnen. De overige 20 dagen laat hij gewoon singapore dus snap niet dat je het tracksysteem zo geweldig vindt. En ik ben je oom niet die werkloos thuis zit. Ik vind swiss post gwn laat aangezien anderen hem na 9 dagen al binnen hebben, genoeg reden om lekker te zeuren

Een filmpje maken is me iets te veel werk, maar ik kan je vertellen dat zonder root interventie of extra koperen kabels in de X7 (wél met A-GPS e.a aan) GPS in de auto best hagelijk kan zijn. Het is mij 1 keer gelukt na lang wachten en 1 keer totaal niet.dbzdragon schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:19:
Als ik dit topic zo lees dan zijn er al een aantal bezitters van het toestel. Kan een van deze bezitters misschien een filmpje maken met de GPS-ervaringen en een full-hd filmpje? Hiermee bedoel ik een filmpje in de auto met bijvoorbeeld TomTom ofzo. MIjn dank zal groot zijn.
Verwijderd
http://www.post.ch/en/pos...enden-track-and-trace.htmMomus schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:15:
X7 is onderweg. Op welke site checken jullie het tracking number van Swiss Post?
Nadat mijn order completed was duurde t 2 dagen voordat ik me order kon tracken.
Ik heb trouwens het idee dat mijn touchscreen het niet goed doet met hoge temperaturen, ik zit vandaag telkens verkeerd met codes enzo.
edit: het touchscreen doet het niet goed als ik hem via de PC aan het opladen ben..
[ Voor 13% gewijzigd door Pikoe op 06-06-2013 12:01 ]
Die scheur in het scherm van mijn huidige S2 begint me flink te irriteren ...
Kan niet wachten om hem gelijk te rooten etc.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Dat heb ik vaker gehoord. Bij meerdere tablets...Pikoe schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:43:
Gisteren per ongeluk iets te hard aan de oplader getrokken toen ik hem uit de muur wou halen, breekt de meegeleverde usa->eu stekker van antelife in tweeën....
Ik heb trouwens het idee dat mijn touchscreen het niet goed doet met hoge temperaturen, ik zit vandaag telkens verkeerd met codes enzo.
edit: het touchscreen doet het niet goed als ik hem via de PC aan het opladen ben..
Heeft iemand iets voorbij zien komen?
Zou je dit zien zitten om eventueel een tutorial te maken voor beginner van rooten ?TDLofCC schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:51:
Gister besteld ... Hopelijk is het toestel hier snel.
Die scheur in het scherm van mijn huidige S2 begint me flink te irriteren ...
Kan niet wachten om hem gelijk te rooten etc.
grtz
Hier kun je hem presellen zie ik zojuist voor 306 dollar !
http://www.pandawill.com/...en-android-42-p75801.html
[ Voor 21% gewijzigd door jinks26 op 06-06-2013 14:24 ]
Rederlijk goede prijs. Maar kan nog maanden duren.joeriinc schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:24:
Hier kun je hem presellen zie ik zojuist voor 306 dollar !
http://www.pandawill.com/...en-android-42-p75801.html
De Xiaomi Mi3 is nog wel een stukje superieurder tegenover de X7 elite. Aluminium casing (zo lijkt het), 4G, Qualcomm 800 chipset met echt über snelle Krait cores, royale 3800mAh accu. Wifi en GPS zijn dan ook geen probleem.
Deze zou $320 moeten kosten in Augustus uitkomen.
Denk het wel ... Geloof dat het niet zo moeilijk is ... volgens mij zou Sparkyroot wel moeten werken.joeriinc schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:06:
[...]
Zou je dit zien zitten om eventueel een tutorial te maken voor beginner van rooten ?
grtz
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1526487)
Daarnaast ook ROM gevonden die al pre-rooted is etc.
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2299255)
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Zojuist het onderstaande bericht ontvangen van MeriMobiles waar ik mijn X7 heb besteld. Ze schijnen software issues te hebben en wachten op een andere batch van de fabrikant. Dit is tegenstrijdig met eerdere geruchten die aangeven dat de fabrikanten haast geen MTK6589 chips hebben en als gevolg hiervan overgaan tot het produceren van de Elite X7 waar de MTK6589T (T van Turbo) wordt verwerkt.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze hem sowieso niet meer op voorraad hadden en dit als excuus hebben gebruikt. Tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen gelezen over MeriMobiles en heb tot nu toe steeds een antwoord gekregen op al mijn vragen van ze. Klantenservice lijkt dus in orde.
Ik heb inmiddels gevraagd welke software issues er zijn en of dit eventueel te maken heeft met de GPS-ontvangst. Ik wacht de reactie af en zal het hier posten.
Hi
If we marked gift,it will cannot pass the customs,so usually we declare mp4
Please be advised that there will be a shipping delay regarding your order(x7) due to of a software issue we have encountered when we tested the products,but please don't worry,the factory will send us next batch soon,we can ship to you about June.10 with small gift for this inconvenience,wish you like it
please advise
have a nice day
Best regards,
Crystal
www.merimobiles.com
Vooral in china-smartphoneland verandert het snel,eerst leek de jiayu g4 goed, nu de iocean x7 youth/premium daarna de elite, dan zitten we weer klaar voor de xiaomi mi-3. Ik heb de iocean x7 besteld, zodra de elite-versie binnen is (zodra die leverbaar is voor max. 200euro) verkoop ik mijn iocean x7 youth op marktplaats, daar doe ik dan weer 1 jaar mee tot de opvolger van de MT6589T uitkomt! Ik maak me alleen zorgen over de accu-duur, FHD scherm in combinatie met quad-core cortex-a7 op 1,5GHZ overgeclockt en dan nog de overgeclockte gpu erbij en dat in combinatie met slechts 2000mAh accu!XanderDrake schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:40:
[...]
Rederlijk goede prijs. Maar kan nog maanden duren.
De Xiaomi Mi3 is nog wel een stukje superieurder tegenover de X7 elite. Aluminium casing (zo lijkt het), 4G, Qualcomm 800 chipset met echt über snelle Krait cores, royale 3800mAh accu. Wifi en GPS zijn dan ook geen probleem.
Deze zou $320 moeten kosten in Augustus uitkomen.
Daar zou ik m ook wel voor willen hebben..
Dat duurt vast nog wel even.
Tegen de tijd dat je het extra geheugen echt nodig hebt, is de prijs wel weer gedaald
Met dit soort prijzen kun je over een jaartje makkelijker zeggen ... "klaar mee ... andere !!!"
Ik hoefde gelukkig niets bij te betalen, eigenlijk nooit via China Post / Swisss Post. Ben 1 x de sjaak geweest met invoerrechten en BTW en dat was DHL. Dan maar iets langer wachten.
(ik know, levertijden topic bla bla : 29 Mei op het vliegtuig via China Post, 06-06 geleverd. Pandawill -> 189$ = €152 @ Paypal wisselkoers.)
Ik sluit me volledig aan bij alle gelukkige X7 (Youth) bezitters: Wat een pracht toestel!!!

Hij is qua formaat bijna net zo groot als m'n 4,3 inch Motorola Razr XT910. Alleen +- 10 mm langer.
Hoe lang zou het nog duren voordat ze de LCD panelen volledig edge-less kunnen produceren?
Ik dacht eerst dat ik me zou storen aan de witte achterkant, maar ik moet toegeven dat ik er nu al aan gewend ben.
Verdere gebruikservaring kom ik later nog op terug, al de dekt review van Gingerbread eigenlijk alles al af wat je moet weten over dit mooie apparaat.
Ik ben van mening dat het prijsverschil van $116 met de X7 Elte niet volledig gerechtvaardigd is.
Mocht hij over 2 maand daadwerkelijk leverbaar zijn en gezakt zijn naar ~$260 dan bestel ik hem zeker, en gaat de Youth voor €200 op Marktplaats. Ik weet zeker dat hij zo weg is zoals Willian40 en CLB ook aangeven.
Dat ligt helemaal niet aan China Post of Swiss Post of Singapore Post. Dat ligt aan de snelheid van de douane.jemoeder schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:21:
Dan is china post nog sneller dan swiss post! ooomg. Want mijnes is 23/05 verstuurd en op 06/06 in AMS aangekomen dus 07/06 waarsch pas in huis. Nou weet ik zeker dat ik nooit meer swiss post kies. Maar hij komt hopelijk vrijdag kan ik int weekend klooien)) En tevens voor al die anderen hier die op ons schip zaten.
Begin er al wel best naar uit te kijken, heel benieuwd of de GPS functioneel genoeg zal zijn. Zijn er overigens al mensen hier die er aan gesoldeert hebben zoals eerder in het topic te zien was? En de foto/film kwaliteit ben ik ook erg benieuwd naar. Op zich ziet dat er best goed uit als ik de reviews zie.
[ Voor 13% gewijzigd door Willian40 op 06-06-2013 19:22 ]
Dit topic is alleen voor ervaringen met het toestel. Alles over levertijden, prijzen en accessoires moeten in een bijbehorend topic, niet hier.