Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PC/MAC/Mobile] Hearthstone: Heroes of Warcraft (F2P) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 133 Laatste
Acties:
  • 326.893 views

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Finally, alle kaarten unlocked, alle AI verslagen (normal en expert) en 3 daily quests afgerond :) (heeft even geduurd, ik heb niet zoveel tijd om te spelen :P)

Nu eens kijken of we een mooi constructed deck kunnen bouwen (ik vind Priest, Warrior en Mage de leukste) en een paar Arena potjes kunnen winnen met het verdiende goud.

Omelette du fromage!

• mortare
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-10 19:29
Dxta schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:18:
Finally, alle kaarten unlocked, alle AI verslagen (normal en expert) en 3 daily quests afgerond :) (heeft even geduurd, ik heb niet zoveel tijd om te spelen :P)
Kan ik ergens zie welke AI ik al verslagen heb?

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:06
mortare schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Kan ik ergens zie welke AI ik al verslagen heb?
Nee.

Ik heb laatst alle expert AIs nog eens verslagen omdat ik meende te herinneren dat nog niet te hebben gedaan. Helaas, geen 300 goud daarna, dus had het al wel gedaan 8)7

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Daar zat ik dus ook mee ;) in Notepad maar even een lijstje bijgehouden welke ik al gehad had. Lijkt me een goede feature om binnenkort toe te voegen, samen met een overzicht van de andere gehaalde achievements en de progress daarin.

Ik ben op dit moment bezig om mijn card collection toe te voegen op Hearthhead.com. Dit gaat alleen nogal langzaam kaart voor kaart. Is het bijvoorbeeld mogelijk om de hele Basic-set in 1x aan je collection toe te voegen?
Nvm, al handmatig gedaan voor mijn expert cards

[ Voor 14% gewijzigd door dxta op 27-03-2014 11:37 ]

Omelette du fromage!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ben benieuwd wanneer de iphone-app uitkomt

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:20

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lasteraar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:57:
Iphone staat volgens mij pas voor Q4 dit jaar gepland maar Ipad release zit er schijnbaar zeer binnenkort aan te komen volgens verschillende sites, omdat in de game files dit season opgenomen is als "pre iPad Release season" en dit season dus eind deze week afloopt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 18:52

Qon

Hij speelt erg fijn op mijn surface pro 2. Veel beter dan met de muis.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-11 22:13
Het had zo een mooi pakje kunnen zijn. *Rare! Golden Rare! Epic!* Maar bij mij is het altijd dit soort troep :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KoOAMLL.jpg

Verwijderd

Goron schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:55:
Het had zo een mooi pakje kunnen zijn. *Rare! Golden Rare! Epic!* Maar bij mij is het altijd dit soort troep :P

[afbeelding]
iig hou je er nog 230 dust aan over ;(

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Zojuist een van de slechtste tegenstanders ooit in arena tegengekomen.

Na op beurt 1 Arcane Missles gedaan te hebben op mij (ik had coin), speelt hij daarna een Ironbeak Owl om mijn Defender of Argus te silencen, in plaats van de gebuffte 4/2 Scarlet Crusader met divine shield of mijn 3/4 Harvest Golem.

Verwijderd

Beunhaas schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:13:
Zojuist een van de slechtste tegenstanders ooit in arena tegengekomen.

Na op beurt 1 Arcane Missles gedaan te hebben op mij (ik had coin), speelt hij daarna een Ironbeak Owl om mijn Defender of Argus te silencen, in plaats van de gebuffte 4/2 Scarlet Crusader met divine shield of mijn 3/4 Harvest Golem.
Hmmm, ik had laatst iemand met coin + Doomsayer in beurt 1 terwijl het bord leeg was...

1st world problems: aan de afgelopen 15 arena runs heb ik geen enkele kaart overgehouden. Ik heb gemiddeld 6-7 wins en een run duurt 1-2 uur. Dan win ik een pack en wat gold. Gold heb ik meer dan ik kan opmaken aan arena en aan een pack houd ik meestal maar 40 dust over. Ik heb alle commons en rares en mis nog een handvol epics en flink wat legendaries. Op deze manier duurt het jaren voordat ik m'n collectie compleet heb.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dan koop je toch een sloot pakjes voor je grote hoeveelheid gold?

Vicariously I live while the whole world dies

• Astie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 14:23
Ik speel op dit moment met een Druid Taunt Deck. Ben erg blij met dit deck omdat ik hem echt helemaal zelf heb samengesteld. Echter zit ik nu met de volgende keus waar ik moeite mee heb.
Heb zojuist de kaart Druid of the Claw gekregen. Deze kaart kan erg belangrijk zijn voor de doorontwikkeling van mijn deck. Ik wil Booty Bay Bodyguard inwisselen voor deze nieuwe kaart maar weet niet of ik daar goed aan doe. Kleine maar moeilijke keus.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Doe je zeker goed aan. 4/6 kan beter traden dan 5/4 en je bent flexibeler omdat je er ook een 4/4 charger van kan maken. Druid of the Claw is een van de beste Druid kaarten en wat mij betreft een absolute must in druid decks.

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-10 12:48
Inderdaad. En die 4 health van die Bodyguard is echt te weinig voor een taunt kaart. Daarom is de Shieldmasta zelfs een betere keuze.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

CorvusGS schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:32:
Inderdaad. En die 4 health van die Bodyguard is echt te weinig voor een taunt kaart. Daarom is de Shieldmasta zelfs een betere keuze.
Dat komt dan ook weer omdat de Shieldmasta een mana minder kost. Maar inderdaad, taunters wil je met high health hebben anders kunnen ze gewoon hun kleine minions er tegenaan smijten en efficient traden.

• CorvusGS
Lasteraar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:57:
Op 4 april organiseert Blizzard een event voor de pers waar de IOS versie getoond gaat worden.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 00:01:
Dan koop je toch een sloot pakjes voor je grote hoeveelheid gold?
Mja, 40 dust in een pack, ben je voor één epic 1000 gold kwijt
CorvusGS schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:32:
Yep, het idee van een taunt is dat hij moeilijk te verwijderen is, een taunt van 5 mana wil je niet verliezen door een 3 of 4-drop van je tegenstander. Een Tazdingo voor 4 of een Fen Creeper voor 5 is een betere keuze, hiervoor moet je tegenstander serieus moeite doen om erdoorheen te komen.

Het verschil tussen 4 en 5 health bij een minion is trouwens enorm, aangezien er enorm veel minions zijn met 4 attack, waarvan een aantal maar 3 mana kost (jungle panther, injured blade master, BGH, arcane golem), minions met 5 attack zijn veel zeldzamer en behalve een magma rager en mukla kosten die dingen 5 mana of meer. Met een 5 health taunter vroeg in de game zorg je dus dat je tegenstander 2 kleine minions moet traden of spells moet gebruiken om erdoorheen te komen. Dit is tevens de reden dat de Yeti zo populair is.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 11:15 ]

• CorvusGS
Ik ben ook beginnen beseffen dat, alhoewel arena runs steeds beter beginnen te gaan en ik er goud aan over begin te houden, je toch nog gigantisch veel moet spelen om alles bij elkaar te krijgen.

• Lau1187
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 13:01
Ik stream vandaag tot een uur of half drie Arena's: link

Jullie zijn meer dan welkom om te komen kijken en tips te geven :)

Steam ||

• Astie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:49:
[...]

Mja, 40 dust in een pack, ben je voor één epic 1000 gold kwijt

[...]

Yep, het idee van een taunt is dat hij moeilijk te verwijderen is, een taunt van 5 mana wil je niet verliezen door een 3 of 4-drop van je tegenstander. Een Tazdingo voor 4 of een Fen Creeper voor 5 is een betere keuze, hiervoor moet je tegenstander serieus moeite doen om erdoorheen te komen.

Het verschil tussen 4 en 5 health bij een minion is trouwens enorm, aangezien er enorm veel minions zijn met 4 attack, waarvan een aantal maar 3 mana kost (jungle panther, injured blade master, BGH, arcane golem), minions met 5 attack zijn veel zeldzamer en behalve een magma rager en mukla kosten die dingen 5 mana of meer. Met een 5 health taunter vroeg in de game zorg je dus dat je tegenstander 2 kleine minions moet traden of spells moet gebruiken om erdoorheen te komen. Dit is tevens de reden dat de Yeti zo populair is.
Bedankt allen. Logische antwoorden die ik ga toepassen op mijn deck.

• CorvusGS
Ik heb een vraag over Wild Growth (2 mana: Gain an empty mana crystal).

Dit is natuurlijk een geweldige kaart, maar ik weet niet goed wanneer die best te spelen. Het lijkt logisch deze vroeg te spelen, maar dan kost het tempo en dit kan je het initiatief doen verliezen. Misschien is het eerder een mid-late game kaart?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

CorvusGS schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:14:

Dit is natuurlijk een geweldige kaart, maar ik weet niet goed wanneer die best te spelen. Het lijkt logisch deze vroeg te spelen, maar dan kost het tempo en dit kan je het initiatief doen verliezen. Misschien is het eerder een mid-late game kaart?
Waarom zou je die vroeg spelen die wil je juist pas op turn 10 spelen als eerste odmat je niet meer mana crystals kan krijgen, krijg je dan een gratis 0 mana kostende draw card, als je hem vroeg speel heb je er absoluut niks aan.

Verwijderd

Die kaart is niet zo goed als je denkt. Hij is bruikbaar in trage control decks om een beurt eerder je dure critters op tafel te leggen, maar gaat inderdaad ten koste van een beurt vroeg in de game. Na beurt 4 heeft de mana crystal eigenlijk geen voordeel meer en is de kaart alleen nog nuttig na beurt 10, want dan is het een 0 mana card draw geworden (leuk icm Auctioneer of Violet Teacher, maar meer ook niet). Het enige voordeel van deze kaart dat ik kan zien is een turn 4 Druid of the Claw (die met 1 fireball kan worden getraded) en dan een turn 6 Ancient maar dan vind ik Innervate beter (turn 1 Yeti met coin :X )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 12:41 ]

• CorvusGS
ShadowBumble schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:17:een gratis 0 mana kostende draw card
Dan stop ik liever iets nuttigers in m'n deck :)

• Beunhaas
Wild Growth moet je alleen NIET op beurt 9 spelen, dan is het compleet nutteloos.

Ik vind hem alleen handig om early te spelen, aangezien druid zoveel andere goede kaarten heeft.
Turn 3 is vaak Harvest Golem, turn 4 yeti of sen'jin, turn 5 druid of the claw, turn 6 bijv. Sylvanas of Cairne (of spellpower minion + swipe). Turn 7 Ancient of Lore/War.

Tegen aggro decks is het risky, omdat je een beurt opoffert. Het kan echter ook je leven redden als je sneller grote taunt minions kan spelen waardoor je tegenstander meerdere minions moet opofferen, maar als hij er een antwoord heeft ben je de sjaak.

Je kunt het altijd uitproberen in je deck. Als je merkt dat die verloren beurt vaker in je nadeel dan in je voordeel is, kun je hem eruit halen voor een andere kaart.

• Beunhaas
Een van de beste Hearthstone momenten :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/usVpuQb.jpg

Deathwing, die had ik nog niet!

• CorvusGS
Tof!

Vanavond een nieuw record van 9 wins in de arena met een beestig Druid deck. Perfect controle deck met als afmakers 2 8/8 bomen en dan nog een faceless manipulator zodat er een keer 3 van die dingen lagen. Of 6 minions op het bord hebben en dan een dubbele Savage Roar spelen :) Uiteindelijk tenonder gegaan tegen een andere druid.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik had gister met Paladin weer een 9-win. Het nadeel is alleen dat de potjes met Pally meestal zolang duren.
Ben nu weer in een arenarun met Pally, sta nu 3-0. Kreeg Tyrion als eerste keuze :)

Verwijderd

Lucky bastard... Arena potje, beide op 14 health, tegenstander (druid) heeft 4 critters liggen en een lege hand, ik (mage) heb geen critters en een Deathwing in m'n hand. Ik speel hem. Gg.

Tegenstander aan zet en topdeckt een Argent Commander, ik op 10 health.

Ik topdeck een poly, attack met Deathwing, sheep z'n Commander, tegenstander op 2 health. Ik besluit hem te pingen, want met een sheep en 1 kaart kan ie mij onmogelijk dood maken, toch? Als ie een taunt, naturalize, of bgh trekt, kan ik hem de volgende beurt pingen.

Tegenstander aan zet en topdeckt een Starfire. Ik op 5 health en hij pakt een nieuwe kaart: Savage Roar... 3 dmg van het schaap, 2 van z'n hero... Grmbl...

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-11 22:57
Ik had net een priest als tegenstander en hij speelde de combo: lightwell (0-5, at the start of your turn, restore 3 health to random friendly character), auchenai soulpriest (3-5, your cards and spells that restore health now deal damage instead) en een 0-4 taunt.

Ik dacht echt dat ik in de problemen zat, want ik had nog niets op het bord en hij had ook nog een taunt minion liggen, dus ik kon de lightwell niet in éen beurt doodmaken en dan zou hij zichzelf weer healen. Uiteindelijk deed ik toch maar wat damage en toen deed zijn lightwell 3 damage ipv 3 healen door de auchenai soulpriest.. Haha.
Daarna deed ik consecration en zijn lightwell ging weer 'healen' oftewel damage doen. Helaas maakte hij toen de auchenai soulpriest dood en was de fun voorbij.
Uiteindelijk gewonnen natuurlijk :)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Vanochtend 2 maal tegen een Warlock gespeeld, eerste potje ging ik als een trein, tot mijn bordhelft leeg was en ik alleen maar Swipes, Starfalls, etc bleef trekken en totaal geen board pressence meer had, jammerlijk verloren.

2e potje, was ronduit vaag te noemen. Ik coinde + innervate een Yeto op beurt 1, dus Warlock een Soulfire + Mortal Coil. Beurt 2 een Ooze,hij 2 maal een Blood Imp. Op beurt 3 speelt hij een Voidwalker + Fire Imp en ik op beurt 4 Innervate + Starfall alles voor 2 damage, concede hij.

Hij had misschien 2x lifetap gebruikt, hij had nog iets van 25 health, dat potje was verre van over, maar blijkbaar was ik irritant genoeg om hem te doen opgeven? Mijn deck was wel erg midrange/control achtig, ik probeerde zijn bord zo leeg mogelijk te houden.

-

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:48:
Ik had net een priest als tegenstander en hij speelde de combo: lightwell (0-5, at the start of your turn, restore 3 health to random friendly character), auchenai soulpriest (3-5, your cards and spells that restore health now deal damage instead) en een 0-4 taunt.
_O- sukkel :D Hij is niet de enige btw: http://www.reddit.com/r/h...tess_turns_sunwells_into/

• aicaramba
Haha.. Ik moet zeggen. Het is ook een logische fout om te maken.. Ik zou zelf ook heel snel denken aan de hero power heal, of single target heal. Niet zozeer aan mass heal en random heal.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:41:
[...]

Haha.. Ik moet zeggen. Het is ook een logische fout om te maken.. Ik zou zelf ook heel snel denken aan de hero power heal, of single target heal. Niet zozeer aan mass heal en random heal.
Pas ook maar op met je Holy Nova ;) Het is maar een tip!

• Beunhaas
Vannacht is Trump legendary geworden met z'n free to play shaman deck.
Zijn deck: https://sites.google.com/...cks/freetoplay#freeshaman

Dit met maar 184 wins, wat best weinig is volgens mij (van rank 5 naar legend kun je geen win streak meer hebben dus je moet 25 keer meer winnen dan verliezen).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

@Beunhaas: ja, was wel een tof moment. Ik was erbij. 8)
Hij ging daarna alleen zingen, dat was wat minder :X

Het deck werkt trouwens prima.
Ik heb een hekel aan constructed, maar ik wilde wel rank 20 halen voor de card back.
Dat heb ik ook met dit deck gedaan en het ging als een malle, maar dat kan natuurlijk ook komen door mijn lage rank.

Dividend for Starters

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

PromWarMachine schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:18:
@Beunhaas: ja, was wel een tof moment. Ik was erbij. 8)
Hij ging daarna alleen zingen, dat was wat minder :X

Het deck werkt trouwens prima.
Ik heb een hekel aan constructed, maar ik wilde wel rank 20 halen voor de card back.
Dat heb ik ook met dit deck gedaan en het ging als een malle, maar dat kan natuurlijk ook komen door mijn lage rank.
Die rewards zijn natuurlijk niet voor dit season maar voor het eerst official season 1 ;) wat dus 1 April begint :+

Verwijderd

Wild Growth is helemaal niet zo'n goeie kaart naar mijn mening. Het vertraagd je deck behoorlijk en in de huidige aggrometa is een beurt niks doen 9 van de 10 keer funest. Alleen als je hem coint op beurt 1 is het een sterke kaart, in bijna alle andere situaties ben ik er echt geen fan van. Ik heb ze uit mijn druiddeck gegooid, Innervate is naar mijn mening een veel sterkere kaart om early game op handen te hebben omdat je dan direct druk legt in plaats van dat uit te stellen naar de volgende beurt.

Als druid zit je late-game al zo sterk in elkaar, het is juist de kunst om early game goed door te komen en dat lukt je zonder de Wild Growth die je in de praktijk vaak een beurt kost ook prima. Run liever extra removal of iets dergelijks..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 04:28 ]

• Astie
Ik speel, als ik daar t gold voor heb, veel arena. Echter valt mij op dat ik nog nooit mijn favorieten Druid en Mage heb mogen kiezen maar altijd één waar ik nooit echt mee heb gespeeld.
Is dit standaard of pure pech?

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

nieuwe maand, nieuwe kansen. Afgelopen 2 maanden niet echt veel tijd gehad om veel HS te spelen, hoogste rank tot nu toe was 7(9 vorig seizoen)

Wat is jullie beste rank tot nu toe?

[ Voor 10% gewijzigd door ini op 01-04-2014 13:50 ]

Testspecialist

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:48
ini schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:50:
nieuwe maand, nieuwe kansen. Afgelopen 2 maanden niet echt veel tijd gehad om veel HS te spelen, hoogste rank tot nu toe was 7(9 vorig seizoen)

Met standaard kaarten en geen legendary's tot rank 12..en dan weer naar 16 en weer naar 12 en weer naar 16 en zo heen en weer.

Dus echt zonder crafted cards

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11 14:48

Freelance

(..)

ini schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:50:

9 hier, maar ook niet super veel tijd gehad om te spelen

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
astie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:34:
Ik speel, als ik daar t gold voor heb, veel arena. Echter valt mij op dat ik nog nooit mijn favorieten Druid en Mage heb mogen kiezen maar altijd één waar ik nooit echt mee heb gespeeld.
Is dit standaard of pure pech?
Pure pech, is volledig random. Heb zelf al vaker Mage en Druid gehad, elke class wel meerdere keren.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ik schommel vaak tussen 15 en 9, soms ook weer terug naar 18 maar is meestal te relateren vanwege " oh fuck it het is weekend laat ik eens games gaan spammen " zonder na te denken en met decks als 30x 1/2 Mana costende minions :D

• Beunhaas
Vorig seizoen in een avond naar rank 7 geschoten en verder helaas weinig tijd gehad om te spelen.

Ben benieuwd hoe de meta dit seizoen gaat ontwikkelen. Ik hoop dat ze UtH (weer) een keer gaan veranderen, die kaart is echt vreselijk om tegen te spelen.

Wel grappig dat in de huidige meta (over het algemeen) control geownd wordt door shaman, shaman geownd wordt door aggro hunter en dat aggro hunter weer geownd wordt door control.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik kom zelden verder dan rank 14. Heb gewoon niet echt de tijd om uren lang potjes te spelen. Dat icm het feit dat ik meerdere decks speel. Kom je niet super ver.

PSN & XBL: Denkoyugo

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:29

ini

Life is what you make of it

na 3-5 potjes spelen heb ik het vaak wel weer gezien, meestal dan met 1-2 decks. speel zo 2-3 keer per week

in elk geval niet genoeg om echt hoog te komen, teveel swings in wins en losses, 60% winrate ongeveer.

Testspecialist

• aicaramba
Haha. Net weer een erg leuke game gewonnen.

Hij speelde heel erg in het begin een northshire cleric en kon hem steeds met taunts en andere 'must remove / silence' cards in leven houden. Tegen het einde van de game had hij nog 2 kaarten in zn deck en ik nog 13! Omdat ik efficienter was kon ik wel redelijk bij blijven qua board. Ik speelde shaman trouwens.

Ik weet de aanloop er naar toe niet precies meer, maar hij had 22 health 2 beurten voor het einde en ik 2. (toen was ik aan de beurt). Hij had ondertussen een flink board control. In zijn een naar laatste beurt had hij door mijn healing totem al 3 kaarten moeten drawen en pakte al 1, 2 en 3 damage. Ook had hij toen een minion gespeeld die elk begin van zijn beurt 3 hitpoints healt.

In de laatste beurt zorgde ik dat mijn minions zoveel mogelijk gedamaged waren en die van hem ook.

Ik end mijn turn. Mijn totem healt 2 minions, 4 en 5 damage voor hem. Toen zijn beurt, zijn kaart healt een minion van hem, 6 damage, en hij moet zijn normale card draw pakken, 7 damage, dood.. Haha..

• Tremulant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:19
Ben het afgelopen seizoen op rank 5 geraakt. Heb ik in de laatste dagen van het seizoen nog redelijk mijn best voor gedaan omdat ik dacht dat de rewards al voor dit seizoen waren ^_^

Dit nieuwe seizoen wil ik de legendary rank toch wel aantikken, ik heb wel redelijk wat vertrouwen in mijn Boomkin deck. Heb het alleen zwaar tegen paladins, weet iemand daar een goede counter voor?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:08
na een weekje niet gespeeld te hebben vandaag mn quests maar eens gedaan met mn rogue deck, wat ik ook deed unranked kon ik geen enkele game winnen :( wel jammer als je 7 games moet winnen, nou ja dan maar naar ranked en win er 7 op rij :P haha.

daarna arena ingedoken wat vind men van onderstaande lijstje? en wat zijn de voorspellingen :P

Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag93/locks33/Hearthst_zpsfbef011b.jpg

beter er niet echt van kunnen maken :( totaal geen secrets gezien behalve bij de auctioneer maar die vond ik wat beter dan copy minion

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:12

Mauz1978

Console War Veteran

Hoogste rank was 4 maar de laatste tijd speel ik amper. Ik merk al heel snel na de draw of 2 turns of het een winst of verlies wordt. Ook het zien van 'standaard decks' 'ah een savjz shaman, een trump pally of een kungen hunter...' En dat maakt het voor mij wat minder leuk, zeker als je merkt dat je beter bent (de ander die coint voor hero power bv) en je gewoon slecht drawt... Maar ja dat is RNG, dan moet ik maar schaken ;)... Wellicht als het op de ipad uitkomt ik weer volledig erop ga richten, maar nu is het af en toe tussendoor streaken tot ik verlies ...

[ Voor 9% gewijzigd door Mauz1978 op 02-04-2014 11:32 ]

Something under the bed is drooling

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:11
Ik speel Hearthstone ook af en toe, maar ik moet zeggen dat dit spel wel veel RNG effecten heeft, zelfs voor een kaartspel. Het is absoluut leuk om te doen, en ik hoop dat het straks een beetje speelbaar wordt op een smartphone!

• Mektheb
Mauz1978 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:31:
Hoogste rank was 4 maar de laatste tijd speel ik amper. Ik merk al heel snel na de draw of 2 turns of het een winst of verlies wordt. Ook het zien van 'standaard decks' 'ah een savjz shaman, een trump pally of een kungen hunter...' En dat maakt het voor mij wat minder leuk, zeker als je merkt dat je beter bent (de ander die coint voor hero power bv) en je gewoon slecht drawt... Maar ja dat is RNG, dan moet ik maar schaken ;)... Wellicht als het op de ipad uitkomt ik weer volledig erop ga richten, maar nu is het af en toe tussendoor streaken tot ik verlies ...
Hier wacht ik dus ook op, dan kan ik met echt helemaal erop storten.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wognummer schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:59:
na een weekje niet gespeeld te hebben vandaag mn quests maar eens gedaan met mn rogue deck, wat ik ook deed unranked kon ik geen enkele game winnen :( wel jammer als je 7 games moet winnen, nou ja dan maar naar ranked en win er 7 op rij :P haha.

daarna arena ingedoken wat vind men van onderstaande lijstje? en wat zijn de voorspellingen :P

[afbeelding]

beter er niet echt van kunnen maken :( totaal geen secrets gezien behalve bij de auctioneer maar die vond ik wat beter dan copy minion
Matig mage deckje, maar omdat het mage is kun je hier wel (mits je zelf geen domme dingen doet) toch wel 4 a 5 wins mee halen. Vooral early game is het te zwak met eigenlijk alleen Leper Gnome en de Youthful brewmaster als iets wat je turn 1 of 2 op het bord kan krijgen.

• Wognummer
Vicarious schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:22:
[...]

Matig mage deckje, maar omdat het mage is kun je hier wel (mits je zelf geen domme dingen doet) toch wel 4 a 5 wins mee halen. Vooral early game is het te zwak met eigenlijk alleen Leper Gnome en de Youthful brewmaster als iets wat je turn 1 of 2 op het bord kan krijgen.
dat het matig was wist ik idd al :( maar inmiddels 3-0 haha 2 keer een tegenstander die vluchte en de laaste een dr00d die de eerste 5 beurten alleen maar 1 toughness critters speelde erg handig daarna was het ook klaar met fireballs en groote beestjes. Dat hij mn ragnaros silencte hielp ook :D

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
zo slecht is het deck niet. Heeft alle basis spells voldoende behalve frostbolt.
Je hebt card draw (misschien wel teveel), een Ragnaros, 3 kaarten om je Ancient Watcher te activeren.

Alleen heb je een zeer groot early game risico aangezien je removal pas bij 4 mana begint en maar 2 minions hebt van 1 of 2 mana (excl Watcher) . Dus met een beetje pech wordt je zeer snel overwhelmed.

• CorvusGS
Ik zorg er altijd voor dat ik minstens 4 minions heb van 2 mana, liefst eigenlijk 5-6. Als ik er dan geen een in m'n openingshand heb, mulligan ik alles.

• Wognummer
7-3 mee gegaan uiteindelijk :) viel me niet tegen Raggy was de meeste games wel de afmaker :D

Verwijderd

Wognummer schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:59:
die quest kan je ook tegen ai doen ;) hoewel dat natuurlijk minder leuk is

• Wognummer
true true

volgende arena run weer mage deck, nu wel snelle critters 3 flamestrikes en 4 fireballs 0-3. Maar wel een golden legendary die prophet lol dust here we come

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Kom Diablo wel in, Hearthstone niet :S

• ir_richman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-05 14:26
Ik ben gisteren eens aan het klooien geweest met een soort Miracle/Alarm-o-bot/conceal deckje.

Gecombineerd met Gadzetchans is het een soort miracle-rogue deckje geworden zonder Van Cleef (heb ik niet) of QA's, maar met wat big guns die uit de bot moeten komen, en Malygos die je cheap spelldamage kan upgraden naar big finishers.

Unranked al meer dan 50% wins gehaald (na enig tunen) en 1e potje ranked gewonnen (lvl 19).

Huidige deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;495:1;503:1;545:1;568:1;

Mulligan idee:
Gadzetchan, Conceal, Alarm-o-bot houden, met coin evt ook Malygos als je al een Bot of een conceal hebt.
één Backstab / Deadly poison vaak ook houden als overlevingsplan voor de eerste turns, maar zou je ook weg kunnen doen.

Taunt is belangrijk voor wat extra opties met de bots, Senjin kun je ook uit het handje spelen.
Het miracle gedeelte zorgt ervoor dat je soms ook de Auctioneer kunt Alarm-o-bot-en, wat net zo goed werkt als auctioneer/(coin)/conceal, hij komt dan in play met volle mana voor draw-actie, dus dan komen de biggies in je hand en kun je weer bot-en.

De backstabs, zwaardje en deadly poison moeten board een beetje in bedwang houden. Daarnaast ideaal voor de auctioneer.

Doel is om rond turn 6-9 al wel hard aan het winnen te zijn.
Ik had er eerst ook 2 masters of disguise in zitten, maar die speelde ik bijna altijd als blocker zonder ability, dus daarvoor senjins om de bot meer kans te geven. Ook mogen er weer niet te veel beesten in, omdat je dan geen draw hebt uit je GA.

Zelfs als je een Senjin uit je Bot haalt, ben je niet ontevreden, want dan kun je op een niet al te vol bord meestal wel weer weer je Bot spelen en evt wat van het bord Evisceraten.

1 potje echt meesterlijk gewonnen met Malygos in turn 5 tegen een warlock.
Mulligan: Malygos en conceal gehouden, hopen op AoB, draw als 1e, sweet
1: niks
2: zwaardje, geen klapje. Hij had al wel wat gelegd, o.a. zo'n 1/3 taunt demon. blade flurry.
3: coin, alarmobot, conceal. (gelukkig had ik nog geen andere beesten in de hand)
4: Malygos in play + 4 vrije mana: blade flurry (6) en evsicerate (9) op zijn kneiter (=15)
5: hij speelt een abomination volgens mij
5: nog een blade flurry (6) geloof ik (en toen stond ie al op 1 ongeveer) en in denk cold blood op malygos, ik had nog een fiks pak overkill in elk geval.
Dan heb je natuurlijk een geniale draw, maar 1 blade flurry was genoeg om iig het bord volledig te beheersen en flink te pounden.

Ander potje tegen een shaman had ik ook malygos liggen, nadat hij al een keer een giant had gehext. Dus deed voor de zekerheid ook een conceal, next turn een beetje vlammen +cold blood, hij kwam op 8, zei well played en ik deed voor de zekerheid nog een conceal, toen ging hij zijn eigen beestje maar hexen voor een taunt, maar ik had nog een zwaardje en een blade flurry dus 14 dmg op hem.
Cold blood op een gadzetchan en 2e conceal is ook vaak al een hele klap (2x8).

Het gaat ook wel eens fout als er geen draw of geen kansen voor de bot komen. Regelmatig een bot en geen beesten. Daarom nog een fan of knives en een Archmage erin gedaan voor iets meer draw en spellpower.

Ik heb maar 1 sunwalker, en Deathwing lijkt me ideaal om te bot-en (geen battlecry), maar die heb ik ook niet. Argent commander is nu wel een aardige, omdat die ook direct kan aanvallen, evt i.c.m. cold blood, heeft al eens een turn-7 kill opgeleverd.

Mogelijke vervangingen:
Fen Creeper als taunter
Giants (Mountain Giant is prima als je veel draw hebt, begin zoveel mogelijk met het zwaardje clearen)
Boulderfist Ogre / War Golem als big guys

Verlanglijstje:
- 2e Sunwalker
- Deathwing
- 2e Preparation
- Bloodmage Thalnos voor wat spellpower/draw kan nuttig zijn.

Archmage, Argent Commander en vooral Fan of knives zijn niet essentieel.
Ysera is twijfelpuntje, maar kan leuke draws opleveren. Iets minder directe board impact dan Ragnaros of Malygos in elk geval.

Wat denken jullie?
Nog ideetjes?

• Astie
Iemand enig idee wat er aan de hand is vandaag?

Ik speel met hetzelfde druid tauntdeck als vorig seizoen waar ik rank 14 makkelijk mee haalde.
Gisteren nog een paar uur mee gespeeld met 8 overwinningen en 2 verliezen.
Vanavond weer gespeeld met hetzelfde deck. 8 verliezen en 2 overwinningen waarvan er één speler niet aanwezig was en de andere ging direct weg.
Eigenlijk dus een loose streak van 8.
Kom op zelfs op level 19 mensen tegen met handen vol Legendary's en enorme rushdecks.
Ik heb totaal niets veranderd aan mijn deck. Echt een hele rare avond.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-11 22:06
Afbeeldingslocatie: http://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/blog_header/1EBGXH0X9GKU1396311421844.jpg

The Hearthstone iPad rollout begins: today, we’ve launched Hearthstone for iPad in Australia, Canada, and New Zealand, with other regions around the world to follow soon!

The iPad version of Hearthstone brings all of the features and excitement of deck-building and dueling your friends that’s currently available for PC right to your fingertips. Wherever you have an Internet connection, you can log in to Hearthstone and amass your card collection, play a friendly game or two against your buddies, or test your skills in Play or Arena mode!

Your Hearthstone collection and data is shared across all devices, so if you’re playing from your PC or Mac at home, you won’t miss a beat when you take Hearthstone on the go with the iPad!

Launching Hearthstone in a limited set of countries allows us to focus on the end-to-end player experience and make sure it’s awesome before we move on to the rest of the world. If you don’t live in Australia, Canada, or New Zealand, you don’t have much longer to wait to get your hands on Hearthstone for iPad—Murloc Scout’s honor.

Keep an eye on playhearthstone.com, Hearthstone on Facebook, and Hearthstone on Twitter for the latest news and rollout updates!

iPad is a registered trademark of Apple, Inc.

Bron: http://us.battle.net/hear...E-rollout-begins-4-2-2014

Dit weekend Hearthstone op de iPad in Europa? Ik heb er alvast zin in :)

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
astie schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:49:
Iemand enig idee wat er aan de hand is vandaag?

Ik speel met hetzelfde druid tauntdeck als vorig seizoen waar ik rank 14 makkelijk mee haalde.
Gisteren nog een paar uur mee gespeeld met 8 overwinningen en 2 verliezen.
Vanavond weer gespeeld met hetzelfde deck. 8 verliezen en 2 overwinningen waarvan er één speler niet aanwezig was en de andere ging direct weg.
Eigenlijk dus een loose streak van 8.
Kom op zelfs op level 19 mensen tegen met handen vol Legendary's en enorme rushdecks.
Ik heb totaal niets veranderd aan mijn deck. Echt een hele rare avond.
Ik heb dus exact hetzelfde. Dit seizoen begonnen op rank 21. Kom ik een mage tegen met rank 23. Die heeft gewoon fokking 3 legendaries (waaronder de class legendary) en een pyroblast.

Ook einde van vorig seizoen verliep heel raar. Normaal gesproken zijn er aan het einde van het seizoen in rank 25-15 alleen nog maar 'minder goede' spelers. Nu kwam ik gewoon niet verder dan rank 18. Mensen met full legend decks van de grote namen met daarin 3-4 legendaries.

Ik ben al sinds oktober aan het spelen. Maar heb nog maar 1 legendary uit een pakje gekregen :(

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nostordici schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:28:

Dit weekend Hearthstone op de iPad in Europa? Ik heb er alvast zin in :)
Zo zeker weten ! Kijk er ook erg naar uit op de PC is het snel al ff dit of ff dat maar als ik het gewoon relexed op de bank kan spelen mjam :D

• Gremen
  • Laatst online: 09-11 23:18
De rank zijn 1 april weer opnieuw gezet. Spelers die tot en vorige week rank 1 tot 15 waren zitten nu in de 15-20 reeks. Dus die kan je zomaar als nieuwe rank 20 speler tegen komen met al hun legendaries.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ir_richman schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:52:
Ik ben gisteren eens aan het klooien geweest met een soort Miracle/Alarm-o-bot/conceal deckje.

Gecombineerd met Gadzetchans is het een soort miracle-rogue deckje geworden zonder Van Cleef (heb ik niet) of QA's, maar met wat big guns die uit de bot moeten komen, en Malygos die je cheap spelldamage kan upgraden naar big finishers.

Unranked al meer dan 50% wins gehaald (na enig tunen) en 1e potje ranked gewonnen (lvl 19).

Huidige deck:
http://www.hearthpwn.com/...2;495:1;503:1;545:1;568:1;

Mulligan idee:
Gadzetchan, Conceal, Alarm-o-bot houden, met coin evt ook Malygos als je al een Bot of een conceal hebt.
één Backstab / Deadly poison vaak ook houden als overlevingsplan voor de eerste turns, maar zou je ook weg kunnen doen.

Taunt is belangrijk voor wat extra opties met de bots, Senjin kun je ook uit het handje spelen.
Het miracle gedeelte zorgt ervoor dat je soms ook de Auctioneer kunt Alarm-o-bot-en, wat net zo goed werkt als auctioneer/(coin)/conceal, hij komt dan in play met volle mana voor draw-actie, dus dan komen de biggies in je hand en kun je weer bot-en.

De backstabs, zwaardje en deadly poison moeten board een beetje in bedwang houden. Daarnaast ideaal voor de auctioneer.

Doel is om rond turn 6-9 al wel hard aan het winnen te zijn.
Ik had er eerst ook 2 masters of disguise in zitten, maar die speelde ik bijna altijd als blocker zonder ability, dus daarvoor senjins om de bot meer kans te geven. Ook mogen er weer niet te veel beesten in, omdat je dan geen draw hebt uit je GA.

Zelfs als je een Senjin uit je Bot haalt, ben je niet ontevreden, want dan kun je op een niet al te vol bord meestal wel weer weer je Bot spelen en evt wat van het bord Evisceraten.

1 potje echt meesterlijk gewonnen met Malygos in turn 5 tegen een warlock.
Mulligan: Malygos en conceal gehouden, hopen op AoB, draw als 1e, sweet
1: niks
2: zwaardje, geen klapje. Hij had al wel wat gelegd, o.a. zo'n 1/3 taunt demon. blade flurry.
3: coin, alarmobot, conceal. (gelukkig had ik nog geen andere beesten in de hand)
4: Malygos in play + 4 vrije mana: blade flurry (6) en evsicerate (9) op zijn kneiter (=15)
5: hij speelt een abomination volgens mij
5: nog een blade flurry (6) geloof ik (en toen stond ie al op 1 ongeveer) en in denk cold blood op malygos, ik had nog een fiks pak overkill in elk geval.
Dan heb je natuurlijk een geniale draw, maar 1 blade flurry was genoeg om iig het bord volledig te beheersen en flink te pounden.

Ander potje tegen een shaman had ik ook malygos liggen, nadat hij al een keer een giant had gehext. Dus deed voor de zekerheid ook een conceal, next turn een beetje vlammen +cold blood, hij kwam op 8, zei well played en ik deed voor de zekerheid nog een conceal, toen ging hij zijn eigen beestje maar hexen voor een taunt, maar ik had nog een zwaardje en een blade flurry dus 14 dmg op hem.
Cold blood op een gadzetchan en 2e conceal is ook vaak al een hele klap (2x8).

Het gaat ook wel eens fout als er geen draw of geen kansen voor de bot komen. Regelmatig een bot en geen beesten. Daarom nog een fan of knives en een Archmage erin gedaan voor iets meer draw en spellpower.

Ik heb maar 1 sunwalker, en Deathwing lijkt me ideaal om te bot-en (geen battlecry), maar die heb ik ook niet. Argent commander is nu wel een aardige, omdat die ook direct kan aanvallen, evt i.c.m. cold blood, heeft al eens een turn-7 kill opgeleverd.

Mogelijke vervangingen:
Fen Creeper als taunter
Giants (Mountain Giant is prima als je veel draw hebt, begin zoveel mogelijk met het zwaardje clearen)
Boulderfist Ogre / War Golem als big guys

Verlanglijstje:
- 2e Sunwalker
- Deathwing
- 2e Preparation
- Bloodmage Thalnos voor wat spellpower/draw kan nuttig zijn.

Archmage, Argent Commander en vooral Fan of knives zijn niet essentieel.
Ysera is twijfelpuntje, maar kan leuke draws opleveren. Iets minder directe board impact dan Ragnaros of Malygos in elk geval.

Wat denken jullie?
Nog ideetjes?
Word je door rushdecks niet compleet omver gelopen? Zo te zien duurt het even voordat je op gang bent.

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 19:28
Iemand een idee of we met die Ipad versie ook op met onze eu login kunnen spelen? Zo ja dan maak ik mij een canadees itunes account aan

• Wognummer
W00t haha soms heb je van die momenten dat je tegenstander een deathwing speelt en je denkt SHIT daar gaat mn game, dan zie je je sylvanas doodgaan en je denkt oww ja daarom was ze zo goed LOL
Eld0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:49:
Iemand een idee of we met die Ipad versie ook op met onze eu login kunnen spelen? Zo ja dan maak ik mij een canadees itunes account aan
goed idee om mn vrije tijd mee te vullen :D installerende ik laat het zo weten

EDIT: je kan inloggen in america's & SE asia
Europe en Asia

spelende op mn iPad dus :D :D :D :D

EDIT 2: eerste indruk speelt zoveel beter als via remote desktop ofzo op je iPad _/-\o_ :9~

[ Voor 63% gewijzigd door Wognummer op 03-04-2014 10:38 . Reden: gelukt :D ]

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 01:56
iPad op EU server al beschikbaar dan?
Werd gister enorm verrast door een Paladin met Blood Knight en een hoop 1/2 mana divine shield minions. Holy crap wat ging ik er hard vanaf :)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Wognummer
nee :) CAN account aanmaken in iTunes dan inloggen met je canadese iTunes account en hearthstone downloaden op je iPad daarna weer terug switchen naar je NL account en de app blijft erop staan :D

en in de app staat standaard inloggen op EU server aan erg goed gedaan lol :D

• Chief
Hahahaha. Geniaal :)

• ir_richman
Vicarious schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:29:
[...]
Word je door rushdecks niet compleet omver gelopen? Zo te zien duurt het even voordat je op gang bent.
Dat gebeurt wel met enige regelmaat, ook wel wat potjes tegen hunters gewonnen (vaak met 1 leven over), maar ik heb ook wel potjes gehad waar ik in beurt 6 een lethal 21 dmg op mijn knast kreeg. (raging worgen, zwaardje vd weaponsmith en dan zo'n +2/-1dmg op de Worgen. 1 beurtje voordat ik het bord kon clearen en flink drawen.

De consistentie is dus niet super, maar het blijft wel erg leuk om te spelen.
Ik moet zeggen dat ik inderdaad vaak denk: had ik maar een +6 heal ofzo, voor een extra beurtje.

Met name zonder coin een gadzetchan vasthouden is niet ideaal. Dan misschien liever een backstab of deadly poison zoeken om het begin te overleven.Voordeel van rogue is dat het zwaardje wel wat doet met bluegills, leper gnomes etc. Dus je neemt vaak in beurt 2-4 wel ac 10 dmg, maar dan is het bord schoon, en als je dan een senjin legt is de hunter vaak even van slag.
Uiteindelijk kun je late game ook gewoon de binken leggen zonder bot, Ysera is vaak alleen te traag, een dooie drop van 9 met niks er achteraan is niet ideaal, omdat je meestal al onder druk staat.

Probleem met bijv. een Harvest Golem of Amani Berserker erin gooien is dat je die niet wilt bot-en, kan je een beurt kosten als je teveel klein grut hebt. Maar ik ik ben nog aan het tunen, dus wie weet verandert er nog wel wat.

Ik begon gisteren met 7 uit 8 wins, streak van 6 maar wat later ook weer veel verloren. Ik heb vooral problemen met veel direct damage, multishot op een 4/3 GA + alarm-o-bot Concealed was ook zuur.

Het hangt ook wel samen met 'de meta'. Als iedereen mage met flamestrikes en frost bolts zou spelen is dit deck beduidend zwakker, omdat zowel de GA en de alarm-o-bot daar slecht op gaan. Tegen een priest kun je vaak toch je alarm-o-bot wel gokken op een leeg bord turn 3, een holy smite is net niet genoeg en word of power zou hij kunnen bewaren voor 'iets echt gevaarlijks'.

En ik verloor een potje tegen een warlock die in beurt 9 Jaraxxus cast, ik doe hem die beurt 13 damage, hij Alexzastra cast, ik doe hem 11 dmg en heb 2 beesten liggen GA en Sunwalker, maar dan is het 6/6 + de liggende Alexzastra + DoA en ik kwam er niet meer bij. Das toch ook wel mooi, hard tegen hard.

Een mooie voor de RNG gods:
Ik kon een hunter met mijn gadzetchan ongeveer 22 dmg doen in 1 beurt (beurt 6) met een bult direct damage en een Cold blood (+4 attack) op de auctioneer, op het einde nog een conceal. ik kwam op 10 leven en hij op 8, dus lethal lag op tafel. hij had niks op het bord.
Hij cast een secret en een zwaard, doet mij 3 + 2 dmg met het zwaard + pijl dus ik sta op 5.

Ik had optisch een hand vol overkill, met o.a. Argent commander, ragnaros, archmage, een extra cold blood en ragnaros, maar het was beurt 7 dus een 100% safe raggy kon niet.

Mijn angst was een misdirection, dan zou mijn enige minion 8 dmg op mij doen (of evt freezing trap), en ik had 1 mana te weinig voor ragnaros. Dus ik cast een Argent commander (geen trigger), val daarmee aan (inderdaad een misdirection) hij zou ook mijn GA kunnen pakken, maar hit mij voor 4, 1 leven over, hij concede nog even voor mijn final blow. In elk ander scenario was ik dood geweest door zijn zwaard+pijl.

• ir_richman
[quote]Wognummer schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:53:
W00t haha soms heb je van die momenten dat je tegenstander een deathwing speelt en je denkt SHIT daar gaat mn game, dan zie je je sylvanas doodgaan en je denkt oww ja daarom was ze zo goed LOL

[...]

Warlock legt Sylvanas tegen mijn Sunwalker... ik tel: 4 dmg en een mortal coil.. dat zou crap zijn.
Dus shiv op de bubble, ruil, zwaardje op de 5/1 sylvanas. Blijft toch een naar gevoel.
Daarna wel weer direct een Sunwalker gelegd :-) Potje ook gewonnen daarna.

Verwijderd

nu ook op werk (via wat omwegen;) op Ipad geinstalleerd, ziet er niet slecht uit, wel al 2x een crash maar was bij opstarten, nog niet tijdens het spelen gehad :)

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Werkt op de iPad Air echt heerlijk! Zo ongelooflijk scherp. Dit gaan veel uurtjes Hearthstone in de tuin opleveren denk ik zo! ;-)

• Chief
Hebben jullie dat allemaal voor elkaar gekregen door een non-EU iTunes account aan te maken?

• Wognummer
Klopt idd :) als hij op je iPad staat weer je nl inloggen werkt als een zonnetje

• Chief
Vanavond even proberen. Lekker in bed ff potje doen voor het slapen gaan. Dat gaat de vrouw waarderen....LoL Thanks!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Chief-XL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:01:
Hebben jullie dat allemaal voor elkaar gekregen door een non-EU iTunes account aan te maken?
Same ook ik heb geen zin om cc's te koppelen of wat dan ook aan een spam account ik wacht wel braaf op de EU release

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Ik kan me niet voorstellen dat de EU launch nog heel lang gaat duren aangezien blizzard intussen echt wel op de hoogte is dat EU mensen het al kunnen downloaden met een omweg

• Eld0
Je hoeft helemaal geen cc te koppelen aan non eu Itunes account , de truk is hetvolgende:

1. log uit op Itunes via instellingen -> klik "apple id" -> Log uit
2. Ga naar Apple store en vind eender welke gratis app en probeer te installeren
3. Volg de instructies op het scherm om non eu account aan te maken
4. Duid betaaloptie "None" aan

Optie "None" is alleen beschikbaar als je je Itunes account op deze manier aanmaakt

Verwijderd

Werkt heerlijk, zojuist even met werk team gespeeld, was goede team building, lang leve Ipad;)

• Wognummer
Eld0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:25:

Optie "None" is alleen beschikbaar als je je Itunes account op deze manier aanmaakt
Dit dus :) ik kon hem eerst ook niet vinden maar zo dus wel

• Mektheb
Eld0 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:25:
Je hoeft helemaal geen cc te koppelen aan non eu Itunes account , de truk is hetvolgende:

1. log uit op Itunes via instellingen -> klik "apple id" -> Log uit
2. Ga naar Apple store en vind eender welke gratis app en probeer te installeren
3. Volg de instructies op het scherm om non eu account aan te maken
4. Duid betaaloptie "None" aan

Awesome !

• Shrake
  • Laatst online: 26-09 20:06
Jammer dat de Android versie zo te zien nog een tijd op zich gaat laten wachten.

Was er al vrij snel achter dat Hearthstone voor mij geen spel is dat ik elke dag op me PC ga zitten spelen maar dat het me perfect leek voor op de tablet of telefoon.

Maar goed, we weten wel dat ie gaat komen, nu even geduldig zijn.

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:11
Ja precies! Dit spel lijkt me fantastisch op m'n telefoon om even wat tijd door te komen in de trein oid.

Verwijderd

ik vermoed dat je wel connection probs gaat hebben als je dat op de trein wil doen
maar ik kijk er ook naar uit dat het op android komt

• Nostordici
Hier even een post die ik van Reddit heb gebruikt:

How to get Hearthstone on iPad in an unsupported region!
Go to settings
Press iTunes & App Store
Select the option that says Apple ID: YOURID
Select View Apple ID
Select Country/Region
Select British Columbia, Canada
Delete your payment method when prompted to confirm
Replace your zip code with V0L 1C0 (Will only work for BC)
I'm in north California and I've been playing Hearthstone on the iPad for half an hour now. It works surprisingly well, although it is a bit laggy. If you have any questions fire them my way.
--Common Problems--
I have a balance on my account and can't change regions. What can I do?
The only way you can clear your balance is by contacting iTunes support. Let them know you want to change regions (you shouldn't have to say why.)

Werkt perfect, ik heb zelfs gehoord dat als ik m'n regio straks weer verander naar EU, dat ik dan weer een booster krijg. Maar dat doe ik wel als de EU client live is.

Verder vroeg ik me af of t iemand al gelukt is om boosters met de iPad in dollars te kopen? Ik heb creditcard, dus ik ben benieuwd :)

• Wognummer
Prijs is in euro's helaas haha

Hmm nee dus als je je iTunes account weer op non eu zet is het in dollars is het dan goedkoper vraagbik me af daar de prijzen in dollars iets hoger liggen

[ Voor 72% gewijzigd door Wognummer op 03-04-2014 14:47 ]

• Nipje
  • Laatst online: 21-10 15:41
Nostordici schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:36:
Werkt perfect, ik heb zelfs gehoord dat als ik m'n regio straks weer verander naar EU, dat ik dan weer een booster krijg. Maar dat doe ik wel als de EU client live is.
Dat van die booster lijkt me sterk. Zal toch gewoon aan je account gebonden zijn? Als je dus op je EU account een booster krijgt lijkt het mij niet dat je er nog eentje krijgt wanneer je je regio in de store aanpast

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, ik heb weer een kaar te pakken die ik al lang niet gebruikt had, Lorewalker CHO. Je kan echt zien dat mensen er niet op voorbereid zijn. Zonder dollen, ik denk dat ik op mijn druid 20% van de potjes die ik win gewoon win omdat mensen niet om die kaart heen kunnen spelen

PSN & XBL: Denkoyugo

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 05:29
net king krush uit het pakje gehaald
had hem nog niet dus dat is wel leuk, helaas niet de beste legendary

• Nostordici
Wognummer schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:43:
Prijs is in euro's helaas haha

Hmm nee dus als je je iTunes account weer op non eu zet is het in dollars is het dan goedkoper vraagbik me af daar de prijzen in dollars iets hoger liggen
Prijzen zijn hetzelfde als bij de PC client, maar wil helaas niet, aangezien Apple kan zien aan mijn credicardnummer, dat het Europees is. Beetje korting op Heartstone cards zou wel leuk zijn :)

• Wognummer
ja dat klopt wel maar de prijzen in dollars zijn iets hoger dan in euro's zag ik dus ik denk dat het voordeel redelijk verdwijnt dan :( maar helaas het werkt dus idd toch niet :P

• Bekse
  • Laatst online: 29-05 17:43
Werkt heerlijk op de iPad zeg! Bedankt voor de workaround.

• Wognummer
Net 3 potjes in de bus gespeeld, geen enkel probleem of disconnects speelt heerlijk

Over 3G overigens

[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 04-04-2014 06:33 ]

• Eld0
Werkt idd heerlijk op de Ipad eh :-) Gisteren een hele avond gespeeld. Het lukt me wel niet een custom deck te verwijderen
Pagina: 1 ... 80 ... 133 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>

Plaatjes aub resizen (het liefst naar een breedte van 570 pixels of minder) zodat ook mobiele gebruikers van dit topic kunnen genieten.

Voorkom slowchat in dit topic! Ga naar de Tweakers.net IRC Hearthstone chat:
<strong><a href="http://irc.tweakers.net/hearthstone" target="_blank">webbased</a></strong> of <strong>#hearthstone</strong> op <strong>irc.tweakers.net</strong>~~~[/html]