Thanks! Het is ook echt genieten in deze setup

Vroeger heb ik vooral LFS gespeeld en het begin van iRacing op een G25 en zelfbouw cockpit.
Dat was van m'n 15e tot 20e ongeveer. Dan ben ik volop RC competities gaan doen want ik had een eigen wagen en veel vrijheid. En toen ik alleen ging wonen had ik geen plaats meer voor m'n sim rig, dus alles maar verkocht.
Dit jaar zijn er amper RC wedstrijden geweest door Corona en ik zoek altijd wel iets om bezig te houden. Toen ik terug begon kijken naar sim gear en sim games, realiseerde ik mij wat een vooruit er geboekt is over de afgelopen 10 jaar en begon het wel erg hard te kriebelen en ik ben bezweken
Voorlopig ben ik al 2 weken goed aan het genieten

Thanks!
Ik heb het niet gekocht omdat ik een kant en klaar pakket wou, want ik vind het leuk om zelf alles uit te zoeken en op te bouwen, maar gewoon omdat ik met deze koop veel meer waar voor m'n geld kreeg als door nieuw te kopen.
En deze spullen leunden heel dicht aan bij wat ik initieel wou kopen (DD2 i.p.v. CSW2.5, P1 i.p.v. GT1 EVO, single vs triple monitor), dus ik ben erg blij met deze koop. Ik geef eerlijk toe dat ik dit materiaal niet gekocht zou hebben moest ik er de nieuwprijs voor moeten betalen.