Het grote 'show je race-rig' topic

Pagina: 1 ... 84 ... 107 Laatste
Acties:

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:17
Valkyre schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:40:
[...]

Wow dat is echt gaaf en vooral heel erg nuttig! werkt het ook in Iracing?
Als iracing zijn data kan wegschrijven naar simhub wel. Je hebt van Iflag ook een implementatie voor iracing, alleen heb ik daar geen verdere kennis van.

Laat maar weten als je er ook 1 wilt. Ben nu toch voor iedereen aan het bijbestellen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-10 02:02
Valkyre schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:40:
[...]

Wow dat is echt gaaf en vooral heel erg nuttig! werkt het ook in Iracing?
Voor in iRacing is er iFlag: https://github.com/simracer-cz/iFlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

mr.DJ95 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:00:
[...]

Als iracing zijn data kan wegschrijven naar simhub wel. Je hebt van Iflag ook een implementatie voor iracing, alleen heb ik daar geen verdere kennis van.

Laat maar weten als je er ook 1 wilt. Ben nu toch voor iedereen aan het bijbestellen haha
Als het werkt bij iracing ben ik opzich wel interested als het lekker cheap is :)

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Turner_7
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 15:57
Na een aantal jaar met een Wheelstand te hebben gereden was ik toe aan een rig. De laatste tijd rij ik veel meer en merkte ik dat het racen echt leuk vind. Na wat speurwerk op o.a. dit forum kwam ik, via een bekende, bij Treq uit. @Jimmy J. bedankt voor de service en snelle levering.

Ben gegaan voor de Treq One Black Friday bundle. Goede beschrijving over hoe alles in elkaar gezet moet worden. Ben niet heel handig, maar was goed te doen. Heel erg blij dat ik deze stap heb gemaakt. Nu wordt het waarschijnlijk sparen voor een ander stuur/pedalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jM4IHn8Usl9sZdloMml84oNdoBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cuvzRUtmIm6Ro9rc8Gj49qJq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzP1VQEGPXJF2TYKwes1Vl6Zhc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LGQTDQ9RzTDbOFjKI7INNvM7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-e_ZkmTZZKp_tU7s_cbqHMsDKF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6KHSFlw3MeTkvLfKUvnz1qtN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byFaCfcnD6wagNhHv46d1CN_B10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ub6HZ909iase7TIrYoo9Rq4C.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P_6sEmZZGcuK-yPJrIFgHpNB2pg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sR5lwtZR953TU2AqP5kgmWDU.jpg?f=fotoalbum_large

Twitch | Youtube | 7800x3d | 4090 | Simucube 2 Pro - GSI Formula Pro Elite - VRS Pedals

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-10 16:28
Ziet er mooi uit die Treq!

Hier de knoop doorgehakt en voor een Sim-Lab TR1 gegaan, vanwege de compacte bouw. Met Sparco stoel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Heel mooi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Laatst online: 14-10 03:12
mr.DJ95 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:00:
[...]

Voor iRacing/iFlag ga ik deze hardware gebruiken: https://github.com/simracer-cz/iFlag/tree/master/hardware

Je zegt dat je SimHub gebruikt voor de aansturing vanuit ACC.
Kun jij bevestigen of jij dezelfde hardware hebt gebruik voor ACC ?
Ik kan namelijk nergens vinden hoe deze iFlag hardware ook voor ACC ingezet kan worden, jouw filmpje is ook de eerste die flags laat zien vanuit ACC (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
metstijl schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:45:
[...]

Voor iRacing/iFlag ga ik deze hardware gebruiken: https://github.com/simracer-cz/iFlag/tree/master/hardware

Je zegt dat je SimHub gebruikt voor de aansturing vanuit ACC.
Kun jij bevestigen of jij dezelfde hardware hebt gebruik voor ACC ?
Ik kan namelijk nergens vinden hoe deze iFlag hardware ook voor ACC ingezet kan worden, jouw filmpje is ook de eerste die flags laat zien vanuit ACC (y)
Haha nice, toch nog een primeurtje te pakken dus :) Zag het nog niet terug in mijn views haha

Ik gebruik inderdaad een Arduino R3 (ATmega328), echter verschilt de LED matrix aangezien ik ze heb met het color shield eraan vast. Volgens mij komt het allemaal op hetzelfde neer zolang je maar dezelfde chips gebruikt. Ik vermoed dat de code specifiek voor de Iflag en Simhub integratie is gemaakt.

Verder print in deze case die me wel bevalt.

https://www.thingiverse.com/thing:3148707

Mocht je de hardware binnen hebben wil ik je wel helpen met Simhub, laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metstijl
  • Laatst online: 14-10 03:12
mr.DJ95 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:54:
[...]

Haha nice, toch nog een primeurtje te pakken dus :) Zag het nog niet terug in mijn views haha

Ik gebruik inderdaad een Arduino R3 (ATmega328), echter verschilt de LED matrix aangezien ik ze heb met het color shield eraan vast. Volgens mij komt het allemaal op hetzelfde neer zolang je maar dezelfde chips gebruikt. Ik vermoed dat de code specifiek voor de Iflag en Simhub integratie is gemaakt.

Verder print in deze case die me wel bevalt.

https://www.thingiverse.com/thing:3148707

Mocht je de hardware binnen hebben wil ik je wel helpen met Simhub, laat maar weten.
Bedankt, klinkt goed, als ik de hardware binnen heb en ik kom er niet uit dan meld ik me weer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordi FSR
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-01-2022
Hoi allemaal,

Ik heb ook even een account aangemaakt. Vet om alle setups hier te zien!!!

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Jordi FSR
en natuurlijk mijn rig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLXi_yFVZLWk_s79rH9o7gAtPcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ayfuMZr8oO1wrXPcOkVd6wC3.jpg?f=fotoalbum_large

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Welke seat heb je?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Geupgrade van wheelstand pro naar sim-lab gt1 evo. Wat een verschil zeg. Erg blij mee.

Nog niet helemaal klaar (kabel management en wieltjes)

43" Tv is niet ideaal, maar was gratis uit een erfenis.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEfPvof5BVuzvics5MX42926evo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Der7cLK8Nn0vqvc7498gDwf0.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieHifi
Afgelopen weekend de SimLab TR1 besteld en gister binnen. Dikke prima van SimLab.

Meteen begonnen met het in elkaar zetten. De ervaringen op het welbekende interweb waren nogal negatief, het zou geen gemakkelijke build zijn. Met enige tegenzin begon ik aan de klus. Naar eigen zeggen had ik de TR1 zo in elkaar gezet en begreep niet waar de opmerkingen vandaan kwamen.......tot......

Het plaatsen van de Seatslider en Sparco seat op de rig. Dat viel allemaal niet mee. Daarmee echt meer dan een uur kwijt geweest om die plaatsen, misschien wel twee.

Ook kwam ik tot de ontdekking dat het in elkaar zetten van de TR1 nog wel doen doen is, maar dan het installeren van de pedalen en stuur. Ga je zitten kom je erachter dat je de houding moet aanpassen. Het is geen rocket science, maar vergt wel het loshalen van de nodige bouten. Maar uiteindelijk is de rig er. Alleen nog wieltjes onder plaatsen.

Wel mijn eerste race gereden en ja, wat ben ik hier blij mee. Echt super!

Moet bekennen wat er nog iets meer afgesteld gaat worden. Dus dat kost echt enorm veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi FSR
Deze is van Formula Sim Rigs.

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi FSR
RobbieHifi schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:
Afgelopen weekend de SimLab TR1 besteld en gister binnen. Dikke prima van SimLab.

Meteen begonnen met het in elkaar zetten. De ervaringen op het welbekende interweb waren nogal negatief, het zou geen gemakkelijke build zijn. Met enige tegenzin begon ik aan de klus. Naar eigen zeggen had ik de TR1 zo in elkaar gezet en begreep niet waar de opmerkingen vandaan kwamen.......tot......

Het plaatsen van de Seatslider en Sparco seat op de rig. Dat viel allemaal niet mee. Daarmee echt meer dan een uur kwijt geweest om die plaatsen, misschien wel twee.

Ook kwam ik tot de ontdekking dat het in elkaar zetten van de TR1 nog wel doen doen is, maar dan het installeren van de pedalen en stuur. Ga je zitten kom je erachter dat je de houding moet aanpassen. Het is geen rocket science, maar vergt wel het loshalen van de nodige bouten. Maar uiteindelijk is de rig er. Alleen nog wieltjes onder plaatsen.

Moet bekennen wat er nog iets meer afgesteld gaat worden. Dus dat kost echt enorm veel tijd.
Afstellen kost inderdaad tijd. Als het eenmaal staat ben je wel blij dat die tijd erin is gestoken en het geen "kant en klare" oplossing was. Althans.. dat is mijn mening.

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:23
Bouwen en afstellen is deel van het plezier. Het is net LEGO.
Mijn rig is al weer een tijdje stabiel, dus die gaat binnenkort weer uit elkaar om weer wat vebeteringen door te voeren. Ik hoop ook een shifter in de zak van Sinterklaas te vinden en dan moet het koppelingspedaal er weer terug op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
SlaadjeBla schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:04:
Bouwen en afstellen is deel van het plezier. Het is net LEGO.
Was ook geen klacht, maar meer vooral een algemene opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:06

HenkS

Da_king alias HenkS

RobbieHifi schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:45:

Herkenbaar. Hier de treq ace besteld en in elkaar gezet. Zelfde principe. Gelukkig op voorhand wat tiosvan anderen gehad. Oa ook stoel en pedalen er ff los opgezet voor afstand te bepalen en toen pas gaan vastzetten, en als laatste pas stuurkolom en stuur. Terwijl in de handleiding deze eerder moest...
Tevens was ik zelf een uur kwijt om de sliders op de sparco stoel te krijgen, ik vond de handleiding van de stoel niet super plus had zelf ook wel wat beter kunnen kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 17:41
Heeft iemand hier ervaring met het volgende:

- vaste monitor op het bureau, welke ik voor normaal gebruik heb staan
- triple screen monitors, op dezelfde GPU aangesloten welke ik voor race spellen gebruik
- bij normaal gebruik staat de triples uit, ik switch de triples nu aan via surround mode van nvidea. Grote nadeel hiervan is dat nvidea control panel steeds vergeet hoe de triples waren opgesteld en ik alles opnieuw moet instellen. BOvendien is terugschakelen naar 1 scherm niet mogelijk en moet ik de PC herstarten en de triples uitzetten

Ik heb geprobeerd via Windows te schakelen tussen projector mode en computer only, maar daar raakt ie totaal de kluts kwijt. Ook las ik dat er op Github wat tooltjes te vinden zijn, maar ik check eerst hier maar even voordat ik met een veroudert tooltje ga proberen.

Dank voor de hulp alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
HenkS schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:00:
[...]

Herkenbaar. Hier de treq ace besteld en in elkaar gezet. Zelfde principe. Gelukkig op voorhand wat tiosvan anderen gehad. Oa ook stoel en pedalen er ff los opgezet voor afstand te bepalen en toen pas gaan vastzetten, en als laatste pas stuurkolom en stuur. Terwijl in de handleiding deze eerder moest...
Tevens was ik zelf een uur kwijt om de sliders op de sparco stoel te krijgen, ik vond de handleiding van de stoel niet super plus had zelf ook wel wat beter kunnen kijken...
Die sliders zijn echt DE HEL.

Fine tunen had ik rekening mee gehouden, ik had niet alles vast gedraaid. Maar al met al blij.
Stoel kan nu toch nog verder naar voren en heb weinig kunnen rijden. Eigenlijk gister een race over 10 rondjes. Misschien zo nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 17:41
Thanks. Die bedoelde ik inderdaad.

/edit
Heb je er zelf ervaring mee toevallig?

[ Voor 9% gewijzigd door Loona35 op 04-12-2020 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:53
Ik snap echt het probleem niet met de sliders. Zijn de instructies hierin zo onduidelijk dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Loona35 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:59:
[...]

Thanks. Die bedoelde ik inderdaad.

/edit
Heb je er zelf ervaring mee toevallig?
Yup gebruik die hier nu een tijdje om van 3x 1080P surround (voor simracen) snel te switchen naar 3x 1080p los ivm andere games of activiteiten. Het is 1 keer even instellen en snelkoppeling maken. En daarna kan je in 30 seconden van resoluties wisselen etc. :)

In Simracing Q&A topic zijn er nu een aantal meer die het gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:53
Schuey schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Ik snap echt het probleem niet met de sliders. Zijn de instructies hierin zo onduidelijk dan?
Mijn stoel is te breed voor de standaard maat van de metalen bar voor tussen de sliders. Dus ik kreeg met geen mogelijkheid dat ding ver genoeg uit elkaar getrokken om het fatsoenlijk te monteren. Heb er toen ook dik een uur of meer op geprobeerd en uiteindelijk maar opgegeven. Het was wat meer moeite om de ideale positie te vinden, en voor gasten is het wat lastiger. Maar uiteindelijk zit het goed nu, mis het dus niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Pyr0_ op 04-12-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Schuey schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:07:
Het passend maken is lastig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthogam
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-10 08:36
Pyr0_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:47:
[...]

Mijn stoel is te breed voor de standaard maat van de metalen bar voor tussen de sliders. Dus ik kreeg met geen mogelijkheid dat ding ver genoeg uit elkaar getrokken om het fatsoenlijk te monteren. Heb er toen ook dik een uur of meer op geprobeerd en uiteindelijk maar opgegeven. Het was wat meer moeite om de ideale positie te vinden, en voor gasten is het wat lastiger. Maar uiteindelijk zit het goed nu, mis het dus niet echt.
Ik heb bij mijn TR1 dan ook meteen 2 extra 40x40 profielen besteld waar de seatslider op komt.
Heb ook een brede stoel nodig en is hiermee makkelijker in de breedte aanpasbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3yQtPBCwa8lWdbg3sktPX9V7rWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SKZV6lOnXPoBM9HXDAxlsbD7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordi FSR
MXM Maxime kwam gister langs en maakte deze foto. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBOAXqDE1PAknTD3uy_aqzeb3lk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CQgsCdqIkewhIaWFQA2RSK3r.png?f=fotoalbum_large

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieHifi
Carthogam schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:42:
[...]

Ik heb bij mijn TR1 dan ook meteen 2 extra 40x40 profielen besteld waar de seatslider op komt.
Heb ook een brede stoel nodig en is hiermee makkelijker in de breedte aanpasbaar.

[Afbeelding]
Die extra profielen wel handig. Had ik helaas niet mee besteld. Daardoor zit ik ook best laag en betekende wheeldeck behoorlijk naar beneden. Maar al puzzelend wel een goede positie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Jordi FSR schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:02:
MXM Maxime kwam gister langs en maakte deze foto. [Afbeelding]
Welke schermen zijn dat? zien er flink uit.

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordi FSR
knightvision schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:21:
[...]

Welke schermen zijn dat? zien er flink uit.
32” AOC

www.formulasimrigs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
SimLab wielen zijn binnen, die gaan onder de TR1 rig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr.DJ95
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lYGQBAQ7oaVfAk8nqDiDAhBT9_E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/drgaGAOzsA8Xs1htTFJrQ8j9.jpg?f=fotoalbum_large

Fanatec DD1 is binnen, nu zitplek opnieuw finetunen en genieten. Wat een mega met mijn 2.5 jaar oude CSW 2.5. Niet alleen qua kracht maar ook qua souplesse en detail in de auto en wegdek. Ik ben blij.

Trouwens. Hoe hebben jullie je scherm i.c.m de DD? Erop, ervoor of erachter? Zo dichtbij mogelijk is het streven als ik het goed heb bij triple 32inchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:07
mr.DJ95 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:03:
[Afbeelding]

Fanatec DD1 is binnen, nu zitplek opnieuw finetunen en genieten. Wat een mega met mijn 2.5 jaar oude CSW 2.5. Niet alleen qua kracht maar ook qua souplesse en detail in de auto en wegdek. Ik ben blij.

Trouwens. Hoe hebben jullie je scherm i.c.m de DD? Erop, ervoor of erachter? Zo dichtbij mogelijk is het streven als ik het goed heb bij triple 32inchers.
Ik heb maar 24" monitors, maar bij mij zit het OLED schermpje van de DD2 onder de schermrand. Kijk afstand is hierdoor zo'n 58-60cm

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• mr.DJ95
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pV9GwRnNVWmQFps3JhXoC6nqps4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ucz6tVqBBoMW1eLjLmXd5na1.jpg?f=fotoalbum_large

Die DD mount van Sim-lab is een aanrader. Super stevig en je krijg veel ruimte erbij op de GT1 EVO. Meteen de overgebleven dwarsligger gebruikt voor versteviging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:53

Ik heb een 27 triple setup maar heb mijn schermen achter de wheelbase geplaatst. Ik werd helemaal gek toen ze voor de wheelbase uit kwamen. Veel te dichtbij. Moet er wel bijzeggen dat ik brildragend ben en dat wellicht ook niet hielp.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-10 17:17
mr.DJ95 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]

Die DD mount van Sim-lab is een aanrader. Super stevig en je krijg veel ruimte erbij op de GT1 EVO. Meteen de overgebleven dwarsligger gebruikt voor versteviging.
Interessant beeldscherm met die minimale bezels!

Ben recentelijk verhuisd en heb nu mijn eigen game kamer oOo . Moet nog een hoop doen om de kamer goed in te richten maar het begint wat te worden. De spullen hebben bijna een jaar in een huur box gestaan ivm 2x verhuizen, worden eindelijk weer goed gebruikt. Zoonlief ( 8 ) vindt het ook helemaal geweldig, mijn vriendin en ik stonden eerlijk gezegd nog best verbaasd te kijken over hoe goed die het doet. Ik riep al gelijk dat er wel een playseat bij mag, dan kan die op de ps4 racen (ook wat toegankelijker dan iRacing etc) maar dat vergt bij mijn vriendin nog wat overtuiging :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9O_lzRyzSKdjKA5b-VvPyOLI7I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/igl25XvuwRP5BxZCNVkRfm8P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4K0k3gioChHqLM8iX2YdixHV1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zqf7EOmlIqtxN3xj8YtBa7kC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
Sinds vandaag heb ik, ongeacht de klasse, 15 pk extra :)
Dat rood maakt het net even af

Oh ja, en de heel plate van sim-lab erop gezet. Werkt net wat beter met de sprints

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iklVngnqxn9ugJd4ZjYXFvPjEE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ckIfgJw6H7nlrUF6EOe0KqHB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Arfalas op 09-12-2020 21:35 ]

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
[Afbeelding]

Ik heb 27" en heb ze er zo dicht op dat me vingers net het scherm niet raken. Kan het oled display van de DD ook niet meer zien, maar daar heb ik toch weinig aan.
Dus zoals je zelf al zei, zo dichtbij als mogelijk.

• correcto
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:30
De afstand tot je schermen bepaalt, samen met de breedte van de schermen, de hoek waarin je de schermen moet zetten t.o.v. elkaar. En dat bepaalt dan ook je fov.
Heb zelf 3 27” schermen en die staan direct achter m’n stuur, zodat ik de fov op bijna 180 kon zetten. Hoek tussen de schermen bijna 60.
Zie deze sheet, kun je een beetje spelen met de verschillende waarden: https://docs.google.com/s...FL-BqiK78OMIaaNFAMPQ/edit

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
mr.DJ95 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]

Erg vet!

Welk stuur is dat?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
correcto schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:25:
[...]

De afstand tot je schermen bepaalt, samen met de breedte van de schermen, de hoek waarin je de schermen moet zetten t.o.v. elkaar. En dat bepaalt dan ook je fov.
Heb zelf 3 27” schermen en die staan direct achter m’n stuur, zodat ik de fov op bijna 180 kon zetten. Hoek tussen de schermen bijna 60.
Zie deze sheet, kun je een beetje spelen met de verschillende waarden: https://docs.google.com/s...FL-BqiK78OMIaaNFAMPQ/edit
Moet ik maar weer eens induiken, ben nu zo vaak van setup veranderd. Mijn stuur staat wel lager met de DD, althans de behuiziging is niet zo absurd lomp zoals de CSW waardoor ik wat meer ruimte heb her en dr.
OMP 320mm stuur op een Podium hub met Podium flippers, op een Fanatec DD1.

Om het lijstje dan even af te maken:

Sim-Lab GT1-Evo
Sim-Lab heavy triple stand
Sim-Lab DD mount
Heusinkveld Sprint
SHH Shifter
3x Gigabyte G32QC
CPU: 9600k i5 5Ghz allcore
GPU: RTX 3080

Hier nog met de "oude" CSW 2.5 YouTube: ACC - Mercedes 2020 Evo on Imola testing led flag support

[ Voor 41% gewijzigd door mr.DJ95 op 10-12-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:19
Allen,

ik ben mij aan het orienteren op een rig met 80x40 profielen. Ik zit bijvoorbeeld te kijken naar de 'Sim racing rig 4080 zilver' op aluxprofiel.nl. Nu wordt mij op de plaatjes niet helemaal duidelijk hoe ik hier mijn Thrustmaster T3PA Pro pedalen op kan monteren. Ik zie alu balken, maar de montagegaten/sleuven gaan volgens mij niet door de hele balk heen. Aangezien je de Thrustmaster pedalen vanaf onder vastschroeft zie ik niet hoe je deze kunt bevestigen. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Verder lees ik in dit topic veel dat mensen hun eigen rig samenstellen. Is dat puur omdat jullie specifieke wensen hebben? Of om kosten te besparen?

Momenteel heb ik een GT Omega Pro. Deze rig bezit ik nu zo'n 3 jaar. Ik begin mij echter steeds meer te ergeren aan de flex. Wanneer je hard remt gaat het wheel dock omhoog, force feedback voel je soms in je voeten omdat deze in het hele frame verdwijnt. Vandaar dat ik dus een update overweeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jczuidervaart
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:07
meintje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:27:
Allen,

ik ben mij aan het orienteren op een rig met 80x40 profielen. Ik zit bijvoorbeeld te kijken naar de 'Sim racing rig 4080 zilver' op aluxprofiel.nl. Nu wordt mij op de plaatjes niet helemaal duidelijk hoe ik hier mijn Thrustmaster T3PA Pro pedalen op kan monteren. Ik zie alu balken, maar de montagegaten/sleuven gaan volgens mij niet door de hele balk heen. Aangezien je de Thrustmaster pedalen vanaf onder vastschroeft zie ik niet hoe je deze kunt bevestigen. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Verder lees ik in dit topic veel dat mensen hun eigen rig samenstellen. Is dat puur omdat jullie specifieke wensen hebben? Of om kosten te besparen?
Je kan de pedalen monteren door een hoekprofiel te monteren aan het frame. Met dat hoekprofiel monteer je dan de pedalen..... Hoop dat dit duidelijk is. Anders plaats ik nog wel een foto.

Verder maakt het niet veel uit of je standaard koopt of zelf maakt. Het grappige bij aluxprofiel wasdat als ik de profielen los bestelde, ik goedkoper uit was dan als het rig kocht. Verder heb ik nog wat aluminium profielen erbij besteld om een mouseplate op te plaatsen en misschien wil je nog een buttonbox of een toetsenbordhouder erbij maken? Dan kan je dat gelijk mee bestellen.
Verder heb ik de staanders een paar cm langer besteld zodat je de mogelijkheid hebt om het stuur hoger te zetten als je dat zou willen.
Tot slot kun je er voor kiezen om sommige profielen sterker uit te voeren dan 4080 (bijv 40120 of 40160) zodat het geheel nog steviger wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door jczuidervaart op 11-12-2020 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Dat laatste wat je beschrijft merk ik ook nog in mijn sim lab GT1-evo hoor. Als ik stevige kerbs pak voel ik dat soms tot in mijn stoel, Juist omdat alles zo stijf is. Ik vind het alleen maar toevoegen aan de ervaring. Flex is er amper meer te ontdekken (helemaal omdat ik van een playseat challenge af kom)

Ik vraag me af of zelfbouw, met de huidige opties op de markt, veel voordeliger is. De gt1 evo kost, uit mn hoofd, rond de 400 euro. Maar daar zit wel een pedal plate en wheeldeck bij, en die zijn ook niet gratis. Als je wilt customizen is het misschien wel de betere optie.
Ik ben gewoon voor de makkelijke optie gegaan en niet zelf het wiel gaat uitvinden, en ik ben er uitermate tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:19
Arfalas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
Dat laatste wat je beschrijft merk ik ook nog in mijn sim lab GT1-evo hoor. Als ik stevige kerbs pak voel ik dat soms tot in mijn stoel, Juist omdat alles zo stijf is. Ik vind het alleen maar toevoegen aan de ervaring. Flex is er amper meer te ontdekken (helemaal omdat ik van een playseat challenge af kom)

Ik vraag me af of zelfbouw, met de huidige opties op de markt, veel voordeliger is. De gt1 evo kost, uit mn hoofd, rond de 400 euro. Maar daar zit wel een pedal plate en wheeldeck bij, en die zijn ook niet gratis. Als je wilt customizen is het misschien wel de betere optie.
Ik ben gewoon voor de makkelijke optie gegaan en niet zelf het wiel gaat uitvinden, en ik ben er uitermate tevreden over
Wat was voor jou de reden om voor Simlab te gaan? Een Aluxprofiel of Motedis is op de wheel- en steeringplate na nagenoeg hetzelfde en schelen wel (bijna) €100,-

EDIT: als ik het goed lees krijg je bij Simlab ook standaard een sidemount voor bijv. een shifter.

[ Voor 4% gewijzigd door meintje op 11-12-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jczuidervaart
meintje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:55:
[...]

Wat was voor jou de reden om voor Simlab te gaan? Een Aluxprofiel of Motedis is op de wheel- en steeringplate na nagenoeg hetzelfde en schelen wel (bijna) €100,-

EDIT: als ik het goed lees krijg je bij Simlab ook standaard een sidemount voor bijv. een shifter.
Ik denk dat de kwaliteit van Sim lab wel beter is. Ik heb de wheelplate en voetenplate van aluxprofiel en die zijn van 5mm staal, terwijl die van Sim Lab van 10 of zelfs 15 mm staal zijn.
Dit betekent minder speling, hoe gering dat ook zal zijn.

Daarnaast waren 2 zwarte profielen van aluxprofiel heel slecht gespoten. Ik heb hier met aluxprofiel contact over gehad en zij willen dat ik ze ter controle terug op stuur.... (ze vonden adhv van foto's dat het wel mee viel)
Alleen het opsturen is al duurder dan twee nieuwe bestellen, dus dat ga ik niet doen.
Oftewel de service van aluxprofiel is niet denderend, maar daar betaal je dus ook veel minder voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:23
jczuidervaart schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat de kwaliteit van Sim lab wel beter is. Ik heb de wheelplate en voetenplate van aluxprofiel en die zijn van 5mm staal, terwijl die van Sim Lab van 10 of zelfs 15 mm staal zijn.
Mijn pedaalplaat van de GT-1 Evo is volgens mij 5 mm dik. Zeker geen 10.

Ik heb bij Sim Lab besteld omdat er toen minder aanbieders waren, ik geen zin had in het gedoe van zelfbouw en het qua kosten niet gigantisch scheelde. 1x iets na moeten bestellen omdat je het vergeten bent en de kosten zouden zo ongeveer hoger zijn.

Mijn ervaring is dat ze slordig zijn in de verzending (ze hebben het ook gigantisch druk), maar erg goede support leveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.DJ95
meintje schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:55:
[...]

Customer service van SIm-lab is enorm goed, mijn stoel zat niet lekker en ze wilde me meteen compenseren zodat ik zelf de stoel kon laten opvullen. Ze denken echt mee, heb ook langere profielen gekregen bij mijn monitor stand omdat ik het niet passend kreeg, dit allemaal zonder kosten en ze waren me erg dankbaar dat ik hun wilde helpen met het opmeten van mijn configuratie.

Tevens verbeterd Sim-lab ook nog hun bestaandeklant configratie's. Ik kreeg een verzwaard pedal deck toen ik de overstap van Fanatec pedalen maakte naar Heusie Sprints.

De keren dat ik losse spullen nodig heb gehad en besteld heb via Motedis was er altijd wel iets en dat bovenop de mega hoge verzendkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
Ik had vooral geen zin om alles uit te zoeken als er al een kant en klare oplossing is. Ik heb hem bij biesheuvel opgehaald, aangezien ik daar toch moest zijn, dus verzending (en kosten) was geen probleem.

De pedal plate is geloof ik inderdaad 5 mm, maar stevig genoeg voor mijn heusinkveld pedalen

Service van sim lab is prima te noemen. Ze reageren erg snel en denken ook mee als er wat aan de hand is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jczuidervaart
SlaadjeBla schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:43:
[...]

Mijn pedaalplaat van de GT-1 Evo is volgens mij 5 mm dik. Zeker geen 10.
Je hebt gelijk. Ik heb het over de constructie van de simlab P1X vs de aluxprofiel voetpedaal , omdat dit vergelijkbare voetpedaal constructies zijn.
Mijn ervaring is dat aluxprofiel wel veel sneller verstuurd en completer en netter verstuurd dan Motedis.
Ik heb alleen dus akkefietje met spuiten van de profielen.... Maar bij de P1X vs de aluxprofiel versie scheelt het in geld wel heel veel tov Sim-Lab.
Bij de GT1 scheelt het minder en zou ik voor de Sim-Lab gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Arfalas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
Herkenbaar, de TR1 heeft dat ook

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Broodro0ster
Ik was volop aan het uitkijken om terug te beginnen met sim racen en ik ging met Black Friday een Fanatec CSW2.5 + Formula V2 stuur, Heuskinveld sprint, Sim Lab GT1 EVO kopen.
Toevallig kwam ik die week in het vraag en aanbod gedeelte van Tweakers een mooie aanbieding tegen. Het ging om een Fanatec DD2 + Formula V2 met podium paddles, Fanatec V3 pedalen met BPK en demper, Sim Labs P1 met Sparco stoel, een 25" triple monitor opstelling en nog wat toeters en bellen voor op de rig.
Na wat nadenken toch even contact opgenomen met de verkoper voor extra info en bij Fanatec gechecked als ze garantie geven op tweedehands spullen. Fanatec gaf aan dat dit geen probleem zolang ik de originele facturen heb. Dus 2 weken geleden ben ik langs geweest bij een aangename Tweaker om alles te gaan bekijken en testen. Gelijk daarna zijn we alles beginnen demonteren en nu ben ik al een week of 2 trotse eigenaar van de onderstaande setup. Ik me heb me al goed geamuseerd met online racen op ACC en iRacing.

De Heusinkveld sprints staan nog steeds op m'n verlanglijstje, maar dat is voor een andere keer. Eerst terug wat sparen. En de Fanatec V3's zijn eigenlijk ook wel zeer degelijke pedalen, dus ik kan wel even verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0G-PaBPd5OeEM2fgBgPXZqtqCIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vmqOO6Nph7AkMOL8iMqRg18J.jpg?f=fotoalbum_large

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
sja, voor een eerste rig (al dan niet na een pauze) is dit wel aardig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madhouse1979
*knip* geen V&A

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Broodro0ster schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:24:
Ik was volop aan het uitkijken om terug te beginnen met sim racen en ik ging met Black Friday een Fanatec CSW2.5 + Formula V2 stuur, Heuskinveld sprint, Sim Lab GT1 EVO kopen.
Toevallig kwam ik die week in het vraag en aanbod gedeelte van Tweakers een mooie aanbieding tegen. Het ging om een Fanatec DD2 + Formula V2 met podium paddles, Fanatec V3 pedalen met BPK en demper, Sim Labs P1 met Sparco stoel, een 25" triple monitor opstelling en nog wat toeters en bellen voor op de rig.
Na wat nadenken toch even contact opgenomen met de verkoper voor extra info en bij Fanatec gechecked als ze garantie geven op tweedehands spullen. Fanatec gaf aan dat dit geen probleem zolang ik de originele facturen heb. Dus 2 weken geleden ben ik langs geweest bij een aangename Tweaker om alles te gaan bekijken en testen. Gelijk daarna zijn we alles beginnen demonteren en nu ben ik al een week of 2 trotse eigenaar van de onderstaande setup. Ik me heb me al goed geamuseerd met online racen op ACC en iRacing.

De Heusinkveld sprints staan nog steeds op m'n verlanglijstje, maar dat is voor een andere keer. Eerst terug wat sparen. En de Fanatec V3's zijn eigenlijk ook wel zeer degelijke pedalen, dus ik kan wel even verder.

[Afbeelding]
Nice, dikke setup zo! Vroeg me altijd af of er markt was voor een complete set. Aan de ene kant willen mensen ook een kant en klare complete plug-en-play setup maar ook korting op de nieuwprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
Arfalas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:34:
sja, voor een eerste rig (al dan niet na een pauze) is dit wel aardig 8)7
Thanks! Het is ook echt genieten in deze setup :D
Vroeger heb ik vooral LFS gespeeld en het begin van iRacing op een G25 en zelfbouw cockpit.
Dat was van m'n 15e tot 20e ongeveer. Dan ben ik volop RC competities gaan doen want ik had een eigen wagen en veel vrijheid. En toen ik alleen ging wonen had ik geen plaats meer voor m'n sim rig, dus alles maar verkocht.

Dit jaar zijn er amper RC wedstrijden geweest door Corona en ik zoek altijd wel iets om bezig te houden. Toen ik terug begon kijken naar sim gear en sim games, realiseerde ik mij wat een vooruit er geboekt is over de afgelopen 10 jaar en begon het wel erg hard te kriebelen en ik ben bezweken :P

Voorlopig ben ik al 2 weken goed aan het genieten :D
mr.DJ95 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:16:
[...]

Nice, dikke setup zo! Vroeg me altijd af of er markt was voor een complete set. Aan de ene kant willen mensen ook een kant en klare complete plug-en-play setup maar ook korting op de nieuwprijs.
Thanks!
Ik heb het niet gekocht omdat ik een kant en klaar pakket wou, want ik vind het leuk om zelf alles uit te zoeken en op te bouwen, maar gewoon omdat ik met deze koop veel meer waar voor m'n geld kreeg als door nieuw te kopen.

En deze spullen leunden heel dicht aan bij wat ik initieel wou kopen (DD2 i.p.v. CSW2.5, P1 i.p.v. GT1 EVO, single vs triple monitor), dus ik ben erg blij met deze koop. Ik geef eerlijk toe dat ik dit materiaal niet gekocht zou hebben moest ik er de nieuwprijs voor moeten betalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfalas
Broodro0ster schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:15:
[...]

En deze spullen leunden heel dicht aan bij wat ik initieel wou kopen (DD2 i.p.v. CSW2.5, P1 i.p.v. GT1 EVO, single vs triple monitor), dus ik ben erg blij met deze koop. Ik geef eerlijk toe dat ik dit materiaal niet gekocht zou hebben moest ik er de nieuwprijs voor moeten betalen.
Voordeel is dat je niet meer hoeft te upgraden

Nadeel is dat je niks meer hebt om te upgraden :D

[ Voor 67% gewijzigd door Arfalas op 11-12-2020 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12rip4
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-10 10:31
Arfalas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:31:
[...]

Voordeel is dat je niet meer hoeft te upgraden

Nadeel is dat je niks meer hebt om te upgraden :D
Er is altijd wat te upgraden.......helaas 8)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• JS1990
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-06 11:32
Heb ook een kleine update gedaan aan mijn rig gedurende de afgelopen black friday deals.
Van 34’’ ultrawide naar triple 27’’ en mijn pc nu op de rig gemonteerd waardoor de kabels allemaal wat mooier opgeruimd zijn.
Wat gaaf die extra fov, vooral bij het bochten inkijken en in duels naast elkaar. Super blij mee!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8IzMfz9nZ3pXL9fvqJ-95PIZXc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izNWwehHlYaityvqIhLENtU8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Av-QiaN3nlJHzZlWQZKgbeMVw98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DapRjYu7kgWZV2FGxMuE7y4Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vt-BOCQBY4Gzl7DHOwJrDRyx7SA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4dMCfNSHMWTmGPkk02CuJKV0.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier ook erg happy met triples. (3x 1080p) en gtx 1080ti.

Voorheen in de huiskamer met een 21:9 voor mijn neus (wel op afstand ivm tv) en dat was al tof.
Daarnaast een rift S 2 gehad. Ook heel tof. Maar minder kwaliteit graphics + redelijk wat gedoe elke keer, extra kabels. Best warm. Gelukkig geen last van lange sessies. Kon makkelijk 4 uur gamen als het moest.

En nu tijdje triples. Toch wel de beste optie voor mij. Lekker graphics. Rustiger beeld. Nog steeds erg veel overzicht. Beter te doen in de zomers. Ook makkelijk voor andere dingen naast het sim racen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:17
ourplayground schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:42:
[...]

Damn, wat is dit toch een geweldige hobby..!
Weer een update aan mijn rig en man wat is dat alu spul toch handig.
Via @JPM85 aan een CSW2.5 gekomen en komende van de CSL1.1 is dat een leuke upgrade!
Ook een mounting plate meegekregen wat betekende dat ik de halve rig opnieuw moest af/opbouwen en opnieuw moest afstellen :P .
Verder een seatslider, keyboard tray (van houtje touwtje naar Sim-lab gegaan) en een mousetray (van een stuk laminaat naar Sim-lab).
Omdat de wheelbase met mount toch wel erg ver naar voren kwam, moest ik (van mijzelf) het scherm ook een stuk naar voren brengen, het was even gepruts en gepuzzel maar het is gelukt. Enige punt is dat mijn zij schermen nu maar op max 45 graden kunnen staan (ik had 60) maar moet zeggen dat dit perfect bevalt
Zoals je kan zien is kabel management nog een volgende stap maar dat gebeurd nadat (hopelijk d:)b ) de heusinkveld sprints volgende week komen.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik quote even mijzelf om voor de geïnteresseerden makkelijker terug te kijken.
Onlangs ben ik een van de gelukkigen geweest die een reverb g2 hebben mogen ontvangen (na betaling). Na toch zeker 3 seconden testen was ik er wel uit dat mijn triples de deur uit gaan. Dat betekend dat mijn rig in een keer een stukkie smaller werd! Via via (@Blerf) begrepen dat het helemaal niet verkeerd is om je werkplek met je game plek te mengen. Kortom, nieuw bureaublad gekocht, 4 pootjes er bij en mijn rig rechts geplaatst, zodat mijn voetjes (maar 47) onder het bureau zitten. Dat scheelt een hoop in de ruimte op mijn kantoor/zolder.
Eind resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65OIBHdjZQ8gkWQtdLVz2IK0PRI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cm3BwP30vVSdPNRGkgzld2fH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDY3Od_3RqclTFl71fz85OCidTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2F1EsHGgnK979prMMjm0GHj3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d--pHijxa7JJUS-ASUoAAP0IE3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gyn1AhFIX2W9eQypvxPJ2uM.jpg?f=fotoalbum_large

Verder wellicht nog een interessante tips voor mede VR gebruikers; die kabel!! Wat een #%$£% ding, die is ontworpen om in de weg te hangen. Wat ik heb gedaan is van 3 zuignappen en 3 knijpers, 3 zuigknijpers maken en de achterkant van mijn stoel “plakken” om als kabel geleider te dienen. De rest van de kabel is netjes weggemoffeld dus opgeruimd staat netjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Px3e4vLJOriVCdudyXT9ub2sN-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e6zzMaz18fb96eytwfLCpEqY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Etnu6oKVF8jz8AEVI861gq2wG-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7l7pGi86NEQHeFV5UCRmqFgi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

player-x

Disruptive by design

ourplayground schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:52:
Verder wellicht nog een interessante tips voor mede VR gebruikers; die kabel!! Wat een #%$£% ding, die is ontworpen om in de weg te hangen.
Ik gebruik de volgende oplossingen, werkt perfect onder mijn bureau om mijn kabels netjes en overzichtelijk te houden, en ziet er een stuk beter uit, en makkelijker in gebruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kG793xgSJZPQb_4Evj4P10WIhbg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndau5SAMNJOWA9r20kTBhipP.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieF6IhsJGD09Nw9KHFXvMpRlCS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eOJODEdcsQFErNNuq2bPBLB3.jpg?f=user_large
€3.50 inc verzenden op aliexpress

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XNiOBGXEs7bWNkaSHrZUsoDXYA8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ii0hS5eP2CVAX0wsNqTKbkQD.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMRgAKaSfj_XEihN3Fz-yuaM-QA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J7moaIuAEff3ze0Q7cY6vFMe.jpg?f=user_large
€4 inc verzenden op aliexpress

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Aa4oUPb1Zp17h_QoEbggi60xIHo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UBISzeaE3MkE6qhjHg8CH7p3.jpg?f=user_large
€4~€5 inc snel verzenden op aliexpress

En er zijn nog een stuk meer goedkope oplossingen als je veder kijkt.

Als je van tevoren de zijkant van die witte dubbelzijdige tape met een stift zwart maakt ziet het er helemaal netjes uit.

[ Voor 14% gewijzigd door player-x op 11-02-2021 18:20 ]

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Vandaag heb ik de laatste uitbreiding voor mijn simrig binnen gekregen. Na het monteren van het DOF Reality M2 motion platform heb ik een Playseat Seat Slider gemonteerd om de stoel beter te balanceren en de afstelling van stoel en stuur te verbeteren. Tegelijk heb ik op aanraden van Xenophoben in "Het grote 'show je race-rig' topic" voor €9 bij AliExpress een seatbelt besteld. Deze is vandaag binnen gekomen en het maakt de beleving mooi af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRWwjzwI-wn-5Y3PFcrew2G5jOM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPDZpo88pimyrCBIQ0LWct0d.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfsghStER_5UfAvZFSre1YFoteo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pC479QrrpXN02kpGFzrQ0Yis.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHQLmUkVIU-FEcVIJ9N9RfYF2Lw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xkeHobLSwEpcQevcNnbb1gwC.jpg?f=fotoalbum_tile

De set bestaat nu uit gallery: jfeelders. Het is nog een paar maanden wachten op mijn bestelde RTX3080. Besteld in september en pas halverwege de wachtlijst. :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb gisteren mijn Rig PC ge-upgrade met een Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G komende vanaf GTX2080. Wat een enorme verbetering. In iRacing kan ik nu zo goed als alle grafische opties aanzetten en 144 FPS halen.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
JoepW schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:55:
Ik heb gisteren mijn Rig PC ge-upgrade met een Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G komende vanaf GTX2080. Wat een enorme verbetering. In iRacing kan ik nu zo goed als alle grafische opties aanzetten en 144 FPS halen.
De RTX3080 is een leuke voor simracing. Merk alleen wel dat ik hem op z'n knieën krijg met ACC/triples en alles op ultra eye candy.

YouTube: RTX 3080 Testing EPIC settings ACC on Triple 1440P display (Zandvoor...

Heb je nog flinke nerd/scalper tax moeten betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 18:13

JoepW

iRacer & Home Assistant

mr.DJ95 schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:23:
[...]
Heb je nog flinke nerd/scalper tax moeten betalen?
Daar hebben we het niet meer over....

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
JoepW schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:13:
[...]

Daar hebben we het niet meer over....
Hahaha, ik verdeel graag de pijn die ik nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
mr.DJ95 schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:10:
[...]

Hahaha, ik verdeel graag de pijn die ik nog heb.
Ik wacht wel tot ze goed te krijgen zijn. Ik wil dan ook naar triple 32 inch 1440p toe (nu 2080S met triple 27 inch 1080p).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hier deze week naar TUF 3070 OC gegaan. Super stille kaart, geen kermis en Iracing met alles op high op een steady 120 fps. Meer heb ik niet nodig voor mijn Samsung Ultra wide 49 inch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
Ik koop wel een 3080 zodra hij gewoon goed verkrijbaar is tegen MSRP.

In other news, voor degene die in VR rijden en OVRToolkit gebruiken voor bijv. JRT. Probeer hiervoor eens Crewchief. Crewchief??? Jazeker, CrewChief! Crewchief kan EXACT hetzelfde als OVRToolkit onder de knop SteamVR settings, met een enorme performance verbetering. Hoe hij dat gedaan heeft weet ik niet, maar het instellen, draaien van schermen in VR en al was in Crewchief echt een eitje vergeleken met OVRToolkit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Ik was er al even mee bezig en gewoon tijd tekort gehad, maar eindelijk is hij klaar.

Mijn review van de TREQ Ace:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5l6imBjiK3OgfqTCwI5gREfglGc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zeMVwnHBuFxf1CDfpLONgAVQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:39
jfeelders schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:52:
Vandaag heb ik de laatste uitbreiding voor mijn simrig binnen gekregen. Na het monteren van het DOF Reality M2 motion platform heb ik een Playseat Seat Slider gemonteerd om de stoel beter te balanceren en de afstelling van stoel en stuur te verbeteren. Tegelijk heb ik op aanraden van Xenophoben in "Het grote 'show je race-rig' topic" voor €9 bij AliExpress een seatbelt besteld. Deze is vandaag binnen gekomen en het maakt de beleving mooi af.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

De set bestaat nu uit gallery: jfeelders. Het is nog een paar maanden wachten op mijn bestelde RTX3080. Besteld in september en pas halverwege de wachtlijst. :(
Prima belt toch! ;) Mooi geworden!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• mr.DJ95

mr.DJ95 simroom / thuiskantoor

In Juli in ons huisje mogen trekken en het geluk gehad dat ik als 80% thuiswerken de grootste overgebleven kamer kon claimen als kantoor/simroom.

Ik ben nog wel opzoek om wat dingen aan de muren te hangen wat kan zorgen als aankleding, kamer kan wel wat auto gerelateerde versieringen gebruiken. Iemand tips?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_qnpuQCuoEheR1k4I58sVlUb8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYo6T2yW9RSN4zOMLBEF9uUw.jpg?f=fotoalbum_large
Simspul:
  • Fanated DD1 met Z-ring modificatie
  • Fanatec Podium Hub
  • Fanatec Podium Flippers
  • Streamdeck als buttonbox
  • Heusinkveld Sprints
  • SHH shifter
  • IFlag aangestuurd door Simhub
  • Gigabyte G32QC
  • Sim-Lab SPEED1 – Bucket seat
  • Sim-Lab GT1 Evo Sim Racing Cockpit
  • Sim-Lab DD mount
  • Sim-Lab heavy triple stand
Computer spul:
  • MSI Optix MPG341CQR
  • Intel Core i5-9600K 5Ghz allcore
  • Asus ROG Strix Z390-F Gaming
  • MSI RTX 3080
  • Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart
  • Corsair Hydro H150i Pro RGB 360mm
  • Corsair Vengeance RGB Pro 32GB 3200Mhz
  • Seasonic Prime Ultra 1000W Titanium
  • Wooting one Flaretech Red

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:09
mr.DJ95 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:40:
Ik ben nog wel opzoek om wat dingen aan de muren te hangen wat kan zorgen als aankleding, kamer kan wel wat auto gerelateerde versieringen gebruiken. Iemand tips?
Ik heb hier een circuit (SPA) van hout (90cm) aan de muur hangen van Woodmania.

Ze zijn wel redelijk prijzig maar waarschijnlijk als je handig bent ook zelf te maken. Wist niet wat ik voor m'n verjaardag moest vragen dus was het dit geworden. Ben er heel blij mee!

Levering duurde jammer genoeg wel iets langer dan gehoopt (2 weken i.p.v. 1).

Kiekje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28PrICVi2AiUxsRpYaxTFd2g4Ds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hSQJWNtE20VN1Ie0YQ89Mhon.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hier ook een aantal 3D printed tracks klaar liggen om tegen de muur te plakken.

+ afgelopen weekend weer een oude plank van zolder gehaald en opgehangen voor de Porsche :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F8NCkqvSWyk0BBqlicfEhxqQI-s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gACw5tNCGI2bYsD9p7oZZCCo.png?f=user_large

FF uit de bakken lego van vroeger nog wat technic onderdelen gehaald om een stand te maken zodat die schuin kon staan. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

In Juli in ons huisje mogen trekken en het geluk gehad dat ik als 80% thuiswerken de grootste overgebleven kamer kon claimen als kantoor/simroom.
Ik heb een vergelijkbare opstelling op mijn kantoor.
Een tip die ik je direct ga geven: Zorg voor een stootbalkje van je rechter scherm van je triple setup. Die van mij heeft m'n scherm al een paar keer gered doordat ik er met de bureaustoel tegen aan reed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmhbWEJBhJ1xCtCqJiquW8B1q0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KEdctfKuCykEIah8l52Q2JhH.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb deze afbeelding van de 24h van Le Mans van het internet gehaald en in het groot op canvas laten drukken en opgehangen:

(afbeelding vanwege copyrights verwijderd)

[ Voor 33% gewijzigd door jfeelders op 16-12-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
jfeelders schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 22:57:
[...]

Ik heb deze afbeelding van de 24h van Le Mans van het internet gehaald en in het groot op canvas laten drukken en opgehangen:
Prachtig, meer weet niet of dit onder diefstal valt.....
Sorry voor de zure modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Binnen de huiselijke kring kan er volgens mij heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Op Ali staan ook veel aanbieders met posters van circuits enzo, ca 5 euro per stuk.
Wel goed de reviews lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieHifi
jfeelders schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:59:
Klopt, maar dit niet. Maar mooi is het wel.

Zelf komt er hier ook een foto aan de wand. Voor de aankleding.

Op dit moment toch aan het overwegen om een upgrade door te voeren. Zelf denk ik aan een setje Heusinkveld pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Laatst online: 02:36
jfeelders schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:59:
het is bizar maar het lijkt inderdaad niet te mogen.
Ik zou denken dat het gewoon thuis wel mag als je hem zo van het internet haalt maar het lijkt niet zo te zijn als onderstaande klopt.

Afbeeldingslocatie: https://www.riffonlinemarketing.nl/wp-content/uploads/foto-richtlijnen-dupho1.jpg
RobbieHifi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:48:
[...]

Op dit moment toch aan het overwegen om een upgrade door te voeren. Zelf denk ik aan een setje Heusinkveld pedalen.
Dat is een geweldige keuze, ik ben in ieder geval nog heel tevreden over en heb geen enkele behoefde nog te zoeken naar iets beters dan mijn sprints.

[ Voor 29% gewijzigd door R3m3d7 op 16-12-2020 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb de afbeelding verwijderd.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RobbieHifi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zn6kv-5AL6lj2EsHrmBTWSdTBwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EYtm4SIXc01qvWmrZGCVUVdm.jpg?f=fotoalbum_large

Deze komt te hangen in mijn Sim Room.
Eigen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
Gaaf @RobbieHifi Ben sowieso fan van je werk, was ik al op het HT forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
R3m3d7 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:16:
Dat is een geweldige keuze, ik ben in ieder geval nog heel tevreden over en heb geen enkele behoefde nog te zoeken naar iets beters dan mijn sprints.
Ik heb precies het zelfde gevoel. Ik heb al wat pedalen mogen testen en val toch iedere keer met plezier terug op mijn Sprints. Maar ik ben me wel bewust dat daar ook een heel groot stuk gewenning in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:10

Tijn96

In speed we trust

RobbieHifi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:29:
[Afbeelding]

Eigen werk.
Is deze niet van afgelopen weekend assen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Tijn96 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:49:
[...]

Is deze niet van afgelopen weekend assen?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:10

Tijn96

In speed we trust

Mooie foto! Benieuwd of die M2 klasse wat gaat worden

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
[Afbeelding]

Eigen werk.
Oftopic: holy shit wat een dikke plaat! Heb je een website waar ik eventueel prints kan kopen/ laten drukken?

Grappig dat jullie op op het HTforum zitten/zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
mr.DJ95 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:26:
[...]
Grappig dat jullie op op het HTforum zitten/zaten.
Jij ook dan? Ben zelf met die hobby gestopt toen er kids kwamen. Maar hang er nog wel rond af en toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jczuidervaart
Hobby's afgelopen 10 jaar: Hifi, Fotografie en Sim Racen.....
Ik ben volgens mij niet de enige.......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Madhouse1979
jczuidervaart schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:12:
Hobby's afgelopen 10 jaar: Hifi, Fotografie en Sim Racen.....
Ik ben volgens mij niet de enige.......
Fotografie (meer voor mijn website nu) heb ik nog in stand gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:40
...
Eigen werk.
Hele mooie plaat! Heel gaaf! Zeker omdat het eigen werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56

mr.DJ95 simroom / thuiskantoor

Hele mooie setup! Zoiets zou ik ook wel willen realiseren als ik uiteindelijk een eigen huis heb.

Ik neem aan dat je 1 pc gebruikt voor de simrig en je werk? Zo ja, hoe heb je de beeldschermen dan aangesloten? Zit er nog een limiet aan de lengte van de kabels daarvoor?

Alvast bedankt. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
Kampover schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:59:
[...]

Hele mooie setup! Zoiets zou ik ook wel willen realiseren als ik uiteindelijk een eigen huis heb.

Ik neem aan dat je 1 pc gebruikt voor de simrig en je werk? Zo ja, hoe heb je de beeldschermen dan aangesloten? Zit er nog een limiet aan de lengte van de kabels daarvoor?

Alvast bedankt. :)
Thanks! Wonen hier met veel plezier, ruim voldoende ruimte voor projectjes en hobby's zoals deze en mijn echte 370pk auto. Ik gebruik inderdaad 1 PC. 2 PC's voor hetzelfde doeleinde is overdreven vind ik. Overigens staan in het huis nog wel verschillende Rasberry's en een NUC.

De 3080 zit met 3 displayport kabels aan de monitoren op de rig. Dit zijn DP 1.4 kabels vanwege de 165Hz refreshrate. (Boven 144Hz is dat helaas nodig) dus een officiële limiet van 5 meter waardoor ik de pc niet op mijn bureau kon zetten maar ik hem ook niet wilde wegstoppen in het simhoekje zodat ik er lastig bij zou kunnen.

Het bureau scherm is aangesloten met een 7.5 meter lange HDMI 2.0 kabel. Helaas haal ik dan maximaal 100Hz op het MSI scherm. 100 frames is voor mij ruim voldoende en heb dan ook de v-sync limit op 100fps gezet in games zoals Call of duty.

Mocht je meer willen weten/zien let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:44:
[...]

De 3080 zit met 3 displayport kabels aan de monitoren op de rig. Dit zijn DP 1.4 kabels vanwege de 165Hz refreshrate. (Boven 144Hz is dat helaas nodig) dus een officiële limiet van 5 meter waardoor ik de pc niet op mijn bureau kon zetten maar ik hem ook niet wilde wegstoppen in het simhoekje zodat ik er lastig bij zou kunnen.

Mocht je meer willen weten/zien let me know :)
De enige overgebleven vraag van mij is dan, waar staat je pc dan wel? Ik zie deze namelijk niet op de foto, of is deze dus wel weggestopt ergens? :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mr.DJ95
Kampover schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:51:
[...]

De enige overgebleven vraag van mij is dan, waar staat je pc dan wel? Ik zie deze namelijk niet op de foto, of is deze dus wel weggestopt ergens? :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7sXWEtzTiy2v0FPMqCVLTPdUjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9KfThdqSu1ICudOMH0X9dyv7.jpg?f=fotoalbum_large

Op de grond naast de rig met toegang tot het paneel.
Pagina: 1 ... 84 ... 107 Laatste

Let op:
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.

Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.

V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.