Haha, ja inderdaad. Triples of VR staat ook nog wel op het lijstje. Beiden hebben elk hun voor- en nadelen, dus ik vind het maar lastig kiezen.
Ricmotech heeft eigenlijk precies de
NASCAR stijl button box die ik hiervoor zoek. Maar ja, $85 + verzendkosten is redelijk prijzig. Zelf zou het veel goedkoper kunnen, maar dan moet je er wel tijd in steken. Ik vind het ook wel leuk om dit soort kleine projectjes te doen en nieuwe dingen te leren.
Ik weet niet of ik voor triples genoeg ruimte heb op dit moment. Fysiek misschien wel, maar ik heb al 4 monitoren aangesloten. Soms een 5e voor race control. Dan zou daar nog een oplossing moeten vinden, maar dat maakt de investering meteen (te) groot. Zeker omdat ik niet heel veel race. In 2019 had ik 4(!) officiële races gedaan in iRacing. In 2020 is het me wel gelukt om dat aantal met 400% te verbeteren.
Misschien is een zo'n ultra/mega/super widescreen een mooi compromis. Ik ben het allemaal rustig aan het bekijken. De shifter is nu prioriteit, maar ik ben aan het wachten tot degene waar ik de shifter van overneem zelf zijn nieuwe shifter krijgt.