zo. paar uur bezig geweest om de simucube2 sport te monteren op een gt1 evo. dat viel nog niet mee kan ik jullie vertellen.
allereerst was ik gedwongen om de spacer te gebruiken omdat ik anders de sqr niet op het stuur kreeg. en toen klopte de afstand niet meer vanaf mijn zitpositie. omdat het ding 8 kilo weegt had ik eigenlijk niet voldoende vertrouwen in de baseplate waar de wheelbase op hoort te zitten, dus die heb ik verwijderd, en de aluminium bar waar deze aan vast zat plat gemonteerd in een licht schuine hoek. vervolgens de simucube erop gemonteerd, nu zit het muurvast. maar, je raadt het al, afstand te ver ineens.
dus pedalplate van de gt1 evo een stukje terug moeten zetten en de stoel ook. als laatste waren de kabels aan de beurt, deze moesten zoveel mogelijk weggewerkt worden i.v.m. een kat die het leuk vindt kabel te kauwen.
komende dagen de zitpositie/afstand wellicht nog even finetunen want ik moet eerst even wat rijden.
anyway. wat een gedoe, blij dat het zit.
foto kan natuurlijk niet ontbreken, moet zeggen dat ik best trots ben op mijn setje nu aangezien ik er meer dan 2 jaar voor heb moeten sparen.
je ziet (niet zoveel maar toch) dus een gt1 evo lichtelijk afwijkend van de standaard. een simucube2 sport met een ascher racing b16m-sc buttonplate op een omp trecento, en he sprints 2 pedalset.
overigens; de simucube2 heeft nu een antenne voor de draadloze sturen en heb ik 100% signaalsterkte.
[
Voor 3% gewijzigd door
dawg op 12-09-2019 20:02
]