Aangezien ik de seat niet bij de producten zie. Plaats ik hier buiten dat je kunt zien wat ik heb ook meteen mijn review van mijn gameseat.
Na bijna een jaar een Playseat Challenge gebruikt te hebben begon de stof los te laten. Gelukkig binnen garantie en kreeg mijn geld terug. Toen gaan kijken wat te kopen. Weer een Challenge want die beviel goed of toch iets vasters. Omdat ik inmiddels een ruimte had waar ik de seat kon laten staan besloten om iets anders te kopen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de MaxRF1. Doorslag gaf de opties van het anders instellen en ook zeker een goede en snelle reactie en flexibiliteit van de verkoper bij een paar vragen. Zo boden ze aan om voor de pedalenset die ik heb(Fanatec CSR Elite) de gaten te boren. Daar uiteindelijk niet voor gekozen, maar aanbod is natuurlijk zeer netjes.
Levering ging wat moeizamer. Al kon de leverancier daar niet veel aan doen en waren behulpzaam.
Wat er was. Had besteld via Bol.com (scheelde €50,- met hun eigen website). Verwachte levering was een woensdag. Die woensdag thuisgewerkt, maar werd in de middag door de vervoerder gebeld dat ze donderdag het wilden komen bezorgen. Helaas voor mij niet mogelijk om dan thuis te zijn en afgesproken dat ze zaterdag zouden leveren. Echter zaterdagochtend werd ik gebeld dat ze mijn pakket niet hadden en die dag dus niet konden leveren en ook niet wisten wanneer wel. De leverancier gemaild en die bood aan om het zelf, ik woon niet echt bij ze in de buurt, op zondag te komen brengen. Wat een mooi aanbod, maar ik kon dan niet thuis zijn. Vervolgens geregeld dat het de woensdag bezorgd ging worden en dat is ook netjes gelukt.
Pakket zag er goed verpakt uit.

Stoel was ondanks het ontbreken van een instructie makkelijk in elkaar te zetten.
Er staan wel online een aantal filmpjes hoe het in elkaar te zetten.
Eerst nog geplaatst onder mijn bureau achter mijn computerscherm.

Even later de standaard gebruikt en een TV er aan opgehangen:

Ondanks een redelijk zware tv houd alles het zeer goed.
De blauwe bandjes zijn spanbandjes om mijn pedalen op zijn plaats te houden.
Nu een paar maanden in bezit en zeer blij met deze setup. Een zeer goede verbetering.
Mijn verbeterpuntjes. De buizen onder waarop eigenlijk alles(stoel, stuurbasis, basis voor pedalen en standaard voor instellen en tv bevestiging aan zit) hadden van mij iets langer mogen zijn dan waren er niet iets meer instelmogelijkheden geweest. Maar ook zo kan ik er zeer goed in zitten.
En weet niet of ze er gaan komen maar kan me voorstellen dat een eventuele uitbreidingsmogelijkheden om toetsenbord en muis goed kwijt te kunnen handig kan zijn.
Maar voor het racen