Het grote 'show je race-rig' topic

Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Hallo,

ik heb zojuist een SimuCUBE based OSW kit with CM110 case besteld.
Gezien ik momenteel nog met de G27 race, ben ik benieuwd naar de OSW.

Echter moet ik nu nog een goed stuurtje voor de setup aanschaffen.

Ik heb al een drietal sites gevonden:

http://www.ricmotech.com/Direct_Drive_Wheel_s/1893.htm

http://www.ssrg.eu/webshop.html

https://sim-lab.eu/product-category/steering-wheels/

Echter zou ik wat meer stuurtjes willen zien, alvorens ik er een aanschaf.
Weet iemand van jullie nog andere sites waar je deze kan bestellen
Bvd.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 13:59
Mardo media eventueel nog als nl site.
En fanatec stuurtjes zullen ongetwijfeld adapters voor zijn om hem op een osw te monteren.

En als je zonder knoppen wilt kan je ook op autostyle en dat soort sites kijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Denniz0229 op 11-09-2017 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Pterad0n schreef op maandag 11 september 2017 @ 20:24:

Echter zou ik wat meer stuurtjes willen zien, alvorens ik er een aanschaf.
Weet iemand van jullie nog andere sites waar je deze kan bestellen
Bvd.
Voor kwalitatief goede, maar betaalbare buttonbox met magnetic shifters + rim kwam ik hier op uit:

Zo'n 400 euro incl. verzendkosten:
https://www.simracingcoach.com/en/tienda/

Paar tientjes goedkoper (site wel onder constructie momenteel echter):
http://www.bsimracing.com...simpro-osp-ws1-wheel-rim/

• Pterad0n
Kevin Kater schreef op maandag 11 september 2017 @ 23:06:
[...]

Voor kwalitatief goede, maar betaalbare buttonbox met magnetic shifters + rim kwam ik hier op uit:

Zo'n 400 euro incl. verzendkosten:
https://www.simracingcoach.com/en/tienda/

Paar tientjes goedkoper (site wel onder constructie momenteel echter):
http://www.bsimracing.com...simpro-osp-ws1-wheel-rim/
Bedankt voor de info en de links.

Zojuist de SRC GT1 Pro stuur besteld.
https://www.simracingcoac...ido/volante-src-gt-1-pro/

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Mijn wheelcase komt ook hier vandaan. Mooi spul en een aardige kerel, die Carlos.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:40
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met playseatstore? Man o man, wat heb ik me daar een gezeik mee.

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Card Nox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:24:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met playseatstore? Man o man, wat heb ik me daar een gezeik mee.
Toevallig afgelopen vrijdag ready to race bundel aangeschaft, artikelen waren op voorraad dus dacht mooi morgen in huis. Kwam er vrij snel achter dat ik een typfout in me postcode had gemaakt. Gebeld, geen gehoor. Chat werd ik er de eerste keer uitgegooid, tweede keer gedurende 20 minuten geen bevestiging dat ze het hadden aangepast. Mail gestuurd maar hier nogsteeds geen reactie op ontvangen. Vervolgens zelf maar op mijn account ingelogd waar ik het gelukkig ook kon wijzen. Niet veel later kreeg ik eerst in het engels een mail dat de artikelen niet op voorraad zijn en het een levertijd heeft van 3 tot 5 werkdagen. Deze mail kreeg ik een half uur later ook in het nederlands.

Ik ga me order nu maar intrekken en de artikelen elders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:56

meneerdeman

Mister The Man

Heren geleerden, Ik ben van plan om een race-rig te gaan maken. Overal wel redelijk over uit, alleen zit ik qua hardware nog met een probleempje. De GPU. Ik zit nu te denken om een Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB te nemen. Kan deze de 3 schermen goed aansturen als ik alles op de hoogste kwaliteit wil gaan spelen (F1 2017 Project Cars 2)? Kan ik ook met minder af? Of moet ik zelfs kijken naar een TI.

Budget is ongeveer 6500 voor de hele rig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik draai met een 1080 g1 8gb op drie schermen met iRacing (alles op full). Wel met g-sync schermen en daardoor kan ik alles op full zetten. Want met een vol veld (40+ auto's) wil de boel op bv spa met wat vergezichten wel onder de 144 fps zakken.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman

meneerdeman

Mister The Man

JoepW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:24:
Ik draai met een 1080 g1 8gb op drie schermen met iRacing (alles op full). Wel met g-sync schermen en daardoor kan ik alles op full zetten. Want met een vol veld (40+ auto's) wil de boel op bv spa met wat vergezichten wel onder de 144 fps zakken.
En zonder G-Sync schermen? Want die zijn wel weer een stukje duurder en niet echt begroot :| Ik had per scherm (27") ongeveer 300 per stuk bedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:50
Project cars 2 op 3 monitoren zal wel een stuk zwaarder zijn dan iRacing op 3 schermen.
Op welke framerate wil je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman

meneerdeman

Mister The Man

Samoht93 schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:27:
Project cars 2 op 3 monitoren zal wel een stuk zwaarder zijn dan iRacing op 3 schermen.
Op welke framerate wil je spelen?
Rond de 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

meneerdeman schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:
[...]

En zonder G-Sync schermen? Want die zijn wel weer een stukje duurder en niet echt begroot :| Ik had per scherm (27") ongeveer 300 per stuk bedacht
welke resolutie wil je de 27" hebben. Ik heb bewust voor 24" en 1080p gekozen om de GPU te sparen. En 27" op 1080p vond ik niet mooi genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman

meneerdeman

Mister The Man

JoepW schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 10:56:
[...]
welke resolutie wil je de 27" hebben. Ik heb bewust voor 24" en 1080p gekozen om de GPU te sparen. En 27" op 1080p vond ik niet mooi genoeg
Ik ben bang dat de 24" te klein is voor een vette ervaring. Wil er echt in zitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
meneerdeman schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:38:
[...]

Ik ben bang dat de 24" te klein is voor een vette ervaring. Wil er echt in zitten
Dan zou ik toch eens naar VR kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 10:18
meneerdeman schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:03:
Heren geleerden, Ik ben van plan om een race-rig te gaan maken. Overal wel redelijk over uit, alleen zit ik qua hardware nog met een probleempje. De GPU. Ik zit nu te denken om een Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB te nemen. Kan deze de 3 schermen goed aansturen als ik alles op de hoogste kwaliteit wil gaan spelen (F1 2017 Project Cars 2)? Kan ik ook met minder af? Of moet ik zelfs kijken naar een TI.

Als je Pcars2 op de hoogste instellingen wilt spelen dan zou ik toch wel gaan voor een 7700K en een 1080Ti.
De game is nl. behoorlijk zwaar op hoge instellingen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Als hij 100 fps wil halen moet hij sowieso voor g-Sync gaan want anders haal je het wel maar zie je er niets van want meeste gewone schermen gaan tot 60/75hz

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

jvaneijk schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:58:
Als hij 100 fps wil halen moet hij sowieso voor g-Sync gaan want anders haal je het wel maar zie je er niets van want meeste gewone schermen gaan tot 60/75hz
sorry, maar ten eerste heeft g-sync niks te maken met de hz'n. Er zijn zat schermen van 144hz zonder g-sync.
En ten tweede heb je ook op 60hz schermen er voordeel bij als de gpu meer fps aanbied, enkel krijg je dan tearing en daar moet je tegen kunnen.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:31
Is het mogelijk dat ik aan mijn logitech G29 stuur een andere set pendalen aansluit? Ik wil 2 pendalen inplaats van 3. Ik heb nu het gevoel dat ik altijd scheef achter mijn scherm zit.
Welke kan ik het beste nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

robnieuw schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:54:
Is het mogelijk dat ik aan mijn logitech G29 stuur een andere set pendalen aansluit? Ik wil 2 pendalen inplaats van 3. Ik heb nu het gevoel dat ik altijd scheef achter mijn scherm zit.
Als dat je enige probleem is kun je je pedalen toch iets naar links zetten?

Je kunt geen andere set aansluiten op de g29 dacht ik. Wel losse kopen.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

meneerdeman schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 12:38:
[...]
Moet je toch ff bij mijn rig kijken. Ik heb een fov van 180 met 24".
robnieuw schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 08:54:
Ook hiervoor even bij mijn rig kijken.
Ik heb de pedalen in offset gezet naar links met de middellijn van rem en gas precies in het midden van mijn stoel. De koppeling gebruik ik alleen bij staande starts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:13
Beetje offtopic. Maar gister even staan kijken hoe de ijzeren onderdelen van Heusinkveld pedalen worden uitgesneden met een lasersnijmachine. Echt mooi spul hoor. Tevens ook even de productie stilgelegd om alle servers daar een flinke geheugen upgrade te geven. Draait weer als een zonnetje :).

iRacing Profiel

• AlexP36
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-09 13:25
meneerdeman schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:03:

Ik ga ook een nieuwe pc bouwen maar ik wacht tot oktober november de nieuwe intel coffee lake komt dan uit I8 8700k. Als ik de kenners moet gaan geloven dan gaat de prijs gelijk zijn als wat nu 7700k kost. Nieuwe chipset dus houd er rekening mee dat je ook een nieuw mobo nodig hebt.

Qua gpu zou ik de 1080 weg doen en een Ti aanschaffen. En als je er echt in wil zitten een oculus rift nemen.

Met 6500 euro kan je echt wel iets heel moois bouwen met top of the bill spullen.

[ Voor 4% gewijzigd door AlexP36 op 16-09-2017 13:12 ]

https://www.youtube.com/channel/UCLQqae1rEveAeUeYUdu-HGQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46
Voor diegene die met een niet supported stuurtje hebben en die willen aansluiten op een ps4 en xbox one, er is nu een oplossing: de Drivehub van Collective minds
https://collectiveminds.ca/shop/allconsoles/drivehub/

Ik heb het getest met mijn Logitech G25, een TH8A op de ps4 met F12017, Assetto Corsa en Dirt Rally. Het werkt out of the box. Maar ook diverse andere stuurtjes van Logitech en Fanatec worden ondersteund.

Geen lag en volledige functionaliteit. Dit is vooral interessant voor als je niet ondersteunde stuurtjes hebt. Ik ben me ervan bewust dat velen hier al, al dan niet gedwongen, zijn overgestapt, Het kan interessant zijn voor sommigen. Voor mijn wel. Ik was in totaal 125 euro kwijt (dat is inclusief importbelasting).

Crappy picture:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/21844331_1704160832929762_1751082853_o.jpg?oh=1d8c3854986931889bac24cd9f07b593&oe=59C283DB

De rev lights doen het dus ook :)

De 2 bouten in mij stuurtje zijn ervoor om 2 veren te fixeren. Deze zorgen voor veerkracht voor de pedals. Het originele veerplaatje in de G25 doet het niet meer. Design foutje.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoM op 19-09-2017 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:49
MarcoM schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:28:
Ik ben me ervan bewust dat velen hier al, al dan niet gedwongen, zijn overgestapt,
*kuch* :'( *kuch*
Het kan interessant zijn voor sommigen. Voor mijn wel. Ik was in totaal 125 euro kwijt (dat is inclusief importbelasting).
Het zou voor mij een reden (kunnen) zijn een XBox erbij te nemen om Forza te rijden.

Eens in de gaten houden dit project :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:06
Vandaag mijn 10cm verlengstuk voor mijn stuur binnen van Sim-Lab.

Ik ben geen expert in lassen maar dit is toch gewoon slecht werk?

@JoepW hoe zag die van jou er uit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fd260Z5kKZXDjREYftuk5rOF/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JuNnWT73twC63IodnHgyb0gn/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

Alexji schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:55:

[afbeelding]

[afbeelding]
Die zal lekker recht zijn :S

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Ja klopt, hij kan dus ook niet vlak staan zie ik net (dus hoe ga ik daar m'n stuuradapter recht op zetten)

Die gaat terug. Jammer, had iets meer verwacht van Sim-Lab.
Inmiddels contact gehad met Sim-Lab en dit gaat prima worden opgelost :)

[ Voor 11% gewijzigd door Alexji op 19-09-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Alexji schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:55:

[afbeelding]

[afbeelding]
Die van mij is perfect.
En zoals ik net lees lossen ze het netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Dat ze dat uberhaupt durven te leveren wat een pruts werk. Ze dachten zeker laten we leveren en hopen dat het niet op valt.

Gelukkig wordt het opgelost maar goed je moet er weer op wachten. Had gewoon niet mogen gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
Ja jammer, maar goed afgehandeld. Een nieuwe is morgen onderweg :)

Deze even tijdelijk er op geklust om de nieuwe zitpositie te proberen en het is wel precies wat ik zocht, voelt een stuk beter.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oME1wvQm75QAbWPYuGQOfBsn/full.jpg

Nadeel is wel dat er meer verticale flex is nu door de hefboomwerking. Ik ben bang dat mijn Simetik K2 deze winter met pensioen mag, stomme hobby :'( :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54
Doe eens je motort een kwartslag draaien :p

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 20-09-2017 07:43 ]

• Alexji
Schuey schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:42:
Doe eens je motort een kwartslag draaien :p
Je bent de 14e al :+

Nee! Ik vind dit ideaal want ik kan mij gelijk perfect positioneren in VR door de 2 aansluitingen uit te lijnen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

AlexP36 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:13:
Dat ze dat uberhaupt durven te leveren wat een pruts werk. Ze dachten zeker laten we leveren en hopen dat het niet op valt.

Gelukkig wordt het opgelost maar goed je moet er weer op wachten. Had gewoon niet mogen gebeuren.
Sim-Lab kennende is dit rechtstreeks van hun leverancier doorgestuurd naar de klant, daar gaan zij waarschijnlijk zelf niet tussen zitten. Heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord over (en zelf met) Sim-Lab.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Arfman schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:35:
[...]

Sim-Lab kennende is dit rechtstreeks van hun leverancier doorgestuurd naar de klant, daar gaan zij waarschijnlijk zelf niet tussen zitten. Heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord over (en zelf met) Sim-Lab.
Helemaal mee eens!
Ik vond ook dat @AlexP36 vrij overdreven reageerde.. :X

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
JoepW schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:25:
[...]

Helemaal mee eens!
Ik vond ook dat @AlexP36 vrij overdreven reageerde.. :X
Ik vind helemaal niets verkeerd aan zijn reactie hoor.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

A1AD schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:06:
[...]

Ik vind helemaal niets verkeerd aan zijn reactie hoor.
Ik wel, hij impliceert dat sim-lab prutswerk aflevert terwijl dat a) niet bewezen is en b) sim-lab juist bekend staat om goede service (en gezien de reactie van Alexji geldt dat ook in dit geval). Hoor en wederhoor toepassen, beetje jammer om een bedrijf zo te beschuldigen van iets terwijl je het hele verhaal niet kent.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:38
Een goede service heeft uiteindelijk weinig te maken met het product zelf. De goede reputatie van Simlab zal ook bekend moeten zijn bij hun leveranciers. De leverancier van het product had dit gewoon niet moeten versturen naar de eindklant.

De bewoording is misschien wat hard, maar ook ik zie niks verkeerd aan de reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breeker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06 09:04
Sim-lab is top, ongekende service. Maar er kan altijd iets fout gaan, dit had niet mogen gebeuren.Dit handelt Richard zonder problemen keurig af, weet ik zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 12:51
Arfman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 05:00:
[...]

Ik wel, hij impliceert dat sim-lab prutswerk aflevert terwijl dat a) niet bewezen is en b) sim-lab juist bekend staat om goede service (en gezien de reactie van Alexji geldt dat ook in dit geval). Hoor en wederhoor toepassen, beetje jammer om een bedrijf zo te beschuldigen van iets terwijl je het hele verhaal niet kent.
Maar heeft hij het onderdeel niet besteld bij sim lab dan? Het was duidelijk niet ok en heeft het hier gewoon even vermeld ZONDER er een groot drama van te maken toch??

Dit begint hier aardig naar fanboyisme te rieken. 7(8)7

Als je al niet even je ervaring mag delen in het sim rig topic dan weet ik niet wat we hier nog aan het doen zijn.
Breeker schreef op donderdag 21 september 2017 @ 07:46:
Sim-lab is top, ongekende service. Maar er kan altijd iets fout gaan, dit had niet mogen gebeuren.Dit handelt Richard zonder problemen keurig af, weet ik zeker.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

[ Voor 16% gewijzigd door A1AD op 21-09-2017 07:50 ]

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

• Breeker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06 09:04
Heren, hier drie Dells 2716DG in de verkoop! Absolute topschermen (Gsync, 144hz, 144p, 27”). Amper gebruikt, echt de goedkoopste optie momenteel voor een toekomstbestendig scherm, ideaal voor simracing!
Zie http://link.marktplaats.n...&utm_content=app_ios_tabl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik vind het gewoon een overtrokken reactie, mag toch? In plaats van "Dat ze dat uberhaupt durven te leveren wat een pruts werk. Ze dachten zeker laten we leveren en hopen dat het niet op valt." had hij ook kunnen zeggen "Goh, wat onzorgvuldig, je zou verwachten dat dat niet gebeurt". Maar in plaats daarvan is het meteen een soort bewuste oplichtingspoging van Sim-Lab. Dat vind ik overtrokken en dit begint aardig naar een bewuste zwartmaakpoging te rieken 8)7

See what I did there? Anyway, het wordt gewoon opgelost, wij hebben er nu al meer aandacht aan besteed dan degene die het "probleem" heeft waarschijnlijk.

• meintje
Arfman schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:10:
Ik vind het gewoon een overtrokken reactie, mag toch? In plaats van "Dat ze dat uberhaupt durven te leveren wat een pruts werk. Ze dachten zeker laten we leveren en hopen dat het niet op valt." had hij ook kunnen zeggen "Goh, wat onzorgvuldig, je zou verwachten dat dat niet gebeurt". Maar in plaats daarvan is het meteen een soort bewuste oplichtingspoging van Sim-Lab. Dat vind ik overtrokken en dit begint aardig naar een bewuste zwartmaakpoging te rieken 8)7

See what I did there? Anyway, het wordt gewoon opgelost, wij hebben er nu al meer aandacht aan besteed dan degene die het "probleem" heeft waarschijnlijk.
Dat is de maatschappij waar we tegenwoordig in leven :) Ik zit zelf ook in de customer service en de gekozen taal van AlexP36 is eerder regel dan uitzondering. Vandaar dat ik ook zei dat de bewoording wat hard was, maar de essentie van zijn verhaal klopt wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexji
Haha jongens maak jullie geen zorgen.

Ik ben supertevreden met Sim-Lab, vandaag is de vervanging binnengekomen (perfect recht) en heb alles gemonteerd.

Gelijk even de noodstop een vaste plek gegeven, wou hem toch wat makkelijker bij de hand hebben met de nieuwe SimuCUBE firmware.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FSc5ztp0VIz7LK2ju4hLgMH5/full.jpg

Komende winter toch maar eens gaan kijken naar een kant-en klare Sim-Lab of Heusinkveld rig (zonder monitorstands) of misschien lekker zelfbouw.

• Arfman

Arfman

Drome!

Lekker hoor :)

Zal ook foto's maken van mijn rig overdag. Alles is gemonteerd en afgewerkt nu, vandaag met de shifter support geleverd gekregen.

• Reaxer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 16:32
Hoi allen!

Ik heb net een Fanatec GT3 RS V2 en CSR Elite pedals gekocht :)
Echter zit bij het stuur geen table clamp, ik heb hem snel even getest zonder hem ergens aan vast te maken, maar dat is niet te doen hahaha.

Ik heb nog even gekeken naar de Playseat Challenge en Wheel Stand Pro dat kost me voor nu echter nog even teveel. Mensen hier die deze gebruiken?

Nu zat ik even rond te kijken naar een DIY table clamp waar het stuur in vast geschroefd is, echter kan ik hier niet veel over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 3% gewijzigd door Reaxer op 21-09-2017 22:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlexP36
Haha waar een mens zich druk om kan maken. Ga er verder niet te veel woorden aan vuil maken maar ik ben gewoon een persoon die recht door zee is en zegt wat hij denkt. Uit ervaring blijkt dat veel mensen dit niet kunnen waarderen en of handelen.

Ik heb niks tegen sim lab in tegendeel zelfs, binnenkort zal er een bestelling plaats vinden als de mannen klaar zijn met de verhuizing en ze de profielen in het zwart kunnen leveren.

Maar de foto met het verlengstuk zei meer als 1000 woorden. Dat is gewoon pruts werk. Ik ging er vanuit en nog steeds dat dit regelrecht van sim lab vandaan komt en zoiets kan en mag gewoon niet geleverd worden als je een professioneel bedrijf runt.

Het is inmiddels opgelost en had ook niet anders verwacht.

Nogmaals niks tegen sim lab, nog geen persoonlijke ervaring mee maar dat komt nog wel.

"Het ruikt hier wel naar fanboys, eerlijk gezegd"
Laten we eerlijk blijven mannen, het enige (logische) wat telt voor bedrijven is onze centen niet meer niet minder...

"Toch nog teveel woorden eraan vuil gemaakt" 👍🏼😁

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Reaxer schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:18:
Hoi allen!

Ik heb net een Fanatec GT3 RS V2 en CSR Elite pedals gekocht :)
Echter zit bij het stuur geen table clamp, ik heb hem snel even getest zonder hem ergens aan vast te maken, maar dat is niet te doen hahaha.

Ik heb nog even gekeken naar de Playseat Challenge en Wheel Stand Pro dat kost me voor nu echter nog even teveel. Mensen hier die deze gebruiken?

Nu zat ik even rond te kijken naar een DIY table clamp waar het stuur in vast geschroefd is, echter kan ik hier niet veel over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Apart ik heb zelf dat stuur ook gehad en gewoon met de originele klemmen vast gezet aan me buro, dat is echt 1,5 jaar goed gegaan zonder problemen, wel had ik een anti slip matje onder het stuur gezet om de ruimte op te vullen tussen het stuur en me buro.

Mijn iRacing profiel

• A_rjen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:30
Wat vindt je apart aan dat hij de table clamp er niet bij heeft gekregen?

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Nee apart dat hij het niet te doen vind om het stuur vast te krijgen zonder table clamp :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:11
V&A aangeboden: Thrustmaster T300 RS - Met T3PA-Pro pedalen

Dit een beetje een nette prijs? T3PA Pro pedalen doen € 150 - € 160 nieuw. Maar van die T300RS kan ik alleen prijzen vinden incl. 2 of 3 pedalen. Beetje lastig vergelijken.

Koop ik los een TH8A bij.

Volgende week wordt er een vaste kast in m'n kamer gebouwd waar ik al mijn computermeuk in kwijt kan. De vriezer wordt ook verwerkt in die kast, dus ik krijg een hoekje van 130cm bij 180cm waar ik een Playseat Evo kwijt kan, enkele monitor (voorlopig) en een stuurtje.

Logitech G25 behoud ik voor Euro Truck Simulator 2 (gewoon aan m'n bureau).

Ik twijfel nog of ik een lange kabel van mijn pc naar de monitor laat lopen en een draadloos muis/toetsenbord gebruik. Of dat ik direct een dedicated racesim pc ga bouwen.

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 25-09-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
FastFred schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:15:

Dit een beetje een nette prijs? T3PA Pro pedalen doen € 150 - € 160 nieuw. Maar van die T300RS kan ik alleen prijzen vinden incl. 2 of 3 pedalen. Beetje lastig vergelijken.

Koop ik los een TH8A bij.

Volgende week wordt er een vaste kast in m'n kamer gebouwd waar ik al mijn computermeuk in kwijt kan. De vriezer wordt ook verwerkt in die kast, dus ik krijg een hoekje van 130cm bij 180cm waar ik een Playseat Evo kwijt kan, enkele monitor (voorlopig) en een stuurtje.

Logitech G25 behoud ik voor Euro Truck Simulator 2 (gewoon aan m'n bureau).

Ik twijfel nog of ik een lange kabel van mijn pc naar de monitor laat lopen en een draadloos muis/toetsenbord gebruik. Of dat ik direct een dedicated racesim pc ga bouwen.
Je hebt toch te weinig tijd om te racen/rijden ? 😶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@AlexP36 Waar haal je die wijsheid vandaan? Heb ik dat ooit ergens gezegd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
FastFred schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:21:
@AlexP36 Waar haal je die wijsheid vandaan? Heb ik dat ooit ergens gezegd :?
Dacht dat dit jou advertentie was, mijn excuus.

[ Voor 30% gewijzigd door AlexP36 op 26-09-2017 22:52 ]

• FastFred
@AlexP36 Nee hoor, heb oprecht interesse in dat stuur en pedalen. Maar ik kan nergens een T300RS vinden zonder die 2 pedalen erbij. De T3PA-Pro kost nieuw zo'n beetje € 160,- Maar die T300RS kan ik lastig vergelijken met nieuwprijzen.

Was benieuwd of dit een beetje een nette prijs is. Maar de verkoper reageert al 2 dagen niet :/

• Denniz0229
T300 komt met 2 of 3 pedalen.
En je kan de base nog los kopen zonder stuur.

Maar als je niet van plan bent de pedalen inverted te gebruiken hebben de pro's weinig meerwaarde. De nieuwe versie van de 3 pedalen t3pa komen ook met de brake mod namelijk.

• FastFred
Ik ga ze sowieso inverted gebruiken denk ik (is in een echte auto ook zo). Bij de T3PA-Pro zitten 2 brakemods waar tussen je kunt kiezen, heb ik begrepen uit diverse reviews.

• Denniz0229
Dat ligt er aan wat jij een echte auto vind natuurlijk ;)

En het klinkt heel duur, maar het zijn gewoon rubber doppen met verschillende hardheid. Beide helpen ze een beetje, maar het is het net niet IMO.
Ik ken je budget niet, maar als je het geld hebt zou ik de fanatec elite lc pedalen nemen en een goedkope t300 erbij zoeken.
Geloof me, als je eenmaal een loadcell heb geprobeerd wil je niet anders meer.

• FastFred
Denniz0229 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:45:
Dat ligt er aan wat jij een echte auto vind natuurlijk ;)
Echte auto als in, iedere straatauto.
En het klinkt heel duur, maar het zijn gewoon rubber doppen met verschillende hardheid. Beide helpen ze een beetje, maar het is het net niet IMO.
Ik ken je budget niet, maar als je het geld hebt zou ik de fanatec elite lc pedalen nemen en een goedkope t300 erbij zoeken.
Geloof me, als je eenmaal een loadcell heb geprobeerd wil je niet anders meer.
T3PA-Pro geeft je de keus, als ik de reviews mag geloven, tussen zo'n rubber dop en een veer om de travel te beperken.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het is jammer dat die load-cells zo prijzig zijn. Zat te kijken naar een update voor m'n G25 pedalen, maar dat loopt nog redelijk in de papieren.

• FastFred
130 dollar voor een loadcell kit voor een G25 inderdaad 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
en het ergste is nog; als je eenmaal begint met geld uitgeven aan sim racen wordt het alleen maar duurder :+

hier perfect uitgelegd:
YouTube: 046: Heusinkveld Pro Pedals - Impressions, unboxing, review, test HE...

[ Voor 55% gewijzigd door Denniz0229 op 27-09-2017 14:52 ]

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb een vraag die iemand hier misschien heel snel beantwoorden kan:

Ik heb een T300 RS en ga een wheel stand pro bestellen. Waarschijnlijk bij mardomedia want dan heb ik hem morgen al. Maar nu staat er daar ook een: hard-mount adapter. Moet ik dit ook er bij kopen of is dit iets wat niet belangrijk is? Op de officiele site van wheelstandpro kan ik hier geen duidelijkheid over vinden (bieden ze het volgens mij niet aan, of het zit er al bij in of zo?). Heb ze iig ook een e-mail gestuurd, maar goed. Ik ben ongeduldig en zo, zet graag meerdere lijntjes uit :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leoon. schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:08:
Ik heb een vraag die iemand hier misschien heel snel beantwoorden kan:

Ik heb een T300 RS en ga een wheel stand pro bestellen. Waarschijnlijk bij mardomedia want dan heb ik hem morgen al. Maar nu staat er daar ook een: hard-mount adapter. Moet ik dit ook er bij kopen of is dit iets wat niet belangrijk is? Op de officiele site van wheelstandpro kan ik hier geen duidelijkheid over vinden (bieden ze het volgens mij niet aan, of het zit er al bij in of zo?). Heb ze iig ook een e-mail gestuurd, maar goed. Ik ben ongeduldig en zo, zet graag meerdere lijntjes uit :+
Dat staat toch gewoon in de beschrijving :?

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MikeyMan schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:46:
[...]

Dat staat toch gewoon in de beschrijving :?
Ik zie het anders nergens staan of het nodig is of niet icm stuur. Maar bedankt voor je reactie :?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leoon. schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:11:
[...]

Ik zie het anders nergens staan of het nodig is of niet icm stuur. Maar bedankt voor je reactie :?
Er staat letterlijk dat je hem moet gebruiken als je genoeg hebt van de klemmen:

https://www.mardomedia.nl...hrustmaster-t150-tmx.html

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

MikeyMan schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:21:
[...]

Er staat letterlijk dat je hem moet gebruiken als je genoeg hebt van de klemmen:

https://www.mardomedia.nl...hrustmaster-t150-tmx.html
Kijk het is meer dat ik niet weet of het er bij moet. Maar dat zal dus wel niet, je kunt ook prima zonder.
Ik ga het gewoon bestellen en dan post ik binnenkort een foto van m'n 'rig' met een lekkere sofa, waar het topic voor bedoelt is :)

• K-Jay
  • Laatst online: 11:39

K-Jay

Klaas Jan

Klopt dat als je eenmaal een load cell gewend bent, je niet meer zonder kan. Ik heb mijn t3pa van een loadcell voorzien en dat is echt een wereld van verschil ten opzichte van de conical brake mod.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meintje
Je hebt de hard-mount alleen nodig als je de schroefgaten (die in de behuizing van het stuur zitten) wilt gebruiken voor de montage op de wheel stand. Wanneer je de meegeleverde tafelklem gebruikt heb je de hard-mount niet nodig.
Leoon. schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:45:
[...]

Kijk het is meer dat ik niet weet of het er bij moet. Maar dat zal dus wel niet, je kunt ook prima zonder.
Ik ga het gewoon bestellen en dan post ik binnenkort een foto van m'n 'rig' met een lekkere sofa, waar het topic voor bedoelt is :)

• AlexP36
FastFred schreef op woensdag 27 september 2017 @ 08:02:
@AlexP36 Nee hoor, heb oprecht interesse in dat stuur en pedalen. Maar ik kan nergens een T300RS vinden zonder die 2 pedalen erbij. De T3PA-Pro kost nieuw zo'n beetje € 160,- Maar die T300RS kan ik lastig vergelijken met nieuwprijzen.

Was benieuwd of dit een beetje een nette prijs is. Maar de verkoper reageert al 2 dagen niet :/
Ik heb mijn t3pa pro pedalen te koop incl bodin loadcel. Dus als je interesse hebt, hoor ik het wel.

• FastFred
Ok, ik ben blind. Op de foto in de advertentie staat duidelijk op de doos van de T300RS dat er ook pedalen bij zitten :X

@AlexP36 u heeft DM

• AlexP36
FastFred schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:23:
Ok, ik ben blind. Op de foto in de advertentie staat duidelijk op de doos van de T300RS dat er ook pedalen bij zitten :X

@AlexP36 u heeft DM
U ook !

• FastFred
Die gast heeft sinds mijn eerste bericht maandag gewoon niet reageert, zak er dan ook maar in :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FastFred schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:37:
130 dollar voor een loadcell kit voor een G25 inderdaad 8)7
Ja, zeker gezien de loadcell volgens mij helemaal niet duur hoeft te zijn.
Weet niet of het het geld waard is t.o.v. de goedkopere heusinkveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@MikeyMan Ik ga zondag na de F1 al bij Alex langs om zijn T3PA Pro met loadcell op te halen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:40
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/HjVkryMZy2rKWL189ZBVM1v4lhleFhliywanT9iAhDcDEgOpqq_0vJ84rYANnIMTnAIAvrgxvjijk7HtVTE-S5VLlcxj7ppZxMm30R1lwm3KNq2-BOI0XcjrLaCCo6aaBx0T1WpR8p0euSbZCBz0vVQVH1E648GVoioRBBUxhtBL-ih3AcWlkcXjdGqREFV7jpBW-S-UDxxjA4glSfctqtzQEQ1kfXAxZ0Ic1Ll6JzOJMkTfJuVa4AjxTEjbZcnxdeJY2_cA10tr5rbQoqFiu1ZCTr8YlG-XdPEbZN4cNtuPqzwcpd3Zstrb8XY9wxJvLBf77tMItudLcmjyZ376GDuTua5XGQydFJOymBjdKNZ9P9uGmRUbHHqG0mETyZV1bCo_AfxkO5s88Nus_sF86YPMA5ZxBQNQeGwFVVCSL-Do6Lwkgw5FBopTeFAd2JMWTDyg0EBdykZQCai3akhcipfh8JJYnWLu--DrGP8j5pBav1MIBhgxCrEFwGeu_57ZHKbpf5bPeL_hPApNWkphvS7s3Js3QEacxgdYYF9CiEbEwEiiM4SQxbUhlE25mZPLnCAhEfOIuEiVKDLTHI7qSlK8iIxWWoLBEBhd1GKhd2-CXxbkhtjim60mqqUeRDN5_AsbnICO5XJKkeWvYb0Qafv9oOr-KNWIJCiA=w1262-h946-no

Playseat Gran Turismo
Thrustmaster T300RS GT
Logitech Z-2300
Philips KDL-40WD650
Playstation 4 Pro

Ik speel F1 2017 en Assetto Corsa.

[ Voor 77% gewijzigd door Card Nox op 02-10-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Kan iemand mij vertellen of er verschillen zijn met de OSW kit van Simracingbay of die van sim-plicity ?

Binnen wil ik een OSW DD overstap gaan maken, maar zie even de verschillen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
AlexP36 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 16:20:
Kan iemand mij vertellen of er verschillen zijn met de OSW kit van Simracingbay of die van sim-plicity ?

Binnen wil ik een OSW DD overstap gaan maken, maar zie even de verschillen niet.
Ik zou het niet precies weten. Denk dat het niet veel uit maakt.
Ik heb voor de Simracingbay gekozen omdat daar goede verhalen over gehoord had. Ook heb ik een mail naar alle twee gestuurd. Tomo van Simracingbay gaf een gedetailleerd antwoord, van sim-plicity kreeg ik een kort standaard antwoord. Dat was voor mij de reden om een OSW bij Simracingbay te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
naish123 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:58:
[...]

Ik zou het niet precies weten. Denk dat het niet veel uit maakt.
Ik heb voor de Simracingbay gekozen omdat daar goede verhalen over gehoord had. Ook heb ik een mail naar alle twee gestuurd. Tomo van Simracingbay gaf een gedetailleerd antwoord, van sim-plicity kreeg ik een kort standaard antwoord. Dat was voor mij de reden om een OSW bij Simracingbay te bestellen.
Ok dank je wel, dan wordt het een prijs en leverings duur kwestie.

Klopt het een dat het nu zogezegd plug en play is geworden ? Bestellen, aansluiten, software instellen en gaan ?

[ Voor 5% gewijzigd door AlexP36 op 01-10-2017 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naish123
Ja joh. Valt hartstikke mee.
Bij Simracingbay krijg je documentatie en Tomo beantwoord alle vragen snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Top Naish123 voor het antwoorden.

Dan nog 1 vraag heb je 20nm of 30nm variant ?

Dan gaat bij deze mijn T500 RS in de verkoop.

Diegene die interesse hebben PM kan via hier of via Marktplaats.

https://www.marktplaats.n...6434.html?orderSource=SYI

[ Voor 9% gewijzigd door AlexP36 op 01-10-2017 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@AlexP36 Damn, gave setup Alex :D

Ik overweeg het nog, je T500 :P

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 01-10-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
FastFred schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:29:
@AlexP36 Damn, gave setup Alex :D

Ik overweeg het nog, je T500 :P
Dank je Rick, heb in 1 maand al bijna 3000 euro uitgegeven en na dit stuur wachten we maar even tot volgend jaar en dan kijken voor een motion rig. :)

Heel veel plezier met de pedalen, je ronde tijden gaan zeker beter worden nu ;)

Gr.

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

AlexP36 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:20:
Top Naish123 voor het antwoorden.

Dan nog 1 vraag heb je 20nm of 30nm variant ?

Dan gaat bij deze mijn T500 RS in de verkoop.

Diegene die interesse hebben PM kan via hier of via Marktplaats.

https://www.marktplaats.n...6434.html?orderSource=SYI
Ik heb ook bij Tomo gekocht. Super service en snel geleverd.
Ik heb de 30nm genomen om veel reserve te hebben en die paar euro meer maakte ook niet uit.
Maar nodig.... nee dus. Ik draai op ca. 50% van het vermogen van de large mige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Er zit inderdaad niet veel prijs verschil in, dus het gaat dan ook de 30nm variant worden.
Hoe bevalt het jou verder Joep ?

En welke van de 4 hebben jullie nou gekocht ?

SimuCUBE based OSW kit with CM110 case
849,00 € – 1.054,00 €
SELECT OPTIONS

SimuCUBE based OSW kit with Acrylic case
849,00 € – 1.054,00 €
SELECT OPTIONS

ARGON based OSW Kit
1.099,00 € – 1.179,00 €
SELECT OPTIONS

IoniProHc & Ionicube based OSW kit
899,00 € – 1.099,00 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
Ik heb een small mige (simcube) met een CM110 case. En aan een small mige heb je je handen vol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
AlexP36 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:34:
Heel veel plezier met de pedalen, je ronde tijden gaan zeker beter worden nu ;)
Dat kon nog wel eens lang wachten worden. Wil proberen zoveel mogelijk 2e hands aan te schaffen om de kosten een beetje te drukken. Was niet van plan er € 3000,- op stuk te slaan.

Pedalen voelen in ieder geval goed aan, heb er al een beetje mee gespeeld (niet aangesloten uiteraard, eerst een stuurtje hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
Ik heb de SimuCUBE based OSW kit with CM110 case 30nm en het bevalt mij super.

De spullen waren vrij snel geleverd en goed verpakt.

Het stuur heb ik dan weer bij Sim Racing Coach besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

AlexP36 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:34:
Er zit inderdaad niet veel prijs verschil in, dus het gaat dan ook de 30nm variant worden.
Hoe bevalt het jou verder Joep ?

En welke van de 4 hebben jullie nou gekocht ?

849,00 € – 1.054,00 €
SELECT OPTIONS

SimuCUBE based OSW kit with Acrylic case
849,00 € – 1.054,00 €
SELECT OPTIONS

ARGON based OSW Kit
1.099,00 € – 1.179,00 €
SELECT OPTIONS

IoniProHc & Ionicube based OSW kit
899,00 € – 1.099,00 €
Ik heb deze: https://www.simracingbay....-osw-kit-with-cm110-case/

En het bevalt me echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 15:57
Iemand enig idee waar ik het stuur kan kopen van de Porsche gt3 cup?

https://www.google.nl/sea...r=4#imgrc=9_GOL6MDLjD17M:

Dat stuur is super mooi gaat alleen om het stuur dus geen knopjes en flippers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:49
KevinSetz schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 07:17:
Iemand enig idee waar ik het stuur kan kopen van de Porsche gt3 cup?

https://www.google.nl/sea...r=4#imgrc=9_GOL6MDLjD17M:

Dat stuur is super mooi gaat alleen om het stuur dus geen knopjes en flippers
Dat stuur kun je overal kopen en een Porsche logootje ook wel ergens als je dezelfde zoek machine gebruikt.
Zo bijzonder vind ik het stuurtje niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 15:57
Ja snap ik maar welk type stuur is dat zoek me rot maar kan niet echt iets vergelijk baar vinden. Dat jij hem niet interessant vindt moet jij weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 16:54
https://www.porscheshop.c...ntara-fits-momo-boss.html

Wel een duur dingetje :P

De normale stuurtjes in Cup Porsches worden gemaakt door OMP. Misschien hebben ze een on branded stuur in de catalogus die lijkt op het GT3 stuur :)

In de Momo catalogus komt de mod88 redelijk dichtbij, zonder Porsche badge ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Schuey op 02-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Zit zojuist even de OSW kits te vergelijken kwa prijzen.

Sim-plicity 1067 euro aan huis
Simracingbay 1328 euro aan huis.

Wat een enorm verschil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Pterad0n schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:47:
Ik heb de SimuCUBE based OSW kit with CM110 case 30nm en het bevalt mij super.

De spullen waren vrij snel geleverd en goed verpakt.

Het stuur heb ik dan weer bij Sim Racing Coach besteld.
Heb je trouwens al een stuur gevonden, ik ben nu namelijk ook opzoek.

Vond dit wel iets

Afbeeldingslocatie: https://static1.squarespace.com/static/58b4c0d8a5790ad0f5e834a5/t/58b95084414fb5d3c083516c/1488539871599/Simtag+OMP+320S+simulator+steering+wheel

Voor mij geen poespas erop aangezien ik toch de VR headset op heb en geen stuur zie.
Knoppen zijn wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hoppa, gaat hard nu :)

TH8RS gevonden in mijn woonplaats en een uurtje rijden van huis een Playseat Evolution Alcantara :D

Nu alleen nog een stuur, shifter mount voor Playseat, monitor, mat voor onder Playseat en wat klein materiaal zoals kabeltjes, draadloos muis/toetsenbord.

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 03-10-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
AlexP36 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 20:25:
Zit zojuist even de OSW kits te vergelijken kwa prijzen.

Sim-plicity 1067 euro aan huis
Simracingbay 1328 euro aan huis.

Wat een enorm verschil 8)7
Je hebt nog wat meer opties hoor..

Simracing Bay (tomo dus)
Sim-plicity (Ollie) overigens is wachttijd hier 4 weken..
Augury (Carlos / Jesus, simracingcoach) (deze heb ik tegenwoordig)
HRS (fucking mooi, maar super duur uit AUS)
En er zijn nog wel meer die ze nu maken..

Ga iig voor Simucube + IONI, niet voor IONI (alleen) of Argon

Of je 20nm of 30nm mige neemt, ik heb de 20, is prima. De 30nm heeft iets meer kracht maar omdat hij groter is schijnt hij ook wat natuurlijker aan te voelen tov de 20nm..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlexP36
Zojuist zaken gedaan met Tomo en het volgende besteld.

Servo Motor:
MiGE 130ST-M15015 30Nm 10000ppr (40000cpr)
PSU:
Mean Well 480W/720W peak (Noiseless) 30Nm
Servo drive:
Ioni Pro HC (25A)
Adapter for Fanatec QR:
No

Ik ben nu al blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
Daar ga je veel plezier mee hebben😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
Is wel de bedoeling, maar goed moet nu nog een stuur bestellen maar ik ken alle addressen niet.

Iemand tips ?
Ik zoek niks met toeters en bellen eraan omdat ik dit toch niet zie. Buttons op het stuur is wel een must have.

Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste

Let op:
Let op, dit is een patsdraadje, geen vragentopic. Tuurlijk mag je dingen vragen en zeggen over andermans setups, maar ga niet dingen vragen zoals "wat moet ik kopen?" daar zijn andere topics voor.

Via de pin (punaise) bovenin krijg je alle getoonde rigs te zien.

V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.