Je kan het niet echt zien op de foto's maar ik heb op de pedalset (het vierkant er onder zeg maar) 2 twistlocks zitten die ik omhoog en omlaag kan doen, dan een kwart draai en vast zetten, zo kan ik dus de pedalen op een steile hoek zetten of vlak, of waar dan ook er tussen. Je kan dat ook toepassen op een slede, nog makkelijker, een stoelslede (zoals je gewoon in de auto hebt) er onder monteren. Kan je er alle kanten mee op.jvaneijk schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:47:
[...]
Super om te horen. Ga ik toch serieus eens overwegen om dit systeem aan te schaffen. Dan kan ik mijn playseat van de hand doen, omdat ik daar een beetje blikke reet van krijg als ik langer dan een uur erop zit heb ik vrijwel geen gevoel meer in mijn voetenwat een hell is dat ding
Zelfde geld voor mijn stoel, zit gewoon een slede onder net als in de auto, ik kan ruim naar voren en achteren schuiven, zonder problemen. makkelijk als je meerdere mensen hebt die willen racen op het ding, of als je wat makkelijker wilt kunnen in- en uitstappen.
Het enige wat ik mis is omhoog en omlaag kunnen gaan met mijn stoel, en daar is niet echt een goede oplossing voor te vinden die makkelijk, snel en handelbaar is. Daarom ga ik op de sloop waarschijnlijk een stoel halen van een Audi A3 uit 2001 (gewoon omdat ik er zelf 1 heb). Daar zit dat systeem in de stoel zelf, en dan is het even kijken of ik dat er uit kan slopen en onder deze stoel kan monteren, of gewoon de hele stoel er voor vervang.
Hoogte verstelbaarheid klinkt niet als wat mensen veel gebruiken, maar ik vind het gewoon fijner om iets hoger te zitten met racen, en ik zak zowat op de grond als ik lekker lounge en Elite Dangerous wil spelen o.i.d.
Daarbij, Ik kan ook nog heel makkelijk de stuurinrichting en monitoren afzonderlijk van elkaar omhoog en omlaag doen, of kantelen (letterlijk maar 4 schroeven los maken, kantelen, en weer vast draaien). Al een paar keer gedaan en het werkt zo simpel en snel, en het word er echt niet minder van. En als je wil kan je die schroeven (als je het echt vaak moet of wil doen) gewoon vervangen door van die twistlocks te gebruiken.