• Arthur Tromp
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 08-01 21:23
Toppe schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 10:22:
Andere vraag, welke flagbox gebruiken jullie? Ondanks dat ik op de PS5 speel kan ik SimHub wel gebruiken, en dus ook het aansturen van allerlei attributen.

Nu zoek ik vooral een kant en klare oplossing, ik heb geen tijd zin in zelfbouw projectjes enzo…
Ik heb de volgende:

https://simracewebshop.co...mld-multi-led-display-set

Misschien aan de prijzige kant, maar ik ben er heel blij mee. Ze voelen ook erg soliede aan, dus niet een goedkope 3D geprinte behuizing.
Helaas momenteel uitverkocht.

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:14

Toppe

Oké ✅

Arthur Tromp schreef op maandag 5 januari 2026 @ 12:58:
[...]

Ik heb de volgende:

https://simracewebshop.co...mld-multi-led-display-set

Misschien aan de prijzige kant, maar ik ben er heel blij mee. Ze voelen ook erg soliede aan, dus niet een goedkope 3D geprinte behuizing.
Helaas momenteel uitverkocht.
@KevinSetz maakt ze blijkbaar ook nog. Juist een 3D print komt bij mij wel van pas, anders krijg ik ze niet (goed) gemonteerd op de rig.

Alleen merk je nu ook meteen de beperking van een PS5: Je bent volledig afhankelijk van een (extra) windows machine voor SimHub. Opzich niet direct een ramp want heb wel een laptop waar het op draait, maar niet ideaal.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-01 09:40
@Toppe

Ik speel ook het F1 spel op een PS5. Voor telemetry en vlaggen gebruik ik een display van MVH Studios. (wel een ouder model dan dat ze nu verkopen)

Deze kun je zonder Simhub gebruiken. Je kunt dit display via wifi aan je netwerk koppelen zodat je de telemetry rechtstreeks naar je display kan sturen. Stroom is via usb kabel.

https://mvhstudios.co.uk/...za?variant=53579465687413

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:14

Toppe

Oké ✅

Rizn schreef op maandag 5 januari 2026 @ 16:52:
@Toppe

Ik speel ook het F1 spel op een PS5. Voor telemetry en vlaggen gebruik ik een display van MVH Studios. (wel een ouder model dan dat ze nu verkopen)

Deze kun je zonder Simhub gebruiken. Je kunt dit display via wifi aan je netwerk koppelen zodat je de telemetry rechtstreeks naar je display kan sturen. Stroom is via usb kabel.

https://mvhstudios.co.uk/...za?variant=53579465687413
Ah Nice!

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:56
The big J schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 17:30:
[...]

De Thrustmaster is inderdaad ook geschikt voor PS5. Het zijn precies de drie (Logitech RS50, Thrustmaster T598 en Fanatec GT DD+) waar ik tussen twijfel als upgrade voor mijn Thrustmaster T150.
Hi, ik zit met precies dezelfde vraag. Heb je inmiddels iets gekocht?

Vroeger heel veel op de PC geracet, maar nu heb ik bij de laatste Black Friday een PS5 en GT7 gekocht. Ben nog aan het overwegen om ook F1 25 te kopen.

Heb nu tijdelijk een oude Thrustmaster te leen van een vriend, maar eigenlijk wil ik een direct drive stuur (en een rempedaal met loadcell).
Normaliter zou ik ivm de prijs voor de Thrustmaster gaan, maar ik begreep dat die een slechte stekker heeft en dan telkens uitvalt?

Verder tussen de Fanatec en de Logitech, bij een ongeveer gelijke prijs zou ik voor Fanatec gaan. Denk dat die beter is. Bovendien klikken de schakelflippers van de Logitech extreem luid.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:56
FlowDesign schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 10:36:
[...]

Hi, ik zit met precies dezelfde vraag. Heb je inmiddels iets gekocht?

Vroeger heel veel op de PC geracet, maar nu heb ik bij de laatste Black Friday een PS5 en GT7 gekocht. Ben nog aan het overwegen om ook F1 25 te kopen.

Heb nu tijdelijk een oude Thrustmaster te leen van een vriend, maar eigenlijk wil ik een direct drive stuur (en een rempedaal met loadcell).
Normaliter zou ik ivm de prijs voor de Thrustmaster gaan, maar ik begreep dat die een slechte stekker heeft en dan telkens uitvalt?

Verder tussen de Fanatec en de Logitech, bij een ongeveer gelijke prijs zou ik voor Fanatec gaan. Denk dat die beter is. Bovendien klikken de schakelflippers van de Logitech extreem luid.
Iemand hier ervaring met de Thrustmaster T598 (op PS5) ?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
V&A in de breedste zin van het woord, dus ook het verwijzen naar je V&A advertenties, is niet toegestaan op het forum.