Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt op basis van meerdere reviews. Hieronder mijn bevindingen (ben maar een leek op gebied van monitoren, dus doe ermee wat je wilt).
AOC CQ32G4VE > Over het algemeen is iedereen tevreden. Snelste reactietijden van het lijstje zo ver ik kon vinden (er bestaan snellere maar zijn veel duurder)
Philips Evnia 32M2C3500L/00 > Lijkt mij echt een super scherm, echter geen duidelijke ondersteuning voor support van 3 schermen (FreeSync o.i.d.)? Daarnaast kwam ik ook een comment tegen dat de reactietijd slechter is dan aangegeven. Geen reviews te vinden van een triple sim setup.
Samsung Odyssey G5 G55C 32" > Lees ik veel negatieve comments over ghosting+bouwkwaliteit....
LG 32GS60QC-B > Lijkt mij een prima scherm, persoonlijk weet ik niet of de 1000r voor mij beter zou zijn dan een 1500r
Gigabyte GS32QCA > Dit is een wat nieuwere versie met 180hz i.p.v. 170hz. De GS32QC(iets oudere versie) heeft echt super veel goede reviews, alleen van de nieuwere versie heel weinig... wat mij tegenhield is dat bij de nieuwere versie de hz verbetert is, echter de respons tijd slechter geworden? Hierom begon ik een beetje te twijfelen.
Gigabyte GS32Q > Ik neem aan dat je de GS32QC bedoelt, de laatste C is van Curved. Dit is een oudere versie van de GS32QCA en inmiddels alleen bij Megekko te krijgen voor de hoofdprijs (249 euro)
Uiteindelijk ben ik voor de AOC gegaan voor 189 p/stuk en volgende dag leverbaar en ook nog eens bij BOL.
LG stond op nr 2, goede aanbieding alleen meer dan 9 dagen levertijd.
Ik zie nu dat de prijs (iets) omhoog gegaan is en levertijd nu binnen 3 dagen.
Hierna zou voor mij de Gigabyte komen, nadeel is dat deze weer 3 tikjes

duurder is.
Ook nog naar wat duurdere schermen gekeken, o.a. Iiama van 280p/stuk en een Lenovo (240 toen). Echter waren daar ook diverse comments over, en de meerwaarde kon ik niet voor mij inzien.