Na het hele Sim-Rig topic te hebben doorgelezen staat er wat top of the bill spul tussen. Fantastisch om te zien
Afgelopen weekend een eigen systeempje gebouwd en wil ook is gaan beginnen aan het sim racen. Na heel veel informatie te hebben gelezen over stuurtjes en simrigs blijven de keuze dilemma's aanwezig.
Ga ik voor de kant en klare Rs1 Seat, Sim-lab, of toch een Simitik. Voor de laatste twee zou ik dan zelf een stoel moeten aanschaffen. Ik heb mijn zinnen daarvoor dan gezet op de RS6 stoel als ik de keuze voor Sim-lab of Simitik maak. En met de blackfriday deal wordt Sim-lab toch wel interessant
Ook voor de stuur setup is het lastig om de knoop door te hakken. Ik ben bij Fanatec uitgekomen.
Ga ik voor de CSL Elite Wheel Starter Pack for XBOX One & PC (Black friday deal)
299,95 met de loadcell erbij +139.95 =
439,90
Of toch voor de PC/PS4 CSL Elite Wheel met de loadcell
659.90
Verschil met de Xbox en PS4 versie was wat ik las "New Brushless Servo Motor with improved electronics" "USB update rate" "Updatable motor driver firmware" "Advanced drift mode" "Perforated genuine leather grips and suede fabric"
https://www.fanatec.com/e...ite-racing-wheel-ps4.html
Als derde optie de Xbox One Competition Pack (ClubSport Wheel Base V2.5, CSL Elite Pedals, CSL Elite Steering Wheel P1) zonder loadcell
699.95 Later de loadcell aanschaffen!
Opzich wel een lijstje wat anders is met de nieuwe CSL elite. Maar is dat het geld meer waard?
Kijkend naar de toekomst is het wel handig met de V2.5 Base met wisselen van stuur als ik bijvoorbeeld een F1 stuurtje aanschaf. Keuzes keuzes keuzes
Ben benieuwd naar jullie mening. Wat is de beste bang for bucks.
Of heeft iemand hier nog wat leuks staan kwa rig en setup(die mogelijk gaat upgraden)