Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Nuhvok schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:08:
[...]

Wat ik zo lees op hun eigen forum moet dit nog steeds ja.
Thanks, daar zag ik dat ook ja. Maar ik kan me wel iets voorstellen dat dit alleen nodig is in het begin omdat het wel even zou duren voor je op het netwerk van T-mobile geregistreerd staat... Dus kan ook wezen dat de tele2 helpdesk standaard "roaming aan" roepen om problemen te voorkomen.

Zou ik wel vervelend vinden, veel apps gaan immers toch in beperkte modus om dataverbruik te minderen bij roaming :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeemon123 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:38:
[...]

Thanks, daar zag ik dat ook ja. Maar ik kan me wel iets voorstellen dat dit alleen nodig is in het begin omdat het wel even zou duren voor je op het netwerk van T-mobile geregistreerd staat... Dus kan ook wezen dat de tele2 helpdesk standaard "roaming aan" roepen om problemen te voorkomen.

Zou ik wel vervelend vinden, veel apps gaan immers toch in beperkte modus om dataverbruik te minderen bij roaming :|
Wat houdt dit precies in dan? Gewoon een extra optie die je aanklikt in je instellingen maakt toch niet uit? Ik lijk vooral hier domme vragen te stellen, maar ik denk eraan om Tele2 te nemen dus alles wat als een probleem klinkt wil ik duidelijk weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
https://www.gsmwijzer.nl/...4&provider_id=1&renewal=0

Hier wel voor 24 maanden 25% korting met t-mobile, maar je betaald dan weer meer voor het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik twijfel echt.. wilde eigenlijk voor de tele 2 gaan a 38 euro per maand (300/300 en 1,5 GB per maand) maar heb slechte verhalen over tele 2 gelezen.

Als ik bij vodafone verleng wordt het: 150 voor het toestel en dan 30 euro per maand alleen dan is het (200bel/onbeperkt sms en maar(!) 500MB) en ik weet niet of ik aan 500 MB genoeg heb.. Slim gedaan vodafone, geen tussenstap maken.. of 500 of gelijk een RED abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Samsung Mobile NL heeft zojuist op facebook een actie online gezet die alleen op zaterdag geldt. 50% korting voor 24 maanden. iSmart 300 met onbeperkt internetvoordeel bundel van 60,50 voor 30.25 pm. 1750MB data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:10:
[...]

Wat houdt dit precies in dan? Gewoon een extra optie die je aanklikt in je instellingen maakt toch niet uit? Ik lijk vooral hier domme vragen te stellen, maar ik denk eraan om Tele2 te nemen dus alles wat als een probleem klinkt wil ik duidelijk weten :P
Roaming is het gebruik maken van een andere provider hun diensten... normaal betaal je daar dus meer voor (vooral bij internationaal roamen). Om deze reden worden veel apps zo gemaakt dat hij rekening houdt met het feit dat je aan het roamen bent en je dus niet onnodig op kosten jaagt.

Bij Tele2 gebruik je het netwerk van T-mobile en kennelijk hebben ze het nog niet voor elkaar dat je daarop kan internet zonder deze roaming methode te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justdoit schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:58:
Samsung Mobile NL heeft zojuist op facebook een actie online gezet die alleen op zaterdag geldt. 50% korting voor 24 maanden. iSmart 300 met onbeperkt internetvoordeel bundel van 60,50 voor 30.25 pm. 1750MB data
ik zie alleen een 1 jarige actie alleen voor de eerste 100 klanten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:14:
[...]

ik zie alleen een 1 jarige actie alleen voor de eerste 100 klanten..
http://samsungpromoties.n...bc_tmobile/index_web.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow die aanbieding is de beste so far?? is die alleen in de winkel af te sluiten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Oei... daar ga ik voor de deur liggen. Ik hoop dat ze er veel hebben.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Dat is inderdaad een mooie prijs.
Ik werd gister gebeld door Vodafone omdat in Juli mijn abbo afloopt, maar wat een verschil met de eerdere prijzen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:16:
Oei... daar ga ik voor de deur liggen. Ik hoop dat ze er veel hebben.
100 stuks he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat is the Phone House op de Kalverstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:27:
Dat is the Phone House op de Kalverstraat.
Ow Rotterdam! Ik zie je zaterdagochtend wel :) Hoop dat ze wel gelijk nummerbehoud regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik wil ook wel ff snel naar rotterdam.. maar moet ik wel zeker weten dat het de gehele dag geld... iemand enig idee? net t-mobile gebeld en die wisten niks van deze actie af en je kan het echt alleen in de winkel afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Er staat op=op. Zal wel de hele dag gelden, maar ik weet niet of ze de hele dag voorraad hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
En hij gaat pas 9.30 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja zal beetje zuur zijn als ik voor jan lul vanuit Amersfoort kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Jongens.... niet getreurd..... meerdere vestigigen doen dit...

Samsung Mobile NL added a photo from April 24, 2013 to their timeline.
Alleen op zaterdag 27 april: unieke introductie-aanbieding voor de Samsung Galaxy S4! Bekijk het aanbod in Amsterdam: http://mi8.ly/4zwo17, Almere: http://mi8.ly/3zjtj3, of Rotterdam: http://mi8.ly/uqwuoi. Waar ga jij hem kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hmmm, Rotterdam voor heel zuid-NL... Ik hoop echt dat ze dit met veel meer vestigingen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
En zou die al branded zijn, denk het niet toch?

Die phone house is trouwens ook interessant. het gaat namelijk om de iSmart300 abbo en dan betaal je dus 12x57.70 is nog gelijk aan toestelwaarde.

[ Voor 61% gewijzigd door bvbal79 op 24-04-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar Amsterdam, Rotterdam en Almere allemaal geen optie voor mij.. ik wil het liefst de actie die ze in Rotterdam doen.. Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Rotterdam is wel de beste aanbieding, hoewel de aanbieding uit Almere beter is dan de PDAshop variant door de 100 euro cadeaubon (wel 100 stuks, dat is weer jammer).

De telefoon mocht toch pas vanaf 10.00 verkocht worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik hoop gewoon dat die actie van Rotterdam ooit in Amersfoort komt.. zo idioot dit soort acties, doe het dan voor iedereen. Lokkertjes zijn het ook niet echt, want als je de mogelijkheid niet krijgt voor deze actie als je er bent koop je toch niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Samsung's Nederland alleen uit Rotterdam, Amsterdam en Amersfoort bestaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Kan me nog herinneren dat Mediamarkt Hengelo dit deed in de tijd van de release van de Nokia N95. Hadden ze er maar 10 in de vestiging Hengelo, en 4 daar van waren al door personeel weggekaapt.... Op=op toendertijd... Daar stond je dan met 100 man :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Huh.. Word hij morgen al te koop aangeboden dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:48:
Huh.. Word hij morgen al te koop aangeboden dan??
hoe kom je daarbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Nu lees ik op:http://www.samsunggalaxys4.nl/
vraag-naar-de-samsung-galaxy-s4-groter-dan-het-aanbod/..

Gaan ze dus toch niet redden om velen blij te maken..

[ Voor 104% gewijzigd door Bullet NL op 25-04-2013 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Denk wel dat je bij die T-Mobile actie in Rotterdam een T-Mobile branded toestel hebt...
Maar het blijft een goede deal!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
038Robijno schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:53:
Nu lees ik op:http://www.samsunggalaxys4.nl/
vraag-naar-de-samsung-galaxy-s4-groter-dan-het-aanbod/..

Gaan ze dus toch niet redden om velen blij te maken..
Je begrijpt toch wel dat de website die jij aanhaalt één van de grootste Samsung fanblogs is die je maar kan vinden? Heel veel "inhoudelijke nieuwsberichten" op deze website mag je rustig met een flinke korrel zout nemen.

Als er echt een te kort is zal Samsung heus wel ala HTC een persbericht naar buiten sturen via de gerenommeerde nieuwsmedia.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-08 21:32
Bullet NL schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:37:
[...]

Je begrijpt toch wel dat de website die jij aanhaalt één van de grootste Samsung fanblogs is die je maar kan vinden? Heel veel "inhoudelijke nieuwsberichten" op deze website mag je rustig met een flinke korrel zout nemen.

Als er echt een te kort is zal Samsung heus wel ala HTC een persbericht naar buiten sturen via de gerenommeerde nieuwsmedia.
Zoiets?
http://www.nu.nl/gadgets/...sproblemen-galaxy-s4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Dat noemen ze marketing.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
iemand een idee wanneer tele2 de s4 gaat leveren?
m'n abo gaat pas in juni in, maar ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten :)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Hoe moeten wij dat weten? Toestel komt pas over twee dagen op de markt.

Ik geloof niet zoveel van die berichten over leveringen. Lijkt me eerder mensen naar de winkel lokken. Ander verschilletje is wel dat ten tijde van de S2 de VS dit toestel veel later kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Op facebook beweerd iemand dat T-mobile Rotterdam geen telefoons gaat leveren zaterdag, maar dat het abonnement afgesloten wordt en de telefoon nageleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:37:
[...]

Samsung lijkt het goed voor mekaar te hebben en het aantal reserveringen schijnt ook wel mee te vallen..

In Maastricht heeft de Mediamarkt pas twee reserveringen voor de S4 (met die van mij) en verwachten zij voor zaterdagochtend zestig stuks..

Het tekort zal zoals vaker gemeld liggen aan het gebrek aan octa-core processors voor de Amerikaanse toestellen.. daar hebben wij geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Euh, in de VS krijgen ze ook gewoon de Snapdragon 600 versie...... Ik denk eerder dat bepaalde providers in de VS moeite hebben om hun branding op tijd op de S4 voor elkaar te krijgen. Je leest namelijk niets over leveringsproblemen van uit Samsung voor Europa

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Branding is daar ook veel normaler en heftiger dan hier. Dus zou goed kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Senor Sjon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:11:
Hoe moeten wij dat weten? Toestel komt pas over twee dagen op de markt.
leek me wel een redelijke vraag in een levertijden topic :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
Webjunkie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:31:
[...]

leek me wel een redelijke vraag in een levertijden topic :|
Helemaal mee eens.

Er zit naar hoe het eruit ziet weinig spreiding in de levertijden, dus waarschijnlijk kan Tele2 ook gewoon vanaf volgende week leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:39
Voor de Belgische gebruikers:

Volgende maand zou de S4 worden aangeboden voor 299€ icm een abo bij een Belgische provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Die T-Mobile actie van Amsterdam (1-jarig 57,50 = 690 in een jaar, gratis toestel, 1750MB @ 14.4) is wel erg fraai... hoe zijn de recentelijke ervaringen met T-Mobile in de randstad? Heb een iPhone 3G gehad bij T toen hij nieuw was, maar dat is alweer 3-4 jaar geleden...

Zou S4 los kopen + een KPN sim only enigszins logisch zijn? Het flexibel kunnen opschalen van internet (3G/4G) spreekt me wel aan, maar je betaalt wel ~20€ per maand voor 100 belminuten/SMS.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
i.c.m. een abo is lekker nietszeggend. :P Er zijn andere goedkope abonnementen waarbij het toestel ook rond de 300 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=40154704,noline]
Zou S4 los kopen + een KPN sim only enigszins logisch zijn? Het flexibel kunnen opschalen van internet (3G/4G) spreekt me wel aan, maar je betaalt wel ~20€ per maand voor 100 belminuten/SMS.
Ik heb daar ook naar gekeken, maar de abonnementen van KPN zijn daar te duur voor vind ik. Bijna 30 euro voor 100belminuten/sms en 1000MB 3G internet en dan heb je nog niet eens een telefoon. Je komt duurder uit dan wanneer je in combinatie met een telefoon koopt, maar je zou dan niet vast zitten aan de toestellease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 10:23
Ik heb bij Hi (KPN) verlengd naar Sim Only. Met een beetje zeuren 150m/2000gb voor 1jaar a 20 euri p/m.
Ik vind mooi!

Ik heb een HTC One gekocht voor 600 + abo 12*20 = 240. Voor 840 euri weer een jaar vooruit.
(Lease was 870 totaal per jaar zonder korting en zonder afkoop, je zou op zo'n 1000 euro (incl korting/afkoop) uit kunnen komen met een beetje geluk).

[ Voor 51% gewijzigd door Golf2vr6 op 25-04-2013 15:00 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leducw
  • Laatst online: 25-01 19:35
Stancke schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:57:
Voor de Belgische gebruikers:

Volgende maand zou de S4 worden aangeboden voor 299€ icm een abo bij een Belgische provider.
Welke provider en begin mei al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkliquid0546
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05-2022
Webjunkie schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:10:
iemand een idee wanneer tele2 de s4 gaat leveren?
m'n abo gaat pas in juni in, maar ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten :)
Ik heb dat ook gehad heb hem alleen wel bij gsmwijzer gekocht kreeg hem gewoon bij de release van hey toestel ( was met de s3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt almere, heeft vandaag een aantal galaxy s4 toestellen binnen gekregen.
Toen ik binnen kwam lopen, waren ze met de toestellen bezig. :9

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb s4 gepredorderd bij t-mobile. Ik hoop dat hij zaterdag binnen is, want ze beweren in de winkel dat hij pas over 2 tot 4 weken komt en als ik de klantenservice bel dan weten ze het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 13:31
Coolblue heeft volgens mij de slag gemist. Kreeg net een mailtje dat het toestel twee weken vertraagd is. Ik zat ergens in de driehonderd met pre-orders. Ze krijgen dan wel erg weinig toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
mytheory schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:32:
Coolblue heeft volgens mij de slag gemist. Kreeg net een mailtje dat het toestel twee weken vertraagd is. Ik zat ergens in de driehonderd met pre-orders. Ze krijgen dan wel erg weinig toestellen.
Ik kreeg net een mail dat ze me morgen bellen voor een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:48

Leviathan23

I am the proof....

UnderDogg1905 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:34:
[...]

Ik kreeg net een mail dat ze me morgen bellen voor een afleverafspraak.
ik ook, ze gaan morgen bellen voor een aflevererafspraak........dus wellicht niet zoveel binnen gekregen maar genoeg voor mij...... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Duitse Mediamarkt wordt hij volgens mij voor 629 verkocht (679 met 50 euro cadeaubon). Voor zover mijn Duitse vertaling klopt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:27:
Bij de Duitse Mediamarkt wordt hij volgens mij voor 629 verkocht (679 met 50 euro cadeaubon). Voor zover mijn Duitse vertaling klopt. :p
wtf.. klopt ja.. hoezo hier in godsnaam voor 70 euro meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Justdoit schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:11:
[...]

wtf.. klopt ja.. hoezo hier in godsnaam voor 70 euro meer?
Zij krijgen een cadeaubon à 50 euro, wij een µSDcard van 64GB ter waarde van ~50 euro. (pricewatch: Samsung 64GB Pro Micro SD (MB-MGCGB))

[ Voor 4% gewijzigd door Sua op 26-04-2013 00:30 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb vernomen van een medewerker van Vodafone dat Vodafone ook gaat stunten met de S4. Op do 2, vr 3 en za 4 mei kan je een Red abo afsluiten (onbeperkt bellen en smsen en 1 gb data) bij de Vodafone winkel in winkelcentrum Koperwiek te Capelle a/d Ijssel.

In combinatie met dit toestel en abonnement, krijg je 24 maanden lang 50% korting op je abonnementskosten. Hierbij is het toestel gratis. Normaliter betaal je circa 60 euro per maand voor deze combinatie (Red+hogere categorie toestel). Nu komt dat neer op circa 30 euro. Bovendien gaat het hier niet om een op=op actie.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
dat is dan lekker slim bij vodafone.
ik heb ze nog gebeld of ik een vergelijkbaar aanbod kon krijgen als dat tele2 bood, maar dat was niet allemaal niet mogelijk.
nu blijkt dat het dan toch mogelijk is, maar zijn ze toch 2 klanten kwijt.

slim.. heel slim..
Zeemon123 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:32:
[...]
Er zit naar hoe het eruit ziet weinig spreiding in de levertijden, dus waarschijnlijk kan Tele2 ook gewoon vanaf volgende week leveren :)
darkliquid0546 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 17:01:
Ik heb dat ook gehad heb hem alleen wel bij gsmwijzer gekocht kreeg hem gewoon bij de release van hey toestel ( was met de s3 )
dat klinkt bemoedigend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mytheory schreef op donderdag 25 april 2013 @ 18:32:
Hier helaas ook, pre-order op 16 april. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

gelukkig ook morgen bij de levering van coolblue!!! kan ik mijn HTC one en S4 even naast elkaar benchen. ben benieuwd welke mij het beste bevalt.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

darkphoenix schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 08:09:
gelukkig ook morgen bij de levering van coolblue!!! kan ik mijn HTC one en S4 even naast elkaar benchen. ben benieuwd welke mij het beste bevalt.
mij gaan ze ook bellen maar verwacht eigenlijk dat hij morgen pas komt, vandaag zullen ze wel niet meer redden.....of toch wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
wilmundo schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 00:41:
Ik heb vernomen van een medewerker van Vodafone dat Vodafone ook gaat stunten met de S4. Op do 2, vr 3 en za 4 mei kan je een Red abo afsluiten (onbeperkt bellen en smsen en 1 gb data) bij de Vodafone winkel in winkelcentrum Koperwiek te Capelle a/d Ijssel.

In combinatie met dit toestel en abonnement, krijg je 24 maanden lang 50% korting op je abonnementskosten. Hierbij is het toestel gratis. Normaliter betaal je circa 60 euro per maand voor deze combinatie (Red+hogere categorie toestel). Nu komt dat neer op circa 30 euro. Bovendien gaat het hier niet om een op=op actie.
Pssst ;)
\[25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Samsung: geen problemen met levering Galaxy S4 in Nederland

Ik ga klaar zitten bij de voordeur :)

[ Voor 14% gewijzigd door powercoaster op 26-04-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Net van een mederkwer van Hi gehoord dat ze alleen witte exemplaren hebben binnengekregen.
Nog even wachten op m'n zwarte dus... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wel grappig dat bij de S2 en S3 de levertijd-topics in de honderden pagina's liepen en het nu erg rustig is. Conclusies anyone?
  • Gaan Tweakers voor de Lumia 920/Xperia Z/One?
  • Teren Tweakers nog op hun S3 van vorig jaar? (en is een 'upgrade' naar de S4 niet echt noodzakelijk)
  • Is Samsung gewoon heel duidelijk over de beschikbaarheid en leverdatum dat er geen 'Galaxy-run' is ontstaan?
Heb overigens bol.com gebeld, die gaan een deel van de pre-orders ook uitleveren morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ilhanko schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:02:
Wel grappig dat bij de S2 en S3 de levertijd-topics in de honderden pagina's liepen en het nu erg rustig is. Conclusies anyone?
  • Gaan Tweakers voor de Lumia 920/Xperia Z/One?
  • Teren Tweakers nog op hun S3 van vorig jaar? (en is een 'upgrade' naar de S4 niet echt noodzakelijk)
  • Is Samsung gewoon heel duidelijk over de beschikbaarheid en leverdatum dat er geen 'Galaxy-run' is ontstaan?
Heb overigens bol.com gebeld, die gaan een deel van de pre-orders ook uitleveren morgen. :)
Tweakers gaan voor de One, zie hoe snel levertijden topic gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Punt 3. Men is vrij duidelijk over de leverbaarheid, zie ook het levertijden topic van de Note2, die is ook vrij rustig gebleven.

De One had er al anderhalf maand geleden moeten zijn, 90% van de posts in dat topic is slowchat/bagger/herhaling van zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:05:
[...]

Tweakers gaan voor de One, zie hoe snel levertijden topic gaat...
Ja maar dat komt grotendeels door de onduidelijke communicatie van HTC en chaos omtrent de beschikbaarheid.

Zoals Sjon inderdaad al aangeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Samsung zegt 27 april en het toestel is er 27 april. Prima, duidelijk zat. Pas als hier leveringen mis gaan krijg je weer "ik ook", rants en gestalkt helpdeskpersoneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
Krijg net een mailtje van GSMwijzer.nl (daar heb ik hem besteld afgelopen week ) met daarin het verhaal over de 64GB kaart ( laatste dag om je te registreren! ) en de tekst:

Samsung Galaxy S4 Leverbaar; De Samsung Galaxy S4 wordt eind april verwacht. Wij verwachten een groot deel van de pre-orders direct te kunnen uitleveren en de resterende klanten in de week erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb woensdag bij Coolblue besteld, die geven aan dat ze weinig toestellen binnengekregen hadden en die van mij dus niet bij de eerste leveringen zal zitten. De verwachting die ze aangeven is binnen 2 weken genoeg S4's om aan alle pre-orders te voldoen. Vind wachten niet heel erg, maar ik hoop toch dat het eerder in de buurt komt van dat Tweakers-bericht waarin Samsung zegt dat er binnen een week genoeg toestellen zijn :P
nieuws: Samsung: geen problemen met levering Galaxy S4 in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:06

RawChild

PSN: Rawchild

Gister nog even langs de Vodafone shop geweest en de verkoper wist me te vertellen dat ze voor zaterdag geen S4's krijgen, plus dat de eerste batch heel mager zal zijn, vrij snel daarna krijgen ze er meer. dus ik heb hem of volgende week maar sowieso de week erna verzekerde hij mij.

Ik heb er niet veel verstand van hoe die dingen gaan, maar waarom krijgt de media markt er zoveel binnen en Vodafone niets..ik haal wel eens games op de dag van release, alle shops hebben hem dan gewoon die dag in de winkel. Waarom is dat met een telefoon zo moeilijk?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Are you serious? Een game is tegenwoordig alleen nog maar een key en dan downloaden. Vaak is het spel pas te downloaden of activeren vanaf een bepaalde tijd. Een schijfje en hoesje zijn wat minder intensief dan een telefoon met tig onderde.
Trouwens, heb je de SimCity ellende gemist? Dan is het ook niet voor elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het verschil zit in de manier waarop beide bedrijven winst maken.
Mediamarkt moet echt telefoons verkopen om winst te maken, dus koopt er veel in.
Vodafone maakt winst met abonnementen en kunnen die telefoon rustig een paar weken/maand later geven, ze verdienen toch via het abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Zijn ontelbaar veel meer leverancierskanalen betrokken bij de productie van een high-end smartphone (nieuwste technologie, net iets anders dan de standaardcomponenten die al langere tijd geleverd worden). Een schijfje drukken wordt op massale schaal gedaan en is een relatief simpel proces vergeleken met de hoeveelheid microelectronica in een telefoon.

Een game is puur software, de rest gaat via de vertrouwde weg van de publishers. Een telefoon is hardware en software, zodoende moet productie en levering gepaard gaan met volledige synchronisatie van alle bouwers die eraan werken. Samsung Management wil de telefoon zo snel mogelijk op de markt brengen, afgezien van economische factoren. Ze luisteren hierbij meer naar de market analysts dan de CTO's (hoewel ik natuurlijk niet insinueer dat ze domweg een releasedatum prikken zonder de logistieke haalbaarheid in te schatten.

Maar er wordt een optimaal balans gevonden tussen aflevering en productie/release date, en zodoende is de officiële release date ietwat eerder dan dat de volledige productiecyclus op zijn hoogtepunt is.

En dan komen dus nog de individuele winkels, in de praktijk wordt dat geregeld via Samsung Distributie Nederland/Benelux/Europa/Whatever, maar een giga-concern als MediaMarkt (zeer groot in .DE) zal mogelijk een betere deal kunnen afdwingen dan telecomproviders. En dan verschilt het ook nog per filiaal. Waarom dat verschilt is waarschijnlijk vrij verneukeratief.

[ Voor 14% gewijzigd door Sua op 26-04-2013 12:30 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
RawChild schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:20:
Gister nog even langs de Vodafone shop geweest en de verkoper wist me te vertellen dat ze voor zaterdag geen S4's krijgen, plus dat de eerste batch heel mager zal zijn, vrij snel daarna krijgen ze er meer. dus ik heb hem of volgende week maar sowieso de week erna verzekerde hij mij.

Ik heb er niet veel verstand van hoe die dingen gaan, maar waarom krijgt de media markt er zoveel binnen en Vodafone niets..ik haal wel eens games op de dag van release, alle shops hebben hem dan gewoon die dag in de winkel. Waarom is dat met een telefoon zo moeilijk?
Omdat het drukken van discs een routine klusje is, hoewel de data die erop moet elke keer anders is blijft het productieproces precies hetzelfde en dan is het niet zo moeilijk om voldoende te produceren omdat er genoeg disc drukkers zijn in de wereld waar je in het uiterste geval gewoon wat extra capaciteit kunt huren.

Bij telefoons ligt dat heel anders, allereerst is de productielijn over het algemeen telefoon (of telefoon lijn specifiek indien er verschillende toestellen zijn die veel onderdelen delen) specifiek (voor zover ik weet) en moet vaak apart opgezet worden wat pas kan zodra de telefoon specs definitief zijn wat vaak pas 2/3 maanden voor de verkoopdatum is. Tel daar bij op een wereldwijde lancering met "grote" vraag en dan is het geen wonder dat het bij games wel lukt en bij telefoons wat minder.

Neemt niet weg dat het raar zou zijn als MediaMarkt er enorm veel heeft en Vodafone geen, maar je weet het niet, wellicht heeft MediaMarkt Saturn Holding/Metro Group wel een deal met Samsung dat zij altijd als eerste krijgen en dat zou ook niet onlogisch zijn aangezien bij de MM alles van Samsung verkocht wordt (wasmachines, koelkasten, tv's, etc.) terwijl het bij Vodafone enkel gaat om een paar toestellen. Misschien ligt het zelfs wel simpeler, misschien heeft MediaMarkt gewoon eerder besteld en als de volgende levering al volgende week is dan zou het voor Samsung niet efficiënt zijn om twee keer naar zowel MM als Vodafone toe te moeten met halve leveringen.

My 2 cents :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sua

Sua

lichtelijk nieuw

Sua schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:27:
Zijn ontelbaar veel meer leverancierskanalen betrokken bij de productie van een high-end smartphone (nieuwste technologie, net iets anders dan de standaardcomponenten die al langere tijd geleverd worden). Een schijfje drukken wordt op massale schaal gedaan en is een relatief simpel proces vergeleken met de hoeveelheid microelectronica in een telefoon.

Een game is puur software, de rest gaat via de vertrouwde weg van de publishers. Een telefoon is hardware en software, zodoende moet productie en levering gepaard gaan met volledige synchronisatie van alle bouwers die eraan werken. Samsung Management wil de telefoon zo snel mogelijk op de markt brengen, afgezien van economische factoren. Ze luisteren hierbij meer naar de market analysts dan de CTO's (hoewel ik natuurlijk niet insinueer dat ze domweg een releasedatum prikken zonder de logistieke haalbaarheid in te schatten.

Maar er wordt een optimaal balans gevonden tussen aflevering en productie/release date, en zodoende is de officiële release date ietwat eerder dan dat de volledige productiecyclus op zijn hoogtepunt is.

En dan komen dus nog de individuele winkels, in de praktijk wordt dat geregeld via Samsung Distributie Nederland/Benelux/Europa/Whatever, maar een giga-concern als MediaMarkt (zeer groot in .DE) zal mogelijk een betere deal kunnen afdwingen dan telecomproviders. En dan verschilt het ook nog per filiaal. Waarom dat verschilt is waarschijnlijk vrij verneukeratief.
Rctworld schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
[...]

Omdat het drukken van discs een routine klusje is, hoewel de data die erop moet elke keer anders is blijft het productieproces precies hetzelfde en dan is het niet zo moeilijk om voldoende te produceren omdat er genoeg disc drukkers zijn in de wereld waar je in het uiterste geval gewoon wat extra capaciteit kunt huren.

Bij telefoons ligt dat heel anders, allereerst is de productielijn over het algemeen telefoon (of telefoon lijn specifiek indien er verschillende toestellen zijn die veel onderdelen delen) specifiek (voor zover ik weet) en moet vaak apart opgezet worden wat pas kan zodra de telefoon specs definitief zijn wat vaak pas 2/3 maanden voor de verkoopdatum is. Tel daar bij op een wereldwijde lancering met "grote" vraag en dan is het geen wonder dat het bij games wel lukt en bij telefoons wat minder.

Neemt niet weg dat het raar zou zijn als MediaMarkt er enorm veel heeft en Vodafone geen, maar je weet het niet, wellicht heeft MediaMarkt Saturn Holding/Metro Group wel een deal met Samsung dat zij altijd als eerste krijgen en dat zou ook niet onlogisch zijn aangezien bij de MM alles van Samsung verkocht wordt (wasmachines, koelkasten, tv's, etc.) terwijl het bij Vodafone enkel gaat om een paar toestellen. Misschien ligt het zelfs wel simpeler, misschien heeft MediaMarkt gewoon eerder besteld en als de volgende levering al volgende week is dan zou het voor Samsung niet efficiënt zijn om twee keer naar zowel MM als Vodafone toe te moeten met halve leveringen.

Precies dezelfde boodschap, haha.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:06

RawChild

PSN: Rawchild

Ja dat is ook zo, natuurlijk is het produceren van een disk met data makkelijker dan een telefoon.
Maar als ik de berichten zo lees zijn er genoeg, waarom dan die scheve verhouding qua verdeling. Sommige niks, sommige heel veel.
Maar wat jullie zeggen, misschien zijn er wel deals gesloten. Bedankt iig voor het inzicht :)

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Zojuist wel een SMSje van Tele 2 dat mijn nummerbehoud gepland is, ik heb gister nog met Studentmobiel gebeld wat de planning was en die zeiden dat het sowieso pas aangevraagd zou worden zodra het toestel binnen is dus ik ga ervanuit dat ze binnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rctworld schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:28:
[...]

Klopt :P , kijk ook eens naar de mouwen bij de MM medewerkers. Zul je zien dat er een Samsung logo opstaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

deze zin in de mail van Coolblue baart mij nu zorgen nu ik nog niets gehoord heb:

"Mocht het ons niet lukken om morgen een afspraak met u in te plannen, dan laten wij u dit vrijdagavond weten. In verband met Koninginnedag zal de eerstvolgende mogelijke afleverdatum woensdag 1 mei zijn."

blehhhh wil niet wachten!! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3neralGreen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02 13:11
Gelukkig niet bij CoolBlue besteld, net besteld bij Komplett en op de site te zien direct leverbaar:-)!

Dat betekent morgen al in huis!!

[ Voor 39% gewijzigd door G3neralGreen op 26-04-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van Typhone ontvangen dat ze mij gaan bellen voor een afspraak met de koerier. ik hoop dat hij morgen langs kan komen.

ik wordt vanavond terug gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:17
Zojuist gebeld met Komplett en zij geven aan vandaag van beide (wit & zwart) 20 stuks te hebben ontvangen. Snel bestellen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:35:
Mailtje van Typhone ontvangen dat ze mij gaan bellen voor een afspraak met de koerier. ik hoop dat hij morgen langs kan komen.

ik wordt vanavond terug gebeld.
Wanneer heb jij bij Typhone besteld?
Ik heb daar vorige week ook besteld, dus hoop spoedig op zo'n mailtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saving
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-04 01:56
Volgens coolblue hebben ze nog niets binnen gehad en verwachten ze de levering deze middag. Weet niet waar mensen al die mails vandaan halen van dat het nog 2 weken kan duren. Ze nemen pas contact op als de levering binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Wormzz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:19:
Zojuist gebeld met Komplett en zij geven aan vandaag van beide (wit & zwart) 20 stuks te hebben ontvangen. Snel bestellen dus! :)
Moet zeggen dat ik nu wel echt twijfel. Wil 'm graag snel hebben, maar in de pricewatch is ie bij sommige aanbieders wel meer dan €30 goedkoper. Maar die hebben 'm dan weer niet op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Laatst online: 11-09 13:31
Saving schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:28:
Volgens coolblue hebben ze nog niets binnen gehad en verwachten ze de levering deze middag. Weet niet waar mensen al die mails vandaan halen van dat het nog 2 weken kan duren. Ze nemen pas contact op als de levering binnen is.
Mensen die buiten de boot vallen hebben een mail gekregen waarin dat stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:17
Dat zijn vaak kleine shops welke via een distri gekoppeld zitten, lijkt me dat die toch als laatste pas voorraad gaan krijgen. Dan betaal ik liever 30 euro extra en hebn ik hem en eerder en hoef ik niet bang te zijn dat er binnen de garantieperiode iets gebeurd met die winkel waardoor je alles zelf moet regelen qua garantie.
iexip66 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:32:
[...]

Moet zeggen dat ik nu wel echt twijfel. Wil 'm graag snel hebben, maar in de pricewatch is ie bij sommige aanbieders wel meer dan €30 goedkoper. Maar die hebben 'm dan weer niet op voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 01:51
Gisteren mail gehad van Coolblue en ben net gebeld mijn s4(wit) wordt morgen geleverd. Besteld op 08-04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saving
Vind het een beetje jammer van coolblue dat ze blijven zeggen dat ze niks hebbrn binnengehad en ik dan hier te horen krijg dat mensen hem morgen al krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saving
Heb hem wel pas gister besteld dus denk dat ik weinig kans maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Ter info: 27 maart besteld bij T-mobile. Kreeg vanmorgen SMS en e-mail voor het maken van een afspraak voor bezorging. Aangezien dat eerstvolgende werkdag is, wordt dat dus maandagmiddag.

Nog NET op tijd voor de troonswisseling ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Wormzz schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:43:
Dat zijn vaak kleine shops welke via een distri gekoppeld zitten, lijkt me dat die toch als laatste pas voorraad gaan krijgen. Dan betaal ik liever 30 euro extra en hebn ik hem en eerder en hoef ik niet bang te zijn dat er binnen de garantieperiode iets gebeurd met die winkel waardoor je alles zelf moet regelen qua garantie.

[...]
Eens. Heb 'm net dus gewoon besteld. Nu maar hopen dat ie ook echt morgen wordt bezorgd, kan ik 'm volgende week al meenemen naar Praag.

Toen ik bestelde waren er nog 19 op voorraad, na bestelling ging de status meteen naar 18 stuks. Dat is wel echt actueel.

[ Voor 9% gewijzigd door iexip66 op 26-04-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmobile heeft nu een actie, je krijgt nu als je je abonnement verlengt 2 hele euro's korting per maand. (wtf, denken ze nou serieus dat mensen voor 2 euro korting gaan verlengen?:'))

Maar eronder staat "Voor de Samsung Galaxy S4 geldt een alternatieve actie, bekijk hier de speciale aanbieding." Met als link: http://www.t-mobile.nl/my...mp=BTO_verlengen_inloggen

Is er iemand die die aanbieding kan zien? Want mijn abonnement loopt pas over 4,5 maand af en je kan de aanbieding pas zien als je abonnement binnen 4 maanden afloopt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Iemand anders ook bij Studentmobiel besteld?

Zouden nummerbehoud pas aanvragen zodra toestel binnen was, bel ik net, is die gewoon nog niet binnen en zal hoogstwaarschijnlijk ook vandaag niet meer gebeuren maar maandag pas. Dus ik vraag of ik nog kan cancelen, ja dat kan maar dan kan ik de komende dagen geen nummerbehoud aanvragen 8)7

Was stiekem nog van plan naar Rotterdam te gaan morgen maar zonder nummerbehoud schiet dat ook niet echt op... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Laatst online: 23:35
Zojuist contact gehad met hoofdkantoor van Dixons. Hebben vandaag 600 toestellen binnengekregen en worden morgen uitgeleverd bij de filialen. Betaling kan voor een klein deel ook met airmiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
Heb de zwarte s4 besteld bij Paradigit.
Zat te twijfelen tussen Paradigit of Komplett, maar aangezien dit bij elkaar hoort en Paradigit filialen heeft vind ik dat prettiger qua eventuele problemen.
Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk binnenkomt morgen! _/-\o_

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 18:14
De zwarte zojuist besteld bij Komplett, met S-View hoesje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkliquid0546
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05-2022
Net een mailtje gehad van gsmwijzer dat paketje is verzonden alleen ik ben morgen zelf niet thuis gelukkig me vriendin wel :)
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Het vragen om pre-order codes is niet toegestaan op het forum!!