Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-05 12:44
novosibirk schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:43:
ik twijfel tussen de xperia T en de xperia Z, er zit 200euro verschil tussen.
Ik ben een gemiddelde gebruiker.
Is de xperia Z de 200euro verschil waard? graag wat advies!

Oja: ik wil het toestel 2 jaar lang gebruiken!
Aangezien je toch in dit topic zit, zou ik me ook verdiepen in de SP. Zelfde prijsklasse maar een flinke dosis features en kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:04
Net een mailtje gekregen van T-Mobile: vanaf vandaag bestelbaar, leverbaar over 7 werkdagen:
http://gsm.t-mobile.nl/tm...n_SonyXperiaSP_Acquisitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We verkassen al het abbo-geblaat naar: Sony Xperia SP - Levertijden en Prijzen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 16:57
Lekker oververzadigde kleuren... De camera is juist hetgeen wat het zwakste punt is van dit toestel itt tot het sterkste punt als we de marketing van Sony mogen geloven.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DyM10mO4Pvg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 17:57
GSM Arena heeft een SP binnen en we kunnen binnenkort een full review verwachten

[ Voor 16% gewijzigd door Lisadr op 24-04-2013 21:37 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 22:08
En toch vind ik zo'n plastic backcover afbreuk doen aan zo'n toestel. Moet je horen hoe het klinkt als die kerel die backcover eraf ''sloopt'' kkrtt.

Brrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 510011

sdk16420 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:19:
Lekker oververzadigde kleuren... De camera is juist hetgeen wat het zwakste punt is van dit toestel itt tot het sterkste punt als we de marketing van Sony mogen geloven.

[video]
Ziet er normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 17:19
Idd. Vind het ook nog niet zo heel slecht. Onder wat voor weersomstandigheden is dat filmpje bijvoorbeeld gemaakt?

Verder zie ik wel relatief veel detail en zo.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 21:57
Ik vind het er behoorlijk goed uitzien. Realistische kleuren tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xperiablog.net:
We have it on good authority that Sony will shortly launch a new Xperia model called the Xperia ZR. This is believed to the same handset codenamed Dogo with model number C550X. In terms of specifications, the Xperia ZR will have a 4.6-inch (720 x 1280) display, a 1.5GHz quad-core Qualcomm S4 Pro chipset (we’re not sure if this is the newer 600 series), 2GB RAM, a 13MP Exmor RS camera sensor, 8GB internal storage, microSD memory card support and a 2300mAh battery.

The Xperia ZR will also be water resistant with an IP55/IP58 rating. This is higher than the IP55/IP57 rating of the Xperia Z and can be exposed to 1.5 metres of water for 30 minutes. The design of the handset is more akin to the Xperia ZL than the Xperia Z with its glass body. Whilst we don’t have firm details on dimensions and weight, we understand it will be slightly above 10mm in thickness and around 140g in weight. That’s all for now, but we’ll bring you more news as we have it.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 26-04-2013 11:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Klinkt absoluut niet verkeerd! Waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xperiablog.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:14:
Xperiablog.net:
We have it on good authority that Sony will shortly launch a new Xperia model called the Xperia ZR. This is believed to the same handset codenamed Dogo with model number C550X. In terms of specifications, the Xperia ZR will have a 4.6-inch (720 x 1280) display, a 1.5GHz quad-core Qualcomm S4 Pro chipset (we’re not sure if this is the newer 600 series), 2GB RAM, a 13MP Exmor RS camera sensor, 8GB internal storage, microSD memory card support and a 2300mAh battery.

The Xperia ZR will also be water resistant with an IP55/IP58 rating. This is higher than the IP55/IP57 rating of the Xperia Z and can be exposed to 1.5 metres of water for 30 minutes. The design of the handset is more akin to the Xperia ZL than the Xperia Z with its glass body. Whilst we don’t have firm details on dimensions and weight, we understand it will be slightly above 10mm in thickness and around 140g in weight. That’s all for now, but we’ll bring you more news as we have it.
Maakt de keuze niet makkelijker. Dit klinkt beter dan de SP, maar hoe lang moeten we hier op wachten en hoeveel gaat dit kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Lisadr schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:15:
[...]

Maakt de keuze niet makkelijker. Dit klinkt beter dan de SP, maar hoe lang moeten we hier op wachten en hoeveel gaat dit kosten?
Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat ie flink duurder zal zijn dan de 360-400 euro van de SP bij de launch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
henri86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:51:
[...]

Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat ie flink duurder zal zijn dan de 360-400 euro van de SP bij de launch ;)
Denk zelf aan 500 euro.

Is er enige logica in de benamingen van hun modellen? L, Z, ZL, SP, ZR, E, T, V, J, TX ,TL, SL enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
CLB schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:14:
Xperiablog.net:
[i]We have it on good authority that Sony will shortly launch a new Xperia model called the Xperia ZR.
Had dit overigens een maand geleden al gepost hier, al werd er toen nog gedacht dat het de Xperia A zou worden.
henri86 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 23:02:
[...]

Ik zie nu dat er rond mei/juni (tel maar op juli dus :p) als het goed is de Xperia A uit komt, welke basically een Xperia Z is met een 4.65" 720p scherm:

- Snapdragon S4 1.5GHz Quad-core Krait
- 2370mAh
- 16GB
- 2GB RAM
- Water/Dust resistant (IP58; beter dus dan de IP57 van de Z)
- 13.1 MP Exmor RS with HDR
- 4G
- Mogelijk infrarood

Misschien toch maar even wachten.... 16GB intern en 2GB met Quad-core is toch wat toekomst-zekerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 01:06
henri86 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:39:
[...]

Had dit overigens een maand geleden al gepost hier, al werd er toen nog gedacht dat het de Xperia A zou worden.

[...]
Ik ben wel heel benieuwd wat dit toestel qua prijs gaat doen, ik denk dat hij onder de Xperia ZL gaat vallen vanwege kleiner scherm met lagere resolutie? Hij heeft in ieder geval minimaal dezelfde processor zo te zien, hopelijk natuurlijk een snapdragon 600. En natuurlijk nog afwachten wat de release date gaat worden, maar ik ben bang dat daar nog wel weer minimaal een maand of 2 overheen gaan.

Sony heeft ondertussen wel een behoorlijk uitgebreide lijn met nieuwe toestellen, hopelijk kunnen ze van alle toestellen de software up-to-date houden. HTC is ervan terug gekomen om zoveel toestellen op de markt te brengen, terwijl Samsung er wel succes mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 23:43
Kan iemand nog bevestigen dat Sony SP is op dit moment de enige toestel onder 400 EUR met de sterke Adreno 320 GPU (te koop in NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-01 09:33
Usta schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:40:
Kan iemand nog bevestigen dat Sony SP is op dit moment de enige toestel onder 400 EUR met de sterke Adreno 320 GPU (te koop in NL)?
Ik kan het niet bevestigen, maar volgens mij heb je inderdaad gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
GSMarena review is online

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_sp-review-924.php

[ Voor 5% gewijzigd door Lisadr op 30-04-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Laatst online: 26-05 11:01
The blown out red channel is very prominent in our color poster, and the quality of the images under artificial lighting is among the worst we've seen from an 8MP shooter.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
the Nexus 4 provides a near identical HD screen, twice the RAM, and a superior 8MP camera.
Als zelfs de Nexus een betere camera heeft, dat zegt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Laatst online: 02:08
sdk16420 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 07:35:
[...]

Als zelfs de Nexus een betere camera heeft, dat zegt wel wat.
Zo dacht ik er ook altijd over, maar als je de foto's van de Nexus 4 ziet die (als vergelijking) in de review van de Galaxy S4 staan dan is het misschien geen topper, maar of het nou echt een slechte camera is begin ik me af te vragen. De reviews op internet zijn daar ook niet unaniem over.

Het lijkt er wel op dat de Nexus betere plaatjes (dan de SP) schiet bij weinig licht. Jammer, als Sony z'n camera op orde zou hebben dan was de keuze tussen SP en Nexus 4 makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08-2022
Nochtans vind ik de 1080p video's wel niet helemaal zo slecht.
YouTube: Sony Xperia SP 1080p HDR camera sample

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Foto kwaliteit valt mij sterk tegen

Sony Xperia SP
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/piccmp/sony-xperia-sp-3/crop-04-04.jpg

Nokia Lumia 720
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/piccmp/nokia-lumia-720-3/crop-04-03.jpg

Sony Xperia U
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/piccmp/sony-xperia-u-3/crop-03-03.jpg

Vergelijk dit maar met de Samsung Galaxy Ace 2, een toestel van 170 euro
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/piccmp/samsung-galaxy-ace-2-3/crop-03-03.jpg

Of de Nokia Lumia 520, nog een goedkope toestel van 180 euro.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/piccmp/nokia-lumia-520-3/crop-03-03.jpg

Meer vergelijkingen
http://www.gsmarena.com/p...Phone2=5321&idPhone3=3621

Het moet bijna een software fout zijn of dat de eerste batch een productiefout bevat. Het kan toch niet zijn dat de camera werkelijk zo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Dat hoop ik inderdaad ook niet.

Ik ben nog steeds voornemens een SP of een Z aan te schaffen.

En fotokwaliteit is voor mij niet allesbepalend, maar aangezien ik de camera toch best vaak gebruik moet deze wel gewoon 'goed' zijn. Voorlopig lijkt het echter erop dat hij zelfs veel slechter is dan de 8 megapixel in mijn (rampen) HTC Incredible S. En inderdaad, de 5 megapixel camera in de Samsung Galaxy Ace 2 van mijn vriendin maakt scherpere plaatjes zonder dat je daar nou al te veel ruis voor terug krijgt.

Het zou wel fijn zijn als Sony eens de geluiden rondom z'n camera's zou oppakken, erkennen en vertellen wat ze eraan gaan doen.

Ook in de filmpjes zie je dat de sensor echt veel potentie heeft voor een hoog detailniveau en dat het vooral de software lijkt te zijn die het verpest.

Come on Sony! Jullie moeten echt beter kunnen! Je gaat toch niet telefoons in deze staat naar reviewers sturen?.....

[ Voor 28% gewijzigd door eymey op 01-05-2013 11:52 ]

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dat de camera ineens wel goede plaatjes schiet in de versies die wij in handen kunnen krijgen binnenkort, valt onder wishful thinking ben ik bang... De kwaliteit van bestaande recente Xperia's is ook discutabel helaas. Ik overweeg toch te wachten op een ander toestel, evt van een ander merk. Mijn laatste 3 mobieltjes waren wel Sony's.

[ Voor 4% gewijzigd door draakhoofd op 01-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-03-2021
Waar ik vooral voor vrees is het scherm. Als je in de review de lichtsterkte van zwart vergelijkt met andere toestellen, scoort de XSP op dat vlak behoorlijk slecht. Ik vrees dat een zwarte kleur bij de XSP er eerder grijs zal uitzien..

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_sp-review-924p3.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Heel jammer, het enige wat nu overblijft als voordelen van dit toestel zijn het design (aluminium, maar wel zwaar en dik) en de gpu (Adreno 320, zelfde als de Xperia Z).

Logische alternatieven imo:
Xperia T; dunner, compacter, betere camera, minder lange ondersteuning waarschijnlijk, matige batterij
Galaxy S3; beter scherm (tenzij je het AMOLED-wit storend vindt), betere camera, meer Android-updates, verwisselbare accu, plastic behuizing
One X; beter scherm, dunner, maar wel minder krachtig en slikt geen SD kaart
Optimus 4X HD; goedkoper, beter scherm, LG support (dus weinig)
Nexus 4; goedkoper, beter scherm, goede support, matige accu en camera

Voor de rest is het wachten op de midrange telefoons van andere fabrikanten, maar meestal heeft alleen HTC verder nog een goede prijs-kwaliteit verhouding voor midrange telefoons.

Edit: Ik zal ook even de nadelen van de SP op een rijtje zetten zoals ik die tot nu toe heb gehoord/gelezen:
Plastic achterklep heeft redelijk wat speling, de camera is matig, bekende Sony schermen met hun kijkhoeken en contrast, erg groot voor de schermgrootte (en ook vrij dik), batterij valt tegen voor de grootte (niet beter dan andere telefoons met kleinere batterijen), batterij niet verwisselbaar

[ Voor 24% gewijzigd door HallonRubus op 01-05-2013 22:06 . Reden: +Nexus 4, thx dartvortex! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja, voor mij is het juist even "geen HTC meer". De Incredible S die ik nu nog heb was op het eerste gezicht een prima midrange telefoon, tot bleek dat er veel software bugs en lag in zitten en dat HTC de software support erop compleet gedropped heeft. Zelfde hoor ik ook over bv. de Sensation.

Galaxy S3 valt bij mij af vanwege het 'flikkerende' scherm als hij gedimd is, een euvel dat ik ook vaak ervaar bij LED achtergrondverlichting van moderne TV's en dus ook bij slecht aangestuurde amoled schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-05 13:24
Onze afwegingen zijn hetzelfde, helaas stapelen de nadelen aan de SP zich op :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
sdk16420 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:42:
Heel jammer, het enige wat nu overblijft als voordelen van dit toestel zijn het design (aluminium, maar wel zwaar en dik) en de gpu (Adreno 320, zelfde als de Xperia Z).

Logische alternatieven imo:
Xperia T; dunner, compacter, betere camera, minder lange ondersteuning waarschijnlijk
Galaxy S3; beter scherm (tenzij je het AMOLED-wit storend vindt), betere camera, meer Android-updates, verwisselbare accu, plastic behuizing
One X; beter scherm, dunner, maar wel minder krachtig en slikt geen SD kaart
Optimus 4X HD; goedkoper, beter scherm, LG support (dus weinig)

Voor de rest is het wachten op de midrange telefoons van andere fabrikanten, maar meestal heeft alleen HTC verder nog een goede prijs-kwaliteit verhouding voor midrange telefoons.
Vergeet vooral de nexus 4 niet :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 21:46
Jammer dat die camera niet zo goed is, maar hij zal het vast wel beter doen dan mijn huidige galaxy ace met 5MP. Als dat zo is ben ik al gauw tevreden :).

Ik verwacht wel dat er nog wel betere optimalisatie komt via de software, zou raar wezen als die sensor daadwerkelijk zo slecht is.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
CPU+GPU prestaties zijn wel top! Daar geen enkel groot fabrikant heeft een goode model asl keuze (zeker rond deze prijs). Nexus 4 is 50 eur durder hier in NL, en die valt achter kwa accu duur, gebrek aan SD card, en prestaties/design. Ik maak niet veel fotos, en voor gamen SP vind ik echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Usta schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:59:
CPU+GPU prestaties zijn wel top! Daar geen enkel groot fabrikant heeft een goode model asl keuze (zeker rond deze prijs). Nexus 4 is 50 eur durder hier in NL, en die valt achter kwa accu duur, gebrek aan SD card, en prestaties/design. Ik maak niet veel fotos, en voor gamen SP vind ik echt top!
Dit dus! d:)b

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Gelukkig lopen hier nog optimisten rond want ik werd wel vrij down van de vorige posts... :D

Ik denk dat het nu gewoon nog even afwachten is tot de grote sites hun full reviews afleveren.
Hopelijk zijn zij lovend en zit het probleem alleen maar bij de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 514217

Voor mij maakt de camera ook niet heel veel uit, ik gebruik hem nauwelijks en als ik hem gebruik is het gewoon om een foto van een grappig moment ofzo te maken dus hoeft geen super kwaliteit te zijn.

Maar aan de andere kant word ik het wachten een beetje zat, aangezien me oude telefoon steeds langzamer word met bijvoorbeeld apps opstarten en soms gewoon vast loopt dus ik hoop wel dat ze snel met een officiele release date komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Als de prijzen van 350 a 380 euro kloppen, dan is dit echt een top toestel voor die prijs. Camera gaan ze echt wel oplossen met software. Het kan niet dat Sony (een bedrijf die camera’s ontwikkeld voor mobiele telefoons) een mid-range toestel uitbrengt in 2013 dan een slechtere camera heeft dan budgettoestellen uit 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch wel irritant dat er geen release date bekent is, ik word zaterdag weer gebeld door hi of ik over wil stappen na hun na een vorige telefoontje. En vorige keer konden ze me een aanbieding doen van 38,50 per maand voor de xperia Z. Dus ik zit nu te twijfelen om dat te nemen of toch te wachten op de SP.. Het enige waar ik ook nog over twijfel is of die xperia Z niet net te groot is met een 5 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Hoort eigenlijk in het leverdatum topic, maar omdat we het er hier toch ook over hebben: hij zou eigenlijk gisteren al in de UK uitkomen, maar daar is hij uitgesteld tot half mei. Hopelijk komt hij hier rond dezelfde tijd uit.
http://www.3g.co.uk/PR/Ma...nch-date-pushed-back.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Anoniem: 514217 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:54:
Toch wel irritant dat er geen release date bekent is, ik word zaterdag weer gebeld door hi of ik over wil stappen na hun na een vorige telefoontje. En vorige keer konden ze me een aanbieding doen van 38,50 per maand voor de xperia Z. Dus ik zit nu te twijfelen om dat te nemen of toch te wachten op de SP.. Het enige waar ik ook nog over twijfel is of die xperia Z niet net te groot is met een 5 inch scherm.
Zelf twijfel ik vooral of ik wel tevreden ga zijn met de bouw van de Xperia Z. Ik heb me altijd voorgenomen om liever geen telefoon te kopen met zo veel glas. Het materiaal van de SP spreekt me gewoon veel meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eymey schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:02:
[...]

Zelf twijfel ik vooral of ik wel tevreden ga zijn met de bouw van de Xperia Z. Ik heb me altijd voorgenomen om liever geen telefoon te kopen met zo veel glas. Het materiaal van de SP spreekt me gewoon veel meer aan.
Daar heb je ook zeker een punt, ik ben iemand die al best vaak ze mobiel heeft laten vallen dus dan is de Z waarschijnlijk ook niks voor mij :p

En ik dacht ik vraag op het youtube filmpje van de SP of iemand weet wanneer dieuit komt want zo'n customer support gozer antwoord daar op best veel vragen maarja die zei:
The good news is this phone is now available! Try to contact your local Sony Mobile office to see if they have more info of when this phone is coming to your country. -Josh

Dus dat helpt niet heel erg veel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ik hoorde dat de SP in Duitsland vanaf 7 mei beschikbaar is en in Nederland 1 a 2 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja, ik laat m'n telefoon zelden vallen maar ben wel gewoon erg voorzichtig. M'n afgelopen Android telefoons heb ik allemaal in een TPU case gebruikt.

Sowieso is een al te strak design zoals dat van de Z (en zelfs wrs. ook de SP) dus aan mij slechts deels de moeite waard.

Mij gaat het gewoon om een apparaat dat goed in de hand ligt, waarop ik de lettergrootte goed kan aanpassen (ivm. slechtziendheid) en waar de overige specs en performance gewoon goed is (en minstens een verbetering op wat ik nu heb). EN betrouwbaar. In omgevingen die ik niet al te goed ken moet ik op het gebied van maps en gps er ook altijd van op aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
'K heb zojuist de volledige review van recombu gelezen en daar zijn ze er toch vrij lovend over.
Op de kijkhoeken en de camera na zijn er vrijwel geen (zware) minpunten aan deze gsm te noemen (volgens de review).

Ook vond ik dit plaatje tijdens de review er best wel mooi uitzien.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19741138/rsz_1367320471.jpg

Al met al dus toch niet zo negatief als ik had verwacht (ook al is dit maar één van de vele reviews).

[ Voor 3% gewijzigd door darkvortex op 03-05-2013 15:35 . Reden: Dode url vervangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Klik eens op die foto.. mn k750 van 6 jaar geleden maakte nog betere foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Ik zat ook al te kijken, het lijkt wel of er een filter overheen is gegooid zodat alles behalve het middelpunt van de foto out of focus is.... Of de foto is gewoon slecht genomen, maar het lijkt er in ieder geval op dat je (met de huidige firmware) niet al te veel van de camera hoeft te verwachten.

Verder blijf ik het een mooi ding vinden: rappe processor, super-GPU, stevige behuizing, grote accu, cameraknop, goede schermresolutie en dit alles voor hopelijk minder dan 350 euro....

[ Voor 55% gewijzigd door luappul op 03-05-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdemon
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56
Misschien vergis ik me, maar komt dat niet door de iAuto mode. Op de sony cameras kiest hij dan ook zelf expres vor low depth of focus shots. Over de prijs ben ik wel benieuwd, waarschijnlijk wordt het gewoon 400 euri zoals op de sony website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Jdemon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:06:
Misschien vergis ik me, maar komt dat niet door de iAuto mode. Op de sony cameras kiest hij dan ook zelf expres vor low depth of focus shots. Over de prijs ben ik wel benieuwd, waarschijnlijk wordt het gewoon 400 euri zoals op de sony website.
Sony-center in Oostende (België) zal hem verkopen voor de volle 399 euro maar dan krijg je er ook wel nog de SRSBTV5 speaker bij van hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Een nieuwe review:
http://www.gizmodo.co.uk/2013/05/sony-xperia-sp-review/

Een paar puntjes genoemd in deze review:
- Batterijduur zou erg goed zijn
- Is erg snel vies
- mcAffee bloatware geinstalleerd en niet te verwijderen
- camera is acceptabel
- scherm is een beetje washed out

[ Voor 58% gewijzigd door luappul op 07-05-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
The camera here is an 8MP shooter, mounted squarely on the back. Truth be told, it’s pretty good — certainly better than the Nexus 4′s god-awful offering. Pictures were occasionally a little over-saturated, but all in all, the SP serves up crisp, well-balanced shots reminiscent of the Xperia Z
..maar hij plaatst geen foto's :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:49:
[...]

[...]

..maar hij plaatst geen foto's :')
Nee viel me ook al op, weer behoorlijk oppervlakkig en de naam review amper waard. Het is wachten tot hij eindelijk eens op de Europese markt komt!

Ze hebben het over 250 pond off-contract, wat neer zou komen op 300 euries... Lijkt me erg sterk, maar we kunnen altijd hopen dat dit klopt :)
Pre-order prijzen in de VS zouden 490 dollar zijn (370 euro), wat toch weer een stuk hoger is...

[ Voor 35% gewijzigd door luappul op 07-05-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
luappul schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:47:
Een nieuwe review:
http://www.gizmodo.co.uk/2013/05/sony-xperia-sp-review/

Een paar puntjes genoemd in deze review:
- Batterijduur zou erg goed zijn
- Is erg snel vies
- mcAffee bloatware geinstalleerd en niet te verwijderen
- camera is acceptabel
- scherm is een beetje washed out
Dat klinkt al beter, misschien hadden zij net wat andere (latere) software erop staan. Batterij en camera zijn bij hen namelijk gewoon acceptabel tot zelfs goed. Daarmee zijn de grootste minpunten er wel af. Ik ben benieuwd naar de andere sites, Gizmodo staat bij mij persoonlijk niet erg hoog aangeschreven (meestal veel vooroordelen en rare vergelijkingen in reviews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
  • Laatst online: 02-05 20:40
Hoewel ze bij die review inderdaad zeggen '£ 250 off contract', kom je er al snel achter, na het doorklikken naar de betreffende T-Mobile pagina, dat het eigenlijk £ 250 'pay as you go' is, oftewel prepaid. Dus zonder abonnement, maar wel simlock voor T-Mobile. Zo ken ik er ook nog wel een paar. ;)

Ga dus maar gewoon uit van € 350 - €400 retailprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-01 09:33
Klinkt allemaal goed, maar vooralsnog geen officiële release datum vanuit Sony (niet publiekelijk). Ik vraag me af, wanneer hij in NL komt, of desnoods Duitsland, want uit DE bestellen lijkt me ook geen probleem? Heb met het laatste alleen geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gister wer telefoontje gehad van Hi met hun aanbod om naar hun te komen, en de mederwerker van hun kon nog niks zien of zij 'm gaan verkopen en/of wanneer.

@WouterT13, iemand had gebeld met Sony in belgië volgens mij een daar zeiden ze eind mei (25 ongeveer?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterT13 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:03:
Klinkt allemaal goed, maar vooralsnog geen officiële release datum vanuit Sony (niet publiekelijk). Ik vraag me af, wanneer hij in NL komt, of desnoods Duitsland, want uit DE bestellen lijkt me ook geen probleem? Heb met het laatste alleen geen ervaring.
Hij zal nagenoeg in dezelfde periode uitkomen in de Benelux, dus waarom zoveel moeite doen :)
Tevens zijn er genoeg Duitse shops die 'm eventueel naar Nederland kunnen verzenden, vanaf +/- €350,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Camera
Als Sony ergens om bekendstaat, is het wel de camera. Deze reputatie is nog afkomstig van de Cybershot-generatie. Ook met de Xperia SP maken ze deze faam meer dan waard. Aan de achterkant zit een 8-megapixelcamera die in staat is om mooie foto's te maken. Zoals gebruikelijk zijn de resultaten buiten beter dan binnen, maar dat is bij vrijwel alle smartphones het geval. Het komt echter minder vaak voor dat foto's ook op groot scherm nog mooi zijn. Dat is bij de Xperia SP gelukkig wel het geval. Het zijn dus geen fotootjes die je enkel via Facebook of WhatsApp wilt delen.
Lijkt erop dat de camera toch niet zo slecht is als eerst beschreven? Hoop dat het software optimalisaties zijn.

Jup voor mij is het duidelijk, dit word mij volgende mobiel :*)

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 08-05-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
thijsco19 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 01:15:
[...]

Lijkt erop dat de camera toch niet zo slecht is als eerst beschreven? Hoop dat het software optimalisaties zijn.

Jup voor mij is het duidelijk, dit word mij volgende mobiel :*)
Post dan wel even de foto's die op GSMinfo.nl staan.... en naar mijn mening zie je dan dat er dus er dus helemaal niks klopt van wat hij zegt:
Afbeeldingslocatie: http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/phones/sony/Sony%20Xperia%20SP/DSC_0010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/phones/sony/Sony%20Xperia%20SP/DSC_0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/phones/sony/Sony%20Xperia%20SP/DSC_0013.jpg

Zoals ik al zei mijn k750 maakte betere foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:09:
[...]

Post dan wel even de foto's die op GSMinfo.nl staan.... en naar mijn mening zie je dan dat er dus er dus helemaal niks klopt van wat hij zegt:
Pfff, op 1600x900 zien die foto's er al net zo uit als op 8MP full crop bij een goede cameratelefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06 12:59
uit die review van Gizmodo:
- McAffee mobile security is installed from the get-go, and is instantly and constantly a gigantic pain in the arse. Sadly, there’s no easy way to remove it (without rooting, anyway), so you’re gonna have to live with it.
mcaffee bloatware die er niet af te halen is? Wat is dat nou weer voor iets raars? Vanaf android 4.0 kan je toch gewoon software zoals dit uitschakelen?
Zou een behoorlijke afknapper zijn als dat niet zo is.. Ik hoef geen antivirus op mijn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon bij de Z wel verwijderd worden :) Hulde aan bloatware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:09:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zoals ik al zei mijn k750 maakte betere foto's
Oeps, de bedoeling was dat als je op die link boven de quote klikt je naar de foto's ging.

Ik ben geen fotograaf of iets in die richting en naar mijn menig vind ik de meeste toch wel goed gelukt.

[ Voor 14% gewijzigd door thijsco19 op 08-05-2013 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06-2015
questarey schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:50:
uit die review van Gizmodo:

[...]

mcaffee bloatware die er niet af te halen is? Wat is dat nou weer voor iets raars? Vanaf android 4.0 kan je toch gewoon software zoals dit uitschakelen?
Zou een behoorlijke afknapper zijn als dat niet zo is.. Ik hoef geen antivirus op mijn telefoon..
Je moet niet iedere review letterlijk nemen.... In een andere review van de SP wordt Sony juist geprezen dat ze je toestaan om apps die je niet wilt te verwijderen. Waarom zou deze dan weer een uitzondering zijn?

Voor wat betreft de foto's.... dat is natuurlijk ook deels subjectief. Wat de een prima foto's vind voor een telefoon vind de ander ronduit crap. Hangt er natuurlijk erg af van wat je verwacht. Daarnaast zijn veel foto's met afgeragde production samples gemaakt.... Verder verwachten diverse reviewers ook nog verbetering als de software gefinetuned is.
Nog wat foto's:
http://gadgetsportal.in/c...ples/?album=13&gallery=34

Voor mij heeft de telefoon voldoende voordelen om er wel voor te gaan. Wachten is op levering...

[ Voor 29% gewijzigd door Khadgar op 08-05-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 01-06 22:08
Dat scherm baat me toch zorgen. Is deze echt zo slecht? Lastig uit de reviews te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
bartus1989 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:34:
Dat scherm baat me toch zorgen. Is deze echt zo slecht? Lastig uit de reviews te halen...
Wat ik begrepen heb is het scherm prima maar is de kijkhoekonafhankelijkheid niet zo best. De kleurverzadiging vervaagd als je onder een hoek gaat kijken. Dit is iets waar andere producenten het beter doen. Maar laten we eerlijk zijn, in de meeste gevallen kijk je toch recht op je scherm.
Laten we het een privacy feature noemen, tenslotte is het lastiger voor mensen om bij je mee te kijken hierdoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
thijsco19 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:18:
[...]

Oeps, de bedoeling was dat als je op die link boven de quote klikt je naar de foto's ging.

Ik ben geen fotograaf of iets in die richting en naar mijn menig vind ik de meeste toch wel goed gelukt.
Serieus?
De eerste foto die ik plaatse is zelfs out-of-focus.
De tweede heeft een blauwe tint erover en met ruis en weinig detail
De derde er weinig detail voor een foto met daglicht. Sommige mensen lijken bijna geblurd. Daarnaast heel wat compression artifacts (kijk maar in het rode gedeelte onder Jupiler kraampje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Afbeeldingslocatie: http://gadgetsportal.in/wp-content/gallery/sony-xperia-sp-camera-samples/dsc_0006.jpg

En deze :') en dan vooral de hele linkerkant van die foto

[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 08-05-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Laten we het maar afwachten hoe het nou precies zit met de camera.

Ik zie dat de microfoon links van het toestel zit, ikzelf ben links en hou me telefoon ook aan me linker oor.
Zou dit eigenlijk een probleem zijn?
Iemand die hier meer over kan zeggen/ervaring heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Steeds meer reviews waaruit blijkt dat de camera niet geweldig is. De Xperia SP lijkt hiermee geen toestel te zijn voor mensen die graag een goede camera willen. Maar je krijgt wel een krachtige GPU, waardoor het meer geschikt is voor gamers.

Sony komt binnen enkele maanden met een camera telefoon

http://www.ellentech.nl/s...een-cybershot-smartphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Waterdicht én een camera knop? Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Althans ik ga er van uit dat er een camera knop op een cybershot telefoon zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
Is dat zo lastig? De Z is toch ook waterdicht en heeft nog steeds volumeknoppen en de powerbutton, welke gewoon werken onder water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Geelco schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 17:32:
Is dat zo lastig? De Z is toch ook waterdicht en heeft nog steeds volumeknoppen en de powerbutton, welke gewoon werken onder water.
Waarom heeft de Z dan geen cameraknop? Lijkt me niet zo moeilijk, hij zit al in de ZL.
Wel een USP van de ZL, maarja lijkt me dat de Z sony's top model is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
GSMarena heeft eindelijk de battery test gedaan: http://blog.gsmarena.com/...-with-impressive-numbers/
Helemaal niet slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:37:
[afbeelding]

En deze :') en dan vooral de hele linkerkant van die foto
Dit heeft de Z ook. Dat is gewoonweg overmatige softwarecompressie op de foto's. Als dat verholpen wordt zullen de foto's er zeker een heel stuk beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
alex3305 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:45:
[...]

Dit heeft de Z ook. Dat is gewoonweg overmatige softwarecompressie op de foto's. Als dat verholpen wordt zullen de foto's er zeker een heel stuk beter uitzien.
Maar niet zó erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:40
Jammer van die foto's. Had eigenlijk besloten dat ik 600+ euro persoonlijk te belachelijk vind om aan een telefoon uit te geven. Blij dat ik deze SP tegen kwam die er erg mooi uit ziet, maar zulke foto's wil ik dan ook weer niet :+ Maar even meelezen hier en eens volgen wat er nog meer over te lezen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
Nou?! In sommige gevallen is het anders akelig beroerd. Vergelijkingen van Superior Auto, Normal en Burst zijn er genoeg te vinden van de Z en soms zijn daar de verschillen schrikbarend groot te noemen. Ik denk momenteel dat Sony z'n camerafirmware/camerasoftware gewoonweg niet op orde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Voor wat betreft de levertijd op mijn tweet @SonyXperiaNL heb ik doorgegeven gekregen:
"We verwachten medio mei :)"

Gelijk maar een hengeltje uitgegooid over de camera kwaliteit.

Batterij review: http://blog.gsmarena.com/...-with-impressive-numbers/
Review: http://www.besteproduct.n...ware_lichtshow?source=rss
Voor wat betreft de opmerking over de 8MP camera terwijl zij maar voor 7MP kunnen kiezen.... in de AUTO mode is het maximaal 7MP, in de Normal mode kun je ook voor 8MP kiezen. Weer iets waaruit blijkt dat je altijd je potje zout bij de hand moet hebben bij het kijken van een review, ze kunnen allemaal wel een korreltje gebruiken ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Khadgar op 09-05-2013 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
Wauw, de kleurweergave bij video's lijkt wel goed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
sdk16420 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:12:

[video]
De Xperia SP heeft geen HDR video toch? dit had hier anders met die ondergaande zon wel mooi getest kunnen worden.
Ik vind het filmpje trouwens niet van schokkende kwaliteit ofzo, niet bijzonder goed maar ook niet slecht. Voor een telefoon in deze prijscategorie kan je denk ik ook niet de top verwachten, de camera is zoals ik het nu zie dus geen breekpunt voor mij. De beeldkwaliteit (en prijs) kan dat nog wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
sdk16420 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:12:

[video]
Kleurweergave is inderdaad niets mis mee. Maar ook hier weer: Wat een misselijkmakende agressieve processing zeg! Er is bijna geen scherpte.
'
Vergelijk de video maar eens met een 1080p opname gemaakt met bv. een Samsung Galaxy S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
alex3305 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:58:
[...]

Nou?! In sommige gevallen is het anders akelig beroerd. Vergelijkingen van Superior Auto, Normal en Burst zijn er genoeg te vinden van de Z en soms zijn daar de verschillen schrikbarend groot te noemen. Ik denk momenteel dat Sony z'n camerafirmware/camerasoftware gewoonweg niet op orde heeft.
Ik weet het wel zeker.

Het is overduidelijk dat zowel de SP als de Z veel betere sensors hebben dan wat de software eruit haalt.

En ik snap ook werkelijk niet waarom Sony inmiddels de signalen hierover niet oppakt. Je mag er toch wel van uit gaan dat ze bij Sony ook de reviews en de reacties in de gaten houden en dat ze zich nu de ballen uit hun broek schamen?

Als ik Sony was had ik nu het gehele Android developers team vol op de camerasoftware/firmware zitten en had ik allang een persbericht de deur uit gedaan dat de camerasoftware inderdaad een grote blunder is en dat er met man en macht wordt gewerkt aan verbeterde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
eymey schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Kleurweergave is inderdaad niets mis mee. Maar ook hier weer: Wat een misselijkmakende agressieve processing zeg! Er is bijna geen scherpte.
'
Vergelijk de video maar eens met een 1080p opname gemaakt met bv. een Samsung Galaxy S2.
Dat viel me ook wel op ja, tussen 1080 en 720 zit nauwelijks verschil in scherpte. Zelfs op 720p zagen dingen er nog vrij wazig uit. Opnieuw weer de compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khadgar
Studentmobiel/gsmwijzer:
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 20 mei
Bijna....

De Xperia L is al gelanceerd in Nederland
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8416

[ Voor 68% gewijzigd door Khadgar op 12-05-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Nog een interessante alternatief.

http://www.ellentech.nl/s...e-waterdichte-smartphone/

Mag ik hierover een topic aanmaken of heb ik daar een mod voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mag alles wat je wil ;)

En er komen nog meer Sony's aan, ansich leuk, voor ieder wat wils, maar het wordt wel vol in Sonyland...
Xperia Z, Xperia ZL, Xperia SP, Xperia L, Xperia ZR en er liggen er nog wat op de stapel, make your choice >:)

[ Voor 80% gewijzigd door CLB op 13-05-2013 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:02:

En er komen nog meer Sony's aan, ansich leuk, voor ieder wat wils, maar het wordt wel vol in Sonyland...
Xperia Z, Xperia ZL, Xperia SP, Xperia L, Xperia ZR en er liggen er nog wat op de stapel, make your choice >:)
Leuk inderdaad..maar vindt dat Sony niet teveel modellen moet uitbrengen en op die manier de support/updates laat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:02:

Als iemand met meer dan gemiddelde technische kennis heb ik al moeite om het bij te houden. Dat zal een stuk moeilijker zijn voor de gemiddelde consument. En hun namen helpen niet.

ZR, L, SP, Z, ZL, E, V, J, TX, T, SL, Tipo, Miro, Go, Acro S, Sola, U, S, P.
Nokia heeft tenminste begrijpbare namen. 520,620,720,820,920. Doet mij denken aan BMW. Maar bij Sony heb ik geen idee wat de logica is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperEuroJimmy
  • Laatst online: 02-05 20:40
Voor de mensen die, net als ik, de chiquere rode variant op 't oog hadden, die komt volgens reactie van Sony Mobile NL op Facebook niet in Nederland uit. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was door iemnad van Hi gebeld dat ik kon verlengen en of ik weer wou overstappen naar hun, en ik zei dat ik graag de xperia SP zou willen en toen zouden ze me terugbellen als ze m binnen zouden krijgen. En ik werd net gebeld door iemand van de Hi dat ze hem binnen hadden. Ben dus overgestapt naar hun, of iig zodra me abbonement bij vodafone is afgelopen, en binnen 4 dagen word ik gebeld over de levering wanneer het zou kunnen dus als het goed is moet die te koop zijn nu.

http://shop.www.hi.nl/hi/...art_id=AHB24C3,AHBSMS24a1 <- hier staat die trouwens ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Anoniem: 514217 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:34:
Ik was door iemnad van Hi gebeld dat ik kon verlengen en of ik weer wou overstappen naar hun, en ik zei dat ik graag de xperia SP zou willen en toen zouden ze me terugbellen als ze m binnen zouden krijgen. En ik werd net gebeld door iemand van de Hi dat ze hem binnen hadden. Ben dus overgestapt naar hun, of iig zodra me abbonement bij vodafone is afgelopen, en binnen 4 dagen word ik gebeld over de levering wanneer het zou kunnen dus als het goed is moet die te koop zijn nu.

http://shop.www.hi.nl/hi/...art_id=AHB24C3,AHBSMS24a1 <- hier staat die trouwens ook
Jammer genoeg staat eronder: verwachte leverdatum eind mei. Ik ben benieuwd of jij hem eerder krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkvortex
Hier in België ligt zijn broertje (de l) al in de winkel en de sp verwachten ze hier eind deze week, dus het lijkt me wel mogelijk hoor. (dit was in een sony-center)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een apart levertijdentopic mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usta
CLB schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:43:
Er is een apart levertijdentopic mensen ;)
Inderdaad. Maar het lijkt me makkeijker om alle posts over bepaald toestel in een topic te posten/lezen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nu de Xperia ZR is aangekondigd en op de Nederlandse markt gaat komen, kijk ik de kat nog even uit de boom! De ZR zal wel wat duurder zijn lijkt me, maar ik vind hem wel interessanter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
draakhoofd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:22:
Nu de Xperia ZR is aangekondigd en op de Nederlandse markt gaat komen, kijk ik de kat nog even uit de boom! De ZR zal wel wat duurder zijn lijkt me, maar ik vind hem wel interessanter!
131.3 x 67.3 x 10.5 mm

Jammer.. nauwelijks kleiner dan dan de ZL en zelfs dikker.
Zou mooi zijn als hij daadwerkelijk in juni/juli al uit komt!
Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste