draakhoofd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:52:
[...]
Vraag ik me ook af... Echt zo jammer, ik wil met mijn volgend toestel veel meer en mooiere pics kunnen schieten, en op alle fronten (design, user interface, prijs) neig ik weer naar een Xperia. Maar laat ze zou net op de camera tekortschieten

. Weet ff niet wat ik nu kan doen. Samsungs lijken echt betere plaatjes te schieten, maar ja dat ontwerp en de software is weer totaal niet mijn ding. HTC vind ik twijfelachtige kwaliteit en Windows Phone nog immature. Dus ik weet het ff niet meer

Samsung is voor mij sowieso geen optie meer omdat, zonder uitzondering, de displays van de telefoons in gedimde stand mijn nystagmus ogen gek maken.
Met HTC heb ik het gehad vanwege de ervaringen met mijn huidige telefoon, vooral op software gebied en dan vooral als de telefoon niet het verkoopsucces bleek te zijn dat HTC had gehoopt.
Als de camera op het niveau van mijn Inc. S is vind ik het overigens genoeg. De plaatjes zijn prima voor de situatie waarin ik m'n telefooncamera gebruik. Maar op dit moment verpest de software het gewoon helemaal.
@MuFFin007: Wat betreft de kijkhoeken: Die zijn inderdaad 'minder' dan bij de concurrentie, waaronder mijn Incredible S en jouw Sensation.
Maar nog steeds gewoon prima (en ik noem mezelf best kritisch omdat ik alles dichtbij moet houden). Ik heb een T en een V in m'n handen gehad bij de mediamarkt en zelfs voor mij zijn de schermen zelfs onder een scherpe hoek nog prima bruikbaar, ookal is het wel degelijk fletser
[
Voor 15% gewijzigd door
eymey op 19-04-2013 13:51
]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk