Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
royalt123 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 18:57:
Ik heb soms ook neiging om terug naar windows 7 te gaan :p
Ik wil CM10.2 om verschillende redenen zoals extra features,performance,ramm managment maar vooral nieuwste android versie ^^
Laatste bericht was: See you guys in development section soon!

Maar dat was dan ook dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Ik heb nu CM 10.1 draaien en ben erg tevreden tot nu toe!
Alleen mis ik wel sony small apps en walkman :P

[ Voor 30% gewijzigd door royalt123 op 23-10-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

royalt123 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 18:40:
Ik heb nu CM 10.1 draaien en ben erg tevreden tot nu toe!
Alleen mis ik wel sony small apps en walkman :P
Linkje naar het betreffende topic?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Op eigen risico mede nog niet officeel uitegbracht.
post 36
http://forum.xda-develope...read.php?t=2493994&page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik ga vrijdag eens kijken dan. Klinkt in ieder geval al positief

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Er zitten wel wat haken en ogen aan aan het unlocken van de BL. Ik zal van de week eens een SP Rooten en Custom ROM's thread aanmaken met de nodige info.. Dit is nog maar de ervaringen en discussie hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Dat is goed idee voor een nieuwe thread aanmaken over roms,boot unlocking en ervaring uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mrjraider schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:41:
Er zitten wel wat haken en ogen aan aan het unlocken van de BL. Ik zal van de week eens een SP Rooten en Custom ROM's thread aanmaken met de nodige info.. Dit is nog maar de ervaringen en discussie hoek :)
Mocht je nog hulp willen hebben ik heb nog wel een nette opzet voor een topicstart :)

En er zitten geen haken en ogen aan :+ Alleen maar voordelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Het verliezen van de TA partitie is toch aardig wat. Ik kom van de Samsung en daar was het CWM installeren, flashen en klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mrjraider schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:12:
Het verliezen van de TA partitie is toch aardig wat. Ik kom van de Samsung en daar was het CWM installeren, flashen en klaar...
Nou ja Odin was ook wel echt een fluitje van een cent maar vind dit niet bepaald lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:03:
[...]

Nou ja Odin was ook wel echt een fluitje van een cent maar vind dit niet bepaald lastiger.
Haha, Samsung software is niet bepaald ideaal..

Ik heb Custom ROM Topic gemaakt. (Begin dan) jou toegevoegd als mede auteur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-08 20:34
Hey allen,

Ik heb een dringende vraag! Ik heb een xperia sp gekocht, hij start goed op en alles werkt verder prima. echter wanneer ik antutu test run dan valt de telefoon na 21% van de test uit en start vervolgens opnieuw op. hierbij hoef ik geen pincode in te voeren, hij start gewoon op alsof er niets aan de hand is.
Vervolgens heb ik 3dmark gedownload en ook hier loopt hij vast na verloop van tijd.
Bij andere apps werkt alles prima.

Wat kan dit zijn?

edit: Ik heb de telefoon al gereset en nogmaals geprobeerd maar zelfde resultaat :O

[ Voor 8% gewijzigd door novosibirk op 30-10-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

novosibirk schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:52:
Hey allen,

Ik heb een dringende vraag! Ik heb een xperia sp gekocht, hij start goed op en alles werkt verder prima. echter wanneer ik antutu test run dan valt de telefoon na 21% van de test uit en start vervolgens opnieuw op. hierbij hoef ik geen pincode in te voeren, hij start gewoon op alsof er niets aan de hand is.
Vervolgens heb ik 3dmark gedownload en ook hier loopt hij vast na verloop van tijd.

Wat kan dit zijn?
Temperatuur kan het zijn maar ook gewoon software die niet lekker is. Welke softwareversie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Ik draai versie 4.1.2, bij software update in xperia geeft hij aan dat de telefoon up-to-date is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

novosibirk schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:54:
Ik draai versie 4.1.2, bij software update in xperia geeft hij aan dat de telefoon up-to-date is
Settings --> About Phone --> Buildnumber.

Wat staat daar? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Build nummer:

12.0.A.2.254

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Yup dat is inderdaad de laatste versie.

Wat je nog kan proberen is om een volledige software-reset uit te voeren via de Sony companion ding. Oftewel firmware er eigenlijk opnieuw op flashen.

Anders ga ermee terug naar de winkel. Lijkt mij dat dit niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Ok ik ga de software reset doen, hopen dat het werkt!

ik heb via marktplaats de telefoon gekocht (met bon erbij), achteraf niet zo slim dus (zo te zien).

edit: ik update wel even als het wel/niet werkt

[ Voor 14% gewijzigd door novosibirk op 30-10-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik draai momenteel nog op de standaard versie dus ook 12.0.A.2.254.

Antutu werkt perfect en ik haal een score van 22173 wat ik overigens erg netjes vind.
Meer dan de Xperia Z van een maat en collega en veel meer dan de SG III en dat voor wat anderen een budget toestel noemen.

Ben bang dat er toch iets aan je SP mankeert.

Ook heb ik eindelijk mijn nieuwe flipcase binnen en deze past perfect en ziet er ook echt super uit.

http://www.tvc-mall.com/d...5306-Black-MLC-C5303-10A/

Zal vanavond als ik tijd heb wel ff foto's posten, versturen duurde precies 20 dagen.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Je bent niet enige met dat probleem en op forum zijn er nog mensen met hetzeflde probleem bij antutu met xperia sp, bij mij werkt antutu ook niet meer ineens na nieuwere versie van antutu. Maar 3Dmark werkt wel uitstekend bij me en nog geen bekend probleem gehoord tot nu toe ben je eerste ik hoor 3Dmark niet werkt bij xperia sp :X
novosibirk schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:52:
Hey allen,

Wat kan dit zijn?

edit: Ik heb de telefoon al gereset en nogmaals geprobeerd maar zelfde resultaat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik Android systeem wakelock (RILJ) weg krijg.
De meeste oplossingen:
- Google locatie service UIT
- AutoSync van Google data UIT
- Volledig AutoSync UIT

Werken niet. Ik ben nog niet van plan om een factory reset te doen.. En ik zit nu weer op Stock ivm reboots op eXistenZ,
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2013-10-30%2021.59.22.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2013-10-29%2020.57.10.png
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2013-10-29%2020.57.03.png

Ik word er helemaal gek van......

Edit:

En dan brand er nog een vraag waar jammer genoeg nog steeds geen antwoord op is op XDA. Goed hier komt ie:
Ik heb dus geprobeerd om een eigen firmware te maken via Flashtool. Hiervoor had je 3 bestanden nodig uit de map van Sony update..
Echter waren dit er 5 bij mij en ik heb ze allemaal maar in Flashtool gezet. Hier kwamen de volgende bestanden uit:
amss_fs_1_S1-MODEMSW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
amss_fs_2_S1-MODEMSW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
amss_fsg_S1-MODEMSW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
apps_log_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
cache_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
fotakernel_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
kernel_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
partition-image_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-MBR
system_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION
simlock.ta
userdata_S1-SW-LIVE-7054-PID1-0002-S1-PARTITION

Ik heb hier dus een ftf.. Bestand van gemaakt en op mijn laptop staan. Maar ik weet niet of dit goed is? Iemand met ervaring hierin?

[ Voor 45% gewijzigd door Mrjraider op 31-10-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
weet iemand of, en hoe je NL-Alert op de xperia sp instelt?
Ik kijk op de site van nl-altert maar daar staat de SP niet tussen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Geen idee. Even een vraagje is jouw telefoon geroot? Zo ja kun je dan de apk van burgeralarmen delen. Ik heb er geen een op me SP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mrjraider schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:23:
Geen idee. Even een vraagje is jouw telefoon geroot? Zo ja kun je dan de apk van burgeralarmen delen. Ik heb er geen een op me SP :P
Waarom wil je NL-alert ontvangen? :+ Je hebt toch niets aan een systeem wat niet werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik wil et eens proberen aangezien mijn zusje wel op haar zeer oude en haast overleden GIO die dingen wel ontvangt xD Vind het wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
rutger465 schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:22:
weet iemand of, en hoe je NL-Alert op de xperia sp instelt?
Ik kijk op de site van nl-altert maar daar staat de SP niet tussen :'(
bij mij (xperia SP, stock, meest recente firmware, .254) staat NL-Alert er gewoon standaard op, en actief. Hij deed het ook afgelopen maandag, zij het dat ik 2 meldingen kreeg, om 12:09 en 12:50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
Touchdomex schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:32:
[...]

Waarom wil je NL-alert ontvangen? :+ Je hebt toch niets aan een systeem wat niet werkt :+
Kan ik meezeuren over hoe slecht het allemaal wel niet werkt :+

Maar ik heb hem inderdaad geroot en andere rom erop gezet, misschien dat het daar aan ligt:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rutger465 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:08:
[...]

Kan ik meezeuren over hoe slecht het allemaal wel niet werkt :+

Maar ik heb hem inderdaad geroot en andere rom erop gezet, misschien dat het daar aan ligt:'(
Daar ligt het aan want in die andere rom zit geen NL-alert dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:53
mrjraider schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:23:
http://www.androidfilehost.com/?fid=9390288116658472119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 22:29
nietorigineel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:49:
[...]

bij mij (xperia SP, stock, meest recente firmware, .254) staat NL-Alert er gewoon standaard op, en actief. Hij deed het ook afgelopen maandag, zij het dat ik 2 meldingen kreeg, om 12:09 en 12:50.
Zou jij de tft van je stock firmware kunnen posten? (neem aan dat dit gewoon de Nederlandse is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
@sdk16420

Thanks, daar zocht ik naar!
Zojuist geinstalleert en werkt perfect _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door rutger465 op 06-11-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Niels-88 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:19:
[...]

Zou jij de tft van je stock firmware kunnen posten? (neem aan dat dit gewoon de Nederlandse is?)
Volgens mij kan je met het customization nummer en de instructies hier dat allemaal zelf regelen?

customization nummer is 1270-4902_R3A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik ben op de Facebook pagina van de Xperia SP (praktisch alleen maar mensen uit India en een enkeling die daar niet vandaan komt :+ ) een bericht tegen gekomen dat de Walkman App een update heeft ontvangen? Echter op mijn toestel komt na 2x rebooten en de gegevens van de app wissen niks naar boven?
Iemand hier die een update heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Laatst online: 09-09 20:01
mrjraider schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:16:
Ik ben op de Facebook pagina van de Xperia SP (praktisch alleen maar mensen uit India en een enkeling die daar niet vandaan komt :+ ) een bericht tegen gekomen dat de Walkman App een update heeft ontvangen? Echter op mijn toestel komt na 2x rebooten en de gegevens van de app wissen niks naar boven?
Iemand hier die een update heeft ontvangen?
Nee, ik heb ook geen update D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Hmm blijkt weer alleen voor de Z familie te zijn :( We worden vergeten hierzo :P

December wordt een toffe maand met een 4.3 update. Ik denk persoonlijk ook dat alle CyanogenMod based ROMS op XDA dan ook komen vanwege de 4.3. kernel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Laatst online: 17:34
Hoop wel dat die 4.3 update er werkelijk komt. Je weet maar nooit.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

thijsco19 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:23:
Hoop wel dat die 4.3 update er werkelijk komt. Je weet maar nooit.
Waarom zou die er niet komen. Dan pas kunnen wij echt gebruik maken van Bluetooth 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Bedoelde meer van hopen dat hij al in december komt, komen zal ie uiteindelijk wel.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Wie o Wie kan mij helpen met het volgende:

Elke keer als ik mijn toestel via FASTBOOT aansluit op mijn laptop (windows 8 en 8.1 ) dan crasht ie:
Dan krijg ik de melding dat het usb apparaat niet word herkent en blablabla
ik word hier hopeloos van want op de windows 7 pc van mijn zusje werkt het dus wel...

Ik doe het wel even op de Windows 7 PC.. Kan iemand me vertellen welke nummers ik hieruit moet hebben om een "eigen" customatisatie nr te maken?

112 "C5303 Customized NL 1272-4902" "1271-8972 C5303/Mobile Phone/Customized NL (Netherlands)/Bla" for 35660405,35757705

"S1_MSM8960_Pro_S1Boot_1270_4027_Live_HWID7E50E1.R11B022.SOFTWARE"

"FSP_Huashan_GLOBAL_LTE_1272_4902_S1_SW_LIVE_7054_PID1_0002.R3A_12_0_A_2_245.SIN_FILE_SET"

"MS_CDF_1271_0517.R8A.SIN_FILE_SET"

"ELABEL_Huashan_elabel_c5303_row.201306241700_1_12_0_A_2_245.SIN_FILE_SET"

"APP_SW_Huashan_GENERIC_1269_3538_S1_SW_LIVE_7054_PID1_0002.12_0_A_2_245.SIN_FILE_SET"

[ Voor 51% gewijzigd door Mrjraider op 08-11-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Excuus :+

[ Voor 100% gewijzigd door Mrjraider op 08-11-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Het kicken van topics is niet toegestaan binnen 24 uur.

Persoonlijk zou ik Windows 8 eraf trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Op Windows 8 werkt het gewoon helemaal niet. Gelukkig heb ik een laptop met Windows 7 :) Deze heeft mijn zusje dan in gebruik en die gebruik ik als zij naar school is (eigen ligt bij reparatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Ik deed op Windows 8.1 en is gelukt :p vraag wel wat tijd en drivers. Vooral usb driver is probleem van windows.
http://plugable.com/2012/...-usb-3-0-host-controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait90
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-11-2024
jhvanburk schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:45:
Ik gebruik een 64 GB kaartje (Mobile Ultra microSDXC card Class 10 SanDisk) zodat ik al mijn muziek erop kan plaatsen. De laatste paar weken werkt de SD-kaart echter erg buggy, problemen die ik ervaar zijn:

- afspelen van mp3's: muziekspeler loopt vast (playerpro, google music, walkman) of er wordt halverwege het nummer naar het volgend nummer uit playlist geschakeld
- meldingen dat SD-kaart onverwacht is uitgenomen (niet het geval)

Zoeken op soortgelijke problemen levert mij geen hits op; jullie ervaringen of tips?
Ik heb precies hetzelfde probleem; elke dag krijg ik wel een keer een melding dat mijn 8GB samsung SD-kaart onverwachts is uitgenomen. Vervolgens kan ik ook daadwerkelijk niet bij mijn muziek en foto's. Vaak helpt het dan ook niet om de telefoon een keer aan/uit te doen.. Iemand een suggestie voor hoe ik dit probleem wél op kan lossen? Ik heb het nog niet met een ander SD-kaartje geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Probeer eens een ander kaartje. Zo ben ik er namelijk achter gekomen dat mijn kaartje van 4GB gaar was. Ander kaartje erin en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtonio
  • Laatst online: 16-01-2024
Hoi allemaal,
ik had vanochtend mijn XSP leeg laten lopen (niet expres), maar hij wil niet meer opladen. Hij heeft een tijdje nog wel een rood licht in de notificatiebalk getoond toen de oplader eraan zat, maar wilde niet meer aan. Als ik de oplader loshaalde en ik 'm aan wilde doen knipperde m'n XSP drie keer en bleef uit. Nu geeft m'n XSP niet eens meer rood licht aan de lader, maar knippert wel drie keer als ik op de aan/uit-knop druk (zowel als aan de lader als niet aan de lader). Ik heb de resetknop ingedrukt, geen resultaat. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nog een keer controleren en vooral google op Xperia blinking red light. Heb het destijds ook gehad met mijn Xperia T en het was vooral opladen en resetten en aan-uitknop blijven gebruiken.

Vooral veel opladen, dat kan zo 2 uur duren of langer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtonio
Touchdomex schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:40:
Nog een keer controleren en vooral google op Xperia blinking red light. Heb het destijds ook gehad met mijn Xperia T en het was vooral opladen en resetten en aan-uitknop blijven gebruiken.

Vooral veel opladen, dat kan zo 2 uur duren of langer zelfs.
Hij ligt al minstens zes uur aan de lader, zonder enige voortgang qua opladen voor zover ik kan merken. Resetten heb ik al een paar keer geprobeerd en ook veel de aan/uit-knop gebruikt.

Op Google heb ik nog niet zoveel kunnen vinden, maar ik zal zo verder zoeken.

Wel enigszins 'verbetering': plotseling geeft hij weer bij het laden een rood licht in de notificatiebalk! Maar hij wil nog steeds niet aan en resetknop helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mtonio schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:51:
[...]

Hij ligt al minstens zes uur aan de lader, zonder enige voortgang qua opladen voor zover ik kan merken. Resetten heb ik al een paar keer geprobeerd en ook veel de aan/uit-knop gebruikt.

Op Google heb ik nog niet zoveel kunnen vinden, maar ik zal zo verder zoeken.

Wel enigszins 'verbetering': plotseling geeft hij weer bij het laden een rood licht in de notificatiebalk! Maar hij wil nog steeds niet aan en resetknop helpt ook niet.
Blijf spelen met die resetknop. Hoe lang houdt je hem in? Ik ken het fenomeen en ik weet alleen maar dat het echt een tijdje kan kosten maar 6 uur niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtonio
Touchdomex schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:55:
[...]

Blijf spelen met die resetknop. Hoe lang houdt je hem in? Ik ken het fenomeen en ik weet alleen maar dat het echt een tijdje kan kosten maar 6 uur niet.
Nog een paar keer aan/uit-knop geprobeerd (ging twee keer aan en meteen weer uit) en nu doet hij het weer! Bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Ik had antunu benchmark gedraait waarop cpu underclocked op 486 mhz en bleekt niet gecrasht te zijn en haalde ermee score van 18232! gelijk als nexus 4.dus deed ik terug hogere clocknselheid en ik dacht mischien crashte omdat op hoge snelheid 1.7 stock deed ik dus op 1.6 en zonder crash haalde ik 21883. dan deed ik terug op stock snelheid 1.7 en crashte. Erg vreemd, lijkt niet stabiel te zijn en er zijn meerdere mensen met xperia sp hetzelfde antutu probleem, Ik zeg probeer op 1.6 ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivius
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-07 09:51
Weet iemand of er een flip cover is voor de SP waarbij de illumination bar/led balk zichtbaar blijft?
Of anders een goede back cover? (Die ook de led balk goed zichtbaar laat).
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fivius schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:35:
Weet iemand of er een flip cover is voor de SP waarbij de illumination bar/led balk zichtbaar blijft?
Of anders een goede back cover? (Die ook de led balk goed zichtbaar laat).
:?
Ik heb er eentje staan in vraag en aanbod alleen moet je wel van geel houden B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivius
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-07 09:51
:*)
Touchdomex schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:56:
[...]

Ik heb er eentje staan in vraag en aanbod alleen moet je wel van geel houden B-)
Nee, doe mij maar zwart ;)
Wat voor een is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fivius schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:54:
[...]

Wat voor een is het?
Geel Nillkin. Beste nette kleur hoor maar ik ben meer van de hardcases. Dus heb nu een rode hardcase :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
De wifi antenne is slecht zeg! :(
Kan dit met een software update in de toekomst verhoplen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

novosibirk schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:23:
De wifi antenne is slecht zeg! :(
Kan dit met een software update in de toekomst verhoplen worden?
Als de antenne zelf slecht is niet ;)

Bereik daarentegen kan wel veranderen net als de stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:59
mrjraider schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:18:
Hmm blijkt weer alleen voor de Z familie te zijn :( We worden vergeten hierzo :P

December wordt een toffe maand met een 4.3 update. Ik denk persoonlijk ook dat alle CyanogenMod based ROMS op XDA dan ook komen vanwege de 4.3. kernel :)
Vind het wel jammer dat Sony (e.a.) dus systeem updates als gebruikt om producten te differentieren. Omdat wij slechts een "middenklasse" model hebben zijn we als straf voor eeuwig veroordeeld tot versie 4.3 (mods daargelaten).

Het is toch pervers dat ze nu nog een opzettelijk verouderde update voor de SP gaan bakken? Het gaat hier bovendien om een hardware-matig up-to-date model van nog geen jaar oud. Ze zouden gewoon naar 4.4 moeten gaan. Dit is een 2e rangs behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Voor zover ik weet krijgen we wel een update naar 4.3/4.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Terpen Tijn schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:21:
[...]

Vind het wel jammer dat Sony (e.a.) dus systeem updates als gebruikt om producten te differentieren. Omdat wij slechts een "middenklasse" model hebben zijn we als straf voor eeuwig veroordeeld tot versie 4.3 (mods daargelaten).

Het is toch pervers dat ze nu nog een opzettelijk verouderde update voor de SP gaan bakken? Het gaat hier bovendien om een hardware-matig up-to-date model van nog geen jaar oud. Ze zouden gewoon naar 4.4 moeten gaan. Dit is een 2e rangs behandeling.
Er is nog helemaal niets bekend erover. Ze gaan sowieso naar 4.3. Dat is wat er nu bekend is. Jij zegt nu dat ze niet naar 4.4 gaan alleen daar is nog helemaal niets over gezegd.

Je gaat nu bullshit verkopen omdat jij artikelen leest zoals je dat zelf maar wilt.

Daarnaast maakt een update naar 4.4 weinig uit. Behalve dat hij vermoedelijk marginaal beter gaat draaien. Het belangrijkste is dat Google nu zelf inziet dat de OS-updates minder belangrijk worden maar vooral de apps zelf die draaien worden bijgehouden. Dus alles zoveel mogelijk naar de play store verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
4.4 is net uit en er is al gezeur om een wellicht-niet-komende-update. Er gaan geruchten rond over een 4.4 van Sony. Een tweetje naar hun of een facebook berichtje slaan deze wel uit de wind. Het is algemeen bekend volgende maand komt 4.3 en wie weet in 2014 zelfs 4.4 of 5.0 ;) Heb een zuchtje geduld mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Fivius schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 09:54:
[...]

Wat voor een is het?
melek-taus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:47:
Hierbij foto's van mijn Nilkin Xperia SP FlipCase Cover.

http://dx.com/p/nillkin-p...5h-xperia-sp-black-220767

Cover heb ik nu al enige tijd in gebruik en het werkt ideaal. Geen problemen mee ondervonden, echt een aanrader. Ook de lichtbar is nog erg duidelijk.

Enige dat erg jammer is dat de binnenkant van de scherm flap van een zachte stof is wat snel vies wordt en ook stof en haren aantrekt.

Let niet op het Asus ROG logo deze zit er natuurlijk niet standaard op.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Deze cover is onlangs vervangen door een nieuwe zonder bar onderin. Zal nog foto's plaatsen.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
Touchdomex schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:12:
[...]

Er is nog helemaal niets bekend erover. Ze gaan sowieso naar 4.3. Dat is wat er nu bekend is. Jij zegt nu dat ze niet naar 4.4 gaan alleen daar is nog helemaal niets over gezegd.

Je gaat nu bullshit verkopen omdat jij artikelen leest zoals je dat zelf maar wilt.
Doe niet zo aggresief. Waarom zou ik uberhaupt bullshit willen verkopen? Ik heb zelf ook een SP.

Hoe dan ook; in dit nieuwsbericht op Tweakers werd wel die indruk gewekt dat alleen de Z telefoons 4.4. zouden krijgen. Misschien dat dit nog niet het definitieve besluit is, zoals jij aangeeft, maar het bericht is niet erg hoopgevend.

nieuws: Sony geeft duurste toestellen volgend jaar Android 4.4-update

Gezien de optimalisaties m.b.t. het geheugen enzo lijkt het me aantrekkelijk om 4.4. te krijgen. Het hoeft niet direct van mij, maar ik zou wel het onprettig vinden om al bij voorbaat uitgesloten te worden. Ik had ooit een HTC Legend die ook al vrij direct op een lage versie van Android bleef steken (ok, dat was ook niet de meest krachtige telefoon, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Terpen Tijn schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:02:
[...]

Doe niet zo agressief. Waarom zou ik überhaupt bullshit willen verkopen? Ik heb zelf ook een SP.

Hoe dan ook; in dit nieuwsbericht op Tweakers werd wel die indruk gewekt dat alleen de Z telefoons 4.4. zouden krijgen. Misschien dat dit nog niet het definitieve besluit is, zoals jij aangeeft, maar het bericht is niet erg hoopgevend.
Niet zozeer agressief maar eerder geërgerd omdat de nieuwste Android versie weinig zegt. 4.4 is net een paar weken uit en zelfs op mijn Nexus 7 heb ik nog niets. Komt vanzelf en zelfs als het niet komt het is niet erg. Google zorgt er nu voor dat de versie van Android niet teveel uitmaakt. Zij zorgen ervoor dat de belangrijkste apps geupdate en veilig zijn.
Dat is iets anders dan dat er in de artikelen staan. Volgens mij ook in de comments staat het genoemd. Het gaat om de update naar KitKat SOWIESO. De rest is nog onduidelijk. Maar als de Xperia T een update krijgt naar 4.3 nu ruim anderhalf jaar geleden. Die worden dus netjes bijgehouden. Die heeft straks anderhalf jaar aan updates gehad. 3 versies van Android doorlopen. Om maar iets te noemen. Ik zou het gewoon rustig afwachten maar achterblijven met 4.3 doe je ook niet dus een echte ramp of het einde van de wereld naah.
Gezien de optimalisaties m.b.t. het geheugen enzo lijkt het me aantrekkelijk om 4.4. te krijgen. Het hoeft niet direct van mij, maar ik zou wel het onprettig vinden om al bij voorbaat uitgesloten te worden. Ik had ooit een HTC Legend die ook al vrij direct op een lage versie van Android bleef steken (ok, dat was ook niet de meest krachtige telefoon, maar toch).
Optimalisatie van het geheugen is puur sony. Daar gaat je een Android 4.4 niet mee helpen. Sony doet het op dat vlak gewoon erg slecht. Zelfde als dat het energiebeheer gewoon binair is. Volle snelheid of deep-sleep. De rest ertussen wordt nauwelijks gebruikt. Ondertussen heb ik een custom rom erop draaien en je merkt duidelijk het verschil. Vooral als het aankomt op geheugenbeheer. Sony heeft daar nog niet genoeg kaas van gegeten. Ja nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Iemand enig idee waarom mijn oortje voor bellen ineens defect is? Ik kan alleen maar bellen op luidspreker en meer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Goed na veel testen en google is mijn toestel dus defect. Hij blijft maar in headphone mode hangen dus ik kan er niets mee. Morgen maar eens wegbrengen. Dan ben ik dus twee zuur verdiende producten kwijt (laptop en telefoon) Godver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Nu online
Dat is klote voor je :s,heb exact hetzelfde verhaal gehoord van me neef met zijn Xperia S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Dit heb ik ook eens gehad en als volgt opgelost.
Headset aansluiten, uitzetten, aanzetten en headset loshalen.

Bleek dat me tel nog dacht dat de headset aangesloten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Dat had ie bij mij ook vanavond. Ik heb hem doorgeblazen en vervolgens dat 3.5mm afgelikt en erin gedaan en tot mijn stomme verbazing werkte ie weer.

Serieus lui; ik likte gewoon dat gouden ding wat in me telefoon gaat en hij werkte weer XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Ik hoefde alleen te blazen en schudden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik zou haast zeggen het is een Sony probleem aangezien ik ditzelfde ook eens op andere Xperia producten heb gehad.

Blazen, schudden of likken......LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Blazen schudden en likken LOL..

Het was een rare ervaring en dat het dan ook nog eens werkt nadien.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
KitKat voor de SP is door Sony officieel bevestigd: http://www.sonymobile.com/global-en/software/phones/xperia-sp/ (scroll naar beneden en kijk onder 'future version')

[ Voor 12% gewijzigd door Shivan_20 op 22-11-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik ben benieuwd. Ik heb de mijne nog volledig stock en ben erg benieuwd naar de update van aankomende maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
Dus toch. Hoezee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben dit topic een beetje aan het doorlezen geweest. En het meeste bevalt me wel wat ik tegenkom over de Xperia SP. En ondertussen is ook bevestigd dat Android 4.4 naar de SP gaat komen.

Ik was van plan een Nexus 5 aan te schaffen, maar na een wachttijd van 4 weken kreeg ik een kapotte toegestuurd, en nu kan ik weer 4/5 weken wachten op een nieuwe.... Daar heb ik dus uiteraard zeer weinig zin in, en zit ik naar een alternatief te zoeken.

De power van de Nexus 5 zou ik echt niet allemaal benutten, maar ik heb wel graag een snelle telefoon zonder al te veel lag tussen verschillende schermen/apps/handelingen. Wil de SP hier een beetje aan voldoen?
Als Android 4.4 z'n eigen waarmaakt zou dat in de toekomst ook nog verbeteringen op kunnen leveren lijkt me :).

In het begin van het topic wordt er vrij negatief over de camera gesproken. Zijn hier na diverse updates de meningen al over verandert? Of blijft hij een beetje ondermaats?

Hoe zit het met de degelijkheid van de telefoon, ik heb dus wel een kapotte Nexus binnen gehad, maar vond die eigenlijk vrij ondegelijk aanvoelen, hij is vrij groot en weegt nagenoeg niks :P

Het wifi probleem wat diverse keren wordt genoemd lijkt mij niet zo een heel groot probleem in combi met een 4g abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
@Sugnar

Heb een Xperia SP ontvangen nadat mijn Xperia T overleden was (mobo dood). Omdat ik alleen met de meest recente software heb kunnen testen kan ik niet oordelen over verbeteringen in de software want ik ken de oude situatie niet.

Allereerst is de SP een toestel wat zeer degelijk aanvoelt door de aluminium rand om het toestel heen. Het toestel is ook relatief zwaar waarbij 'zwaar' misschien negatief klinkt maar wat mij betreft alleen als robuust en dus niet hinderlijk wordt ervaren. De notification balk onderaan werkt erg goed en is zeer duidelijk.

Softwarematig heb ik met het toestel geen enkel probleem. Toestel is stabiel en zeer snel (grafische chip is hetzelfde als in de Z en processor is volgens mij per core sneller dan die van de Z wat voor de meeste apps gunstig lijkt omdat deze niet geoptimaliseerd lijken te zijn voor meerdere cores). Persoonlijk vindt ik de software vele malen sneller aanvoelen dan de Touchwiz interface op de Galaxy SIII van mijn vriendin. Ook het feit dat de Sony skin niet al te veel aan Android verpest is fijn (Touchwiz en de LG skin voegen wat mij betreft niets toe behalve irritatie, over de nieuwe Sense versies van HTC kan ik niet oordelen).

Camera resultaten zijn ook prima, wel lijkt de autofocus zich soms te vergissen bij close-ups. Weliswaar is dit voor mij geen groot probleem omdat het niet structureel lijkt: de foto uit een 2e poging is wel altijd scherp.

Wifi problemen heb ik nog niet ervaren, misschien dat dat met de software updates of met de nieuwere LTE versie (?) C5303 opgelost is?

Het enige wat ik jammer vind is dat het interne geheugen niet al te groot is vergeleken met de concurrentie (5,3GB bruikbaar van de 8GB) en apps niet altijd te verplaatsen zijn naar de SD (andere data als foto's en muziek uiteraard wel!). Wel is het zo dat grote bestanden van bijvoorbeeld navigatie-apps op de SD staat en daardoor niet op het interne geheugen. Voor mij is het interne geheugen dan ook groot genoeg, heb 80+ apps (incl 2 grote games) geïnstalleerd staan en nog ruim 3GB over.

Ook laad het toestel wat minder snel op dan de Xperia T (2 uur voor full charge) maar omdat hij 's nachts toch aan de lader ligt merk ik daar niet veel van.

Al met al een prima toestel en hopelijk voegt 4.3 komende maand en 4.4 volgend jaar nog iets extra's aan toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Helemaal eens met de bovenstaande reactie. Ik heb de SP als een van de eersten gehad (pre-order) en in gebruik werkt ie echt rap. Merk echt geen verschil tussen de HTC ONE en Xperia Z. Zelf draai ik op stock rom up to date en gebruik ik een andere launcher omdat ik het Jelly Bean thema mooier vind.

Op werk al benchmarks vergeleken en alleen de HTC One en Nexus 5 verslaan dit toestel in Antutu. Zullen natuurlijk ook nog andere high end toestellen zijn maar niet veel. De Xperia Z, Galaxy3, OneX, LG G laat ie flink achter zich en dan gaat de accu ook redelijk lang mee. Alleen de HTC One gaat dan weer een stuk langer mee.

Wifi en de andere problemen ondervind ik totaal niet, soms werkt alleen de autofocus niet goed bij foto's dichtbij, maar de tweede is aptijd goed.

[ Voor 6% gewijzigd door melek-taus op 27-11-2013 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Enige probleem wat ik heb ervaren is het scherm wat niet zo mooi is als de rest. Lees niet slecht maar stiekem mis ik soms AMOLED wel van mijn Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpen Tijn
Het scherm viel mij juist wel mee. Ik had verwacht dat ik me zou ergeren aan het fletse beeld bij grotere kijkhoeken, maar dat blijkt voor mij in ieder geval een non-issue. Bij een PC of TV vind ik dit een doodzonde, maar bij zo'n klein schermpje maakt ik me er niet (meer) druk om.

Qua snelheid valt het me op dat de SP bij het opstarten even tijd nodig heeft om de icoontjes te laden op het Home screen (vooral die van Gmail), wat verder niks uitmaakt, maar mij niet de indruk van snelheid geeft.

Enige probleemje dat ik soms heb is dat hij niet volledig aan gaat als ik op de aan-knop druk. Dan lijkt het of het backlight wel aangaat (het scherm wordt iets minder zwart) maar verder gebeurt er niks tot ik nog eens druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Terpen Tijn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:51:
Het scherm viel mij juist wel mee. Ik had verwacht dat ik me zou ergeren aan het fletse beeld bij grotere kijkhoeken, maar dat blijkt voor mij in ieder geval een non-issue. Bij een PC of TV vind ik dit een doodzonde, maar bij zo'n klein schermpje maakt ik me er niet (meer) druk om.
Als je AMOLED hebt gehad dan weet je duidelijk het verschil. Heel erg duidelijk :+ Neemt niet weg dat hij nog steeds heerlijk scherp is voor zijn formaat.
Qua snelheid valt het me op dat de SP bij het opstarten even tijd nodig heeft om de icoontjes te laden op het Home screen (vooral die van Gmail), wat verder niks uitmaakt, maar mij niet de indruk van snelheid geeft.
Dat is gewoon het bijzonder agressieve rambeleid wat ze doen. Ze flikkeren het homescreen gewoon uit je ram. Je merkt het enorme verschil met echte custom roms (Cyanogenmod bijvoorbeeld) Dat is echt jammer.
Enige probleemje dat ik soms heb is dat hij niet volledig aan gaat als ik op de aan-knop druk. Dan lijkt het of het backlight wel aangaat (het scherm wordt iets minder zwart) maar verder gebeurt er niks tot ik nog eens druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best positieve reacties allemaal :)
Ook wat reviews bekeken op youtube etc, klinkt ook allemaal vrij positief.
Ik denk dat ik hem vlug bestel ;)

Maar het is opzich dus wel een plus (zoals bij bijna iedere android telefoon) er een custom rom op te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Mijn vorige toestel was een Galaxy S Plus met dus een AMOLED scherm en als ik deze naast mijn Xperia SP leg dan snap ik niet hoe ik het heb uit kunnen houden met mijn Galaxy S Plus. Ik ben meer dan tevreden met mijn Xperia SP. Het enige nadeel is inderdaad het Rammanagement maar het kan best zijn dat deze in de nieuwe update zijn verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mrjraider schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:32:
Mijn vorige toestel was een Galaxy S Plus met dus een AMOLED scherm en als ik deze naast mijn Xperia SP leg dan snap ik niet hoe ik het heb uit kunnen houden met mijn Galaxy S Plus. Ik ben meer dan tevreden met mijn Xperia SP. Het enige nadeel is inderdaad het Rammanagement maar het kan best zijn dat deze in de nieuwe update zijn verholpen.
Hoezo? Pixels? Dat is het enige wat mij elke keer weer tegenvalt. De resolutie. Vind het ontbreken van ghosting en de kijkhoeken veruit geniaal. Schermkleuren boeien mij geen fuck. Alleen zou ik zelf never meer een Samsung nemen. Sony, Nexus(ongeacht de bouwer) zijn voor mij de enige nog fijne spelers op de markt. Teveel negatieve ervaringen met Samsung en HTC.
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:04:
Best positieve reacties allemaal :)
Ook wat reviews bekeken op youtube etc, klinkt ook allemaal vrij positief.
Ik denk dat ik hem vlug bestel ;)

Maar het is opzich dus wel een plus (zoals bij bijna iedere android telefoon) er een custom rom op te knallen?
Ze zijn niet breed verspreid maar de ontwikkeling begint langzaam op gang te komen ;) Veel is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Samsung Schermen zijn mij te over powerd. De kleuren zijn wel heel tof maar zijn echt over powerd. Kijkhoeken boeien mij totaal niks. Ik kijk meestal recht naar mijn toestel en mijn buurman hoeft niet altijd mee te lezen met whatsapp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook :)
Kijkhoek heeft voor mij totaal geen betekenis, als ik met een telefoon bezig ben heb ik hem toch recht in m'n blikveld, zoals iedereen? ;)
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:24:
Vind ik ook :)
Kijkhoek heeft voor mij totaal geen betekenis, als ik met een telefoon bezig ben heb ik hem toch recht in m'n blikveld, zoals iedereen? ;)
I
Zonder twijfel maar het is wel fijner dat ze beter zijn dan dit ;) Die op mijn Xperia T was beter.

Overigens kleuren zijn wel netjes en het lijkt zelfs dat met CM de kleuren nog beter zijn gek genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Bijna December en dus bijna de 4.3 update. Volgens de laatste geruchten word de interface net als die van de Z1.
Hopelijk is ook het wifi probleem aangepakt en is het "blanco wake" probleem (waarbij wel je scherm aangaat maar je niets ziet) verholpen.
Ik ben in ieder geval reuze benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maloney
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:16
mrjraider schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:04:
Bijna December en dus bijna de 4.3 update. Volgens de laatste geruchten word de interface net als die van de Z1.
Hopelijk is ook het wifi probleem aangepakt en is het "blanco wake" probleem (waarbij wel je scherm aangaat maar je niets ziet) verholpen.
Ik ben in ieder geval reuze benieuwd :)
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Het zijn ook mijn grootste problemen met mijn SP. Mijn oude HTC Hero ziet gewoon dubbel zoveel Wifi-netwerken.

Wat mij ook opviel, is dat het touchscreen vaak erg slecht reageert op aanrakingen sinds ik de handschoenmodus heb uitgezet. Die zorgde nl. voor te veel ghosttouches. Nu lijkt het wel een ouderwets touchscreen dat je echt moet indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik heb de Glove mode juist uit staan omdat deze zorgde voor een slecht werkend touchscreen.
Laten we hopen dat alle problemen zijn verholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SP heb ik binnen ondertussen :)
Eerste indruk is goed!

Toestel voelt redelijk degelijk aan door de aluminium rand en zijn gewicht. (kwa degelijkheid voelt hij weer aan als m'n oude Desire HD van een aantal jaar terug :P)
Ik heb er nog niet heel veel mee gedaan, maar de telefoon komt voor het gevoel lekker snel over, in ieders geval in de standaart apps en menu's, snel genoeg voor mij ;)
Ook al wat fototjes geschoten, deze zijn buiten in de openlucht gewoon zeer netjes, binnen met flits maakt eigenlijk zowat iedere telefoon crappy fotos :)

De zijknopjes, volume en camera, voelen die bij jullie ook een beetje "wiebelig" aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Het is 12-2013, waar blijft de update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
Haha wist dat iemand dat ging zeggen :P.

Laat die update maar snel komen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
novosibirk schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:25:
Het is 12-2013, waar blijft de update :D
Op zondag werken ze bij Sony ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AmbroosV schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:34:
[...]

Op zondag werken ze bij Sony ook niet :P
Ja maar jij werkt wel dus vertel!

Overigens ga ik er deze week weer 4.3 of 4.4 opgooien maar dan met custom roms. Stock is leuk maar Cyanogenmod is leuker :+ Tevens werkt mijn Pebble dan wel volledig :X Ook al is de Pebble zelf stervende :')

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 01-12-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Op de Facebook pagina van Sony vraagt iedereen wanneer komt de update. Echt reuze irritant.... Het is pas 2 december xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novosibirk
Geen sinterklaaskado van sony... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

novosibirk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:57:
Geen sinterklaaskado van sony... jammer
Wat voor kado? Sinds wanneer is Sony een Nederlands bedrijf? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Die doelt waarschijnlijk op de aankomende update. Die komt volgende week als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

http://www.ebay.com/itm/B...Tools&hash=item232cc141b9

Iemand ervaring met dit soort replacement parts?

Wil eigenlijk een rode achterkant hebben :+ Rood frame wil ik ook wel als dat makkelijk te doen is. Zijn er al mensen die hier ervaringen mee hebben?

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste