1. Gebruikte je voor dat dit gebeurde al een custom Rom en heb je al een custom revovery(twrp) geflashed?JustMU schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:10:
Goedemorgen,
Ik heb laatst geprobeerd om mijn HTC One te rooten om er een nieuwe OS op te zetten. Ik wou graag de Android 4.4 Google Play Edition. Helaas is tijdens het rooten, of een van de andere stappen iets mis gegaan. Ik kan nu helemaal niks meer met mijn HTC One. Volgens mij heb ik per ongeluk mijn huidige OS eraf gegooid, het enige wat ik nog met mijn HTC kan is in het bootloader scherm komen.
Ik kan de telefoon ook niet terugzetten naar de fabrieksinstellingen via de bootloader. Als ik de bootloader open staat er boven aan:
*** TAMPERED ***
*** RELOCKED ***
Hierna volgt wat informatie over de telefoon.
Dus, is dit probleem op te lossen en scheelt mij dit een hoop geld óf heb ik mijn telefoon gewoon gesloopt? Ik heb zelf al een hoop lopen zoeken, maar ik kom er niet uit wat nou de fout is..
Ik hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen
2. Je zult altijd moeten unlocken om een custom rom te kunnen flashen. Dus eerst unlocken.
3. Daarna flash je (vanaf je pc met adb) de custom recovery bij voorkeur twrp.
4. Als dit te moeilijk is gebruik dan deze tool: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2364445
5. Als je er niet uitkomt stuur me dan een pm, help je wel verder.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019