Toon posts:

Pro Evolution Soccer 2014

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:34:
Blijkbaar heb je om online te spelen een aparte applicatie nodig, maar die is natuurlijk nog niet beschikbaar.......
Die komt op de dag van de release. Staat op o.a. twitter en facebook met link naar de site.
PES UK | 2013-09-17
As previously stated an update available immediately on launch will add full online functionality for PES 2014, including for the first time the ability to play 22 players simultaneously, redeveloped Master League Online and improved filters.

Please be aware that to download the update on Xbox 360 consumers are required to have an HDD unit. PES Productions will support non HDD Xbox 360′s as quickly as possible with an additional patch and would like to apologise for the delay.
Lijkt overigens wel gericht aan mensen met een Xbox360.

[ Voor 3% gewijzigd door Framoes op 17-09-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:34:
Blijkbaar heb je om online te spelen een aparte applicatie nodig, maar die is natuurlijk nog niet beschikbaar.......
Waar ik echt ontzettend op hoop is dat ze eindelijk een gedegen systeem hebben tegen lag-cheaters!
Ik vrees het ergste, maar hoop het beste!

In de 2013 versie werd je helft van de tijd gequit, zodat je geen punten en geen geld kreeg in MLO. :(

Via Google kwam ik dit antwoord tegen, er is dus wel hoop:

Are you doing anything to prevent cheaters in PES 2014?

Over the last year, the issues with players who do not embrace fair play in the online modes in PES 2013 caused a lot of frustration on the players' side as well as on our own. As this was affecting the overall online game experience for everyone, it was one of our highest priorities to wipe out cheaters from our beloved game and therefore in PES 2014, there have been significant improvements.

[ Voor 35% gewijzigd door ob3lix op 17-09-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 23:04
ob3lix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:43:
[...]

Waar ik echt ontzettend op hoop is dat ze eindelijk een gedegen systeem hebben tegen lag-cheaters!
Ik vrees het ergste, maar hoop het beste!

In de 2013 versie werd je helft van de tijd gequit, zodat je geen punten en geen geld kreeg in MLO. :(

Via Google kwam ik dit antwoord tegen, er is dus wel hoop:

Are you doing anything to prevent cheaters in PES 2014?

Over the last year, the issues with players who do not embrace fair play in the online modes in PES 2013 caused a lot of frustration on the players' side as well as on our own. As this was affecting the overall online game experience for everyone, it was one of our highest priorities to wipe out cheaters from our beloved game and therefore in PES 2014, there have been significant improvements.
In het boekje van het spel staat nu dat je score omlaag gaat als je vaak quit uit een game. Zodra je score C hebt bereikt kun je geen competitie meer doen. Scores gaan van AAA tot C. Lijkt me wel een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:57:
[...]

In het boekje van het spel staat nu dat je score omlaag gaat als je vaak quit uit een game. Zodra je score C hebt bereikt kun je geen competitie meer doen. Scores gaan van AAA tot C. Lijkt me wel een oplossing hiervoor.
Merk je nog verschil in gameplay ten opzichte v/d demo?
Hoe gaat het met die cursor, in de demo gaat dat allemaal vrij traag?

Op welk systeem speel je PES?

Bvd!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste doelpunten die ik tot nu toe tegen gekregen heb, zijn rebounds. Als de keeper een bal loslaat, reageert er niemand van je eigen team, ook al staan ze er pal naast! De keeper staat ook op z'n gemakje op, tegen tijd dat hij staat, ligt de bal in het netje... :9

Hopelijk is dat in de volledige versie iets beter. Morgen zullen we het zien! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:29:
[...]

Merk je nog verschil in gameplay ten opzichte v/d demo?
Hoe gaat het met die cursor, in de demo gaat dat allemaal vrij traag?

Op welk systeem speel je PES?

Bvd!
Ik heb de demo niet gespeeld aangezien ik op pc speel. Ik merk geen trage cursor in het menu. Wat me wel opviel is dat als je een overtreding maakt en de scheids je geel geeft hij eerst wegloopt. Dan krijg je de replay en zie je pas dat je geel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:
[...]

Ik heb de demo niet gespeeld aangezien ik op pc speel. Ik merk geen trage cursor in het menu. Wat me wel opviel is dat als je een overtreding maakt en de scheids je geel geeft hij eerst wegloopt. Dan krijg je de replay en zie je pas dat je geel krijgt.
Gebruik je een gamepad of muis? Met muis zal de cursor in het tactiek-menu wel sneller bewegen, maar met gamepad is het echt tergend langzaam met de cursor schuiven in dat menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:12:
[...]

Thnx voor de update!
Vreemde scheids zeg, wellicht heeft hij z'n papieren nog niet. ;)

Zijn de replays traag?
Die schieten namelijk niet op in de demo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een PS3? De instellingen op 720p zetten en 1080p handmatig uitschakelen. Helpt enorm in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 22:55:
Heb je een PS3? De instellingen op 720p zetten en 1080p handmatig uitschakelen. Helpt enorm in de demo.
Bedankt voor de tip (idd een PS3) zal er na kijken!

Verwijderd

Geen probleem. Ik had er ook last van en was vergeten dat ik 1080P (na het kijken van een bluray film) nog aan had staan in de instellingen. Totaal geen last meer, kan de replays gewoon goed bekijken. :)

De demo speelt zo ontzettend lekker!! _/-\o_ Kan niet wachten om met andere teams (Juventus, AC Milan, Arsenal, PSG, etc.) te spelen. Player ID en team ID zijn echt subliem! :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 09:31 ]

Verwijderd

Elk jaar was 't hetzelfde liedje voor mij: PES demo uit, de oude versie gaat stofhappen. Dit jaar doe ik het anders, heb al heel wat uurtjes de PES 2014 demo gespeeld. Zojuist weer even 2013 er in... Volgens mij wen je al snel aan dingen in de nieuwe versie, ben benieuwd waar ik me aan ga ergeren bij 2013. :Y

+ Uitgooi van keeper is stukken beter (2013 is het vaak hoger dan dat ie ver gooit...)
+ AI spelers spelen een stuk natuurlijker
+ Geavanceerd schieten O+
+ Ingooien is eindelijk zoals het altijd had moeten zijn
+ Dieptepasses zijn beter
+ Aannames en skillmoves zijn veel dynamischer
+ Power-balkje bij voorzetten

- Keepers komen veel slomer uit bij 2014 (opgelost in final!)
- Spelers reageren sneller om bijv. te schieten in 2013

Dat is allemaal op basis van de demo, hopelijk zijn de minpunten uit de volledige versie. Maar het is nu al een hele verbetering! :Y

edit: En de volledige versie is binnen. :Y Eerste wat me opvalt is dat zowel dieptepasses als schoten standaard op advanced staan, bij de demo was dat niet het geval. Tijd voor wat trainingen! :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 13:34 ]

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 21:40
Pes 14 de hele versie is binnen, vanaf vandaag wordt ie verkocht. :) eens even flink uittesten.
Demo vond ik verassend. Ik koop elk jaar beide games zowel Pes en Fifa. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar Fifa. Maar Pes dit jaar wel leuk spelen, bewegingen lijken echter, hoe ze dat in real-life ook doen. Bijna elke speler heeft zijn eigen loopje of zijn eigenschap. Dat geeft het iets extra's.

Wat ik dan wel jammer altijd vindt zijn de licenties. Maargoed ga deze game vanaf nu even een weekje full-time spelen in combinatie met GTA (offtopic) haha.

Heb er zin in, en iedereen die deze game heeft/gaat halen. Alvast speelse!
;) >:) ;)

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik krijg net ook een mail dat de mijne verzonden is, dus ik verwacht hem morgen, op de officiele releasedag.
Aangezien ik hem op PC speel heb ik dit keer 'blind' besteld, zonder de demo te hebben gespeeld. Maar dat had niet veel uitgemaakt, ik had hem evengoed wel gekocht. 8)

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Kan iemand van de gelukkigen die de game al heeft even checken of een league starten met twee menselijke teams mogelijk is?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Jammer trouwens dat de zomertransfers nog niet doorgevoerd zijn, dat zal dan vast wel met een update komen... :9

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:39:
Jammer trouwens dat de zomertransfers nog niet doorgevoerd zijn, dat zal dan vast wel met een update komen... :9
Viel me in de demo al op. Gustavo nog wel en Thiago nog niet bij Bayern.

• dru79
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-06 01:54
Iemand ergens al een ps3 versie kunnen bemachtigen?

Verwijderd

dru79 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:55:
Iemand ergens al een ps3 versie kunnen bemachtigen?
Ja, vandaag binnen gekomen. Gisteren besteld bij Yourgamezone.nl.

Verwijderd

Ontvang je het gewoon in je brievenbus of moet je thuis zijn om ervoor te tekenen? (Post.nl)

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Kon niet wachten dus heb hem gisteren nacht maar even op een goedkopere manier binnen gehaald.
Vanochtend een aantal potjes kunnen spelen. Speelt echt lekker weg, wel weer flink wennen altijd de eerste keer nieuwe pes, ook nu weer. Maar dat komt vanzelf weer. Animaties zien erg goed uit, mooie bewegingen. Het gevoel van vrijheid is echt sterk vind ik, geen 'rails' zoals bij PES 2013 het geval was. Menu voelt wel een beetje log en traag aan, had veel beter gekund, hopelijk fixen ze dit nog, net zoals het niet lekker snel kunnen skippen van de replays. Was vorig jaar sneller. Maar al met al vind ik het al beter spelen dan PES 2013.
PES is back! :)

De game krijgt ook goede reviews, cijfers tussen de 8 en 9 voorbij zien komen.

Pro Evolution Soccer ‏@officialpes 2u
@organicpeach No official release date for Steam. We will keep you updated.

Hmm, dat wordt waarschijnlijk wel een cd met hoesje dan als het niet morgen op steam verschijnt. Gelukkig is bol.com voor 23:00 uur bestellen, morgen in huis. Heb nog even bedenk tijd vandaag. :P

@bekse ben pas rond 17.00 uur thuis, maar wil dit graag voor je uit checken mocht iemand dat nog niet gedaan hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:26:
Ontvang je het gewoon in je brievenbus of moet je thuis zijn om ervoor te tekenen? (Post.nl)
In brievenbus. :)

Verwijderd

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:54

Cyphax

Moderator LNX
Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:28:

De game krijgt ook goede reviews, cijfers tussen de 8 en 9 voorbij zien komen.
Niet bij Gamespot, die zijn eigenlijk nauwelijks positief te noemen en de game scoort daar 6/10. Da's niet echt een hoog cijfer. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Die gast van Gamespot gaf pes2013 een 8 en deze een 6. Hij zeikt vooral over het simpele menu, commentaar en simpele gamemodes (die er al een tijdje zijn). Ik neem hem totaal niet serieus.

Gameplay is key! Daarin slaagt deze game enorm goed in naar mijn mening. Volgend jaar next gen, dan verwacht ik een makeover qua presentatie etc. Ze hebben een speciale studio in de UK hiervoor geopend. Dus ik verwacht een meer westerse aanpak op dit gebied. :)

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Tja een review is ook "maar" een mening he. :)
Ik neem 'm wel serieus maar ik zie dat andere reviews inderdaad veel positiever zijn.

De beste reviewer ben je echter altijd zelf! Als ik weer in kan loggen met m'n 360 zal ik eens kijken of ik een demo kan vinden.

Verwijderd

Ja dat klopt. Maar zolang Fifa altijd veel meer licenties heeft, dan zal PES altijd lager scoren. Vroeger (ik klink oud nu lol) maakten licenties niet zo veel uit, het was totaal geen gamebreaker. Het ging puur om de gameplay! Tegenwoordig wordt hier veel meer waarde aan gehecht.

Dus inderdaad, de beste reviewer ben je zelf. :)

• nuker
Ik krijg steeds de melding dat ik een update kan downloaden. Die kan ik vinden in menu "statistieken" en dan gegevensupdate. Ik zie nergens een menu-item staan "statistieken".

Hoe ga je eigenlijk naar het online gedeelte van PES zodra deze is geactiveerd? In het PES menu staat nergens iets van multiplayer of online. Is dit een aparte applicatie ofzo?

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:29:
Ja dat klopt. Maar zolang Fifa altijd veel meer licenties heeft, dan zal PES altijd lager scoren. Vroeger (ik klink oud nu lol) maakten licenties niet zo veel uit, het was totaal geen gamebreaker. Het ging puur om de gameplay! Tegenwoordig wordt hier veel meer waarde aan gehecht.
Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen, die voetval actief volgen, wel echt liever hebben dat de echte spelers en dergelijke erin zitten.

Ik ken die spelers eigenlijk nauwelijks (nouja, uit Fifa intussen) dus ik hecht daar bijna geen enkele waarde aan. 't Moet lekker spelen, en dan zit je tegenwoordig met Fifa en met PES denk ik wel goed.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 13:26
nuker schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:40:
Ik krijg steeds de melding dat ik een update kan downloaden. Die kan ik vinden in menu "statistieken" en dan gegevensupdate. Ik zie nergens een menu-item staan "statistieken".

Hoe ga je eigenlijk naar het online gedeelte van PES zodra deze is geactiveerd? In het PES menu staat nergens iets van multiplayer of online. Is dit een aparte applicatie ofzo?
Wellicht dat dit pas open gaat na de officiële release date? Omdat ze anders nog geen ondersteuning bij problemen willen geven omdat je dan voor de release al online zou gaan....

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Cyphax schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:51:
[...]

Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen, die voetval actief volgen, wel echt liever hebben dat de echte spelers en dergelijke erin zitten.

Ik ken die spelers eigenlijk nauwelijks (nouja, uit Fifa intussen) dus ik hecht daar bijna geen enkele waarde aan. 't Moet lekker spelen, en dan zit je tegenwoordig met Fifa en met PES denk ik wel goed.
Licenties heb ik over het algemeen maling aan, het eerste wat ik doe is een goede option file downloaden en heb net zoveel licenties als FIFA ;-)

Deze PES is de eerste sinds jaren waarvan ik weer warm word (ervaring met de demo) kan niet wachten op de volledige PC versie.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Kw4kje
Ik lees dat je patch 1.01 moeten downloaden die vandaag beschikbaar is, die voegt online mode toe en hier en daar wat gameplay veranderingen. Maar online zal wel nog niet werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Kw4kje op 18-09-2013 16:05 ]

• Vlassie1980
Zojuist ook maar de PS3 versie besteld, de reacties zijn dusdanig positief en ik ben ook wel een beetje klaar met FIFA. Back to old school PES oOo

Verwijderd

teupje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:02:
[...]

Licenties heb ik over het algemeen maling aan, het eerste wat ik doe is een goede option file downloaden en heb net zoveel licenties als FIFA ;-)

Deze PES is de eerste sinds jaren waarvan ik weer warm word (ervaring met de demo) kan niet wachten op de volledige PC versie.
Precies, elk jaar hetzelfde verhaal bij de reviews. Terwijl bijna iedereen weet dat je het simpel kan rechtzetten met een option file. Ik vind het hierdoor storend dat het elk jaar steeds wordt aangehaald. |:(

Verwijderd

Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:03:
Ik lees dat je patch 1.01 moeten downloaden die vandaag beschikbaar is, die voegt online mode toe en hier en daar wat gameplay veranderingen. Maar online zal wel nog niet werken.
Er wordt gezegd dat schieten is verbeterd nav feedback van de pes community (demo) en een paar andere gameplay veranderingen.

• nuker
Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 16:03:
Waar zie je deze? (pc-versie)

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Op Eurogamer.net krijgt hij een 9. Toegegeven, vaak neem ik de reviews van hun niet serieus maar aangezien ik PES-fan ben, doe ik dat toch maar wel.
Heb hem ook gepreordered voor de PC. Hoop dat Pesedit snel met een mooite patch komt!

edit: IGN 8.4
Videogamer: 9

[ Voor 22% gewijzigd door Deruxian op 18-09-2013 18:00 ]

• Kw4kje
Bekse schreef op woensdag 18 september 2013 @ 12:14:
Kan iemand van de gelukkigen die de game al heeft even checken of een league starten met twee menselijke teams mogelijk is?

Alvast bedankt!
Gecheckt.... antwoord: Ja dit kan! (pc) ;)

• nuker
Weet iemand hoe je de pc versie kan updaten? Ik zie nergens in mijn menu een optie "statistieken" --> "Gegevenspakketupdate".

Verwijderd

Zitten er nog noemenswaardige veranderingen in het masterleague offline gedeelte?
Bvd

• Kw4kje
nuker schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:43:
Weet iemand hoe je de pc versie kan updaten? Ik zie nergens in mijn menu een optie "statistieken" --> "Gegevenspakketupdate".
Ondanks dat hij misschien aangeeft dat er nieuwe updates zijn, je kunt deze morgen pas downloaden.

edit: hoop dat ze daarmee ook fixen dat als je wil schieten de speler soms nog even een extra stapje zet voor het schot, zwaar irritant als je hierdoor een kans mist. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Kw4kje op 18-09-2013 20:34 ]

• nuker
Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:04:
[...]

Ondanks dat hij misschien aangeeft dat er nieuwe updates zijn, je kunt deze morgen pas downloaden.

edit: hoop dat ze daarmee ook fixen dat als je wil schieten de speler soms nog even een extra stapje zet voor het schot, zwaar irritant als je hierdoor een kans mist. :/
Ja, er zitten nog wat kleine foutjes in de gameplay. Maar ik moet zeggen, het speelt vrij lekker en is naar mijn idee een stuk realistischer voetbal dan in Fifa.

• Bekse
Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:13:
[...]

Gecheckt.... antwoord: Ja dit kan! (pc) ;)
Je bent mijn held! :) ;)

• Framoes
Hahaha, ik zie dat ik niet de enige ben die het haar van Rafael (Manchester United) echt verschrikkelijk vind. De review van Eurogamer heeft als minpunt "Rafael's hair".

Verwijderd

Kw4kje schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:04:
[...]

Ik heb het vermoeden dat dit met het richten te maken heeft. Als je schiet zonder een richting aan te geven (of loslaat zonder richting aangegeven), lijkt hij hier sneller te schieten. Nog niet heel veel getest, maar het proberen waard! :9

• HwKok
Framoes schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:03:
[...]

Hahaha, ik zie dat ik niet de enige ben die het haar van Rafael (Manchester United) echt verschrikkelijk vind. De review van Eurogamer heeft als minpunt "Rafael's hair".
Wordt opgelost middels een DLC na launch, dus na vandaag.
https://twitter.com/Adam_Bhatti/status/380426588275228672

• ob3lix
Ik heb zojuist de bestelling geplaatst bij Yorcom.nl,
wat denken jullie? zou die morgen al in de brievenbus zitten? :9

ik heb nog geen demo gespeeld, ben dus erg benieuwd!

• Vlassie1980
Heb hem inmiddels ontvangen op mijn werk, vanavond lekker ballen!

Ben benieuwd of de glitches in de demo er al uit gehaald zijn...

• Bekse
Wordt tijd dat hij op Steam verschijnt...
Media Markt heeft geen PC versie voorlopig, Intertoys ook niet... Ik wil ballen vanavond!

• Kw4kje
Pro Evolution Soccer ‏@officialpes 2u
#PES2014 will be available on STEAM very soon
Tja dat kan ook morgen, overmorgen of volgende week zijn :P

• Bekse
Kw4kje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:01:
[...]

Tja dat kan ook morgen, overmorgen of volgende week zijn :P
Precies, dat soon ken ik :-)

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 14:32
Weet iemand waar je hem met IDEAL kan kopen als Digitale Download (PC)?

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Verwijderd

Vanmiddag ontvangen. Vanavond lekker gamen :P

• ob3lix
ob3lix schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:16:
Ik heb zojuist de bestelling geplaatst bij Yorcom.nl,
wat denken jullie? zou die morgen al in de brievenbus zitten? :9

ik heb nog geen demo gespeeld, ben dus erg benieuwd!
Hierbij willen wij u op de hoogte stellen van de nieuwe status van uw bestelling met ordernummer xxxxxx.
We kunnen u melden dat één of meerdere onderdelen van uw bestelling
niet of onvoldoende op voorraad zijn.
Wij wachten tot het ontbrekende onderdeel binnen is en berichten u nogmaals zodra het onderdeel weer op voorraad is.

:'( :'( :'(

dan maar via de illegale manier downloaden en wachten tot die binnen is.

• Kw4kje
Heb hem ook zojuist binnen gekregen (PC), gisteren avond laat besteld bij bol.com. Die onduidelijkheid over de Steam versie kon ik niet op wachten.

edit: ze hebben bezuinigd op het hoesje? Valt zowat uit elkaar, slap ding. Achja zolang de cd maar werkt :P

[ Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 19-09-2013 16:18 ]

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ligt het aan mij of zit er een lichte vertraging wanneer je van speler wisselt? De framerate is volgens mij wel in orde bij mij. Ook kan ik nog geen datapack downloaden, maar dat is denk ik wachten op de eerste patch?

[ Voor 48% gewijzigd door Deruxian op 19-09-2013 16:17 ]

• Kw4kje
Patch voor pc versie is hier te downloaden!
PES 2014 is out today in Europe! You’ll need to download a patch which adds a whole host of exciting online modes to the game. There’s also a data pack for you to download that will give you some new balls and extra third kits for some clubs. We wanted to offer you extra goodies right from the day of release!

Make sure you install the first Patch before installing the data pack to avoid any issues and then you’ll be all set! Enjoy PES 2014!

[ Voor 66% gewijzigd door Kw4kje op 19-09-2013 16:24 ]

• Monda
  • Laatst online: 09:35
Tot nu toe vrij positief, maar ook wat punten van kritiek. Speel op ps3 incl patch 1.01. Ik irriteer me vooral aan de spelers die vertragen wanneer ze los gekomen zijn van hun tegenstander. Die worden gewoon weer ingehaald door een (normaalgesproken veel tragere) verdediger. Ook schieten binnen het strafschopgebied gaat soms heel traag.

PSN: Mondaatje

Verwijderd

Ongelooflijk hoe vaak ik al op de lat geschoten heb. :+ Gelukkig lukt het scoren ook aardig. Sta na 27 wedstrijden in ML 1e, op zo'n 5 punten voorsprong. Wellicht een idee om in volgende ML op Top Player te spelen ipv Professional, aangezien ik soms ook met 5-0 win. :9

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Klinkt als "niet begonnen met de standaard ML spelers" ;)

PSN: Sluuz

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:39:
Klinkt als "niet begonnen met de standaard ML spelers" ;)
Haha, dat klopt. Speel met Vitesse, zonder de huurlingen van Chelsea (alleen van Aanholt). Dat is nou niet echt een team waar je kampioen mee zou moeten worden in je eerste seizoen. :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:48:
[...]

Haha, dat klopt. Speel met Vitesse, zonder de huurlingen van Chelsea (alleen van Aanholt). Dat is nou niet echt een team waar je kampioen mee zou moeten worden in je eerste seizoen. :9
Nog veranderingen in ML tegengekomen zoals het transfersysteem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:00:
[...]

Nog veranderingen in ML tegengekomen zoals het transfersysteem?
Transfersysteem is niet (heel erg) veranderd voor zover ik heb kunnen zien. Wat ik wel een geniale verbetering vind is de kalender, normaal ging hij per dag en zat ik elke keer weer te schelden als hij 3x stopte in 1 week. Nu gaat het per week. :Y

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana's?

Ik vind de game tot nu toe heerlijk spelen, maar de ML is eigenlijk al jaren 1 stap vooruit, twee stappen achteruit, ook dit jaar weer helaas. Verbeter me als er mensen zijn die wat verder in de game/seizoen zitten, maar de veranderingen tot nu toe:
-Alle staff weg, met name de coaches is een gemis vanwege de keuze voor betere training of hogere vorm
-Hele PES shop weg. Nou was die shop qua opzet niet heel best, maar bepaalde dingen zoals skillcards, nieuwe positie, fysio's waren wel goede toevoegingen. Voor zover ik weet is daar helemaal niets voor in de plaats gekomen. In mijn ogen het grootste minpunt, qua aanpassen en boetseren van je elftal weer helemaal terug het stenen tijdperk in. Ik had juist gehoopt dat ze in deze versie ook de movement cards (tegenwoordig playstyles) trainbaar zouden maken.
-Geldbedragen voor transfers lijken wel bizar terug geschaald naar 'speelgeld' van een aantal versies terug. Lukaku voor 5m? Kygriakos Papadopoulos voor 4m? Geen idee hoe het zit met toptransfers, iemand?

Wel lijkt het me ontzettend leuk om eindelijk ook als bondscoach in de game aan de slag te gaan en je eigen spelers op te roepen. In de vorige versies zag ik soms met verbazing dat bepaalde spelers niet werden geselecteerd terwijl ze zo goed waren op hun positie. Sowieso ben ik benieuwd hoe spelers nu een nieuwe positie aanleren, want je hebt nu daadwerkelijk A-B-C ratings voor een positie, een utility speler is meestal maar B op de overige plekken buiten zijn natuurlijke plek.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Kw4kje
Nu nog wachten op Pesedit 2014 :P

Verwijderd

Bedankt voor de ML toelichting!!

Die kalender stopt dus nu 1x in de week, is het wel mogelijk om het zelf ( manueel) vaker dan 1x per wijk te kijken?
Zeker met het oog op onderhandelingen vind ik dat handiger.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 20:05 ]

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 16:48:
[...]

De Nederlandse competitie stelt in PES erg weinig voor, dan zijn er wel meer teams waarmee je kampioen kan worden die normaal voor plaats 5-10 spelen.

• HwKok
Vandaag de game binnen gehad per post, zojuist alle trainingen doorlopen en een eerste vriendschappelijke wedstrijd CL gespeeld (Ajax - Milan). 1-0 winst door een sch**tgoal, maar die tellen ook ;)

Maar wow, wat een verbeteringen!
Het is behoorlijk wennen, maar alles loopt lekkerder, ziet er beter uit, is gedetailleerder (zoals publiek en hun reacties). Vanavond maar een starten met offline ML voordat ik online ga.

Wat me vooral opviel na 1 potje van 10 minuten:
- Keepers zijn beter, stukken beter! Ook hun rollende uitgooi is top.
- De bal voelt 'zwaar' aan en dat is ook een verbetering tijdens schieten en passen.
- Sfeer in het stadion is goed, eindelijk direct fanatiek gejuich na een goal en niet pas 1 seconde later.
- Spelers doen moeite de bal binnen de lijnen te houden. Voorheen lieten ze hem nog wel eens lopen omdat de vorige animatie nog niet afgelopen was. Ik heb er nu al een paar een sliding zien doen of de bal net voor de lijn binnen zien houden.

Vast en zeker zal ook deze versie weer z'n bugs en ergernissen hebben, maar vooralsnog valt 'ie me 100% mee!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 21:17
Heb hem inmiddels voor de PC.

De game heeft standaard Vsync ingeschakeld en dat heeft als gevolg dat de besturing enorm stroperig wordt, soms reageert het spel helemaal niet op inputs. Behoorlijk irritant. Zodra ik Vsync Off forceer in het nVidia Control Panel is de inputlag weg maar wordt het beeld heel schokkerig en zwaar irritant voor de ogen.

Verder beleef ik ergens meer plezier aan deze game dan aan Fifa 14. De voorzetten, de passing, alles voelt eigenlijk heel goed aan en voor het eerst sinds hele lange tijd durf ik een PES-game soepel ogend te noemen. Het rennen is wel moeilijk aangezien je niet echt veel sneller gaat als je die knop indrukt. Maargoed, de onvoorspelbaarheid in PES is gewoon veel groter dan in Fifa. Ik haal ze dit jaar maar beide.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• teupje
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zlyik6.png

Heb het probleem dat ik het niet normaal kan spelen. Spel speelt heel stroperig en stotterend. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Speel op 1920x1080 wat lijkt mij geen probleem moet zijn?

Edit:
Zelfs alle andere resolutie hakkelen ook :(

[ Voor 15% gewijzigd door teupje op 19-09-2013 21:53 ]

• Vlassie1980
Ik speel nu om te beginnen de AFC Champions League @ Professional en dat is toch nog best lastig. Ik vind het vooral irritant dat een doorgebroken speler alsnog wordt ingehaald door centrumverdedigers die normaal gesproken echt niet zo snel zouden zijn.

Nog veel spelen en wennen dus.

• Kw4kje
teupje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:40:
[afbeelding]

Heb het probleem dat ik het niet normaal kan spelen. Spel speelt heel stroperig en stotterend. Heeft iemand hetzelfde probleem?
Speel op 1920x1080 wat lijkt mij geen probleem moet zijn?
Probeer eens om vsync voor pes2014.exe op altijd toestaan te zetten in amd catalyst.

• nuker
Vandaag eens een online game gespeeld. Het leek alsof het passen en lopen bij mij veel stroperiger en trager verliep dan bij de tegenstander. Het wilde maar niet vlotten. Toch 2-2 gespeeld. Vraag me af hoe ik dit nog voor elkaar heb kunnen krijgen.
Nog iemand het stroperige van de gameplay ervaren online?

• teupje
Kw4kje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 21:55:
[...]

Probeer eens om vsync voor pes2014.exe op altijd toestaan te zetten in amd catalyst.
Heb ik gedaan, merk niet echt veel verschil.
Staan ook nog 2 andere instellingen, kan ik daar nog wat mee? (anti-aliasing instellingen en textuurfiltering en nog zo iets als mozaikpatroon?)

• Kw4kje
teupje schreef op donderdag 19 september 2013 @ 22:17:
[...]

Heb ik gedaan, merk niet echt veel verschil.
Staan ook nog 2 andere instellingen, kan ik daar nog wat mee? (anti-aliasing instellingen en textuurfiltering en nog zo iets als mozaikpatroon?)
Nee zal niet veel helpen denk ik, tja je kunt alle opties eens uit proberen. Heb je dit ook als je de graphics op low zet ?

• Monda
Hier soms ook heel stroperig (ps3). Heb alleen nog 1vs1 gespeeld. Later nog ff testen. Vooral in het strafschopgebied als ik wil schieten lijkt het soms uuuuren te duren voor mn speler daadwerkelijk afdrukt. Daarnaast valt het geluid soms even weg. Alsof hij t ff niet trekt...

EDIT: Nog ff negatieve punten op een rij.
-Soms heel stroperig en inputlagg.
-Geluid valt soms 1 sec weg.
-Snelle spitsen worden ingehaald door langzame verdedigers.
-Hulplijntje bij vrijetrappen en corners wordt vaak plotseling niet meer getoond, volgende moment weer wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Monda op 19-09-2013 23:11 ]

• teupje
Dat heb ik ook, misschien nog wel iets meer dan jij. Speel op de PC.
Het stomme is dat ik et op de laagste kwaliteiten probeer en nog steeds dit probleem heb.
Kut zooi, had er net zo zin in om vanvavond ff los te gaan :(

• nuker
Er zitten nog wat puntjes in die zeker nog verbeterd moeten worden. Maar in het algemeen kan ik wel zeggen dat de gameplay erg goed is en je heel veel vrijheid hebt.

• Kw4kje
Alleen de replays lopen niet helemaal vloeiend, verder loopt het spel prima. Ik kom er ook steeds meer in, af en toe nog zaad potjes :+

Verwijderd

Eerste seizoen ML zit er op. Volgende maar op hoger niveau. Kampioen geworden met Vitesse, wel in laatste wedstrijd pas beslist. Werd nog aardig spannend! :)

edit: Cool, aanbiedingen van alle grote clubs in NL en paar buitenlandse, waaronder Southampton, Verona, Braga en Bordeaux. Blijf bij m'n cluppie, haha. :+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2013 23:44 ]

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:38:
Eerste seizoen ML zit er op. Volgende maar op hoger niveau. Kampioen geworden met Vitesse, wel in laatste wedstrijd pas beslist. Werd nog aardig spannend! :)

edit: Cool, aanbiedingen van alle grote clubs in NL en paar buitenlandse, waaronder Southampton, Verona, Braga en Bordeaux. Blijf bij m'n cluppie, haha. :+
Kan je in de off-season nog iets met trainen van posities en/of skillcards doen? En zat bij die offers ook een aanbieding van een nationale team? Ik vraag me af hoe snel je bondscoach kan worden als je met een relatief kleine club begint. Tegen de tijd dat ik het nederlands elftal onder mijn hoede heb, zijn Van Persie en Robben al met pensioen denk ik :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Wat is eigenlijk het verschil tussen de witte en de gele stippellijn bij een vrije trap of hoekschop?

[ Voor 3% gewijzigd door Kw4kje op 20-09-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:56:
[...]

Kan je in de off-season nog iets met trainen van posities en/of skillcards doen? En zat bij die offers ook een aanbieding van een nationale team? Ik vraag me af hoe snel je bondscoach kan worden als je met een relatief kleine club begint. Tegen de tijd dat ik het nederlands elftal onder mijn hoede heb, zijn Van Persie en Robben al met pensioen denk ik :P
Nee, geen interesse van een nationaal elftal. Verder ook geen posities/skillcards te zien... Al moet ik zeggen dat ik die in voorgaande versies ook nooit gebruikt heb. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Nu online

^^0nMe

Got Babana's?

Kw4kje schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 00:12:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de witte en de gele stippellijn bij een vrije trap of hoekschop?
Dat zie je ergens terug in een van de tutorials. Als de ´heart´ van de speler die hem neemt hoog is dan is het stippellijntje geel en is het schot of voorzet nauwkeuriger/krachtiger. Is de 'heart' normaal of laag, dan is de lijn wit.

Als ik het me goed herinneren, kan je iemand die 'on fire' is letterlijk en figuurlijk met een doodschop weer tot een lager niveau brengen. Aan de andere kant is het best logisch dat je beter in de wedstrijd komt na het geven van een panna of een doelpunt/assist maakt. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel een nationaal elftal! Dit zie je pas zodra het nieuwe seizoen begint. Aanbiedingen: Tunesië, Koeweit, Jamaica, Paraguay en Ierland. Gekozen voor Paraguay! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Zit er een 2on2 online modus in 2014?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

okaydanny schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 01:06:
Zit er een 2on2 online modus in 2014?
Ja dat is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Ik las ergens in een tweet dat je nu zelfs 11 tegen 11 kan doen. Nu hoop ik wel dat dat niet betekent dat de lag zoals in alle voorgaande PES games ook 10 keer zo erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Gisteren vol overgave aan ML offline begonnen.
Nadat ik al snel op 1-0 kwam in de eerste oefenwedstrijd dacht ik: hmm..misschien is dit niveau wel te makkelijk.

Totdat de uitploeg door een doelpunt in de wedstrijd kwam.
En toen werd het 1-2...1-3...1-4...1-5...oef :F Een en al fluitconcerten in het stadion..

Toch maar niet naar een hoger niveau :P

[ Voor 9% gewijzigd door HwKok op 20-09-2013 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Gister een paar potjes kunnen spelen. Maar moet het spel echt opnieuwe leren spelen. Met name de steekbalen lijken niet aan te komen. Verder is het natuurlijk wel een grote stap vooruit!

Pluspunten die mij direct opvielen:
- Beter publiek (klinkt alsof je zelf in het stadion zit, het 'barst los' nadat er gescored wordt)
- natuurlijke manier van draaien van spelers
- langzamere gameplay maar realistischer
- betere duels
- betere keeper!!
- overall vernieuwingen
- graphics

minpunten
- schieten reaggeerd langzaam (misschien realistisch voor de mindere spelers, maar de top moet toch gewoon direct kunnen aannemen en schieten)
- Wanneer je ben doorgebroken met bijv. messi, kunnen de verdedigers te makkelijk de bal terugwinnen (lopen sneller)
- de eerste inddruk is dat het wat Fifa-achtig oogt, met name het gras. ziet er dus minder identiek uit.

Vanavond maar weer een paar potjes proberen. Heb het idee dat ik lang plezier ga beleven met deze PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:58
Vind de gameplay vooralsnog erg traag, zetten jullie hem bijv op +1 ? (ik speel op de PC)

De spitsen van mij, worden makkelijk van de bal gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog even mijn bevindingen samegevat:

+ Publiek reageert heel realistisch op een goal
+ Uit en thuispubliek
+ Realistisch
+ AFC Champions League

- Schieten duurt soms eeuwen
- Rennende spelers worden te snel ingehaald en gaan als er een verdediger nadert ook nog eens langzamer lopen
- Soms rommelig
- Bal afpakken door te "bumpen" gaat soms erg vaag
- Weinig stadions en geen stadion editor meer ( thank FIFA for that )

Ik speel momenteel gewoon op Regular en ga eerst maar eens de CL, EL, Copa Santander en AFC CL winnen voordat ik me eindelijk op de ML ga storten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-09 21:53
Prima spel deze editie van Pes, maar dat de spits bij een uitbraak zo snel ingehaald wordt door de verdediger is inderdaad erg irritant. Je kunt dus amper scoren met een dieptebal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Sluuz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:17:
Ik las ergens in een tweet dat je nu zelfs 11 tegen 11 kan doen. Nu hoop ik wel dat dat niet betekent dat de lag zoals in alle voorgaande PES games ook 10 keer zo erg is.
11vs11 komt in de volgende patch.
Only Pro Evolutions ‏@onlyproevo
Konami confirm Patch 1.02 will be released “in the coming weeks” which will add 11 vs 11, improved facial animations and bug fixes. #PES2014
@ ^^0nMe
Bedankt voor je uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Ik vind het sowieso al een hele vooruitgang dat Konami de tijd neemt om allerlei patches, updates en data packs uit te brengen. Vroeger (PES 2008) was het gewoon drama bij de release en gaf Konami de middelvinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Sluuz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 09:29:
Ik vind het sowieso al een hele vooruitgang dat Konami de tijd neemt om allerlei patches, updates en data packs uit te brengen. Vroeger (PES 2008) was het gewoon drama bij de release en gaf Konami de middelvinger.
Als ze nu ook het cheaten kunnen voorkomen in MLO zijn ze helemaal goed bezig. Want in dat opzicht kregen we vorig jaar nog wel de middelvinger. Moest je zelf doorgeven wanneer iemand aan het lagcheaten was. Aangezien dat 50% van de gevallen zo was, bleef je maar reporten, zonder dat je wist wat het effect hiervan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Volgens mij zou de 'catch-up' bug waar t0mmiiii en ob3lix het over hebben gefixt moeten worden in 1.01. Op Twitter zie ik dat er gezegd wordt dat het wel verbeterd is, maar nog niet perfect.
Overigens kun je door R1 dubbel in te drukken extra versnellen hè? Of deden jullie dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
HwKok schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 10:12:
Volgens mij zou de 'catch-up' bug waar t0mmiiii en ob3lix het over hebben gefixt moeten worden in 1.01. Op Twitter zie ik dat er gezegd wordt dat het wel verbeterd is, maar nog niet perfect. Overigens kun je door R1 dubbel in te drukken extra versnellen hè? Of deden jullie dat al?
Klopt! Ik begreep dat ook, maar de "catch-up" bug is er idd nog steeds... Ik gebruik die 2x R1 ook, scheelt soms iets op de eerste meters, maar daarna komt de verdediger toch weer makkelijk bij en kom je dus nooit helemaal los. Hopelijk fixen ze dit in 1.02 helemaal.

Ik heb nu voor t eerst tegen AI gespeeld, vertragingen zijn er nog maar minder als 1vs1. Misschien kan het ook te maken hebben met het feit dat ik de optie "installeer" heb gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg positief over PES2014. Een uitdaging zit bij mij nog wel in het geven van een goede steekpass, wat ik overigens een aangename uitdaging vind. Waar ik op dit moment echter nog mee kamp (en volgens mij mijn online-tegenstanders ook) is dat wanneer een steekpass aankomt, de ontvangende speler de bal (bijna altijd) meteen doorspeelt. Ik ben er nog niet uit hoe ik dit kan voorkomen, wellicht dat ik een knop ingedrukt houdt die ik niet ingedrukt moet houden of vice versa .. Who can help me out?!
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste