Toon posts:

Pro Evolution Soccer 2014

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sluuz: thx ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja… Het is inderdaad de WENB PES option file :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen !!

Zit met een raar probleem als trouwe PES fan, heb ik dit nog nooit meegemaakt.

Bij een vriend van ons kunnen we niet meer online ! 2 vs 2

Hij laadt netjes en bij na het fluitsignaal van de scheids, dan bevriesd het beeld !!
Na 5 min of langer wachten klapt deze eruit en dan zijn de punten in de MIN of PLUS ??!!
Heel af en toe kunnen we wel een potje kunnen spelen, en dan is de verbinding ook TOP

Alle instellingen in de router staan goed, want bij mij thuis en bij een andere vriend doet ie het prima!!

Waar oo waar lig dit aan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit regelmatig het twitter account van Adam Bhatti in de gaten te houden ivm de laatste nieuwtjes.
https://twitter.com/Adam_Bhatti
Nu heeft hij het (ondermeer) over een nieuwe patch, helaas geen details...
Met dit in gedachte en dat ik PES voor 25 euro (PS3) heb zien zien liggen begint het nu wel een beetje te kriebelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:37:
Zit regelmatig het twitter account van Adam Bhatti in de gaten te houden ivm de laatste nieuwtjes.
https://twitter.com/Adam_Bhatti
Nu heeft hij het (ondermeer) over een nieuwe patch, helaas geen details...
Met dit in gedachte en dat ik PES voor 25 euro (PS3) heb zien zien liggen begint het nu wel een beetje te kriebelen..
Ik wilde even jouw link gebruiken, maar deze lijkt niet te werken...?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:23:
[...]

Ik wilde even jouw link gebruiken, maar deze lijkt niet te werken...?
Bij mij werkt het prima...
Haal 'Adam Bhatti twitter' door google, en scroll een beetje naar beneden voor de info.

EDIT:

Ik heb bij de MM even PES gespeeld en waar je voorheen heel makkelijk de bal van (in duel) van iemand afpakte, lijkt dit nu niet zo simpel te gaan....
Het was in voorgaande PES-edities al voldoende om tegen iemand aan te lopen om zo de bal te veroveren
Een sliding inzetten levert me doorgaans gauw een kaart op...

Hoe gaat het bal afpakken na de laatste patch?
Of hebben ze dit bewust moeilijker gemaakt...? Zo ja, hoe pak je nu de bal van iemand af wanneer de persoon jou met zijn armen je op afstand probeert te houden?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pro Evolution Soccer (PES) Survey

Participate in the Pro Evolution Soccer (PES) Survey for a chance to win retail vouchers worth a total of $400!

Your feedback is very important for us. We want to understand more about your reasons for playing your favourite video game, the features which are important to you and how you are buying video games.

We respect your privacy and all your information will remain completely confidential. We are interested in all opinions, however there are country specific age restrictions for participation.

Thanks for completing this survey!

Je hoeft geen Fb account te hebben om mee te kunnen doen.
https://apps.facebook.com...342ae44213df68868&sysl=EN
(neemt overigens aardig wat tijd in beslag)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Speel nu mooi PES 2013 online. Er zijn er nog genoeg die spelen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wellicht heb je minder last van cheaters.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:08
ach, PES2014 is denk ik deels ook ruk omdat men er niet meer vol gas voor wilde gaan omdat de PS4 inmiddels uit is.

Ik wacht met een PS4 tot dat PES2015 uit komt en goede reviews krijgt, anders blijf ik lekker bij m'n ps3 :)

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net PES gekocht voor 24euro (PS3)....
Lang zitten twijfelen maar voor deze prijs in combi met nog een patch in het vooruitzicht, durfde ik de gok wel te nemem.
Speel sowieso niet online, dat scheelt ook weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:47
Weet iemand trouwens waarom er dit jaar niemand op de hoes van Pes staat? Persoonlijk zou het me worst wezen of Ronaldo of Messi er op staat, maar opvallend is het wel. Zijn ze aan het bezuinigen bij Konami ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Omdat ze messi en ronaldo allebei al op de hoes hebben gehad :)

Heeft niet echt met bezuinigen te maken hoor maar Konami heeft zich dit jaar nog harder af laten troeven door EA voor wat betreft licenties zoals de Spaanse stadions en zoals gebruikelijk de Engelse competitie (hoewel dat laatste met een edit game download zo is gefixt).

Ik vind trouwens persoonlijk dat het wel jammer is dat de stadion editor eruit is want daardoor kan je nu ook geen stadion packs downloaden voor bijvoorbeeld PS3. Het is een detail natuurlijk want in het spel zelf merk je er niet gek veel van maar eigenlijk is het triest.

Ik moet wel zeggen dat sinds de patch het spel online veel beter speelbaar is (bij mij dan). Af en toe nog wel een disconnect uit het niks maar als het speelt dan werkt het wel oke.

Vind het wel opvallend dat het spel nu al zo veel goedkoper is dan een maand of 2 geleden. Zegt genoeg over de verkopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik weet niet of je serieus bent maar dat ze ze allebei al eens op de hoes hebben gehad vind ik wel een heel matige reden. Het gaat mij er ook niet om dat er een speler op staat, maar dat hij er niet op staat suggereert wel dat ze er dit jaar misschien de kantjes wat van af lopen.

In ieder geval kopen ik en een vriend van me al sinds PES 6 ieder jaar de nieuwe versie en met 2014 waren we in 2 uur klaar. Het filmpje van Harribo laat duidelijk zien wat er zo slecht aan is. Terug naar 2013...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een link naar de PES survey geplaatst.
Daar kwam o.a. een vraag voorbij wie/wat/of dat we zelfs een compleet elftal, de volgende keer op de voorkant v/h doosje wilden zien.

Ze lijken zelf totaal geen idee te hebben wat ze erop moesten zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ja waar ik meer op doel is dat ze natuurlijk moeten dokken voor de rechten om bv een Christiano erop te zetten. Dat er nu niets staat lijkt een indicatie dat ze het geld er dit jaar niet voor over hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp je (wie weet willen ze wel cheap) maar het kan ook een indicatie zijn dat ze het spoor bijster zijn...
Wanneer je 1x bv een Ronaldo niet op het doosje zet, dan maak je jezelf erg ongeloofwaardig, wanneer je nu wel van je fans wil weten welke speler(s) je er een volgende keer op wilt hebben.
Sla dan definitief een weg in, door er ook in de toekomst geen spelers meer op te zetten.
Daarom geloof ik niet in het wegbezuinigen.

Ik kan me bepaalde dilemma's best voorstellen want wie zet je op de volgende keer op de hoes van PES.
Zo hoef ik ook niet elk jaar Messi of Ronaldo op een hoes te zien...

Ga anders ook de survey doen, dan kun je je ongenoegen laten weten, dan zie je direct welke vragen allemaal de revue passeren. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Een speler op de cover is natuurlijk niets meer of minder dan een marketingdingetje.
Hiermee proberen ze (jonge) gamers te verleiden PES te pakken i.p.v. FIFA en andersom gebeurt dat hetzelfde.

Het lijkt me echter dat het een klap geld kost om een Messi of Ronaldo op de cover te zetten. Is dat het wel waard? Ik vraag me af of die ene speler op de cover het verschil daadwerkelijk maakt bij aankoop van de game, en dus hebben ze daar inderdaad misschien op bezuinigd.

Van de Champions League hebben ze de rechten, dus daar mogen ze de afbeelding gewoon van gebruiken lijkt me. En dat spreekt ook iedereen aan, net zo goed als een sterspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:01:

Vind het wel opvallend dat het spel nu al zo veel goedkoper is dan een maand of 2 geleden. Zegt genoeg over de verkopen helaas.
Ik speel dus gewoon nu PES 2013 online en het valt me op dat ik niets langer dan vorig jaar moet wachten op een tegenstander. Blijkbaar ben ik niet de enige die niet overgestapt is naar een nieuwere pes?
Ik heb zowel FIFA als PES 2 maanden veel gespeeld om vervolgens tot de conclusie te komen dat beide titels gewoon vern*ukt zijn dit jaar. Actie en controle grotendeels weg.

Ik moet wel zeggen dat ik PES 2014 nog niet gespeeld heb met de laatste patch.
Mss doe ik dat nog wel als hij heel goedkoop wordt, dit jaar koop ik tot nu toe geen van de twee nieuwe titels,dat is een uitzondering, kocht elk jaar wel een van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Ik heb gister en vandaag weer heel veel PES 2013 gespeeld maar je ziet toch ook daar in mindere mate de AI die teveel controle heeft terug. (het filmpje van Harribo illustreerde dat overigens wel heel erg goed).

Waar PES vooral goed in is, is je het het gevoel geven dat je superskilled bent als je wint. Als je echter verliest, dan vallen al die frustrerende, oneerlijke dingen je heel erg op.

Voorbeelden zijn een dieptepass (driehoekje) vanaf de middellijn waarvan de game vindt dat hij aan MOET komen. Dus alle spelers van de verdediging lopen gewoon aan de kant, of erger nog: de bal rolt gewoon vlak langs ze heen of zelfs DOOR te heen maar ze nemen hem niet aan.
Passes van een tegenstander die je onderschept, maar ipv de bal aan te nemen springt deze achterlijk ver van je verdediger af en weer in de voeten van een andere medespeler van de tegenstander.
Ook in PES 2013: Drukken op de knop die niet worden uitgevoerd in de game. Je speler die, hoewel je schiet, toch nog een dribbel maakt en de bal verspeelt. Of je had een heel goede tackle in gedachten, maar hoewel je op de knop drukte reageert de verdediger in kwestie er niet op.

Naja, ik kan zo nog heel veel meer voorbeelden verzinnen. Ik word er op een gegeven moment zo gefrustreerd van dat het spelletje gewoon echt niet leuk meer is. Het lijkt soms net of er een derde speler is, de AI, die bepaalt wie er gaat winnen ofzo... :S

Wat ik trouwens ook altijd superoverdreven vind in PES is hoe je spelers zich voelen. Als Ibrahimovic rood is kan ie gewoon met de bal door 2 verdedigers heen lopen en hem als een raket tegen de touwen jagen. Is hij blauw, of zelfs grijs (pijltje helemaal naar beneden) dan raakt hij echt helemaal niets en valt hij door de lichtste aanraking van een verdediger al op de grond.

[ Voor 11% gewijzigd door Stoffa op 14-12-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Harribo schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 11:40:
[...]

Ik speel dus gewoon nu PES 2013 online en het valt me op dat ik niets langer dan vorig jaar moet wachten op een tegenstander. Blijkbaar ben ik niet de enige die niet overgestapt is naar een nieuwere pes?
Ik heb zowel FIFA als PES 2 maanden veel gespeeld om vervolgens tot de conclusie te komen dat beide titels gewoon vern*ukt zijn dit jaar. Actie en controle grotendeels weg.

Ik moet wel zeggen dat ik PES 2014 nog niet gespeeld heb met de laatste patch.
Mss doe ik dat nog wel als hij heel goedkoop wordt, dit jaar koop ik tot nu toe geen van de twee nieuwe titels,dat is een uitzondering, kocht elk jaar wel een van de 2.
Niet heel de wereld is zo rijk als ons dat iedereen zomaar de nieuwe PES koopt als ie uitkomt. Voorgaande delen bij game series blijven altijd redelijk populair. Veel mensen zien het nut van upgraden naar de nieuwe versie niet in en geef ze is ongelijk als je kijkt naar de populaire game reeksen (PES, FIFA, NFS, AC etc etc). Het is dezelfde gameplay in nieuwe zakken. Daarnaast nog altijd de mensen die wachten op aanbiedingen etc.

Ik heb bij Fifa jaren een versie achtergelopen het eerste half jaar. Om na een half jaar over stappen naar de nieuwe voor veel goedkoper. (en toen kwam pes ;) ). Football manager is ook zo' beroemd voorbeeld. Nu op steam 16k die nog FM2013 doen tegen 40k die FM2014 doen.

TL;DR Veel mensen blijven bij de vorige versie van een titel plakken. Waardoor deze prima online te doen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 15-12-2013 14:34 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zondag 15 december 2013 @ 14:33:
[...]
Daarnaast nog altijd de mensen die wachten op aanbiedingen etc.
Over aanbiedingen gesproken:
In de Playstation Store is van 15-12 t/m 17-12, als onderdeel van de kerstdeals, PES 2014 in de aanbieding.
De game kost nog maar 20euro en voor PS+ members nog maar 18euro!

http://blog.eu.playstatio...eals-of-christmas-deal-8/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik ben aan het twijfelen om van deze actie gebruik te maken. Ik speel nu nog steeds PES2013.
Voor €20.- wil ik het wel proberen. Is de laatste gameplay-patch goed genoeg om een aanschaf van PES2014 te overwegen? Of kan ik maar gewoon beter 2013 blijven spelen?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:26
Persoonlijk zou ik PES 2014 lekker laten voor wat het is. Ik vind het allemaal nogal halfbakken overkomen ondanks dat er in de laatste patch wel een en ander is gefikst.
En ik heb PES 2014 gewoon netjes gekocht.

Heb afgelopen weekend FIFA 14 voor PS3 aangeschaft, mede vanwege de online gameplay wat gewoon veel beter is uitgewerkt en waarbij je meestal niet zo lang hoeft te wachten voordat je kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen offline master league speel.
Niemand die kan vertellen dat de ML van 2014 meerwaarde heeft over die van 2013?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt binnenkort een nieuwe patch (+ gratis dlc) aan, die zijn ze aan het testen.
Dat is ook de reden dat ik de gok genomen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Ach, FIFA en PES, het is momenteel lood om oud ijzer, niet meer of minder. Allebei hebben ze goede maar ook zeker mindere kanten, Gameplay van PES is meer voor de gevorderde speler en PES biedt meer mogelijkheden om het spel naar je smaak in te richten voor wat betreft speelbaarheid etc. maar online is niet erg best en je mist de licenties (al sinds jaar en dag).

Je hoort hier veel mensen (noem geen namen) zeggen dat ze geen PES meer gaan spelen en voortaan voor FIFA gaan maar dat geldt net zo hard voor het FIFA 14 topic. Ik denk dat beide gamestudio's voor de vorm de 2014 versie hebben uitgebracht maar eigenlijk meer bezig zijn om hun game te bouwen voor de next gen consoles.

Ik vind wel dat PES bijvoorbeeld weer beter is (hoewel er zat ruimte is voor verbetering) in de sfeer in het stadion, zeker als je gezang upload voor je team, echt veel gaver. Commentaar van Jim Beglin en John Champion zuigt nog steeds maar ik vind het minder storend dan wat je bij Fifa krijgt.

Wat jammer is dat ze die nieuwe engine nog niet helemaal onder de knie hebben maarja als de deadline nadert moet je het spel uitbrengen helaas anders verlies je te veel terrein aan FIFA. De nieuwe engine is meer gericht op next-gen consoles en nu dat ie draait kunnen ze hem verder aanpassen en tweaken zodat PES2015 op de PS4 straks wel goed wordt.

PES2014 is meer een 'verplicht' nummer om niet de strijd te verliezen van FIFA. Dat merk je wel echt want het kost dit jaar veel meer moeite en gedoe om het spel goed speelbaar te hebben t.o.v. vorige delen.

Waar ze in mijn ogen wel echt een steek hebben laten vallen is het online stuk want daar mag je, ondanks de nieuwe engine veel veel veel meer van verwachten, gewoon een potje online kunnen spelen zonder connection drops en met minimale lag is wel het minste wat je tegenwoordig mag verwachten nu iedereen in principe wel 8Mbit verbinding of meer heeft. Dat kan je zeker niet op de nieuwe engine afschuiven want dat is van andere zaken afhankelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door 1nsane op 17-12-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:26
http://www.vgchartz.com/g...e=&minSales=0&results=200

Pro Evolution Soccer invoeren, dan zie je helaas dat PES aan het uitsterven is. Heel jammer want ik heb vooral van de edities PES 1 t/m PES 6 het meest genoten. Nadat het op de PS3 uitkwam is het bagger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:03
Ik speel PES al vanaf PES 3 op de pc. Ik heb alleen een terugkomend probleem sinds PES 6.

Na een bepaalde tijd werkt de pass knop niet meer 100%. Ik speel op een keyboard, heb verschillende bindings geprobeerd. Meestal begint het bij een match gewoon goed, dan plots werkt de pass knop nog maar 50% van de keer.

Dit is zo bij alle PES. Soms moet dus ik druk 3 keer drukken om te passen. Hierdoor is het gewoon bijna niet meer speelbaar.

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Stoffa schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 18:49:
Waar PES vooral goed in is, is je het het gevoel geven dat je superskilled bent als je wint. Als je echter verliest, dan vallen al die frustrerende, oneerlijke dingen je heel erg op.

Naja, ik kan zo nog heel veel meer voorbeelden verzinnen. Ik word er op een gegeven moment zo gefrustreerd van dat het spelletje gewoon echt niet leuk meer is. Het lijkt soms net of er een derde speler is, de AI, die bepaalt wie er gaat winnen ofzo... :S
Heel goed verwoord. Ik was 2 dagen onoverwinnelijk met louter Nederlandse spelers online.
Daarna 2 dagen waarop ik bijna alles verlies.
Dat het erin zit ok, maar dat het zo extreem moet, heel jammer.
Volgens mij doet Konami dat om ervoor te zorgen dat iedereen wel een keer kan winnen en het zo leuk te houden voor de meesten. Die bemoeienis moeten ze niet willen hebben.
Wat ik trouwens ook altijd superoverdreven vind in PES is hoe je spelers zich voelen. Als Ibrahimovic rood is kan ie gewoon met de bal door 2 verdedigers heen lopen en hem als een raket tegen de touwen jagen. Is hij blauw, of zelfs grijs (pijltje helemaal naar beneden) dan raakt hij echt helemaal niets en valt hij door de lichtste aanraking van een verdediger al op de grond.
Mwah kan ik nog wel mee leven, we praten hier ook over een topper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Harribo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:13:
[...]

Heel goed verwoord. Ik was 2 dagen onoverwinnelijk met louter Nederlandse spelers online.
Daarna 2 dagen waarop ik bijna alles verlies.
Dat het erin zit ok, maar dat het zo extreem moet, heel jammer.
Volgens mij doet Konami dat om ervoor te zorgen dat iedereen wel een keer kan winnen en het zo leuk te houden voor de meesten. Die bemoeienis moeten ze niet willen hebben.

[...]

Mwah kan ik nog wel mee leven, we praten hier ook over een topper
Ja, wij begrijpen elkaar goed denk ik gezien het filmpje dat je had gemaakt. Precies die dingen die jij daar aanhaalt frustreren mij ook mateloos. Het spel zou gewoon zo moeten werken dat degene die het eerst bij de bal komt de bal krijgt, maar op de een of andere manier vinden ze het blijkbaar nodig daarmee te rotzooien ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Stoffa schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:23:
[...]

Ja, wij begrijpen elkaar goed denk ik gezien het filmpje dat je had gemaakt. Precies die dingen die jij daar aanhaalt frustreren mij ook mateloos. Het spel zou gewoon zo moeten werken dat degene die het eerst bij de bal komt de bal krijgt, maar op de een of andere manier vinden ze het blijkbaar nodig daarmee te rotzooien ofzo.
Nou een Messi moet natuurlijk wel sneller en beter zijn dan een Matavz.
En dan heb je ook nog de pijltjes en tactieken. Dus verschil moet er zijn.
Maar waar ik problemen mee heb is het enorme verschil tussen dagen dat je speelt. De ene avond win je alles om vervolgens de avond erop alles te verliezen.

Ik vind dat iemand die heel goed is in dit spelletje altijd het voor elkaar moet krijgen om van de derde man te winnen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There is a new Patch and Data Pack available for PC!
Major fixes include:
- Camera angles can now be selected from "long" and "wide" in the Team Play Lobby.
- A bug that player icons were not shown when main controller was being assigned to "AWAY" and trying to change gameplan has been fixed.
- Camera target settings (either on player or ball) can be saved when cursor is set to "fixed".
- New 3rd Kits and Classic Kits for select European and South American teams

Click on the link to download the patch now!

http://az490605.vo.msecnd...oduct/PES2014Patch106.zip

Bron:
https://www.facebook.com/PES?hc_location=timeline

Nog niet beschikbaar voor de PS3 en de 360.
Ik had eerlijk verwacht dat de patch wat meer voorstelde, dit vind ik behoorlijk mager.

Speel overigens een paar dagen PES 2014 voor de PS3 en moet bekennen dat het qua gameplay wel een beetje mee is gevallen.
Ik was van een bijna niet speelbare game uitgegaan....het was ook echt mijn bedoeling nog een jaar 2013 te spelen.
Maar ik ben na een jaar toch ook wel toe aan een nieuwe PES, het gevoel v/e nieuwe game....ik neem de bijsmaak op de koop toe. ;)

Er zitten helaas ook genoeg ergenissen in, zoals (er zijn hier al vele van genoemd) de veranderingen m.b.t. de masterleague, transferperiode die behoorlijk is ingekort(offline), het menu wat veel te traag werkt.
De muziek vind ik best te pruimen en anders kun je altijd je eigen muziek toevoegen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 20:59:
There is a new Patch and Data Pack available for PC!
Major fixes include:
- Camera angles can now be selected from "long" and "wide" in the Team Play Lobby.
- A bug that player icons were not shown when main controller was being assigned to "AWAY" and trying to change gameplan has been fixed.
- Camera target settings (either on player or ball) can be saved when cursor is set to "fixed".
- New 3rd Kits and Classic Kits for select European and South American teams
Prachtig maar de kern wordt niet opgelost. Het blijft een traag bagger spel zonder actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ik gaf al aan dat de patch maar aan de magere kant te vinden.
Hoe dan ook, ik vermaak me er tot dusver prima mee.

Ik speel nu Masterleague offline, gaan je inkomsten na verloop van tijd ook toenemen door hogere bezoekersaantallen?
Valt er echt te onderhandelen met clubs over transfersommen?
Wanneer ik nu wil onderhandelen, gaat dat zelfs bij een minimale poging de mist in namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Vlassie1980 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:02:
http://www.vgchartz.com/g...e=&minSales=0&results=200

Pro Evolution Soccer invoeren, dan zie je helaas dat PES aan het uitsterven is. Heel jammer want ik heb vooral van de edities PES 1 t/m PES 6 het meest genoten. Nadat het op de PS3 uitkwam is het bagger geworden.
Aan de ene kant heb je gelijk maar dit geeft wel een vertekent beeld omdat het spel immers relatief gezien pas een aantal maanden uit is en dat cijfer zal nog wel stijgen denk ik, zeker nu dat de prijzen zijn verlaagd wat evenredig ook de drempel om het te kopen verlaagt.

Overigens denk ik ook dat Konami hier stiekem wel op had gerekend en dat ze allang bezig zijn om een betere versie te ontwikkelen voor de PS4 en xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Van het weekend trouwens weer een aantal potjes gespeeld, met Ajax tegen een x aantal tegenstanders offline en zat me eerst echt op te vreten. Principieel speel ik het alleen op Superster en wat me het meeste frustreert is de manier waarop ze gepoogd hebben om het spel moeilijk te maken op de hogere niveau's.

Natuurlijk snap ik best dat het op superster geen makkie moet zijn om met een eredivisieclub bijvoorbeeld Atletico Madrid te verslaan maar de manier waarop je wordt verslagen slaat vaak nergens op. Dat wil zeggen: Ik krijg bijvoorbeeld 10 honderd procent kansen (alleen voor de keeper) maar de helft van de tijd produceert de aanvaller een schot wat een zondag 5e klasse amateur niveau spits nog beter kan.
De andere helft van de tijd maakt de keeper van de tegenstander een schitterende/onmogelijke redding.

Ook zo frustrerend als je bijvoorbeeld van de zijkant randje 16 een bal voor geeft naar een aanvaller die vervolgens de goal voor het uitzoeken heeft maar voor open goal hopeloos mis schiet of de keeper plukt op magistrale wijze de bal uit de hoek.

De AI wacht vervolgens op dat ene moment dat een aanvaller van de tegenstander in de buurt is van je 16 en dan krijgen spontaan al je verdedigers fecale substanties in hun schoenen waardoor die aanvaller bijna dwars door 4 man heen kan lopen en de bal snoeihard van grote afstand in de kruising kan jagen. Dat of je krijgt een corner tegen die per toeval uit de kluts in 3e instantie voor een aanvaller beland die hem richting je keeper schiet die even vergeet zijn benen bij elkaar te houden en de blunder van de eeuw maakt.

Bovenstaande zijn maar voorbeelden maar jullie snappen m'n punt denk ik wel. Je zal bijvoorbeeld zelf bijna nooit een bal uit de kluts van een corner voor je voeten krijgen en hem ook nog eens tussen alle spelers door binnen kunnen krijgen.

Vervolgens ging ik maar weer even online spelen tegen vrienden van mij waarbij de frustratie weer tot grote hoogte ging maar dit keer omdat ondanks dat we letterlijk hemelsbreed nog geen 500 meter van elkaar af zitten de verbinding om te janken is. Nu snap ik wel dat dit aan de servers van Konami ligt maar och och och wat een drama.

Uiteindelijk lukte het toch om wat potjes online te spelen en merkte echt dat het veel en veel makkelijker ging en van de 8 potjes verloor ik er slechts 1 en de rest won ik vrij makkelijk.

@ Harribo, wat je als laatste schrijft daar sluit ik me inderdaad volledig bij aan!! Ene dag speel ik online echt iedereen van de mat en een dag later verlies ik alles terwijl ik echt niet ineens met boter aan mijn vingers speel of anders speel.

Als je naar het spel kijkt dan merk ik dat op een "winnen dag" alle spelers ineens aan de EPO en bloed transfusies lijken te hebben gezeten en elke meter gras opvreten en elke tegenstander zo'n beetje ondersteboven lopen kwa snelheid en bal afpakken, ballen die je van buiten de 16 richting goal schiet zijn kiezelhard en de rebound (als de keeper hem al heeft) komt fijn voor je voetjes terecht.

Op een "verliezen" dag gaat ook echt alles mis, zelfs als volgens de pijltjes mijn spelers top fit zijn, ze lijken ineens te zijn veranderd in zoutzakken met een shirt aan en lijken seconden langer de tijd nodig te hebben om een bal te controleren, ze komen structureel niet meer voor hun man te kunnen komen en ze hebben plotseling nog maar het acceleratie vermogen van een tractor met lekke banden. Dan heb ik het nog niet eens over preciezie en schotkracht.

Wat je ook aanhaalt inderdaad, het spel van je team zou niet zo veel afhankelijk moeten zijn van de derde man (laten we aannemen dat dat de insteek is die Konami hier meer heeft want anders begrijp ik het ook niet).

Natuurlijk is er zoiets als uit en thuis voordeel maar daar heb ik ook op gelet en dat lijkt er nou juist weer niet zo veel invloed op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1nsane schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:35:
[...]

Aan de ene kant heb je gelijk maar dit geeft wel een vertekent beeld omdat het spel immers relatief gezien pas een aantal maanden uit is en dat cijfer zal nog wel stijgen denk ik, zeker nu dat de prijzen zijn verlaagd wat evenredig ook de drempel om het te kopen verlaagt.

Overigens denk ik ook dat Konami hier stiekem wel op had gerekend en dat ze allang bezig zijn om een betere versie te ontwikkelen voor de PS4 en xbox one.
PES is bij de release al een stuk goedkoper dan FIFA maar kennelijk is dat niet voldoende. Door het teruglopen van de inkomsten zie je ook de licenties teruglopen plus het ontbreken van de bekende duurbetaalde voetballer op de voorzijde. Daarnaast lijken er minder mensen te werken aan de serie, waardoor de game bij aanvang, positief gezien, continu in ontwikkeling blijft en eigenlijk niet af voelt op de release.

Vroeger had je minstens 5/6 voetbalgames op 1 console (PSX Adidas Power Soccer, Sensible Soccer, Libero Grande, FIFA, ISS/PES, Actua Soccer), maar na de PS2 bleven alleen FIFA en PES over, waarbij ik vrees voor het voortbestaan van de PES reeks. Zonde, want ondanks de minpunten bevalt het spelletje me nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Insane krijgt het ook door.
Jammer he van zo'n veelbelovend spel.

Fifa 13 was al een trage actie flop, fifa 14 is daar een aftreksel van.
Pes 2013 heeft ook teveel ai bemoeienis, Pes 2014 evenzo.
Wat ik jammer vind is dat de nieuwe pes op fifa is gaan lijken.
Ook zo retetraag met weinig controle.
Konami durfde hun eigen weg niet meer aan, lekker veilig met fifa meehobbelen.
Dat hadden ze niet moeten doen naar mijn mening.
Ze hadden moeten voortbouwen op pes 2013 en dan de ai verbeteren.
Nu hebben ze zelf hun eigen glazen ingegooid.

En, al eerder opgemerkt, we hebben de keuze uit slechts 2 voetbalspellen. Laat die dit jaar nu beide verziekt zijn.
Fifa is leider geworden maar, en dat is natuurlijk ook persoonlijk, brengen het genre naar een dieptepunt.
De puber van tegenwoordig kent volgens mij alleen fifa. Jammer.
Daar krijg ik jeuk van, zit in hetzelfde hoekje als Windows, Microsoft brrr
Massa hypnose, mensen worden massaal eenzijdig bediend en hebben het maar te slikken.

Gelukkig is pes 2013 online er nog. Heb inmiddels ook wel weer een keer mijn gamepad weggesmeten maar er zit tenminste actie en een betere controle in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
@ Harribo, ze zullen bij Konami naar de mogelijkheid van hun middelen best hun best hebben gedaan om wat in elkaar te zetten echter was de nieuwe engine binnen PES nog lang niet af, dat zie je ook aan het bovenmatig aantal patches wat al verschenen is.

Anderzijds is het wel begrijpelijk want ze konden ook niet een jaar over gaan slaan en het was ook niet mogelijk om én een versie voor de huidige generatie consoles op basis van de oude engine te maken én de ontwikkeling van de nieuwe engine door te laten lopen dus PES14 is een concessie tussen beide. Het is al generaties zo dat elke PES met een grote verandering minder is dan het voorgaande deel maar het deel daarna is dan ineens weer een stuk prettiger om te spelen.

Ik ben het niet met je eens dat men bij Konami veilig achter EA aan is gaan hobbelen want ze snappen zelf ook wel dat dat een doodsteek zou zijn en anders zouden ze ook niet de stap naar een nieuwe engine hebben genomen, bij de oude engine was gewoon de rek er uit, simpel zat. de eerste delen op de ps3 zogen ook hard omdat er ineens de mogelijkheid moest zijn om traploos te sturen in plaats van 8 vaste richtingen.

Ik heb zelf ook PES13 er weer even in gehad en ondanks alle frustraties van PES14, je kan wel duidelijk zien dat PES14 in heel veel zaken realistischer over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Je hebt het over de engine, ik neem aan dat je het dan over het grafische gedeelte hebt.
Dat staat los van de gameplay. Ik snap dat dat ook tijd kost maar ze hadden niet een tweede trage fifa hoeven uitbrengen toch? Gewoon de gameplay van PES 2013 pakken en de nieuwe engine erover gooien en dan verder kijken. Nee helaas ze moesten Fifa kopieren, Ze hebben vast gedacht dan nog meer exemplaren te verkopen denk ik zo. Integendeel dus. PES publiek is anders dan FIFA publiek over het algemeen.

De kern van PES, de bewegingen,ai etc worden niet aangepakt met patches heb ik het idee.
Slechts miniscule verbeteringen, verder ook om fixes te geven. Het spel is in het hart verziekt nu daar doet een patch weinig meer aan. Ik schrijf Konami nog steeds niet af, ik wacht gewoon weer PES 2015 af.
Kan erin komen dat PES 2014 misschien realistischer is maar als ik geen of weinig controle heb wat is dan realistisch? Misschien ben ik dan ook wel iemand die juist van realisme houdt maar gewoon leuk wil spelen?

ps. PES 2014 nu slechts 16 euri allin...das echt goedkoop

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 06-01-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom weer eens terug in dit topic, in de hoop dat er anderen aan het woord zijn. Maar het is niet te geloven, dit is nog steeds Harribo z'n zeurtopic. Deal with it of ga FIFA spelen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 06 januari 2014 @ 19:20:
Je hebt het over de engine, ik neem aan dat je het dan over het grafische gedeelte hebt.
Dat staat los van de gameplay. Ik snap dat dat ook tijd kost maar ze hadden niet een tweede trage fifa hoeven uitbrengen toch? Gewoon de gameplay van PES 2013 pakken en de nieuwe engine erover gooien en dan verder kijken. Nee helaas ze moesten Fifa kopieren, Ze hebben vast gedacht dan nog meer exemplaren te verkopen denk ik zo. Integendeel dus. PES publiek is anders dan FIFA publiek over het algemeen.

De kern van PES, de bewegingen,ai etc worden niet aangepakt met patches heb ik het idee.
Slechts miniscule verbeteringen, verder ook om fixes te geven. Het spel is in het hart verziekt nu daar doet een patch weinig meer aan. Ik schrijf Konami nog steeds niet af, ik wacht gewoon weer PES 2015 af.
Kan erin komen dat PES 2014 misschien realistischer is maar als ik geen of weinig controle heb wat is dan realistisch? Misschien ben ik dan ook wel iemand die juist van realisme houdt maar gewoon leuk wil spelen?

ps. PES 2014 nu slechts 16 euri allin...das echt goedkoop
http://metalgear.wikia.com/wiki/Fox_Engine

Misschien even inlezen (Zie begin van kopje development), de Fox engine is niet een puur grafische engine, het is een complete tool set ook om games te ontwikkelen...

Lijkt me dan dat het lastig en bovendien compleet overbodig is om simpelweg de gameplay te pakken van PES2013..

Ze geven aan dat de fox engine het makkelijker en sneller moet maken om games voor multiplatform te ontwikkelen, dat lijkt me een positieve ontwikkeling voor de toekomst omdat ze dan meer moeite kunnen steken in de daadwerkelijke uitwerking van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:51:
Ik kom weer eens terug in dit topic, in de hoop dat er anderen aan het woord zijn. Maar het is niet te geloven, dit is nog steeds Harribo z'n zeurtopic. Deal with it of ga FIFA spelen. :N
amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:12
1nsane schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:42:
[...]

Ze geven aan dat de fox engine het makkelijker en sneller moet maken om games voor multiplatform te ontwikkelen, dat lijkt me een positieve ontwikkeling voor de toekomst omdat ze dan meer moeite kunnen steken in de daadwerkelijke uitwerking van het spel.
Pes2014 draait al op de Fox engine...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Sluuz schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Pes2014 draait al op de Fox engine...
No **** sherlock, maar voor het eerste deel met de fox engine moest de game weer vanaf 0 worden gebouwd zo'n beetje, nu kunnen ze veel makkelijker door ontwikkelen op wat er al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:46:
[...]

No **** sherlock, maar voor het eerste deel met de fox engine moest de game weer vanaf 0 worden gebouwd zo'n beetje, nu kunnen ze veel makkelijker door ontwikkelen op wat er al is
Tja daar loop ik dan achter in. Eerder was een engine een set grafische bewerkingen, nu behelst dat dus meer als ik de verhalen geloof.

Is inderdaad een goede ontwikkeling. Tegenwoordig is het maken van een goede game zo'n kolossaal project dat dit soort engines wel noodzakelijk zijn. Wacht met smart op pes 2015. Mss dat ik pes 2014 nog wel koop, zo goedkoop als hij nu is, blijf wel benieuwd naar de patches.

Gisteren pes 2013 online gespeeld, de potjes gingen redelijk gelijk op allemaal. Dus was het ook echt een super avondje pes spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 07-01-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
En daar gaat het om, enige wat ik er storend aan vindt is eigenlijk dat je met de oude spelers loopt, ozil bij madrid enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
1nsane schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Nou nou, als ik zo kijk naar PES2014 lijkt het er toch op dat ze een hoop rechtstreeks hebben gekopieerd naar de nieuwe engine. Ze hebben echt niet alles van scratch gebouwd. Dat is ook niet realistisch, maar na 2+ jaar ontwikkeltijd verwachtte ik toch wel meer.

De gedachte: "vanuit hier ontwikkelen ze door en wordt het beter" geloof ik niet meer in. Ik dacht namelijk hetzelfde toen PES2008 uitkwam op de PS3. En nu is PES2013 wel een stuk beter dan 2008 natuurlijk, maar ik erger me gewoon aan de keuzes die Konami keer op keer maakt. Er is geen lange termijn visie. Elke versie bevat een nieuwe functie die in die versie niet goed werkt (player cards, playerId, master league online, schoenen met boost in ML, Champions League, Europa League etc), dan in de volgende versie wordt gedowntuned/verbeterd en in de versie erna is het weer weg.

Ze sleutelen nou al zo lang aan de offline Master League (sinds ISS Pro Evolution) en feitelijk is er bar weinig veranderd sinds die game. De grootste verandering zit dan wel in 2014, namelijk dat je ook bondscoach kan worden, maar ik vrees dat die optie er binnen 2 versies ook weer uit is.

Ik hoopte dat ze met 2014 een echt nieuwe weg in zouden slaan. Desnoods met de focus op een paar modi die echt goed uitgewerkt waren en een basis gameplay die zou staan als een huis. Nu is de gedachte achter de basisgameplay goed zichtbaar en daar kan ik me in vinden, maar de uitwerking is slecht en de modi zijn alles behalve goed uitgewerkt.

En nog een kleine rant: het is onacceptabel dat nadat de replay haperingen in PES2008 waren weggepoetst in 2010 (en in mindere mate 2009), je deze weer introduceert in 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
nou gisteravond weer wat potjes gespeeld, ik had weer een goeie dag, één verloren en de rest alles gewonnen waarvan ook een keer met 10 man met 3-0. Zal volgende keer dus wel weer alles verliezen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
:-)
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/wbp82ezoz/IMG_2045291949544.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb dus nu PES 2014 gekocht. Hij was supergoedkoop nu dus ff proberen.
Doe nu potjes online en verlies alles want ik heb een pet team in MLO.
Daarbij komt het dan ik nog steeds niet overweg kan met die controls wat anderen beter schijnen te kunnen. Zo kan ik nog steeds niet een bal veroveren tenzij ik maar de COM assist knop blijf bashen.
Enige wat irriteert zijn die dansende bewegingen van die spelers, het lijkt echt nergens op. Realistisch? hahaha dancing with the stars :p

Maar waar ik tegen aan loop, en misschien hebben anderen dat ook, is dat als ik een spits lanceer en hij meters vrij loopt en zo richting het doel kan, hij opeens de bal gaat aannemen. Dat duurt zo ontzettend lang dat de verdedigers die erachter liepen allemaal weer terug kunnen komen. Dus ik scoor dan ook zelden, mijn spits blijft maar steeds een bal aannemen. Is daar een knop voor om dat sneller of niet te doen of is een spits van zo rond de 70 gewoon zo bagger dat die dat altijd doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Dat is de catch-up "bug" die ze in een patch al minder erg hebben gemaakt. Kan je nagaan hoe het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Sluuz schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:31:
Dat is de catch-up "bug" die ze in een patch al minder erg hebben gemaakt. Kan je nagaan hoe het eerst was.
Ok, is wel een drama. Want verder is het nog wel enigszins speelbaar. Ik doe nu mijn uiterste best om die bal bij de spits te krijgen en dan krijg ik steeds dit.

Edit: het is niet de catch up bug, die zag ik ook al. Het is een andere bug. De bal aanname bug zeg maar.
Hoop nog binnenkort een video te posten met wat ik bedoel.

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 20-01-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:15
Iemand enig idee waar ik de laatste update kan downloaden? Ook heb ik dan volgens mij een geupdate mds file nodig. (Ik heb de cd-key gekocht en kreeg daarbij die install per download.)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

@okaydaynny
update kun je gewoon hier downloaden : http://pes14web.winning-eleven.net/pes14w_pc/patch_deliver/
(je hebt de DVD version update nodig, omdat je eigenlijk een image v/d install dvd in mds format hebt))

Je hebt geen geupdate mds file nodig. Jij hebt, net als ik een download van de dvd gekregen. Ik neem aan dat je die nu ook gebruikt met deamon tools ofzo (ivm de beveiliging emulatie). Dat blijft gewoon hetzelfde.

[ Voor 13% gewijzigd door denPes op 24-01-2014 17:00 ]

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Bedankt voor je reactie, maar ik blijf deze error krijgen :(

http://i.imgur.com/kziwV7B.png

de link wijst door naar: SecuROM™ has determined that emulation tools like 'Alcohol l20%' or 'Daemon Tools' are running. Please be informed that SecuROM™ protected applications will not work with such tools

Ik snap er niets van want het heeft eerder (dag van release) wel gewerkt.

@denpes kun je mij jouw MDS bestand eens doorsturen?

Meer mensen hebben er last van, ook ik gebruik Windows 8.1

http://fire-patch.blogspo...to-play-pes-2014-dvd.html

Opgelost, met Alcohol 120% werkt het wel!

[ Voor 128% gewijzigd door dannbla op 26-01-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

@okaydanny
hier kun je die halen. Er staan ook instructies bij, en de downloads voor de mini image..

http://pin4allstore.com/games/pro-evolution-soccer-2014/ (dit is de download van die shop waar je de key gehaald hebt.)

Ik gebruik dit overigens niet, omda'k van iemand al een tijd geleden de dvd van pes 2014 heb gekregen.

[ Voor 19% gewijzigd door denPes op 24-01-2014 22:53 ]

delete account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Opgelost, met Alcohol 120% werkt het wel!

[ Voor 91% gewijzigd door dannbla op 25-01-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
PES 2014 heeft 1 grote bug: ALTIJD aannemen van ballen. Elke keer aannemen, aannemen, aannemen etc...dat stopt de speler en vertraagt het hele spel en zorgt voor enorm veel frustraties.
DE AANNAME BUG
En daarna dan vaak ook nog zomaar een kant opdraaien die je zelf niet eens aangaf met je stick.
Dat is de grootste bug van PES 2014 en dat verziekt het hele spel, snel overspelen is er dan nauwelijks bij.
Verder is het spel wel te doen. Mooi te zien dat medespelers vrij lopen.

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 25-01-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Op de release dag gespeeld, daarna links laten liggen.
Vandaag weer even opgepakt, kreeg gelijk dit voor mijn kiezen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2PHo_-hLeqQ]

Nu weet ik weer waarom ik dit onafgemaakte spel niet speel :F

[ Voor 12% gewijzigd door dannbla op 26-01-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
haha, bij Fifa heb ik nog veel ergere dingen gezien dan bovenstaand filmpje, spelers die spontaan 30 meter 'wegvliegen' of plotseling een slangemens pose aannemen, nee dan valt dit nog wel mee.

@ Harribo,

In het begin had ik daar ook last mee maar moet wel zeggen dat het veel oefening kostte om "rekening te houden" met hoe de speler loopt en zijn looplijn ten opzichte van de bal en hoe je die vervolgens aanneemt en er mee weg probeert te lopen, kwestie van wennen hoor maar het gebeurt me ook nog regelmatig, onrealistisch is het niet want ook als in het echt een speler de bal diep krijgt springt ie wel eens van de voet of heeft hij net een balcontact meer nodig om de bal te controleren.

Ander voorbeeldje wat daar dicht in de buurt ligt is dat je vroeger een speler een bal uit de draai zo naar voren kon laten rammen bijvoorbeeld om de bal uit de 16 te krijgen bij een aanval van de tegenstander. Tegenwoordig moet je speler wel enigszins in de richting kijken waar je hem heen wil rammen want anders raakt ie hem totaal verkeerd en krijg je weer een corner of ingooi tegen of komt de bal met een zacht pisboogje in de voeten van een tegenstander.

Het luistert nu allemaal een stuk nauwer, maar bovenstaande vind ik niet eens gek want in het echt zie je een speler ook niet een draai van 180 graden maken en de bal als een streep naar voren schieten zonder dat ie valt, kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:23:
haha, bij Fifa heb ik nog veel ergere dingen gezien dan bovenstaand filmpje, spelers die spontaan 30 meter 'wegvliegen' of plotseling een slangemens pose aannemen, nee dan valt dit nog wel mee.
vind ik wel humor eigenlijk :)
@ Harribo,

In het begin had ik daar ook last mee maar moet wel zeggen dat het veel oefening kostte om "rekening te houden" met hoe de speler loopt en zijn looplijn ten opzichte van de bal en hoe je die vervolgens aanneemt en er mee weg probeert te lopen, kwestie van wennen hoor maar het gebeurt me ook nog regelmatig, onrealistisch is het niet want ook als in het echt een speler de bal diep krijgt springt ie wel eens van de voet of heeft hij net een balcontact meer nodig om de bal te controleren.
"Regelmatig" inderdaad, het gebeurt gewoon bijna altijd, er is niets wat je kan doen. Dat verziekt het hele spelletje...aannemen, aannemen, aannemen, aannemen...
Zal schelen per speler maar voorlopig heb ik +- niveau 75 spelers en dat wil dus niet.
Jij hebt ook geen tip zo te horen?

Frusterend is ook om te zien dat als je tegen betere spelers speelt, jouw spelers gewoon worden afgeremd, totáál geen ballen meer aan kunnen nemen etc. Het zou zo moeten zijn dat de betere spelers dan beter functioneren, niet de slechtere spelers nog slechter worden naar mijn idee.
Tis weer een ergenis en dat zou een voetbalspel toch niet moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 27-01-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Dan speel je het toch gewoon niet op superster maar op normal/gemiddeld ?

Op Superster moet je besturing naar perfectie streven, een kleine afwijking in waar je richt met passen en de bal gaat langs je medespeler heen. Verkeerd een bal in de loop mee nemen en je bent hem kwijt.

Een tip heb ik wel hoor Harribo, aannemende dat jij wel het boekje gelezen hebt of aanwijzingen gezocht hebt maar als je bijvoorbeeld een bal over de verdediging of op de flank of wat dan ook eigenlijk diep geeft en je wil sneller bij de bal zijn en er sneller mee weg lopen moet je R1 tappen in plaats van ingedrukt houden terwijl je naar de bal toe rent.

Probeer/oefen maar, gaat je dan al veel beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 02:20:
Dan speel je het toch gewoon niet op superster maar op normal/gemiddeld ?
Ik speel online, offline vind ik vaak te saai.
Op Superster moet je besturing naar perfectie streven, een kleine afwijking in waar je richt met passen en de bal gaat langs je medespeler heen. Verkeerd een bal in de loop mee nemen en je bent hem kwijt.

Een tip heb ik wel hoor Harribo, aannemende dat jij wel het boekje gelezen hebt of aanwijzingen gezocht hebt maar als je bijvoorbeeld een bal over de verdediging of op de flank of wat dan ook eigenlijk diep geeft en je wil sneller bij de bal zijn en er sneller mee weg lopen moet je R1 tappen in plaats van ingedrukt houden terwijl je naar de bal toe rent.

Probeer/oefen maar, gaat je dan al veel beter af.
Ok kijk dat zal ik dan eens proberen!
Ik gebruik nu R2 (RT), dat is toevallig niet hetzelfde knopje?
En jouw R1 moet je dan tappen? Eenmalig zeker? Meerdere keren tappen werkt niet of wel?
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo bakt er gewoon niks van. Al jaren niet. Ik zou ook gefrustreerd raken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:07:
[...]

Ik speel online, offline vind ik vaak te saai.

[...]

Ok kijk dat zal ik dan eens proberen!
Ik gebruik nu R2 (RT), dat is toevallig niet hetzelfde knopje?
En jouw R1 moet je dan tappen? Eenmalig zeker? Meerdere keren tappen werkt niet of wel?
Bedankt voor de tip
2x tappen op de rennen knop (R1, maar misschien heb je de knoppen instelling anders?) en dan ingedrukt houden om een verdediger te passeren met de bal.

Als je een bal diep speelt (over de verdediging heen of er tussendoor bijvoorbeeld) en je aanvaller moet nog de verdedigers voorbij op het moment van diep spelen, dan blijven tappen tot je de bal hebt en dan ingedrukt houden, presto, je aanvaller heeft ineens wel peper in zijn achterste en wurmt zich voorbij de verdedigers! (mits er niet meer dan een meter of 2 a 3 tussen de aanvaller en de verdedigers zit als je de bal diep speelt die je aanvaller nog moet overbruggen voordat hij uberhaupt er voorbij kan) .
Daarmee bedoel ik zo'n moment dat je de bal diep passt maar je aanvaller (wat natuurlijk logisch is anders staat ie buitenspel) nog de verdedigers voorbij moet om eerder bij de bal te zijn.

Ik geloof dat het in het boekje stond en dat het als tip voorbij kwam als je op het laden van een potje wacht. Net als met de rest van het spel, het lukt ook niet altijd hoor maar met regelmaat lukt het ook wel en dan ben je die speler gewoon voorbij, kwestie van het moment juist inschatten.

Ik denk dat het je spelbeleving bevorderd :)

[ Voor 0% gewijzigd door 1nsane op 28-01-2014 12:27 . Reden: leesbaarheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:
[...]

2x tappen op de rennen knop (R1, maar misschien heb je de knoppen instelling anders?) en dan ingedrukt houden om een verdediger te passeren met de bal.

Als je een bal diep speelt (over de verdediging heen of er tussendoor bijvoorbeeld) en je aanvaller moet nog de verdedigers voorbij op het moment van diep spelen, dan blijven tappen tot je de bal hebt en dan ingedrukt houden, presto, je aanvaller heeft ineens wel peper in zijn achterste en wurmt zich voorbij de verdedigers! (mits er niet meer dan een meter of 2 a 3 tussen de aanvaller en de verdedigers zit als je de bal diep speelt die je aanvaller nog moet overbruggen voordat hij uberhaupt er voorbij kan) .
Daarmee bedoel ik zo'n moment dat je de bal diep passt maar je aanvaller (wat natuurlijk logisch is anders staat ie buitenspel) nog de verdedigers voorbij moet om eerder bij de bal te zijn.
Ik moet het nog testen dus ik laat het nog weten maar ik bedoel het moment dat de bal over de verdediging van de tegenstander wordt gepasst en mijn spits de verdedigers al voorbij is en dan de bal gaat aannemen. Dat moment, dat duurt mij te lang.
Volgens mij heb jij het meer over dat een spits snel met R1 kan wegsprinten om als eerste de pass aan te kunnen nemen.
Dat zijn twee verschillende momenten. Ik ben de verdedigers al voorbij en wil dan aannemen. Dan stopt mijn spits met rennen om die bal rustig aan te nemen en zijn de verdedigers weer bij. Dat stoppen dat duurt onrealistisch lang, het zou toch mogelijk moeten zijn om al rennende een bal in de sprint aan te kunnen nemen?
Dit is overigens iets anders als de catch-up bug. Daar halen de verdedigers de spits in op snelheid, dit gebeurt omdat de spits te lang stopt om die bal aan te nemen.
Snap je mijn verhaal of mis ik iets?

Nu steek ik steeds veel moeite om een spits voor de keeper neer te zetten maar gebeurt het te vaak dat hij de keeper nooit bereikt door, zoals ik het noem, de aanname bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
in dat geval kan je ook tappen gebruiken, ik geloof dat je dan 2x moet tappen op de rennen knop, dan speelt je mannetje de bal een stukje voor zich uit en gaat er snel vandoor. Nogmaals dat werkt niet altijd maar regelmatig wel.

Gisteren trouwens met een maat weer aantal potten online gespeeld, nu ben ik totaal geen fan van Duitse teams, in tegendeel zelfs maar man man man wat speelt Bayern lekker in het spel zeg! Fel op de bal en alles goed afjagen, speelt echt top online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Misschien komt het wel omdat ik nu online voornamelijk met Bayern speel en een hoop mensen waar ik tegen speel online kennelijk nog niet door hebben hoe goed ze spelen maar ik win nu wedstrijd na wedstrijd.

Ook met corners, die zijn ongeveer 8 van de 10 zeer gevaarlijk en ik heb wel eens wedstrijden gehad dat er van de 6 corners 3 in gingen.

Nu heb ik wel onlangs m'n internet geupgrade naar 20Mbit in plaats van 8 Mbit maar ook met m'n vorige internet pakket liep het steeds beter en had ik steeds minder lag.

Moet wel zeggen dat de servers voor pes 2014 inmiddels steeds beter beginnen te worden, ik heb nog zelden verbroken verbindingen of lag!! 1 op de 10 potjes ofzo verbreekt bij mij nog wel de verbinding maar dan merk je aan hoe dat gaat (en aan de rating van de tegenstander) dat hij disconnect of de verbinding dicht knijpt maar dat zal wel nooit verdwijnen ben ik bang.

Wat ik wel leuk vind is nu dat je merkt dat je niet alleen met Barca of Real online kan winnen maar bijv. PSG, Bayern, Monaco, Liverpool (Speelt ook echt lekker!) en nog een paar anderen maak je ook echt goeie kans mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Van de week nieuwe update pakket binnen gehaald (1.03) die onder andere gameplay verbeteringen brengt en ook het taktiek menu is nu een stuk vlotter en vloeiender.

Moet zeggen dat het wel iets uit maakt. Zijn nog een paar andere bugs gefixed zoals (waar ik overigens zelfs geen last van had) dat het spel met 3 piepjes onverwachts af zou sluiten.

Maakt wel iets uit trouwens maar vooral het vlottere menu is erg fijn want dat was erg laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Hier vandaag 1.07 voor de xbox 360, heb geen idee wat ze veranderd hebben, zal het eens testen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Geen idee of de menu's goed waren al bij de Xbox maar op de PS3 waren ze aardig laggy en dat is nu veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KicK!

Ik ben me ervan bewust dat het voor sommige mensen hier ongeloofwaardig klinkt....
Maar ondanks wat kleine ergernissen, vermaak ik me uitstekend met PES14!
Vooral nu mijn team een 'power' van 97 heeft.

-waarom heb ik geen echte toppers meer in de jeugd rondlopen? het zijn ook alleen maar Nederlanders.
Nu speel ik wel met een Nederlandse club maar voorheen zat er wel een Zanetti tussen om maar iemand te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Het heeft een half jaar geduurd maar patch 1.12 maakt het spel eindelijk een beetje speelbaar en laat het iets minder Alpha voelen. Van de week dit spel weer eens een kans geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Klopt , speelt nu een stuk beter. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:47
Ook online?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:13
Op de PS3 zag ik hem in de online store voorbij komen voor €15,- voor de mensen die het nog willen aanschaffen. Volgens mij begint een fysiek schijfje rond de €23,-..

Zit nog te twijfelen. Normaal altijd erg vermaakt met Fifa maar die heb ik dit jaar nog niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:50
PES2014 nu gratis bij Ps+: http://nl.playstation.com/playstationplus/

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dracul schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:48:
Het heeft een half jaar geduurd maar patch 1.12 maakt het spel eindelijk een beetje speelbaar en laat het iets minder Alpha voelen. Van de week dit spel weer eens een kans geven...
Wil niet vervelend doen maar dat zit echt tussen je oren vrees ik:
PES 2014 Patch 1.12 Features:

The below issues were fixed.

- Master League
Sometimes, the transfer fee was incorrectly displayed.
Outcomes from transfers negotiations which concluded on transfer deadline day were not displayed.
- MLO
Sometimes, substitutions made during matches were not displayed.
- Statistics
Issues caused by selecting “Cancel” during data pack downloads.

Other minor modifications have been made to improve overall gaming experience.
Dus wat ze updaten is een knopje hier, bedragje daar. En die laatste zin douwen ze er altijd bij.
Pas als ze echt wat veranderen, zetten ze dat er nog wel bij was de gewoonte, zoals : "schieten op doel beter ".
Neem van mij aan, ze doen aan de gameplay niets, dat kan namelijk niet uit. Als ze slim zijn, doen ze dat ook niet. Gewoon vergeten deze versie en concentreren op een totaal gewijzigde en vooral speelbare PES 2015.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 29-04-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Van jouw gaan we helemaal niks aan nemen Harribo, dat mag hier nu toch wel duidelijk zijn. Er is duidelijk wel wat aan de gameplay getweaked en dat had je kunnen weten als je het gewoon gespeeld hebt. Wat je niet doet. Zo is onder anderen, uit eigen ervaring, de AI een stuk slimmer, ze lopen veel beter en daardoor is het ook iets moeilijker geworden. In het algemeen is de responsive veel beter dan eerst. Het voelt nu minder stroperig, wat het verdedigen ook weer wat fijner maakt. En zo zijn er nog veel meer gameplay tweaks, maargoed daar heb jij toch geen oren naar en ga ik ze dus ook niet opnoemen. Het zijn geen grote veranderingen, nee tuurlijk niet, het is precies wat ze zeggen Other minor modifications have been made to improve overall gaming experience. en dat is wat patch 1.12 gedaan heeft.

Je zit in het verkeerde topic Harribo, ga maar weer terug :w

Pro Evolution Soccer 2013 (PES 2013)

[ Voor 9% gewijzigd door Kw4kje op 29-04-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kw4kje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:42:
... Er is duidelijk wel wat aan de gameplay getweaked en dat had je kunnen weten als je het gewoon gespeeld hebt. Wat je niet doet. Zo is onder anderen, uit eigen ervaring, de AI een stuk slimmer, ze lopen veel beter en daardoor is het ook iets moeilijker geworden. In het algemeen is de responsive veel beter dan eerst. Het voelt nu minder stroperig, wat het verdedigen ook weer wat fijner maakt.
Ik heb het gespeeld anders kan ik toch niets zeggen?
Jij neemt dat aan die verbeteringen, ik zeg dat het in je hoofd zit. Dingen als dat spelers beter lopen was naar mijn mening al prima. En wat je zegt "uit eigen ervaring". Nou dan ik heb dus een andere ervaring. In elk geval niet de ervaring dat het nu enorm verbeterd is. Nergens kan je het onderbouwen maar wel lelijk doen.
En het mooie is nog, Konami zelf kan dat namelijk ook niet, waarom? Om de doodsimpele redenen dat ze er ook niets aan doen. Anders hadden ze dat er wel tot in detail bij gezet wat ze jaren daarvoor ook deden. Dat er een knopje oid bij gezet is dat zetten ze er wel bij. De gameplay veranderen kost veel tijd en geld, een normaal ict bedrijf zou er niet aan beginnen in zo'n situatie. Vraag ze anders zelf maar.
Tis omdat ik er geen zin in heb, anders maakte ik zo weer een bugs filmpje. Maar prima als jij er blij mee bent.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-04-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo, als het spel zo kut is, waarom blijf je dit topic volspammen met al je gezeik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Harribo schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:14:
[...]

Wil niet vervelend doen maar dat zit echt tussen je oren vrees ik:
Ik weet niet hoe oud je bent, waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd maar dit zeg je niet tegen iemand op een forum die je niet kent. Daarnaast denk ik dat er bij jou iets niet goed is als je het verschil niet merkt tussen de gameplay van versie 1.00 en versie 1.12. De response is veel beter.

Of het nu inputlag was of iets anders maar de besturing van PES 2013 voelt nog steeds soepeler aan dan PES 2014 maar het is een stuk beter geworden. Goed genoeg voor mij om nu bij PES 2014 te blijven. De speleranimaties zijn veel beter, de wedstrijd bevind zich nu daadwerkelijk op het middenveld en het is een veel grotere uitdaging om een aanval op te zetten. PES 2013 is aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen zonder dat je daar je best voor hoeft te doen want net als bij FIFA 14 lijkt alles aan een touwtje te zitten.

Maar ieder zijn mening natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo wil gewoon trollen omdat hij er niks van bakt. Er zijn echt wel significante verbeteringen doorgevoerd op de gameplay met de patches en sinds enige tijd speelt PES gewoon prima.

Harribo loopt vooral te ranten dat hij online zo vaak verliest maar blijkbaar zijn er dus andere spelers die het wel voor elkaar krijgen om met de gameplay om te gaan.

Eerlijk gezegd had ik het in het begin ook moeilijk er mee maar het is echt een kwestie van wennen ten opzichte van voorgaande delen en daardoor duurt het voor de verstokte PES speler zoals ik misschien wat langer om weer volledig in vorm te komen dan mensen die er blank in stappen zegmaar.

Ik moet zeggen dat ik online nog zelden verlies, natuurlijk gebeurd dat nog wel, soms is je team op de een of andere manier op het ook een stuk minder fit dan de tegenstander en dat kan soms wel frustrerend zijn maar eigenlijk is dat wel realistisch en bovendien merk je ook wel eens dat jouw team een stuk geconcentreerder is dan je tegenstander waardoor je die voor je gevoel makkelijker verslaat. Dat heeft denk ik te maken met die nieuwe gameplay functie (Hart was het toch?) Soms kom je gewoon een betere tegenstander tegen die net de juiste tactiek gebruikt om je te verslaan.

Valt me wel op dat heel de discussie over online lag enz. nu verdwenen is. Dat is omdat er amper nog lag is / verbroken verbindingen maargoed, wij mensen zijn heel goed in klagen als er wat te klagen valt maar als het goed werkt dan hoor je niemand en ik moet zeggen dat Konami het online stuk nu aardig op orde heeft. Bij online toernooitjes gaat het nog wel eens mis maar over het algemeen speelt het online prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ieder zijn mening inderdaad laten we het daar maar op houden.

[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 30-04-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Ik heb PES gekocht via steam. Een konami ID aangemaakt in-game. Maar als ik nu wil inloggen krijg ik incorrect Konami-id? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Misschien heb je hier wat aan danny,

http://steamcommunity.com...ons/0/648812305452393675/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Ja helemaal goed, had m zelf ook gevonden en dit werkt.

Bedankt!

Zijn er meer PC spelers hier? Voeg jullie graag toe!

Ik wil graag de 11 vs 11 game mode uitproberen! (PC)

[ Voor 54% gewijzigd door dannbla op 30-04-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Moet trouwens mijn ongelijk hier toegeven: na flink wat spelen merk ik het wel de gameplay verschil van de updates. Een verbetering, er gebeuren nu minder extremiteiten, minder rare dingen.
Maar het blijft voor mij nog steeds 'dancing with the stars' en er zit nu ook een online bug in waarbij bij start van de wedstrijd het spel vastloopt (bevestigd door Konami). Jammer.

Edit: Konami heeft die online bug verholpen in patch 1.13

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-05-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Een van de dingen waar ze nog aan moeten werken (maar dat is al jaaaaaaaren) is het wisselen van speler die je bestuurt. Soms dan wil je een verdediger pakken die vlak bij een aanvaller loopt om die de pas af te kunnen snijden of simpelweg een schot te laten blokken maar soms dan probeer je handmatig met L1 te wisselen van speler en dan pakt het spel achter elkaar de hele tijd de verkeerde speler die niet eens bij de aanvaller met de bal in de buurt is waardoor de aanvaller min of meer dwars door je verdediging kan sjokken zonder dat een verdediger een poot uitsteekt en de bal op zijn gemak binnen kan knallen.

Ik moet zeggen dat het zowel online als offline gebeurd en het is wel frustrerend als je met pijn en moeite een 2-0 voorsprong hebt en dan in luttele minuten je voorsprong ineens weg is omdat het spel weigert om de juiste speler te pakken als je probeert te switchen, of te laat want dat gebeurt dan ook wel regelmatig, dan is de speler van de tegenstander je mannetje al zo goed als voorbij en dan krijg je hem wel en kan je geen druk meer uitoefenen op de bal of een sliding inzetten (ja of van achteren ten koste van een gele/rode kaart).

Ik speel vaak ook met een maat samen tegen 2 andere online spelers of de computer (meestal online) en dan gebeurt het dus ook, en wat dan nog hinderlijker is, als ik bijvoorbeeld een bal speel naar een mannetje wat die maat van me bestuurd, dat plotseling vlak voordat het mannetje de bal krijgt ineens de computer besluit dat het wel een slimme actie is om dan voor dat mannetje de bestuurder te wisselen (Wordt ik ineens het mannetje waar de bal naartoe gaat). Dat vind ik nog het meest rukke want je ogen gaan al naar een ander mannetje om diep te gaan lopen en dan kom je er (vaak veels te laat) achter dat je met het mannetje aan het lopen bent waar je de bal eerst naartoe speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Trouwens ik speel laatste tijd ook vaak online met Galatasaray, levert stuk meer punten op als je wint van bijv. Barca en ze hebben een sterk team met Drogba (90) en daar achter Sneijder (90). Die Drogba is echt een geweldig aanspeelpunt in de spits, meeste ballen die je naar voren jast komen aan en in de lucht is ie onverslaanbaar, aan de bal is hij ook heel sterk en met de vlugge Sneijder er omheen, ik vind het prima spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:13

Falastine

Think about my signature...

Mannen het nieuwe pes 2015 topic is inmiddels online.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
Kan iemand me uitleggen hoe ik in deze PES een pass in de loop meeneem? Dus niet eerst aannemen, en dan gaan lopen ermee, maar de bal laten lopen en er achteraan gaan zoals bij een through pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ligt het aan mij of is er online geen kip te bekennen bij PES2014?
Ik ben eens gestart met ML Online, dus loop met spelers als Minandinho en Myrheim te zwoegen.
Helaas kan ik met geen mogelijkheid een gelijkwaardige tegenstander vinden. Alleen als alle filters uit staan, heb ik beet. Maar ja, dan speel ik tegen teams met Sergio Ramos, Arthuro Vidal, Ibrahimovic, etc.
Dat wordt dus vaak een nulletje of 5, ondanks dat ik redelijk partij biedt.

Ook een vriendschappelijke wedstrijd is nog een hele opgave om te organiseren. Ik ging in de lobby's kijken. Op de Engelse servers maar liefst 15 (!!) spelers en op de Russische servers 10(!!). En die waren allemaal tegen elkaar aan het spelen via met wachtwoord beveiligde potjes.

Benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pes 2014 is een aanfluiting. Ik speel Pes 2013 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Harribo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:28:
Pes 2014 is een aanfluiting. Ik speel Pes 2013 online.
Good for you, we weten inmiddels nu wel dat je elk PES deel volledig met de grond gelijk maakt tot de volgende uit komt, dan is die de sigaar en is de oude versie ineens goed.

Vroeger was alles beter B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:30:
[...]

Good for you, we weten inmiddels nu wel dat je elk PES deel volledig met de grond gelijk maakt tot de volgende uit komt, dan is die de sigaar en is de oude versie ineens goed.

Vroeger was alles beter B)
Pes 2013 had zijn nadelen ja. Maar Pes 2014 is echt slecht. Zeg hier niets raars mee. Vermoed dat Pes 2015 een topper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Pes 2013 had zijn nadelen ja. Maar Pes 2014 is echt slecht. Zeg hier niets raars mee. Vermoed dat Pes 2015 een topper gaat worden.
Ik vermoed dat jij weer het hele topic over 2015 zal kapen met je gezeur over hoe klote het allemaal is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
Ik ben maar gewoon opnieuw gestart met een ML offline. Hoort er een beetje bij tijdens de vakantietijd :P
Moet zeggen dat ik me daar nog altijd prima mee vermaak. Online was gauw bekeken :|
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste