Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Wil niet vervelend doen maar dat zit echt tussen je oren vrees ik:Dracul schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:48:
Het heeft een half jaar geduurd maar patch 1.12 maakt het spel eindelijk een beetje speelbaar en laat het iets minder Alpha voelen. Van de week dit spel weer eens een kans geven...
Dus wat ze updaten is een knopje hier, bedragje daar. En die laatste zin douwen ze er altijd bij.PES 2014 Patch 1.12 Features:
The below issues were fixed.
- Master League
Sometimes, the transfer fee was incorrectly displayed.
Outcomes from transfers negotiations which concluded on transfer deadline day were not displayed.
- MLO
Sometimes, substitutions made during matches were not displayed.
- Statistics
Issues caused by selecting “Cancel” during data pack downloads.
Other minor modifications have been made to improve overall gaming experience.
Pas als ze echt wat veranderen, zetten ze dat er nog wel bij was de gewoonte, zoals : "schieten op doel beter ".
Neem van mij aan, ze doen aan de gameplay niets, dat kan namelijk niet uit. Als ze slim zijn, doen ze dat ook niet. Gewoon vergeten deze versie en concentreren op een totaal gewijzigde en vooral speelbare PES 2015.
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 29-04-2014 19:15 ]
Je zit in het verkeerde topic Harribo, ga maar weer terug

Pro Evolution Soccer 2013 (PES 2013)
[ Voor 9% gewijzigd door Kw4kje op 29-04-2014 19:49 ]
Ik heb het gespeeld anders kan ik toch niets zeggen?Kw4kje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:42:
... Er is duidelijk wel wat aan de gameplay getweaked en dat had je kunnen weten als je het gewoon gespeeld hebt. Wat je niet doet. Zo is onder anderen, uit eigen ervaring, de AI een stuk slimmer, ze lopen veel beter en daardoor is het ook iets moeilijker geworden. In het algemeen is de responsive veel beter dan eerst. Het voelt nu minder stroperig, wat het verdedigen ook weer wat fijner maakt.
Jij neemt dat aan die verbeteringen, ik zeg dat het in je hoofd zit. Dingen als dat spelers beter lopen was naar mijn mening al prima. En wat je zegt "uit eigen ervaring". Nou dan ik heb dus een andere ervaring. In elk geval niet de ervaring dat het nu enorm verbeterd is. Nergens kan je het onderbouwen maar wel lelijk doen.
En het mooie is nog, Konami zelf kan dat namelijk ook niet, waarom? Om de doodsimpele redenen dat ze er ook niets aan doen. Anders hadden ze dat er wel tot in detail bij gezet wat ze jaren daarvoor ook deden. Dat er een knopje oid bij gezet is dat zetten ze er wel bij. De gameplay veranderen kost veel tijd en geld, een normaal ict bedrijf zou er niet aan beginnen in zo'n situatie. Vraag ze anders zelf maar.
Tis omdat ik er geen zin in heb, anders maakte ik zo weer een bugs filmpje. Maar prima als jij er blij mee bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 29-04-2014 20:28 ]
Ik weet niet hoe oud je bent, waarschijnlijk de helft van mijn leeftijd maar dit zeg je niet tegen iemand op een forum die je niet kent. Daarnaast denk ik dat er bij jou iets niet goed is als je het verschil niet merkt tussen de gameplay van versie 1.00 en versie 1.12. De response is veel beter.Harribo schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:14:
[...]
Wil niet vervelend doen maar dat zit echt tussen je oren vrees ik:
Of het nu inputlag was of iets anders maar de besturing van PES 2013 voelt nog steeds soepeler aan dan PES 2014 maar het is een stuk beter geworden. Goed genoeg voor mij om nu bij PES 2014 te blijven. De speleranimaties zijn veel beter, de wedstrijd bevind zich nu daadwerkelijk op het middenveld en het is een veel grotere uitdaging om een aanval op te zetten. PES 2013 is aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen zonder dat je daar je best voor hoeft te doen want net als bij FIFA 14 lijkt alles aan een touwtje te zitten.
Maar ieder zijn mening natuurlijk.
Harribo loopt vooral te ranten dat hij online zo vaak verliest maar blijkbaar zijn er dus andere spelers die het wel voor elkaar krijgen om met de gameplay om te gaan.
Eerlijk gezegd had ik het in het begin ook moeilijk er mee maar het is echt een kwestie van wennen ten opzichte van voorgaande delen en daardoor duurt het voor de verstokte PES speler zoals ik misschien wat langer om weer volledig in vorm te komen dan mensen die er blank in stappen zegmaar.
Ik moet zeggen dat ik online nog zelden verlies, natuurlijk gebeurd dat nog wel, soms is je team op de een of andere manier op het ook een stuk minder fit dan de tegenstander en dat kan soms wel frustrerend zijn maar eigenlijk is dat wel realistisch en bovendien merk je ook wel eens dat jouw team een stuk geconcentreerder is dan je tegenstander waardoor je die voor je gevoel makkelijker verslaat. Dat heeft denk ik te maken met die nieuwe gameplay functie (Hart was het toch?) Soms kom je gewoon een betere tegenstander tegen die net de juiste tactiek gebruikt om je te verslaan.
Valt me wel op dat heel de discussie over online lag enz. nu verdwenen is. Dat is omdat er amper nog lag is / verbroken verbindingen maargoed, wij mensen zijn heel goed in klagen als er wat te klagen valt maar als het goed werkt dan hoor je niemand en ik moet zeggen dat Konami het online stuk nu aardig op orde heeft. Bij online toernooitjes gaat het nog wel eens mis maar over het algemeen speelt het online prima.
Adjust non olet, plerumque...
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 30-04-2014 11:40 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ja helemaal goed, had m zelf ook gevonden en dit werkt.Kw4kje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:45:
Misschien heb je hier wat aan danny,
http://steamcommunity.com...ons/0/648812305452393675/
Bedankt!
Zijn er meer PC spelers hier? Voeg jullie graag toe!
Ik wil graag de 11 vs 11 game mode uitproberen! (PC)
[ Voor 54% gewijzigd door dannbla op 30-04-2014 14:45 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Maar het blijft voor mij nog steeds 'dancing with the stars' en er zit nu ook een online bug in waarbij bij start van de wedstrijd het spel vastloopt (bevestigd door Konami). Jammer.
Edit: Konami heeft die online bug verholpen in patch 1.13
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-05-2014 12:33 ]
Ik moet zeggen dat het zowel online als offline gebeurd en het is wel frustrerend als je met pijn en moeite een 2-0 voorsprong hebt en dan in luttele minuten je voorsprong ineens weg is omdat het spel weigert om de juiste speler te pakken als je probeert te switchen, of te laat want dat gebeurt dan ook wel regelmatig, dan is de speler van de tegenstander je mannetje al zo goed als voorbij en dan krijg je hem wel en kan je geen druk meer uitoefenen op de bal of een sliding inzetten (ja of van achteren ten koste van een gele/rode kaart).
Ik speel vaak ook met een maat samen tegen 2 andere online spelers of de computer (meestal online) en dan gebeurt het dus ook, en wat dan nog hinderlijker is, als ik bijvoorbeeld een bal speel naar een mannetje wat die maat van me bestuurd, dat plotseling vlak voordat het mannetje de bal krijgt ineens de computer besluit dat het wel een slimme actie is om dan voor dat mannetje de bestuurder te wisselen (Wordt ik ineens het mannetje waar de bal naartoe gaat). Dat vind ik nog het meest rukke want je ogen gaan al naar een ander mannetje om diep te gaan lopen en dan kom je er (vaak veels te laat) achter dat je met het mannetje aan het lopen bent waar je de bal eerst naartoe speelde.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ik ben eens gestart met ML Online, dus loop met spelers als Minandinho en Myrheim te zwoegen.
Helaas kan ik met geen mogelijkheid een gelijkwaardige tegenstander vinden. Alleen als alle filters uit staan, heb ik beet. Maar ja, dan speel ik tegen teams met Sergio Ramos, Arthuro Vidal, Ibrahimovic, etc.
Dat wordt dus vaak een nulletje of 5, ondanks dat ik redelijk partij biedt.
Ook een vriendschappelijke wedstrijd is nog een hele opgave om te organiseren. Ik ging in de lobby's kijken. Op de Engelse servers maar liefst 15 (!!) spelers en op de Russische servers 10(!!). En die waren allemaal tegen elkaar aan het spelen via met wachtwoord beveiligde potjes.
Benieuwd naar jullie ervaringen!
Good for you, we weten inmiddels nu wel dat je elk PES deel volledig met de grond gelijk maakt tot de volgende uit komt, dan is die de sigaar en is de oude versie ineens goed.Harribo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:28:
Pes 2014 is een aanfluiting. Ik speel Pes 2013 online.
Vroeger was alles beter
Pes 2013 had zijn nadelen ja. Maar Pes 2014 is echt slecht. Zeg hier niets raars mee. Vermoed dat Pes 2015 een topper gaat worden.1nsane schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:30:
[...]
Good for you, we weten inmiddels nu wel dat je elk PES deel volledig met de grond gelijk maakt tot de volgende uit komt, dan is die de sigaar en is de oude versie ineens goed.
Vroeger was alles beter
Verwijderd
Ik vermoed dat jij weer het hele topic over 2015 zal kapen met je gezeur over hoe klote het allemaal is.Harribo schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:35:
[...]
Pes 2013 had zijn nadelen ja. Maar Pes 2014 is echt slecht. Zeg hier niets raars mee. Vermoed dat Pes 2015 een topper gaat worden.
Moet zeggen dat ik me daar nog altijd prima mee vermaak. Online was gauw bekeken