Toon posts:

Pro Evolution Soccer 2014

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

henkyyyyyyy schreef op maandag 09 september 2013 @ 11:59:
De demo komt uit op 11 september op de PS3.

Maar komt hij nou eerder uit met een USA account?
Ik dacht dat dan op dinsdag de PSN store werd geupdate, iemand die dit weet?
Ik ga speciaal een PS3 lenen, want ben woensdag vrij, maar nog een dag eerder is natuurlijk nog lekkerder, kan het alleen nergens vinden.
Zelfs nog een dag eerder als ik het volgende forum mag geloven

http://forums.evo-web.co....read.php?t=70602&page=413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op maandag 09 september 2013 @ 14:06:
[...]

Zelfs nog een dag eerder als ik het volgende forum mag geloven

http://forums.evo-web.co....read.php?t=70602&page=413
Valt een beetje tegen....uiteindelijk heb je de demo een halve dag eerder.
Hoe dan ook, ik ga em wel via de US PSN binnentrekken.

Playstation 3

Los horarios son hora española y aproximados

USA Hora: 23:00 a 00:00 Día: 10 de Septiembre, Martes.

Europa Hora: 12:00 a 1:00 o de 18:00 a 19:00 Día: 11 de Septiembre, Miércoles.

Japón Hora: 4:00 a 5:00 (Madrugada) Día: 11 de Septiembre, Miércoles.

Xbox 360

Europa Hora: 12:00 a 1:00 Día: 12 de Septiembre, Jueves.

http://winningelevenblog....rios-de-la-demo-pes-2014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Weet iemand of je ook weer een league kan starten met 2 menselijke teams?
Dit was er vorig jaar ineens uit waardoor ik genoodzaakt was over te stappen op FIFA. Ik kom maar wat graag weer terug naar PES, maar dan moet ik wel met zijn 2-en een league kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Noax: Dat zou betekenen dat vanavond rond 8 uur de Japanse demo in de store zou moeten staan. Toch maar eens m'n Japanse PSN-account opzoeken dus. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Hij komt hier morgen (woensdag) naar de PS store? Of is dat dan donderdag i.v.m. het updaten van de PS store content elke donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:29:
Hij komt hier morgen (woensdag) naar de PS store? Of is dat dan donderdag i.v.m. het updaten van de PS store content elke donderdag?
Ga er vanuit dat hij morgenavond te downloaden is in Nederlandse PSN-store. Mogelijk vanavond al in JP, let dan wel op dat je niet naar "PES" zoekt... :+

Edit: Hij schijnt al op Xbox Live te staan: http://winningelevenblog....ible-en-xbox-360-pes-2014

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:29:
[...]

Ga er vanuit dat hij morgenavond te downloaden is in Nederlandse PSN-store. Mogelijk vanavond al in JP, let dan wel op dat je niet naar "PES" zoekt... :+

Edit: Hij schijnt al op Xbox Live te staan: http://winningelevenblog....ible-en-xbox-360-pes-2014
Dat is erg vervelend, aangezien ik morgen nog best wat dingen moet doen voor donderdag. Dat gaat natuurlijk niet lukken als de demo er is, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54

d0s

sssst

Xbox is de demo uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet in NL store zo te zien. Maar heb ik nu ook helemaal geen tijd voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd, heb net de demo van Fifa 14 geprobeerd en merk weinig verschil tov fifa 13. PES heb ik 2 / 3 jaar laten liggen en hoop dat het weer wat beter is geworden.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:55:
@Noax: Dat zou betekenen dat vanavond rond 8 uur de Japanse demo in de store zou moeten staan. Toch maar eens m'n Japanse PSN-account opzoeken dus. :Y
http://www.kalender-365.nl/wereldklok/Japan.html
Zojuist nog even gekeken, helaas nog geen demo kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54

d0s

sssst

Demo staat nu op de US PSN Store!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je was me net voor, veel goede dingen over gelezen op evo-web
Download gestart, have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

d0s schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 22:55:
Demo staat nu op de US PSN Store!
Mooi die ga ik eens even checken. De FIFA 14 demo was ronduit teleurstellend maar van mijn oude liefde PES verwacht ik wat meer dit jaar. We zullen zien...

Verwijderd

En, wat vinden jullie er van? :)

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Gisteravond een live-stream zitten bekijken van een Xbox-speler (speel zelf op PC -> dus geen demo) die zowel PES als FIFA speelde. Voornamelijk PES, maar af en toe een potje FIFA ter vergelijking.

Maar wat is PES dan een stuk realistischer in vergelijking met FIFA.
Belangrijkste verschillen:

- PES speelt met een veel realistischer tempo. Spelers moeten de bal aannemen, draaien, en zich positioneren voor een pass. Bij FIFA is het razendsnel tik-tik-tik-tik alsof ze allemaal opgejaagd worden door iets.

- PES doet realistischer aan qua beeld. Het veld is echter, de spelers bewegen natuurlijker, de supporters zijn mooier. Bij FIFA zien de spelers er nog steeds hetzelfde uit als in FIFA 2011 (met hun naam in achterlijke standaard koeienletters achterop hun shirt ;()

FIFA werd dan ook gekscherend FIFA 13.1 genoemd. Volgens mij kan je het ook FIFA 12.2 noemen.
Oh ja, belangrijk pluspunt bij PES vond ik dat in deze demo de keepers er goed uitzagen. Mooie one-hand reddingen, goede reflexen, het zag er allemaal heel natuurlijk uit!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 07:31

Barbas

Gallego!

Nice! Klinkt echt goed! Ben benieuwd of de keepers écht beter zijn geworden! Die hadden vaak echt van die achterlijke dwalingen.

Mejor así

• HwKok
Ja, ik heb denk ik totaal 5 of 6 potjes gezien, waarbij ik heel veel reddingen zag en slechts 1x dacht: och keepertje wat doe je nu? Maar zelfs die blunder zag er natuurlijk uit, doordat de bal eigen physics heeft.

De keeper dook richting de bal die geschoten werd, stompte de bal opzij maar precies tegen de punt van zijn voet, waardoor de bal achter hem het doel in stuiterde. En omdat hij op de grond lag, kon de keeper zelf niet meer op tijd opkrabbelen en de bal pakken.. :P

Edit: hierbij een link naar 'samenvatting' of een deel van de gameplay van de stream waar ik het over had. Hij is nu offline, maar je kan kijken wat er gister te zien was: http://www.twitch.tv/thelastninjacow/c/2908459/

[ Voor 18% gewijzigd door HwKok op 11-09-2013 09:26 ]

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Nog te vroeg voor mij om echt een oordeel te vellen maar na drie wedstrijden gespeeld te hebben voelen de gameplay, de controls en de animaties voor mij goed. Ook heb ik echt het gevoel dat ik een ander spel aan het spelen ben dan PES 2013 wat met een nieuwe engine ook wel logisch is. De demo van FIFA 14 was weer allemaal van hetzelfde en daar werd ik ook totaal niet ingezogen en dat heb ik bij deze demo van PES 14 dus wel. Al met al is het eerste gevoel dus uitstekend maar het vergt meer wedstrijden om echt definitief te kunnen oordelen. De menu's zijn wel weer ruk en de ps3 versie heeft veels te veel aliasing maar goed ik ga toch voor de pcversie. Vorig jaar vond ik FIFA lichtjes beter dan PES maar dit jaar lijkt PES me zo op het eerste gezicht de betere game. Niet dat dat interessant is want mensen moeten spelen wat ze zelf het leukst en lekkerst vinden...

[ Voor 11% gewijzigd door Dracul op 11-09-2013 10:20 ]

• Framoes
Als de demo er niet tussen 12.00 en 13.00 is, komt ie vanavond tussen 18.00 en 19.00?

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:49:
Als de demo er niet tussen 12.00 en 13.00 is, komt ie vanavond tussen 18.00 en 19.00?
Hij is er al uit de Amerikaanse store, hier kan je zo een account aanmaken en downloaden!

Eerste indruk is erg goed. Niet perfect natuurlijk en moet er nog flink aan wennen, maar vind het nu al een veel beter spel dan 2013. Grootste irritatiepuntje tot nu toe: Met pass support op 1 streepje corrigeert hij nog heel veel. Geavanceerd schieten is geniaal. Koppen moet ook goed zijn nu, aangezien je ook naar grond kan richten en zo, maar het is me nog niet gelukt om in een situatie te komen waar ik op doel kon koppen. :+

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:15
Ik download m nu vanaf de EU store (psn)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Framoes
Het is even wennen en ik hoop dat ik de snelheid iets omhoog kan doen (speel PES13 op +1), maar na een paar potjes, speelde het lekker weg. Je hebt echt het idee dat je je best moet doen om iets te bereiken en dat kan ik wel waarderen.

De eerste redding van de keeper was bij mij trouwens gelijk vreemd. Tikt een slap schot onder z'n eigen been door, stuitert tegen de lat, waardoor een aanvaller 'm er zo in kan lopen. Later schoot ik heel slap in en liep de keeper van de bal weg (misschien dacht de AI dat ik ging passen ipv schieten).

De bal is nog onvoorspelbaarder dan bij PES13.

Verwijderd

Ik merk dat ik continu laag schiet, omdat het kan. Schieten is echt goed gelukt deze versie! :Y

Verwijderd

Waar zijn deze versieringen in het publiek?
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-YrTQvjYf78c/UhRwzfWMluI/AAAAAAAAVHU/WCdnWyWpb28/s1600/PES2014_Bayern_Leverkusen.jpg

Vind de demo lekker spelen. Lang geen PES meer gespeeld en was dan ook erg wennen. Animaties etc. lopen lekker vloeiend, was ik niet van PES gewend de laatste jaren. Die handmatige afstandsschoten zijn heerlijk :D Verder vind ik wel dat de scheids soms erg snel kaarten geeft. Dit kan natuurlijk aan mijn speelstijl liggen, want maak veel gebruik van slidings, maar als je dan in de herhaling ziet dat de bal toch duidelijk wordt gespeeld en je dan bij de 1e 'overtreding' meteen geel krijgt vind ik dan wat minder. Het blijft natuurlijk een game, dus het zal nooit perfect zijn, maar tot nu toe speel ik de demo met veel plezier.

• dannbla
Toch flikt konami het bij mij ieder jaar weer om PES aan te schaffen. Waar ik 2013 erg teleurstellend vond, speelt dit wel weer erg heerlijk weg! Het voetbal druipt er vanaf. De camera hoeken tijdens de herhalingen (de flyover bij doorsteekballen) en de spelers die heel herkenbaar zijn. Robben of Ronaldo herken je van mijlenver door hun loopje.

[ Voor 42% gewijzigd door dannbla op 11-09-2013 16:08 ]

Verwijderd

Speler liep net meters buitenspel, geef ik hoge dieptepass... Springt cursor niet naar de buitenspel lopende speler, maar naar andere speler die achter bal aan loopt. Dus geen buitenspel omdat hij niet meedoet aan het spel. Awesome! _O_

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

Christiano007 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 19:32:
Ben benieuwd, heb net de demo van Fifa 14 geprobeerd en merk weinig verschil tov fifa 13.
Ik merkte binnen 5 seconden al een enorm verschil. :D

PES 2014 demo download loopt, straks maar eens wat potjes spelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Komt er geen PC demo?

Verwijderd

Jawel, echter pas na de release van de game. Ze zijn bang dat patchers nog niet bekend gemaakte info ontdekken oid. Beetje apart maargoed.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 13:29

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ik heb nog niks geks met de keepers opgemerkt. Ik vind ze juist beter geworden: ze komen goed uit bij corners en voorzetten, schoten worden netjes weggeduwd naar de zijkanten toe, trappen sneller uit waardoor het spel vloeiender loopt.

Wat wel meteen opvalt zijn de physics! Met name op het middenveld voer je verbeten de duels uit waarbij je met het rechter pookje je tegenstanders van je af houdt. Ook lijk je met kleine dribbelaars niet meer dwars door een verdediger heen te kunnen lopen, behalve als je C. Ronaldo heet. :P Het koppen lijkt gevoelsmatig een stuk realistischer in de animaties en bij uittrappen ga je wel eens beiden onder de bal door als je je positie beschermt en mee springt.

Waar ik nog aan moet wennen is de powerbalk bij spelhervattingen, die loopt wel heel snel vol vergeleken met de pass en schietbalk tijdens open spel. Ook is het lastiger geworden om te blijven rondtikken omdat het enorm opvalt dat sommige spelers geen techniek hebben ala Immers :P

Ook de nieuwe combination play feature bevalt me goed. Feitelijk is het niets anders dan dat je met de trigger twee of meer spelers tegelijk een specifieke loopactie laat maken, maar het werkt in de praktijk erg lekker met de AI die standaard al goede loopacties maakt. Het zou gaaf zijn geweest als je je eigen combinatie kon maken, maar dat komt nog wel volgend jaar denk ik.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:14:
[...]

Jawel, echter pas na de release van de game. Ze zijn bang dat patchers nog niet bekend gemaakte info ontdekken oid. Beetje apart maargoed.
Vorig jaar werd er namelijk van alles uit de demo geript en werden demo's zo aangepast dat ze praktisch alle teams hadden. Dat willen ze dit jaar voorkomen.

Verwijderd

Naast Ronaldo, kun je El Shaarawy er ook wel bij hebben....

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:26
Nou ik moet er nog heel erg aan wennen, vooral aan de passing en wanneer je nou wel of niet de bal hebt. Soms lijkt het alsof je de bal hebt terwijl de tegenstander hem al weer heeft en omgekeerd.

Steekpassjes lukken nog voor geen meter. Dat gaat in FIFA veel makkelijker maar misschien is dit wel juist realistischer. Ik vind de graphics op de PS3 niet slecht maar ook niet echt hoogstaand en ze moeten ook nog iets aan de vertragingen in de cut scenes doen.

We gaan nog even door...

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:43:
Nou ik moet er nog heel erg aan wennen, vooral aan de passing en wanneer je nou wel of niet de bal hebt. Soms lijkt het alsof je de bal hebt terwijl de tegenstander hem al weer heeft en omgekeerd.

Steekpassjes lukken nog voor geen meter. Dat gaat in FIFA veel makkelijker maar misschien is dit wel juist realistischer. Ik vind de graphics op de PS3 niet slecht maar ook niet echt hoogstaand en ze moeten ook nog iets aan de vertragingen in de cut scenes doen.

We gaan nog even door...
Misschien een idee om op een lagere moeilijkhijdsgraad te spelen.... ;)

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:12
Ik ben vooral verbaast over de "advanced" modes voor steekpasses en schoten. Dat had ik nog nergens gelezen dat dat erin zat en bij steekpasses is dat eigenlijk geniaal uitgewerkt. Een cursor op het veld die je vliegensvlug moet positioneren en de knop lang ingedrukt houden om genoeg power te geven. Zo kan je werkelijk óveral een pass neerleggen. Erg vet.
Schoten heb ik nog niet geprobeerd, vond het best lastig op 4 sterren.

PSN: Sluuz

Verwijderd

Sluuz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 06:27:
Ik ben vooral verbaast over de "advanced" modes voor steekpasses en schoten. Dat had ik nog nergens gelezen dat dat erin zat en bij steekpasses is dat eigenlijk geniaal uitgewerkt. Een cursor op het veld die je vliegensvlug moet positioneren en de knop lang ingedrukt houden om genoeg power te geven. Zo kan je werkelijk óveral een pass neerleggen. Erg vet.
Schoten heb ik nog niet geprobeerd, vond het best lastig op 4 sterren.
Geavanceerd schieten is wel iets waar je over gehoord hebt, het schietfilmpje ging daar over. Je kan nu ook richten op de onderhoek, heerlijk! _O_

• Framoes
Ik vind de menu's trouwens wel even wennen en het komt ook nog een beetje 'gemaakt' over. Was net gewend aan de typisch Japanse stijl (net zoals in de oude Marvel vs Capcom) en nu hebben ze een soort Westerse stijl nagemaakt.

En de cursor mag ook een stuk sneller bewegen bij het game plan. Nu is het echt stroperig.

• Monda
  • Laatst online: 25-09 18:00
Ik merk dat je het spel echt weer opnieuw moet leren spelen. Het bruik van de sprintknop is bijv al anders en moet veel meer gedoseerd worden. De animatie's zijn zo veel beter en mooier geworden. Ook de keepers hebben ze eindelijk verbeterd, hoewel er soms nog wat rariteiten optreden.
Koppen is eindelijk krachtig en met de juiste animatie en het spelen van duels (op kracht) zijn echt doorslaggevend.
Ik merk alleen dat sprintsnelheid nog niet goed in balans is. Met jagen vanaf de aftrap zie ik spelers soms met 50km/u aankomen rennen en wanneer ik met Ronaldo voorbij mn een verdediger ben, wordt ik gewoon weer ingehaald. Ik kan dan niet echt bij m weglopen. Ene kant goed dat ze de "overpowered snelheidsfreaks" hebben teruggebracht, maar vind dit weer te. Ronaldo zou pirlo er bijv met gemak uit moeten kunnen sprinten...

PSN: Mondaatje

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55

On_E

Housemusic

Vlassie1980 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:43:
Steekpassjes lukken nog voor geen meter. Dat gaat in FIFA veel makkelijker maar misschien is dit wel juist realistischer.
Grappig, ik vind steekpasses juist weer te sterk in PES 2014, zoals altijd eigenlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• dannbla
Iemand de "advanced" steekbal al geprobeerd? Weer 1 of ander probeersel van konami :P

• Monda
Nog wat dingen die mij niet duidelijk zijn:

1. Wat activeer je met de linker er rechter knop op de D-Pad (iets met de laatste linie?).
2. Hoe stel je voor het gehele team de verhouding in qua verdedigen/aanvallen? (voorheen was dit dacht ik met L1+D-Pad up).
3. Hoe kun je laag schieten met kracht?

• dannbla
1. Iets met samenspel/snel passen?
2. Geen idee
3. zoals alle delen, schieten en vlak voor het schot op driehoek (Y) drukken.

[ Voor 17% gewijzigd door dannbla op 12-09-2013 10:00 ]

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Demo gespeeld op de PS3, grafisch vind ik het helemaal niks omdat ik PC gewend bent voor PES. Maar man o man wat een heerlijke gameplay zeg :)
Dit word een instant buy voor mij op de PC. Paar option files eroverheen, graphics op max en knallen :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Monda
okaydanny schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:00:
1. Iets met samenspel/snel passen?
2. Geen idee
3. zoals alle delen schieten en vlak voor het schot op driehoek (Y) drukken.
Thnx voor 3! ;-)
1. Als je D-pad rechts of links drukt, zie je een streep op de radar bij de verdediging. Misschien stel je zo snel in of je verdediging diep of terug getrokken moet spelen.
2. Raar dat ze dit veranderd hebben. Je moet toch snel kunnen instellen (zoals in alle vorige delen) dat je vol in de aanval gaat bijv in de slotfase als je moet winnen... Ik bedoel die instelling waarbij je linksonder die balkjes van laag naar hoog kon instellen.

• dannbla
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jt_lm2ZugCM]

YouTube: PES 2014 DEMO Pirlo Backheel

Hier kan ik van genieten! De animatie ziet er natuurlijk uit, terwijl het toch een onverwachtse en misschien wat onlogische pass was (Gezien de snelheid en loop/ren richting)

[ Voor 17% gewijzigd door dannbla op 12-09-2013 11:42 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:14:
[...]
Voel me echt verneukt als PC gebruiker. Iedereen lekker spelen en ik kan alleen maar toekijken...snif..

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 12-09-2013 12:05 ]

• Framoes
Monda schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:24:
[...]

Thnx voor 3! ;-)
1. Als je D-pad rechts of links drukt, zie je een streep op de radar bij de verdediging. Misschien stel je zo snel in of je verdediging diep of terug getrokken moet spelen.
2. Raar dat ze dit veranderd hebben. Je moet toch snel kunnen instellen (zoals in alle vorige delen) dat je vol in de aanval gaat bijv in de slotfase als je moet winnen... Ik bedoel die instelling waarbij je linksonder die balkjes van laag naar hoog kon instellen.
2. had ik bij PES13 onder select + R1 (omhoog) en select + L1 (of R2, ik ben het even kwijt) (omlaag) geloof ik, maar standaard is dat een andere combinatie.

Bij PES13 (demo 2) was het
In the PS3 Demo 2, it's hold L2 and press DPad Up or Down.
http://forums.pesfan.com/...ange-attack-defence-level

[ Voor 13% gewijzigd door Framoes op 12-09-2013 12:16 ]

Verwijderd

Monda schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:58:
3. Hoe kun je laag schieten met kracht?
Zie dit filmpje (tegen het eind):
YouTube: [English] Tutorial - Ball Control [PES 2014]

Moet je wel even "Advanced shooting" aanzetten. Het werkt geniaal! :Y

• Monda
Framoes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:05:
[...]

2. had ik bij PES13 onder select + R1 (omhoog) en select + L1 (of R2, ik ben het even kwijt) (omlaag) geloof ik, maar standaard is dat een andere combinatie.

Bij PES13 (demo 2) was het
[...]

http://forums.pesfan.com/...ange-attack-defence-level
Precies! En dit werkt dus niet meer... Heb alle combinaties ongeveer geprobeerd. Het enige wat ik zie gebeuren is taktiekverandering (1,2,3).

Thnx voor de tutorial! (laag schieten).

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:25:
[...]

Misschien een idee om op een lagere moeilijkhijdsgraad te spelen.... ;)
Dat is inderdaad een idee, maar tegen mijn principes :+
Ik moet als actieve footie gamer toch zeker wel minimaal op Regular kunnen spelen.

Het is ook irritant dat die demo maar helften van 3 minuten heeft. Als je net een beetje erin komt is het alweer afgelopen. En op de PS3 hoef je uiteraard geen time-extender mod te verwachten :@
Telkens maar 0-0 spelen en 3 of minder doelpogingen is niet leuk.

• HwKok
Vlassie1980 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 14:52:
[...]
Het is ook irritant dat die demo maar helften van 3 minuten heeft. Als je net een beetje erin komt is het alweer afgelopen. En op de PS3 hoef je uiteraard geen time-extender mod te verwachten :@
Niet zeuren, je kan het tenminste spelen.. :+
*HwKok speelt op PC en kan dus maar 0 minuten spelen.

Verwijderd

[...]

Ik moet als actieve footie gamer toch zeker wel minimaal op Regular kunnen spelen.

Mijn ritueel bij een nieuwe footy is eerst zo goed als de hele training uitspelen, daarna misschien nog even vrije training om wat dingen uit te proberen. Daarna moet je wel klaar zijn voor minstens Regular. Bij demo werkt dat niet echt, heb wel de paar training dingen gedaan, maar da's niet zo veel. Gewoon eerste paar potjes op laagste niveau (bijna vergelijkbaar met vrije training :+). Inmiddels win ik potjes op Regular met 3-0.

Potjes zijn trouwens 5 minuten per helft volgens de instellingen. Mooi dat je wel gelijk rematch kan doen, bij eerdere versies was het wel eens zo dat je verplicht een video moest kijken voordat je opnieuw kon spelen.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

[...]

Je kan als je een beetje lekker in wil komen met de bal gebruik maken van de trainingsmode. Met de schiettraining kan je vrijwel onbeperkt op doel schieten randje 16 zolang je niet alle targets raakt. :P Met de dribbel training heb je in principe 60 seconde lang de bal om wat trucjes uit te proberen voordat je moet herstarten.

Ik hoop niet dat ze die feint links eruit hebben gehaald, want de moves manual invoeren werkt niet altijd feilloos. Klopt het trouwens dat ze de stift (schieten + R1 op laatste moment) eruit hebben gehaald? In de controls manual staat nu alleen nog maar de L1 + schieten optie, maar dat is de hoge lob.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Framoes
[...]

Ik speel op professional en meestal speel ik 1-0, 1-1, 2-1. Ik ben overigens niet echt een pro ofzo, maar met een beetje rondspelen en ruimtes zoeken krijg ik vaak genoeg een bal voor het doel. Druk zetten voorin en ballen afpakken op de helft van de tegenstander werkt ook lekker.

Verwijderd

Ondanks alle voorspelbaarheid van de reviews van Jurian m.b.t. PES vs Fifa, kijk ik uit naar de review van Jurian..
Hem kennende staat er vast iets in in de trant van; het is een nek aan nek race geworden, maar Fifa heeft wederom aan het langste eind heeft getrokken..
Bla bla bla, etc etc.

Verwijderd

^^0nMe schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:55:
[...]

Klopt het trouwens dat ze de stift (schieten + R1 op laatste moment) eruit hebben gehaald? In de controls manual staat nu alleen nog maar de L1 + schieten optie, maar dat is de hoge lob.
Volgens mij klopt dat niet hoor, gebruik dat regelmatig en volgens mij heb ik toch al wel weer een paar keer zo gescoord. Alleen was het volgens mij eerder zo dat de meter stopte met oplopen zodra je R1 indrukte, dat is in ieder geval niet meer. :9

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:06:
[...]

Volgens mij klopt dat niet hoor, gebruik dat regelmatig en volgens mij heb ik toch al wel weer een paar keer zo gescoord. Alleen was het volgens mij eerder zo dat de meter stopte met oplopen zodra je R1 indrukte, dat is in ieder geval niet meer. :9
Straks even proberen in de match dan, want ik moet zeggen dat ik tot nu toe nou nog niet echt in de gelegenheid ben gekomen om even de keeper te stiften :P In de trainingsmode zonder keeper werkt het in ieder geval niet.

Iemand de spelerstypes en specialiteiten nog doorgenomen? Er zitten een paar nieuwe tussen (o.a. spelerstype defensieve/offensieve back en keeper!) en een skillcard waarmee de keuze voor een specifieke captain wel belangrijker wordt omdat die speler dan meer invloed op je hele team heeft. Ik hoop alleen dat je dit keer in de ML spelers wel een nieuw speltype kan aanleren ipv alleen de skillcards.

D3-Monk

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:03:
Ondanks alle voorspelbaarheid van de reviews van Jurian m.b.t. PES vs Fifa, kijk ik uit naar de review van Jurian..
Hem kennende staat er vast iets in in de trant van; het is een nek aan nek race geworden, maar Fifa heeft wederom aan het langste eind heeft getrokken..
Bla bla bla, etc etc.
Ik geloof dat ze het dit jaar anders willen gaan reviewen, als ze een leuk idee hebben. Jurian erkent zelf ook in zijn reviews dat hij een FIFA speler is en niet goed is in PES.

Vorig jaar hebben ze na alle negatieve reacties op de PES13 review, berichten gestuurd om input van PES spelers te krijgen, maar ik kreeg te horen dat er maar twee reacties op waren gekomen (naast mij dus nog 1 persoon).

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:23:
[...]

Ik geloof dat ze het dit jaar anders willen gaan reviewen, als ze een leuk idee hebben. Jurian erkent zelf ook in zijn reviews dat hij een FIFA speler is en niet goed is in PES.

Vorig jaar hebben ze na alle negatieve reacties op de PES13 review, berichten gestuurd om input van PES spelers te krijgen, maar ik kreeg te horen dat er maar twee reacties op waren gekomen (naast mij dus nog 1 persoon).
Ik herinner me de oproep van Jurian om hem zoveel mogelijk feedback toe te sturen...
Hij zou de feedback bundelen tot een 'hernieuwde' review idd...

• HwKok
Framoes schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:23:
[...]

Die andere was ik dan ;)
Ik had destijds voorgesteld om een PES-toernooi te organiseren op het Tweakers HQ, zodat hij kon zien hoe het gespeeld 'moet' worden. Helaas was daar toen geen mogelijkheid voor..

Maar met het gegeven in je achterhoofd dat er destijds gevraagd is om input, maar die nauwelijks kwam, vind ik dat je als PES-community ook niet veel recht van spreken meer hebt als er weer een bagger-review komt.

Gewoon je schouders ophalen (wetende dat het beter is dan in de review verteld wordt) en doorspelen! :P

Verwijderd

HwKok schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:59:
[...]

Die andere was ik dan ;)
Ik had destijds voorgesteld om een PES-toernooi te organiseren op het Tweakers HQ, zodat hij kon zien hoe het gespeeld 'moet' worden. Helaas was daar toen geen mogelijkheid voor..

Maar met het gegeven in je achterhoofd dat er destijds gevraagd is om input, maar die nauwelijks kwam, vind ik dat je als PES-community ook niet veel recht van spreken meer hebt als er weer een bagger-review komt.

Gewoon je schouders ophalen (wetende dat het beter is dan in de review verteld wordt) en doorspelen! :P
Jouw conclusie vind ik te makkelijk..... ;)
Dat er toen onvoldoende input was, daar hebben we waarschijnlijk kansen laten liggen op dat moment (tot zover eens), nu betreft het een nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Jurian is tot de conclusie is gekomen, niet in staat zijn een fatsoenlijke PES review te kunnen schrijven dan moet hij het overdragen aan iemand aanders...

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:37
Zojuist de demo gespeeld en wat een heerlijke game is dit! De onvoorspelbaarheid in de wedstrijd is zo mooi. Je kan opeens een mega kans krijgen, zonder dat het je bedoeling was en dat is bij FIFA echt onmogelijk.

Ik heb allebei de demo's gespeeld, maar vind die van PES stukken amusanter.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Sluuz
Ik vind ze allebei heel erg naar elkaar toe gegroeid. FIFA bestuurt wat directer en is minder wollig dan vorige edities. Daarbij is de bal nu veel losser, zoals het bij PES eigenlijk al was. En PES heeft nu meer het animatieniveau van FIFA (nog niet helemaal) en is wat trager geworden qua reacties. Leuk dat er allemaal nieuwigheden zijn ook qua taktieken in PES.

Tot nu toe enige nadeel: Het taktiekscherm is PES is werkelijk te traag voor woorden. Dat moet beter.

• Vlassie1980
Dat taktiekscherm is inderdaad zooo traag, waarom gebruiken ze überhaupt in alle schermen die suffe muiscursor terwijl je op PS3/X360 speelt? Komt omdat het op de pc is ontwikkeld denk ik maar dit is toch wel heel erg suf!

En dan die ratings van bijvoorbeeld de spelers van Bayern:
Pizarro 88 en Mandzukic 85, Pizarro heeft er afgelopen seizoen maar 6 ingelegd terwijl Mandzukic er al 15 in had gelegd.

En van Buyten beter als Dante? Ga weg man. Maar goed, die ratings bij Konami heb ik al vaker met een korreltje zout genomen.

Ik ga nog even wat oefenen :)

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:29:
Dat taktiekscherm is inderdaad zooo traag, waarom gebruiken ze überhaupt in alle schermen die suffe muiscursor terwijl je op PS3/X360 speelt? Komt omdat het op de pc is ontwikkeld denk ik maar dit is toch wel heel erg suf!

En dan die ratings van bijvoorbeeld de spelers van Bayern:
Pizarro 88 en Mandzukic 85, Pizarro heeft er afgelopen seizoen maar 6 ingelegd terwijl Mandzukic er al 15 in had gelegd.

En van Buyten beter als Dante? Ga weg man. Maar goed, die ratings bij Konami heb ik al vaker met een korreltje zout genomen.

Ik ga nog even wat oefenen :)
Misschien iets om hoop uit te putten...
Op Evo-web vertelde iemand dat dit niet meer dan een 'demo 2' zou zijn, dit had hij uit betrouwbare bron vernomen...

• Vlassie1980
Er staat inderdaad in het PS3 menu voordat je de demo start "Pro Evolution Soccer 2014 DEMO 2" dus misschien komt er nog een volgende demo aan.

Toch nog even mijn ongezouten mening na 4 potjes die ik zonet heb gespeeld:

+ Grafisch goed
+ Publiek is beter uitgewerkt
+ Meer animaties toegevoegd

- Stomme cursor in de menu's en bij tactieken is het nog traag ook
- Slome animaties ( als spelers het veld oplopen, feestje vieren na een goal, herhalingen )
- Gameplay voelt soms echt stroperig aan. Als een bal in een scrimmage vrijkomt lijkt het altijd alsof je eigen spelers minder hard naar de bal willen rennen als de tegenstander
- Steekpassjes lukken mij voor geen meter
- Lob-steekballen lijken veel te makkelijk aan te komen

Ik moet nog heel wat meer spelen om er verder een goed oordeel over te kunnen vellen, de laatste wedstrijd ging al heel wat beter @ Regular.

Ik speel de laatste 3 jaar meer FIFA en de jaren daarvoor heb ik altijd PES gespeeld en zelfs daarvoor nog toen het International Superstar Soccer heette. Sinds PES 2008 vind ik alleen dat de ziel uit PES is geraakt, de beste PES was deel 3 met die heerlijke highlights music:

Mocht ik het spel kopen is dit de eerste tune die ik instel, maar goed we dwalen af. Ik ben er nog lang niet uit want ik heb ook de FIFA 14 demo voor PS3 inmiddels. Denk dat ik gewoon PES koop dit jaar en dan begin volgend jaar de PS4 en FIFA 14 :)

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Weet iemand het verschil tussen een witte en een gele cirkel bij advanced through ball.
Het heeft niet met Heart te maken en ook niet pass over de grond of door de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Vlassie1980 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:17:

Ik speel de laatste 3 jaar meer FIFA en de jaren daarvoor heb ik altijd PES gespeeld en zelfs daarvoor nog toen het International Superstar Soccer heette. Sinds PES 2008 vind ik alleen dat de ziel uit PES is geraakt, de beste PES was deel 3 met die heerlijke highlights music:
[video]
Dat nummer zat als eerst in PES2. Daarna is dat nummer elke volgende versie ook toegevoegd in een andere remix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Bekse schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:04:
Weet iemand of je ook weer een league kan starten met 2 menselijke teams?
Dit was er vorig jaar ineens uit waardoor ik genoodzaakt was over te stappen op FIFA. Ik kom maar wat graag weer terug naar PES, maar dan moet ik wel met zijn 2-en een league kunnen spelen.
Iemand een idee?

• Framoes
Wat wel weer vervelend is, is dat je spelers net iets te vaak met een slakkengangetje naar een afvallende bal hobbelen, terwijl de tegenstander wel rent. Ook het ineens inhouden, terwijl ik R1 (sprint) ingedrukt hou, is weer typisch PES.

Ik dacht te hebben vernomen dat ze dit jaar dit soort "eigenaardigheden" (lees: AI voordeel geven) uit het spel zouden laten. Dat zorgt namelijk alleen maar voor frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:33
Framoes schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:49:
Wat wel weer vervelend is, is dat je spelers net iets te vaak met een slakkengangetje naar een afvallende bal hobbelen, terwijl de tegenstander wel rent. Ook het ineens inhouden, terwijl ik R1 (sprint) ingedrukt hou, is weer typisch PES.
Zucht...er kan tegenwoordig geen voetbalspel meer gemaakt worden zonder een grote hoeveelheid cheatAI erin lijkt het. Winnen of verliezen zou veel meer afhankelijk moeten zijn van degene die de gamepad in zijn handen heeft.

heb trouwens fifa 14 gespeeld, dat is net fifa 13 en de manier van bewegen van de spelers etc...het wordt dit jaar echt wel PES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik begreep wel dat er op de releasedatum een gameplay patch komt. Dus laten we hopen dat dit soort rariteiten er uitgehaald kunnen worden. Buiten dat ben ik erg enthousiast over de (nieuwe) gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Klopt er komt een day one patch uit die gameplay tweaks en fixes bevatten en er zal snel na de launch een dlc met +1000 nieuwe en verbeterde gezichten uitkomen.

Nog een paar daagjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Monda schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:43:
Ik begreep wel dat er op de releasedatum een gameplay patch komt. Dus laten we hopen dat dit soort rariteiten er uitgehaald kunnen worden. Buiten dat ben ik erg enthousiast over de (nieuwe) gameplay.
Ik ben ook erg enthousiast over de gameplay. Hoewel spelers en bal 'zwaar' aanvoelen, voelt het juist daardoor ook realistischer aan. Je merkt echt grote verschillen tussen verschillende soorten spelers en de gevechten om de bal voelen goed aan.
Kw4kje schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:34:
Klopt er komt een day one patch uit die gameplay tweaks en fixes bevatten en er zal snel na de launch een dlc met +1000 nieuwe en verbeterde gezichten uitkomen.

Nog een paar daagjes _/-\o_
Dan mogen ze van o.a. van Persie (lijkt wel Frankenstein) en Rafael (generiek gezicht en achterlijk kapsel) onder handen nemen. Wel goed om te horen dat er een 0 day patch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:24:
[...]

Ik ben ook erg enthousiast over de gameplay. Hoewel spelers en bal 'zwaar' aanvoelen, voelt het juist daardoor ook realistischer aan. Je merkt echt grote verschillen tussen verschillende soorten spelers en de gevechten om de bal voelen goed aan.
Vooral op het middenveld vind ik de duels echt geniaal. Zelfs de demo geeft je al een enorm "voetbal-gevoel". Ik kan dan ook niet wachten tot het weekend, PES spelen tot ik er bij neerval! :Y

edit: Lunch! Mooie tijd om even 20 minuten ML te kijken. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Er is vandaag een datapack update uit van maar liefst 800mb. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 16-09-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:51
Het vernieuwde tactiek scherm doet me een klein beetje denken aan ISS van vroeger. Alleen het moraal moet eigenlijk nog worden weergegeven met smileys. Dat zou het helemaal af maken. Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe PES. Zou het dan eindelijk weer een game worden die serieus kan concurreren met FIFA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kw4kje schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:34:
Er is vandaag een datapack update uit van maar liefst 800mb. :o
Voor welk spel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
q-enf0rcer.1 schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:53:
Het vernieuwde tactiek scherm doet me een klein beetje denken aan ISS van vroeger. Alleen het moraal moet eigenlijk nog worden weergegeven met smileys. Dat zou het helemaal af maken. Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe PES. Zou het dan eindelijk weer een game worden die serieus kan concurreren met FIFA?
Geef mij maar het vertrouwde oude tactiek scherm zoals in de delen die nog op de PS2 uitkwamen:
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p266/feike1977/PES6-4-3-3formation.jpg
Veel overzichtelijk en dat hexagon was helemaal duidelijk. Vervolgens hadden ze opeens die FIFA rating gejat bij spelers maar dit vind ik echt het meest duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hexagons zijn er in PES 2014 ook hoor. :Y

Wat ik trouwens het ergste vind aan de demo is dat spelers soms opeens 50 km/h lopen. Bijv. Ronaldo moet niet overpowered zijn, maar als hij 5 meter los is, komt er gewoon niet meer bij... Nu lopen 3 verdediger van Spanje hem er geregeld uit, puur op snelheid... :')

Maar voor de rest is het geniaal. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:12:
Die hexagons zijn er in PES 2014 ook hoor. :Y

Wat ik trouwens het ergste vind aan de demo is dat spelers soms opeens 50 km/h lopen. Bijv. Ronaldo moet niet overpowered zijn, maar als hij 5 meter los is, komt er gewoon niet meer bij... Nu lopen 3 verdediger van Spanje hem er geregeld uit, puur op snelheid... :')

Maar voor de rest is het geniaal. :Y
Volgens mij heb jij het over de 'catch up' bug die bekend is bij Konami. Hopelijk is die bij release verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gisteren ook even de demo neergehaald, netals elk jaar is het weer flink wennen. De stadions en replays zien er fantastisch uit, maar de spelers zelf zien er een stuk minder uit (op PS3)

ik moest wel die advanced through-pass uitzetten en gamesnelheid een standje hoger zetten voordat ik een beetje kon mee voetballen. Duurde 3 partijen voordat ik voor het eerst gescoord had en moest op regular gaan spelen (shame on me)

Dat schieten is wel erg wennen zeg: of de bal gaat 9 van de 10 keer voorlangs, of het zijn van die slappe intikkers. Vooral afvallende ballen kan je er niet meer hard in knallen lijkt het.

Corners komen nooit meer aan, want het balkje is binnen 1 tel opgevuld? Ook het rennen vind ik lastig, het is wel realistisch dat je pas na een paar stappen op snelheid komt, maar dubbeltap zit er niet meer in? Dribbelen moet je weer helemaal opnieuw aanleren, nu ben je zelfs met messi/ronaldo zo de bal kwijt. Verder voelt de game wel meer als voetbal aan, beetje dat losse fifa achtige gevoel: dat is duidelijk een vooruitgang, maar aan de andere kant mis ik wel een beetje het strakke recht toe recht aan voetbal van PES.

[ Voor 9% gewijzigd door Terryb47 op 17-09-2013 09:43 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Terryb47 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:31:
Gisteren ook even de demo neergehaald, netals elk jaar is het weer flink wennen. De stadions en replays zien er fantastisch uit, maar de spelers zelf zien er een stuk minder uit (op PS3)

ik moest wel die advanced through-pass uitzetten en gamesnelheid een standje hoger zetten voordat ik een beetje kon mee voetballen. Duurde 3 partijen voordat ik voor het eerst gescoord had en moest op regular gaan spelen (shame on me)
Gamesnelheid een standje hoger? Welk menu? Ik kon het niet vinden (in het pauzemenu).
Dat schieten is wel erg wennen zeg: of de bal gaat 9 van de 10 keer voorlangs, of het zijn van die slappe intikkers. Vooral afvallende ballen kan je er niet meer hard in knallen lijkt het.

Corners komen nooit meer aan, want het balkje is binnen 1 tel opgevuld? Ook het rennen vind ik lastig, het is wel realistisch dat je pas na een paar stappen op snelheid komt, maar dubbeltap zit er niet meer in? Dribbelen moet je weer helemaal opnieuw aanleren, nu ben je zelfs met messi/ronaldo zo de bal kwijt. Verder voelt de game wel meer als voetbal aan, beetje dat losse fifa achtige gevoel: dat is duidelijk een vooruitgang, maar aan de andere kant mis ik wel een beetje het strakke recht toe recht aan voetbal van PES.
De afstandsschoten mogen ze zeker weer terugbrengen, dat hoort echt bij PES. Het is vooral dat je vaak makkelijk de ruimte kon creëren voor een hard schot. Dat is nu moeilijker, omdat de verdedigers beter dekken.

Met het balkje vol, komen de corners bij mij juist midden in de 16 en zo heb ik met Ronaldo al een paar keer mooie kopballen gemaakt. Hij hangt trouwens net als in het echt, ook erg lang in de lucht. Daarnaast kan je net als bij PES13 een speler in de 16 selecteren voor een loopactie (R1 + rechter analoge stick richting de speler die je wil selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:00:
[...]

De afstandsschoten mogen ze zeker weer terugbrengen, dat hoort echt bij PES. Het is vooral dat je vaak makkelijk de ruimte kon creëren voor een hard schot. Dat is nu moeilijker, omdat de verdedigers beter dekken.
Mee eens, vind dat je nu over het algemeen net iets te veel tijd nodig hebt om te schieten. Een afvallende bal zou je altijd uit moeten kunnen halen, of deze nou in de kruising of bij de cornervlag zou belanden... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Het grootste nadeel van PES is dat het bijna tegelijk met GTA5 uitkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik zit nu nog steeds te twijfelen of ik voor PES moet gaan of FIFA. Laatste 3 jaar FIFA gekocht maar ik ben van plan om binnenkort een PS4 te kopen en daarbij dus ook FIFA 14 aan te schaffen.

Dan toch maar PES kopen en weer old school Master League spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Sluuz schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:40:
Het grootste nadeel van PES is dat het bijna tegelijk met GTA5 uitkomt :(
Niet als het om PC gaat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 17-09-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Uw bestelling is verzonden.". *O* Morgen maar een dagje thuis werken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:20:
"Uw bestelling is verzonden.". *O* Morgen maar een dagje thuis werken... :+
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 11:30
Dat wil ik ook graag weten!
Zit er over te denken om pes te pre-ordenen zodat ik het spel niet hoef te halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04
Ik heb pes2014 net ontvangen...... Was de release date niet 19 september?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:51:
Er staat vaak een verwachte levertijd ;)
Maar jongen... was blij!

Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Ja, het het niet echt verwacht. Ik had besteld bij Yorcom. Op de site staat nog steeds release 19-09.

Ben nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
nuker schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:51:
Ja waar? Ik wil hem ook hebben! :9~
Altijd leuk zo net voor het weekend!

edit. te laat gelezen. Ga hem dus ook bij Yorcom bestellen vanavond.

[ Voor 11% gewijzigd door ob3lix op 17-09-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Heb alle delen van pes (pc) nog altijd paar dagen eerder binnen gekregen, maar heb besloten om hem nu via steam te kopen, hopelijk verschijnt ie daar de 19e. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 17-09-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Kw4kje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 15:58:
Heb alle delen van pes (pc) nog altijd paar dagen eerder binnen gekregen, maar heb besloten om hem nu via steam te kopen, hopelijk verschijnt ie daar de 19e. :)
Is dat goedkoper of wat is de reden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
ob3lix schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:01:
[...]

Is dat goedkoper of wat is de reden hiervoor?
Onee, ben gewoon al jaren overgestapt op digitaal en en het is voor het eerst dat pes ook meteen uitkomt op steam. Ik gok dat ie 40,- euro gaat kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door Kw4kje op 17-09-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Kw4kje schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:05:
[...]

Onee, ben gewoon al jaren overgestapt op digitaal en en het is voor het eerst dat pes ook meteen uitkomt op steam. Ik gok dat ie 40,- euro gaat kosten.
Digitaal is inderdaad wel makkelijk. Echter woon ik in het buitengebied en is het downloaden nog veelte traag. Vandaar dat ik liever gewoon CD heb. Installeren en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuker
Blijkbaar heb je om online te spelen een aparte applicatie nodig, maar die is natuurlijk nog niet beschikbaar.......
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste