Er staat inderdaad in het PS3 menu voordat je de demo start "Pro Evolution Soccer 2014 DEMO 2" dus misschien komt er nog een volgende demo aan.
Toch nog even mijn ongezouten mening na 4 potjes die ik zonet heb gespeeld:
+ Grafisch goed
+ Publiek is beter uitgewerkt
+ Meer animaties toegevoegd
- Stomme cursor in de menu's en bij tactieken is het nog traag ook
- Slome animaties ( als spelers het veld oplopen, feestje vieren na een goal, herhalingen )
- Gameplay voelt soms echt stroperig aan. Als een bal in een scrimmage vrijkomt lijkt het altijd alsof je eigen spelers minder hard naar de bal willen rennen als de tegenstander
- Steekpassjes lukken mij voor geen meter
- Lob-steekballen lijken veel te makkelijk aan te komen
Ik moet nog heel wat meer spelen om er verder een goed oordeel over te kunnen vellen, de laatste wedstrijd ging al heel wat beter @ Regular.
Ik speel de laatste 3 jaar meer FIFA en de jaren daarvoor heb ik altijd PES gespeeld en zelfs daarvoor nog toen het International Superstar Soccer heette. Sinds PES 2008 vind ik alleen dat de ziel uit PES is geraakt, de beste PES was deel 3 met die heerlijke highlights music:
Mocht ik het spel kopen is dit de eerste tune die ik instel, maar goed we dwalen af. Ik ben er nog lang niet uit want ik heb ook de FIFA 14 demo voor PS3 inmiddels. Denk dat ik gewoon PES koop dit jaar en dan begin volgend jaar de PS4 en FIFA 14