[PC][MMORPG] Neverwinter

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Veel vervelender is dat niet iedereen gecharmeerd is van PvP...

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik wel van PVP maar niet van Guilds :/
Ach ja, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
mja, dan maar zien te scoren via de AH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

junglebeast schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Zo zeg! Lijkt wel een heel nieuw spel..

Las dit net over de Gauntlgrym.

"How can you prepare your character for Gauntlgrym? Your character must be level 60. Only seasoned veterans will be able to withstand the true power of dwarves, fire archons, and other creatures in Gauntlgrym. And, players must be in a guild to participate. If you are a guild leader, you must align your guild with a faction and fight to defend its honor and legacy!"

Ai dat is lastig voor de meeste guilds om 20 spelers bij elkaar te krijgen..
Nu lees ik dat wat anders:
- Je zit in een guild
- Die guild is gealigned met een factie (Duergar of Luskan)
- In Gauntlgrym kom je uit voor de factie waartoe je guild behoort
- Dit dus samen met andere guilds (dit laatste wordt niet bevestigd maar ook niet ontkend in bovenstaand bericht)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Gisteren level 22 geworden met mijn control wizard. Het is nu al heel goed te merken dat mijn control wizard een stuk sterker is dan mijn devoted cleric op hetzelfde level, daarnaast is de mate van controle die je krijgt als control wizard erg goed(daarom zal het ook wel een control wizard heten:) ) Zelfs de Hulks en dergelijke lukt het niet om bij mij in de buurt te komen. Wat dat betreft ben ik dan weer blij dat ik heb gekozen voor een healing companion in plaats van een tanking companion, als de mobs toch niet bij je komen is het ook niet nodig om een tanking companion te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dat de nieuwe changes eraan komen, ben ik eens een GWF begonnen aangezien die buffs er wel goed uitzien :)

Wat is me dat een leuke klasse, misschien niet zo sterk early levels, maar enorm leuk om te spelen. Gotta love zerker mode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00
Zo na 7 jaar geen MMORPG te hebben gespeeld, ben ik in mei begonnen met Neverwinter. Moet zeggen dat ik me best vermaak, heb in het begin aantal dagen non-stop gespeeld lol. Maar goed zelf heb ik op het moment lvl 60 GWF en DC, wacht eigenlijk op de Ranger en dat wordt m'n derde dan :) (speel ook op de Preview Shard trouwens)

Ik vind PvP juist prachtig met een DC, maar goed ik ben dan ook meer een "Hybrid"/DPS Cleric. Heb geen enkel probleem om kills te krijgen en deaths te voorkomen bij de lvl 60 PvP. Heb genoeg TW of CW 1v1 gepakt, zeker met AS aan lol. Heb trouwens ook een match opgenomen, die hier te zien is. (beetje klein, had het Windowed draaien kan beter gewoon full screen).

Maar goed ik zoek trouwens een (volwassen qua gedrag) Guild voor mijn DC voor PvP/PvE/Gauntlgrym enzo, zonder vage eisen/voorwaarden (hoewel voor mooie bedrag is alles mogelijk natuurlijk :)) en actief natuurlijk.

Edit: Voor Mindflayer

[ Voor 18% gewijzigd door V-rg op 11-06-2013 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
bn benieuwd naar de nieuwe content van neverwinter.

heb een vraagje; weet iemand of je items kan sturen naar je andere character op verschillende servers of dat t geglitched is?
hb t geprobeerd maar lukt niet.

ik zit op op de dragon shard als gf lvl 52 (shieldheart)en ik wil naar mijn cw lvl 15(valna) sturen op de mindlayer (of zoiets).

ps: zit naar een guild te zoeken voor mijn gf character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:00
heb een vraagje; weet iemand of je items kan sturen naar je andere character op verschillende servers of dat t geglitched is?
Dat kan niet, het zijn aparte servers (Shards) en hebben allemaal hun eigen chars, economie etc.

Edit: Hoewel ze wel zeggen dat ze de servers willen samenvoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door V-rg op 11-06-2013 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Gezien de rust hier (en in-game) lijk ik niet de enige te zijn die enigszins uitgekeken is hierop?

Mijn probleem zit hem vooral in het feit dat het iedere keer hetzelfde kunstje is wat ze uitvoeren. BIjvoorbeeld iedere leveling-area is hetzelfde:
- Begin bij een campfire en krijg wat problemen voorgeschoteld
- Ga naar de volgende base want ze vermoeden iets ergers
- Kom bij de derde base en inderdaad; het is erger
- Vanaf daar wordt je een single-player dungeon in gestuurd om "de bad guy" af te maken
- Report terug naar Prot-Enclave met bericht en ga door naar volgende area met hetzelfde riedeltje

En de dungeons zijn vrij ver hetzelfde allemaal. 3 bosses, voorraadje adds, rode cirkels waar je uit moet stappen en 10 minuten aan HP op de boss.

En dan nog niet gesproken over PVP (is er iets anders dan Domination?).

Het voelt nog steeds als een game met erg veel potentie maar moet zeggen dat ik nu na slechts 3 dagen /played er toch al wel op uitgekeken raak :(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:30:
Gezien de rust hier (en in-game) lijk ik niet de enige te zijn die enigszins uitgekeken is hierop?

Mijn probleem zit hem vooral in het feit dat het iedere keer hetzelfde kunstje is wat ze uitvoeren. BIjvoorbeeld iedere leveling-area is hetzelfde:
- Begin bij een campfire en krijg wat problemen voorgeschoteld
- Ga naar de volgende base want ze vermoeden iets ergers
- Kom bij de derde base en inderdaad; het is erger
- Vanaf daar wordt je een single-player dungeon in gestuurd om "de bad guy" af te maken
- Report terug naar Prot-Enclave met bericht en ga door naar volgende area met hetzelfde riedeltje

En de dungeons zijn vrij ver hetzelfde allemaal. 3 bosses, voorraadje adds, rode cirkels waar je uit moet stappen en 10 minuten aan HP op de boss.

En dan nog niet gesproken over PVP (is er iets anders dan Domination?).

Het voelt nog steeds als een game met erg veel potentie maar moet zeggen dat ik nu na slechts 3 dagen /played er toch al wel op uitgekeken raak :(
Hier heb je volledig gelijk in. Het is altijd hetzelfde verhaaltje, maar dat neemt niet weg dat ik de gameplay enorm goed vindt. Ik exploit ook niets, of speel nooit met groups die dungeons exploiten.

Maar momenteel zijn er veel mensen weg omdat alle bosses dezelfde mechanics hebben. Ze casten wat skills die meestal gemakkelijk te ontwijken zijn, en spawnen veel, heel veel adds.

Maar normaal gezien zou na de grote patch (20 juni) het aggro systeem een beetje correcter moeten zijn, waardoor de verschillende roles waarvoor ze dienen eindelijk hun rol deftig kunnen uitvoeren.

GF : Tanking
GWF : Destroyen van adds
CW : Control
DC : Healing zonder alle adds de hele tijd te moeten kiten
TR : Damage op boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:46:
[...]

Hier heb je volledig gelijk in. Het is altijd hetzelfde verhaaltje, maar dat neemt niet weg dat ik de gameplay enorm goed vindt. Ik exploit ook niets, of speel nooit met groups die dungeons exploiten.

Maar momenteel zijn er veel mensen weg omdat alle bosses dezelfde mechanics hebben. Ze casten wat skills die meestal gemakkelijk te ontwijken zijn, en spawnen veel, heel veel adds.

Maar normaal gezien zou na de grote patch (20 juni) het aggro systeem een beetje correcter moeten zijn, waardoor de verschillende roles waarvoor ze dienen eindelijk hun rol deftig kunnen uitvoeren.

GF : Tanking
GWF : Destroyen van adds
CW : Control
DC : Healing zonder alle adds de hele tijd te moeten kiten
TR : Damage op boss
De control wizard is toch wel even goed in adds als de GWF zou ik zeggen, veel AOE abilities en daarnaast voor de wat sterkere adds ook veel controle. Afgelopen dungeons en skirmishes die ik gedaan heb ben ik over het algemeen zelf helemaal verantwoordelijk voor de adds als CW, soms pakt de GF ze op maar meestal is het niet nodig. Ik heb immers meer dan genoeg abilities om zowel damage op de boss als damage op de adds te doen, daarnaast hoeft zo'n elite add (zolang die in zn eentje is in ieder geval) ook nooit bij mij in de buurt te komen...

Wat betreft eentonige zones en dungeons ben ik het volledig eens, daar zouden ze wel wat creatiever in mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:59:
[...]

De control wizard is toch wel even goed in adds als de GWF zou ik zeggen, veel AOE abilities en daarnaast voor de wat sterkere adds ook veel controle. Afgelopen dungeons en skirmishes die ik gedaan heb ben ik over het algemeen zelf helemaal verantwoordelijk voor de adds als CW, soms pakt de GF ze op maar meestal is het niet nodig. Ik heb immers meer dan genoeg abilities om zowel damage op de boss als damage op de adds te doen, daarnaast hoeft zo'n elite add (zolang die in zn eentje is in ieder geval) ook nooit bij mij in de buurt te komen...

Wat betreft eentonige zones en dungeons ben ik het volledig eens, daar zouden ze wel wat creatiever in mogen zijn.
Klopt, nu is dit inderdaad het geval. Maar na de patch zou de GWF echt een add destroyer moeten zijn :) CW natuurlijk ook nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:56:
[...]

Klopt, nu is dit inderdaad het geval. Maar na de patch zou de GWF echt een add destroyer moeten zijn :) CW natuurlijk ook nog altijd.
Cool! Al is het natuurlijk altijd afwachten hoe dit soort zaken uitpakken, zoals met elke MMORPG vaak is krijgen spelers last van tunnelvision en gaan ze vol bosses nuken waardoor de cleric als tank van de adds eindigt... Wat dat betreft zijn clerics tot nu toe vaak erg blij als ik vol de adds aan het nuken ben, daarbij is die daily dat alle adds naar het midden getrokken worden en vervolgens massive damage doet echt heel erg fijn :-)

Ik merk nu dat ik best vaak 'Repel' (knockback) gebruik, ik zit erg te twijfelen of een ability als 'Shield' beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:35:
[...]

Cool! Al is het natuurlijk altijd afwachten hoe dit soort zaken uitpakken, zoals met elke MMORPG vaak is krijgen spelers last van tunnelvision en gaan ze vol bosses nuken waardoor de cleric als tank van de adds eindigt... Wat dat betreft zijn clerics tot nu toe vaak erg blij als ik vol de adds aan het nuken ben, daarbij is die daily dat alle adds naar het midden getrokken worden en vervolgens massive damage doet echt heel erg fijn :-)

Ik merk nu dat ik best vaak 'Repel' (knockback) gebruik, ik zit erg te twijfelen of een ability als 'Shield' beter is...
Dat de cleric veel gaat tanken zou ook wijzigen in de grote patch, doordat het aggro systeem is getweaked. GF genereert meer aggro bij elke slag :)

Ik heb zelf even een CW gespeeld tot lvl 40 ongeveer, en ik denk dat shield in alle opzichten beter is.
Als je omringd wordt, kan je shield gebruiken om ze allemaal te knockbacken. Repel knockbacked er maar 1 als ik het me goed herinner. En shield absorbed ook een kleine hoeveelheid dmg (niet veel).

Ik zou shield gebruiken ipv Repel als ik jou was, maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Dat de cleric veel gaat tanken zou ook wijzigen in de grote patch, doordat het aggro systeem is getweaked. GF genereert meer aggro bij elke slag :)

Ik heb zelf even een CW gespeeld tot lvl 40 ongeveer, en ik denk dat shield in alle opzichten beter is.
Als je omringd wordt, kan je shield gebruiken om ze allemaal te knockbacken. Repel knockbacked er maar 1 als ik het me goed herinner. En shield absorbed ook een kleine hoeveelheid dmg (niet veel).

Ik zou shield gebruiken ipv Repel als ik jou was, maar dat is mijn mening :)
Tijdens het solo gamen is shield waarschijnlijk beter inderdaad, echter in dungeons en skirmishes heb ik vaak genoeg geen aggro (deed gisteren als lvl 22 CW een skirmish met alleen lvl27ish, dan heb je echt nooit aggro:) en sta je toch op de tweede plek qua damage done (AOE ftw)), dan is de knockback vaak fijn omdat het ook een interrupt is.
Tijdens solo gamen gebruik ik het nu vaak voor alleen de pushback, de damage vind ik niet zo relevant(is ook erg laag)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
ik vermaak me eigen nog prima eerlijk gezegd, komt misschien ook omdat ik geen hardcore mmorpg ben en me niet druk maak over aggro en al die andere mooie termen :P
alles moet kapot is mijn motto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:18:
ik vermaak me eigen nog prima eerlijk gezegd, komt misschien ook omdat ik geen hardcore mmorpg ben en me niet druk maak over aggro en al die andere mooie termen :P
alles moet kapot is mijn motto.
Volledig mee eens :P Ik speel ook volledig voor de fun, ik moet bijlange niet de beste zijn, zolang ik mij maar amuseer met mijn klasse is het allemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nw-forum.perfectwo...nter-Maintenance-06-13-13

Jeeeeeej, de balance updates komen vandaag al \o/
Deze avond ga ik ze eens mooi uittesten, en eens zien hoeveel sterker de GWF is geworden. En ook een keer kijken hoe hard de nerfs zijn voor mijn DC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dat zijn flinke patchnotes, ik hoop dat ze de GWF nu niet te sterk gemaakt hebben. Op zich heeft die wel grappige abilities:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:
Dat zijn flinke patchnotes, ik hoop dat ze de GWF nu niet te sterk gemaakt hebben. Op zich heeft die wel grappige abilities:)
GWF was op zich al redelijk sterk end-game hoor, ze waren gewoon niet gewild in de end-game dungeons :)
+ het feit dat de meeste mensen de GWF volledig fout hebben gebouwd (foute paragon feats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:33:
[...]

GWF was op zich al redelijk sterk end-game hoor, ze waren gewoon niet gewild in de end-game dungeons :)
+ het feit dat de meeste mensen de GWF volledig fout hebben gebouwd (foute paragon feats)
En wat was de reden daar precies voor dan? Ze hadden niet echt een functie? Waar ze nu de functie 'add-sloper' gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hun functie was inderdaad het slopen van adds, maar doordat de meeste mensen niet wisten hoe ze een GWF correct moesten builden, hadden ze veel te weinig damage waardoor ze overlopen werden door adds.

Hier komt de CW in het spel, de tactiek momenteel is om alle adds te groupen door middel van de "Singularity" daily, en deze adds dan te knockbacken over de rand zodat ze buiten het veld vallen en dus sterven.

GWF draagde hier niets tot bij doordat hij weinig tot geen nuttige CC heeft voor PvE, en ook niet genoeg damage had om adds te slopen. Nu met de nieuwe buffs zou GWF genoeg damage / aggro moeten hebben om alle adds te houden van de DC en CW. Hierdoor zou deze nu wel een nut kunnen hebben in dungeons.

Ik weet niet of dit allemaal logisch klinkt, maar dit is nu eenmaal hoe het momenteel zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
voor degene die het vervelend vinden om elke keer te moeten inloggen bij character switch:
typ /bind 0 "gotocharacterselect" in chat.
als je nu op 0 drukt ga je naar character select, je moet alleen wel de 15 seconden uitzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:57:
voor degene die het vervelend vinden om elke keer te moeten inloggen bij character switch:
als je nu op 0 drukt ga je naar character select, je moet alleen wel de 15 seconden uitzitten.
Handig! Er zijn echt zoveel hidden features die ze er gemakkelijk hadden kunnen insteken bij de options, of dmv een button, ...

Nog een vb. /combatlog 0 zal de combatlog uitschakelen welke op de duur echt gigantisch wordt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Mickroz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:57:
Als het goed is komt er in de patch van vandaag een oplossing:
"Main Menu
The ESC menu now has a Change Character button."

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zover was ik nog niet in de patch notes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna tijd om naar huis te gaan, kan niet wachten om de nieuwe changes uit te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Neverwinter op twitter:
Neverwinter ‏@NeverwinterGame 2m
.@NugsyNug We'll get you in as soon as possible and we have a few surprises waiting for our fans today...
Ik ben benieuwd, misschien een dubbel AD event de komende 24H oid?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:11:
Neverwinter op twitter:

[...]

Ik ben benieuwd, misschien een dubbel AD event de komende 24H oid?
Geen idee, ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:13:
[...]

Geen idee, ben wel benieuwd
Neverwinter ‏@NeverwinterGame 37m
.@JonasLassen .@NugsyNug Not a new class but let's just say there will be ways for you to get NEW and UNIQUE enchantments & companions free.
Ik ben nu nog benieuwder :P

763 MB patch, en het patchen gaat met 12-14 KB/Sec, this is gonna take a while! :|

[ Voor 10% gewijzigd door StarLite op 13-06-2013 18:37 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

StarLite schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:00:
763 MB patch, en het patchen gaat met 12-14 KB/Sec, this is gonna take a while! :|
Hij staat hier al een tijd volledig stil :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
krijg hier geeneens verbinding...
owh het duurde even, nu gaat ie wel, aardig snel ook gelukkig.

[ Voor 49% gewijzigd door Mickroz op 13-06-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gisteren niet eens kunnen spelen. Die trage download rate..
Wat was die verrassing nu? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:12
Sinds een paar dagen extreem veel lag.
Een ping registreerd redelijk wat packetloss.
Op het officiele forum al meer klachten hierover.

Hier nog meer mensen met een UPC verbinding die eingelijk zoveel lag hebben dat het niet meer speelbaar is ?

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:43
Wel UPC maar nog geen lag ontdekt eerlijk gezegd. Paar dagen niet gespeeld dus wellicht is het iets heel recents. Vanavond van plan om te gaan levellen dus eens kijken hoe het is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nieuw end of beta event is bekend:
Did you miss our previous live date announcement? Neverwinter will be live on June 20, 2013 – that’s only a week away! And to celebrate, we're running an End of Open Beta Event and every adventurer in the Forgotten Realms is invited! Join us starting on June 14, 2013, for three phases of events. More details are listed below including how you can earn a new and unique enchantments or companion only available during this Event!

Phase 1 – 2x Enchantments, 2x Runestones
Begins: June 14, 2013 at 12pm PDT (When is that in your time zone?)
Ends: June 17, 2013 at 12am PDT (When is that in your time zone?)
Details: Questing, gathering nodes in the fields of Neverwinter, and looting treasure chests have never been more rewarding. Every time an enchantment or runestone is awarded while playing, you’ll receive double the rewards. If you’ve dreamed of having T10 Enchantments or Runestones, there’s never been a better time to get in game!

Phase 2 – The Invasion
Begins: June 17, 2013 at 12am PDT (When is that in your time zone?)
Ends: June 20, 2013 at 9am PDT (When is that in your time zone?)
Details: Protector’s Enclave will be under attack! How can you help protect the city of Neverwinter? During the End of Open Beta Event, there are 5 locations around Protector’s Enclave that will be vulnerable to attack. Look for a message indicating where the portal appeared and help fend off groups of enemies threatening the city. Also, there will be smaller groups patrolling the city, from the portals to the market area, looking to terrorizing the denizens of Neverwinter – they need your help! When the Invasion event is running, you will receive an open mission for killing enemies while in Protector's Enclave. Portals will spawn at the top and bottom of the hour and stay open for 5 minutes then close.

Phase 3 – The Finale
Begins: June 19, 2013 at 12am PDT (When is that in your time zone?)
Ends: June 20, 2013 at 9am PDT (When is that in your time zone?)
Details: The invasion is not over by any means, adventurers. Even more dangerous and deadly creatures await their opportunity to destroy the city of Neverwinter. During the final phase of the Invasion, the Finale, terrifying Unhallowed Wights will make their presence known throughout the Forgotten Realms by coming through the portals and patrolling the city! These waves will be spaced 5 minutes apart.

However, if you successfully help keep Neverwinter safe during Phase 2 and Phase 3, you may be rewarded with some amazing items which are unique to this event! Throughout the event at the end of each portal wave, you will receive a bag of bones if you helped kill anything during the portal invasion. Collected bones can be taken to Makos' Apprentice in Protector's Enclave, by the market plaza, and exchanged for rewards. During the event, a Scroll of Deathly Aura may drop providing a minor buff to your character while granting a fire aura. Also, new unique enchantments may drop during this event which will provides 2 stat bonuses instead of 1. And, a new unique companion may drop during the last two phases. Which will it be? Join us during the End of Open Beta Event starting on June 14, 2013 to find out.
Daar waren die achievements voor 'kill enemies in protectors enclave' dus voor :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Gaaf zeg, dat wordt flink gamen komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
hier ook UPC maar geen lag ondervonden de afgelopen dagen.
Verder niet echt gekeken naar alle veranderingen, wat ff snel opviel is de bound spullen uit adventurer box nu een blauwe gloed om het icoontje hebben.
Specials zien er wel intressant uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1u30 voor ik thuis ben en de changes kan testen \o/
Aftellen kan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik zit ook al af te tellen op mijn werk, ik heb er weer zin in :)

P.s. Ik zit bij UPC maar heb geen lag in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk al iets bekend wanneer ze de servers gaan mergen, en/of ze wel effectief gaan mergen? :P
Dan kunnen we 1 grote tweakers guild maken \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:45:
Is er eigenlijk al iets bekend wanneer ze de servers gaan mergen, en/of ze wel effectief gaan mergen? :P
Dan kunnen we 1 grote tweakers guild maken \o/
Nog niks bekend helaas, het ziet er naar uit dat we voorlopig nog meerdere shards gaan hebben.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten Mickroz en mij, zijn er hier nog mensen die op de Dragon shard spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
drogeworst, Schaapje_BlaaT, JerX, MRRB zitten op de Dragon shard :P
De meeste mensen vinden ons via guilds zoeken, werken mn tags toch goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ik heb trouwens mijn TR en DC uit Solidarity gehaald. Ik ga een andere gaming community (int.) joinen die ook in andere spellen een guild/clan heeft.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om die fps cap er af te halen, ik speel namelijk op 70hz monitor vandaar dat ik met adaptive vsync wil gamen op 70fps.Ik ben vanaf gisteren bezig met deze game en ik vind de game erg leuk tot nu toe. Ik krijg er wel een beetje diablo 3 gevoel bij maar dat maakt hem juist zo leuk.

Edit

Het is al gelukt, fps 120 cap.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looooool, heb ik ZEN gekocht, maar op het foute account >.<
Wat een fail, dan maar een nieuwe char beginnen he :P

@Mickroz : Mijn nieuwe char is Arisumi@bankazooj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Lol noob :)
Portal events dikke faal man, CW killed alles en kan lekker farmen, terwijl de rest naast de pot piest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:08:
Lol noob :)
Portal events dikke faal man, CW killed alles en kan lekker farmen, terwijl de rest naast de pot piest.
Wees maar zeker, ik een hele dag proberen die ZEN te transferren, faalt dat een hele dag. Volgende dag heb ik door dat ik het op een fout account hebt gezet waar ik nog geen char had.

Viel dat even tegen :P Ach ja, speel toch niet meer op mijn DC, en mijn GWF was toch nog maar lvl 33-ish.
Dus niet al te veel verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Hehe, ik regel het morgen ff, hebben weer 2 nieuwe leden erbij trouwens :)
Ben me ff aan het verdiepen in binds, heb heel de cmdlist in een bestand staan en ff wat dingen aan het testen.
Wel makkelijk voor guild spam hehe.

[ Voor 50% gewijzigd door Mickroz op 17-06-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Hmm een guild met Tweakers op Dragon? Klinkt gezellig. Vuur gerust een invite op mij af

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Schaapje_BlaaT schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:57:
Hmm een guild met Tweakers op Dragon? Klinkt gezellig. Vuur gerust een invite op mij af
Same here, maar ik krijg de GL steeds niet te pakken :P

Edit: @Jerx ingame :)

[ Voor 4% gewijzigd door JerX op 18-06-2013 08:54 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, zal ik jullie vnv toevoegen dan? Geef me jullie "handles" maar.

Dan voeg ik jullie vnv wel toe :) Normaal gezien komt Mickroz vnv ook wel online, dus hij zou het ook wel kunnen regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:51:
Buiten Mickroz en mij, zijn er hier nog mensen die op de Dragon shard spelen? :P
Ik ben vorige week begonnen met Neverwinter op Dragon. Inmiddels lvl 15.
Graag join ik ook. Invite mag naar Nixo (of een andere naam? Nixo1986 Snap er nog niet heel veel van hehe)

Ik ben een Thiefling Guardian Fighter. Ik doe nog niet zo veel dmg maar begin wel tanky te worden. uiteindelijke idee is sterke pvp en redelijke dmg output

Vanavond ben ik weer online

[ Voor 15% gewijzigd door Nixo op 18-06-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Voor de nieuwe mensen die op Mindflayer begonnen zijn: Stuur mij gerust een berichtje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:32:
[...]

Ik ben vorige week begonnen met Neverwinter op Dragon. Inmiddels lvl 15.
Graag join ik ook. Invite mag naar Nixo (of een andere naam? Nixo1986 Snap er nog niet heel veel van hehe)

Ik ben een Thiefling Guardian Fighter.

Vanavond ben ik weer online
Je hebt zo'n soort "handle", als je inlogt op https://gateway.playneverwinter.com/ met je account, en dan je char selecteert.

Dan staat er iets zoals char@account in de url. Zet dat hier even, dan voeg ik je vnv toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:46:
[...]

Je hebt zo'n soort "handle", als je inlogt op https://gateway.playneverwinter.com/ met je account, en dan je char selecteert.

Dan staat er iets zoals char@account in de url. Zet dat hier even, dan voeg ik je vnv toe :)
Got it! Nixo@nixo1986 (beetje dubbel had ik wat beters van kunnen maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ga je invite sturen!
JerX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:41:
[...]

Same here, maar ik krijg de GL steeds niet te pakken :P

Edit: @Jerx ingame :)
Bij jou kreeg ik dat je al in een clan zat Jerx, naar welk character moet dat dan? was al ff geleden toen ik je ingame sprak, maar je was daarna offline.
Schaapje_BlaaT schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:57:
wat is je character?

edit: Jerx en Nixo hebben een invite.

[ Voor 3% gewijzigd door Mickroz op 18-06-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Ik ben nu een paar dagen bezig. Heeft er iemand een goede guide voor me?

Over het spel in het algemeen. (ik kom steeds meer dingen tegen die me niet duidelijk zijn)

Maar ook over het nemen van Builds. Bijvoorbeeld voor mijn Thiefling Guardian Fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Op de wiki staat enorm veel informatie, daar zou ik eerst beginnen, voor build moet je dit topic een beetje doorspitten http://nw-forum.perfectwo...r-List-of-Class-Builds-lt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mickroz schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:40:
Ga je invite sturen!

[...]

Bij jou kreeg ik dat je al in een clan zat Jerx, naar welk character moet dat dan? was al ff geleden toen ik je ingame sprak, maar je was daarna offline.

[...]

wat is je character?

edit: Jerx en Nixo hebben een invite.
Ik zat idd toen nog in een Clan :P Ik zal hem vanavond even accepteren, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Ben vorige week ook begonnen, moet zeggen dat ik na de update geen tijd heb gehad om te spelen maar vond het (als CW tot lvl34) een erg vermakelijk spel! Kan alleen niet wachten tot er een Ranger bij komt, toch mijn normale char. Zal binnenkort ff kijken of ik jullie Guild join, lijkt me wel wat extra's hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
JerX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Ik zat idd toen nog in een Clan :P Ik zal hem vanavond even accepteren, thanks!
Clan, Guild whats in a name :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mickroz schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:24:
[...]

Clan, Guild whats in a name :P
Precies, groep gamers in een virtuele ruimte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
JerX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:09:
[...]

Precies, groep gamers in een virtuele ruimte!
En slap lullen, dat is het voornaamste O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi jongens, gaat de guild een beetje groter worden! Leuk zo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Reken niet te veel op mij :p

Maar ik heb wel al een aantal vrienden die het ook spelen. Wie weten willen die er ook bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zeg het voort zeg het voort, zijn er al een paar weg die terugkomen als het wat drukker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
Mickroz invite me maar naar je guild als j wilt. Shieldheart@mrrb2000 lvl60 GF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ik zal je morgen even een invite sturen, ben niet in de gelegenheid om in te loggen, en heb Arisumi nog geen rechten kunnen geven ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Zou iemand op de Dragon server mij willen uitnodigen voor een guild?
Ik kan de genoemde mensen in de OP niet vinden.

Subtiel@williekeilen1

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:12
Gisteren avond geluk gehad.

Tijdens mijn 4de bag of bones al een blauwe skeletal dog te pakken.
En daarna in een nightmarebox ook gelijk een phoera.

Dillema's welke ik nu moet houden en welke voor AD de AH op gaat.....

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vraagje, ik lees hier en daar dat het invullen van de 3 "stats" bij character creation (main stat en de 2 secondary stats) toch wel wat impact heeft in de game (bv als je een 100% stealth rogue wilt gaan spelen). Is er ergens misschien een overzicht van hoe je die punten het beste kan invullen bij een bepaalde class?

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 19-06-2013 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Williekeilen schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:28:
Zou iemand op de Dragon server mij willen uitnodigen voor een guild?
Ik kan de genoemde mensen in de OP niet vinden.

Subtiel@williekeilen1

bedankt!
Mickroz of ik zal je uitnodigen van zodra Mickroz kan inloggen / ik terug mijn invite rechten heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Gister lvl 20 geworden. Moet alleen nog eens uitzoeken hoe die questen werken, ik heb er een paar openstaan maar kan ze niet inleveren of vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:27:
Gister lvl 20 geworden. Moet alleen nog eens uitzoeken hoe die questen werken, ik heb er een paar openstaan maar kan ze niet inleveren of vinden.
Je kan ook quest paths opzetten he :) Dan kan je zien naarwaar je moet lopen. Ik denk dat de key daarvoor Z is (Of W in geval van AZERTY), maar ben niet zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:00:
[...]

Je kan ook quest paths opzetten he :) Dan kan je zien naarwaar je moet lopen. Ik denk dat de key daarvoor Z is (Of W in geval van AZERTY), maar ben niet zeker :)
Ik denk dat het voor mij Z zal zijn dan. Voor de meeste quest werkt dat perfect. Maar ik heb er nog een paar staan en die doen het niet helemaal lekker. Zijn ook een beetje semi-doorzichtig geworden. Vanmiddag maar eens goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Arisumi, heb je rechten aangepast, en iedereen die nog geen invite had is uitgenodigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:34:
Arisumi, heb je rechten aangepast, en iedereen die nog geen invite had is uitgenodigd!
Perfect, thx man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Nixo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:26:
[...]

Ik denk dat het voor mij Z zal zijn dan. Voor de meeste quest werkt dat perfect. Maar ik heb er nog een paar staan en die doen het niet helemaal lekker. Zijn ook een beetje semi-doorzichtig geworden. Vanmiddag maar eens goed naar kijken.
Het zou mij niet verbazen als dat van die 'Relic Hunts' zijn, die had ik er ook in staan en heb je helemaal niets meer aan als je hoger level hebt. Opzich zijn die relic hunts best goed als je dat level hebt, doe quests en kill mobs en als je dan een beetje oplet zie je relics. Zo'n relic hunt is echter wel tijd specifiek, ik heb geen idee hoe vaak het voorkomt, maar lang duurt het dan in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:57:
[...]

Het zou mij niet verbazen als dat van die 'Relic Hunts' zijn, die had ik er ook in staan en heb je helemaal niets meer aan als je hoger level hebt. Opzich zijn die relic hunts best goed als je dat level hebt, doe quests en kill mobs en als je dan een beetje oplet zie je relics. Zo'n relic hunt is echter wel tijd specifiek, ik heb geen idee hoe vaak het voorkomt, maar lang duurt het dan in ieder geval niet.
Of misschien is het die quest in Blackdagger Ruins waarbij je wat boten kapot moet slagen? ^^
Want die is ook wat bugged :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Die quest met de boten heb ik toevallig gisteravond succesvol gedaan, dus het lijkt alsof die gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:58:
[...]

Of misschien is het die quest in Blackdagger Ruins waarbij je wat boten kapot moet slagen? ^^
Want die is ook wat bugged :)
De enige bug die ik daar tegen ben gekomen is dat het de quest aangeeft dat je nog meer boten kan doen, terwijl de quest ondertussen al completed is en je deze in kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:16:
[...]

De enige bug die ik daar tegen ben gekomen is dat het de quest aangeeft dat je nog meer boten kan doen, terwijl de quest ondertussen al completed is en je deze in kan leveren...
Ja, dat bedoel ik, maar je quest path leidt dan soms ook nog naar die boten terwijl de quest klaar is om ingeleverd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot de meesten van de guild 60 zijn zodat we samen dungeon runs kunnen doen :P
Moet zelf ook nog lvl 60 worden hoor, maar kijk er toch al naar uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:04:
Ik kan niet wachten tot de meesten van de guild 60 zijn zodat we samen dungeon runs kunnen doen :P
Moet zelf ook nog lvl 60 worden hoor, maar kijk er toch al naar uit ^^
Ik heb niet echt een kijk genomen in de leden lijst, maar ik ben toch geen allenige lvl 60 tier 1 CW? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
JerX schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:09:
[...]

Ik heb niet echt een kijk genomen in de leden lijst, maar ik ben toch geen allenige lvl 60 tier 1 CW? :P
Hier het overzicht, veel lvl 60 zijn er ook niet

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Rtgv0EhDFruddh3pbX8hJedj/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
hey, bij mij staat er gewoon de datum van laatst ingelogd ipv zoveel dagen geleden :S
En idd, er zijn nog niet zoveel lvl 60, maar genoeg nu op een party aan te maken voor dungeon run :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:35:
Jongens, zal ik jullie vnv toevoegen dan? Geef me jullie "handles" maar.

Dan voeg ik jullie vnv wel toe :) Normaal gezien komt Mickroz vnv ook wel online, dus hij zou het ook wel kunnen regelen ;)
Ah juist ja. Hodor@schaapjeblaat Level 52 guardian fighter. Ik heb ook nog een CW van level 30

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Denk dat Arisumi je wel ff toevoegd, ook voor de andere, als jullie een 2e character in de guild willen, moet je die ook even doorgeven om toe te voegen.

Vandaag om 16:00 patch naar live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:17:
[...]

Ah juist ja. Hodor@schaapjeblaat Level 52 guardian fighter. Ik heb ook nog een CW van level 30
Ik nodig je vnv wel even uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 00:17:
[...]

Nog een Guardian fighter. Dat is mooi ik kan namelijk wel wat advies gebruiken ivm mijn build :D

Momenteel volg ik deze build: http://nw-forum.perfectwo...ardian-Fighter-compendium

[ Voor 16% gewijzigd door Nixo op 20-06-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Ik ben benieuwd naar de nieuwe content vanavond! Het zal wel druk worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:05:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe content vanavond! Het zal wel druk worden 8)
Ik denk dat het goed gaat meevallen :) Hun servers lijken toch redelijk stabiel, dus ik denk dat ze de extra pressure wel aankunnen :)

Dit gaat geen huge release zijn zoals een nieuwe expansion van WoW, release GW2, release Diablo III...
Maar ik kijk er toch naar uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
@Nixo het is een goeie voorbeeld al vind ik zelf crushing surge beter dan cleave. Heeft meer damage en na elke 3e aanval krijg je beetje health. het klopt wel dat t iets langzamer is.
Ik ben bezig voor de hybrid tanking is ook een goeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Nu ook Solidarity lid. Dank aan Marcel voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

prd_mpm schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:41:
Nu ook Solidarity lid. Dank aan Marcel voor de hulp.
Welkom, we groeien als kool momenteel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:51:
[...]

Nog een Guardian fighter. Dat is mooi ik kan namelijk wel wat advies gebruiken ivm mijn build :D

Momenteel volg ik deze build: http://nw-forum.perfectwo...ardian-Fighter-compendium
Nixo je houdt wel rekening mee dat het een pvp built is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:43:
[...]

Welkom, we groeien als kool momenteel 8)
Dat klopt helemaal we hebben nu iets van 15/25 lvls 60 :)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste