| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 158% gewijzigd door Mickroz op 03-07-2013 00:17 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 158% gewijzigd door Mickroz op 03-07-2013 00:17 ]
[ Voor 73% gewijzigd door junglebeast op 09-03-2013 17:22 ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
[ Voor 115% gewijzigd door Hironshy op 15-03-2013 18:57 ]
PSN - ps4 : sir_kowlier
The third Beta Weekend for Neverwinter is coming, with more invites than ever! This is the first time that the Great Weapon Fighter, Pirates' Skyhold, Icespire Peak, Chasm and PvP will be available for the masses to try. Come and join us in an epic adventure through the Forgotten Realms!
Neverwinter will be available to play starting March 22nd at 12pm PDT, and then closing on March 24th at 11:59pm PDT.
FUMES et CARNES
omnia mutantur, nihil interit
Yey, thx voor de tip.Yogoi schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:43:
je kan ook heel makkelijk een beta invite voor dit weekend krijgen via mmorpg.com.
nog 6K+ keys beschikbaar.
He who controls the Spice, controls the Universe.
[ Voor 36% gewijzigd door junglebeast op 22-03-2013 01:07 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
[ Voor 17% gewijzigd door junglebeast op 22-03-2013 22:49 ]
Anoniem: 359024
Gezien dat het gratis is ga ik het ook zeker proberen. Forgotten realms is ook mijn favoriete setting, vandaar dat ik er zo van baalBundin schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 02:41:
Ik heb ook ernstig mijn twijfels bij Cryptic. CO gespeeld, was niet echt onder de indruk. STO gespeeld, zelfde verhaal: werd wat repetitief en de ground combat was verschrikkelijk beroerd uitgevoerd. Toch ga ik Neverwinter wel weer bekijken, Forgotten Realms is met afstand mijn favoriete DnD setting
Daar ga ik dus niet inkomen met een beta access key uit de topic start?junglebeast schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:04:
Beta Weekend 4 - April 12-14:
Hero of the North Founder's Pack purchasers
Guardian of Neverwinter purchasers
Hero of the North Friend Key, if it has not been used.
Open Beta op 30 april!
[ Voor 30% gewijzigd door Blaim op 16-04-2013 09:27 . Reden: Foundry video ]
Perfect World Entertainment & Cryptic Studios have revealed the start times for the Neverwinter open beta. Heroes of the North will have access to the game beginning April 25th, Guardians of Neverwinter will be able to join the game on April 27th, and the doors will open wide for everyone else on April 30th.
Download and/or Patch Neverwinter on April 20, 2013
You can pre-load Neverwinter's Open Beta game client by heading to the download page on April 20, 2013. If you already have an Alpha or Beta Weekend game client, just open the launcher to begin patching – no need to redownload!
Open Beta is vanaf 30 april.. en tja duurt zolang de release datum. Ik ga dus waarschijnlijk pas 1 mei beginnen. Hopelijk is mijn 25 Control Wizard er nog.apNia schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:06:
Iemand die weet waar je nog keys kan scoren? Zou heel graag meedoen met de beta, maar met 30 april wordt het een BEETJE lastig gezien het dan Qday is
Ja eigenlijk is het dan een 'soft launch'. Je chars worden niet gewiped namelijk.apNia schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 17:58:
Ohhh OK. Vanaf 30 april open voor langer, ik dacht één dag open beta
Mooi!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rogue zag er wel leuk uit maar aangezien volgens mij bijna 90% voor die class kiest, probeer ik eerst een andere.junglebeast schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:27:
Op welke shard zitten de mensen hier? Ik heb zelf gekozen voor Dragon.
Ga waarschijnlijk een Rogue spelen. Al had ik een leuke tijd met mijn Wizard in de beta.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ja zie wel veel rogues, maar ook great weapon fighters. En een paar wizards.superbassie schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 18:31:
[...]
Rogue zag er wel leuk uit maar aangezien volgens mij bijna 90% voor die class kiest, probeer ik eerst een andere.
[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 30-04-2013 20:02 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Combat is zeker beter dan Rift, zeker niet zo houterig. Aan de engine zelf zie je duidelijk dat dit de CO engine is, de standaard attacks zijn precies zoals de 'charge up' attacks uit CO, die voelen wat 'houterig aan', maar speel niet zo.kaluro2 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 20:11:
Vergelijk dit bijvoorbeeld met WoW, Rift etc. dan is dit heel houterig, maar hij is nu aan het downloaden in ieder geval, zo te zien zijn hun servers gecapped @ 1mb/s, daar zit ik dan met m'n 100mbit/100mbit. Nouja.
FUMES et CARNES
Guardians en founders hebben al tijdje kunnen spelen, daar hebben ze het geld al van binnen.jaydenjarno schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:09:
onspeelbaar. kan ik me niet helemaal voorstellen. dat je zo een hoge ping hebt dat het gewoon onspeelbaar is. Men weet nu toch wel dat zo een slechte start funest kan zijn voor je game...
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 30-04-2013 22:48 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
FUMES et CARNES
Om een guild te beginnen dien je 5 spelers van lvl 15 te hebben. Wij (een groep spelers van Diablo 3 en Tweakersoostland33 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:22:
Misschien iets te vroeg, maar zijn er plannen voor een guild ?
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 01-05-2013 12:29 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
FUMES et CARNES
Wat is je ingame naam?Vidra schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:26:
[...]
Om een guild te beginnen dien je 5 spelers van lvl 15 te hebben. Wij (een groep spelers van Diablo 3 en Tweakers) zijn voornemens op een guild te beginnen en zitten op de Mindflayer Shard
Ik speel te casual ben ik bang anders had ik je wel geholpenSinergyX schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:31:
Guildie is cleric, die gasten zijn nog bijzonder krachtig ook. Sterke AoE, healing, companion erbij en gaan maar. Maarja, iemand moest guardian gaan, helaas werd ik het
FUMES et CARNES
FUMES et CARNES
Is op zich ook wel de bedoeling van een beta, kijken hoeveel je servers aan kunnen voordat ze omvallen.Vidra schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 08:44:
Er zijn heel veel roques op de server; maar die zijn ook zwaar overpowered dus ik verwacht wel dat deze generfd gaan worden. Ik ben dus een wood elf wizard begonnen
Ik ben Neverwinter nu aan het spelen als afwisseling voor D3; de rubberbanding and lag was niet normaal gisteravond. Ik weet nog niet wat er van moet vinden.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
FUMES et CARNES
[ Voor 33% gewijzigd door StarLite op 01-05-2013 16:15 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
[ Voor 20% gewijzigd door Metian op 01-05-2013 14:40 ]
Rupsen, Rapsen.
FUMES et CARNES
[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 01-05-2013 15:47 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat is tot nu toe bij Neverwinter niet het geval geweest. Issues met lag werden opgelost zonder server restart en maintenance is tot nu toe korter geweest dan gepland.StarLite schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:01:
Vanaf nu dus 4 uur aangekondingde downtime, ik ben benieuwd of de servers om 8 uur weer up zijn, ervaring leert dat dit soort langdurende maintenance wel eens flink uit zou kunnen lopen
Vydra
Rupsen, Rapsen.
Quis custodiet custodes?
"Don't let your dreams be memes"
Misschien handig om hier even te kijken: http://neverwinter.gamepedia.com/Neverwinter_WikiWootlock schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:47:
Deze game heeft ook mijn aandacht getrokken.
Vanavond eens installeren, verder was het mij niet echt duidelijk welke soort van "classes" er zijn.
Ik zag wel verschillende races (dwarfs / elves / humans) echter de classes ontbreken mij. Heeft iemand een link waar ik deze classes kan bekijken ?
[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 02-05-2013 10:07 ]
Rupsen, Rapsen.
Je kan van die astral diamonds farmen met bepaalde quests; maar deze kan je ook kopen met ZEN (currency van Perfect World, de maker) - daarnaast zijn er ook andere zaken die je met ZEN kan kopen. Waarschijnlijk als je voldoende farmed of geluk hebt met de drops dat je niet perse in-game currency hoeft te kopen.Dasherman schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:40:
Hoe is het trouwens met micro-transactions in deze game? Gaat hij een beetje de pay-to-win kant op, of blijft het bij dingen zoals cosmetische items en boosts?
[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 02-05-2013 10:24 ]
Rupsen, Rapsen.
Thanks !Metian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:06:
[...]
Misschien handig om hier even te kijken: http://neverwinter.gamepedia.com/Neverwinter_Wiki
6 classes (waarvan er 5 speelbaar zijn, 6e class is nog niet bekend volgens mij).
Straks maar is verder op mijn Devoted Cleric en eens kijken wat mijn tweede character gaat worden. Wel jammer dat er maar twee characters gemaakt kunnen worden
"Don't let your dreams be memes"
[ Voor 68% gewijzigd door SinergyX op 02-05-2013 10:42 ]
Die miste ik ook al, toen ik hem aan downloaden was, dacht ik al van, meteen als archer / ranger type spelen. Maar nee, nu begonnen als Devoted Cleric en vermaak me primaWootlock schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:35:
[...]
Thanks !
Had eigenlijk wel een archer type verwacht
Rupsen, Rapsen.
Volgens mij is de 6e unique playable class een Drow; deze is beschikbaar voor de "hero's of the north"Wootlock schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:35:
[...]
Thanks !
Had eigenlijk wel een archer type verwacht
13GBTajTaj schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:05:
Paar vragen:
- Hoe groot is de download?
- Kan je nu zomaar registreren, downloaden en beginnen spelen?
- Zijn er, mede doordat het nog een beta is, bepaalde 'beperkingen'?
In-game heb je soms kans op paarse lockboxes deze kan je alleen openen met behulp van een enchanted key; welke je alleen kan kopen met ZENMetian schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:29:
De ZEN-store valt nog mee. Het is voornamelijk kleinere dingen die gekocht kunnen worden. Even snel door de store heen gekeken en zie niet echt dingen die het een PTW van maken.
Bags, Extra character slots, cosmetische onzin etc. het valt in dat op zicht best wel mee. Alleen zijn de prijzen misschien iets aan de dure kant.
~4 euro voor 2 character slots, ~8 euro voor een bag van 24 slots.. :x
Eigelijk is er maar 1 path beschikbaar voor elke class.Vidra schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:12:
Wat betreft de restrictions; er mist nog een 6e playable race en niet alle paths zijn beschikbaar.
Oh toch, dacht al zoiets gezien te hebben. Dat is dan wel weer jammer, maar goed dat soort dingen zullen er altijd in zitten.Vidra schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:43:
[...]
In-game heb je soms kans op paarse lockboxes deze kan je alleen openen met behulp van een enchanted key; welke je alleen kan kopen met ZEN
Rupsen, Rapsen.
Nòg eenvoudigere bediening? En het is al zo geweldig simpel gedaan.Inrage schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:58:
2 dagen gespeeld met Cleric & Rogue en ik vond het maar niks, heel lineair, geen vrijheid, simpele handelingen kunnen ook met eenvoudigere bediening, ... Ik weet dat het een beta is maar low budget MMO's zijn het hem net niet... Het ruikt ook naar pay to win...
Dankzij deze game wel terug de originele Neverwinter Nights + eerste uitbereiding geinstalleerd, al direct een 6u sessie er op zitten, topgame!Misschien dat ik nu ineens ook eens de enhanced Baldurs Gate aanschaf voor de iPad
Ik ben ook bang voor een te lineair gebeuren. Leuk met je eerste char, nog wel te doen met de tweede, maar daarna denk ik dat ik er heel snel klaar mee ben. Ook mis ik de open wereld. Een beetje rondlopen en alles verkennen is er niet echt bij, het is allemaal instanced op relatief kleine maps. Dat geeft geen gevoel van een grote levende wereld. De stad vind ik dan wel weer goed gelukt, groot genoeg, levendig, net design.Inrage schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:58:
2 dagen gespeeld met Cleric & Rogue en ik vond het maar niks, heel lineair, geen vrijheid, simpele handelingen kunnen ook met eenvoudigere bediening, ... Ik weet dat het een beta is maar low budget MMO's zijn het hem net niet... Het ruikt ook naar pay to win...
[ Voor 24% gewijzigd door Bundin op 02-05-2013 15:47 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq