[PC][MMORPG] Neverwinter

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:57:
Ik ben nu lvl 56 volgens mij. Maar ik vind het ook lastig om een leuke en goede vaste groep spelers te vinden. En dat is verschrikkelijk. Als ik lekker pvp wil spelen ben ik redelijk tanky.

Maar het ene potje wordt ik echt compleet van de map gespeeld omdat niemand ook maar iets kan doen/wil of support of mij meehelpt als er 4 man op me staat in te hakken.
Het volgende potje maken winnen we zonder enige weerstand wat ook weer niet leuk is.
Over het algemeen zoek ik een groep om lekker samen potjes mee te spelen en het liefst een pvp waar beide teams gelijk opgaan.
PvP waar beide teams gelijk opgaan zal je bijna nooit niet vinden. De kans dat er een bot in 1 van de 2 teams zit is wel redelijk groot.

En niet iedereen heeft dezelfde GS (wat ook heel veel doet in PvP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Er is ook een Nederlandse (tweakers) guild op de Mindflayer server: "Solidarity" :) Ze hebben ook hun eigen teamspeak server op ts [punt] solidaritygaming [punt] com _/-\o_

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Kan iemand iets vertellen over de nieuwe grote update die ik heb binnen gehaald?

Zijn er veel dingen veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zo ik ben ook weer terug van vakantie, is de grote update niet fury of the feywild?
Heb nog niet opgestart, dus zou je het ook niet kunnen vertellen, van de week eens ff laten updaten.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik zit net de TS te lezen (zeer mooie TS trouwens!) en het valt me direct op dat dit een Free2Play game is! Verderop in de TS een uitgebreid relaas over allerlei kicken rassen, system mechanics en ingame features! Ik check wat ingame filmpjes en screenshots en die spreken me enorm aan, kat in het bakkie! Eindelijk gaat deze kerel weer een goeie game spelen! Wohoo!
Echter kom ik op de main site om de game te downloaden en het eerste wat ik zie is dat ik voor de uitbreiding 60 dollar neer moet leggen. Hoe free 2 play is deze game eigenlijk en wat ga ik allemaal missen omdat ik die uitbreiding wellicht niet ga/kan/mag aanschaffen? :o

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Dat pakket voor 60 euro is een pakket met extra's. Mount, enchantment, astral diamonds, titel, etc. Maar de nieuwe area en quests zijn beschikbaar voor iedereen.

omnia mutantur, nihil interit

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Licht het aan de server waar ik op zit (dragon) of zijn veel van de veteran players weg?
Als ik momenteel al een gauntlegrym group bij elkaar krijg moeten mijn vaste team maat en ik vaak 2-3 new players er door heen lootsen, gaat meestal wel goed af met onze builds (ik ben een GWF-tank en hij een damage-TR) maar dan nog niet erg leuk.

GWF als damage is leuk maar tank en damage nog veel leuker! 2.7k def 27k hp hoge deflection en dan nog een boven gemidelde damage output leuke lifesteal is gewoon ideaal, moet er wel bij zeggen dat mijn gear momenteel een waarden van een slordige 1mil diamonds heeft. (dus niet iets wat "je even probeert")
GWF zijn veel veelzijdiger dan mensen denken, damage en tank kan beide dus kies juist!

Als je echt damage wilt en niet tankt kun je beter een trickster rogue of control wizard kiezen.
MRRB schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:24:
Dan zou ik GG(Gauntlegrym) doen. Het zijn goede gear. Je betaald alleen de Gauntlegrym coins. Je moet er alleen wat tijd in steken. Moet nog 3 te gaan om ze allemaal voor de GF te hebben.
Mwah de echte gear komt nog steeds uit epic dungeons, en als je beetje gauntlegrym gear wilt ben je snel 260 grymcoins kwijt voor gear zonder wapen, amult, rings of enchantments/runes gemideld 10-15 grymcoins in 1.5 uur als je alles doet in 1 uur als je 1e deel skipped (!afgeraden om 1e deel te skippen!).

[ Voor 28% gewijzigd door Dracyn op 25-09-2013 17:18 ]

Body mods don't determine skill

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
het was zoiezo al moeilijk om een goed groepje te krijgen voor een epic dungeon, daarom heb ik mijn gear gekocht in de AH.

• Dracyn
klopt maar AH is momenteel idioot duur, ik betaal voor een beetje zwaard nu het 4-5 voudige van zon 2-2.5 maand geleden (heb gellukig alles al) en armor is nog erger (1 van mijn sets is in prijs ver tienvoudigd) en alles is nu bound als je het krijg en dus wordt het steeds duurder.
slechte zaak dat alles nu direct character bound is.
wou laatst nog even snel een gg dagger kopen voor men rogue (die in training is) en daardoor 75 grymcoins uitgegeven om er achter te komen dat het character bound is... ( en volgens mij niet eens te sellen in een store)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik snap er nog niet veel van, van al die verschillende soorten betaalmiddelen in NW. De TS helpt ook niet echt. Ik probeer elk uur die invocation te doen en daar krijg ik soms rough astral diamands van. Heb nu 3k volgens mij. Verder kun je dan ook van die ardentcoins sparen en daar koop ik dan weer andere coins van waarmee ik tot lvl 59 gear kan kopen maar ik heb geen idee waar. Dan heb je ook nog van die celestial coins waarmee ik tot nu toe partyploppers kan kopen. TOP! Ik ben momenteel level 38 en ik doe puur de quests. Party quests sla ik maar over, dat que-en duurt een oneindigheid. Best lachen gameplay zonder al te veel grinden maar voor de rest vindt ik het maar een rare game met al die verschillende valuta. Ongeveer alles wat te koop is moet ik kopen met valuta die ik helemaal niet heb en al helemaal geen idee heb waar ik dat zou moeten krijgen op kopen met echt geld na.

• Dracyn
@floydraalte welke server zit je? somige partyquests kunnen ook met speler van boven je leven dus zoek hulp bij een hoge speler op de server? (hier op het forum misschien?) zelf zit ik op dragon en kan je evt. wel helpen.

Als ik tab of value tab zeg bedoel ik inv-> coins aan de linker kant daarvan
Rough diamonds kunnen geconverted worden in astral diamonds, met een limit van 12k per dag dacht ik (tijd reset rond 14/15:00)
Gold nahja shop geld en trade geld word door veel spelers als minder bruikbaar gezien (bestaat uit gold silver en copper, 100 copper = 1 silver 100 silver = 1 gold)
ardentcoins use is voor somig spul te halen niet erg intresant celestial coins ook
GrymCoins valuta uit de GauntleGrym kan (behoorlijk) goede gear mee worden gehaald, de gear is over het algemeen erg duur en de coins duren erg lang om te halen, de winkel heeft voor elke class ook maar 1 gear set met main hand en off hand wapens beschikbaar, geen rings, necklace, enchantment of runestones.

PB me gerust als je iets wilt weten of ergens advies over wilt hebben, ik weet vrij veel over het spel en als veteran (long-time level 60) support ik ook veel nieuwere spelers!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

FloydRaalte schreef op donderdag 26 september 2013 @ 14:51:
Ik snap er nog niet veel van, van al die verschillende soorten betaalmiddelen in NW. De TS helpt ook niet echt. Ik probeer elk uur die invocation te doen en daar krijg ik soms rough astral diamands van. Heb nu 3k volgens mij. Verder kun je dan ook van die ardentcoins sparen en daar koop ik dan weer andere coins van waarmee ik tot lvl 59 gear kan kopen maar ik heb geen idee waar. Dan heb je ook nog van die celestial coins waarmee ik tot nu toe partyploppers kan kopen. TOP! Ik ben momenteel level 38 en ik doe puur de quests. Party quests sla ik maar over, dat que-en duurt een oneindigheid. Best lachen gameplay zonder al te veel grinden maar voor de rest vindt ik het maar een rare game met al die verschillende valuta. Ongeveer alles wat te koop is moet ik kopen met valuta die ik helemaal niet heb en al helemaal geen idee heb waar ik dat zou moeten krijgen op kopen met echt geld na.
Het is een van de redenen dat heel veel mensen weggelopen zijn van Neverwinter, samen met de ongelofelijke koppigheid van Perfect World om de grote balance problemen met verschillende classes te fixen. Nee, liever vol enthousiasme nieuwe items aankondigen die je met geld kan kopen. De endgame is ook een grap. Een handvol mensen die lopen te dweepen met hun hoge lvl gear die ze via compleet gebroken PVP of hard geld verkregen hebben terwijl mensen die op een legitieme manier gear willen verzamelen nergens geraken, mede door een AH dat door verschillende exploits aan hyperinflatie geleden heeft en de makers ook weigeren terug te draaien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik speel op de bovenste in de lijst: Beholder. Ik lees net dat je char niet naar andere shards/servers kan.... jammer!

• Dracyn
eehm balance problemen? nee... niet veel zeggen de enigste die echt zwaar overpowered waren was de permanent invisible rogue die gefixed en om even een paar geruchten inbeschouwing te nemen:
GWF wordt als zwaar onderdefended beschouwt in pvp, tegen deel is waar het is mij laatst gelukt om in 20v20 pvp 1.5minuten lang 7 man te tanken en het waren voornamelijk dps characters, goed bouwen doet wonderen. In normale pvp is het mij gelukt om 5 man te tanken voor 5 minuten lang, zonder hulp van mijn team 4 man neergehaald die na hun respawn returnde, GWF moet goed gebuilt worden meesten gaan puur voor damage met een GWF doe dat niet... rogue's zijn pure damage zonder defence een GWF is een semi-tank met damage.
GF die te weinig damage doet, GF doet inderdaad niet veel damage per hit maar met zijn knockdowns endergelijke kan hij een speler of monster tegen de grond houden en blijven hitte terwijl de andere stunned is, ik ben het er wel mee eens dat zijn damage licterlijk underpowered is in boss-fights maar als dat geboost wordt wordt hij in andere dingen overpowered.
Cleric tja cleric moet niet vechten hij moet healen maar ze kunnen nog best redelijke damage doen.
Rogue, rogue's doen heel veel damage maar hebben bijna geen defence, lage hp en een heel lage deflection. (ik kan een rogue lvl 60 in normale (non gauntlegrym) pvp gear in 3 hits neer halen)
control wizzards, ze moeten niet face to face gaan maar supporten en vanaf een afstand damage doen, freezen en dan gaan distance fighten werkt ook goed hier weer niet veel defence, normale hp en een lage deflection.

En mensen die roepen mijn class is underpowered of die class is overpowered terwijl ze op level 60 nog met gear van level 45 lopen moeten zowiezo eerst gear kopen en dan gaan klagen, niet andersom.

Floyd aanbod geld dan nog steeds ik kan altijd advies geven of uitleggen!

[ Voor 17% gewijzigd door Dracyn op 26-09-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bedankt voor het aanbod! Wellicht kom ik nog wel met wat vragen maar voorlopig gaat het prima, zelf uitvinden is ook onderdeel van de charme van de game natuurlijk! ;) Heb net door dat je die insigna kunt inleveren bij de bountyhunter... lol beetje laat achtergekomen op level 40 maar goed. Ik kon ook telkens items niet meer indentify-en omdat ik geen scrolls had. Ik was in de veronderstelling dat je deze moest looten en dat je deze niet kon kopen. Blijkt het toch te worden aangeboden bij 1 merchant. :+

Ik ben ook een great weapons fighter en ik vindt het tot nu toe best makkelijk. Dat komt wellicht ook omdat ik een cleric als companion heb, die mij telkens voorziet van health. Ik liep op een gegeven moment wel tegen het probleem aan dat die cleric te snel dood ging en dat haar healthspreuk niet meer afdoende was. (druppel op een gloeiende plaat) Toen heb ik haar op training gestuurd en daarna ging het beter. Nu ben ik lvl 40 en mijn cleric level 20 en ik merk dat het nu weer niet gaat. Echter op training sturen kost gigantisch veel AD! Wat nu?

Qua GWF build heb ik waarschijnlijk een waardeloze mix gemaakt. Ik heb gewoon de skills gekozen die me wel leuk leken en qua points heb ik veel in extra dmg en defense gestopt. Ook zit mijn determination bar heel snel vol en kan ik Unstoppable redelijk goed spammen, dat is fijn omdat je dan geen last hebt van knockdowns of spells. je kunt gewoon door rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
scrolls zijn diemaond items en het niet waart om te kopen, looten gaat snel als je gewoon farmt in dungeons zijn ze niet echt vaak voorkomend.

Cleric companion is leuk om mee trainen, maar op level 60 waardeloos. Ik gebruik zelf een armored orc wolf (level 30 companion ipv de normale max van 15) . GEBRUIK GEEN AD OM HET MAX LEVEL TE VERHOGEN! echt niet waart zo ontiegelijk duur en je hebt er niks aan, health een cleric 210 ipv 200 (bewijze van spreken) terwijl monster in de zelfde tijd dat je cleric health gewoon 5-10k damage op je doet, dan maakt dat echt niks uit ik gebruik een striker om tank op me te pullen zodat ik minster snel agro van een boss verlies.

Skills wat zal ik zeggen.... mijn build is hoogst waarschijnlijk uniek, waarom? omdat ik een ook een mix heb maar daarbij heel veel guides er in heb gestoken, en ik ken mijn eigen speelstijl in mmorpg's extreem goed daarmee heb ik mijn character voledig er op aangepast, ik deel deze indeling dan ook niet puur omdat het 1 heel veel mensen hoogst waarschijnlijk teleur zal stellen en 2 je met gear moet combineren en dat is gruwelijk duur, de helft van mijn gear is niet meer te koop en de andere delen zijn gruwelijk duur (mijn helm kost dacht ik zon 400k diamonds) en er zitten een aantal items in die zowiezo al moeilijk aan te komen waren. Mijn helmet, body, legs, arms en boots kosten zon 50-60 dollar als je de diamonds terug naar dollar rekent dus je test niet "zomaar even" eenmaal aan is bound dus zit je er aan vast. mijn zwaard off hand ring en neck zijn niet meer te koop en riem heb ik geen idee. (AH stort echt in -_-)

Als je skills echt waardeloos blijken zou je zen kunnen kopen met AD en dan een reset token kunnen kopen maar dit is wel duur en niet terug te draaien tenzij je weer een token koopt en je oude skills terug bouwt.
Doe pvp voordat je 60 bent en zorg dat je een paar k glory hebt zodat je gear kan kopen als je level 60 wordt, je aansluiten bij een guild (als je dit nog niet hebt gedaan) die je kan helpen met gear halen als je 60 bent is ook een idee.

EDIT:
Als damage een probleem is, investeer wat gold in een defensive companion, een tank. Veel monsters zullen die targeten voor dat ze jou targeten door hun defence en hp kunnen ze normale monsters goed tanken maar kijk ermee uit bij een boss ze pullen daar namelijk vaak tank naar je toe! Doe moeilijke dingen gewoon met een party, hier weer guilds kunnen je hier uitstekent bij helpen!

[ Voor 8% gewijzigd door Dracyn op 27-09-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05-2018
Ik speel Neverwinter zelf niet, ik heb het wel geprobeerd maar het was gewoon niet mijn ding.

Tevens leek het al heel snel een pure p2w game te zijn, ik weet niet of dit correct is? Anyhow, Er waren zoveel bugs dat ik na een weekje of 2 spelen er wel klaar mee was, en als ik zo hun Facebook page bekijk is dit niet echt beter geworden?

Ik zie allerlei nieuwe shop items die je kan komen, en mensen vragen in de reacties wanneer er nu eindelijk bugfixes komen ipv nieuwe items?

Ik vraag dit omdat het concept van Neverwinter toch heel interressant is, maar ik struikel voornamelijk over de problemen, Ik zou het mooi vinden als iemand de pro's en cons van Neverwinter op een rijtje zou kunnen zetten? (geen revieuw, maar eigen beleving, ook qua gamebreaking bugs enzv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
joeriz9 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:48:
Ik speel Neverwinter zelf niet, ik heb het wel geprobeerd maar het was gewoon niet mijn ding.

Tevens leek het al heel snel een pure p2w game te zijn, ik weet niet of dit correct is? Anyhow, Er waren zoveel bugs dat ik na een weekje of 2 spelen er wel klaar mee was, en als ik zo hun Facebook page bekijk is dit niet echt beter geworden?

Ik zie allerlei nieuwe shop items die je kan komen, en mensen vragen in de reacties wanneer er nu eindelijk bugfixes komen ipv nieuwe items?

Ik vraag dit omdat het concept van Neverwinter toch heel interressant is, maar ik struikel voornamelijk over de problemen, Ik zou het mooi vinden als iemand de pro's en cons van Neverwinter op een rijtje zou kunnen zetten? (geen revieuw, maar eigen beleving, ook qua gamebreaking bugs enzv)
Nahja kijk de game is nog in beta dacht ik.
Maar buggs, om eerlijk te zijn een groot deel van de NW community ziet alles als een bugg voorbeeldje:
Op de zwevende eilanden (zwevende piraten achtige omgeving) is het mogelijk om van de "eilanden" af te lopen, wat wordt er geroepen? FIX BUG, FIX FALLING OF ISLANDS, FIX OR I QUIT I FELL OF AND DIED AND IT COSTS ME 10 SILVER TO HEAL INSTA. Als mensen zelf zo stom zijn om van zon "eiland" af te lopen zijn ze gewoon dom bezig en is het geen bugg, maar een feature (wat het ook is).
En zo zijn er een groot aantal ravijnen en dergelijken waar je in kunt vallen maar omdat er geen traditionele invisble wall omheen is gemaakt denken mensen dat het een bugg is, terwijl dit overduidelijk een feature is en tevens heel goed werk levert als bot killer die er erg vaak inlopen >:) .

Veel mensen zien dingen te snel als bugg of roepen eerst en denken later (of niet) tuurlijk er zitten wat buggs in maar niet extreem veel.

Zelf heb ik eignelijk nooit last van buggs maar wel van spelers die gewoon als kippen zonder kop in alles springen wat ze zien en achter alles vast komen te zitten wat er staat....

Enigste waarin ik zeg ja dat moet gefixed worden zijn dungeons die "ge-speedrunned" kunnen worden, met andere woorden door bug abuse een groot deel skippen maar daar wordt hard aan gewerkt!

Ik heb in al mijn speeltijd nooit echt last gehad van een bugg en aangezien ik maxed ben (level 60) en zon beetje alle dungeons met uitzondering van de castle's heb gedaan valt het erg mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeriz9
  • Laatst online: 14-05-2018
Kijk dat is mooi om te horen! :)
Ik vroeg me al af of het niet overdreven was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
joeriz9 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:18:
Kijk dat is mooi om te horen! :)
Ik vroeg me al af of het niet overdreven was :P
Er wordt zo zwaar veel overdreven dat ik gewoon compleet van het forum en alles af ben gestapt omdat ik me echt begon af te vragen wat het niveau van sommige mensen daar was, ingame is dit eignelijk helemaal geen probleem en wordt er veel minder getrolled en gewhined, is misschien ook omdat ik op een volgens mij minder populaire server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds kort begonnen en moet zeggen, ben lange tijd niet echt 'hooked' geweest aan een MMO maar deze heeft het enthousiastme weer losgemaakt! Ik schijn ook op het goede moment te zijn begonnen aangezien de servers binnenkort worden omgezet naar het STO model wat toch wel wat fijner is. Mocht iemand geintresseerd zijn in wat co-op fun, add Seldsa Arabarn@calendrian op Mindflayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Is deze game nog een beetje levend?
Nog tips qua leuke (nl) servers?

Ik verveel me op game gebied. Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Lasteraar schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 21:05:
Is deze game nog een beetje levend?
Nog tips qua leuke (nl) servers?

Ik verveel me op game gebied. Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd.
Er is 1 shard voor iedereen, dus er zijn geen aparte nl servers oid :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hij staat nu gratis op Steam: http://store.steampowered.com/app/109600/

Er is ook een Steam starter kit beschikbaar voor 18.99 EUR. Wat zit erin?
Info over het spel
This Starter Kit is a Steam exclusive! It is perfect for new players who are looking to start their adventure in Neverwinter!
Pack Contents
Fey Panther
A supernatural creature comes from the Feywild to help worthy adventurers stalk their prey. The Fey Panther is an aggressive companion that will rake and claw your enemies to their demise. It has base stats in Power, Critical Strike and Armor Penetration. Additionally, if it is one of your active companions, it provides Life Steal and Deflect bonuses to your character.
Greater Stone of Health
An inscribed stone that allows you to instantly recover to full health. Has 200 charges.
Adventurer’s XP Booster
A boost that grants 25% more experience for your next 10,000.
5x Scroll of Mass Life
Scrolls that recover you and party members within 50 feet from near death with full health.
5x Portable Altars
Shrines that you can summon which allow you to invoke, recover injuries, and heal over time.
10x Greater Scroll of Identification
Scrolls that can be used to identify magic items up to level 60.
25x Skill Kits
Helpful kits that can be used to bypass the class restriction on resource nodes throughout the game.

All items may only be claimed by one character!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:43
Vandaag gedownload, valt erg in de smaak moet ik zeggen. Zijn er nog tweakers die dit spelen?

Laatste bericht 07 december; hmmm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Er zijn betere gratis MMO's. Ik heb NW wel op mijn PC staan,maar doe vooral nu Rift (ook gratis geworden), WoT (altijd al gratis) en LOTRO.SWTOR en AoC (ook al gratis).
Helaas. Ik had hoge verwachtingen van Neverwinter als hard-core, eeuwenoude AD&D-speler...

[ Voor 3% gewijzigd door garathane op 12-02-2014 13:23 ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

NW is best leuk, er is genoeg te doen, en het hele P2W verhaal is maar net wat je je daar van aantrekt.
Als iemand 'lvl7-8 enchants wil maken en daar 10 euro voor over heeft moet hij dat weten.

Ik zie het maar zo, ik betaalde 13 euro p/m voor WoW voor 5 jaar lang + origineel spel+3 uitbreidingen.

Dat is alleen al 780 euro om te spelen, komen dan nog het spel+expansions bij, 30euro de stuk? dat is bij elkaar 900 euro. Ik heb toen ook nog een 2de account onderhouden voor bijna een jaar (wat uiteraard mijn eigen keuze was).

Als iemand dan een paar tientjes in een 'F2P' game stopt zie ik dat niet als raar een hoop meuk is cosmetisch en een paar mounts/companions.

Zou iemand me willen toevoegen @silence815

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riecardow93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09 14:39
prutser001 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:13:
NW is best leuk, er is genoeg te doen, en het hele P2W verhaal is maar net wat je je daar van aantrekt.
Als iemand 'lvl7-8 enchants wil maken en daar 10 euro voor over heeft moet hij dat weten.

Ik zie het maar zo, ik betaalde 13 euro p/m voor WoW voor 5 jaar lang + origineel spel+3 uitbreidingen.

Dat is alleen al 780 euro om te spelen, komen dan nog het spel+expansions bij, 30euro de stuk? dat is bij elkaar 900 euro. Ik heb toen ook nog een 2de account onderhouden voor bijna een jaar (wat uiteraard mijn eigen keuze was).

Als iemand dan een paar tientjes in een 'F2P' game stopt zie ik dat niet als raar een hoop meuk is cosmetisch en een paar mounts/companions.

Zou iemand me willen toevoegen @silence815
Ik zal je vanavond even adden op neverwinter, heb ook nog wel een guild die je kan joinen als je interesse hebt :)
Doen erg veel pvp and pve (lvl 60)
Heb zelf een lvl 60 CW en GWF en speel nu ongeveer 3 maandjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
boe2 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:50:
[...]

Het is een van de redenen dat heel veel mensen weggelopen zijn van Neverwinter, samen met de ongelofelijke koppigheid van Perfect World om de grote balance problemen met verschillende classes te fixen. Nee, liever vol enthousiasme nieuwe items aankondigen die je met geld kan kopen. De endgame is ook een grap. Een handvol mensen die lopen te dweepen met hun hoge lvl gear die ze via compleet gebroken PVP of hard geld verkregen hebben terwijl mensen die op een legitieme manier gear willen verzamelen nergens geraken, mede door een AH dat door verschillende exploits aan hyperinflatie geleden heeft en de makers ook weigeren terug te draaien.
Ik ben er nu ook mee begonnen en wat me ook opviel nu ik net boven de level 30 uit kom dat als ik mijn pet wil upgraden hoger dan level 15 je 300.000 diamanten moet neertellen, terwijl je er ongeveer 1000 - 2000 per dag bij krijgt als je een dungeon doet, dit in combinatie met bijna geen inventory ruimte, ik geloof dat een extra tas ook ergens tegen de 300-600 duizend kost terwijl je steeds meer nieuwe items gaat vinden, in andere woorden, je kan niet echt iets bewaren, en ik krijg het gevoel dat het spel bijna niet te spelen is zonder er echt geld in te steken, mis ik iets hoe je dat kan veranderen of oplossen of is het game meganisme gewoon zo en word het nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

bamboe schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:21:
[...]

Ik ben er nu ook mee begonnen en wat me ook opviel nu ik net boven de level 30 uit kom dat als ik mijn pet wil upgraden hoger dan level 15 je 300.000 diamanten moet neertellen, terwijl je er ongeveer 1000 - 2000 per dag bij krijgt als je een dungeon doet, dit in combinatie met bijna geen inventory ruimte, ik geloof dat een extra tas ook ergens tegen de 300-600 duizend kost terwijl je steeds meer nieuwe items gaat vinden, in andere woorden, je kan niet echt iets bewaren, en ik krijg het gevoel dat het spel bijna niet te spelen is zonder er echt geld in te steken, mis ik iets hoe je dat kan veranderen of oplossen of is het game meganisme gewoon zo en word het nog erger.
Als je lvl60 bent (wat opzich simpel is) kun je dungeons doen, tijdens deze dungeons krijg je 'drake seals' deze kun je besteden aan beginners epics, deze epics kun je 'salvagen' en daar krijg je AD voor.

Ik krijg mijn AD wel op maar het nadeel is dat je maximaal 24000 of 58000? Per dag kan refinen hier komen nog daily dungeons1000+(en items)/foundry12k+/skirmishes1000 per ronde bij (20k per dag makkelijk als je de daily quests ook nog doet) dus op zich is het wel redelijk te doen AD kun je zeker binnenharken. Ik moet bijna 400K refinen en het blijft ook nog binnen komen.

En ja het enige dat mij ook wel irriteert zijn tassen/bank ruimte/guildbank ruimte, deze moeten inderdaad aangeschaft worden met echt geld. Als de tassen nou 'account bound' waren zoals de epic mounts welke je 1 keer koopt voor al je karakters zou ik er niet veel moeite mee hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Zojuist deze game gedownload en nu aan het spelen.
Heb een zwak voor Icewind Dale en gezien dat nu toegevoegd is...

Wordt het nog door andere tweakers gespeeld en zo ja: is er nog een guild die ik kan joinen?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken NW te gaan proberen, ga vanavond spel downloaden, wat is beter..downloaden via steam of met die ARC client aan de slag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:20:
Ik zit er over te denken NW te gaan proberen, ga vanavond spel downloaden, wat is beter..downloaden via steam of met die ARC client aan de slag gaan?
Zelf via steam de ARC client gedownload (die overlay blijft handig) en dan start steam die op :)
De uiteindelijke download is via de ARC client en meestal ingame zelfs.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok thanks voor de info!

Nog 2 uur werken, dan naar huis, en hopelijk de tijd vinden om Neverwinter uit te gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Tot 7 uur maintenance dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Je kan nu de patch downloaden zo te zien :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ff Neverwinter installeren dacht ik, maar duurde toch ontzettend lang, volgens mij iets van 3 uur voordat het hele spel binnen was. Maar maakt niet uit, het was het wachten waard, eerste indruk is dat Neverwinter een prima spel is, hoop alleen niet dat het zo linear blijft zoals in het begingebied...heb een elf ranger aangemaakt, speelt lekker weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch maar weer eens downloaden en kijken of ik het nog leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:58
Ik heb hier een code voor een Neverwinter Mercenary. Geen idee wat je er aan hebt want ik speel het hele spel niet. First come first served!

ZMH69-Z8A-39AS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Xyrr schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:44:
Ik heb hier een code voor een Neverwinter Mercenary. Geen idee wat je er aan hebt want ik speel het hele spel niet. First come first served!

ZMH69-Z8A-39AS
Meh, ben blijkbaar te laat.
Ah well :)

Wel ongelofelijk niet te vinden waar je keys kan redeemen zeg -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 18 archer, en vind het nog steeds een ontzettend gaaf spel. Heb nu ook 2 compagnions, een hond en een of ander vechtertje.....ook leuke toevoeging is de NW gateway...kan ik op mijn werk de AH in de gaten houden, adventures of the swoardcoast spelen op mijn mobiel....etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:53:
Ben nu level 18 archer, en vind het nog steeds een ontzettend gaaf spel. Heb nu ook 2 compagnions, een hond en een of ander vechtertje.....ook leuke toevoeging is de NW gateway...kan ik op mijn werk de AH in de gaten houden, adventures of the swoardcoast spelen op mijn mobiel....etc etc....
Die Gateway is inderdaad geniaal. Zit op m'n werk ook af en toe ff een adventure te doen en m'n crafting queues bij te houden :)
Ben inmiddels lvl 34 Cleric. Zeer leuke class moet ik zeggen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Spelen mensen dit spel nog actief? Speel namelijk zelf sinds enige tijd, heb een level 60 Guardian Fighter en een level 48 Devoted Cleric en ik vermaak me uitstekend met dit spel.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nazanir schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:10:
Spelen mensen dit spel nog actief? Speel namelijk zelf sinds enige tijd, heb een level 60 Guardian Fighter en een level 48 Devoted Cleric en ik vermaak me uitstekend met dit spel.
Speel het nog steeds. Een lvl 60 Divine Cleric en nog een paar altjes die niet hoog zijn.
Helaas beetje druk op het moment evenals een pc die op sterven staat :(
Dus is het niet veel speeltijd...

Volgende maand nieuwe uitbreiding, kan nog leuk worden (hoop ik).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 18:50
als er een nederlandse guild actief is hoor ik het graag, ben begonnen met spelen, en op paar kleine ergenissen na toch wel een goede eerste indruk. nu lvl 16 trickster rogue, en is toch wel leuk spelen.

wel even 1 vraag, heb nog geen manier gevonden om snel te travelen tussen plekken, zoals in wow met flypaths of rift met portals, kan dat ook in NW?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
huntedjohan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:16:
als er een nederlandse guild actief is hoor ik het graag, ben begonnen met spelen, en op paar kleine ergenissen na toch wel een goede eerste indruk. nu lvl 16 trickster rogue, en is toch wel leuk spelen.

wel even 1 vraag, heb nog geen manier gevonden om snel te travelen tussen plekken, zoals in wow met flypaths of rift met portals, kan dat ook in NW?
Niet echt*. De enige "fast travel" is via scrolls die je kan kopen via de Zen store, of mogelijk voor een redelijke pittig aantal AD. In ieder geval was het genoeg voor mij om te beslissen om mijn waardevolle currency er niet aan te spenderen. Je krijgt er ook 1 of 2 gratis als quest reward tijdens het levelen.
Je kan maar best investeren in een goeie mount. ;)

* Ik moet er wel even bij zeggen dat ik al maanden niet gespeeld heb, dus dit zou ondertussen verandert kunnen zijn. (Ik heb het laatst gespeeld tijdens the Fey Wild expansion en het begin van Ice Dale)

[ Voor 21% gewijzigd door KnightX op 05-12-2014 11:41 ]

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik vind het een hele leuk game. Er zit erg veel sfeer in en de skills zijn goed uitgewerkt. Er zit echt n gevoel van impact achter wanneer je iets hit vind ik (mis ik in veel mmo's).
Ook zelden zo gelachen met die zelfgemaakte quests. Er was ooit een quests waarbij je allerlei evil dingen kon doen. Het was een briljant verhaal waarbij alle stereotypen van een mmo aan bod kwamen. Maar dan in een soort comedy.
http://nw-forum.perfectwo...ed-of-Being-the-Hero-quot
Het is jammer dat de game zo'n rommelige interface heeft. Dat geeft het zo'n goedkope uitstraling alsof er geen kwaliteit in zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Zag toevallig dat Neverwinter op de xbox one nu beschikbaar is.. hoe zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Rambie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:10:
Zag toevallig dat Neverwinter op de xbox one nu beschikbaar is.. hoe zijn jullie ervaringen?
Ik vind het een toffe MMO om zo nu en dan eens te spelen. En zeker voor de DnD fans is het erg interessant. :*)
Het is gratis, so nothing to lose by trying!

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 14-09 22:40
Rambie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:10:
Ja ik heb het dus ook maar eens gedownload op de xbox. Het bevalt me goed tot nu toe (lvl 11). Maar ik was dus een beetje aan het zoeken of hier actieve mensen waren die het spelen, maar dat valt me tegen zo te zien. Er zijn namelijk nog erg veel dingen waar ik niks van snap (Currency, zen en companions etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zal de PC versie nog eens bekijken of de combat nog is aangepast,die was op z'n tijd nog best ruk (agro..), ik denk als console game deze nog best aardig kan zijn (CO werkte gewoon niet goed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:12:
Ik zal de PC versie nog eens bekijken of de combat nog is aangepast,die was op z'n tijd nog best ruk (agro..), ik denk als console game deze nog best aardig kan zijn (CO werkte gewoon niet goed).
Kan jij mij een aantal dingen uitleggen dan betreft; ZEN punten en die AH enzo? En heb je hier ook end lvl raiding aka wow?? Vragen vragen vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De game zelf heb ik al gok een jaar niet meer gespeeld, dus qua raiding heb ik geen idee :P

Voor het verhaal over Zen en de AH, beste om hier even te beginnen.
http://neverwinter.gamepedia.com/Currency

In de basis heb je dus 3 'currencies', Zen, Gold en Astrals.
De currency die uitsluitend op de AH gebruikt wordt is dus Astrals, Gold wordt enkel gebruikt ingame voor vendors (potions, food etc). Zen is de 'real life' currency, voor aankopen in de itemstore of om te wisselen in Astrals om weer in de AH uit te geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
De game zelf heb ik al gok een jaar niet meer gespeeld, dus qua raiding heb ik geen idee :P

Voor het verhaal over Zen en de AH, beste om hier even te beginnen.
http://neverwinter.gamepedia.com/Currency

In de basis heb je dus 3 'currencies', Zen, Gold en Astrals.
De currency die uitsluitend op de AH gebruikt wordt is dus Astrals, Gold wordt enkel gebruikt ingame voor vendors (potions, food etc). Zen is de 'real life' currency, voor aankopen in de itemstore of om te wisselen in Astrals om weer in de AH uit te geven.
Astral diamonds wordt voor veel gebruikt, waaronder de AH, maar ook voor respecs, het upgraden van mounts en companions, het kopen van campaign perks (specialize skills/bonuses) en nog een paar andere dingen.
Gold is redelijk nutteloos - het is vooral voor injury kits te kopen (om wounds te healen wanneer je dood gaat). En ZEN wordt inderdaad met echt geld gekocht, of door er AD voor te traden met andere spelers via de exchange.
Neverwinter's endgame is meer heroics a la WoW, maar geen raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:12:
Aggro is beter nu. De tanks zijn minder broken dan bij launch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Oke dan lees ik dat eerst maar eens door. Mmm geen raids das wel jammer, maar goed ik vermaak me nu nog goed en zoals er al eerder werd gezegd het is een free to play game op de xbox. (MMO werkt nog verdacht goed op de xbox haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik speel al een jaartje niet meer maar krijg nog regelmatig mailtjes.
Bij deze een code voor een Trove of Elemental Evil...voor 1 mei redeemen via ARC.
Geen idee of deze account gebonden is, mocht dat zo zijn...helaas, anders veel plezier er mee.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Vorige week ben ik samen met 2 maten begonnen aan Neverwinter. Zijn nu level 35 en tot nu toe bevalt ons dit prima!

Op internet lees je niet heel veel positieve dingen over PVE en end-game maar omdat er vorige maand nog een "expansion" is geweest en er nieuwe instances bij zijn gekomen die worden omschreven als moeilijk en uitdagend gaan we maar van het beste uit :).

Zijn er hier op Tweakers nog mensen die het spel actief spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Ik zat te twijfelen met wat voor MMO ik weer wil gaan spelen. Toen Neverwinter net uit kwam heb ik het gespeeld met een paar maten. Helaas stopten sommige er mee na een tijdje, en toen ben ik ook maar gestopt. Nu ben ik gisteravond weer begonnen. Ik heb een Control Wizard aangemaakt (ben meestal de castertype :P). Ik vind de sfeer en combat in de game erg goed, doet me een beetje denken aan Fable. We zullen zien hoe leuk het blijft. Ben van plan om Neverwinter te spelen totdat er nieuwe MMO's zoals Albion Online, Soul & Blade, Skyforge en Black Desert uitkomen.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Same here, gisteren weer eens op de pc gezet en ben met die nieuwe class, soort heal/tank begonnen.
lijkt me leuk om eens samen te spelen hoor, op steam kun je me toevoegen: Nightcrow.
Ik weet niet wat voor gegevens er nodig zijn om in Neverwinter zelf iemand toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-12-2022
Heb me enorm vermaakt 0-70 (devoted cleric), was voor mij 1 van de betere MMO's kwa leveling.
Omdat je af en toe zo een groot beest zelf moet neerhalen krijg je er veel voldoening van.

Enkel was 60-70 echt kut, instant deaths constant, en nu was ik 70 en is men gear te low.
Moest ik al men zuur gespaarde astral diamonds opkopen aan gear :( en heb nu ng geen voldoende gear xD

Weet iemand eigenlijk wat ik nu moet doen? Want ik heb wel een paar van die daily quests maar de gear die ik in die trees krijg lijkt allemala voor lagere levels -.-.

Ben ook even naar de hoogste zone geweest met dailys voor gear, daar kon ik zelfs niet 1 mob aan...

Wat wel mooi was, ik heb 10euro gekregen omdat ik in april bij de eerste 1000 was die level 70 haalde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Dat laatste is zeker nice cgers, leuke beloning ook! Het gaat op de forums veel over het nieuwe stuk en hoe moeilijk het is, ben benieuwd of ze dat nog aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog tweakers die dit momenteel spelen ?

Ik ben met een vriendengroepje dit weekend weer opnieuw begonnen. We hadden alleen bij release even een week of 2 gespeeld. Moet zeggen dat ik het nu (al is het het begin) een stuk leuker ervaar dan toen met de release. Weet niet waardoor het komt maar vind het prima :P

Speel nu Hunter en ben Level 20.

Twijfel alleen heel erg welke spec ik moet gaan focussen. Voornamelijk zal ik PvP gaan spelen op hoog level denk ik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20
Ik zit er aan te denken. Alleen het vervelende vind ik dat je geen replacement kan krijgen als je halverwege een dungeon/battleground zit. En dat heeft er toch al voor gezorgd dat ik een dungeon niet kon afmaken. Of een pvp match verloor omdat het 3/4 vs 5 was. En het feit dat ze nog steeds dungeons als CT niet hebben getuned voor 3m. En dus besloten het helemaal weg te halen. Voor zowel 3m als 5m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik heb het jaren gespeeld voor de laatste 'patch' alleen gaat het levelen zo bagger traag (ja je kan betalen voor 'xp boost' dan krijg je 200%) ik heb er 5 op lvl60 en 1 op ~30.

Ik heb een poging gewaagd om mijn best gegearde naar 70 te doen maar dat ging snel vervelen, een beetje van die herhaal quests, en sinds de xp nerf van dungeons en die 'waves dungeons/CTA?' is dat ook niet boeiend meer wat dus alleen maar AD/kistjes oplevert.

Het grootste nadeel is gewoon de enorme timesink voor het halen van 'craft mats'/AD waar je eerst nog via de portal Leadership kon doen, dus even een taakje aanzetten op de portal en dan kon je xxxx AD innen maar dit hebben ze stop gezet. Dus het krijgen van 'wards' valt haast niet te doen zonder ze te kopen voor echt geld.

Ik dacht dat je trouwens wel een dungeon kon doen en als er iemand weg ging je iemand kon inviten? (kan al even geleden zijn) Ook dat alle 'lvl60 varianten' weg zijn is ruk... De lvl60 endgame dungeons zijn nu allemaal lvl70 geworden.. en wat er nog te doen is als non 70 is 3 man... Als er dan 1 bij zit die lvl 65 is ofzo en een beetje in de gear zit is de balans totaal weg en loop je er maar een beetje achteraan heb je pech en ben je zelf en de andere nog niet goed gegeared of lager level dan zijn er gevallen waar je de dungeons gewoon niet haalt.. Ook lijkt de 'schaling' soms niet goed te gaan, al een paar keer gehad dat bij bepaalde dungeons de ene vijand me voor 1k raakte maar een paar groepjes verder eenzelfde vijand ineens voor 5-8k dmg doet.

Strongholds heb ik nog niet bekeken, schijnt leuk te zijn maar ook weer erg afhankelijk of de tegenpartij wel/geen echt geld gespendeerd heeft... Ja dan is het game over... Nee dan maak je een kans... Dit is wat ik hoorde van de guild waar ik in zit.

Aan de ene kant een leuk spel maar aan de andere kant mwah.. Wil je echt zonder anderhalve maand te moeten farmen zul je geld moeten spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oh intressant om te weten :P naja ik vermaak me nog wel met het levelen. Zie als ik 60+ ben dan wel weer verder haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Je kan mensen wel achteraf inviten. Maar niet via de lfg tool. En das is een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
spelen er nog mensen dit spel?
Ik ben sinds kort ook weer actief bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

62 paladin atm. Ben met de elemental evil campaign bezig. Leuk spel, stuk beter dan sinds het uitkwam :) .Chaulsin Ordura heet mijn char, geen idee welke server ik opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Volgens mij is er nog maar 1 server en dat is Dragon, ik heb op het moment een lvl 60 GF en TR een 45 CW en een lvl 31 HR.
Ik vind die guild stronghold dingen ook wel leuk om te doen trouwens, alleen siege vind ik nix.

ben meestal savonds wel bezig met 1 van mijn chars, als je op tweakers zoekt bij guilds kan je mijn guild vinden, username is @mickroz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je guild nog niet kunnen vinden. Leuke events momenteel met het drie jarige bestaan. Aangezien alles 50% goedkoper is heb ik drie maanden VIP gekocht. Enkel nog eens een knappe mount nodig. Schiet niet op met dat slome knol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Dat kan, volgens mij kan je alleen guild vinden als er iemand online is ervan.
Als je zoekt op Uramon@mickroz, kan je dan ook niets vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Op verzoek van de TS de titel aangepast :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 23-06-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipl
  • Laatst online: 10-10-2019

ipl

als iemand nog geïntereseerd is in 210 chars.
waarvan er 148 lvl 70 zijn en de rest over lvl 60.
alles verdeelt over 5 accounts. alles volle leadership.
alleen PM en geen beginners of standaard spelers ;p.
en ja wat het inkomen is in astral diamonds kan je zelf uitrekenen.
niet veel bijzonder zin om daar openbaar over te praten.

daarnaast, heel leuk spelletje. ben alleen niet zo'n fan van het zogenaamde pay to win tiepe.
al zou ik daar niks te klagen over moeten hebben met deze middelen.
ik vind het gewoon niet leuk.
ligt niet aan het spel, dat is wel leuk. had misschien een paar skills/acties extra mogen hebben voor een paar classes om het minder simpel te maken.

persoonlijk vind ik het ook het beste free to play spel.
het heeft zelfs m'n voorkeur over veel pay to play soortgelijke mmo's.
maar ja je weet hoe dat gaat he meningen en smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
zo, wat moet je in hemelsnaam met zoveel chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalwart golden lion pet uit de box! Nou nog even nadenken of ik hem wil bewaren en over een tijd voor een goed bedrag wil verkopen of zelf wil gebruiken. Mijn huidige pet is een blue, maar heb het idee dat ze niet heel veel toevoegen. Heb op 65 nog geen problemen met quests e.d.

Momenteel gebruik ik eigenlijk weinig AD. Ik snap dat je er ZEN mee kan kopen om voor je VIP te betalen, maar doe je er op 70 nog wat anders mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipl

ipl

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:42:
Momenteel gebruik ik eigenlijk weinig AD. Ik snap dat je er ZEN mee kan kopen om voor je VIP te betalen, maar doe je er op 70 nog wat anders mee?
enchants kopen rank 12 als je ze nog niet hebt.
hoeveel gaan er in gear, 10 of zo. weet ik niet eens uit m'n hoofd.
prijs ligt op vanaf 1.800.000 AD ongeveer voor rank 12.
dan kan je nog in companion/pet rank 12s doen. als je lekker gek wilt doen.
in de gear dan die je in je companion doet. (schiet natuurlijk niet op in arena)
dan heb je nog die 3 sloten die je kan vullen van companion.
en tegenwoordig dan 3 slots op je mount die je met weet veel wat kan vullen :D ik heb daar nooit naar gekeken.

zag ergens een berichtje voorbij komen dat je beter je refinement punten kan bewaren omdat er nieuwe artifacts komen.
maar dat is alles wat ik weet wat hier boven staat :D
ligt er maar net aan wat voor artifact je leuk/nodig vind.
maar daar gaat ook een heleboel AD in :D
als je de refinement points moet kopen van AH.

kan ook hele dure pets kopen als je geen geluk heb :)
zag een uil..hoe heet die nou. (Owlbear Cub) de epic versie begon vanaf 5.700.000 AD
en de oranje 7.500.000

voor de rest weet ik het niet zo snel wat je met AD kan doen, maar je zit niet snel met te veel hehe.
Mickroz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:53:
zo, wat moet je in hemelsnaam met zoveel chars?
refinement points krijgen.
hoeveel durf ik niet eens te zeggen.
af en toe kan ik wel voor een markt crash zorgen.
nee hoor, ze zijn heel gewilt die punten. dus zo verkocht.
het schommelt af en toe maar is vrij stabiel.

vind het knap en ik ben er blij mee dat ze die AD exploit jaren geleden zo goed hebben weg gewerkt.
economie was helemaal ingestort :D lache achteraf.
ik heb er gelukkig niet aan mee gedaan. schijnen er toch wel een paar te zijn verbannen.

o ik geloof dat er meerdere exploits zijn geweest :) die met AH, iets met items met negatieve waarde kunnen posten op AH en met ander poppetje kopen of zo. weet niet eens :D het was zoiets.
en dan nog dat rift ding van rhix.
nee ben echt blij dat ik het echt nooit heb gedaan die dingen :D

[ Voor 6% gewijzigd door ipl op 30-06-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:42:
Stalwart golden lion pet uit de box! Nou nog even nadenken of ik hem wil bewaren en over een tijd voor een goed bedrag wil verkopen of zelf wil gebruiken. Mijn huidige pet is een blue, maar heb het idee dat ze niet heel veel toevoegen. Heb op 65 nog geen problemen met quests e.d.

wat is trouwens jou volledige ingame naam Chaulsin? dan invite ik je even.

@ipl, ok, maar dat is toch een dagtaak omdat allemaal bij te houden dan, bizar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipl

ipl

Mickroz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:21:
[...]
@ipl, ok, maar dat is toch een dagtaak omdat allemaal bij te houden dan, bizar _/-\o_
niet echt. profession is automatisch(<-laten we het daar niet verder over hebben :D ). en verkopen kan je zelf weten wanneer. 1 keer per maand of 1 keer per 3 maanden bijvoorbeeld.
dan heb je wel effe wat te doen ja :D

ps4 komt ie ook.
http://www.psx-sense.nl/2...nter-komt-volgende-maand/

morgen livestream zie ik in arc.
is soms leuk.
vroeger ging iemand zo'n neverwinter gast uit de party kicken (in een dungeon) op livestream haha.
heel leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door ipl op 30-06-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaulsin Ordura@chaulsin

Die guild search spoort voor geen meter :p .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
nee klopt, je kan alleen een guild vinden als er iemand online is die invite rechten heeft :S
Maar je hebt een invite :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, zal straks eens kijken. Kreeg een paar dagen terug een stronghold box en dat heeft volgens mij met guilds te maken. Ik loop wel op een Nieuw Zeelands tijdschema, dus mijn online tijden lopen soms wat apart :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBilly
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-06 22:14
*Poke* nog mensen die dit spelen? gezien dat dit het meest recente topic is op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:18

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Zo af en toe pik ik het weer op, speel een tijdje en berg het weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ben pas begonnen op de PS4 en vind het op zich best vermakelijk. Vraag mij wel af hoe lang dit mij kan boeien. De interactie valt ook tegen doordat het toch wat minder makkelijk typen is op een console.
Meer console spelers hier op Tweakers?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Geteisem schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:07:
Ben pas begonnen op de PS4 en vind het op zich best vermakelijk. Vraag mij wel af hoe lang dit mij kan boeien. De interactie valt ook tegen doordat het toch wat minder makkelijk typen is op een console.
Meer console spelers hier op Tweakers?
Wat oude reactie. Maar beter iets als niets. Ik ben het ook gaan spelen. Tot nu toe speelt het leuker/lekkerder als op de pc. Twijfel nog een beetje tussen GF Tank of OP tank. Als ik thuis ben zal ik mijn PSN even doorgeven. Altijd leuk om met mede Tweakers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Heb een code uit een bordspel voor DLC. Maar is PC only.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
maartend schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 18:22:
Heb een code uit een bordspel voor DLC. Maar is PC only.
Iemand?
Graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Zijn er hier nog xbox neverwinter spelers?

Zo ja, ik zoek 3 spelers die mij kunnen helpen met het creeren van een guild.

Wie kan mij hier mee helpen?

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:23
Is dit een mmo waar je nu nog in kan stappen?
Ik zoek echt een oldskool mmo , maar dan op console!
Kan verder geen recentere mmo vinden op ps4!
Is er nog een aardige community op deze game of word het nog amper gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
fevo-1190 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 19:46:
Is dit een mmo waar je nu nog in kan stappen?
Ik zoek echt een oldskool mmo , maar dan op console!
Kan verder geen recentere mmo vinden op ps4!
Is er nog een aardige community op deze game of word het nog amper gespeeld?
Ik speel het op de xbox maar vind het heel goed te spelen. Ook als instapper. En er is gewoon genoeg te doen wat ook solo te doen is dat ik me iig nog wel tijdje goed kan vermaken.

Wat me ook mee valt is het bijna instant kunnen joinen van instance queue. Zelfs als dps. Geen idee of het met epic dungeons ook zo gaat.

Goede gear is ook zelfstandig te behalen door daily dungeons te doen waarmee je astral diamond krijg en seals. Met die seals kun je goede fear kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
huntedjohan schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 13:58:
[...]

Ik speel het op de xbox maar vind het heel goed te spelen. Ook als instapper. En er is gewoon genoeg te doen wat ook solo te doen is dat ik me iig nog wel tijdje goed kan vermaken.

Wat me ook mee valt is het bijna instant kunnen joinen van instance queue. Zelfs als dps. Geen idee of het met epic dungeons ook zo gaat.

Goede gear is ook zelfstandig te behalen door daily dungeons te doen waarmee je astral diamond krijg en seals. Met die seals kun je goede fear kopen
Ik ga het zo maar eens opstarten dan!
Heb gelijk een probleem bij de quest broken arrows moet ik naar bepaald stuk.
Alleen moet over een hekje springen.
Hoe dan!?

[ Voor 9% gewijzigd door fevo-1190 op 07-09-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
fevo-1190 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:49:
[...]

Ik ga het zo maar eens opstarten dan!
Heb gelijk een probleem bij de quest broken arrows moet ik naar bepaald stuk.
Alleen moet over een hekje springen.
Hoe dan!?
Hoe je moet springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Bij de xbox is het LT +A.

Er is volgens mij een optie om toets aanwijzing te kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
huntedjohan schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:00:
[...]

Bij de xbox is het LT +A.

Er is volgens mij een optie om toets aanwijzing te kunnen zien
Dankje jeetje dat is erg.. begin lekker :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
fevo-1190 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 15:01:
[...]

Dankje jeetje dat is erg.. begin lekker :>
Gewoon even de toetsen tab opzoeken zodat je ze even kun ontdekken. Als je 't beetje door heb is het goed te doen.

Tip. Als je achievements leuk vind, begin dan zo snel mogelijk met de beschikbare skirmish. Eerste paar kun je maar tot bepaald level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
is er hier iemand die mij kan helpen?

ik wil beginnen met ravenloft campaign. nu heb ik zelf primal gear Ilvl 500, nu heb ik bij 1 van de eerste questen een blauw compleet set gekregen. is dat set beter om te gebruiken in dit gedeelte ivm de + dmg bonus tegen undead of gewoon salvagen en verder op primal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
is er nog iemand actief en gaat actief met mod 16 aan de slag?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste