[PC][MMORPG] Neverwinter

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Verwijderd schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:22:
[...]

De tier 1 dungeons zijn het makkelijkste en daarvan zijn cloaktower / cragmire crypts / throne of idris het makkelijkste. Grey wolf den heb ik nog nooit gedaan en mad dragon is vrij pittig met de laatste baas
Thanks, probeer te queueën, maar wordt er steeds na 5 minuten uitgegooid terwijl ik gewoon speel.. irritant!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerx op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Gray Wolf Den heb ik vanmiddag gedaan, wat een $#%#^ dungeon is dat, die eindbaas was echt niet leuk meer, zijn ook ff een tijdje bezig geweest met een random groepje, als je daar stil staat ben je de klos, je moet echt continue blijven lopen en eerst op de adds focussen.

uiteindelijk wel gelukt, maar het heeft aardig wat injury kits en potions gekost.
en dan waren de meeste al overclassed voor die dungeon, heb medelijden met degene die daar gewoon voor queuen.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:12
Domme vraag misschien, maar waar kan ik in hemelsnaam zien welke server ik mijn char heb aangemaakt ?
Ik weet het gewoon niet meer, en kan het zo snel ook nergens zien.
Momenteel op mijn werk en alleen toegang tot de webinterface.

Ben op zoek naar een guild met medelanders ( en misschien tweakers ) er in namelijk.
Momenteel lvl25TR.

Moet zeggen dat de TR class echt een DPS kanon is.
Elke skirmish of dungeon sta ik wel bovenaan.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Malignant schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:54:
Domme vraag misschien, maar waar kan ik in hemelsnaam zien welke server ik mijn char heb aangemaakt ?

Ben op zoek naar een guild met medelanders ( en misschien tweakers ) er in namelijk.
Momenteel lvl25TR.

Ik heb precies hetzelfde op mijn cleric en mijn control wizard. Clerics hebben op laag level best wel sterke AOE abilities waardoor ik tot nu toe nog altijd eerste heb gestaan met damage done. Of dat nu komt omdat anderen niet weten waar ze mee bezig zijn of omdat ik al wat ervaring heb met mmo's of omdat de balans er op laag level (is nu lvl 19) er nog niet goed in zit weet ik niet, maar het is wel opvallend. Je zou niet verwachten dat een cleric bovenaan staat met damage done en met healing done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
2 dagen geleden 1 van de beste PUG's ooit meegemaakt.
Allemaal lvl30 3 CW's, 1 TR en ik als GWF in Lair of the Mad Dragon.

Gewoon enorm vlotjes die draak neergelegd bij de 2de try.
Heals niet nodig >:) Zoveel AoE en CC bij elkaar echt leuke run als iedereen zijn werk doet.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Thysiej schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:15:
[...]

Ik heb precies hetzelfde op mijn cleric en mijn control wizard. Clerics hebben op laag level best wel sterke AOE abilities waardoor ik tot nu toe nog altijd eerste heb gestaan met damage done. Of dat nu komt omdat anderen niet weten waar ze mee bezig zijn of omdat ik al wat ervaring heb met mmo's of omdat de balans er op laag level (is nu lvl 19) er nog niet goed in zit weet ik niet, maar het is wel opvallend. Je zou niet verwachten dat een cleric bovenaan staat met damage done en met healing done
Ik merkte hetzelfde maar dat verandert wel.
Ben nu lvl39 en zie nu dat de DPS classes ook meer DPS gaan doen in dungeons en skirmishes. Ik had gister bijvoorbeeld in Pit-skirmish uiteindelijk 200k dmg done terwijl de nummer 1 (CW geloof ik) dik 750k had. Daar tegenover stond ik wel met 500k healing dik bovenaan met nr2 op 150k ofzo.
Qua damage sta ik nu meestal een stuk boven de tank maar wel ruim beneden de dps classes, beetje het beeld wat je zou verwachten :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Malignant schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:54:

Momenteel lvl25TR.

Als je de clan <Solidarity NL-BE> kan vinden zit je op Mindflayer, als je de clan <Public Enemy NL> kan vinden zit je op Dragon, als je ze allebei niet kan vinden zit je op Beholder.

edit: met je character select ingame kan je zien op welke shard je zit, op de webinterface zie je dat niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Mickroz op 28-05-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Voor de filmers onder ons. Je kan je eigen filmpjes opnemen in NW.

Check: http://www.reddit.com/r/N...w_videos_try_demo_record/

En screenshot ook. Als je die hebt gemaakt stuur ze door voor in de OP.

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 28-05-2013 15:16 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
cool! eens ff checken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Als er nog mensen rond lvl35 nog op zoek zijn naar iemand om mee te spelen, ik zit op de Mindflayer shard (en in de Solidarity guild). Whisper of toevoegen friendslist: resu@resurewop

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren 21 geworden op mijn cleric. Ging toen ik lvl 19 was met een pug groep cloak tower in. Deze instance stelt naar mijn mening niet zoveel voor, zolang mensen maar zoveel mogelijk ontwijken wat ze kunnen ontwijken. Er zat een tank van lvl 15 in de groep die het niet nodig vond om adds van mij af te halen (terwijl ik expres naast hem ging staan om het makkelijker te maken) en het niet nodig vond om de special abilities te blocken... Zorgde ervoor dat ik mijn action bar moest wijzigen zodat er in plaats van een CC+damage ability een healing ability kwam (een Hot, die je max 3 keer kan casten en stacked). Toen ging het al een stuk beter (had vaak genoeg dat de tank gevaarlijk laag dropte in gevechten).

Het laatste gevecht was helemaal chaos, naast dat ik de meeste damage en healing had gedaan zaten voortdurend alle adds op mij waardoor potions op voortdurende cooldown zaten :S.
Uiteindelijk is slechts één keer een dps omgevallen. Ik heb er redelijk wat moeite mee om goed te targeten voor een heal in fight. De meeste dps staan rond de tank of hebben een berg adds om hun heen.

Toch lvl 20 geworden, ben wel blij dat je dan 3 coins krijgt voor in totaal 15 uur ingame mount tijd. Die 5 gold heb ik op lvl 20 echt nog niet bij elkaar gesprokkeld (zit nu rond de 3 volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
Heb gisteren mijn mount gewoon gekocht met AD.
Elke dag even een daily skirmish & PVP domination is 2K AD per dag.
En dan nog wat prayers....
Binnen 4 dagen genoeg AD voor een mount.
Gaan net voor onder de 10K AD op AH, goed betaalbaar.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dat is opzich wel een goed idee, ik krijg iets van 4k AD per dag binnen door de daily skirmish en daily dungeon. Wellicht waag ik mij binnenkort eens aan PvP, al hoor ik dat het totaal niet in balans is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Thysiej schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:49:
Het laatste gevecht was helemaal chaos, naast dat ik de meeste damage en healing had gedaan zaten voortdurend alle adds op mij waardoor potions op voortdurende cooldown zaten :S.
Wen d'r maar vast aan :)
Meeste healing gedaan is niet zo moeilijk aangezien de devoted cleric op dit moment de enige healing class is. Meeste damage betekent gewoon dat je team erg laag level was of slecht bezig was want elke CW of TR moet met gemak meer damage kunnen doen dan jij.

Cleric spelen is gewoon heel lastig en zeker met een pug groep. Skirmishes en Dungeons zijn haast niet te doen en vooral niet als de tank en DPS allemaal rustig op 1 baas staan te meppen terwijl hordes adds het op jou gemunt hebben. Dit soort instances kunnen daardoor best frustrerend zijn voor ons clerics dus kan ook niet wachten tot ik lvl60 ben en met wat mensen van de guild instances kan gaan doen en communiceren op TS. Ik vind dat ze de cleric wat heals moeten geven waar je niet voor hoeft stil te staan zodat je tenminste wat makkelijker kunt healen en kiten.

PvP moet je zeker doen... snelste AD die je maar kunt verdienen. Als je zwaar verliest omdat er wat mensen ontbreken kun je altijd nog even afk gaan tot het potje is afgelopen. PvP queus zijn ook veruit het kortste.

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV76 op 29-05-2013 10:15 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JohnnyV76 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:13:
[...]

Wen d'r maar vast aan :)
Meeste healing gedaan is niet zo moeilijk aangezien de devoted cleric op dit moment de enige healing class is. Meeste damage betekent gewoon dat je team erg laag level was of slecht bezig was want elke CW of TR moet met gemak meer damage kunnen doen dan jij.

Cleric spelen is gewoon heel lastig en zeker met een pug groep. Skirmishes en Dungeons zijn haast niet te doen en vooral niet als de tank en DPS allemaal rustig op 1 baas staan te meppen terwijl hordes adds het op jou gemunt hebben. Dit soort instances kunnen daardoor best frustrerend zijn voor ons clerics dus kan ook niet wachten tot ik lvl60 ben en met wat mensen van de guild instances kan gaan doen en communiceren op TS. Ik vind dat ze de cleric wat heals moeten geven waar je niet voor hoeft stil te staan zodat je tenminste wat makkelijker kunt healen en kiten.

PvP moet je zeker doen... snelste AD die je maar kunt verdienen. Als je zwaar verliest omdat er wat mensen ontbreken kun je altijd nog even afk gaan tot het potje is afgelopen. PvP queus zijn ook veruit het kortste.
Dit is echt herkenbaar uit andere MMO's, als tanks en dps niet weten waar ze mee bezig zijn is de healer de pineut om de groep bij elkaar te houden. Opzich is dat niet zo erg natuurlijk, maakt het spel op dat moment voor de healer alleen maar uitdagender :). Dat vind ik op dit punt nu juist zo leuk aan Neverwinter, waar andere MMO's dat niet of minder hebben, als de groep juist wel weet waar ze mee bezig zijn kan je veel meer gaan dps'en. Dit heb ik ook al meegemaakt met een aantal groepen en dat bevalt mij opzich prima. Het is naar mijn mening (zoals in bijna alle MMO's) zo dat juist tanks en dps wat meer 'opgevoed' moeten worden.

Wellicht toch maar een tank rollen, juist om te kijken wat er nu zo moeilijk en ongebalanceerd aan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
In LOTRO wat ik al jaren speel lijkt het makkelijker... daar heb je genoeg AoE skills om mobs op je te krijgen en te houden en daar is het alleen zaak om meer aggro te genereren dan de DPS afdeling doet. Als healer krijg je daar zeldzaam de aggro. Denk dat ik ook een keer een GF ga rollen om te zien of het nu echt zo moeilijk is maar heb mn 2e slot al gevuld met een TR dus nog even denken hoe ik het ga doen (2e account of slot kopen). Prio 1 is toch mn cleric naar 60 halen en wat leuke gear farmen door instances te doen. Hoop stiekum ook dat veel tanks <60 meer gebouwd zijn op DPS om te levellen en pas op lvl60 meer als echte tank gaan bouwen... zoals ik nu ook half DPS half healing gebouwd ben.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Thysiej schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Dit is echt herkenbaar uit andere MMO's, als tanks en dps niet weten waar ze mee bezig zijn is de healer de pineut om de groep bij elkaar te houden. Opzich is dat niet zo erg natuurlijk, maakt het spel op dat moment voor de healer alleen maar uitdagender :). Dat vind ik op dit punt nu juist zo leuk aan Neverwinter, waar andere MMO's dat niet of minder hebben, als de groep juist wel weet waar ze mee bezig zijn kan je veel meer gaan dps'en. Dit heb ik ook al meegemaakt met een aantal groepen en dat bevalt mij opzich prima. Het is naar mijn mening (zoals in bijna alle MMO's) zo dat juist tanks en dps wat meer 'opgevoed' moeten worden.

Wellicht toch maar een tank rollen, juist om te kijken wat er nu zo moeilijk en ongebalanceerd aan is...
In dit spel kan je als tank niet eenvoudig alle mobs vasthouden, sommige mobs blijven op de healer af gaan (hulks) en de goed werkende AOE taunt heeft een lange cooldown. Ook is het voor de damage dealers handig als de tank niet te veel rondrent want van achter doen ze meer dps dan van voor. De CC en DPS moet dus helpen om de kleine mobs van de healer af te houden, maar ja DPS wil vaak maar 1 ding en dat is boven op de DPS lijst.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Zou mooi zijn als je met gold kon respeccen. 5g of zo is wel redelijk op 60. Dan kun je veel beter dingen uit proberen als tank of healer..

Je hebt al cleric de glide skill. Daar zou je de mobs voor moeten blijven en dan eventueel de Healing Word gebruiken op jezelf.

Deze manier heb ik nog niet gebruikt: http://www.dual-boxing.co...3-Neverwinter-Target-Lock
Maar ga er toch een keer naar kijken of ik toets kan binden voor een selfheal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Glide helpt wel maar echt heel soepel gaat dat niet omdat je na je slide even een halve seconde stil staat. Divinity aan en AoE knockbacken die hap :) Liefst bij de tank doen zodat ie zelf ook weer moet lopen en dan hopen dat ie het ziet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Zou dat niet doen op lvl 60. Dat wordt niet echt gewaardeerd. Tenzij je geen CW hebt in de party. :)

Ik heb zelf Astral shield en forgemaster's flame die ik met divinty cast als encounter. En dan Bastion of Health, of een andere skill (chains, daunting light) voor wat add control/killing..

Qua stats heb ik nu vooral op recover/defense, en dan crit. Maar er zijn ook cleric crit builds die bijv Kahlan en Luusi hebben in onze guild.

[ Voor 63% gewijzigd door junglebeast op 29-05-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tja t wordt ook niet gewaardeerd als de tank 1 mob blijft tanken en geen moeite doet om de healer te ontzien. Het is dus een signaal richting de tank en de DPSers. Net als dat ik in lotro wel eens een overijverige DPSer laat doodgaan als ik op mijn tank ben terwijl ik de boss bijv. terug had kunnen krijgen via een forced taunt maar dat is vaak de enige manier om iemand te laten merken dat ie slimmer moet spelen. Als diegene niet leert zn aggro te beheersen maakt ie het de tank en/of de groep moeilijker door als een malle te DPSen. Als ik met een goede (of guild) tank zou spelen zou ik dat nooit doen.

Kortom... als ik het doe dan is het ook de bedoeling dat het niet gewaardeerd wordt zodat ze hopelijk wakker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
nog meer mensen last van dat er heel vaak geen pagination komt op de gateway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:31:
Ja, ik heb ook soms last bij Professions dat ik bijvoorbeeld geen enkele taak kan doen terwijl ik wel een slot en assets vrij heb :)

Het is nog een beta voor iets he, ik maak me niet te druk over deze kleine problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mickroz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:31:
Dit heb je niet op de mobile versie van de gateway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:33:
[...]

Ja, ik heb ook soms last bij Professions dat ik bijvoorbeeld geen enkele taak kan doen terwijl ik wel een slot en assets vrij heb :)

Het is nog een beta voor iets he, ik maak me niet te druk over deze kleine problemen :)
heb ik ook idd wel eens last van, meestal ff opnieuw inloggen verhelpt dat wel.
Thysiej schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:37:
[...]

Dit heb je niet op de mobile versie van de gateway
idd, daar werkt het wel goed, zag op het forum van NW dat er nog meer mensen last van hadden, ook dat de AD nog steeds niet bijgeteld wordt die je verdiend met leadership via de gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 21:19
Gisteren eens een nieuw level dungeon gedaan met mijn DC, maar dat is toch een stuk lastiger hoor :X

Om een of andere reden moeten ze mij altijd als eerste hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
De_Bastaard schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:21:
Gisteren eens een nieuw level dungeon gedaan met mijn DC, maar dat is toch een stuk lastiger hoor :X

Om een of andere reden moeten ze mij altijd als eerste hebben ;(
De reden daarvoor is heel logisch, als jij een heal doet (of die astral seal waarmee iedereen zichzelf healed die die mob hit) krijg je threat op alle mobs . Zolang dps / tank geen van die mobs pakt zullen ze jou aanvallen. Ik had gisteren precies hetzelfde. De tweede dungeon die je kan doen, daar heeft die laatste boss (een of andere piraat) best veel elite adds die spawnen. Ik had het flink druk met kiten en potions bijna non-stop op cooldown. Dodgen is dan ook al heel snel geen optie meer als er 6 mobs zijn die continue special attacks op jou aan het doen zijn.

Ik heb gisteren een tank aangemaakt en even geleveld tot level 10. Dat valt flink tegen zeg, ik moet veel potions gebruiken waar ik met (ranged) dps bijna geen potions hoefde te gebruiken. Gisteren ook de eerst skirmish een paar keer gedaan en ik ben het volledig eens met de verhalen over tanks en threat; het valt niet mee om aggro te houden van een mob / boss. Daarnaast heb je geen enkel idee hoeveel threat je als tank hebt ten opzichte van de dps (toch?)

[ Voor 21% gewijzigd door Thysiej op 30-05-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Heeft iemand ook gehad dat je wel elke dag netjes een gebedje doet, maar dat er geen celestial coins bij kwamen? En gisteren was ineens mijn "counter" gereset en was ik ze allemaal kwijt :S Kheb maar een ticket aangemaakt, ik had de 360 dagen toch niet vol gekregen, en mensen die op vakantie gaan krijgen dat nooit vol. Maar toch.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Cragmire Crypts bedoelde ik dus :)

Die eerste (met de Orcs) was best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ye-roon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:46:
Heeft iemand ook gehad dat je wel elke dag netjes een gebedje doet, maar dat er geen celestial coins bij kwamen? En gisteren was ineens mijn "counter" gereset en was ik ze allemaal kwijt :S Kheb maar een ticket aangemaakt, ik had de 360 dagen toch niet vol gekregen, en mensen die op vakantie gaan krijgen dat nooit vol. Maar toch.
De counter die reset gaat maar tot 7 hoor, de 360 coins die je moet sparen voor zo'n companion zijn van het type dat gewoon blijft.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb gisteren een tank aangemaakt en even geleveld tot level 10. Dat valt flink tegen zeg, ik moet veel potions gebruiken waar ik met (ranged) dps bijna geen potions hoefde te gebruiken. Gisteren ook de eerst skirmish een paar keer gedaan en ik ben het volledig eens met de verhalen over tanks en threat; het valt niet mee om aggro te houden van een mob / boss. Daarnaast heb je geen enkel idee hoeveel threat je als tank hebt ten opzichte van de dps (toch?)

Wordt dit nog wat beter op hoger level of blijf je een beetje squashie en moet je veel potions gebruiken? Het is nu eenmaal niet te doen om altijd alle aanvallen te blocken. Iemand anders met een tank trouwens ook dat nadat je de charge gedaan hebt dat block standaard niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:17:
[...]

De counter die reset gaat maar tot 7 hoor, de 360 coins die je moet sparen voor zo'n companion zijn van het type dat gewoon blijft.
Mja, stond gister middag ineens op 0, terwijl hij de dag ervoor op 7 stond en gewoon me gebedje gedaan had op dat tijdstip :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Thysiej schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:43:

Wordt dit nog wat beter op hoger level of blijf je een beetje squashie en moet je veel potions gebruiken? Het is nu eenmaal niet te doen om altijd alle aanvallen te blocken. Iemand anders met een tank trouwens ook dat nadat je de charge gedaan hebt dat block standaard niet werkt?
Zodra je een companion krijgt kan je de cleric nemen, dan hoef je nooit meer potions te gebruiken, behalve in een dungeon als je team niet van topkwaliteit is. De AOE taunt waar je op de grond stamt en AOE damage doet werkt erg goed, alle andere taunts werken maar een beetje, is mijn ervaring. In principe is het meestal afdoende om alleen te blocken als er rode cirkels verschijnen, waar je anders zou dodgen zegmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf ik die daily had waarmee je hits jezelf healen had ik bijna geen potions nodig.
Ik had zo veel pots zitten dat toen ik een companion moest kiezen dan ook de hond heb genomen. Later nog wel cleric genomen zodat ik zelf wat offensiever kan gaan.

Vergeet niet dat je een guardian FIGHTER bent. Ga niet te hard defensive. Geen dps is geen aggro en je dungeon runs kunnen alleen maar trager gaan.

Qua threat zien kan je gewoon de target marken, komt er een vrij zichtbaar kruis op die mob, en die blijft erop tot die mob je hit, en je dus aggro hebt (en je doet meer aggro op marked target).
Maar op level 10 heb je natuurlijk niet zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:42:
[...]

De reden daarvoor is heel logisch, als jij een heal doet (of die astral seal waarmee iedereen zichzelf healed die die mob hit) krijg je threat op alle mobs . Zolang dps / tank geen van die mobs pakt zullen ze jou aanvallen. Ik had gisteren precies hetzelfde. De tweede dungeon die je kan doen, daar heeft die laatste boss (een of andere piraat) best veel elite adds die spawnen. Ik had het flink druk met kiten en potions bijna non-stop op cooldown. Dodgen is dan ook al heel snel geen optie meer als er 6 mobs zijn die continue special attacks op jou aan het doen zijn.
Dit klopt. Daarom moet een cleric zich dus tanky bouwen ipv volop Power enzo. Een cleric moet wel wat kunnen verdragen aangezien jij toch wel het meeste tanked van heel de group :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter

Ik heb ook inmiddels een lvl 16 GF. Wat ik gedaan heb is een healer companion gekocht en deze aan mijn GF gegeven op vll 4. Ben nog niet in de problemen gekomen en ga als een speer door de content heen (toch al 3 keer gezien). En heb nu ook een 2de healer voor als de andere aan het trainen is..

Ik gebruik deze build: http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?176972-Rokuthy-s-Hybrid-Tanking-Build-%28GF%29-for-End-Game-PvE-%28and-PvP%29-content

Zal wel hier en daar wat kleine puntjes aanpassen aan mijn speelstijl.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Die build volg ik ook, ik had eerst die van Venore, die was super, daar hoefde ik weinig potions te gebruiken, nu moet ik ze wel vaker gebruiken, heb alleen geen zin meer om alles respeccen, anders had ik eerst de build van Venore gebruikt tot level 60, en daarna alles omgezet naar Rokuthy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Moet nu al 3 PvP matches doen zag ik (DC) gister om mn daily AD te halen. Op zich niet erg dus samen met mn vrouw (CW) in de queue en binnen no-time gingen we los. Omdat we net lvl41 waren mochten we in de lvl49 categorie mee doen dus had verwacht dat het erg moeilijk zou worden. Echter... de eerste 2 potjes wonnen we glansrijk... tegenstanders gingen super snel neer, vlaggen werden goed bezet en het was niet eens zo dat de tegenstander met minder was. 3e potje was een heeeel ander verhaal... kansloos verloren.... tegenstander leek wel met 10 ipv 5 en leek alsof ze niet neer te krijgen waren. Denk je dat je goed bezig bent... wordt je weer hard op je plek gezet :)

Zag wel dat in dat laatste potje mensen leken te laggen. Bleven hangen of gewoon een seconde of 10 op 1 plek staan zonder te bewegen. Beuren af en toe wel rare dingen in PvP. Denk dat het ook veel misbruikt wordt door botters om makkelijk AD te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Kwam deze tip nog tegen over het transferren van AD naar een ander char. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
#2: Wish you had the AD from one character on the other so you could afford that big ticket item? NO PROBLEM! Go to the zen/diamond exchange, On the "buy zen" page, put in 50 diamonds as price you want to pay, then put in how many zen it will take to transfer the amount of AD you need. Once you put it up, go to the "Listings" page, and cancel the listing. Your AD is put into the "Exchange Balance". Log onto the character you want the AD on, and withdraw the AD from the balance. Boom, AD transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Nice, altijd handig om te weten, wordt dat eigenlijk veel gedaan, zen kopen met AD?
Laatste keer was het dat ik keek 1 zen = 354 AD, weet niet of het interessant is om dat te doen.

Heb eindelijk mijn GF op lvl 60, alleen whispering caverns nog doorlopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Mickroz op 02-06-2013 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Leuke bug ontdekt net... was op mn low level altje een pvp domination match aan het doen en nadate ik een invoke gedaan had kon ik dat opnieuw doen nadat ik dood was gegaan. De keren daarop ook dus op een of andere manier reset het dus in pvp als je doodgaat :)
Ben van lvl12 naar 14 gegaan in 1 potje doordat ik telkens xp kreeg van de invocation. Ook nog wat bonus AD. Weet niet of het altijd werkt dus maar eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:27:
Leuke bug ontdekt net... was op mn low level altje een pvp domination match aan het doen en nadate ik een invoke gedaan had kon ik dat opnieuw doen nadat ik dood was gegaan. De keren daarop ook dus op een of andere manier reset het dus in pvp als je doodgaat :)
Ben van lvl12 naar 14 gegaan in 1 potje doordat ik telkens xp kreeg van de invocation. Ook nog wat bonus AD. Weet niet of het altijd werkt dus maar eens in de gaten houden.
Dit kun je maximaal 3 keer doen achter elkaar. Daarna krijg je hooguit een elixer en buff. Maar het is een bekende bug.

Wat ook leuk is als je tussen 50 en 59 gaat PvPen en je aan het einde van een potje dinged dan krijg je de lvl 60 proffesion slot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
die krijg je zoiezo bij lvl 50, is een glitch, hoef je niet speciaal voor te PvPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:48:
die krijg je zoiezo bij lvl 50, is een glitch, hoef je niet speciaal voor te PvPen.
Klopt, ik ben gisteren lvl 50 geworden, en heb mooi die extra profession slot gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Afgelopen weekeind een uurtje gespeeld met mijn Guardian Fighter. De tips helpen allemaal zeker, ik ben nu meer bezig met het doen van damage en probeer zoveel mogelijk de special attacks te blocken. Heb nu ook de healer companion, zal qua potiongebruik best flink schelen. De daily die ervoor zorgt dat je een portie healed van de damage die je doet is ook erg fijn ben ik achter gekomen.

Kan iemand mij vertellen wat de stat 'AC' precies betekend die je op gear hebt? Momenteel gear ik zoveel mogelijk in defense en power, recovery, deflection en crit lijken mij stats die minder belangrijk zijn.

Dungeons en skirmishes lijken tot nu toe best aardig te gaan. Het is echter zo dat aggro erg moeilijk te houden is als dps eerst aanvalt en je als tank daarna pas komt. Tevens zijn die elite wizards erg irritant omdat ze vrolijk op afstand staan te casten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ben nu level 25 met mijn Cleric, maar hoewel ik nu redelijk 'sterk' wordt, merk ik wel dat het nu bijzonder lastig wordt om solo snel wat missies te doorlopen.

Ik speel nu de quests rondom Blackdagger Keep, en het gaat moeizaam hoor ... die Officers zijn een PITA :+

Hoe kan ik snel een party vinden om die quests mee te 'blitzen' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:46:
Ben nu level 25 met mijn Cleric, maar hoewel ik nu redelijk 'sterk' wordt, merk ik wel dat het nu bijzonder lastig wordt om solo snel wat missies te doorlopen.

Ik speel nu de quests rondom Blackdagger Keep, en het gaat moeizaam hoor ... die Officers zijn een PITA :+

Hoe kan ik snel een party vinden om die quests mee te 'blitzen' ?
Normaal gezien moet je alle content redelijk gemakkelijk (buiten een paar instances) kunnen solo'en.
Ik ben een lvl 50 cleric, en ik heb geen problemen gehad buiten een paar instance bosses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:32:
[...]

Klopt, ik ben gisteren lvl 50 geworden, en heb mooi die extra profession slot gekregen :)
Die bug zit er al een tijdje in, ik heb hem ook al ge-report,wie weet gaat ie ooit nog eens gefixed worden :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
Gisteren lvl34 gehaald met mijn TR.
Vind het toch eigenlijk wel een leuke game.
Ook solo heel erg goed te doen.

Maar ben eigenlijk op zoek naar een casual guild.
Zit op beholder met gelijknamige char, als er iemand aan het recruiten is :)
Malignant@jkvansteenis

[ Voor 4% gewijzigd door Malignant op 03-06-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Malignant schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:17:
Zit op beholder met gelijknamige char, als er iemand aan het recruiten is :)
Malignant@jkvansteenis
Zie TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
In de TS/OP staat niks over een guild op Beholder. Alleen Mindflayer en Dragon.

Je kan hier kijken: http://nw-forum.perfectwo...php?694-Guild-Recruitment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Nieuwe tip:

Als je niet gekicked wil worden aan het einde van een Dungeon Event door je mede spelers kun je het volgende instellen. Dan kun je alsnog de kist looten..

options > Interface > HUD > Show Map Transfer Choices: ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Hier is een leuke spreadsheet met wat xp info over foundries en tradeskills

https://docs.google.com/s...ZETGtYeF8tcUE&usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:50:
Nieuwe tip:

Als je niet gekicked wil worden aan het einde van een Dungeon Event door je mede spelers kun je het volgende instellen. Dan kun je alsnog de kist looten..

Handig! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik heb dat nog nooit gehad dat ik gekicked werd aan het einde van een Dungeon Event. Wat doet die optie precies dan?

Gisteren maar weer eens even op mijn control wizard gaan spelen. Ik ben er nog steeds niet achter wat ik nu de leukste class vind om te spelen. Als Guardian Fighter / Devoted Cleric zijn de queue tijden over het algemeen het meest aangenaam en zal je end-game het gemakkelijkst in groepen komen verwacht ik zo. Het grootste nadeel van Devoted Cleric vind ik toch wel dat je een gigantische aggro magnet bent en dat je bijna constant aan het dodgen en rennen bent om maar zoveel mogelijk te ontwijken. Hierdoor ben je veel minder tijd bezig met het daadwerkelijk aanvallen van mobs (had ik eergister toevallig, de GF ging meteen uit de groep en vervolgens besloten we de skirmish maar met z'n vieren te doen). Het grootste nadeel van de Guardian Fighter vind ik dat het aggro systeem niet helemaal lekker werkt. Het grootste nadeel van de Control Wizard is dat de queue tijden lang zijn.

Wat is naar jullie mening de beste eerste companion (die je krijgt) voor de control wizard? De cleric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Thysiej schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:21:
Het grootste nadeel van de Control Wizard is dat de queue tijden lang zijn.

Wat is naar jullie mening de beste eerste companion (die je krijgt) voor de control wizard? De cleric?
Op Dragon zit ik binnen 5 minuten in een groep (tier 1 dungeons), vindt dat snel genoeg. Companion low level, zeker de tank. Later geswapped (lvl50) naar Cleric, omdat de tank na 3 klappen al dood ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
In de wekelijkse exploit episode - Deel ehmm 4 of zo?

Je kunt blijkbaar shards(die voor een wapen) swappen met rank 1 enchants in je inventory terwijl je aan het fusen bent. En dan heb je ineens een 95% kans ipv van de 1%.

Ook is de nieuwe patch uitgesteld.

Zucht..

Just in:
ok so guys ill do it short , u need to use the Knight Captain's set in order for it to work.
the set that has 25% chance of giving 60% power .
so how does it work ? simple , u have 2/3/4 GF's in same party and they just hit stuff and AOE stuff to trigger the set effect , now this buffs all the other members of the party in to get incredible power numbers.
2 GF's --> 20k
3 GF's --> u can hit like 1ml+ power
4 GF's --> u can hit above 4 million power
i will repeat again , the buff is granted to all party members , which means if u run 3 GF's ( most reccomended ) u will get like 1 million power after charging the buff and the rest of the party will recieve same bonus!
and now just imagine the damage u would do ^^

good luck with crushing CN guys =]]]
Man man wat een drama game.. Ik ga er voorlopig niet veel meer tijd aan besteden denk ik.

[ Voor 62% gewijzigd door junglebeast op 04-06-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hey t is maar een beta!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

junglebeast schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:19:
Man man wat een drama game.. Ik ga er voorlopig niet veel meer tijd aan besteden denk ik.
Ik zie het probleem niet zo, ze zullen het aanpassen en dan werkt die truc niet meer...

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
junglebeast schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:50:
Nieuwe tip:

Tja en dan krijg je dit http://www.twitch.tv/lolovansama/b/412360844 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik vermaak me tot nu toe nog prima en hoop / heb de verwachting dat ze dit soort exploits er zo snel mogelijk uithalen. De combat voelt tot nu toe erg goed aan, voor eigenlijk elke class die ik heb geprobeerd.

Alleen Guardian Fighters tegenover wizards in PvE ging niet helemaal lekker. Bij elke class werkt het teleporteren direct en wordt de ability die op dat moment actief is afgebroken om te teleporteren.
De GF heeft alleen block waarbij dit niet op die manier werkt en het soms een beetje buggy is.
Zo'n wizard in PvE heeft een knockdown ability, die kan je op je GF niet altijd blocken (toch?)... Die knockdown werkt ook gewoon als je de aanval zelf wel blocked. De volgende aanval die dan gedaan wordt hit altijd omdat je dat net probeert overeind te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn CW is nu lvl 29, maar ik ben niet echt gecharmeerd van de cleric als companion... Als je health nodig hebt krijg je het niet.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Daar ben ik gisteren ook achter gekomen inderdaad, op verschillende fora wordt toch de cleric aangeraden maar ik denk dat ik beter voor de tank had kunnen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:27:
Daar ben ik gisteren ook achter gekomen inderdaad, op verschillende fora wordt toch de cleric aangeraden maar ik denk dat ik beter voor de tank had kunnen kiezen...
Waarom? CW is een zeer goede klasse, heb zelf een CW gespeeld tot lvl 40, maar het was niet echt mijn speelstijl.

Nu ben ik een lvl 52 DC, en ik vind het echt een machtige klasse, voor solo play is denk ik DC de beste klasse imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Waarom? CW is een zeer goede klasse, heb zelf een CW gespeeld tot lvl 40, maar het was niet echt mijn speelstijl.

Nu ben ik een lvl 52 DC, en ik vind het echt een machtige klasse, voor solo play is denk ik DC de beste klasse imo.
Excuses, ik bedoel met cleric in dit geval de cleric companion bij mijn control wizard. Die combinatie is niet ideaal omdat de cleric amper healed en als je health nodig hebt doet ie meestal niet eens een heal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:41:
[...]

Excuses, ik bedoel met cleric in dit geval de cleric companion bij mijn control wizard. Die combinatie is niet ideaal omdat de cleric amper healed en als je health nodig hebt doet ie meestal niet eens een heal....
Ah zo :) My bad, dacht dat je het over de effectieve klasse had :)

Op low level had je inderdaad beter voor de tank gekozen.
Maar op high level heb je niets aan die tank, dan is die dood binnen de 3 hits (cleric nog sneller)
Op high level wil je liefst overschakelen naar een cat / stone voor de passive stats die je erbij krijgt :)
-> Dit kost wel enorm veel AD (rond de 800k geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als Devoted Cleric de meeste damage van je party doen in die Blackdagger dungeon :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:49:
Als Devoted Cleric de meeste damage van je party doen in die Blackdagger dungeon :')
Low level heeft DC echt wel sterke DPS, op hoog level ook nog, maar dan moet je je focussen op het healen van je party uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:52:
[...]

Low level heeft DC echt wel sterke DPS, op hoog level ook nog, maar dan moet je je focussen op het healen van je party uiteraard :)
Op hoger level zal het ook nog steeds wel zo zijn dat je een aggro trekker bent als DC? Gister Cloak Tower gedaan op mijn control wizard, op boss fights ben je eigenlijk permanent bezig om de adds allemaal onder controle te houden. Kreeg aan het einde van de DC en GF te horen dat ze blij waren met een control wizard die wat meer weet waar ie mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:00:
[...]

Op hoger level zal het ook nog steeds wel zo zijn dat je een aggro trekker bent als DC? Gister Cloak Tower gedaan op mijn control wizard, op boss fights ben je eigenlijk permanent bezig om de adds allemaal onder controle te houden. Kreeg aan het einde van de DC en GF te horen dat ze blij waren met een control wizard die wat meer weet waar ie mee bezig is.
Klopt, zolang het aggro systeem niet wordt bijgewerkt zal de DC bijna constant de meeste aggro hebben op de meeste adds. Reden: van zodra de adds spawnen, begint iedereen met 0 aggro op elke mob. Maar aangezien de DC constant healed (aggro), heeft hij direct aggro op alle adds. Ik denk wel dat ze dit nog gaan aanpassen in de volgende grote patch (maar ben er niet zeker van).

Maar nu momenteel is dus eigenlijk de DC de main tank van de party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:11:
[...]

Klopt, zolang het aggro systeem niet wordt bijgewerkt zal de DC bijna constant de meeste aggro hebben op de meeste adds. Reden: van zodra de adds spawnen, begint iedereen met 0 aggro op elke mob. Maar aangezien de DC constant healed (aggro), heeft hij direct aggro op alle adds. Ik denk wel dat ze dit nog gaan aanpassen in de volgende grote patch (maar ben er niet zeker van).

Er komt nog eens bij dat het voor een GF heel moeilijk is om aggro te krijgen van alle mobs, omdat casters op grote afstand blijven en het juist plaatsen voor een goede cleave naar mijn mening niet helemaal lekker zit. En dan is die AoE taunt ook nog eens op een gigantische cooldown.

Het is logisch dat iedereen op 0 aggro begint als de mob spawned. De eerste player die de mob dan 'ziet' krijgt initiële aggro. Opzich is het niet heel erg dat je als cleric een paar mobs op je hebt, maar als het 3 of 4 elites zijn die de gehele tijd special attacks aan het doen zijn wordt het al snel onmogelijk om ondertussen ook nog casts te kunnen doen... Ik hoop ook dat ze dit fixen. In WoW hebben ze dit opgelost door ranged attacks die bijv een interrupt doen waardoor een elite caster wel naar je toe moet komen. Daarnaast vind ik ook wel dat het taunt systeem hier wat extra aandacht kan krijgen. Een single target taunt zou toch ook wel fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:11:
[...]

Als de DC de main tank is dan doet de GW volgens mij iets fout, ik heb tot nu toe (level 50) nog geen enkele keer gezien dat ik als tank niet bovenin de lijst stond van most damage taken.
Het kan overigens handig te zijn even te wachten met de eerste heal, tagged mobs bouwen langzaam aggro op de tank op namelijk, tenminste als de tank die optie heeft gekozen in zijn powers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:18:
[...]

Als de DC de main tank is dan doet de GW volgens mij iets fout, ik heb tot nu toe (level 50) nog geen enkele keer gezien dat ik als tank niet bovenin de lijst stond van most damage taken.
Het kan overigens handig te zijn even te wachten met de eerste heal, tagged mobs bouwen langzaam aggro op de tank op namelijk, tenminste als de tank die optie heeft gekozen in zijn powers.
Dat je de 'main-tank' bent was in de zin van aggro. Als je als DC de most damage taken hebt doe je inderdaad iets fout (waarschijnlijk zowel als GF als DC). Het is niet alleen de eerste heal. Een cleric heeft ook bijna altijd (zou iig moeten imo) 'Astral Seal' op minimaal één mob, wat ervoor zorgt dat iedereen die die mob hit gehealed wordt. Ook dat zorgt voor aggro. Daarnaast heb je die mooie AOE ability (Sun Burst dacht ik) die zowel damage doet als healed en dus voor dubbele aggro zorgt (ook al krijg je van healen waarschijnlijk minder aggro).
Op hoger level gaat het vast beter. Over het algemeen worden mmo's geoptimaliseerd voor end-game en niet voor low level, waardoor een class belangrijke abilities mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Het probleem is wss dat een heal op iemand altijd aggro genereed ipv alleen aggro genereren als de mob een x hoeveelheid damage heeft gedaan op iemand uit de groep en je dat als DC ophealed. Als een DPS class een hit zou doen van 300 en je hebt geen heals op die DPSer dan zou de aggro daarheen moeten gaan. Communicatie is belangrijk. In een guild groep lijkt het me veel fijner om instances te doen dan in pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:41:
Het probleem is wss dat een heal op iemand altijd aggro genereed ipv alleen aggro genereren als de mob een x hoeveelheid damage heeft gedaan op iemand uit de groep en je dat als DC ophealed. Als een DPS class een hit zou doen van 300 en je hebt geen heals op die DPSer dan zou de aggro daarheen moeten gaan. Communicatie is belangrijk. In een guild groep lijkt het me veel fijner om instances te doen dan in pugs.
Klopt, daarom is het aggro systeem momenteel ook "broken". Btw, als iemand nog een guild zoekt op de "Dragon" shard, stuur maar een PM naar mij of Mickroz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neverwinter gaat live + huge patch :

http://nw.perfectworld.com/news/?p=885581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zo is dat :D
Ben inmiddels met een 2e character begonnen, TR, hacking and slashing, man man man, als een warm mes door boter vlieg je door je quests heen.

Ben benieuwd wanneer de Archers komen en de Drows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:43:
Zo is dat :D
Ben inmiddels met een 2e character begonnen, TR, hacking and slashing, man man man, als een warm mes door boter vlieg je door je quests heen.

Ben benieuwd wanneer de Archers komen en de Drows.
Ik denk dat beide meekomen in de "Gauntlgrym" patch (20 juni). Dat hoop ik toch in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Gauntlgrym:

Je krijgt 3 phases. Eerste phase is het verzamelen van 'quest items' om bepaalde objectives te completen.
Tweede phase is een grote 20vs20 PvP match. Wie wint gaat door naar een Dungeon waar aan het einde T2 gear te winnen is. De verliezers gaan naar een Dungeon waar aan het einde T1 gear te winnen is.

Hmm dit zal zeker een aantal spelers aanspreken. Lastig als je helemaal niet van PvP houd. Maar vreemd dat je T1 en T2 gear kan winnen en niet een hele nieuwe tier.

Ook wel benieuwd naar het matchmaking systeem voor Gauntlgrym.

Ik kijk mooi de kat uit de boom, en besluit of ik verder ga als de patch er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:52:
Gauntlgrym:

Je krijgt 3 phases. Eerste phase is het verzamelen van 'quest items' om bepaalde objectives te completen.
Tweede phase is een grote 20vs20 PvP match. Wie wint gaat door naar een Dungeon waar aan het einde T2 gear te winnen is. De verliezers gaan naar een Dungeon waar aan het einde T1 gear te winnen is.

Hmm dit zal zeker een aantal spelers aanspreken. Lastig als je helemaal niet van PvP houd. Maar vreemd dat je T1 en T2 gear kan winnen en niet een hele nieuwe tier.

Ook wel benieuwd naar het matchmaking systeem voor Gauntlgrym.

Ik kijk mooi de kat uit de boom, en besluit of ik verder ga als de patch er is.
Ik heb ook ergens gelezen / gehoord (weet het niet meer), dat bij deze patch er nieuwe gear uitkomt. Dus ik veronderstel dat de T1 / T2 gear van Gauntlgrym anders is als die van de T1/T2 dungeons die we nu kennen.
Maar dat is natuurlijk een veronderstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
zal wel wat drukker worden met tweakers na het nieuws bericht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ja of men wacht na 20 juni om er dan in te springen.. :) Aangezien dat dan de classes een overhaul krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Bleh PvP wordt toch wel frustrerend voor DC in hogere levels. Vaak 2 CWs en 2 TRs tegenover je en t gebeurt vaak zat dat ik geen enkele skill kan gebruiken terwijl ik afgemaakt wordt. Hou mn DC mooi voor PvE en als ik straks mn TR ga levellen dan neem ik wraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch notes voor de release (20 juni) :

http://nw.perfectworld.com/news/?p=907501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JohnnyV76 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:43:
Bleh PvP wordt toch wel frustrerend voor DC in hogere levels. Vaak 2 CWs en 2 TRs tegenover je en t gebeurt vaak zat dat ik geen enkele skill kan gebruiken terwijl ik afgemaakt wordt. Hou mn DC mooi voor PvE en als ik straks mn TR ga levellen dan neem ik wraak :)
Het is ook logisch dat de DC als eerste aangevallen wordt natuurlijk, je teammates moeten er ook een beetje voor zorgen dat jij iets meer ademruimte krijgt zodat jij damage kunt doen en ervoor zorgt dat ze gehealed worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astral Shield got nerfed into oblivion - its duration is now 10 seconds instead of 15 meaning that you can't keep 100% uptime on it.
Jammer, maar AS was idd wel een beetje te sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Hmmm... 35% meer threat voor GF en DC's doen minder threat per enemy, ik vraag me af of dat genoeg zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:48:
Hmmm... 35% meer threat voor GF en DC's doen minder threat per enemy, ik vraag me af of dat genoeg zal zijn...
+ het feit dat de threat van je heals nu verspreidt wordt over de verschillende adds :)

Ik denk dat het aggro systeem nu wel beter zal zijn voor DC, maar dat is maar een gok natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:50:
[...]

+ het feit dat de threat van je heals nu verspreidt wordt over de verschillende adds :)

Ik denk dat het aggro systeem nu wel beter zal zijn voor DC, maar dat is maar een gok natuurlijk
Zal dat niet heel veel van de threat van de DC naar de CW gaan verplaatsen? Daar los je eigenlijk niet zoveel mee op in dat geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:52:
[...]

Zal dat niet heel veel van de threat van de DC naar de CW gaan verplaatsen? Daar los je eigenlijk niet zoveel mee op in dat geval...
Ik denk dat het nu redelijk balanced is. Dat de meeste threat gegenereerd zal worden door : DC, CW en GWF (met de nieuwe buffs).

Dit zijn allemaal veronderstellingen, ik wacht wel tot de patch live komt voordat ik een definitief besluit maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Had gister een foundry quest gedaan, moest je zien te overleven, wordt dan echt heel veel op je af, wat een slachtveld was dat zeg hahaha, weet ff niet meer hoe die heet, maar was leuk om te doen.
Als je deze gaat doen neem dan voldoende potions mee en heel veel ruimte voor alle loot die gedropped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:58:
[...]

Ik denk dat het nu redelijk balanced is. Dat de meeste threat gegenereerd zal worden door : DC, CW en GWF (met de nieuwe buffs).

Dit zijn allemaal veronderstellingen, ik wacht wel tot de patch live komt voordat ik een definitief besluit maak :)
Maar zal de meeste threat niet gegenereerd HOREN te worden door de GF? Dat is tenslotte de tank-character. Als een GF geen aggro kan forceren, is de hele class dan niet totaal overbodig?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
StarLite schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:50:
[...]

Maar zal de meeste threat niet gegenereerd HOREN te worden door de GF? Dat is tenslotte de tank-character. Als een GF geen aggro kan forceren, is de hele class dan niet totaal overbodig?
Ik zou zeggen: 1:1 zou de GF altijd de meeste threat moeten genereren. Volgens mij gaat dit met de komende buff ook zeker gebeuren. Het is in Neverwinter denk ik erg moeilijk voor een GF om ook alle adds op te pakken. De enige mogelijkheid door gebruik te maken van de aoe taunt en vervolgens zoveel mogelijk te cleaven. Die zit op een lange cooldown en het werkt maar even voor de ranged mobs. Daarnaast denk ik ook niet dat het een groot probleem is eigenlijk. Sowieso de trash adds hoeven eigenlijk niet getanked te worden, die zijn met een beetje aoe geweld zo neer. De tank moet zijn best doen om de boss en zoveel mogelijk elites op zich te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:09:
[...]

De tank moet zijn best doen om de boss en zoveel mogelijk elites op zich te houden.
Dit is inderdaad de role van de tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het lijkt erop dat mijn zorgen iig deels ongegrond zijn: http://www.twitch.tv/strikes12/c/2389304
Our Community, Vigilant Addiction, jumped on the PTS (Preview Server) for Neverwinter and tested out Cleric/GF treat. I must say... that it really feels like they've fix it. We didn't have anything to let us re-spec; so I was still in a hybrid Tank/DPS build and kept aggro really well! Looking for to this going live!!
Ik had zo snel in de patchnotes geen aggro veranderingen gezien voor de GF, maar blijkbaar heb ik wat gemist dus :P

Hier trouwens ook nog de officiële video over Gauntlgrym, met uitleg hoet het exact gaat werken:

[ Voor 28% gewijzigd door StarLite op 07-06-2013 14:04 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ik lees ook goeie dingen over de patch van mensen die op de PTS zitten. Mooi dat ze dingen flink aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
StarLite schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:53:
Het lijkt erop dat mijn zorgen iig deels ongegrond zijn: http://www.twitch.tv/strikes12/c/2389304

[...]

Ik had zo snel in de patchnotes geen aggro veranderingen gezien voor de GF, maar blijkbaar heb ik wat gemist dus :P
Jup, GF hebben op alle attacks 35% extra threat generation, dat zal dus wel werken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Zo zeg! Lijkt wel een heel nieuw spel..

Las dit net over de Gauntlgrym.

"How can you prepare your character for Gauntlgrym? Your character must be level 60. Only seasoned veterans will be able to withstand the true power of dwarves, fire archons, and other creatures in Gauntlgrym. And, players must be in a guild to participate. If you are a guild leader, you must align your guild with a faction and fight to defend its honor and legacy!"

Ai dat is lastig voor de meeste guilds om 20 spelers bij elkaar te krijgen..

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste