In tegenstelling tot de gebruikelijke volgorde "closed beta, open beta, wipe, headstart, launch" heeft PWE Cryptic gekozen voor "closed bèta, wipe, headstart, open beta..." zodat ze zo snel mogelijk geld verdienen in de cash shop en tegelijk er mee weg komen dat het product nog niet af is. Desondanks vind ik het een leuk spel (inmiddels weer level 9 door de rollback, maar ach) waar ik nog veel plezier aan hoop te belevenVerwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:18:
[...]
Ok, dan ben ik confuuswant in de FAQ op het neverwinterforum staat namelijk:
[...]
Worden je chars dan wel gedelete maar je houd wel je inventory? Of is de headstart al begonnen?
Nou ik zit in de open beta en had gisteren een character aangemaakt tot lvl 11 gekomen en nu weer back naar lvl 5. Dus er is wel een rollback geweest, en in het geval van iets aangemaakt tijdens de rollback tijd verlies van je character...junglebeast schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:31:
[...]
FAQ ging over de Closed Beta.. Geen wipes.
Ik heb m'n verlies van de rollback inmiddels weer goedgemaakt en meer leuks gevonden dan ik had
Die rollback was voor andere redenen.Frank J. schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:13:
[...]
Nou ik zit in de open beta en had gisteren een character aangemaakt tot lvl 11 gekomen en nu weer back naar lvl 5. Dus er is wel een rollback geweest, en in het geval van iets aangemaakt tijdens de rollback tijd verlies van je character...
Hoe kom ik eigenlijk het makkelijkst aan Identification Scrolls? Heb aardig wat Un-ID items maar nooit genoeg scrolls
Je kan die kopen voor Astral Diamonds. Op dezelfde plek waar je de daily's kan pakken.De_Bastaard schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:09:
Hoe kom ik eigenlijk het makkelijkst aan Identification Scrolls? Heb aardig wat Un-ID items maar nooit genoeg scrolls
Dat vrouwtje ernaast inderdaadTrixh schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:12:
[...]
Je kan die kopen voor Astral Diamonds. Op dezelfde plek waar je de daily's kan pakken.
Of je kan het 4e icoontje vanaf links gebruiken in de balk boven in beeld, die gaat direct naar die shop
[ Voor 18% gewijzigd door StarLite op 20-05-2013 14:20 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hmm... en hoe kom ik aan een buttload aan diamonds?
Daily's. Leadership. AH. Prayen. Ik sla er vast nog een paar over maar als je die dingen doet zit je wel goedDe_Bastaard schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:22:
Hmm... en hoe kom ik aan een buttload aan diamonds?
Misschien heb ik het gemist, maar de de laatste post stond dat PW ons een goedmakertje zou geven.
Enig idee wat dat is? Ik heb nog niks in de in-game mail gezien
Enig idee wat dat is? Ik heb nog niks in de in-game mail gezien
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Voor eind van deze week wordt dat gedaan vanuit PW.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik heb trouwens de game uninstalled.
Als iemand mijn items/geld nog wil mag diegene mijn account gegevens wel hebben. (edit: is weg)
Kick mij maar uit de guild, dat character komt niet terug. (IGN DonkeyballZ)
Als iemand mijn items/geld nog wil mag diegene mijn account gegevens wel hebben. (edit: is weg)
Kick mij maar uit de guild, dat character komt niet terug. (IGN DonkeyballZ)
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 20-05-2013 17:51 ]
Verwijderd
de goedmakertje komt nog.
maar als er mensen die op mindflayer zitten en die bijne bij de 60 zijn ik wil met jullie best eve meelopen.
gaat het een stuk sneller
maar als er mensen die op mindflayer zitten en die bijne bij de 60 zijn ik wil met jullie best eve meelopen.
gaat het een stuk sneller
na dit gebeuren de game geuninstalled nooit geen PW spel meer voor mij nare p2w rommel... wacht wel tot elders scrolls online
Ach zolang er nog geen TESO is blijf ik het wel spelen.. De foundry houd me ook wel bezig..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wat een drama hier zeg, lol.
Ik ben ondertussen lekker opgeschoten, de AH mag wel weer online, moet wat spullen kwijt
Ik ben ondertussen lekker opgeschoten, de AH mag wel weer online, moet wat spullen kwijt
Idd.. ik snap de frustratie maar hier en daar wordt er wel ietsjes overgereageerd. Het is knullig dat ze dit niet hebben kunnen voorkomen maar ik ben zeker dat dit de beste oplossing was.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
shit happens, ben blij dat ze er nu achtergekomen zijn ipv dat het spel een half jaar aan het lopen was.
Ik ben 3 lvls verloren maar die heb je toch zo eigenlijk weer terugverdient.
Die piraten zone is erg irritant
Ik ben 3 lvls verloren maar die heb je toch zo eigenlijk weer terugverdient.
Die piraten zone is erg irritant

"Don't let your dreams be memes"
Na afgelopen weekeind de meeste classes even geprobeerd te hebben, toch gekozen voor een Cleric. Divinity is een erg grappige ability, alleen voorzie ik wel issues om allies te targeten en vervolgens te healen. Heeft iemand daar al ervaring mee? Er zijn geen 'sneltoetsen' om een ally in je party te targeten toch?
Is het op hoger level trouwens 'makkelijk' om te respeccen? Ik heb de button gezien en het kost je iets van 600 Zen (oid). Heb je genoeg van die currency op hoger level om te kunnen respeccen? Ik gebruik voor het levelen namelijk andere 'talent points' en 'feats' dan dat ik op het max level zou doen als DC.
Is het op hoger level trouwens 'makkelijk' om te respeccen? Ik heb de button gezien en het kost je iets van 600 Zen (oid). Heb je genoeg van die currency op hoger level om te kunnen respeccen? Ik gebruik voor het levelen namelijk andere 'talent points' en 'feats' dan dat ik op het max level zou doen als DC.
[ Voor 33% gewijzigd door Thysiej op 21-05-2013 09:33 ]
Verwijderd
Ben zelf lvl 18.ye-roon schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:10:
Goed, me Guardian is nu level 20. En heb een paar van die dungeon runs gedaan. Maar kan iemand me vertellen hoe die "mark" precies werkt? Want ik blijf het maar applyen omdat ik de agro wel wil hebben. En daarna blijf ik de target hitten, maar dat blijft er gewoon afvallen. Ik dacht aan max aantal debuffs. Maar het gebeurd met 3 debuffs op de target en ik zie vaak genoeg 5 of meer debuffs.
Is dit gewoon broken atm? Of doe ik iets verkeerd?
Na je mark te hebben geplaatst valt ie er sneller af als je geen guarded attacks doet. ( attacks die je doet zonder te blocken)
Ik ken nu de namen niet, maar ik heb de volgende skills
1) charge
2) AoE taunt
3) stun of kneebreaker
Als het om een single mob gaat,tab > charge > stun/breaker > tab
Na de 2de mark ga ik gewoon shielden (shift) en hit ik em met linkerklik. De 2 attacks (linker en rechter klik) die je doet met je shield up doen de mark niet af vallen.
De andere attacks (inclusief de basic linker/rechter klik attacks) verwijderen de mark niet meteen maar doen de duration wel serieus inkorten.
Vanaf er adds komen, gewoon AoE taunt. direct shield up en linkermuisknop is wat ik doe.
AoE taunt gebruik ik niet tegen 1 mob, want gegarandeert komen er nog wel adds ergens vandaan
Aggro kan nog wel wat getweakt worden, maar in dungeons kom ik toch altijd eerst in damage taken dus het werkt toch een beetje
Mja ik ben dus inmiddels lvl 19 (door de reset ^^). En het ging gister een stuk makkelijker dan zaterdag. Ik heb niet die aoe taunt op me bar, dat zou wel handig zijn. Maar in Cloak Tower is het toch gewoon een zerg dus who cares. En hoogste op de damage. Mja dan heb je nog niet in een party met 3 control wizards gezetenVerwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:39:
[...]
Ben zelf lvl 18.
Na je mark te hebben geplaatst valt ie er sneller af als ge geen guarded attacks doet. ( attacks die je doet zonder te blocken)
Ik ken nu de namen niet, maar ik heb de volgende skills
1) charge
2) AoE taunt
3) stun of kneebreaker
Als het om een single mob gaat, charge > stun/breaker > tab
Na de mark ga ik gewoon shielden (shift) en hit ik em met linkerklik. De 2 attacks (linker en rechter klik) die je doet met je shield up doen de mark niet af vallen.
De andere attacks (inclusief de basic linker/rechter klik attacks) verwijderen de mark niet meteen maar doen de duration wel serieus inkorten.
Vanaf er adds komen, gewoon AoE taunt. direct shield up en linkermuisknop is wat ik doe.
AoE taunt gebruik ik niet tegen 1 mob, want gegarandeert komen er nog wel adds ergens vandaan
Aggro kan nog wel wat getweakt worden, maar in dungeons kom ik toch altijd eerst in damage taken dus het werkt toch een beetje
Alleen zit ik vaak bij mensen die volgens mij denken dat ze goed bezig zijn, maar niet door hebben dat ze gigantisch zuigen. Ik bedoel, alle mobs zijn netjes grouped up, 3 man cast net zijn/haar AoE zodat die alles raakt. En dan komt er een CW of een Cleric met zo'n huge ass AoE knockback. En alle damage gaat verloren. En als je dan vraagt om die huge ass aoe knockback niet gebruiken omdat er zo dps verloren gaat, krijg je een antwoord als: BUT I DOES DMG! I IS HELPINKZ!
Maar wat ik zeg, cloak tower is toch aoe de shit, maar het is gewoon frustrerend als het ook sneller kan
Weet iemand trouwens of 1 van de bosses in Cloak Tower gear dropped voor GF? Ik heb die dungeon echt 7 of 8 keer gedaan en elke keer dropt hetzelfde cleric item van de eerste boss, hetzelfde GWF of TR item van de optional en de final dropt bijna nooit wat. En weet iemand wat je van die bonus chest krijgt als je een dungeon doet in dat bonus uur? Ik kreeg de eerste keer een shirt, en daarna een stuk armor en daarna hetzelfde stuk armor. Kan je daar ook andere stukjes armor of wapens van krijgen?
En vanaf welk level kan je gloves en helms krijgen? En pants?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die aoe-knockback van clerics irritant is. Beter gebruiken ze de ability gewoon zonder divinity, doet ie ook geen knockback (wel wat minder damage maargoed). Opzich hebben clerics meer dan genoeg aoe mogelijkheden. Hoe zit dat met survivability in die eerste dungeon? Heb je de cleric echt nodig om te overleven of zijn de heals gewoon een makkelijke extra om sneller door de dungeon heen te gaan? Hoe gaat dat trouwens op level 60? Zijn de clerics dan wel echt nodig?
Verwijderd
Die huge ass AoE attack (ice storm) vind ik niet niet overdreven erg, omdat die niet zo heel vaak kan worden gebruikt en idd toch veel dmg doet. Maar er is zo'n andere spell - weet niet welke class - waarbij er een beam is op 1 target en elke 5 seconden vliegt die target ergens random naartoe ._.
Na een tijdje vloog zo'n ogre zelfs in de muur kon die ons niet hitten en wij hem niet...
Ik denk dat ik in cloak tower soms zonder healer zit... Ik weet niet juist hoe de queue in mekaar zit. Maar er zijn toch niet altijd heals
Edit: Kan natuurlijk zijn dat ik wel een cleric in de party heb, ik kijk daar niet zo naar. Maar dan was die enkel damage aan het doen
Na een tijdje vloog zo'n ogre zelfs in de muur kon die ons niet hitten en wij hem niet...
Ik denk dat ik in cloak tower soms zonder healer zit... Ik weet niet juist hoe de queue in mekaar zit. Maar er zijn toch niet altijd heals
Edit: Kan natuurlijk zijn dat ik wel een cleric in de party heb, ik kijk daar niet zo naar. Maar dan was die enkel damage aan het doen
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 10:22 ]
Tot nu toe heb ik altijd met een cleric gespeeld. Ik speel zelf Guardian Fighter dus er was sowieso altijd een tank. Ik heb niet eerder met 2 GF in 1 team gezeten. Ik heb zelf ook mijn healing companion bij me.
Even over companions, ik hoor iedereen over de "cat" companion. Is die zo goed of zo?
Even over companions, ik hoor iedereen over de "cat" companion. Is die zo goed of zo?
Tot 60 is het zeker haalbaar, mits je goed gebruik maakt van pots, de rest is puur stun-kwestie.Thysiej schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:00:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die aoe-knockback van clerics irritant is. Beter gebruiken ze de ability gewoon zonder divinity, doet ie ook geen knockback (wel wat minder damage maargoed). Opzich hebben clerics meer dan genoeg aoe mogelijkheden. Hoe zit dat met survivability in die eerste dungeon? Heb je de cleric echt nodig om te overleven of zijn de heals gewoon een makkelijke extra om sneller door de dungeon heen te gaan? Hoe gaat dat trouwens op level 60? Zijn de clerics dan wel echt nodig?
Zijn wel aantal bosses die behoorlijk pittig zijn zonder cleric, zoals groene draak of de skirmish op de brug.
Op dat level is je companion een redelijke one-shot target, heb je nog bar weinig aan, laat die training tome maar komen
60 zelf is van wat ik heb gezien erger dan WoW, wat een freaking e-peen gehalte rond die gearscore, terwijl 90% ervan afk-pvp'ers waren die hun gear zo gefarmed hebben, maar 0,0 verstand hebben van de mechanics.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gebruik de knockback vooral tactisch... dus staan er wat mensen op een verhoging bij een flag oid (in pvp) dan probeer ik ze naar beneden te mikken door de knockback. In instances valt het toch wel mee hoe irritant het is? meeste mobs komen vanzelf wel weer terug en doorgaans zitten adds toch al op mij als cleric dus is de aoe knockback een goede manier om ze even van je af te halen.Thysiej schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:00:
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die aoe-knockback van clerics irritant is. Beter gebruiken ze de ability gewoon zonder divinity, doet ie ook geen knockback (wel wat minder damage maargoed).
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
In PvP en leveling is het zeker handig om de knockback te gebruiken. Echter is het hevig irritant voor dps (en tank tot op zekere hoogte om aggro te houden). Als ze net een aoe ability gebruiken terwijl jij als cleric een knockback doet, is de aoe ability veel minder nuttig. Daarnaast ben ik van mening dat je als cleric (vooral door de buggy tanking mechanics (hoor ik in ieder geval)) toch zo dicht mogelijk bij de tank moet staan, dan zorgt die knockback er juist voor dat cleaven voor de tank niet werkt en alle mobs alleen maar op je blijven zitten...JohnnyV76 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:09:
[...]
Ik gebruik de knockback vooral tactisch... dus staan er wat mensen op een verhoging bij een flag oid (in pvp) dan probeer ik ze naar beneden te mikken door de knockback. In instances valt het toch wel mee hoe irritant het is? meeste mobs komen vanzelf wel weer terug en doorgaans zitten adds toch al op mij als cleric dus is de aoe knockback een goede manier om ze even van je af te halen.
Sorry dat ik mezelf quote maar ik snap er niks van... als ik bijv. daily dungeon accepteer krijg ik 3k AD en mn vrouw 6k AD. Weet iemand hoe dit kan? Wat krijgen jullie per daily?JohnnyV76 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:16:
Even iets over de dailies...
Ben nu lvl25 en probeer elke dag dailies te doen maar voor foundry bijvoorbeeld krijg ik een lvl10 foundry daily en krijg voor elke daily maar 1000 AD terwijl mn vrouw 2000 krijgt op haar lvl23 char. Ik dacht dat de lvl10 versie mss niet goed afgerond was en nog verhoogd moest worden oid dus heb net solo een foundry quest afgerond en ook 1000 AD gekregen maar kan nu meteen weer een foundry daily doen maar weer voor lvl10. Voor daily pvp en skirmish krijgt mn vrouw ook 2k AD en ik maar 1k. Iemand een idee?
Heeft zij niet die dubbel AD buff nog lopen? Of zijn jullie gewoon 'gratis' spelers?
Ik krijg 3k voor foundry, geen idee voor dungeons.
Ik krijg 3k voor foundry, geen idee voor dungeons.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zijn allebei F2P... eerst even de kat uit de boom kijken voordat we evt wat zen gaan kopen. Geloof niet dat ze een buff heeft lopen. Gekke is ook dat ik de daily gewoon opnieuw kan doen nadat ik hem ingeleverd heb. Heb al een ticket gemaakt maar nog geen reactie...
Mijn vrouw heeft dat ook. Leadership professions hebben bij haar ook nog dubbele AD sinsd het dubbele AD weekend.
Het aantal AD wat je krijgt voor dailies wordt overigens wel steeds hoger naarmate je zelf level-upt, maar je moet er ook meer voor doen.
Low levels krijgen bijv 1000AD voor daily PVP, maar ik moet 3 potjes doen voor 3000 AD. Winstpotjes tellen trouwens voor 2, dus dat is wel voordeliger voor mij.
Nadeel is wel dat bij skirmishes ik er nu ook 3 moet voordat ik mijn AD krijg en het is lastig om skirmishes te doen via random queue, ik kom er alleen in 1 of soms 2 tijdens skirmish booster tijden, daarna kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar krijg maar geen invite
Het aantal AD wat je krijgt voor dailies wordt overigens wel steeds hoger naarmate je zelf level-upt, maar je moet er ook meer voor doen.
Low levels krijgen bijv 1000AD voor daily PVP, maar ik moet 3 potjes doen voor 3000 AD. Winstpotjes tellen trouwens voor 2, dus dat is wel voordeliger voor mij.
Nadeel is wel dat bij skirmishes ik er nu ook 3 moet voordat ik mijn AD krijg en het is lastig om skirmishes te doen via random queue, ik kom er alleen in 1 of soms 2 tijdens skirmish booster tijden, daarna kan ik wachten tot ik een ons weeg, maar krijg maar geen invite
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
tip: als je een snellere invite wilt, team met een guardian fighter en ga dan als team in de queue. Mocht je toevallig op de Dragon server zitten en je bent level 40, dan kan je met mij teamen
StarLite schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:30:
Mijn vrouw heeft dat ook. Leadership professions hebben bij haar ook nog dubbele AD sinsd het dubbele AD weekend.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Leuk, maarruh, ik kan die postal dude niet vindenboe2 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:07:
Een kleine gift als goedmaker voor de rollback
Zo wil ik nog wel eens een uurtje opnieuw spelen
Je bedoelt dan een snellere queue tijd voor een dungeon? Ik had juist verwacht dat je dan beter als Devoted Cleric kon queuen, aangezien ze vooral in end-game altijd spammen voor een DC..Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:47:
tip: als je een snellere invite wilt, team met een guardian fighter en ga dan als team in de queue. Mocht je toevallig op de Dragon server zitten en je bent level 40, dan kan je met mij teamen
[...]
In Protector's Enclave zit een brievenbus... ziet eruit als een evenlop op de map.ye-roon schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:45:
[...]
Leuk, maarruh, ik kan die postal dude niet vinden
Ik meende dat GF het minste voorkwam, en heb die class daarom gekozen. Kan zijn dat het end game anders is. Dit topic lijkt te wijzen op een laag aantal GF in het spel:Thysiej schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:20:
[...]
Je bedoelt dan een snellere queue tijd voor een dungeon? Ik had juist verwacht dat je dan beter als Devoted Cleric kon queuen, aangezien ze vooral in end-game altijd spammen voor een DC..
http://nw-forum.perfectwo...174281-Class-Distribution
Als je nou gewoon zorgt voor een bevriende tank én een bevriende healer heb je zeker snel een plekje in de dungeon
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Heb gisteren gererolled van een TR naar een DC.
Mijn TR is lvl 34, maar het was toch niet echt mijn ding.
Nu ben ik bijna lvl 20 op mijn DC, and I'm loving it. Questing is zo gemakkelijk door alle heals, instances zijn leuk omdat je echt iets bijdraagt aan het team, ...
Wat ik ook zo leuk vindt, is dat wanneer je iemand healed buiten een instance. ze meestal vriendelijk "Thanks" zeggen, wat me dan weer een goed gevoel geeft
Mijn TR is lvl 34, maar het was toch niet echt mijn ding.
Nu ben ik bijna lvl 20 op mijn DC, and I'm loving it. Questing is zo gemakkelijk door alle heals, instances zijn leuk omdat je echt iets bijdraagt aan het team, ...
Wat ik ook zo leuk vindt, is dat wanneer je iemand healed buiten een instance. ze meestal vriendelijk "Thanks" zeggen, wat me dan weer een goed gevoel geeft
Het mooie aan een DC is dat je in een gemiddeld instance (ben nu lvl30 dus heb er al een paar gezien) echt een mooie in-between rol invult. Je healt (staat vaak bovenaan de healcharts) maar je ben ook bezig met CC (chaining en pushback om zo mobs te controllen) terwijl je tegelijk ook nog wat DPS staat uit te delen (ik sta meestal spot 3 of 4 als dps).
Je bent ontiegelijk versatile en bijna niet dood te krijgen.
Alleen PVP is een drama maar dat is voornamelijk omdat TR's gewoon niet te min OP zijn daar.
Je bent ontiegelijk versatile en bijna niet dood te krijgen.
Alleen PVP is een drama maar dat is voornamelijk omdat TR's gewoon niet te min OP zijn daar.
Dat was al genoeg, verhaal over TR is extra'sRyceck schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:03:
Alleen PVP is een drama
PvP is perfect als een DC. Ik ben zelf 33 nu en speel altijd samen met een CW. Wij kunnen samen rustig 3-4 man tegelijk aan. In mijn 1tje kan ik makkelijk 2 vs 1 houden tenzij het een TR + CW is. Dus of jij doet iets verkeerd of mensen tegen wie jij speelt zijn van top klasse.
Ik vind het een beetje jammer dat het lijkt dat mijn CW steeds slapper lijkt te worden met de levels, ook erg squishy. Zit nu op lvl39 en heb af en toe best moeite om sommige groepen neer te krijgen. Voor een 'control wizard' has ik meer 'control' met een frost mage in WoW... Ook item upgrades zijn op dit moment een probleem. Weinig tot geen upgrades of dat er staat dat een item beter is terwijl de stats echt nergens op slaan..
b.v. Belt met 57PWR/57Crit/Gem met power is slechter dan een belt met 62 deflection/62 defence en geen gem slot...
Ook de companion is zeer zwak nu, heb de items al een upgrade gegeven maar dit maakt weinig uit valt te vaak te snel om.
t
Ook bosses zijn soms vreemd, de ene keer moet ik als een idioot rennen omdat ik de boss niet kan stunnen 'controllen' en juist waar je niet verwacht dat je spells werken werkt het weer wel.
Ben voor de lol maar eens een TR gaan probreren, deze doen idioot veel dmg op level 12 al hogere crits dan mijn CW op 39..
b.v. Belt met 57PWR/57Crit/Gem met power is slechter dan een belt met 62 deflection/62 defence en geen gem slot...
Ook de companion is zeer zwak nu, heb de items al een upgrade gegeven maar dit maakt weinig uit valt te vaak te snel om.
t
Ook bosses zijn soms vreemd, de ene keer moet ik als een idioot rennen omdat ik de boss niet kan stunnen 'controllen' en juist waar je niet verwacht dat je spells werken werkt het weer wel.
Ben voor de lol maar eens een TR gaan probreren, deze doen idioot veel dmg op level 12 al hogere crits dan mijn CW op 39..
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Als je dit meent, dan doe je wel iets serieus mis op je CWprutser001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:16:
@items: er wordt voor de itemvergelijking gekeken naar de volgende zaken (en daar zit ook het issue).
- Hoogste kleur == recommended (dus een blauw lvl16 item is beter dan een groen lvl29 item), dit had ik gisteren
- Hoogste itemlevel == recommended (lvl26 is beter dan lvl24, ongeacht stats of gemslots). Dus jouw 57pwr/crit/gem belt is wss lvl 36 ofzo, terwijl jou 62deflec/def belt lvl38 is: de 38 belt is beter.Jammer hier is dat er met name geen rekening wordt gehouden met de stats (heb liever power dan deflect...) en de gemslots (een item van gelijkwaardig level met en zonder gemslot zijn volgens hem ook identiek; terwijl die met gemslot toch echt recommended zou moeten zijn).
@Trixh: Ik zal vast iets verkeer doen, mijn focus ligt voornamelijk toch op PvE. PVP is ook niet mijn ding wat ik ook wel weet; maar na 3x afgemaakt te worden 1v1 door een TR terwijl ik hem niet eens 20% hp lager heb kunnen krijgen was mijn frustratie op een hoogtepunt. Mijn conclusie: Rogues zijn overpowered in iedere game, en PVP moet je niet doen als healer (heerlijk; praten zonder nuances
)
- Hoogste kleur == recommended (dus een blauw lvl16 item is beter dan een groen lvl29 item), dit had ik gisteren
- Hoogste itemlevel == recommended (lvl26 is beter dan lvl24, ongeacht stats of gemslots). Dus jouw 57pwr/crit/gem belt is wss lvl 36 ofzo, terwijl jou 62deflec/def belt lvl38 is: de 38 belt is beter.Jammer hier is dat er met name geen rekening wordt gehouden met de stats (heb liever power dan deflect...) en de gemslots (een item van gelijkwaardig level met en zonder gemslot zijn volgens hem ook identiek; terwijl die met gemslot toch echt recommended zou moeten zijn).
@Trixh: Ik zal vast iets verkeer doen, mijn focus ligt voornamelijk toch op PvE. PVP is ook niet mijn ding wat ik ook wel weet; maar na 3x afgemaakt te worden 1v1 door een TR terwijl ik hem niet eens 20% hp lager heb kunnen krijgen was mijn frustratie op een hoogtepunt. Mijn conclusie: Rogues zijn overpowered in iedere game, en PVP moet je niet doen als healer (heerlijk; praten zonder nuances
Mja als een TR z'n cooldowns popt heeft hij waarschijnlijk de hoogste burst damage...
Heb eigenlijk geen idee hoeveel life een class doorgaans heeft, maar ik zou mezelf ook omleggen in 1-3 seconde als ik het zo bekijk. 5-7k opener vanuit stealth gevolgt door 1k+ hits (Level 45ish)
Zelf heb ik 10k hitpoints? heb echt geen flauw idee...
Heb eigenlijk geen idee hoeveel life een class doorgaans heeft, maar ik zou mezelf ook omleggen in 1-3 seconde als ik het zo bekijk. 5-7k opener vanuit stealth gevolgt door 1k+ hits (Level 45ish)
Zelf heb ik 10k hitpoints? heb echt geen flauw idee...
Geen idee, op lagere levels 20-30 stond ik meestal eerste als er geen TR in de groep zat, nu sta ik in dungeons meestal wel 2de of 1ste maar solo questen is gewoon lastiger en voelt moeizamer.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:25:
[...]
Als je dit meent, dan doe je wel iets serieus mis op je CW
Was voor dat ik bij die mad dragon aan kwam nog nooit dood gegaan. Fail groep die in elk mogelijk spuug ding gingen staan. Uiteindelijk was ik alleen maar rondjes aan het rennen.
Viel me trouwens wel op dat je soms door lag? over een lange afstand geraakt wordt door melee.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Normaal gezien zou je makkelijk moeten kunnen solo'en met je CW vanwege alle CC die je hebtprutser001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:04:
[...]
Geen idee, op lagere levels 20-30 stond ik meestal eerste als er geen TR in de groep zat, nu sta ik in dungeons meestal wel 2de of 1ste maar solo questen is gewoon lastiger en voelt moeizamer.
Was voor dat ik bij die mad dragon aan kwam nog nooit dood gegaan. Fail groep die in elk mogelijk spuug ding gingen staan. Uiteindelijk was ik alleen maar rondjes aan het rennen.
Viel me trouwens wel op dat je soms door lag? over een lange afstand geraakt wordt door melee.
Ik zou zeggen, ga eens kijken naar een paar builds, bekijk wat filmpjes en vergelijk met je eigen stijl.
Misschien dat je gewoon wat foute skills / foute methode gebruikt
Verwijderd
Lol, speel ik net die Cloak Tower Dungeon als cleric zijnde.
Heb ik van alles het meeste
- Most dmg dealt
- Most dmg taken
- Most enemies slain
- Most hitpoints healed
Ik weet nu niet of ik gewoon goed speel, of die anderen in mijn party gewoon slecht waren
Party bestond uit elke klasse x 1
Heb ik van alles het meeste
- Most dmg dealt
- Most dmg taken
- Most enemies slain
- Most hitpoints healed
Ik weet nu niet of ik gewoon goed speel, of die anderen in mijn party gewoon slecht waren
Party bestond uit elke klasse x 1
Verwijderd
Mark gaat van een target af als hij je raakt (dus als je hem niet blockt). Zolang je blijft blocken of ontwijken blijft je mark erop. Die AoE taunt doet op iedereen een mark en op lvl 40 krijg je een at-will skill die een klap geeft op een target en hem en iedereen eromheen markt.ye-roon schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:10:
Goed, me Guardian is nu level 20. En heb een paar van die dungeon runs gedaan. Maar kan iemand me vertellen hoe die "mark" precies werkt? Want ik blijf het maar applyen omdat ik de agro wel wil hebben. En daarna blijf ik de target hitten, maar dat blijft er gewoon afvallen. Ik dacht aan max aantal debuffs. Maar het gebeurd met 3 debuffs op de target en ik zie vaak genoeg 5 of meer debuffs.
Is dit gewoon broken atm? Of doe ik iets verkeerd?
Volgens mij blijft die mark zitten als je specced versie hebt, die continue agro geeft ook als je hem niet aanvalt.
De game gaat over een paar minuten offline voor 90 minuten (of meer als het niet goed gaat) om de AH weer online te krijgen en wat andere bug fixes.
Mooi, kan ik zo snel mogelijk items verkopen om die 4g bij elkaar te sprokkelen voor mn eerste mount!
Patch notes:
Ik heb het gevoel dat ze ondertussen flink bezig zijn met een hele grote patch/uitbreiding met o.a. de nieuwe class en een (of meer) nieuw(e) gebied(en).
Ik ben erg benieuwd hoe de AH zich gaat gedragen de 1e paar uur dat ie weer up is. Ik zal iig klaarzitten om wat leuke koopjes proberen te scoren. Iedereen heeft dagen lang zooi opgespaard, dus er zal wel veel aanbod zijn.
De AH bug is gefixt, verder wat klein grut dus.Patch Notes NW.1.20130416a.33
This build is set to go live at 7am PDT on May 23, 2013.
Auction House
The Auction House is once again available, both in game and via the Gateway.
If a player outbids him or herself, or buys out an auction where he or she holds the highest bid, the auction no longer eats half of the transaction (either the returned Astral Diamonds from the "outbid" or the item from the won auction).
Auctions no longer go into "negative time" based on the number of bids they receive.
Some auctions with a negative value for Time Remaining may stick around until they naturally expire.
Gateway
Error messages when logging in now display in a more visible location.
Internet Explorer 8 once again properly handles Gateway.
Links now display correctly on iOS.
Number entry fields in the Auction House now properly take only positive integers.
Icespire Peak: The Frozen Heart
Players may no longer activate the campfire after Grast without defeating him first.
Rothe Valley: Temple of the Spider
Players may no longer sneak past the final boss' gate in Temple of the Spider via clever use of collision.
Players may no longer lure the boss of Temple of the Spider into instant-kill areas.
Ik heb het gevoel dat ze ondertussen flink bezig zijn met een hele grote patch/uitbreiding met o.a. de nieuwe class en een (of meer) nieuw(e) gebied(en).
Ik ben erg benieuwd hoe de AH zich gaat gedragen de 1e paar uur dat ie weer up is. Ik zal iig klaarzitten om wat leuke koopjes proberen te scoren. Iedereen heeft dagen lang zooi opgespaard, dus er zal wel veel aanbod zijn.
\o/
Update was toch ruim 300MB... lijkt veel om de AH weer aan te zetten dus er zullen vast nog wel wat andere updates in zitten tenzij er voor de andere kleine fixes grote nieuwe bestanden nodig waren oid maar lijkt me niet.
Verwijderd
Ik ben nu lvl 47 op m'n control wizard en moet zeggen ik vlieg door 't spel. Heb eigenlijk geen enkele moeite met groepen mobs of bazen. En dat was wel anders met m'n Rogue en Cleric.prutser001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:16:
Ik vind het een beetje jammer dat het lijkt dat mijn CW steeds slapper lijkt te worden met de levels, ook erg squishy. Zit nu op lvl39 en heb af en toe best moeite om sommige groepen neer te krijgen. Voor een 'control wizard' has ik meer 'control' met een frost mage in WoW... Ook item upgrades zijn op dit moment een probleem. Weinig tot geen upgrades of dat er staat dat een item beter is terwijl de stats echt nergens op slaan..
t
Ik gebruik trouwens de healer companion, die blijft meestal wel in leven, aangezien ik aggro doe op alles met m'n aoe spells.
Ik ga trouwens vanavond weer streamen, dus voor de mensen die een levelende control wizard in actie willen zien, check http://nl.twitch.tv/nighteyes1610 vanaf een uur of 7 vanavond.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 16:56 ]
Verwijderd
voor GF, je kan ook de tab gebruiken om adds te trekken.
of eindbasen agro op te houden.
heb het op een lvl 60 dung gedaan. alles ging in 1 keer goed.
de andere partymembers zijn de healtbalk niet over de heft geweest.
de DC hoef niet de adds te kiten want ik hield de agro.
of eindbasen agro op te houden.
heb het op een lvl 60 dung gedaan. alles ging in 1 keer goed.
de andere partymembers zijn de healtbalk niet over de heft geweest.
de DC hoef niet de adds te kiten want ik hield de agro.
Uff gister die level 34 dungeon gedaan met een pug groep... lair of the mad dragon geloof ik. Eindbaas (die grote draak) is niet gelukt en daarvoor hadden we ook al veel moeite. Weet niet precies waar het aan lag. Bij de kleinere bazen daarvoor ging het ook al een keer mis... kreeg continu een berg van die kleine vleermuisachtige beesten op me en vaak ook nog 2 van die grotere demons. dan ben ik alleen maar aan t kiten, potjes gebruiken en mijzelf in leven proberen te houden en kan amper de groep healen. Toen ik vroeg of de groep wat meer op adds wilde letten ging het beter en zag ik de GWF ook vaak bij mij in de buurt om de adds weg te houden. Daarna ging dat wel goed.
Bij de eind draak was het een ander verhaal. Die doet de hele tijd van die aanvallen die enorm veel damage doen als je ze niet ontwijkt maar dat wegstappen is nog wel te doen. Wederom een grote stroom adds die maar bleven komen en healen kwam ik echt niet aan toe... potjes rammen, grote aanvallen ontwijken en mijzelf (proberen) in leven te houden. Heb 9,9k HP maar ging zo neer met een horde adds op me. Wellicht toch maar de -aggro passive slotten? Of is dit gevecht puur iets van... alleen de tank op de draak en rest op een afstand met de adds? Nu moet ik ook zeggen dat we gemiddeld iets van lvl32 waren in deze lvl34 instance dus wss kreeg iedereen daardoor ook grotere klappen maar ik vond het zo niet echt leuk omdat t voelt als falen als healer terwijl ik eigenlijk niet eens aan healen toe kwam
Bij de eind draak was het een ander verhaal. Die doet de hele tijd van die aanvallen die enorm veel damage doen als je ze niet ontwijkt maar dat wegstappen is nog wel te doen. Wederom een grote stroom adds die maar bleven komen en healen kwam ik echt niet aan toe... potjes rammen, grote aanvallen ontwijken en mijzelf (proberen) in leven te houden. Heb 9,9k HP maar ging zo neer met een horde adds op me. Wellicht toch maar de -aggro passive slotten? Of is dit gevecht puur iets van... alleen de tank op de draak en rest op een afstand met de adds? Nu moet ik ook zeggen dat we gemiddeld iets van lvl32 waren in deze lvl34 instance dus wss kreeg iedereen daardoor ook grotere klappen maar ik vond het zo niet echt leuk omdat t voelt als falen als healer terwijl ik eigenlijk niet eens aan healen toe kwam
Verwijderd
Effe update, dit is inderdaad HET antwoord op die mark vraag. Gisteren ff op dummy geweest. Mark ging er niet af, maakt niet uit welke attack ik deed.Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:09:
[...]
Mark gaat van een target af als hij je raakt (dus als je hem niet blockt). Zolang je blijft blocken of ontwijken blijft je mark erop. Die AoE taunt doet op iedereen een mark en op lvl 40 krijg je een at-will skill die een klap geeft op een target en hem en iedereen eromheen markt.
Denk dat ik het voorlopig voor gezien hou, het is toch wel erg saai aan het worden.
Mis het open-world gevoel en open world pvp...
Mis het open-world gevoel en open world pvp...
Gisteren Rhazzad gekilled, nu pas level 19
Ik vermaak me boven verwachting goed in deze game. In eerste instantie vond ik het spel wat simpel maar ik ben ondertussen al heel wat uurtjes verder en heb er nog steeds veel lol in.
We do what we must because we can.
Ik vind het trouwens af en toe wel wat "saai". De quests zijn wel redelijk afwisselend, maar mijn devoted cleric is wat saai
Verwijderd
Misschien is de devoted cleric wel niets voor jou. Smaken verschillen natuurlijk! Check de andere classes misschien.De_Bastaard schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:27:
Ik vind het trouwens af en toe wel wat "saai". De quests zijn wel redelijk afwisselend, maar mijn devoted cleric is wat saai
Daar ben ik ondertussen inderdaad ook mee bezig. In eerste instantie vond ik de ability op lvl 10 een mooie toevoeging, later vond ik het toch wat minder worden. Dus dan ga je de andere classes testen, dan baal je wel even als je alleen de classes wilt testen dat je maximaal 2 character slots hebt en je moet betalen voor een extra slot. Al kan ik me de commerciële gedachte erachter me heel goed voorstellen, 2 character slots is wel erg weinig IMOVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:20:
[...]
Misschien is de devoted cleric wel niets voor jou. Smaken verschillen natuurlijk! Check de andere classes misschien.
Verwijderd
Gratis optie: maak een 2e account aan. Gratis 2 extra slotsThysiej schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Daar ben ik ondertussen inderdaad ook mee bezig. In eerste instantie vond ik de ability op lvl 10 een mooie toevoeging, later vond ik het toch wat minder worden. Dus dan ga je de andere classes testen, dan baal je wel even als je alleen de classes wilt testen dat je maximaal 2 character slots hebt en je moet betalen voor een extra slot. Al kan ik me de commerciële gedachte erachter me heel goed voorstellen, 2 character slots is wel erg weinig IMO
Dat is eigenlijk best wel een goede optie, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb....

Heh precies wat ik wou zeggen 
Enige nadeel is dat als je dan besluit Zen te kopen je het maar op 1 account hebt.
Enige nadeel is dat als je dan besluit Zen te kopen je het maar op 1 account hebt.
Je kan AD via de AH wisselen en daar de Zen van kopen. En je kan je 2de account als mailbank gebruiken.. ook handig.JohnnyV76 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:30:
Heh precies wat ik wou zeggen
Volgens mij is het idee daar inderdaad tank op de draak en de rest zo snel mogelijk die adds neerhalen, en dan als alle adds neer zijn even met de hele club op die draak. Heeft het team te lage damage dan word je geswamped door de adds en dan is het sterven geblazen.JohnnyV76 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:01:
Uff gister die level 34 dungeon gedaan met een pug groep... lair of the mad dragon geloof ik. Eindbaas (die grote draak) is niet gelukt en daarvoor hadden we ook al veel moeite. Weet niet precies waar het aan lag. Bij de kleinere bazen daarvoor ging het ook al een keer mis... kreeg continu een berg van die kleine vleermuisachtige beesten op me en vaak ook nog 2 van die grotere demons. dan ben ik alleen maar aan t kiten, potjes gebruiken en mijzelf in leven proberen te houden en kan amper de groep healen. Toen ik vroeg of de groep wat meer op adds wilde letten ging het beter en zag ik de GWF ook vaak bij mij in de buurt om de adds weg te houden. Daarna ging dat wel goed.
Net een leuke PvP match gehad. Ander team had alle kills.. maar wij wonnen toch. 
Gewoon kwestie van 2 bases in controle houden.
Gewoon kwestie van 2 bases in controle houden.

[ Voor 31% gewijzigd door junglebeast op 25-05-2013 14:19 ]
Ja er zitten soms erg leuke potjes bij 
Gister ook een die gelijk op ging... wij toch wat achter kwamen en daarna toch nog wonnen.
Gister ook een die gelijk op ging... wij toch wat achter kwamen en daarna toch nog wonnen.
Interessevraagje: hoeveel lockboxes heb je er voor opengemaakt?Mickroz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 10:18:
Gisteren een heavy inferno nightmare mount uit een lockbox gekregen.
en had al een phoera in een box eerder, dus well spend money als je het mij vraagt.
Ik heb er nu 20, misschien toch eens proberen.
Gisteren bij het plaatsen van een bugreport een error, lol... Bugreport the bugreport ?
Best lastig zo.
Gisteren bij het plaatsen van een bugreport een error, lol... Bugreport the bugreport ?
Best lastig zo.
Was al bekend trouwens: http://nw-forum.perfectwo...ine&p=3802671#post3802671
Verwijderd
De tier 1 dungeons zijn het makkelijkste en daarvan zijn cloaktower / cragmire crypts / throne of idris het makkelijkste. Grey wolf den heb ik nog nooit gedaan en mad dragon is vrij pittig met de laatste baasJerX schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 21:35:
Ben nu weer 60, maar wat moet je nu doen?.. dungeons? Zo ja, welke zijn easy voor begin lvl 60?
De sub-60 Grey Wolf Den is bijna niet te doen met een random queue groep, zonder goede groep samenstelling en exact de juiste taktiek is het een wipe-festijn.
\o/
weet iemand trouwens hoe je een beetje makkelijk aan een infantry weapon komt voor leadership crafting?
Een 'Worn infantry weapon' kan je gewoon kopen bij de professions vendor in Protectors Enclave. De groene weapons kan je krijgen op de AH, maar die hebben tot nu toe geen enkele meerwaarde t.o.v. de witte versies.JohnnyV76 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:44:
weet iemand trouwens hoe je een beetje makkelijk aan een infantry weapon komt voor leadership crafting?
\o/
Zo cleric is ook 60 geworden. http://gateway.playneverw...ysonivy%29/charactersheet
Heb de PvP 4set aan. En wat spul dat ik van de AH heb geplukt. Altijd lastig om de rechterkant te vervangen..
Heb de PvP 4set aan. En wat spul dat ik van de AH heb geplukt. Altijd lastig om de rechterkant te vervangen..
Vraagje over stats. Krijg je op level 30 bij alles +1 en ook nog bij 2 een optie? of vervalt die optie dankzij die +1/all ?
Afgelopen weekeind beetje zitten spelen met mijn Control Wizard. Het is redelijk bizar wat voor verschil er in queue tijd zit tussen een DPS en tanks. Als tank had ik max 5 min queue, als control wizard zit je zo 45 minuten in de queue...
Desalniettemin heb ik dolle pret met mijn Control Wizard, zelfs op low level is de controle die je hebt al bizar en kan je door leuke aoe toch wel flinke groepen aan. Iemand een aanrader voor mijn eerste companion? Healer of tank voor een Control Wizard?
Desalniettemin heb ik dolle pret met mijn Control Wizard, zelfs op low level is de controle die je hebt al bizar en kan je door leuke aoe toch wel flinke groepen aan. Iemand een aanrader voor mijn eerste companion? Healer of tank voor een Control Wizard?
[ Voor 35% gewijzigd door Thysiej op 27-05-2013 10:08 ]
Je krijgt inderdaad +1 to all en meer niet.ye-roon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:42:
Vraagje over stats. Krijg je op level 30 bij alles +1 en ook nog bij 2 een optie? of vervalt die optie dankzij die +1/all ?
Is dit spel een beetje gratis te spelen? Denk eigenlijk dat ik me dit ook eens ga downloaden anders.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Tank op low level, op high level healer.Thysiej schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:04:
Afgelopen weekeind beetje zitten spelen met mijn Control Wizard. Het is redelijk bizar wat voor verschil er in queue tijd zit tussen een DPS en tanks. Als tank had ik max 5 min queue, als control wizard zit je zo 45 minuten in de queue...
Ja hoor dat kan primaOxigeon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:51:
Is dit spel een beetje gratis te spelen? Denk eigenlijk dat ik me dit ook eens ga downloaden anders.
Supervet. bedankt voor de link.junglebeast schreef op maandag 27 mei 2013 @ 02:22:
Zo cleric is ook 60 geworden. http://gateway.playneverw...ysonivy%29/charactersheet
Wist namelijk nog niet dat ik gewoon mijn professions via een webinterface kon managen.
Kan ik gewoon door craften op mijn werk
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Site is ook best goed mobiel te gebruiken (aangepaste interface voor mobile) dus je kan zelfs zonder pc nog wat doenMalignant schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:03:
[...]
Supervet. bedankt voor de link.
Wist namelijk nog niet dat ik gewoon mijn professions via een webinterface kon managen.
Kan ik gewoon door craften op mijn werk
@Oxigeon: Als je geduldig genoeg bent is het gratis te spelen.Je kunt alles gratis doen wat je ook betaald zou kunnen, maar de tijd die je in sommige dingen moet investeren om onder het betalen uit te komen is beetje buiten proportie. Het meeste noodzakelijke om te spelen is iig allemaal goed bereikbaar zonder geld.
[ Voor 28% gewijzigd door Ryceck op 27-05-2013 13:08 ]
Kan je een paar voorbeelden geven? dan kan ik wat beter bepalen of ik het waard vind er een paar dollar aan uit te gevenRyceck schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Site is ook best goed mobiel te gebruiken (aangepaste interface voor mobile) dus je kan zelfs zonder pc nog wat doen
@Oxigeon: Als je geduldig genoeg bent is het gratis te spelen.Je kunt alles gratis doen wat je ook betaald zou kunnen, maar de tijd die je in sommige dingen moet investeren om onder het betalen uit te komen is beetje buiten proportie. Het meeste noodzakelijke om te spelen is iig allemaal goed bereikbaar zonder geld.
Verwijderd
Een goed voorbeeld is de Zen store. De Zen store is een shop waar je speciale items kan kopen voor real money. Nu is het voordeel in dit spel dat je AD* kan inruilen voor Zen waardoor je dus de items die je met echt geld zou kopen, ook met een in-game currency kan kopen.Thysiej schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:36:
[...]
Kan je een paar voorbeelden geven? dan kan ik wat beter bepalen of ik het waard vind er een paar dollar aan uit te geven
Wat hij dan vooral bedoelt met het feit dat je veel geduld moet hebben, is dat de exchange rate van AD -> Zen redelijk hoog is. Hierdoor moet je dus heel veel in-game tijd besteden om aan dezelfde amount Zen te komen als iemand die er gewoon geld voor neertelt.
Doordat je ook Zen kan verkopen voor AD heb je een voordeel aangezien je gemakkelijker items kan kopen van de AH. Maar uiteindelijk kan je alles kopen met een in-game currency
* Astral Diamonds : Een currency die vooral gebruikt wordt om te traden in Zen / gebruikt wordt voor de AH
Ik zit er zelf hard over te denken om bank/bags/extra character slots te kopen. Zag er wel betaalbaar uit.
We do what we must because we can.
Die bank/bags is geen miskoop geweest bij mij iig.
Voor degene die op de Dragon shard spelen, Arisumi en ik zijn al een tijdje bezig voor een guild, en vandaag is het gelukt met wat hulp van behulpzame spelers.
junglebeast heeft hem ook in de OP gezet, het is de naam van mijn eigen clan, <Public Enemy NL>, mocht je willen joinen kan je mij een whisper sturen.
Voor degene die op de Dragon shard spelen, Arisumi en ik zijn al een tijdje bezig voor een guild, en vandaag is het gelukt met wat hulp van behulpzame spelers.
junglebeast heeft hem ook in de OP gezet, het is de naam van mijn eigen clan, <Public Enemy NL>, mocht je willen joinen kan je mij een whisper sturen.
Ah is weer down vanwege een bug/exploit.
Ja of deze..

Ohh shit, beter niet spelen i.v.m. rollback risico? ><junglebeast schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:55:
Ah is weer down vanwege een bug/exploit.
lol, die gast is goed bezig, heel verstandig om alles in één keer erop te knallen
Yup valt helemaal niet op. Wat mij betreft mogen ze de Zen shop tijdelijk sluiten. Gewoon echt een open beta van maken, en desnoods een wipe aan het einde doen..mercapto schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:24:
lol, die gast is goed bezig, heel verstandig om alles in één keer erop te knallen
Chest exploit eh ?
Das net zoiets als wat ik gemeld heb denk ik, maar dat was na de patch die het zou moeten hebben stoppen.... Lekker gepatched....?
Das net zoiets als wat ik gemeld heb denk ik, maar dat was na de patch die het zou moeten hebben stoppen.... Lekker gepatched....?