[PC][MMORPG] Neverwinter

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:46

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:43:
[...]

Nixo je houdt wel rekening mee dat het een pvp built is?
Ik ben met deze build bezig http://nw-forum.perfectwo...PvE-%28and-PvP%29-content

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07-2023
Guild leiders vergeet niet om kant te kiezen bij gauntlegrym, anders kunnen de guildmembers niet de nieuwe pve/pvp spelen. Wilde t spelen, maar lukte niet. Dus mickroz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zal ik morgen ff doen, btw met die Fury of the Feywild:
COMPANION QUALITY UPGRADE
Can’t bear to part with your common quality Dog even though there are higher quality pets out there? You won’t have to with this new feature that allows you to spend Astral Diamonds to increase the quality of your companions.
eindelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 13:33
Nixo schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:51:
[...]

Nog een Guardian fighter. Dat is mooi ik kan namelijk wel wat advies gebruiken ivm mijn build :D

Momenteel volg ik deze build: http://nw-forum.perfectwo...ardian-Fighter-compendium
Ik heb maar gewoon zelf wat geprobeerd, ik mik wat meer op tanking build en dan swap ik wat skills voor solo zodat ik dan wat meer damage doe. Of mijn build werkt moet blijken maar tot nu toe gaat het wel goed. Nu ze zo ongeveer alles hebben omgegooid zullen de oude builds ook niet meer zo goed werken vermoed ik

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
http://www.onrpg.com/give...rdeep-gift-pack-giveaway/
Kwam deze nog tegen via twitter, lord of waterdeep pack keys.
Nu nog 1422 keys over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 11:40
Ook maar even een giftpack geclaimd. Nu nog 900 keys over zag ik.
Thx voor de tip

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-10 15:47
Thnx voor de tip ook meteen gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-10 14:09

ResuCigam

BOFH

Ja bedankt, leuk extraatje 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Wat zit er eigenlijk in?

Nevermind:

Inhoud
Potion of Fortification x10
Potion of Reflexes x10
Potion of Lesser Healing x10
Portable Altar x5
Identify Scrolls (bound) x5
Lord of Waterdeep Title

[ Voor 79% gewijzigd door Nixo op 21-06-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:30
This key has already been redeemed.

Ik krijg na verversen in ieder geval geen andere key.

Mogelijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
maartend schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:21:
This key has already been redeemed.

Ik krijg na verversen in ieder geval geen andere key.

Mogelijk op?
Net waren er nog 900...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 18:11

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ik krijg dezelfde melding. En waar kun je het aantal zien?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
junglebeast schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:40:
Ik krijg dezelfde melding. En waar kun je het aantal zien?
Net voordat je de key claim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ah toch gelukt via mmohut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Nice, heeft iemand al wat gevonden over de Gauntlgrym factions?
Dit is wat ik gevonden heb iig:
Delzoun Explorers

A society dedicated to restoring the city of Gauntlgrym to its ancient glory, the Delzoun Explorers were founded by a scion of the Delzoun bloodline and a high-minded sage with a map. Declaring their intentions to occupy, excavate, and repopulate the lost city, they quickly developed bulging coffers and popular support.

Their rivals, the Luskan Corsairs, accuse the Delzoun Explorers of rigid bureacracy. Admittedly, the leaders of the Explorers have imposed many rules and protocols for how Gauntlgrym is to be cataloged, but they claim their rules are in the best interest of historical accuracy.
Luskan Corsairs

The Luskan Corsairs describe themselves as enterprising individuals dedicated to the advancement of personal wealth. Hailing from (and not planning to return to) the fallen city of Luskan, the Corsairs know the way to lost Gauntlgrym, and intend to squeeze every last ancient coin out of the ruin.

Their rivals, the Delzoun Explorers, claim a right to restore the city to its former glory, but the Corsairs point to their own heritage-that of the ancient human kingdom of Illusk, which helped to build Gauntlgrym-as rights enough to salvage and plunder.
The explorers are the red team and the corsairs are the blue team IIRC.

Other than that, lore differences. Corsairs are profiteers looking to make a buck of gauntgrym, while the explorers are trying to restore their ancestral home.
Delzhoun -> Lawful Stupid
Luskan -> Stupid Evil
* Mickroz neigt naar Delzhoun :P heb nog even, Gauntlgrym is nog offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:18:
Nice, heeft iemand al wat gevonden over de Gauntlgrym factions?
Dit is wat ik gevonden heb iig:

[...]

[...]

[...]

[...]

* Mickroz neigt naar Delzhoun :P heb nog even, Gauntlgrym is nog offline.
Ik ben ook meer fan van de Delzhoun lore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Waar gaat dit over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
De leiders moeten een kant kiezen voor gauntlegrym voordat we t kunnen spelen.

Bij segeant knox staat een uitroepteken/vraagteken die leidt je naar de 2 dronken dwergen die de 2 kanten voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
MRRB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:39:
De leiders moeten een kant kiezen voor gauntlegrym voordat we t kunnen spelen.

Bij segeant knox staat een uitroepteken/vraagteken die leidt je naar de 2 dronken dwergen die de 2 kanten voorstellen.
Het is ook niet een klein beetje complex dit spel.... maar langzaam aan begin ik het een beetje te snappen. Maar dit maakt eigenlijk niet uit welke kant je kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, het is gewoon voor de Lore waarvoor je een kant kiest :p
Op zich zou de kant wel kunnen uitmaken als je bv een soort van union hebt met bepaalde guilds, en die hebben wat enemies. Zodat je aan verschillende kanten kan vechten.

Misschien zoiets, maar nee, voor de rest niets speciaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:44:
Nee, het is gewoon voor de Lore waarvoor je een kant kiest :p
Op zich zou de kant wel kunnen uitmaken als je bv een soort van union hebt met bepaalde guilds, en die hebben wat enemies. Zodat je aan verschillende kanten kan vechten.

Misschien zoiets, maar nee, voor de rest niets speciaal :)
Ik ben voor de kleur Rood >:)
En dan vechten als een malle! of pas vanaf lvl 60?

Gister mn eerste echte dungeon party gedaan. Ik stond bijna overal bovenaan :D Meeste dmg gedaan. Meeste dmg gekregen. Meeste heal gekregen. Volgens mijn begin ik het met vechten te snappen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Mickroz schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 02:25:
http://www.onrpg.com/give...rdeep-gift-pack-giveaway/
Kwam deze nog tegen via twitter, lord of waterdeep pack keys.
Nu nog 1422 keys over.
Cool, tnx!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:48:
[...]

Ik ben voor de kleur Rood >:)
En dan vechten als een malle! of pas vanaf lvl 60?

Gister mn eerste echte dungeon party gedaan. Ik stond bijna overal bovenaan :D Meeste dmg gedaan. Meeste dmg gekregen. Meeste heal gekregen. Volgens mijn begin ik het met vechten te snappen *O*
Gauntlgrym (de nieuwe content) is enkel voor lvl 60 jammer genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
Hebben jullie t al gelezen de eerste serieuze fouten voor gauntlegrym. Alleen 1 kant kon winnen zelf al was de andere team alleen maar aan t winnen ze verloren toch. gauntlegrym is nu offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRRB schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:04:
Hebben jullie t al gelezen de eerste serieuze fouten voor gauntlegrym. Alleen 1 kant kon winnen zelf al was de andere team alleen maar aan t winnen ze verloren toch. gauntlegrym is nu offline.
Klopt, dit komt doordat een kant (weet niet welke) volledig DC'de waardoor de andere kant altijd won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Laatst online: 20-08 17:30
Gisteren avond ook begonnen.. Gekomen tot een level 10 human guardian? (weet class niet meer maar main tank spec). Game bevalt me wel.. Wel jammer dat ik als noob al meteen tussen de level 60s loop uit de beta? Volgens mij zijn er niet veel games die beta chars mee neemt tijdens de live gang van een game? Maarja ik haal het ooit wel bij.. Enige wat enorm irritant is is dat mijn charge skill steeds rubberband en of gewoon niet werkt..

Iemand nog tips waar ik op moet letten?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
zodra je lvl 11 niet vergeten om te invoken ga naar de priesteres in protector enclave in de buurt bij knox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Uhmmie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:53:
Gisteren avond ook begonnen.. Gekomen tot een level 10 human guardian? (weet class niet meer maar main tank spec). Game bevalt me wel.. Wel jammer dat ik als noob al meteen tussen de level 60s loop uit de beta? Volgens mij zijn er niet veel games die beta chars mee neemt tijdens de live gang van een game? Maarja ik haal het ooit wel bij.. Enige wat enorm irritant is is dat mijn charge skill steeds rubberband en of gewoon niet werkt..

Lvl 60 ben je zo hoor, blijven questen dan ben je er zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
@Mickroz wat is t antwoord op t vraag wanneer j registreert op public eneny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-10 16:26
De laatste loodjes voor m'n cleric.... lvl57 nu.
Of ik ben echt heel slecht in PvP of de cleric is echt zwaar underpowered daar. Als ik t goed begrijp speel ik op dit level tot max 59 spelers toch? Dus lvl60's zijn weer apart.

Gisteravond ook bijvoorbeeld... loop naar de middelste vlag, kom 3 tegenstanders tegen en vanaf dat moment kan ik geen skill meer uitvoeren tot mijn 21k HP eraf zijn (paar seconden). CC is gewoon bloed irritant in PvP en ge-stun-locked worden terwijl je afgemaakt wordt vind ik echt frustrerend. GF's zijn ook behoorlijk gebuffed lijkt het... sta een vlag alleen over te nemen en ineens springt er een van bovenaf naar me toe... meteen een 8k hit op me, knockbacks/downs en diverse grote hits en ik kan er net een paar hits een een HoT uit krijgen. Wat doe ik verkeerd...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:06:
Of ik ben echt heel slecht in PvP of de cleric is echt zwaar underpowered daar. Als ik t goed begrijp speel ik op dit level tot max 59 spelers toch? Dus lvl60's zijn weer apart.

Gisteravond ook bijvoorbeeld... loop naar de middelste vlag, kom 3 tegenstanders tegen en vanaf dat moment kan ik geen skill meer uitvoeren tot mijn 21k HP eraf zijn (paar seconden). CC is gewoon bloed irritant in PvP en ge-stun-locked worden terwijl je afgemaakt wordt vind ik echt frustrerend. GF's zijn ook behoorlijk gebuffed lijkt het... sta een vlag alleen over te nemen en ineens springt er een van bovenaf naar me toe... meteen een 8k hit op me, knockbacks/downs en diverse grote hits en ik kan er net een paar hits een een HoT uit krijgen. Wat doe ik verkeerd...
Probeer zoveel mogelijk te pre-casten. Dus die astral shield (divine mode) neer leggen, en de persoon debuffen met die heal op hit spell. Je kan ook geloof ik een slow neer leggen zodat je uit de weg kan blijven..

Welke tree heb je genomen van de 3? Want er zijn talents/feats waarbij je minder dmg krijgt en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
MRRB schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:17:
@Mickroz wat is t antwoord op t vraag wanneer j registreert op public eneny
2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

JohnnyV76 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:06:

Mjah, 3 tegen 1 is zowiezo een ticket back to base, dat kan geen enkele class aan. PvP met PvE skills is gewoon erg niet optimaal, tis ook meer een bijzaak dan echt een feature IMHO.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Uhmmie schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:53:

Ik ben ook Guardian Fighter. Hier heb je een aantal Builds.

http://nw-forum.perfectwo...r-List-of-Class-Builds-lt

Deze build probeer ik te volgen. Inmiddels lvl 32. Maar ik merk wel dat ik eigenlijk alleen skills van de eerste 10 lv's gebruik momenteel omdat deze snel casten area dmg doen en meeste dmg.

http://nw-forum.perfectwo...ardian-Fighter-compendium

Skills die ik momenteel gebruik zijn

Cleave
Tide of iron

Lunging Strike
Enforced Threat
Griffon's Wrath

Villian's Menace
Fighter's Recovery

Combat Superiority

[ Voor 7% gewijzigd door Nixo op 24-06-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende char die ik roll gaat zoiezo een GF zijn. Ze zijn volgens mij momenteel gewoon veruit de sterkste class. Zowel dmg als tankyness. Ofwel ben ik gewoon fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Gisteravond spellplagued caverns gedaan met 2 GF en 1 TR, hadden nog 30 seconden tot de dungeon delve over was haha, zijn 2 uur bezig geweest om er doorheen te komen, en uiteindelijk de eindbaas met 2 GF afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Mijn powers zitten dus helaas niet helemaal goed.. En alleen met 600 zen zijn ze te resetten? Mjah voor nu ga ik gewoon verder met wat ik heb.. Ben nog niet helemaal zeker dat ik deze game lang ga spelen.. Mocht het wel het geval zijn (en ik haal lvl60) dan koop ik wel wat zen. Via AD is het al helemaal niet te doen op mijn level...

Gisteren avond wel veel dungeons/skirmishes gerunned. Wat wel heel vaag was is dat ik dus 1 item gewonnen had (blauwe armor).. Vervolgens toen we klaar waren had ik een goude trail naar het begin dus die volgde ik (de rest was al weg) en ik liep toen nogmaals langs die kist, zat die armor er nog een keer voor me in en toen ik er achter kwam dat die trail gewoon naar de ingang ging en ik weer terug ging naar het einde kwam ik dezelfde armor nog een keer tegen in de laatste kist (die ik allang geloot had).. Kortom 3x hetzelfde blauwe item geloot??? Errug vaag.. Mjah het leverde maar 50AD op op de AH per item (1 gehouden)..

Dungeons vind ik opzich wel leuk maar veel meer dan rammen is het nog niet :).. Als tank voelt het redelijk onmogelijk aan om alle aggro te houden (iedereen vliegt alle kanten op en iedereen pulled).. Mjah niemand gaat dood dus het zal wel..

Ik vroeg me nog wel een ding af.. Ik kan met schild omhoog aanvallen en zonder schild omhoog.. Maakt dit nog verschil uit qua damage? (Even talents buiten beschouwing laten die damage doet op basis van hoeveel schild je nog over hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Weet niet wanneer je bent gaan spelen, maar je hebt een free respec token gekregen 6 juni.
We know that we still have work to do before Neverwinter’s live launch, and we’d like to ask that you continue to provide us with your feedback about the game, particularly about this update. After we feel that the updates here have received sufficient testing on NeverwinterPreview, we’ll be introducing them to the Open Beta servers (with any necessary changes), and offering free respec tokens so that you can build your character the way that you’d like.
Volgens mij doe je met schild minder damage, weet het eigenlijk niet, gebruik mn schild niet zo heel veel eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:02:
Weet niet wanneer je bent gaan spelen, maar je hebt een free respec token gekregen 6 juni.

[...]

Volgens mij doe je met schild minder damage, weet het eigenlijk niet, gebruik mn schild niet zo heel veel eigenlijk :P
Die respec token is enkel voor powers, niet voor feats jammer genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:18:
[...]

Ach evengoed een leuk kado :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Maar ik ben pas de 20ste begonnen dus de enige manier voor mij om mijn powers te resetten is Zen kopen of enorm veel Astral Diamonds (op lvl25 is het iig niet haalbaar).. Dus ik ga maar verder met zoals het is.. En ooit spec ik dan wel uit de skills die ik eigenlijk niet wil omdat ze tegenvallen.

Gisteren wel een enorm bug.... Ik zat in een dungeon en ik loote nu zelfs uit elke chest een blauw item (zonder roll en werd ook niet getoond in de chat), maar het item kwam wel gewoon in mijn backpack terecht.. Lol.. Dit is al de 2e chest bug die ik in 3 dagen tegen kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:42:
Maar ik ben pas de 20ste begonnen dus de enige manier voor mij om mijn powers te resetten is Zen kopen of enorm veel Astral Diamonds (op lvl25 is het iig niet haalbaar).. Dus ik ga maar verder met zoals het is.. En ooit spec ik dan wel uit de skills die ik eigenlijk niet wil omdat ze tegenvallen.

Gisteren wel een enorm bug.... Ik zat in een dungeon en ik loote nu zelfs uit elke chest een blauw item (zonder roll en werd ook niet getoond in de chat), maar het item kwam wel gewoon in mijn backpack terecht.. Lol.. Dit is al de 2e chest bug die ik in 3 dagen tegen kom..
Elk item uit een chest is expliciet voor jou :)
Op een item uit een chest kan je niet rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hmm maar het lijkt me ook niet echt logisch dat ik 3x per run hetzelfde blauwe item loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
nee dat is een bug, maar goed, verkopen in de AH en je bent weer een stapje dichterbij wat Zen ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:18:
[...]

Hij had het ook over Powers en niet over Feats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:51:
Hmm maar het lijkt me ook niet echt logisch dat ik 3x per run hetzelfde blauwe item loot?
Kan gebeuren he :) Elke dungeon heeft een bepaalde set van items die het kan droppen.
In low level dungeons is die set van blauw gear zeer klein. Dus de kans dat je 3x hetzelfde blauwe item loot is wel redelijk groot.

Maar de kans dat je 3x een blauw item kan looten is dan ook weer enorm klein in low level dungeons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Het is geen geluk. Ik heb die dungeon gisteren avond 3x gerunned en ik had 9x een blauw chest items.. Ze leveren toch weer 70AD per stuk op op de AH :P En waarom 3x?
1x Daily Quest.. Daarna 1x voor dat event wat op dat moment bezig is (rechtsboven in).. En tot slot nog een keer om te kijken of het droppen iets met de 2 voorgaande runs te maken had.. Maar dat was dus niet zo.

[ Voor 42% gewijzigd door Uhmmie op 25-06-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:59:
Het is geen geluk. Ik heb die dungeon gisteren avond 3x gerunned en ik had 9x een blauw chest items.. Ze leveren toch weer 70AD per stuk op op de AH :P En waarom 3x?
1x Daily Quest.. Daarna 1x voor dat event wat op dat moment bezig is (rechtsboven in).. En tot slot nog een keer om te kijken of het droppen iets met de 2 voorgaande runs te maken had.. Maar dat was dus niet zo.
Dan kan het moeilijk toeval zijn :P Misschien is het inderdaad een bug van die dungeon.
Anyway, enjoy while it lasts :P (Je zal die dungeon uiteindelijk toch outlevelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:57:

[...]

Hij had het ook over Powers en niet over Feats :P
Oh ja, fout gelezen van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Doe trouwens alle AH koop handelingen tegenwoordig via de gateway, daar kan je veel makkelijker en beter zoeken op items, en sorteren naar het aantal wat gepost is, iets wat ingame niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
Welke browser gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik keek net ook even, maar bij mij werk het niet lekker.. SChermen blijven (deels) leeg.. Zoeken geeft geen resultaten.. Misschien dat het idd bij mij ook aan mijn browser ligt.. Maar het lijkt helaas onder Chrome iig niet goed te werken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Hier op chrome werkt het goed, ik koop alles nu via de gateway, soms moet je ff je filters resetten, dat blijft hij onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Wil iemand TisWa@tiswa01 invite sturen een vriend van me die net is gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Als Arisumi het vanavond niet doet, zal ik hem morgenochtend even toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickroz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 19:51:
Als Arisumi het vanavond niet doet, zal ik hem morgenochtend even toevoegen.
Heb de laatste dagen weinig tijd gehad, gisteren ook niet kunnen spelen :(
Vnv ben ik weer online :) Indien de invite nog niet gestuurd is, invite ik hem deze avond wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Uitnodiging is verstuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 12:17
Zo gister (vandaag eigenlijk) meegedaan aan die Event om 0:00 (lol).

Gauntlgrym vind ik maar beetje vaag allemaal, ik had wel gewonnen en de T2 dungeon kunnen doen. Maar goed deed het toch voor de Title. Heb alleen nog niet die 20v20 PvP kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ik dacht dat Gauntlgrym down was? Of heb je op de preview shard gespeeld?

Ik merk trouwens wel dan mn cleric nu niets waard meer is met mn TR, trekt teveel aggro en is binnen no time neer, waardoor ik het niet red tegen teveel adds en een boss :(
Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 09:59

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Accepteren dat ze vaak op de grond ligt, want je kunt daar niet zo heel veel aan doen volgens mij. Je kunt wellicht ook je kill order aanpassen, zodat je de mob die je cleric aanvalt als eerste doet.
Andere optie is een defender proberen, die gaan net wat langer mee. Of een striker zodat je net wat meer damage doet. In beide gevallen zul je iets meer pots erdoorheen jagen. Maar health zou het probleem niet moeten zijn als je vaak genoeg in stealth gaat.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Juist, meer in stealth gaan, dan heb ik dus shadow strike nodig, check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Patchnotes van vandaag zijn beschikbaar: http://nw-forum.perfectwo...-25&p=4754341#post4754341

Highlights:
Rank 4: Protect Caravan: The Astral Diamond reward for this task has been lowered to 100.
Gauntlgrym gaat weer beschikbaar worden
Voor elke dungeon: The collision in this map has been simplified and adjusted. It is now more difficult to exit the gameplay space and skip content.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Hmm jammer van die AD, en als ze de dungeons gefixed hebben zullen de prijzen in de AH wel een stuk omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
prijzen zijn al hoog, voorbeeld; the enchanted keys vragen ze even veel of meer dan dat ze waard zijn in de zenstore. En sommige items al helemaal. Ik vind al helemaal erg dat de ad voor protect the caravan omlaag gaat.
@mickroz; al een kant gekozen voor GG.(gauntlegrym)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ja maar nu zijn de epic items in overvloed door speedruns, waardoor de prijs relatief laag is, doordat speedruns dalijk niet meer gaan, kunnen ze minder farmen, en worden de items schaarser,en dus duurder.
Heb nog geen kant gekozen, ben nog niet online geweest, wordt morgen pas, en dan ga ik denk ik de delhzoun kant kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
Heb je gelijk in, het is niet meer te betalen.
Bn benieuwd naar GG.
Misschien toch maar op de preview server uitproberen.
een tip: als er een update is. download de laatste versie van de preview server 1 uur van te voren. Dan bij de normale server hoef je dan maar 60 mb te downloaden ipv de 600 mb als de update klaar is

[ Voor 3% gewijzigd door MRRB op 27-06-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik kan niet meer fatsoenlijk spelen sinds de patch ivm de NPC bug... Ik heb al mijn toetsenbord instellingen aangepast, maar dat werkt voor mij helaas niet (Windows 8 x64).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:25:
Ik kan niet meer fatsoenlijk spelen sinds de patch ivm de NPC bug... Ik heb al mijn toetsenbord instellingen aangepast, maar dat werkt voor mij helaas niet (Windows 8 x64).
Ze hebben dat daarnet gepatched :) Patch is nu al live ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:40:
[...]

Ze hebben dat daarnet gepatched :) Patch is nu al live ;)
Top dan kan ik vanavond weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
Ik heb gisteren de free respec token gebruikt en ik kon alles respeccen(of zoiets) powers, feats en abilities.

Ik gebruik nu de middelste paragon path(van de iron vanguard, GF) en bevalt me beter+ een beetje van de bovenste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRRB schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:20:
Ik heb gisteren de free respec token gebruikt en ik kon alles respeccen(of zoiets) powers, feats en abilities.

Ik gebruik nu de middelste paragon path(van de iron vanguard, GF) en bevalt me beter+ een beetje van de bovenste.
Oh, valt dat mee dan :) Straks nog eens wat NW knallen, hopellijk word ik lvl 45, ben nu lvl 39 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
blegh, kom maar niet voorbij Source of Corruption quest met mn TR, het ene moment sta ik met een volle healthbar te hakken, en dan weet ik niet wat er gebeurd, maar heel mn balk leeg, het lijkt ook of mn stealth af en toe gewoon niet werkt, ze vallen me dan gewoon aan terwijl ik stealthed ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRRB
ik haat die opdracht ook, solo is moeilijk(ging 2 x dood). Vraag een dc erbij en dan wordt t makkelijker voor je.

[ Voor 7% gewijzigd door MRRB op 28-06-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ja, ben er inmiddels voorbij, in een party gegaan met een CW en een DC, ging een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:31
Wat kan ik eigenlijk met die items die ik krijg wanneer ik Invocation doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
uitgeven :P als je op je gold tab klikt in je inventory kan je op spend klikken en dan kom je in de Vault of Piety, daar kan je ardent en celestail coins uitgeven.
Ardent coins blijven staan na invocation, celestial coins mag je er maar maximaal 7 van hebben, en als je 1 dag en 5 uur geen invocation doet, verdwijnt er 1 celestial coin.
Er zit ook een klein knopje naast je invocation counter, daar kan je ook op klikken om in de Vault of Piety te komen.
Die andere items kan je niets mee, dat zijn buffs voor een 15 minuten.
Righteous Boon: Grants Armor Penetration and Life Steal.
Grace of Battle: Gives 57 Power and 57 Defense.
Gift of Vitality: Gives 57 Recovery and 57 Regeneration.
Gambler's Fortune: Gives 57 Critical strike and 57 Deflection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Nieuwe TS aangemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Helemaal top! d:)b

Als er mensen zijn die mooie screenshots hebben ze stuur ze dan door naar Mick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Ik heb Neverwinter van de week gedeinstalleerd, veel vrienden speelde al niet meer. Ik liep al heel snel met T1 rond en eigenlijk kon de game mij daarna niet meer boeien. Ik wens jullie al nog veel plezier :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Zeer nettjes!

Goede info om mee te starten :)

Ligt het aan mij of is het erg rustig in onze guild (dragon)?
Ik ben inmiddels 42 maar ik heb niet het idee dat ik vaak mensen online zie.

[ Voor 27% gewijzigd door Nixo op 02-07-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Nixo schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:15:
[...]

Zeer nettjes!

Goede info om mee te starten :)

Ligt het aan mij of is het erg rustig in onze guild (dragon)?
Ik ben inmiddels 42 maar ik heb niet het idee dat ik vaak mensen online zie.
Klopt, ik was vaak de enige die ff online was..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ik ben ook gestopt trouwens. Zit meer in Rift tegenwoordig.

Ik hou toch meer van een open wereld, spullen verzamelen, fishing, crafting en dat soort dingen.

Maar succes verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nu rift ook f2p is gegaan ben ik ook niet meer in neverwinter te vinden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Achja dat hoor je bij elk nieuw spel dat er mensen zijn die er zo weer op uitgekeken zijn. Bij ons is het nog steeds erg gezellig op Mindflayer, er waren gisterenavond bijvoorbeeld wel 20 mensen tegelijk online in onze guild. Niet slecht voor een guild van 80+ mensen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Op dragon is het idd rustig in de guild, zijn meestal wel mensen online elke dag, maar niet tegelijkertijd.
En het is ook vakantietijd voor sommigen.

80+ :o wij zijn nog maar met 20 ofzo... en ik spam toch regelmatig in elke zone waar ik terecht kom.

Maar goed, de shards worden tezijnertijd toch gemerged, dus maakt niet zoveel uit, al is het wel jammer om voor de dungeons te moeten queuen omdat er niet genoeg mensen online zijn.

Heb mijn 2e character nu op level 58 en ben met mijn 3e bezig nu, de 4e bewaar ik voor als er Archers komen.

Heb rift ook gespeeld, maar kon daar maar niet aan wennen, was ook maar tot level 16 ofzo gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-10 11:03

Grudgie

PSN: Grudgie7

Speel ook net sinds een week dit spel. Leuk spelletje :)

Wie kan me helpen met een goeie leveling build voor de Cleric? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Hier staat er vast wel 1 tussen http://nw-forum.perfectwo...r-List-of-Class-Builds-lt
Heb de link ook toegevoegd aan de TS.

[ Voor 13% gewijzigd door Mickroz op 03-07-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41

psychoclown

Back in black

Titelfix gedaan

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Zo beetje rustig hier zeg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ja he? :)
Speel nog wel regelmatig. Heb wat gear gescoord via Glory en wat van de AH geplukt en doe nu instances maar dat is best wel drama zeg. Is eigenlijk niet te doen met pugs. 1x had ik best een goede groep in Frozen Heart. Tot aan de eindbaas ging het soepel.. iedereen bleef bij elkaar zodat ik goed mijn AoE heals kon doen. Baas ging echter niet maar nu blijkt gewoon door verkeerde tactiek. Na even googelen blijkt dat een nuke-boss-kite-adds fight te zijn. CW was goed bezig om een berg mobs te CCen en bij elkaar te zetten maar als je de boss niet snel neerhaalt wordt je overrun door adds. Na een paar keer te falen met de verkeerde tactiek maar gestopt. Meestal in pugs lopen ze alle kanten op en ontwijken ze amper de speciale attacks. Die attacks zijn wel een beetje te sterk vind ik... soms kun je niet meer wegsliden (DC) en krijg je een knockdown van 20k damage. Terwijl je opkrabbelt (en niet kunt bewegen) ligt het volgende rode veldje al onder je kont en zonder kans te hebben deze ontwijken leg je het loodje. Ja, epic dungeons zijn best frustrerend soms. Hopelijk kunnen we met de guild wat meer instances doen...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Ja die zijn zeer irritant, zeker als de gear die je zoekt in de meest rotte dungeons liggen die er zijn, ik ben zo lang bezig geweest om Lair of the Mad Dragon te spelen, maar of ze disconnecten al gelijk aan het begin, of we komen niet eens voorbij de eerste baas, dat ik maar die gear die dropt daar in de AH gekocht heb.

Gisteren even met MRRB in de GG geweest, was wel leuk opzich, vanavond even met mn GF naar binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Ik ben inmiddels lvl 51 GF. Niet heel veel tijd om te spelen maar wel lekker PVP aan het doen. En met een beetje ok team toch al een paar keer gewonnen :D
GF is echt GODLIKE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:03:
Ik ben inmiddels lvl 51 GF. Niet heel veel tijd om te spelen maar wel lekker PVP aan het doen. En met een beetje ok team toch al een paar keer gewonnen :D
GF is echt GODLIKE!
GF met build gericht op dmg is inderdaad zeer sterk :)
Ik denk zelfs de sterkste momenteel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 13:33
Ik ben overgelopen op guild wars 2. Vind neverwinter op zich leuk spel maar vind het jammer dat veel dingen zo goed als onbereikbaar zijn tenzij je die koopt. Zo is bankspace wel heel beperkt en een gewone follower levelt maar tot 15. Vervolgens blijken de items in de cash shop schreeuwend duur en schiet het ook niet erg op met die diamonds tenzij je steeds weer hetzelfde gaat lopen farmen.

Dan vond ik 35 euro voor GW2 zonder beperkingen een betere deal

Gelukkig is neverwinter nog net nieuw, ik heb goede hoop dat ze nog wat verbeteringen doorvoeren.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:25:
[...]

Ik ben overgelopen op guild wars 2. Vind neverwinter op zich leuk spel maar vind het jammer dat veel dingen zo goed als onbereikbaar zijn tenzij je die koopt. Zo is bankspace wel heel beperkt en een gewone follower levelt maar tot 15. Vervolgens blijken de items in de cash shop schreeuwend duur en schiet het ook niet erg op met die diamonds tenzij je steeds weer hetzelfde gaat lopen farmen.

Dan vond ik 35 euro voor GW2 zonder beperkingen een betere deal

Gelukkig is neverwinter nog net nieuw, ik heb goede hoop dat ze nog wat verbeteringen doorvoeren.
Vanaf Fury of the Feywild expansion kan je je companions naar een hoger level trainen net zoals dat nu met Mounts kan.
Bankspace valt eigenlijk nog wel mee, Guild Bankspace daarintegen, kost kapitalen aan AD, en elke vault kost meer om aan te schaffen.
Ik ben nu bezig om wat AD binnen te halen met crafting, opzich gaat dat wel, alleen moet je er wel veel tijd in steken.

Waar ik geen spijt van heb zijn mijn bags en extra chars plekken, die worden nu ook ten volle benut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Hoeveel ben ik ongeveer kwijt als ik Inventory en bank wil vergroten + Snelle Mount + Stone companion?
Ik krijg het zelf niet helemaal duidelijk

En kan je inmiddels door middel van € wil een hogere companion krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

100 zen is iets minder dan een euro dus reken zelf maar uit :) Ik heb het nut van een snelle mount in deze game nooit begrepen, de zones zijn niet echt groot. Ik heb wel een extra 24 slots bag en een uitbreiding van van mijn bank gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
in PvP is een snellere mount nog wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

JohnnyV76 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:24:
in PvP is een snellere mount nog wel handig.
Ah, een goed punt! Aangezien ik niet aan PvP doe heb ik die over het hoofd gezien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 12:17
Of gewoon om mobs te vermijden, met 110% speed kan je de meeste aanvallende mobs ontwijken. Met een rank 1 gaat dit haast niet lukken. De laatste gebieden zijn nogal groot en kan best vervelend zijn als je steeds aangevallen wordt als je richting Protector's Enclave wilt gaan of gewoon tussen de quests door.

Oh voor die grote gebieden is het wel makkelijk dat je wat sneller gaat, bespaart nogal tijd.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste