[PC][MMORPG] Neverwinter

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die krijg je vanzelf via drops en quests, volgens mij was het een sort van relic.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Wat is dit toch een leuke game.

Meeste klasses nu gespeeld maar de GF wordt mijn main.
Damage is goed/ok en de survivabilty met cleric companion is meer dan genoeg.

Vandaag wel even een GWF geprobeerd maar volgens mij deed mijn GF op lage levels toch meer damage.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GWF komt pas later 'op gang', waar de GF juist damage gaat inleveren. Of je moet je GF 'tank' kant compleet negeren en je puur richten op damage (er zitten erg leuke buffs tussen die 30-40% extra dmg kunnen geven).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
ah ok.
Is ook wel logisch dan.

Jammer dat mijn damage omlaag gaat , hehe
Ben nu lvl 30 en volledig DPS specced, tanken is nog goed te doen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Gisteren ook maar eens deze game geprobeerd. Ben nog aardig verrast over de kwaliteit van de game, ziet er goed uit en draait ook als een zonnetje met alles op high. Leuk om te zien dat ze veel goede aspecten van diverse MMORPG's hebben gecombineerd. Vooral crosshair targeten vond ik in TERA erg cool en werkt ook hier weer uitstekend, ik durf zelfs te zeggen nog beter.

Welke class mij het beste bevalt vind ik nog lastig om te zeggen. De rogue speelt erg leuk, snelle combat werkt erg vloeiend. Maar ik ben zelf meer van de healer class en dan vind ik de Cleric weer vrij matig in de combat skills. Maarja, wat kun je zeggen, ik ben pas lvl 8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren nog een skirmish gedaan met een draak als laatste boss, de hitbox van dit ding is echt 'kapot'. Sta je naast hem dicht tegen z'n lichaam en hij draait naar jou, wordt jij zo'n 20-30meter weggeduwt door de hitbox. Dat was niet normaal om te tanken, zeker icm met de bergen 'red circles' op de grond was de kans relatief groot als hij draaide, dat je ook meteen dood was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
SinergyX schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:44:
Gisteren nog een skirmish gedaan met een draak als laatste boss, de hitbox van dit ding is echt 'kapot'. Sta je naast hem dicht tegen z'n lichaam en hij draait naar jou, wordt jij zo'n 20-30meter weggeduwt door de hitbox. Dat was niet normaal om te tanken, zeker icm met de bergen 'red circles' op de grond was de kans relatief groot als hij draaide, dat je ook meteen dood was :P
dan wordt het ook leuker want dan moet je dus beter samenwerken binnen je party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt weinig samen te werken als het agro-systeem compleet gaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ben ook sinds kort begonnen met Neverwinter voorlopig echt heel positief.
Lvl 32 cleric en speelt leuk weg, alleen in group play lijkt cleric nogal wat aggro issue's te hebben zeker icbm random groups waarbij de dps enkel oog hebben voor de boss is best vervelend...

In het begin van de thread was er sprake van een guild op mindflayer te starten, bestaat deze al?

Edit: startpost maar eens goed tot het einde gelezen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door -AzErTy- op 11-05-2013 11:32 ]

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drogeworst
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 14:39
Ik heb mijn Cleric geleveld tot 45. En verder ga ik niet.

Cleric: fantastische class. Exp gaat heel snel. In 2 weken maximale level is geen probleem.

Overall over Neverwinter: leuk. Maar ik wacht nog even op iets echt origineels.

Het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
vind het alleen jammer dat je al zo snel kan lvlen naar het maximale level. Hopelijk wordt het straks een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-09 21:49

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Mochten er nog mensen op dragon shard zitten zonder guild, we willen met onze clan ook een guild starten, dus mocht je intresse hebben pm me maar, of ingame quinn loyalar @ mickroz.

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
jordi267 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:13:
vind het alleen jammer dat je al zo snel kan lvlen naar het maximale level. Hopelijk wordt het straks een stuk lastiger.
99% van de MMO's begint het pas op max lvl. Dan komt het stuk kijken om je char zo sterk mogelijk maken en steeds sterkere bosses verslaan.

Ik vind het tempo van levelen in NWO best aardig. Plus je kan ook PvP doen en de foundry quests om xp te krijgen. En aan het einde van de rit worden de zones steeds mooier en groter. Er zitten hele mooi vergezichten in.

Al met al een goeie positieve ervaring met NWO tot nu toe. Het aggro verhaal is nog wat lastig maar heeft ook wel zo zijn uitdaging voor de Rogue of Cleric. Je kan er ook in speccen (aggro reduction) als Rogue trouwens. Al heb ik dat niet gedaan. Waarschijnlijk is dat iets voor lvl 60.

Er zullen de komende tijd veel dingen worden aangepast en merk dat er best een goede service achter zit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

99% van de MMO's begint het pas op max lvl. Dan komt het stuk kijken om je char zo sterk mogelijk maken en steeds sterkere bosses verslaan.
Dan is Neverwinter die 1% waar dat NIET zo is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

boe2 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:07:
Dan is Neverwinter die 1% waar dat NIET zo is.
Ironisch, juist wel :)

Die dungeons in de tussentijd zijn leuk, foundries zijn 'freeroams', maar uiteindelijk gaat het om de epicz en de loot, en dat is helaas toch echt lvl60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
tuurlijk begint het pas op lvl 60 of wat later ook maar het max mag zijn. maar dat je er zo makkelijk komt vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Welke server zit je Bastaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Hah Claesie ook hier? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Wil net beginnen, ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Vanmiddag ook maar eens Neverwinter geinstalleerd. Net even een klein uurtje gespeeld. Best leuke game. Combat systeem is echt heerlijk. Inleiding van het spel is ook goed. Alles wordt prima uitgelegd.

Ik ben Zeria (Trickster Rogue) op Mindflayer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 19:36
Ondertussen geraak ik ongeveer 10 minuten niet meer op het spel.
Heeft er nog iemand last van connectie problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jepz, kom ook niet meer ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
clannad schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:40:
Ja is er is blijkbaar een server outage..

https://twitter.com/Never...status/333287939989721088

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

clannad schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:40:
Yup kreeg een melding 'server not responding 10+ seconds' en toen was het over. Kom er nu ook niet meer in.

In ieder geval mijn CW lvl 31 nu, best leuk spelen maar ik mis wel spells, of de keuze in combat ipv wisselen wat een hoop geknoei is.

Ook dat je companion niet verder dan lvl 15 gaat is echt grote onzin. Ik zie wel slot 'level 25' maar hij gaat gewoon niet over de 15. Ik had die graag langer bij me gehad en dat hij ook nuttig was.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Er zijn companions die wel verder gaan dan 15, maar die koop je niet zomaar voor een paar goud :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
StarLite schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:47:
Er zijn companions die wel verder gaan dan 15, maar die koop je niet zomaar voor een paar goud :)
Van de wiki:

This is the rank of your companion. A rank 30 companion is comparable to a level 60 player. Notice the (Max 15)- this means that the highest rank this companion can achieve is rank 15. A companions rank can be upgraded by one rank (White--> Green--> Blue--> Purple) with the purchase of a companion training tome. The training tomes are not yet available for purchase in the game, but will be added at a later date.
  • White quality pets have a max rank of 15
  • Green quality pets have a max rank of 20
  • Blue quality pets have a max rank of 25
  • Purple quality pets have a max rank of 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:19
Bangkirai, geen idee.. waar zie ik dat?

Overigens, iemand nog wat tips voor mn cleric? Ben nu level 12, maar heb veel power points die ik nog.kan verdelen. Is de cleric alleen leuk als healer? Ik houd er namelijk ook van om gewoon even solo te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Pfff, zit je net in gevecht met de boss van een dungeon, klapt de server er weer uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
Damn, net goed bezig met mijn eerste lvl 16 dungeon en daar ging de server.
Vergeten dat ze om 15 een onderhoud gepland hebben.
unfor schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:04:
Pfff, zit je net in gevecht met de boss van een dungeon, klapt de server er weer uit. :(
Hier hetzelfde :)

Dit spel onlangs ontdekt, het voelt aan als een arcade versie van GW2, ik amuseer me te pletter.

[ Voor 32% gewijzigd door clannad op 12-05-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Inderdaad ik word er echt lastig van. Gisteren 8* een dungeon gedaan 0* bij de eindbaas aangekomen met alle partymembers. Vandaag staat de teller weer al op 3.. echt nutteloos op deze manier.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clannad
-AzErTy- schreef op zondag 12 mei 2013 @ 15:07:
Inderdaad ik word er echt lastig van. Gisteren 8* een dungeon gedaan 0* bij de eindbaas aangekomen met alle partymembers. Vandaag staat de teller weer al op 3.. echt nutteloos op deze manier.
Ik begrijp je reactie, het is inderdaad best frustrerend als je het bij 1 dungeon meemaakt, laat staan bij 8. Maar zolang het spel in beta fase verkeert, kunnen (mogen) dergelijk zaken frequent voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Er is een maintenance gaande nu die ongeveer 90 minuten gaat duren..
Network Maintenance for Cryptic games begins! @Neverwintergame, @Trekonlinegame, and @ChampionsFFA will be unavailable for approx. 90 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De maintenance was op zich wel aangekondigd, maar ze hadden een typo gemaakt in de description:
Neverwinter ‏@NeverwinterGame 39m
.@Nickaasaurr Apologies about the time listed in the launcher. Unfortunately the Launcher listed one day later than it should have.
Daarbij kwamen de ingame notices voor downtime niet door door een bug
Neverwinter ‏@NeverwinterGame 31m
.@KinamKrindar Very sorry about the missing in-game warnings. We'll do our best to make sure they always show up for future maintenances.
Geplande downtime duurt dus tot ongeveer 16:30.

[ Voor 4% gewijzigd door StarLite op 12-05-2013 15:48 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
In het kader van het is nog stommer om geen vraag te stellen dan een stomme vraag :)

Ik lees op mmorpg en overige plekken veel positieve en ook negatieve dingen over neverwinter. Uiteraard is voor ieder zijn/haar ervaring persoonlijk en kan daarom verschillen.

Nu even terug naar de stomme vraag ;) Het is beta dus als het spel daadwerkelijk uitkomt begint het toch gewoon weer op 0? Of neem je bepaalde dingen mee? Indien het op weer op 0 beginnen is, waarom lees ik dan nu eigenlijk overal dat er mensen zijn die dingen nu al kopen in de winkel en aan het speedlevelen zijn naar 60. Gesproken wordt over in 4 uur level 60 te worden etc. Dat is dan toch allemaal mosterd voor de maaltijd?

Ik wacht zelf tot het spel uitkomt en probeer dan de gratis versie even om te kijken of het klikt.

Maar goed om te weten dat er een basisguild is via tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Nee, als het spel Final is, dan wordt er geen reset uitgevoerd.
Dus alles vanuit de beta wordt meegenomen.

En ik ben al enkele uren bezig, maar nog steeds maar level 13.
Het is vast wel mogelijk middels powerlevelen om binnen een paar uur lvl 60 te worden, maar dat lijkt mij ook niets.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Remy!!!! schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:42:

En ik ben al enkele uren bezig, maar nog steeds maar level 13.
Het is vast wel mogelijk middels powerlevelen om binnen een paar uur lvl 60 te worden, maar dat lijkt mij ook niets.
Kijk dat verklaart dus meer de emoties op de forums. Het is toch niet gebruikelijk dat resultaten vanuit een beta worden meegenomen in de release? Heb wel ervaring met early access dat je een paar dagen tot een week eerder mag beginnen. Dus voor het spel uitkomt ben je al eindlevel 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zonet met een groep van lvl 34-35 succesvol Lair of the Mad Dragon gedaan. Episch eindgevecht _/-\o_

(heel magere loot voor alle moeite -O- )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Hoppa lvl 60 bereikt. Wilde het dit weekend doen en net gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
fitznl schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:38:
[...]

Kijk dat verklaart dus meer de emoties op de forums. Het is toch niet gebruikelijk dat resultaten vanuit een beta worden meegenomen in de release? Heb wel ervaring met early access dat je een paar dagen tot een week eerder mag beginnen. Dus voor het spel uitkomt ben je al eindlevel 8)7 :)
Open-beta's zoals deze zijn gewoon soft-launches hoor. Alleen nu kunnen ze "MAAR HET IS EEN BETA" brullen zodra mensen beginnen te zeuren over bugs. Net als bij Path of Exile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
Vandaag is er weer onderhoud om 15u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Remy!!!! schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:42:
Waar haal jij deze informatie vandaan? In de Extended FAQ (http://nw-forum.perfectwo...581&viewfull=1#post297581) lees ik toch echt:
Will there be a character wipe before Headstart begins?

Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat van de Open beta headstart, uit closed was een wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik moet zeggen dat het me wel bevalt, op zich een leuk spel maar... ik merk al wel dat de hoger je komt de meer de dungeons een 'retard check' worden zeker bij die Lair of the mad dragon. Meerdere malen geprobeerd die dungeon te doen maar in sommige gevallen duurde het al 15 minuten voordat de groep weer compleet was, spelers gingen gelijk weg voordat er ook maar iets gebeurd was. Topscore staat op 14 quits/joins voordat we verder konden.

Ook het geziek met die 'Zen shop' voor bag space a 1000zen.... is belachelijk. Leuk dat je 1 extra 12slot? bag krijgt op lvl 30 en een miserabele bank als het gaat om ruimte, zelfs geen slots in de guild bank.. 150 AD voor het eerste slot..

Wat dat betreft betaal ik liever 12 euro per maand voor 100% gebruik van het spel, dan de bedragen die nu gevraagt worden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:48:
Dat van de Open beta headstart, uit closed was een wipe.
Ah, ik dacht dat ze na de open beta nog een echte release zouden doen, met een headstart voor de mensen met zo'n founders pack.

Ik ben pas zaterdag begonnen met spelen, dus helemaal niets meegekregen van de closed beta. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

prutser001 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:05:
Wat dat betreft betaal ik liever 12 euro per maand voor 100% gebruik van het spel, dan de bedragen die nu gevraagt worden.
Spaar je 2 maandjes '12 euro' en koop je je bagspace alsnog, problem solved :)
Dragor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:15:
Ah, ik dacht dat ze na de open beta nog een echte release zouden doen, met een headstart voor de mensen met zo'n founders pack.

Ik ben pas zaterdag begonnen met spelen, dus helemaal niets meegekregen van de closed beta. :9
Nee, zal wel gewoon een bericht worden, we zijn live, klaar, einde :)

Open Beta is nu meer een disclaimer om server-outage te ondervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:23:
[...]

Spaar je 2 maandjes '12 euro' en koop je je bagspace alsnog, problem solved :)
Het gaat me er meer om dat als de game gewoon een betaal model zou hebben je dat gedoe met bags etc niet gehad zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Laatst online: 03-06 23:47
ik heb dit van t weekend even geprobeerd, het spel ziet er mooi uit, echter is het lopen en de combat zo traag, verplaatsen uit zon grote rode circel is zo ondoenlijk, eerst wachten tot je huidige combat animatie afgelopen is en dan nog is heel langzaam naar de grens lopen, ipv net als in terra met een snelle rol eruit rollen. (niet dat ik terra speel, maar ik probeer de meeste games wel uit)

het gebrek aan vloeiendheid is echt een gamebreaker voor mij, de combat en het lopen voelt aan als stroop.
(dit is gameplay wise, niet graphics wise, graphics zijn wel volledig vloeiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Artimunor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:30:
ik heb dit van t weekend even geprobeerd, het spel ziet er mooi uit, echter is het lopen en de combat zo traag, verplaatsen uit zon grote rode circel is zo ondoenlijk, eerst wachten tot je huidige combat animatie afgelopen is en dan nog is heel langzaam naar de grens lopen, ipv net als in terra met een snelle rol eruit rollen. (niet dat ik terra speel, maar ik probeer de meeste games wel uit)

het gebrek aan vloeiendheid is echt een gamebreaker voor mij, de combat en het lopen voelt aan als stroop.
(dit is gameplay wise, niet graphics wise, graphics zijn wel volledig vloeiend)
Volgens mij heeft elke class een "escape" shift + richting... dan doe je een rol/block of dash.

Vind de combat wel leuk eigenlijk, vind alleen bag space een ramp, heb 2 tassen vol met runes...
Zeker als je een tijdje geen identify scrolls vind kom ik al snel ruimte te kort.

Instances vind ik te chaotisch, iedereen rent door elkaar en valt van alles aan... struktuur is er helemaal niet nog. (ben level 32(rogue), nog geen dungeon gedaan sinds level 26)

Heb wel een bugje ontdekt, en maak er maar gebruik van...
Als je tijdens je aanval actie stealh activeert kan je bijna de hele duur van stealth in stealth blijven en blijven aanvallen... dank krijg ik toch een heleboel critical strikes erbij.
Kan denk ik in een tijd van +/- 2 seconde met 3 aanvallen 6-7k damage doe op 1 target. (incl daily power)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Iedere klasse kan toch dodgen (dubbel tap in richting of gebruik shift)? Behalve de GF, maar die kan bijna alles blocken met zijn shield.

Over de retard check: Het blijft een MMO natuurlijk. Er is niets echt -moeilijk-, er is alleen de uitdaging van een groep mensen te vinden die weten wat ze doen en bereid zijn om simpel advies (focus on adds, keep them off the clerics) aan te nemen.
Het kostte me een halfuur om een mad dragon groep samen te stellen (2 clerics, 2 tanks, 1 rogue), maar we zijn geen enkele keer gewiped. Automatisch groeperen door middel van de dungeon queue lijkt me gewoon een slecht idee voor de meer uitdagende content ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

boe2 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:44:
Iedere klasse kan toch dodgen (dubbel tap in richting of gebruik shift)? Behalve de GF, maar die kan bijna alles blocken met zijn shield.

Over de retard check: Het blijft een MMO natuurlijk. Er is niets echt -moeilijk-, er is alleen de uitdaging van een groep mensen te vinden die weten wat ze doen en bereid zijn om simpel advies (focus on adds, keep them off the clerics) aan te nemen.
Het kostte me een halfuur om een mad dragon groep samen te stellen (2 clerics, 2 tanks, 1 rogue), maar we zijn geen enkele keer gewiped. Automatisch groeperen door middel van de dungeon queue lijkt me gewoon een slecht idee voor de meer uitdagende content ;)
Snap wel dat random groep een beetje tricky is voor hogere instances, maar deze setup lijkt wel heel erg traag.
2 tanks en 2 clerics... beetje overkill lijkt me.

edit:
Vind het toch lomp dat je ook je "Mercs" mee neemt in een multiplayer instance...

[ Voor 4% gewijzigd door 3xNix op 13-05-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:19
Over DPS van clerics kan ik niets zeggen, maar voor een GF is dat nog zeer aanvaardbaar voor LMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben vant weekend ook begonnen :) Ik heb op het moment een trickster rogue (halfling) lvl 10 en een lvl 6ish dwarf GF. Maar die ga ik weer terug rollen naar halfling denk. De con/str van de dwarf is leuk, en tof dat je defense omhoog gaat met str. Maar dat is alleen als je aan het blokken bent. En als je aan het blokken bent, doe je geen damage en geen threat. Met de extra deflection en dex van de halfling bleef ik veel langer leven omdat dit een passieve bonus opleverd. Ik weet niet hoe het endgame word, maar ik blijf denk wel gaan voor de avoidance tank :) Daar voel ik me toch het prettigst bij.

En over de rogue, holy shit, stealth aan, die daily aan dat je langer in stealth blijft met elke hit, en alles gaat naar de klote :s

Waar ik me wel aan stoor in deze game zijn het geluid van de voetstappen van je character die totaal niet kloppen met de beweging van je voeten. Het is gewoon hetzelfde riedeltje over en over :s

En volgens mij is er een bug met die "buffs" waar je meer proffession items krijgt, of meer stuff voor skirmishes etc. Ik had namelijk me character gererolled, maar zelfde naam gegeven en de timers waren compleet off, alsof de timers van me oude character gewoon door zijn gegaan.

Al met al speelt het best tof. En imho een hele slimme zet van ze om "nog" geen archer in de game te hebben.

En ik lees van alles over companions, hoe en wanneer krijg je dat? :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Companions komen vanzelf met de quests, dan rond 12/13 krijg je de quest, verklaart het zich vanzelf :)
3xNix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:48:
Snap wel dat random groep een beetje tricky is voor hogere instances, maar deze setup lijkt wel heel erg traag.

edit:
Vind het toch lomp dat je ook je "Mercs" mee neemt in een multiplayer instance...
Gisteren nog de 55 dungeon gedaan, 1 tank, 3 rogue en mage, daar heb je je mercs hard nodig.

Goed, ze gaan elke aoe van een boss dood (ze kunnen maar 15, effectief dus lvl30), maar dat beetje healing was genoeg om alles te kunnen doen.

Timing ging goed, ze wachten netjes op mij, rogues wisten wat ze moesten aanvallen, was succesvol rondje door de instance.

Nadeel dat GF dus inderdaad een gimped tank is, guard is veel te laag (2 assasins is genoeg om je guard in 2-3 klappen leeg te krijgen), abilities die matig op z'n best werken, zeker de laatste skills uit de tree zijn bijna nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:16:
Companions komen vanzelf met de quests, dan rond 12/13 krijg je de quest, verklaart het zich vanzelf :)
Op level 16 krijg je de quest voor companions. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

3xNix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:48:
[...]

Valt nog goed mee. Zowel tanks als clerics kunnen ook prima damage doen in dit spel. De bossfights in mad dragon hebben allemaal hopen adds waarbij 2 tanks heel erg handig zijn om de healers vrij te houden zonder zelf al te veel schade te nemen. Het laatste gevecht heeft bijna 20 minuten geduurd wat inderdaad wel vrij lang is.

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 13-05-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
hehe

Agro systeem is echt stuk ja.
Mijnlvl 15 healing cleric companion steelt mijn agro al tijdens het questen en ik ben lvl 38

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

boe2 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:26:
Valt nog goed mee. Zowel tanks als clerics kunnen ook prima damage doen in dit spel. De bossfights in mad dragon hebben allemaal hopen adds waarbij 2 tanks heel erg handig zijn om de healers vrij te houden zonder zelf al te veel schade te nemen. Het laatste gevecht heeft bijna 20 minuten geduurd wat inderdaad wel vrij lang is.
Enkel de elite adds hou ik me mee bezig, de rest heeft elke class genoeg tools en pots om ze neer te krijgen, vaak zie je 'boosted' mensen enkel de boss meppen terwijl je bij zo'n add-wave 100% naar adds moet gaan en enkel de tank bezig moet houden met de boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:30:
[...]

Enkel de elite adds hou ik me mee bezig, de rest heeft elke class genoeg tools en pots om ze neer te krijgen, vaak zie je 'boosted' mensen enkel de boss meppen terwijl je bij zo'n add-wave 100% naar adds moet gaan en enkel de tank bezig moet houden met de boss.
Ja precies, dit dus.
Had op levl 23 Crypts gedaan en had 700K damage aan het eind, dat was met tanks en healers op 200-250k damage. (nr 2 rogue ook 550K, GWF deed iets van 300K)
Dat scheelt toch wel een bekkie.

Boss fights haal ik ook eerst de (caster) elites neer, en dan even snel de boss dps'n tot de volgende wave adds...
Valt me wel op dat de clerics nogal noobish zijn die ik tot nu toe heb gezien... je kan toch even snel alle mobs een healing debuff geven... beetje in de rondte spammen.
Heb nog nooit een healing debuff op een elite gezien die ik naar de zijkant van het gevecht trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xNix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Boss fights haal ik ook eerst de (caster) elites neer, en dan even snel de boss dps'n tot de volgende wave adds...
Wat betekent "adds" eigenlijk? Ik heb dat al veel voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er komt ook niet bijster veel tactiek kijken bij gross van de mobs/bosses, enkele actie kan soms tricky zijn, als je net je stuns hebt gebruikt heb je dan een probleem als de boss/elite weer volledig naar 100% healed.

Denk deze week wel 60 te gaan halen, benieuwd hoe de dungeons op 60 zullen zijn.

Combat is netjes, maar zitten imho aardig wat irritaties aan vast, dat me soms weer het gevoel geven om direct Tera te gaan spelen. (non-blockable stuns, stun/knock-lock, cast-interupt die niet werkt, LoS hits, locatie van block tov mob etc).
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:09:
Wat betekent "adds" eigenlijk? Ik heb dat al veel voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat het is :P
'additional mobs', extra mobs die tijdens gevecht met een boss erbij komen. Soms zijn het er een paar, soms blijft de boss er steeds meer bijhalen tot hij dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:09:
[...]

Tijdens een boss fight heb je vaak dat er andere kleinere mobs spawnen of al aanwezig zijn. Dit zijn de adds, of additional mobs.

Weet iemand trouwens wat voor soort tank op high lvl het meest effectief is? Een str tank, een defense tank of een avoidance(deflection) tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:11:

'additional mobs', extra mobs die tijdens gevecht met een boss erbij komen. Soms zijn het er een paar, soms blijft de boss er steeds meer bijhalen tot hij dood is.
Ach zo, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik ben trouwens gestopt met m'n items te enchanten, kan ze toch weer weg gooien na 2-6 levels dus erg lang gaan ze toch niet mee.
Ook ga ik geen AD gebruiken om de runes er weer uit te halen...

Wat doen jullie, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik gooide er eerst altijd level 1/2's in, die vind je toch overal en het leverde weer eventjes wat extra lege slots op voor andere loot. Nu doe ik dat niet meer, ik fuse ze en bewaar ze tot later.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:19
Kan iemand op hoger niveau zeggen of er nog diepgang komt in boss fights?
Tot nu toe (LMD) is het niets anders dan adds, adds, adds. En dat wordt zéér saai na 30 levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

StarLite schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:27:
Ik gooide er eerst altijd level 1/2's in, die vind je toch overal en het leverde weer eventjes wat extra lege slots op voor andere loot. Nu doe ik dat niet meer, ik fuse ze en bewaar ze tot later.
Maar dan loop je dus ook rond met 2 tassen vol met runes?
Of ga je steeds terug naar de stad om ze in een bank? te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ixtli schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:30:
Tot nu toe (LMD) is het niets anders dan adds, adds, adds. En dat wordt zéér saai na 30 levels.
Op latere levels komen er meer rode cirkels en banen op de grond waar je uit moet blijven. Maar basis blijft wel boss+adds ben ik bang. Ik heb ook veel dungeons en zones maar over geslagen en wat foundries gefarmed. Krijg toch mijn items wel. En ben niet echt iemand van de lore. Meer van het samenspel van spelers en guildies..

Al ga ik zeker nog wel iets leuks doen met de foundry en daar wat leuke quests op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
wat zijn goede exp foundry's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Foundries geven over algemeen wel aardige exp, de 'farm' foundries worden steeds sneller verwijderd of krijgen een exp-lock.

Ik heb puur via quests alles gedaan, wat best rap en makkelijk gaat.
Ixtli schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:30:
Dat principe blijft ook, met variaties. Bosses die enorme AoE gaan doen, of morphen in grotere mob, rest is allemaal redzone-gebeuren. Denk ook niet dat ze daar zo veel variatie in kunnen bouwen, toch stukje limitatie van mechanics (zeker door 5 man principe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
jordi267 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:48:
wat zijn goede exp foundry's dan?
Old Jerry saga is wel lekkere xp. En op zich is The Pit ook een korte xp bubble foundry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jerry saga, toch die foundry zonder verhaal? Die was grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die uitschuifbare knoppen bij de minimap kan je die ook uitzetten? Ik vind die verschrikkelijk irritant. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Net Battle of the Bridge skirmish gedaan, gaat echt helemaal nergens over. adds teleporten continue rond, guard klappen ze in 2seconde weg, mooie combo met de boss die meteen 8k dmg doet.

40 healpots later en 4 injury kits, 5silver uit de lootbox :)

Nee, dat nooit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
SinergyX schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:08:
Net Battle of the Bridge skirmish gedaan, gaat echt helemaal nergens over. adds teleporten continue rond, guard klappen ze in 2seconde weg, mooie combo met de boss die meteen 8k dmg doet.

40 healpots later en 4 injury kits, 5silver uit de lootbox :)

Nee, dat nooit meer :P
hee maar kom op he,tis ook nog beta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Trouwens, je pet companions worden die groter naarmate hun rank hoger wordt?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens een vraagje, je hebt zo'n NPC waar je zo'n custom quests kan accepteren. Ik weet niet zeker of het Foundry quests zijn of niet.

Maar dat terzijde, ik heb zo'n quest geaccepteerd waarbij ik naar een of andere arena moet gaan, nu kan ik die nergens op de map vinden + ik kan er ook niet naartoe travellen. Is dit een fout in de quest, of moet ik hier iets speciaal voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
3xNix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:57:
[...]
Valt me wel op dat de clerics nogal noobish zijn die ik tot nu toe heb gezien... je kan toch even snel alle mobs een healing debuff geven... beetje in de rondte spammen.
Heb nog nooit een healing debuff op een elite gezien die ik naar de zijkant van het gevecht trok.
Zou het level van de cleric in kwestie toch ook niet wat uitmaken? Op low level heb je nog niet super veel heal skills en veel beginnende clerics zijn wss op DPS gericht ivm het levellen.

Mijn cleric is nu lvl18 en gisteravond die dungeon gedaan. Wellicht dat de overige (pug)leden nog laag level waren want ik stond bovenaan qua damage, aantal kills en healing.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Laatst online: 03-06 23:47
3xNix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:40:
[...]

Volgens mij heeft elke class een "escape" shift + richting... dan doe je een rol/block of dash.

Vind de combat wel leuk eigenlijk, vind alleen bag space een ramp, heb 2 tassen vol met runes...
Zeker als je een tijdje geen identify scrolls vind kom ik al snel ruimte te kort.
de greatsword gaat dan een stukje rennen ipv rollen, als je stamina hebt, maar het blijft traag.
niet erg practisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Artimunor schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:13:
[...]

de greatsword gaat dan een stukje rennen ipv rollen, als je stamina hebt, maar het blijft traag.
niet erg practisch
Ik denk dat het meer een kwestie van oefenen zijn van hoe en wanneer je dergelijke moves moet inschakelen. Ik heb namelijk al best wel wat aan gehad tijdens bijvoorbeeld bossfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:56:
[...]

Zou het level van de cleric in kwestie toch ook niet wat uitmaken? Op low level heb je nog niet super veel heal skills en veel beginnende clerics zijn wss op DPS gericht ivm het levellen.

Mijn cleric is nu lvl18 en gisteravond die dungeon gedaan. Wellicht dat de overige (pug)leden nog laag level waren want ik stond bovenaan qua damage, aantal kills en healing.
Zelf heb ik ook een cleric, en de healing debuff krijg je al op level 2.....
Gewoon een spambare point en klik spell, niet heel erg veel voor nodig lijkt me.

Zelf op een boss fight gooi ik m'n R (regenerate) op de tank spam wat met me at-will heal ability, zorgen dat R niet van de tank af valt en zo nu en dan een AoE heal als semi damage ability.

Ben zelf nog niet hoger dan level 14 met de cleric, dus geen idee of er betere "heal based" at-will abilities komen.
Zeror schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:37:
[...]

Ik denk dat het meer een kwestie van oefenen zijn van hoe en wanneer je dergelijke moves moet inschakelen. Ik heb namelijk al best wel wat aan gehad tijdens bijvoorbeeld bossfights.
Daarbij word het volgens mij nog veel als offensive ability gebruikt, vooral bij GWF want dan lopen ze sneller van mob naar mob...

Heb wel het idee dat de GWF high maintenance is voor healers en dus niet erg gewenst in dungeons.

[ Voor 21% gewijzigd door 3xNix op 14-05-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
3xNix schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
[...]

Zelf heb ik ook een cleric, en de healing debuff krijg je al op level 2.....
[...]
Dat is waar maar in het begin is die skill nog niet erg potent. De healing wordt beter naarmate je betere gear krijgt en je je powers in level verhoogt. Rank 2 geeft voor veel skills +10% damage of +10% healing en alles bij elkaar scheelt dat toch behoorlijk. Als cleric probeer ik ook altijd in melee range te staan en niet vanaf een afstand te healen en DPSen. Sun Burst is een geweldige AoE damage burst die ook nog een redelijke heal doet. Waar ik nog moeite mee heb is de gene te targetten die damage krijgt. Speel het nog niet zo lang dus wellicht is er een manier om iemand uit je groep te selecteren en zo de heal op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen met een trickster rogue is erg leuk! Veel van de T2 bazen op level 60 moeten getanked/dpsed worden door de enige rogue in de groep. Erg opletten met ontwijken van baas abilities, maar erg leuk!

Zit nu op 10k gearscore en moet zeggen dat in zo goed als alle dungeons ik bovenaan kan meedoen in de damage done. Wizards en GWF's doen trouwens ook mee daarbij. Zitten ze in lagere levels/gearscore nog erg beneden de rogues, komen ze nu meer in de buurt van gelijkwaardig (mits ze goed gespeeld worden natuurlijk).

De dungeons op level 60 zijn erg leuk. Wil je wat rustig aan doen, dan doe je T1, voor uitdaging de latere T1's of T2's.

Wel is vervelend dat de dungeonfinder je soms in een groep stopt met 3 rogues en 2 gwf's. Dat werkt natuurlijk niet. Gelukkig heb ik aardig wat vrienden gemaakt en is een groep meestal niet moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:47:
[...]

Dat is waar maar in het begin is die skill nog niet erg potent. De healing wordt beter naarmate je betere gear krijgt en je je powers in level verhoogt. Rank 2 geeft voor veel skills +10% damage of +10% healing en alles bij elkaar scheelt dat toch behoorlijk. Als cleric probeer ik ook altijd in melee range te staan en niet vanaf een afstand te healen en DPSen. Sun Burst is een geweldige AoE damage burst die ook nog een redelijke heal doet. Waar ik nog moeite mee heb is de gene te targetten die damage krijgt. Speel het nog niet zo lang dus wellicht is er een manier om iemand uit je groep te selecteren en zo de heal op te doen?
Nee, je kunt niet iemand makkelijk selecteren, maar dat vind ik juist een van de leuke dingen aan dit spel. Heb altijd healers gespeeld in WoW en SWTOR en dat was eigenlijk alleen maar kijken naar balkjes en je daar op focussen. Hier moet je diegene ook echt in het gevecht zien en targeten. Verfrissend.

Met m'n main (trickster rogue), probeer ik 't de healer zo makkelijk mogelijk te maken hoor. Blijven staan in de circle, of als dat niet kan, even uit het gedruis van het gevecht rollen zodat je makkelijker te zien/targeten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Ook maar een zwaard + schild figuurtje aangemaakt, half orc. Ziet er wel grappig uit, al blijft het grafisch toch wel achter bij mijn favoriete mmo age of conan. Ik mis koppen afhakken :) Gisteren toen ik inlogde kreeg ik een pop up screen waarop ik die door spelers gemaakte content kon aanklikken. Die orcs slashen is leuk om te doen, kreeg ik echt een age of conan villa feeling bij :)

Nu heb ik een vraagje. Hoe krijg je die pop up screen weer te zien om die door spelers gemaakt content te spelen? Op esc gedrukt en daar staat het niet tussen. Zie het vast over het hoofd, dus als iemand het weet, alvast bedankt voor een reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Volgens mij moet je dan op K drukken zodat je kunt queuen voor dungeons, foundry of PvP.

Heeft iemand trouwens al de app helemaal werkende om je professions te levellen?
Ik kan ze op mn telefoon wel collecten maar als ik een nieuwe aanzet dan kan ik na de asset te selecteren niet op start drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:37:
Volgens mij moet je dan op K drukken zodat je kunt queuen voor dungeons, foundry of PvP.

Heeft iemand trouwens al de app helemaal werkende om je professions te levellen?
Ik kan ze op mn telefoon wel collecten maar als ik een nieuwe aanzet dan kan ik na de asset te selecteren niet op start drukken.
Waarom doe je het niet gewoon via de gateway? Dat is er speciaal voor gemaakt :)
Ik weet wel niet hoe goed die gateway werkt mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickroz

Mickroz

Mickroz#2491

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:37:

Dan is het level te hoog voor je asset, je kan hem dan wel kiezen, maar niet starten, werkt nog niet helemaal feilloos.
Soms kan je ook een taak niet kiezen omdat de requirements niet gehaald zijn, maar je kan hem dan wel kiezen en starten.

Edit owh je zit op de app, dacht via de site :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mickroz op 14-05-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Werkt wel gewoon hoor... zat niet goed op te letten. Vinkje aanzetten om items te verbergen die je niet kunt doen is aan te raden :)
Over een uur en 10m is mijn mercenary terug van een 18h durende training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mja, hoe zit dat precies met die proffesions?

Zoals ik het nu zie krijg je op lvl 10, 20 en 30 een slot. En als je lvl 3, lvl 10, 3 op x level etc. Tot je maximaal 9 missies tegelijk kan doen?

En wat is het nut van Leadership? Krijg je daar nog iets van ranks van voor je character? Ik krijg iig xp van dat leadership, dus dat is nu degene die ik naar lvl 3 aan het halen ben. En daarna ga ik wel zorgen voor platesmithing en zo :)

Is er ook nog iets waar je wapens mee kan maken? Het lijkt nu dat het alleen armor proffesions en leadership is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
ye-roon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:41:
Mja, hoe zit dat precies met die proffesions?

Zoals ik het nu zie krijg je op lvl 10, 20 en 30 een slot. En als je lvl 3, lvl 10, 3 op x level etc. Tot je maximaal 9 missies tegelijk kan doen?

En wat is het nut van Leadership? Krijg je daar nog iets van ranks van voor je character? Ik krijg iig xp van dat leadership, dus dat is nu degene die ik naar lvl 3 aan het halen ben. En daarna ga ik wel zorgen voor platesmithing en zo :)

Is er ook nog iets waar je wapens mee kan maken? Het lijkt nu dat het alleen armor proffesions en leadership is.
Van de professions doe ik alleen tailoring (ben wizard) en leadership. De andere professions doe ik niet (niet boeiend) en verkoop de mats van op AH, daar krijg je lekker wat diamonds voor.

Van leadership krijg je xp, money, kistjes en vooral diamonds! :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben nu vooral ook leadership aan het levellen... heb nu 2 slots waar ik kan craften en dat worden er alleen maar meer dus zal ook wel wat met de andere professions doen... waarom niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Nu dan ook maar eens begonnen met een Devoted Cleric na een eerder valse start met een Control Wizard. Dacht dat een CW wel leuk zou zijn maar enerzijds de focus op Frost en anderzijds de idiote animaties (twee vingers in de lucht!) hebben mij een herkeuze doen maken.
Nu level 5 met mijn DC en wil mezelf lekker gaan focusen op het healen en supporten van een team terwijl ik ook nog wat leuke DPS doe, tot nog toe lijkt dit me een grappige klasse :)

Wie mag ik lastig vallen voor een Guild-invite overigens? Heb niet de behoefte om extreem hardcore te spelen maar wil wel wat nederlands praatgezelschap op de achtergrond hebben om af en toe mee te queuen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Wat is een leuke klasse om mee te beginnen? Ga ervan uit dat ik nooit WoW heb gespeeld en mijn RPG ervaring beperkt is tot Baldur's Gate (1&2), Neverwinter Nights (1&2) en Diablo (1,2&3). in Baldur's Gate vermaakte ik me enorm met een Swashbuckler (soort Rogue)/Mage dualclass en ook een Sorcerer voor het echte solowerk en in Diablo 2 en 3 speelde ik vooral de Barbarian.

Sowieso zijn de classes die me het meeste aantrekken de pure DPS classes, zowel melee als ranged. Ik ben nu dus op zoek naar een goede om mee te starten; ik kan later altijd nog omschakelen.

Zijn er ook nog classes die weinig worden gespeeld, maar in multiplayer erg gewaardeerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ligt het aan mij of is PvP over het algemeen erg imba?

Heb nu een keer of 3/4 een PvP rondje gedaan maar mijn team wordt telkens in de pan gehakt. Vooral de rogues lijken erg overpowered te zijn in PvP. Als cleric moet ik vaak lijdzaam toekijken terwijl mijn skills door CC uitgeschakeld zijn en mijn HP balk omlaag vliegt. Heb nog nooit een rogue in mijn team gehad terwijl de andere partij er meestal 2 heeft. Heeft de tegenstander een Guardian Fighter die bijna al mijn attacks blocked hebben wij een GWF hebben die ook niet lang overeind blijft tegen de rogues.

Ook hier maakt level toch wel wat uit... ben nu 21 en in PvP wordt ik auto-ranked naar lvl29. Toch hebben spelers van lvl29 meer powers etc. en betere armour tot hun beschikking waardoor je het als lager level ook moeilijker hebt.

PvP kan me nog niet bekoren maar wellicht met een wat beter team is het wat leuker.... of ik ben gewoon enorm slecht in PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

BramSd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:31:
Wat is een leuke klasse om mee te beginnen? Ga ervan uit dat ik nooit WoW heb gespeeld en mijn RPG ervaring beperkt is tot Baldur's Gate (1&2), Neverwinter Nights (1&2) en Diablo (1,2&3). in Baldur's Gate vermaakte ik me enorm met een Swashbuckler (soort Rogue)/Mage dualclass en ook een Sorcerer voor het echte solowerk en in Diablo 2 en 3 speelde ik vooral de Barbarian.

Sowieso zijn de classes die me het meeste aantrekken de pure DPS classes, zowel melee als ranged. Ik ben nu dus op zoek naar een goede om mee te starten; ik kan later altijd nog omschakelen.

Zijn er ook nog classes die weinig worden gespeeld, maar in multiplayer erg gewaardeerd worden?
Er zijn maar 5 klasses. Dus weinig gespeeld, dunno. Volgens mij is er wel een goede balance.

Als je zoekt naar een pure DPS class: ga voor de GreatWeapon Fighter, Trickster Rogue of Control Wizard. GWF vecht met 2handed wapens, trickster rogue dual wield daggers, control wizzard heeft CC, cloth armor en magic spells. De andere classes zijn de Guardian Fighter, die verassend veel dps kan doen en vecht met een 1hander en een shield. En valt ook meer in de "tank" class. En de Cleric die ook als ranged magic user gespeeld kan worden maar toch eigenlijk vooral de "healer" class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PVP lijkt er enkel in te zitten omdat mensen het willen, mij heeft het nooit toegevoegde waarde gegeven. Enkel games die vanuit de core al PVP opbouwen, zoals Guild wars, zijn echt PVP-viable, de rest vind ik het een leuke feature (WoW is zo'n leuk voorbeeld).
BramSd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:31:
Trinity bij elke game, tanks en healers. Al lijkt een party voor een dungeon of skirmish altijd een tank nodig te hebben, maar niet altijd een healer. (deed die Bridge skirmish zonder priest).

Wil je als tank toch dps doen, zal je ook flink wat survivability inleveren, tot ergens 50 geen probleem, maar daarna gaat het aardig grote rol spelen, zowel gear als feats (zeker als je zonder cleric zit). Al blijft de GF deels gimped, agro werkt vaag en guard is veel te laag en slechte recovery om echt goed te gebruiken.

Voor leadership profession, als je dag niet kan spelen, maak extra mercs aan. Op hogere lvls moet je guards gebruiken, die kan je enkel maken van 4 mercs, best pijnlijk als je lvl8 bent en je moet eerst nog 4x 18u wachten voordat je een guard hebt.

Ik moet nog 2 lvls en dan 60, maar al kijk ik naar de stats, zit er of een enorme DR in, of de laatste 2 lvls gaan stats enorm anders schalen. Ik zit nu nog op ongeveer 100 per 1% met 41% reduction, als ik gear van 60 kijk, kan ik makkelijk 10-12% extra halen qua defense en beetje deflection, maar toch als ik lvl60 inspect, komen ze niet voorbij de 42%, waar ik volgens huidige stats tegen de 50% en 25% deflection zou moeten komen.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

JohnnyV76 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:33:
Ligt het aan mij of is PvP over het algemeen erg imba?
Zeker op lagere levels ja. Je level wordt bijgetrokken naar de gemiddelde level in de arena, maar je skills blijven dezelfde. Daardoor kan het voorkomen dat het tegenteam simpelweg veel meer/betere skills heeft dan jij.
Dan komt er nog de class balance die volledig ontbreekt :)

Tot zover lijtk leadership me de enige echt nuttige profession. Wat ik van de andere crafting professions krijg is meestal compleet nutteloos.

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 15-05-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Ben ook maar een cleric begonnen. In de guild (Solidarity NL-BE op Mindflayer *hint* *hint*) hebben we nu alleen maar dps als lvl 60. Dus wel fijn om te kunnen switchen voor de T1/T2 dungeons met de guild.

Heb wel meer "Oh shit!" momenten op de cleric. Gaat nu nog wel goed, maar denk dat ik mijn rogue niet ga verslaan op de deathcount. Die ging pas voor de eerste keer dood op lvl 53. :)

Oh en dit dan? :?

http://nw.perfectworld.com/module1

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 15-05-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:56:
Ben ook maar een cleric begonnen. In de guild (Solidarity NL-BE op Mindflayer *hint* *hint*) hebben we nu alleen maar dps als lvl 60. Dus wel fijn om te kunnen switchen voor de T1/T2 dungeons met de guild.

Heb wel meer "Oh shit!" momenten op de cleric. Gaat nu nog wel goed, maar denk dat ik mijn rogue niet ga verslaan op de deathcount. Die ging pas voor de eerste keer dood op lvl 53. :)

Oh en dit dan? :?

http://nw.perfectworld.com/module1
Wat moet die url voorstellen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:24:
[...]

Wat moet die url voorstellen? :?
Waarschijnlijk iets met de eerste uitbreiding of module genaamd.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste