Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:56
Heeft iemand wel eens het probleem met de vuilnis. Ik begin een stad, leg alles netjes aan maar de vuilnis en de vervuiling blijft een probleem, hoeveel vuilniswagens en grond ik ook neerleg. Als ik dan kijk naar het opgehaalde vuilnis, dan haal ik altijd 1 minder op dan nodig. Dus bijvoorbeeld 599 van 600 afvalbakken per dag opgepikt. Mijn vuilniswagens zijn nog lang niet vol, de vuilnisbelt is nog lang niet vol.. maar die ene afvalbak krijg ik niet opgepikt...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:02

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Mamphiz schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:15:
Heeft iemand wel eens het probleem met de vuilnis. Ik begin een stad, leg alles netjes aan maar de vuilnis en de vervuiling blijft een probleem, hoeveel vuilniswagens en grond ik ook neerleg. Als ik dan kijk naar het opgehaalde vuilnis, dan haal ik altijd 1 minder op dan nodig. Dus bijvoorbeeld 599 van 600 afvalbakken per dag opgepikt. Mijn vuilniswagens zijn nog lang niet vol, de vuilnisbelt is nog lang niet vol.. maar die ene afvalbak krijg ik niet opgepikt...

Iemand een idee?
JA, dat zag ik ook idd.. Wss omdat die boze Dr. Vu erachter zit....

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

Klinkt als een programmeerfout. Het aantal vuilnisbakken begint te tellen bij 1, maar het aantal opgehaalde vuilnisbakken begint bij 0, resultaat is dat er altijd eentje overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als ik van weg niveau 3 naar 4 wil.. moet ik dan eerst de oude weg weghalen, ik kan hem niet upgraden namelijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Jackson6 op 10-03-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:56
SerealKiller schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:18:
[...]

JA, dat zag ik ook idd.. Wss omdat die boze Dr. Vu erachter zit....
Ik heb Vu en Maxisman nog nooit gebouwd... vind het een kinderachtige toevoeging... maar helpen die echt? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekkim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-08 15:56
Sinds de laatste update werkt het engelse taalpakket niet meer en kan ik alleen nog in het russisch starten (ook een code van gamecardwinkel.nl, super!).. Heeft iemand hiervoor al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:39
niekkim schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:29:
Sinds de laatste update werkt het engelse taalpakket niet meer en kan ik alleen nog in het russisch starten (ook een code van gamecardwinkel.nl, super!).. Heeft iemand hiervoor al een oplossing gevonden?
Volgende keer bij de locale gameboer kopen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begon ik gisteren opnieuw op Europa west 6, is die server weer vol. Kan je 20 minuten wachten om te mogen spelen, terwijl er beschikbaar staat. Wat een onzin allemaal. En ga je kijken in server stats kan je alleen op oke drukken en gaat je teller weer op 20 minuten! wtf.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ben je net lekker bezig, wordt het scherm zwart en kan je niet meer verder spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:57:
Begon ik gisteren opnieuw op Europa west 6, is die server weer vol. Kan je 20 minuten wachten om te mogen spelen, terwijl er beschikbaar staat. Wat een onzin allemaal. En ga je kijken in server stats kan je alleen op oke drukken en gaat je teller weer op 20 minuten! wtf.
Ja echt belachelijk dit!
-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Moet zeggen dat ik gister en eergister vrij normaal heb kunnen spelen. Vooral gisterenavond/nacht weinig server-gezeik.

Maar nu is het zondag, en lijkt iedereen te spelen, want ik kom nu niet eens het spel in.

edit: Je zal hier maar 69,99 voor hebben betaal op Orgin.... dan kan je ook wel janken 8)7 Gelukkig was die van mij in de winkel 'maar' 47 euro.

[ Voor 26% gewijzigd door Mausz op 10-03-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Het is weer zo ver, het loopt hier voor geen meter, als ik al geraak tot het opstarten van het spel dan verliest hij in het hoofdmenu de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:56
Hier ook, op alle servers. :(

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:48
Zelfde probleem hier. Europe West 6 stopt mij in een wachtrij van een uur(!) Europe West 4 gooit me wel in het hoofdmenu maar komt dan meteen met meldingen dat de server weer kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 20 minuten naar 40. Dit is niet normaal.

Edit 60 nu.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Laatst online: 23:48
Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:33:
Van 20 minuten naar 40. Dit is niet normaal.
En dan is het nog maar de vraag of je dan wel naar binnen komt. Ik heb net de 20 minuten queue uit gewacht maar werd vervolgens vrolijk nog 40 minuten te wachten gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

volgens mij komen de server problemen ook omdat mensen gewoon hun game laten aanstaan, ook al doen ze helemaal niks. Bang eruit gegooid te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
De voorbije dagen kon ik mijn geduld nog wel behouden, maar nu begint het toch wel heel triest te worden... we zitten al bijna een week na de VS release en ook al heel wat dagen na de EU release, en het loopt gewoon voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

Zo, 58Minuten timer... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste dagen oke, maar nu weten ze toch wel hoeveel spelers er zijn. Dit is echt van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Net gekocht en gedownload maar niet kunnen spelen... lol

Denk, wacht een paar dagen, maar dat haalt dus niet zoveel uit.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
SerealKiller schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:35:
volgens mij komen de server problemen ook omdat mensen gewoon hun game laten aanstaan, ook al doen ze helemaal niks. Bang eruit gegooid te worden
Klopt, deed ik ook gisteren. Durfde zelfs niet te alt-tabben, hoe triest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Scheelt het eigenlijk nog als je handmatig even de server opnieuw aanklikt? Heb het idee dat het weinig zin heeft om 60 min te gaan wachten als je daarna toch vrolijk weer 60 min mag wachten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Je kunt de tijd van de computer vooruit zetten, maar of dat nu nog werkt weet ik niet..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 00:30
Oeh, server west 6 nu handmatig geselecteerd en blijkbaar was ie nu ineens klaar om ingame te gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55
Ik kwam er ineens in zonder iets te doen. Maarja, van de andere kant, mijn stad kan hij al een dag niet opstaan en stopt automatisch na 15 minuten... Dat cloud saving is trouwens ook echt geen ruk van waar. Dit is puur DRM, en helemaal niks anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
De server is overbelast...... lekker weer. net drie steden in een regio gestart op west 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
janus_freggel schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:29:
De server is overbelast...... lekker weer. net drie steden in een regio gestart op west 6
Hier ook... zo blijf je switchen tussen servers.. heb nu 2 steden op 4 en 1 op 6.. had juist met vrienden besloten om op 6 te blijven, maar nu heb je daar dus weer het gezeik. Nu kan ik wel op 5, dus kan ik daar wel starten, maar dan heb je geen idee meer welke stad je nou waar hebt staan...

beetje irritant...

klok een uur vooruit zetten werkt niet btw.

-edit-

merk nu dat je de klok vooruit moet zetten als de timer loopt. Dan werkt het wel, maar het is inmiddels 10 uur later en dan kom je er nog niet in :p

[ Voor 12% gewijzigd door FunFair op 10-03-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Oeps, ik had dit topic niet gezien.

Dus ik maakte gister mijn 2e stad aan, en ik gaf een donatie van 300k vanuit mijn mainstad. Die donatie kwam niet gelijk aan dus ik dacht ik wacht even. Ga ik terug naar mijn mainstad, verschijnt er zo'n wolkje over hoe je donaties moet geven dus ik dacht ik volg die wel even, en stuur nog een donatie naar mijn 2e stad.

Maar omdat die donatie van 300k nog bezig was, kon ik nergens op klikken en zat ik vast in die tutorial, dus terug naar mainmenu. Speel ik weer heel eventjes op mijn 2e stad (zonder donaties), log ik uit, log ik weer in en staat er dit:

http://i.imgur.com/yBnn51C.png

Dit staat er nu al meer dan 12 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
WitchHunter schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:34:
Oeps, ik had dit topic niet gezien.

Dus ik maakte gister mijn 2e stad aan, en ik gaf een donatie van 300k vanuit mijn mainstad. Die donatie kwam niet gelijk aan dus ik dacht ik wacht even. Ga ik terug naar mijn mainstad, verschijnt er zo'n wolkje over hoe je donaties moet geven dus ik dacht ik volg die wel even, en stuur nog een donatie naar mijn 2e stad.

Maar omdat die donatie van 300k nog bezig was, kon ik nergens op klikken en zat ik vast in die tutorial, dus terug naar mainmenu. Speel ik weer heel eventjes op mijn 2e stad (zonder donaties), log ik uit, log ik weer in en staat er dit:

Dit staat er nu al meer dan 12 uur...
1) lekkere spelfout van EA 8)7
2) ik hoop voor je dat hij nog vrij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gisteren zonder problemen een aantal uurtjes kunnen spelen op 6, kan er nu op geen enkele manier op komen. City plot zat na die paar uurtjes spelen al dermate vol dat ik uit verveling maar begonnen ben om alleen een Great Works te maken. Denk niet dat dit spel me nog heel lang blijft boeien op deze manier, heb weinig zin om hele gebieden plat te leggen om bijvoorbeeld een bredere weg aan te kunnen leggen om het verkeer iets te optimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Waar ik slecht tegen kan, is dat er "Available" staat, terwijl die eigenlijk busy is... wtf EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
Kan je trouwens de ingame taal aanpassen? Zie nergens de optie staan, ook niet als ik Origin op engels zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
WitchHunter schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:45:
Kan je trouwens de ingame taal aanpassen? Zie nergens de optie staan, ook niet als ik Origin op engels zet.
Volgens mij moet je Origin op engels zetten en dan het spel deinstalleren en opnieuw installeren.
Heb ingame nog geen optie gezien om de taal aan te passen en ik heb begrepen dat de installer ook de taalbestanden installeerd. (in dit geval, de taal van Origin)

-edit-

YES ik mag erin! :)
Heb ook handmatig de server opnieuw geselecteerd.

[ Voor 7% gewijzigd door FunFair op 10-03-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
maar even opnieuw begonnen op server 5 met een 5 steden regio :) als die eruit ligt weer terug naar west 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net het record van 1,5 uur wachtijd voor WE1. Dat gebeurde nadat ik de klok naar voor en achter zette. Toen maar weer even afgesloten en nu heb ik weer een wachtijd van 19 minuten.

EDIT: Ik zou opzich best wel een andere server willen pakken. Ware het niet dat mijn regio maar op een server beschikbaar is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

painkill schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:51:
Je kunt de tijd van de computer vooruit zetten, maar of dat nu nog werkt weet ik niet..
lol dat werkt idd, goed geprogrammeerd weer! de tijd achteruit zetten heeft ook effect :p negatief effect..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnneman schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:00:
[...]

lol dat werkt idd, goed geprogrammeerd weer! de tijd achteruit zetten heeft ook effect :p negatief effect..
Bij mij gebeurde er niks toen ik hem naar voren zette, maar wel in een veelvoud bij het naar achteren zetten.

EDIT: Bij kleine beetjes dus wel. Woehoe! Ik ga skippen. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raketje94
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:47
Heb inmiddels allerlei stedan op verschillende servers...
word gek van dat de servers er iedere keer uit schieten wat een flut servers voor een spel van ca. €80,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is klaar om gespeeld te worden. Dankzij het skippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:05:
Spel is klaar om gespeeld te worden. Dankzij het skippen. :)
Hier reset 'ie dan gewoon weer, wat een faal weer zeg. EW6 doet het gewoon, maar EW5 ho maar.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Tijdens het laatste stukje van de tutorial liep de game vast (hij wou niet terug gaan naar mijn eigen stad). Is er een manier om de tutorial over te slaan?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Kan nu wel op EW6, kan naar mijn regio maar als ik mijn steden ga spelen kom in in spectator mode... kun dus geen ruk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 11:21

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

FunFair schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:47:
[...]

Volgens mij moet je Origin op engels zetten en dan het spel deinstalleren en opnieuw installeren.
Heb ingame nog geen optie gezien om de taal aan te passen en ik heb begrepen dat de installer ook de taalbestanden installeerd. (in dit geval, de taal van Origin)

-edit-

YES ik mag erin! :)
Heb ook handmatig de server opnieuw geselecteerd.
Dit is inderdaad de manier om de game in een andere taal te krijgen. Aangezien al mijn steden tot nu toe niet zijn opgeslagen, heb ik alles er maar af gegooid en bovenstaande geprobeerd. Het werkt! Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:43
Tortelli schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:11:
Tijdens het laatste stukje van de tutorial liep de game vast (hij wou niet terug gaan naar mijn eigen stad). Is er een manier om de tutorial over te slaan?.
Options > Quit to main menu... Doe ik op alle nieuwe servers... Sterker nog, heb nog niet eens de moeite genomen de tutorial door te spelen... Zou ik misschien eens moeten proberen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Hmm op server 6 werkt regio play perfect (kan overtollig water en stroom e.d. van een andere stad kopen) op West 5 komt deze optie niet beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StygMa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 21:42
Ik moest vanmiddag een rolback doen omdat er iets mis was met de stad, maar nu kan ik mijn stad helemaal niet meer openen. (unable to load this city). Is hier een oplossing voor? Of gewoon wachten op een eventuele patch op korte termijn?

Nouja dit probleem dus:
http://answers.ea.com/t5/...RY-AGAIN-quot/td-p/669846

[ Voor 23% gewijzigd door StygMa op 10-03-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WitchHunter schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:45:
Op mijn cd staan alle talen, en ik heb de taal die ik wilde gekopieerd naar de "locale" folders plus de GDFBinary**_**.dll naar de SimCity folder. In de registry nl_NL naar en_US of wat je zelf wilt gebruiken. Je kan dan later makkelijk alleen de registry aanpassen om te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
En ja hoor ik ga terug naar west 6, pak dezefde template, bouw een paar steden op dezelfde manier en daar kan ik wel stroom water, etc uit een andere stad krijgen....
Er is dus iets niet helemaal goed op west 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
StygMa schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:27:
Ik moest vanmiddag een rolback doen omdat er iets mis was met de stad, maar nu kan ik mijn stad helemaal niet meer openen. (unable to load this city). Is hier een oplossing voor? Of gewoon wachten op een eventuele patch op korte termijn?
Ik heb precies hetzelfde maar dan in het nederlands inclusief spelvaud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Kan iemand mij misschien het Nederlandse taalbestand sturen van na de patch? Ik heb namelijk zo'n grijze oostblokversie, die niet normaal in t Nederlands (of Engels) is in te stellen.

PM voor m'n emailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
TheThomas schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:45:
Kan iemand mij misschien het Nederlandse taalbestand sturen van na de patch? Ik heb namelijk zo'n grijze oostblokversie, die niet normaal in t Nederlands (of Engels) is in te stellen.

PM voor m'n emailadres
http://pin4allstore.com/games/simcity/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ja dat heb ik aan de praat, hier zit alleen geen Nederlands taalbestand bij :(, en ik wil SC ook eens in het Nederlands spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Ik wilde vanochtend spelen, dus spel gekocht en er achter komen dat er geen mac versie is, ondanks dat bij de requirements op de site van EA staat dat er een mac versie is. Fijn, bootcamp installatie van Windows aangemaakt en zorgen dat ik die 10 GB vrije ruimte nog heb. Wil ik de hele handel installeren, en dan is 10 GB ineens niet meer genoeg. Bootcamp verwijderd, opnieuw aangemaakt met voldoende ruimte. Spel geïnstalleerd, blijkt het in het Nederlands te zijn. Even zoeken, en dan kun je de hele bende weer opnieuw installeren als je Engels wilt hebben. Handig zo!

Afijn, ik heb inmiddels een Engelse versie geïnstalleerd, alleen krijg ik nu uitsluitend een zwart scherm met witte cursor te zien. Even herstarten dan maar, en vervolgens wordt ik in een wachtrij van 30 minuten geplaatst. Als ik dan besluit van server te wisselen dan blijk ik niks anders te kunnen joinen dan Europe West 5 en reset de wachtrij weer.

Welke usability goeroe heeft hier naar gekeken? Dit is toch, op z'n zachtst gezegd niet netjes? Misschien moesten ze bij het kopen van het spel even melden dat er geen mac versie is, en dat als je toch zo volhardend bent om dan maar een Windows install te doen, dat eigenlijk ook geen enkele zin heeft omdat ze je toch niet gaan laten spelen.

Zo, dat lucht op, nu nog 22 minuten in de wachtrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wacht maar tot je na die 22 minuten in het main menu komt en vervolgens te zien krijgt dat de servers niet bereikbaar zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door rgras op 10-03-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Niet online
Want dan moet je door nog een check heen? Ik ben benieuwd... Waarom laten ze niet gewoon zien hoeveel wachtenden er dan voor je zijn en wat de ETA om te kunnen spelen is? Het zou redelijk helpen als ik nu zie dat ik nog 5 uur moet wachten, want dan geef ik het namelijk gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je krijgt simpelweg een melding dat de servers niet beschikbaar zijn (althans, dat was bij mij het geval bij de voorgaande vijf keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Wou een andere stad bezichtigen, failed to connect, eruit geworpen en nu onmogelijk meer om erin te komen yay :)
Achja

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/624/naamloosxb.jpg

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom pak je geen Amerikaanse server? Die zijn nu bijna allemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:43
Kurkentrekker schreef op zondag 10 maart 2013 @ 16:22:
Want dan moet je door nog een check heen? Ik ben benieuwd... Waarom laten ze niet gewoon zien hoeveel wachtenden er dan voor je zijn en wat de ETA om te kunnen spelen is? Het zou redelijk helpen als ik nu zie dat ik nog 5 uur moet wachten, want dan geef ik het namelijk gewoon op.
Mja, ik denk dat dan de tijd gewoon hoger is... Maar vraag me sowieso af hoeveel man tegelijkertijd zo'n server aan kan...

Maar erger dan die servers vind ik toch wel het aantal bugs.... Alleen zullen die ongetwijfeld ook gedeeltelijk voortkomen uit de overbelaste servers.

Het server systeem zelf is echt zwaar achterlijk trouwens, waarom moet de eindgebruiker een server kiezen? Ze kunnen toch gewoon een aantal main servers de leaderboards, vrienden systemen en de regio's waarin je speelt bij laten houden op de verschillende andere servers en dan bij het aanmaken van een regio op de achtergrond de beste server op dat moment selecteren om de regio op te laten draaien. Slaat toch nergens op dat elke server eigenljk een totaal afgesloten wereld is 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Rctworld op 10-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Belachelijk dat ik een uur moet wachten. Ik snap niet waarom ze geen distributed system hebben gemaakt, zodat je in begin veel kracht er tegen aan kan gooien en wanneer de piek afzwakt weer de keuze kan maken om een stapje achter uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bersman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Het slechtste is inderdaad dat elke savegame server specifiek is. Ik wil gewoon spelen. Maakt mij niet uit welke server. Het moet het gewoon doen.

Jammer dat ze deze architectuele keuze hebben gemaakt. Hopelijk rollen er koppen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 10:33
Ach, ik ben allang blij dat ik nu de launcher te zien krijg en simcity eindelijk binnengehaald word, heb hier 3 keer origin opnieuw voor moeten installeeren >.<

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Nou amerika wordt wakker en ik kom er niet meer op..
Hele dag eigenlijk redelijk goed kunnen spelen.. Vanaf 14:00 ongeveer zag je weer links boven in meldingen dat de servers offline zijn, maar als je ingame zit kun je wel verder spelen.. (dus op dat moment speel je gewoon offline ..... alleen de stad wordt niet gesynct, goederen worden niet meer opgehaald en de internationale markt werkt dus niet meer, je handelsopslag loopt vol)
Maar goed half uur geleden crashte alles en nu kom ik er niet meer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-07 16:31
Na de nieuwe update is mijn Simcity weer in het Russisch :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik hang nu halverwege de tutorial op het punt waar ik water moet kopen uit een andere stad. Is dit een bug ingame, of serverside issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peoplen
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 21:56
ben.blom schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:25:
Na de nieuwe update is mijn Simcity weer in het Russisch :(.
Same here.

alle bestanden data.package al overschreven maar hij geeft gelijk weer een update waardoor de launcher teruggezet wordt naar russisch.

Iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peoplen
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 21:56
Die tuturial is van gisteren en werkt niet meer na de update die net is doorgevoerd.

Als je het bestand van de en-us map naar de ru-ru map kopiert vraagt hij weer om een update, deze voert hij één keer uit en daarna is de launcher weer in het russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat region play - als het werkt - sinds een aantal uur werkt het education systeem voor geen meter meer, hij geeft aan dat m'n steden allemaal uneducated students hebben, wat dus in één stad niet zo is. Normaal gesproken gingen van twee steden alle leerlingen zo ongeveer daar heen.

Resultaat? In m'n scholen stad kan ik m'n universiteit niet upgraden, de andere twee steden hebben het moeilijk omdat de gehele bevolking niet educated is, dus kunnen mijn fabrieken geen managers meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 06:02

Taakbalk

weergeven

Bah, ik ben al sinds release aan het proberen, nooit verdergekomen dan dit:

Afbeeldingslocatie: http://lh6.googleusercontent.com/-VzxRRKhYiv8/UTy8hc590PI/AAAAAAAABAM/gpbgsHVK3f8/s900/SimCity+2013-03-10+18-00-31-41.jpg

Heb al het voor de hand liggende al geprobeerd, mijn geduld raakt een beetje op. :(

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
lief dagboek,

net even gespeeld. Was leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigStek
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-01 10:33
Ik weet niet of ik iets fout doe maar als ik ga voor "mee doen aan een spel" krijg ik eerst 50 spellen te zien die toch al vol zijn en het zijn steeds dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Pfff, als je al kan starten met spelen is gewoon heel de gameplay fucked up omdat de region play (traden en alle andere regio gerelateerde zaken) voor geen meter lopen. En de plots zijn veel te klein om geen gebruik te maken van de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12-09 12:40
;( 30 minuten proberen. Ik kom er niet in..

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazhims3lv
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-12-2024
Mensen, heb een probleem.. niet specifiek met Simcity maar mijn vriendenlijst van origin laad niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gazhims3lv schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:25:
Mensen, heb een probleem.. niet specifiek met Simcity maar mijn vriendenlijst van origin laad niet :S
Ok. Sterkte ermee.
Of had je hier echt een antwoord op verwacht? We zijn geen helderzienden, hè.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ok, dit is weer eens wat nieuws... Ik word net uit het niets naar het hoofdmenu teruggegooid!! Ik hoop dat mijn stad safe is! :(

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Uur gespeeld met linksboven in beeld dat de servers niet gevonden zijn, daarna opeens in hoofdmenu. Zal wel alles kwijt zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
/TheDuke\ schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:49:
Uur gespeeld met linksboven in beeld dat de servers niet gevonden zijn, daarna opeens in hoofdmenu. Zal wel alles kwijt zijn :(
Ah jij ook dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

had ik ook. M'n stad liep op rolletjes. Hoop maar dat ie gesaved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Ik overwoog dit spel te gaan kopen. Niet doen dus, te zien aan alle onzin DRM en andere meuk die hartstikke goedslecht bedoeld is en er alleen maar voor zorgt dat je niet kan spelen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Laatst online: 23:01
Doe eens rustig @Beefhazard. Ik speel het spel sinds vrijdag zonder problemen, en kan me er prima mee vermaken! DRM is misschien wat minder, maar dat maakt het spel niet minder leuk voor mij. Die regions werken nog niet heel lekker naar mijn gevoel, maar wordt vast wel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorrie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 04:52
maar hij heeft wel gelijk. Alle voordelen van het online zijn werken niet, alle nadelen zijn volop aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 19:03
/TheDuke\ schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:49:
Ik helaas ook. Ging eerst wel lekker. Af en toe viel de verbinding weg maar verder geen problemen. Ben benieuwd wat er van mijn dorpje over is.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Voor de mensen met een RU versie

Gewoon de data pack van uit en-us naar ru-ru slepen en tis in orde
Wel de orginele met een _ ervoor hernoemen ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
Maar wat kapot is kan gemaakt worden. Het lijkt alsof iedereen het maar niet gaat kopen vanwege de schoonheidsfoutjes, maar uiteindelijk zullen die vast wel gefixed worden. (Of ik ben nog gewoon heel optimistisch en naïef :-)) Zo groot zijn die nadelen niet die me singeplayer wereld verpesten. Multiplayer zal vast wel snel op gang komen, want ik denk zo dat EA ook niet heel blij is met al deze negatieve publiciteit.

[ Voor 17% gewijzigd door Penait1 op 10-03-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorrie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 04:52
nou ik probeer anders al een half uur in te loggen, wat dus niet lukt. Dit nadat ik ineens uit mijn game geschopt ben en het dus maar afwachten is of er iets gesaved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Penait1 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:00:
Maar wat kapot is kan gemaakt worden. Het lijkt alsof iedereen het maar niet gaat kopen vanwege de schoonheidsfoutjes, maar uiteindelijk zullen die vast wel gefixed worden. (Of ik ben nog gewoon heel optimistisch en naïef :-)) Zo groot zijn die nadelen niet die me singeplayer wereld verpesten. Multiplayer zal vast wel snel op gang komen, want ik denk zo dat EA ook niet heel blij is met al deze negatieve publiciteit.
De problemen lijken vooral veroorzaakt door economische beslissingen. Dat vind ik niet goed te praten, als consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
yzx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:59:
Voor de mensen met een RU versie

Gewoon de data pack van uit en-us naar ru-ru slepen en tis in orde
Wel de orginele met een _ ervoor hernoemen ;)
Werkt hier niet hoor..

Misschien toch wel.. Thanks :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kiwitje op 10-03-2013 21:10 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
Room42 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:04:
[...]

De problemen lijken vooral veroorzaakt door economische beslissingen. Dat vind ik niet goed te praten, als consument.
Tja, dat heb je weleens. Ze willen uiteraard nog steeds winst maken, en zo veel mogelijk. Natuurlijk moeten ze ook om hun klanten denken. Ik probeer het ook niet goed te praten voor EA, het blijft namelijk gewoon irritant. Maar om een game niet te gaan kopen omdat het nog niet 100% goed werkt, en alle reviews negatief uit te laten vallen daardoor, dat lijkt me niet nodig. Want zoals ik al zei, ik vind het een zeer leuke game ^^. En als de multiplayer goed werkt zal het alleen nog maar beter worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:27

Zorian

What the fox?

Nog een klacht: Achterlijke hulpdiensten.

Voorbeeld: Een ambulance haalt een patiënt op.
Je zou denken dat ie rechtstreeks erheen gaat.
Maar neen, dit is de route ongeveer:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dgA2ycNl.jpg
Klik voor groot met rode lijntje beter zichtbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 10-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Er zijn weinig online games die populair waren en waarbij het direct goed ging. Ik wacht daarom ook met een eventuele aanschaf en kijk over een maandje wel verder hoe het er voor staat. Zal vast opgelost worden op redelijk korte termijn, anders kunnen ze het niet uitmelken natuurlijk.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ja, de AI van voertuigen is echt te achterlijk voor woorden. Zie vaak genoeg delivery trucks vanuit de processor fabriek hele rondjes door de stad rijden terwijl de trade depots letterlijk naast de fabriek liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:29
europa west 2 staat beschikbaar, maar kom er al een half uur niet in -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeSD
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 14:20
Nieuwe patch, en een nieuwe server. Antartica.
Hopelijk spelen Pingu en zijn vriendjes liever buiten, zodat wij hun server kunnen benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:29
BeSD schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:19:
Nieuwe patch, en een nieuwe server. Antartica.
Hopelijk spelen Pingu en zijn vriendjes liever buiten, zodat wij hun server kunnen benutten.
alleen jammer dat me steden daar niet staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mu89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04-2024
Ja op de Antarctica server kan ik wel inloggen, maar straks heb je op vijf servers een regio :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Europe West 3 is beschikbaar maar kan er alsnog niet naartoe connecten. Jammer dat juist daar mn stad staat ... :(

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste