Nou ik heb weer wat andere problemen ondervonden. Ik zit nu wel in een Game op West 1 maar krijg continu de melding dat de server plat is.
Ik kan daardoor geen grote gebouwen meer plaatsen, als ik iets groots neerzet (Kern centrale bv) verdwijnen de huidige gebouwen waar ik overheen wil bouwen we maar het ding wat ik wil plaatsen spverschijnt niet. Best wel vervelend weer.
BramT schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:01:
[...]
Nou, ik denk dat klachten op twitter (waar ik niet op zit overigens) en fora niet noodzakelijkerwijs de actuele realiteit weergeven. Ook zie ik de overige topics in dit themaforum rustig vollopen met reacties van mensen die gewoon aan het spelen zijn. Dit klachten-topic staat niet meer met stip op 1 en de aard van de berichten is ondertussen ook wat veranderd, in goede zin. Dat allemaal zou kunnen wijzen op dat de problemen voor een groot deel zijn opgelost.
Dat is wat ik denk. Graag wil ik daar dan wat feedback op. En wat je dan kan doen is naar zo'n forum gaan en daar het even vragen. Een paar reacties met "ja 4 van de 5 keer kan ik eigenlijk prima spelen" of "nee ik kom er nog steeds compleet niet in" zijn dan veel behulpzamer (al is het nog steeds niet sluitend, i know) dan zo'n nutteloze "wat denk je zelf" reactie.
Ik weet niet of je zelf daadwerkelijk speelt maar ook Ingame is het ellende. Server klapt er continu uit (foutmelding links boven) en terug naar de regio om daar een nieuwe stad op te richten kan je zomaar op een connectie probleem komen te staan waarna je alles kwijt bent.
Ondanks dat ik net twee uurtjes heb zitten spelen kan ik je verzekeren dat de problemen echt niet voor een groot gedeelte zijn opgelost, alleen het feit al dat je 20:00 minuten op je plekje moet wachten voor je überhaupt je spel van 60,- mag spelen is al belachelijk.
Maar goed dat jij geen problemen hebt is natuurlijk super, dan kan er tenminste nog iemand volledig van genieten.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:20:
LOL We're still working on EU 4, good availability on others, especially our 8 new servers so try playing on one of those. The new servers are on much more powerful so you should experience less issues playing.
Leuk voor de spelers die net begonnen zijn in de nieuwe servers maar degene die een regio hebben in de "oude" servers zijn er niets mee tenzij ik opnieuw begin..
Dat is ook nog een probleem idd, extra servers ben ik en iedereen met mij op West1 niet mee geholpen.
We willen immers verder met onze regio's. Switchen naar een andere server lost niets op want wie zegt immers dat we daar wel op kunnen blijven spelen als we opnieuw beginnen.
[
Voor 16% gewijzigd door
Donstil op 09-03-2013 16:37
]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans