Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
"golf van ellendigheid genereren....

(╯°□°)╯~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ┻━┻

Mission accomplished

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
waheey oceanie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
hmm ik ga het morgen maar weer proberen, kom ik er niet in dan heeft gamemania een lastige klant omdat ik echt wel mn geld terug wil voor iets wat niet werkt. Open of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij blijft bij de tutorial vastlopen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:13
iemand samen spelen op ocanie 2 ? voor de avond te doden ? :D

Mrphara is orgin tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
mrphara schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:14:
iemand samen spelen op ocanie 2 ? voor de avond te doden ? :D

Mrphara is orgin tag
nu al 10 minuten aant verifyen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
Ben zelf ook wat problemen aan het ervaren ermee ja ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:29
oceanie 2 nu ook al wachtrij...
f*cking hell, dit slaat echt alles gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik merk dat als die de verbinding verloren heeft of lang aan het verifieren, je beter hem af kunt sluiten en opnieuw beginnen... onvoorstelbaar slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
2 minuten 53

tenminste beter dan 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
please activate simcity to play haha die is nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Je gaat dit ook niet oplossen met 1 servertje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ienni1983 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:18:
2 minuten 53

tenminste beter dan 20
nvm 5:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamphiz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:56
Weet iemand of dat wanneer je het spel gestart hebt (je hebt een server gekozen en je krijgt Welkom terug ...) en hij verliest dan de connectie, of die dan weer hersteld kan worden? Ik heb het nog niet zien gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
iik ook niet mamphiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu "kan geen communicatie worden opgestart met de updateserver" als je de client opstart.

EDIT: Oh, dat kan ook aan mijn verbinding hebben gelegen net.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
potverdorie. Ik kan 1 keer een server joinen, maar als ik die verlaat (unwillingly or otherwise) kan ik geen servers meer joinen. Klik op Play = SimCity.exe hangt @ 25% (1 core).
Kan enkel maar rebooten keer op keer, om terug ingame te geraken (server problems aside), wat dan weer éénmalig lukt.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 08-03-2013 22:28 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik ben na een uur proberen binnen geraakt op Oost Europa 1. Maar het blijft toch een fiasco, regio play werkt niet goed door de sever problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
nvm 10:00

GODSAMME

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
North America west 1 kan je gewoon joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
heb een Region gemaakt als iemand wil joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TestCees
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-06 11:21
Goede of slechte reclame? Je bent welkom en servers zijn wereldwijd beschikbaar. Je mag uit alle servers kiezen. Wat wil je nog meer?
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/433/serverdruk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Oceanië 2 staat nu zelfs VOL met rode letters, omdat iedereen dacht dat er niemand op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw! Noord Amerika West 1 draait inderdaad erg goed! Tuturial kan je trouwens skippen door op terug naar hoofdmenu te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gisteren was alles erg traag en kon ik telkens geen stad laden. Vanavond was alles snel zonder ook maar 1 probleempje. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Grappig dat het enige moment dat ik heb kunnen spelen het moment was dat ik het eigenlijk niet mocht (lees: vóór de release via Amerikaanse aankoop en VPN) Nu met geen mogelijkheid meer op te starten... blijft maar verifiëren....

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ienni1983 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:01:
"golf van ellendigheid genereren....

(╯°□°)╯~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ┻━┻

Mission accomplished
(\ ゜Д゜)\ ┬─┬︵︵ ┻━┻ ︵︵┬─┬︵ ╯(°□° ╯)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
themeparktommy schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:44:
Grappig dat het enige moment dat ik heb kunnen spelen het moment was dat ik het eigenlijk niet mocht (lees: vóór de release via Amerikaanse aankoop en VPN) Nu met geen mogelijkheid meer op te starten... blijft maar verifiëren....
Hier is het ook niet meer gelukt na de officiële launch in europa. Ik heb eigenlijk ook geen zin om te kijken of een andere server wel werkt. Ik wil verder met de regio waar ik via een VPNverbinding al aan begonnen was. Steden weg zien gaan heb ik al genoeg gehad tijdens de beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gadver zat ik er eindelijk weer op, in de GOT regio nog wel valt de game volledig stil, menu'tjes komen niet meer naar voren, zal wel iets met het gebrek aan servers te maken hebben, daar klaagt hij al een paar minuten over namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Goed om te zien dat die serverbeta's nut hebben gehad behalve iedereen op te hypen...

Die tekst ook bij nieuws. Alsof dat wel werkt. (andere server of bestaande steden)

[ Voor 33% gewijzigd door Trekfolie op 08-03-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net weer een advertentie tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Trekfolie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:00:
Goed om te zien dat die serverbeta's nut hebben gehad behalve iedereen op te hypen...

Die tekst ook bij nieuws. Alsof dat wel werkt. (andere server of bestaande steden)
Welk nut hebben ze dan gehad? Tijdens de eerste beta klapte de servers eruit, nu zitten we met een Retail product waar de servers er ook van uit klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Donstil schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:07:
[...]

Welk nut hebben ze dan gehad? Tijdens de eerste beta klapte de servers eruit, nu zitten we met een Retail product waar de servers er ook van uit klappen.
Ik denk dat zijn opmerking sarcastisch was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themeparktommy
  • Laatst online: 26-08 19:44

themeparktommy

Pretparkgek!

Nu heb ik zelfs, als ik eindelijk erin zit, dat wanneer ik een stad claim ik alleen als bezoeker gezien word. Ik kan niet bouwen!?

Pff..

Ik probeer het morgen nog wel eens....

Grafisch Ontwerper, 999 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
timofp schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:08:
[...]

Dit.

Ik snap ook niet dat mensen het goedpraten door te zeggen "Je gaat toch geen servers plaatsen omdat het in het begin drukker is?" Misschien als kleine uitgever, maar een bedrijf als EA dat redelijk wat grote releases heeft waar een online verbinding van belang/nodig is kan makkelijk een aantal servers erbij plaatsen en die als releaseservers gebruiken of zo. Nadat de druk van de servers af is de regio's migreren na een andere server en de server opnieuw inrichten voor de volgende release. Zo komen ze in elk geval de "early adopters" tegemoet, ondanks die klote online only DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 14:41
nou het is mij voor het eerst gelukt 3 uurtjes te spelen. Het duurde wel even voordat ik er op zat maar toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bah! Ik moet zeggen dat doordat de servers zo køt zijn, kun je ook tijdens het spelen niet veilig naar een andere stad gaan in je regio, want het kan maar zo zijn dat je niet meer kunt laden. WTF! :( En één stad is echt te klein!

Echt vreselijk, dit!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Daarmee is alles gezegd... ;( Ik heb verneukte launches gezien, maar dit slaat ALLES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
De connectieproblemen zullen wel verholpen worden binnenkort maar wat een ontzettend kleine mapjes zijn dit zeg, meer Simvillage dan Simcity. Dat vind ik echt het grootste minpunt aan dit spel, die verdomd kleine mapjes, ik wil een grote metropool zien niet een dorpje van 2 bij 2 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Zelfs de tutorial kon ik niet uitspelen omdat de connectie met de server verloren ging..

En nu al 1 uur bezig om ook maar iets te doen, ik kon bijna een stad claimen, maar toen stopte de server er mee.. Ik wens een bedrijf niet snel iets toe, maar EA komt wel onderaan mijn lijstje met gamemakers..

Klopt het trouwens dat de servers niet onderling steden uitwisselen? Dat je dus op Europa west 1 niet bij je gebied kunt welke je op europa west 2 gemaakt hebt?

[ Voor 21% gewijzigd door painkill op 09-03-2013 01:10 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LZS9UyZ7PALxUchX4pjWa5Is/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4BZOIrIbuXt3AVojlZPxVvXE/medium.png

Als het niet zo bedroevend was, zou je een 7(8)7 overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Het is notabene nu 0:45 in west europa en NOG kan je geen verbinding krijgen met de server..
En die status "beschikbaar" West Europa 1 slaat ook nergens op. Als dan wil verbinding kom je in een wachtrij waar je nog eens 20 minuten moet wachten..
Zo verrot dit.
Het lijkt wel of de 'applicatie server" het wel aan kan maar dat er nog een soort van verificatie server tussen zit die het aantal aanvragen niet aan kan.
Hoe dan ook. Echt verrot dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
painkill schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:08:
Zelfs de tutorial kon ik niet uitspelen omdat de connectie met de server verloren ging..

En nu al 1 uur bezig om ook maar iets te doen, ik kon bijna een stad claimen, maar toen stopte de server er mee.. Ik wens een bedrijf niet snel iets toe, maar EA komt wel onderaan mijn lijstje met gamemakers..

Klopt het trouwens dat de servers niet onderling steden uitwisselen? Dat je dus op Europa west 1 niet bij je gebied kunt welke je op europa west 2 gemaakt hebt?
Klopt. Nog zoiets fijns..
Elke server houd zijn eigen steden bij..
Als je nu een mega stad maakt in West Europa server 2 en je logt morgen in op West Europa 1 zul je stad niet tegenkomen. Hij blijft natuurlijk wel beschikbaar op West Europa 2..

Maar ik had liever anders gezien. Gewoon een volledige sync tussen alle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

That awkward moment, when the beta test worked way better than the final product... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Geef het op voor nu, meer dan een halve tutorial heb ik niet kunnen doen..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
timofp schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:08:
[...]

Goed punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Godnondeju, nu moet ik voor de 3e keer door de tutorial heen. :X

Zowaar, het werkt op Europa West 3. :)

[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 09-03-2013 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
tutorial kan je skippen door rechtsboven bij opties naar hoofdmenu te gaan.

Als je echt graag wil spelen ga naar de amerikaanse die ondervinden GEEEEEN problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
mrphara schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:45:
tutorial kan je skippen door rechtsboven bij opties naar hoofdmenu te gaan.

Als je echt graag wil spelen ga naar de amerikaanse die ondervinden GEEEEEN problemen.
Dat heb ik vanmiddag geprobeerd, daar ondervond ik dezelfde problemen als op de Europese servers. Heb vanmiddag de helft van de tutorial kunnen spelen op Oceanic, een stad claimen kon daar helaas nog niet :X

Heb het na 10:00 niet meer getest en ga straks lekker me bed in, morgen maar weer verder kijken. Dat iets niet helemaal lekker gaat op de releasedag dat kan ik me voorstellen. Dat er nog enkele bugs spelen op de 2e dag ... ook dat kan ik wel begrijpen. Maar ik hoop oprecht dat we op de 3e dag gewoon ons aangekochte spelletje kunnen spelen. Bij Diablo 3 verliep de releasedag ook niet helemaal soepel. 1e dag ook veel gezeik met connectie, 2e dag duurde het ook ff voor je er op kwam maar kon je al wel spelen als je eenmaal ingelogd was. 3e dag geen problemen meer. Hopen dus dat EA dat kan nadoen, zou wel leuk zijn als ik dit weekend ff een stadje kan bouwen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Ein-de-lijk de game binnen. En hoewel ik er vanuit was gegaan dat ik 't spel toch niet kon spelen, heb ik het weer voor elkaar gekregen om een totaal andere bug te krijgen.

Na het kiezen van een server (EU3 en OC2 werken nu redelijk goed) kan je dan eindelijk op play drukken. Als ik dat doe, ziet mijn scherm er ZO uit:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/5ea35g.jpg
Ik kan hier alleen mijn muis bewegen en verder niks. Die zwarte vierkanten 'zweven' langzaam naar rechts.
Heeft iemand een idee?

Game is al eens reinstalled. Vorige, huidige en beta driver geprobeerd, UserData folder verwijderd, in-game Origin disabled, werkt allemaal niet. Heb een HD6990, 1920x1080.

Beide bèta's heb ik gespeeld en nooit deze problemen gehad.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightmanone1984
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-05 15:51
(voor de duidelijkheid: ik heb het spel nog NIET gekocht.. mede vanwege dat ik alles al had gevolgd in amerika, en mij dit niet wou aandoen :P )

Ik snap EA niet meer.

Battlefield 2 release. Enorme grote hype, veel hadden m gepreordered, er zaten heel veel mensen op, de servers gingen down. Zou je van kunnen leren. Diablo 3, zelfde verhaal (jaja, was niet van EA. maakt dat wat uit?) Veel mensen wouden die spelen, spel wordt gereleased, uiteindelijk een grote drama.
Gaan we even door. Deze week.

Simcity, 1 van de grootste (kwa verkoopcijfers) Simulators van het bouwen van steden. Enorme grote fanbase, mede doordat de serie zo lang al loopt. Simcity 4 heeft ik-weet-niet-hoeveel verkocht. Dan duurt het vervolgens 10 (!!!) jaar voordat er een vervolg komt. Mensen kijken bijna een jaar lang uit naar het spel, wereldwijd! Dan zou je denken: "Jongens, de eerste maand dat deze game op de markt is, wil overcapaciteit op de servers hebben. We moeten ervoor zorgen dat niemand last heeft van onze optie om always-on-internet te rechtvaardigen!"
EA heeft de mogelijkheden. Als #1 3rd party uitgever.. heb je die mogelijkheden.

Maar wat krijg je? Mensen kunnen de server niet op. Ze hebben 60 $/E betaald voor een superdeluxe 20 min timer.
En dan wordt er nog gezegt dat bij de europese release dit anders zou zijn. Al vertrouw je dat niet helemaal meer. Je denkt toch: Tja.. okay, he. Misschien hadden ze zelf DIT success niet verwacht. Dat overkomt ze niet nog een keer.
Het is donderdag. Komt online.. En je raad het bijna niet (yeah right) en ja hoor. Server problemen. "We werken aan het probleem" Mhmm..
Toen werd het vrijdag. Ondertussen is niet alleen de archievements uit de luicht. nee, dat is niet genoeg! Nu hebben ze de cheetah optie eruit gehaald (we hebben immers niet genoeg tijd verloren!) Helpt dat? Nope. Geen effect.

Sterker nog.. ondertussen eisen mensen hun geld terug. Amazon geeft netjes het geld terug. Andere bedrijven ook. Maar EA's bloedeigen Origin? Haha.. echt niet! Nee, dat staat immers niet in de voorwaarden. Dat kan alleen als je PC de specs niet heeft die minimaal worden vereist bij het spelen van de game. Zie je de ironie? 8)7 |:(

Ondertussen is het zaterdag, en de problemen blijven hetzelfde. Mensen kunnen mondjesmaat op de server komen, misschien net 10 min gamen, er vervolgens van de server worden gekicked, niet meer kunnen re-connecten en hun stad niet kunnen bereiken.

Op internet zijn er al verscheidene reacties te vinden. Deze vind ik wel boekdelen spreken.

De User score op MetaCritics is gezakt naar 1,5 op het moment van schrijven en zakt alleen nog verder, sterk op weg naar de allerlaagste score OOIT op M-C.

Kotaku heeft de score van 9,5 naar 8 aangepast, vanwege de problemen die Simcity heeft en aangeraden met het spel te wachten te kopen. Tja, heeft nu toch weinig zin.

Wat ben ik toch blij met DRM en Always-on-Internet. Misschien moet ik maar wachten op de gekraakte versie, dan kan ik tenminste het spel spelen. :')

[ Voor 9% gewijzigd door Lightmanone1984 op 09-03-2013 03:33 . Reden: Kotaku deel en links naar artikelen toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 12:49
Misschien een rare vraag maar het viel me op dat mijn terreinen ingedeeld zijn met witte rasterlijnen in kleine vakjes zeg maar, kan ik dit niet ergens uitztten ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:19
Ja dat kan, ik weet ff niet hoe dat ook al weer moet. Zit er niet een tickbox aan de linkerkant als je wegen aanlegt?
Maar net ff gekeken, en ze hebben zowaar de hoeveelheid servers in 2 dagen tijd verdubbeld. Inmiddels is het een flinke waslijst met in alle grote regio's 4 servers. Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Al vraag ik me wel af of deze extra servers wel echt extra servers zijn, als je snapt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Hallo,

Ik heb in topic al eerder gewhined over mijn probleem maar ik wil het nog 1x proberen want ik twijfel echt of dit niet voor een deel ook bij mij zelf ligt.

Ik heb gister de game gekocht in de winkel en ik heb het spel nog niet eens kunnen installeren. Zodra ik de dvd draai gaat het goed tot dat hij Origin heeft geinstalleerd. Zodra ik in Origin op "Productcode verzilveren" klik krijg ik een time-out error.

Ik kan welgeteld 1 recent topic vinden waar 3 mensen aangeven dat ze hetzelfde probleem hebben...verder vind ik helemaal niks over deze foutmelding!? EA geeft het ook niet aan in hun known issues list en wat ik een beetje vreemd vind is dat het om een session time-out melding gaat maar ik krijg deze instant als ik op "Productcode verzilveren" klik, er is niet eens een laad tijd.

Wat ik ook vreemd vind is dat als ik via de klantenservice van ea probeer in te loggen om in contact te komen met iemand daar is dat ik niet kan inloggen op de site. De lightbox die ik krijg waar ik mijn gegevens moet invullen blijft eeuwig laden. De enige plek waar ik wel kan inloggen is op www.ea.com maar zodra ik naar help.ea.com ga ben ik mijn inlog kwijt en begint eerder aangeven probleem.

Dit is trouwens de foutmelding: http://img15.imageshack.us/img15/9426/34588895.png

[ Voor 3% gewijzigd door awesom-o op 09-03-2013 08:20 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayOmac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-10-2023
A SIMCITY UPDATE…AND SOMETHING FOR YOUR TROUBLE
http://www.ea.com/news/a-...omething-for-your-trouble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
Een closed beta hebben, en het gek vinden dat er meer mensen het echte spel spelen dan de bèta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, we krijgen een gratis spelletje. Ik zou het niet gek vinden als het iets ouds en goedkoops is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ben nu rustig aan het spelen maar ik kan geen power of andere dingen inkopen van een andere stad.

als ik in de regio kijk is het er wel ik kan het kopen maar het komt niet binnen.

iemand een idee wat hier aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:40
lol pessimist. Ja het bedrijf heeft gefaald, maar doet er alles aan om het beter te maken.
Allemaal lekker ranten en negatief zijn helpt geen hol.

Ik heb gisteren trouwens op europa west 4 gewoon lekker snel kunnen spelen zonder problemen :)

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
awesom-o schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 08:17:
Hallo,

Ik heb in topic al eerder gewhined over mijn probleem maar ik wil het nog 1x proberen want ik twijfel echt of dit niet voor een deel ook bij mij zelf ligt.

Ik heb gister de game gekocht in de winkel en ik heb het spel nog niet eens kunnen installeren. Zodra ik de dvd draai gaat het goed tot dat hij Origin heeft geinstalleerd. Zodra ik in Origin op "Productcode verzilveren" klik krijg ik een time-out error.

Ik kan welgeteld 1 recent topic vinden waar 3 mensen aangeven dat ze hetzelfde probleem hebben...verder vind ik helemaal niks over deze foutmelding!? EA geeft het ook niet aan in hun known issues list en wat ik een beetje vreemd vind is dat het om een session time-out melding gaat maar ik krijg deze instant als ik op "Productcode verzilveren" klik, er is niet eens een laad tijd.

Wat ik ook vreemd vind is dat als ik via de klantenservice van ea probeer in te loggen om in contact te komen met iemand daar is dat ik niet kan inloggen op de site. De lightbox die ik krijg waar ik mijn gegevens moet invullen blijft eeuwig laden. De enige plek waar ik wel kan inloggen is op www.ea.com maar zodra ik naar help.ea.com ga ben ik mijn inlog kwijt en begint eerder aangeven probleem.

Dit is trouwens de foutmelding: http://img15.imageshack.us/img15/9426/34588895.png
Nieuw Origin account aangemaakt en dat werkt.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
echt beginnen we nu al weer met timer's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Awww service down :/

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
en we zijn weer down, alles dicht vanaf 10 GMT

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Grrr was net zo lekker bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:10
Wegens onderhoud down las ik net... Was net 10 minunten begonnen in een stad... Wel frustrerend..
Zie onderhoud is prima, maar dat je daardoor de hele game niet kunt spelen gaat toch best ver....

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Ik zag idd ook eerst een scherm in beeld.... maintenance bla bla bla....

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Moet zeggen dat ik onderhands beetje zat begin te worden van deze issues. Donderdag niet speelbaar. Vrijdag niet. En nu begint het zaterdagmorgen alweer. 8)7

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Nieuwe servers: EU West 5,6, EU East 4 en Noord Amerika East 3

[ Voor 15% gewijzigd door FireFoz op 09-03-2013 11:16 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Laatst online: 21:34
Je kunt natuurlijk zeggen dat de klagers aan het "huilen" zijn.. maar op zaterdagochtend onderhoud gaan plegen op EU servers is een van de vele miskleunen van EA tijdens de launch hoor, en voor mij wel een druppel.

Je moet voor de grap nu eens dat filmpje van tweakers terugkijken met dat interview.. nee hoor.. de servers gaan geen probleem vormen (har har)

Ik heb best wat geduld (BF3, Diablo) maar als je erover nadenkt is deze ellende puur veroorzaakt door de always-on DRM. Als ze solo-play gewoon client side hadden toegestaan of een klein beetje meer geld uit hadden gegeven aan research over verkoopaantallen, was dit toch echt wel te voorkomen geweest.

Ik hoop dus echt dat mn stad gesaved is nu de servers vrij abrubt plat gingen voor maintanance !
Positieve nieuws is dat ik aan het klagen ben omdat het spel erg leuk is ! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Gwindorian op 09-03-2013 11:19 . Reden: typo ]

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
FireFoz schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:15:
Nieuwe servers: EU West 5,6, EU East 4 en Noord Amerika East 3
die waren er gisteren ook al :)

North America West 3
North America West 4
North America East 3
North America East 4
Europe West 5
Europe West 6
Europe East 4
Oceanic 2

zijn de nieuwe servers.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
Gwindorian schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:18:

Ik hoop dus echt dat mn stad gesaved is nu de servers vrij abrubt plat gingen voor maintanance !
Positieve nieuws is dat ik aan het klagen ben omdat het spel erg leuk is ! :)
In het scherm wat als popup kwam stond zoiets als all data will be saved ( als ik het goed zag...)

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmeeuwsen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-02-2024
Snyder schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:21:
[...]

In het scherm wat als popup kwam stond zoiets als all data will be saved ( als ik het goed zag...)
Klopt idd bij de volgende keer inloggen word je spel gesynchroniseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwindorian
  • Laatst online: 21:34
Ok, dan vertrouwen we daar maar op :)
Is er ergens een ETA te vinden wanneer de servers weer online zouden zijn ?
een server status page oid.
bmeeuwsen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:24:
[...]

Klopt idd bij de volgende keer inloggen word je spel gesynchroniseerd

Gwindorian's Diablo Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
EU West 6
tjee.. niet te geloven. geen laadtijd, kom er zo in.. :o

Sihtface open regio, kom er maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:33
Ik zit erop. wel beetje jammer dat elke keer als je op een andere server inlogt je eerst de "tutorial" moet open voor je andere spelmodusen kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
EU West zit ik nu ook in. Maar.... waar zijn mijn steden die ik gisteren gemaakt heb in een andere server? Foetsie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Bobbus schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:33:
EU West zit ik nu ook in. Maar.... waar zijn mijn steden die ik gisteren gemaakt heb in een andere server? Foetsie? :(
Steden worden per server opgeslaan, er is geen synchronisatie tussen de servers, dus je zal inderdaad opnieuw moeten beginnen in een nieuwe server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Zo server 6 en ik kom erin :) maar even wachten met geld terughalen dan en afwachten welk spel we de 18de krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Leondendungen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:33:
Ik zit erop. wel beetje jammer dat elke keer als je op een andere server inlogt je eerst de "tutorial" moet open voor je andere spelmodusen kunt kiezen.
Wat een bullshit, zit nu ook die tutorial ALWEER te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
ProfoundValue schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:45:
[...]

Wat een bullshit, zit nu ook die tutorial ALWEER te doen..
je kan die skippen door gewoon terug naar het hoofdmenu te gaan na het starten van de tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

timofp schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:47:
[...]

je kan die skippen door gewoon terug naar het hoofdmenu te gaan na het starten van de tutorial
Maar wat moet je ajnders doen? :P

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Inderdaad. De tutorial hoef je slechts op te starten, daarna schijn je "geregistereerd" op de server te zijn en kan je de tutorial gewoon weer weg doen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik mis de optie om je stad te resetten....nu moet je schijnbaar een hele nieuwe region aanmaken...gaat handig als je met 14 anderen aan spelen bent......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 23:55
YES, Ik sta weer in de wachtrij woehoee 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:49:
Ik mis de optie om je stad te resetten....nu moet je schijnbaar een hele nieuwe region aanmaken...gaat handig als je met 14 anderen aan spelen bent......
Je kunt toch gewoon failliet gaan en opnieuw beginnen?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Ik probeer ondertussen trouwens weer op de EU West 4 server te komen, waar ik gister zonder problemen uren heb kunnen bouwen enzo :P. Maar die lijkt nu stuk te zijn :(. Het is wel jammer dat je steden niet tussen servers gesync'd worden.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 23:55
Bij veel servers staat beschikbaar maar als ik verbinding wil maken lukt dat niet -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
LoneRanger schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Dat kan dus niet....vrees ik. Aangezien je alles kan afbreken en dan maak je weer "winst". Hij zegt nieuwe stad stichten maar dan kan je niet op je "oude" plek die blijft bestaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
LoneRanger schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:50:
[...]

Dit hoopte ik eerst ook. En je krijgt dan inderdaad de optie om een nieuwe stad te bouwen, maar dit houdt gewoon in dat je een ander plot moet kiezen. Je kan je stad dus niet resetten zonder de regio opnieuw te beginnen.

Dit is vervelend als je aan het experimenteren bent, maar heeft ook he voordeel dat je beter nadenkt als je aan het samen spelen bent met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gentlemen!

Ik kan jullie hulp goed gebruiken. Heb de plunge genomen en SC aangeschaft bij GreenManGaming. Productcode meteen gekregen, verzilverd in Origin en de eerste 268 mb's gedownload waarna Origin zegt dat hij speelklaar is (maar ik weet dat ik daarna het hele spel nog moet downloaden). Probleem is, ik krijg nu verder niets geïnstalleerd of überhaupt opgestart. Start ik in Origin het spel op krijg ik het launchscherm, maar nadat die verdwijnt gebeurt er verder niets. Launch ik het spel via de snelkoppeling op het bureaublad krijg ik de foutmelding dat Origin niet geïnstalleerd is.

De instructies van GMG zijn als volgt, waar ik niet vanaf heb geweken:

1. To activate your game through Origin download and install the Origin client.
2. Create an account with them, or log into your existing account.
3. Open the settings menu and click Redeem Product Code
4. Copy the code from your GMG game page and enter it. Some titles may send you to a different URL to activate the game – use your Origin login here.

Googlen op de foutmelding die ik krijg levert me echter ook niets op. Ik heb verder al geprobeerd om in Origin het spel te updaten, te repareren en heb ook al geprobeerd om het hele spel opnieuw te downloaden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmeeuwsen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-02-2024
Meulendijks89 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:52:
Bij veel servers staat beschikbaar maar als ik verbinding wil maken lukt dat niet -__-
idd bij mij ook steeds deze prachtige melding 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimage.org/d94bcuilh/error.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door bmeeuwsen op 09-03-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Euh, hebben ze Llama speed nu ook disabled? De 3 speed-settings tonen helemaal geen verschil bij mij. Auto's blijven bv even traag rijden. Ook zie ik geen klok meer. (Dit is een nieuwe pas gestarte regio & city op EU East 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
2-3 hebben zelfde snelheid net als de leaderbords die uitgeschakeld zijn.
Zodat de servers van hun minder belast zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Bij mij is 1-2-3 dezelfde snelheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:57:
Bij mij is 1-2-3 dezelfde snelheid....
Hier niet (West 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:55
Ik vraag me sterk af hoelang het duurt voordat EA echt gaat merken dat er iets mis is, ongelovelijk dat het allemaal zolang moet duren, ik kan nu al 2 dagen gewoon niet spelen, terwijl ik toch echt de volle mep voor dit pauper spel betaald heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 00:01
Sagaris schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:55:
Gentlemen!

Ik kan jullie hulp goed gebruiken. Heb de plunge genomen en SC aangeschaft bij GreenManGaming. Productcode meteen gekregen, verzilverd in Origin en de eerste 268 mb's gedownload waarna Origin zegt dat hij speelklaar is (maar ik weet dat ik daarna het hele spel nog moet downloaden). Probleem is, ik krijg nu verder niets geïnstalleerd of überhaupt opgestart. Start ik in Origin het spel op krijg ik het launchscherm, maar nadat die verdwijnt gebeurt er verder niets. Launch ik het spel via de snelkoppeling op het bureaublad krijg ik de foutmelding dat Origin niet geïnstalleerd is.

De instructies van GMG zijn als volgt, waar ik niet vanaf heb geweken:

1. To activate your game through Origin download and install the Origin client.
2. Create an account with them, or log into your existing account.
3. Open the settings menu and click Redeem Product Code
4. Copy the code from your GMG game page and enter it. Some titles may send you to a different URL to activate the game – use your Origin login here.

Googlen op de foutmelding die ik krijg levert me echter ook niets op. Ik heb verder al geprobeerd om in Origin het spel te updaten, te repareren en heb ook al geprobeerd om het hele spel opnieuw te downloaden.

Iemand een idee?
Waarsch kan je de rest van de 3.5Gb niet downloaden omdat de servers lopen te kloten, en dan werkt het spel niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Basekid schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Waarsch kan je de rest van de 3.5Gb niet downloaden omdat de servers lopen te kloten, en dan werkt het spel niet nee.
Ik lees net ook dat andere mensen hetzelfde, zo lijkt recente, probleem hebben, dus dat zou logisch zijn. Al hoop je natuurlijk altijd dat login-/speelproblemen apart gesepareerd van installatieproblemen zijn. We'll chalk it up to the servers then. Thanks!
Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste