Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextertime
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 16:57
Heb nog een veel leukere:

Had 2 Synology DS412+ besteld (1 voor mij, 1 voor mijn schoonouders).
Heb er 1 geleverd gekregen, ander werd geannuleerd met dezelfde reden als al eerder gemeld hier, niet leverbaar.
Ze dus ook gewezen dat deze op een andere EAN bij hun gewoon vooradig was en dat beide EAN codes op de doos aanwezig zijn (voordeel van wel 1 geleverd gekregen te hebben).
Dit ging onze telefoonmedewerker boven zijn pet en dus naar de technische afdeling doorgezet en afgesproken dat ik uitsluitend telefonisch benaderd wil worden.

11 dagen later nu deze mail:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons een ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld. Wij hebben u op 6 maart 2013 geïnformeerd dat het artikel per ongeluk voor een te laag bedrag op onze website heeft gestaan. Er is sprake geweest van een kennelijke vergissing. Wij hebben uw bestelling daarom geannuleerd.

Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent omdat uw bestelling niet wordt geleverd en bieden hier nogmaals onze welgemeende excuses voor aan. Wij herzien de annulering echter niet en zullen uw bestelling niet leveren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Antho

bol.com Klantenservice

???????

Ze nu dus even er fijntjes op gewezen dat hun persoonlijke klantbenadering ver te zoeken is en dat er nu wel eens wat uit mag gaan komen uit het hoge overleg daar...

Vind dit wel een mooi voorbeeld om aan te halen wanneer ik dit ga door escaleren naar kassa en thuiswinkel, lijkt me geen goede reclame dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:56
Dextertime schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:50:
Ze nu dus even er fijntjes op gewezen dat hun persoonlijke klantbenadering ver te zoeken is en dat er nu wel eens wat uit mag gaan komen uit het hoge overleg daar...
Ben het met je eens, (gaat om de thunderbolt) ik heb het standaard mailtje wat persoonlijker gemaakt en ze daarnaast ook gewezen op het feit dat deze meermaals is geleverd, helaas gaan ze er niet op in en heb ik zojuist dezelfde mail ontvangen.

Persoonlijke klant benadering is ver te zoeken in dit geval, had dit niet van ze verwacht, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dextertime schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:50:
Heb nog een veel leukere:

Had 2 Synology DS412+ besteld (1 voor mij, 1 voor mijn schoonouders).
Heb er 1 geleverd gekregen, ander werd geannuleerd met dezelfde reden als al eerder gemeld hier, niet leverbaar. .....

11 dagen later nu deze mail:

Onlangs heeft u bij ons een ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld.......
_O- Helemaal het spoor bijster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
11 dagen vragen om geduld, ik heb begrepen dat er ook mensen persoonlijk telefonisch zijn benaderd met het verzoek om rustig af te wachten, en dan vervolgens met een herhaling van zetten komen is belachelijk...een tegoedbon was wel het minste waarmee ze hadden moeten komen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 15:10
Krijg net deze binnen:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u bij ons een ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld. Wij hebben u op 6 maart 2013 geïnformeerd dat het artikel per ongeluk voor een te laag bedrag op onze website heeft gestaan. Er is sprake geweest van een kennelijke vergissing. Wij hebben uw bestelling daarom geannuleerd.

Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent omdat uw bestelling niet wordt geleverd en bieden hier nogmaals onze welgemeende excuses voor aan. Wij herzien de annulering echter niet en zullen uw bestelling niet leveren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Antho

bol.com Klantenservice

www.bol.com

Zal hem er even op attenderen dat er wel daadwerkelijk uitgeleverd is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Antho heeft het druk met zijn standaard mailtjes 8)7

Staat ook op klachtkompas (consumentenbond)
https://www.klachtenkompa...woorden-maar-geen-service

Laatste stukje vond ik eigenlijk wel waar aangezien het bij bol toch wel erg vaak voorkomt
U als Bol.com doet hiermee aan oneerlijke concurrentie naar andere online winkels, U adverteert met lagere prijzen die U vervolgens niet wilt honoreren omdat het een "fout" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
De rest van de klacht lijkt me ook wel redelijk gegrond. Ze kunnen van mij ook een paar van zulke klachten / reviews krijgen.

De klantenservice is gewoonweg enorm ondermaats of beter gezegd, onbestaande. Standaardmails vallen bij mij niet onder service.

Ik ga er morgen maar eens wat telefoons aan wagen. Ben benieuwd wat ik dan te horen krijg en welke kasten en muren ik allemaal voorgeschoteld krijg.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Het wordt van kwaad tot erger daar. Je zou denken dat ze na 19 dagen rommelen zich herpakken, maar nee hoor. Misschien moeten ze hun marketing budget een beetje verschuiven richting klanten service. Stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
En ja, zelfs ik kreeg net het laatste standaard mailtje binnen, terwijl ik al bijna 2 weken zit te wachten op een reactie (die maximaal een week zou duren?) :O Prutsers.
Gelukkig heb ik woensdag een vrije dag, kan ik weer lekker aan de slag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Ik denk dat het tijd wordt dat we thuiswinkel en kassa/radar gaan inseinen.
Dit begint nu te gek voor woorden te worden

Mijn verhaal is naar thuiswinkel. Ben het echt helemaal beu.
Ik ga nu contact opnemen met bol.com, geef aan dat mijn verhaal naar thuiswinkel is en indien ik weer zo'n standaard mail krijg gaat het naar kassa/radar.

[ Voor 47% gewijzigd door maartend op 19-03-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
verdwijn post, verdwijn.

[ Voor 87% gewijzigd door maartend op 19-03-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:33
Ook maar een mailtje gestuurd da tik niet akkoord ben, even zien wat we hier uit komt. " kennelijke fout" gaat niet op omdat hij dus wel degelijk geleverd is aan mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:53

nexhil

BAM!

AH ik heb ook toen de thunderbolt schijf besteld en helaas ook niet gekregen met een standaard afwijzing na ongeveer een week (heb dit topic alleen gemist)
Geachte heer Plones,

Op 28 februari 2013 heeft u onder bestelnummer 810828xxxx het artikel "Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB" besteld.

Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden.
Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.

Betaalmethode: Creditcard

Er is nog niets in rekening gebracht op uw creditcard. Uw creditcard wordt bij bol.com pas belast op het moment dat een artikel wordt verzonden.

Mocht u een cadeaubon hebben gebruikt om een artikel af te rekenen dat nu is geannuleerd dan wordt deze binnen 24 uur automatisch opgewaardeerd. U kunt dit zien in uw account.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,

bol.com
http://www.bol.com
Nu ook maar even, misschien een beetje laat, een mailtje gestuurd dat ik niet akkoord ga.

[ Voor 89% gewijzigd door nexhil op 19-03-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ook hier een nieuwe klachtenbrief de deur uit. Als ze aan één iemand leveren, moeten ze dat aan iedereen doen.

[ Voor 9% gewijzigd door rockhopper op 19-03-2013 11:10 . Reden: wil niemand voor de kop stoten :) ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Leuk..en nu ook nog een enquete n.a.v. het contact met de klantenservice 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 12:22
Hier ook een mooie klachtenbrief de deur uit :) Aangegeven dat als ze niet alsnog leveren er diverse reviews zullen verschijnen, thuiswinkel waarborg een klacht tegen Bol.com ontvangt en de rechtsbijstand juridische stappen zal ondernemen... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
rockhopper schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:35:
Ook hier een nieuwe klachtenbrief de deur uit. Als ze aan één iemand leveren, moeten ze dat aan iedereen doen, of het terug vorderen.
Zeg rockhopper..denk jij dat jouw opmerking mensen die 'n keer geluk hebben gehad in de toekomst nog zal aansporen hun ervaringen hier te delen? Ik ben dat niet verplicht weet je.
Ik gun iedereen ook zijn of haar leuke deal en precies daarom ben je op de hoogte gebracht omdat het je wellicht kan helpen maar jij hebt het hier over misgunnen...motiveert niet kerel!

[ Voor 17% gewijzigd door melk0r op 19-03-2013 10:46 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Ben benieuwd wat hier allemaal uit gaat komen.

[ Voor 107% gewijzigd door Rerder op 19-03-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

melk0r schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:36:
[...]
Zeg rockhopper..denk jij dat jouw opmerking mensen die 'n keer geluk hebben gehad in de toekomst nog zal aansporen hun ervaringen hier te delen? Ik ben dat niet verplicht weet je.
Ik gun iedereen ook zijn of haar leuke deal en precies daarom ben je op de hoogte gebracht omdat het je wellicht kan helpen maar jij hebt het hier over misgunnen...motiveert niet kerel!
Ik gun het iedereen van harte, en het is absoluut niet demotiverend of als misgunnend bedoelt. Ik denk dat juist terugvordering nogal veel slechte pr zal opleveren en dus geen realistische oplossing is. Mijn excuses als je het als demotiverend beschouwd. Ik ga er vanuit dat bol iedereen gelijk zal moeten behandelen en ik hoop dus ook dat er wat beter omgegaan wordt met de afhandeling.

Heb de post voor je aangepast. En ik wil je juist bedanken voor je medewerking. Samen als front staan we sterk.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
In alle redelijkheid, ik had geen levering verwacht.
Wel had ik een snellere annulering verwacht, misschien een kortingscode als gebaar.

Dat anderen m wel geleverd hebben gekregen is gewoon geluk gehad. Ga je / Gaan we nu moeilijk doen zou ik als ik bol was die bestellingen gaan terugvorderen.

Al met al bol had op een betere manier kunnen annuleren maar netto verlies ik er toch niets aan.
* itsme vraagt zich af wat rockhopper en anderen zouden doen als dat verzoek voor terugvorderen binnen komt, heeft bol dan ineens wel gelijk en zijn we van het topic af?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
Naar mijn mening is terugvordering niet aan de orde en zou het bol.com sieren in elk geval een vorm van coulance te betrachten bij iedereen die niet geleverd heeft gekregen en ook niet zal krijgen en in elk geval mensen niet vele dagen laten wachten op een officiële reactie suggererend dat er iets in de maak is om dan uiteindelijk met eenzelfde klantonvriendelijk standaard mailtje komen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
melk0r schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:22:
Naar mijn mening is terugvordering niet aan de orde en zou het bol.com sieren in elk geval een vorm van coulance te betrachten bij iedereen die niet geleverd heeft gekregen en ook niet zal krijgen en in elk geval mensen niet vele dagen laten wachten op een officiële reactie suggererend dat er iets in de maak is om dan uiteindelijk met eenzelfde klantonvriendelijk standaard mailtje komen.
Daar ben ik het mee eens maar als de "gedupeerden" wel geleverde bestelling er bij gaan slepen komt terug vorderen natuurlijk ineens wel om de hoek kijken. Ik zie niet hoe dit argument tot iets anders kan leiden dan een reactie dat het hier ook een fout betreft eventueel met terugvordering tot gevolg.

Een standaard mailtje is overigens niet zo een probleem, als het een standaard mailtje was met een stukje compensatie zou je er niet moeilijk over hebben gedaan.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een klacht bij de thuiswinkelorganisatie kreeg ik dit antwoord:
Geachte heer,

U heeft contact opgenomen met de Thuiswinkelorganisatie, omdat twee van uw bestellingen geannuleerd zijn. Ik begrijp dat dit vervelend is.

Uw bestellingen zijn geannuleerd omdat de 'Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB' voor een onjuiste prijs op de website heeft gestaan. In plaats van euro 499,00 is deze externe schijf aangeboden voor euro 105,00. Deze externe schijf wordt nog veel verkocht, waarbij de gemiddelde verkoopprijs tussen de euro 400,00 en euro 600,00 ligt. Een verkoopprijs van euro 105,00 is daarom niet aannemelijk. Bol.com kan de gewenste externe schijf helaas niet voor euro 105,00 leveren.

Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestellingen geannuleerd zijn. De reservering op uw creditcard wordt opgeheven en het door u betaalde bedrag via Bancontact/Mister Cash wordt binnen vijftien werkdagen naar uw rekening teruggestort. U mag ervan uitgaan dat bol.com deze vergissing hoog opneemt en zich inzet om herhaling te voorkomen. Ik vertrouw op een naar incident.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kim

bol.com, Customer Care
www.bol.com
En na een reactie op deze mail, dat er wel MyBook(s) verzonden zijn, was dit het antwoord:
Geachte heer,

U geeft aan dat er klanten zijn die de externe schijf wel hebben gekregen.

Er is per abuis één 'Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB' uitgeleverd. Alle andere bestellingen zijn geannuleerd. Ik begrijp dat het erg vervelend is, maar ik kan helaas niet aan uw verzoek voldoen. Wanneer er sprake is van een kennelijke vergissing, dan mag bol.com de betreffende bestellingen annuleren.

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak en ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kim

bol.com, Customer Care
www.bol.com
Al de reacties van de klantendienst lijken op copy/paste werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smitterz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 12:22
Onderstaande mail zojuist binnengekregen van Bol.com....
Geachte heer Smits,

U heeft contact opgenomen met de klantenservice betreffende uw geannuleerde bestelling van de ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ met EAN 0718037788777.

In eerdere correspondentie hebben wij u laten weten dat wij de annulering niet herzien en het artikel niet zal worden geleverd omdat de prijs van euro 105,- tijdelijk fout heeft gestaan. Bovendien staat deze prijs niet in verhouding met de juiste prijs.

Verdere correspondentie over dit onderwerp zal niet in behandeling worden genomen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mieke

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
Zelfde mail ook binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Geachte heer Plones,

U heeft contact opgenomen met de klantenservice betreffende uw geannuleerde bestelling van de ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ met EAN 071803778xxxx.
In eerdere correspondentie hebben wij u laten weten dat wij de annulering niet herzien en het artikel niet zal worden geleverd. Verdere correspondentie over dit onderwerp zal niet in behandeling worden genomen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Mieke

bol.com Klantenservice
www.bol.com
deze krijg ik net binnen ook

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 19-03-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
smitterz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:22:
Onderstaande mail zojuist binnengekregen van Bol.com....
[...]
Ik heb nog geen antwoord gehad terwijl mijn mailtje eerder heb gestuurd dan jij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

The_Zohan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:32:
[...]

Ik heb nog geen antwoord gehad terwijl mijn mailtje eerder heb gestuurd dan jij haha
Ik heb mijn mail een uur of 2 geleden gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:56
nexhil schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:32:
[...]
Ik heb mijn mail een uur of 2 geleden gestuurd
Ik gisteren al. Vraag me af waar mijn mail terecht is gekomen dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, 1 iemand heeft in ieder geavl al inhhoudelijk een reactie gehad. Duurt even, maar dan krijg je hem ook.

Beste Bol.com, is dat nu zo lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Net terug van de telefoon.

De persoon aan de de andere kant heeft zijn best gedaan (vermoed ik toch) en was vriendelijk.

Ik heb zelf het voorstel gedaan om gewoon 4TB uit te leveren, onder welke vorm dan ook omdat ik begrijp dat de Thunderbolts te duur zijn etc., om zo naar een compromis te werken maar blijkbaar is dat zelfs te veel gevraagd. Ze mogen geen alternatief aanbieden. Ze mogen dus niet aan klantenservice doen.

Ik heb nog gezegd wat mijn mening is over die manier van zaken doen (op een vriendelijke manier) en daar ging hij notitie van nemen.

Het zou hun sieren moesten ze de situatie willen oplossen maar blijkbaar willen ze dat niet. Het was mijn eerste bestelling en ze zien mij daar nooit meer terug.

En nu ga ik wat slechte reviews schrijven :)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 10:43
Iemand dit al gezien? Lid raad bestuur thuiswinkel.org én CEO Bol.com :+

Ik probeer bij Bol.com ondertussen duidelijkheid te krijgen over wat ze verwachten van de klant om vast te stellen of de bij een product genoemde prijs juist is.

Het antwoord van de klantenservice:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 19 maart 2013.

U vraagt hoe u als consument er achter kunt komen of de prijs juist is als deze erg laag is.

U kunt uw vraag stellen aan ons, bol.com Klantenservice. Wij kunnen achterhalen of de prijs juist is door dit voor u na te vragen aan de verantwoordelijke afdeling. Wij verzoeken u vriendelijk om aan te geven om welk artikel dit gaat. Zodra wij dit van u ontvangen, kunnen wij dit voor u controleren.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Toen ik vervolgens aangaf (met case-nummer) dat de prijs van de thunderbolt-schijf ook door de klantenservice bevestigd is werd de vraag naar 'de andere afdeling' doorgestuurd, waarna de voorspelbare reactie volgde:
U heeft contact opgenomen met bol.com Klantenservice omdat u aangeeft dat in case 7727148 de prijs van euro 105,00 voor de ''Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB'' als correct werd bevestigd. Het spijt ons dat u door onze klantenservice foutief bent geïnformeerd. De prijs van euro 105,00 voor de 'Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB' was niet correct. Bol.com zal de annulering niet herzien en het artikel niet zal niet worden geleverd. Verdere correspondentie over dit onderwerp zal niet in behandeling worden genomen.
Ik heb nu gevraagd wat Bol.com verwacht dat een klant nog meer onderneemt om van een genoemde prijs met zekerheid vast te stellen of deze juist is.

Het gaat mij vanaf het begin niet om de schijf, maar meer om de houding naar de klant. De schijf is leuk hoor, daar niet van. Maar als je als bedrijf kiest om de prijzen van leveranciers 1 op 1 naar je webinterface door te zetten dan weet je dat je een risico loopt. Zorg dan dat prijzen, die meer dan een bepaald percentage wijzige, pas na handmatige controle actief worden. Doe je navraag dan wordt je door de klantenservice afgewimpeld met nietszeggende opmerkingen die geen antwoorden zijn op de vragen die je stelt. :(

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt alsof bol.com nu zijn vingers in zijn oren propt en heel hard LALALALALA aan het roepen is. Wat een arrogantie door te stellen "verdere correspondentie wordt niet gevoerd". Prima heren, dan gaan we hogerop ey. Eerst de thuiswinkel lastigvallen en dan maar de rechtsbijstand inschakelen. Een bedrijf dat zó met zijn klanten omgaat, kan nog HEEL wat leren. Wellicht dat ze een communicatie-expert kunnen gebruiken (bij deze open sollicitatie ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:56:
Het klinkt alsof bol.com nu zijn vingers in zijn oren propt en heel hard LALALALALA aan het roepen is. Wat een arrogantie door te stellen "verdere correspondentie wordt niet gevoerd". Prima heren, dan gaan we hogerop ey. Eerst de thuiswinkel lastigvallen en dan maar de rechtsbijstand inschakelen. Een bedrijf dat zó met zijn klanten omgaat, kan nog HEEL wat leren. Wellicht dat ze een communicatie-expert kunnen gebruiken (bij deze open sollicitatie ;) ).
Keep us posted!, ik ben benieuwd hoe dit uiteindelijk gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Reactie via thuiswinkelwaarborg:
Geachte heer Jegapia,

Via deze weg reageer ik op uw e-mail van 19 maart 2013 aan de Thuiswinkel.org omtrent de door bol.com geannuleerde ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ met bestelnummer 8108323510.

Het is begrijpelijk dat u deze annulering als teleurstellend ervaren heeft, dat spijt mij dan ook oprecht. Bol.com heeft abusievelijk een externe harde schijf voor een onjuiste prijs van € 105,- op haar website geplaatst. De juiste prijs van dit product was € 499,-.

U en vele andere kopers hebben vervolgens deze externe harde schijf op onze website besteld en een standaard gegenereerde ontvangstbevestiging van deze bestelling ontvangen.

Nadat door bol.com werd geconstateerd dat de externe harde schijf voor een onjuiste prijs op de website werd aangeboden, is een annuleringsmail gezonden aan u en de overige kopers, met daarin de reden waarom de bestelling niet door bol.com is geaccepteerd.

Bol.com beroept zich daarin op artikel 4.2 van haar algemene voorwaarden: ‘Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.’ De algemene voorwaarden zijn door u en de andere kopers aanvaard bij de bestelling(en).

Zoals reeds eerder aan u is gecommuniceerd, is er sprake geweest van een kennelijke vergissing. Vanwege het prijsverschil tussen het foutieve aanbod en de feitelijke prijs van een dergelijke externe harde schijf, had u redelijkerwijs kunnen begrijpen dat sprake was van een kennelijke vergissing.

Een externe harde schijf met dergelijke specificaties kan niet voor het bedrag van € 105,- worden geleverd. Onze klantenservice was, op het moment dat u navraag deed, nog niet op de hoogte van de foutieve prijs op de website. Deze informatie bindt bol.com dan ook niet gezien het hierna volgende.

Conclusie:

Gelet op het grote verschil in de daadwerkelijke prijs van de externe harde schijf en de vergissing gemaakt door bol.com, meent bol.com dat hier sprake is van een kennelijke vergissing als bedoeld in artikel 4.2 van haar algemene voorwaarden, welke u bij uw bestelling hebt aanvaard. Bol.com beroept zich dan ook op dit artikel 4.2.

Gelet op de afwijking in de prijs van het aanbod en de prijs die normaliter voor een dergelijke externe harde schijf zou zijn gevraagd is er feitelijk geen geldig aanbod geweest. Door de aanvaarding van dit aanbod is geen overeenkomst tot stand gekomen. Bol.com kan dan ook niet alsnog tot nakoming worden gedwongen.

Op basis van het voorgaande zijn wij dan ook niet bereid om alsnog de gewenste externe harde schijf of een soortgelijke externe harde schijf voor € 105,- te leveren of u op een andere wijze te compenseren.

Het is allerminst de bedoeling van bol.com geweest dat er ‘per abuis’ toch een artikel voor de foutieve prijs is geleverd, wij betreuren dit voorval dan ook zeer. Deze levering is volledig onwillekeurig uitgevoerd en is onomkeerbaar.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tony

bol.com, Customer Care
www.bol.com
Het is al een persoonlijker antwoord als hun standaardmails maar ik zou graag nog weten waarom ze geen poging doen om het gewoon op te lossen. Daar ga ik nog even achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al een persoonlijker antwoord als hun standaardmails maar ik zou graag nog weten waarom ze geen poging doen om het gewoon op te lossen. Daar ga ik nog even achteraan.
Waarom zouden ze dit moeten oplossen?? Antwoord is toch duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Giant
  • Laatst online: 23-07 12:14
Heb op mijn klacht bij de Thuiswinkel Waarborg binnen het half uur deze reactie gekregen van bol.com:
U heeft een klacht ingediend bij de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie over de door bol.com geannuleerde ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ met bestelnummers xxx en xxx.

Allereerst bied ik u mijn oprechte excuses aan voor de slordige en gebrekkige communicatie van onze klantenservice over de prijs van het artikel, dat is niet de service die u van bol.com mag verwachten.

Het is begrijpelijk dat u deze annulering als teleurstellend heeft ervaren, het spijt mij dan ook oprecht. Het artikel heeft per abuis voor een verkeerde prijs op de website gestaan. Bol.com blijft bij haar standpunt om het artikel niet te leveren. Conform artikel 4.2 uit onze Algemene verkoopvoorwaarden binden fouten op de website bol.com niet. Er is sprake van een overduidelijke vergissing. De prijsafwijking tussen foutieve prijs van 105 euro en de normale verkooppijs van 499 euro van dit artikel is groot. De juridische term 'kennelijke vergissing' geeft aan dat het prijsverschil zo groot is dat het aannemelijk is dat het artikel met een onjuiste prijs is aangeboden. Een prijs die 400 euro onder de gemiddelde verkoopwaarde ligt is niet reeel. Omdat er sprake is van een kennelijke vergissing in het aanbod van bol.com, bindt het aanbod bol.com niet en is er geen koopovereenkomst tot stand gekomen.

Ik vertrouw erop dat ik in deze e-mail voldoende inhoudelijk in ben gegaan op uw vragen.
Ik ben blij dat er eindelijk inhoudelijk wordt ingegaan op de kennelijke vergissing. Ik denk dat het hier dood loopt, want ik denk dat ze hier gewoon gelijk in hebben. Het per ongeluk wel leveren aan 1 ander persoon is natuurlijk geen reden dat ze ineens aan iedereen moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Giant
Jegapia schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:28:
Volgens mij zie jij 'oplossing' als enkel een beslissing in je voordeel. In principe is het nu gewoon opgelost. Met de inhoudelijke reactie is het nu juridisch sluitend en hebben we gewoon geen recht op levering voor de (te) lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb dus ook een mail gehad, eindelijk iets met inhoud. Heb echter wel absoluut een negative beoordeling gegeven vanwege de verschrikkelijk slechte 2-lijns hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:46
Denk dat er weinig te klagen meer valt. Excuses voor de gebrekkige communicatie en geen levering.

Jammer, want had er zelf ook 1 besteld, maar vind niet dat we echt meer mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Flatlinernl schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:38:
Denk dat er weinig te klagen meer valt. Excuses voor de gebrekkige communicatie en geen levering.

Jammer, want had er zelf ook 1 besteld, maar vind niet dat we echt meer mogen verwachten.
Ik vind het zelf dramatisch dat er pas excuses komt voor de slechte communicatie NADAT we klachten hebben ingediend bij thuiswinkel.nl.

Voor die tijd hoorde ik niks, behalve de standaard mails, ik dien een klacht in en binnen 3 uur heb ik een mail met wat inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Giant
maartend schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:39:
Ik vind het zelf dramatisch dat er pas excuses komt voor de slechte communicatie NADAT we klachten hebben ingediend bij thuiswinkel.nl.
Voor die tijd hoorde ik niks, behalve de standaard mails, ik dien een klacht in en binnen 3 uur heb ik een mail met wat inhoud.
Het is inderdaad niet netjes dat ze pas echt reageren als je hogerop gaat klagen. Maar helaas verandert dat verder niks aan de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
Me_Giant schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:36:
[...]

Volgens mij zie jij 'oplossing' als enkel een beslissing in je voordeel. In principe is het nu gewoon opgelost. Met de inhoudelijke reactie is het nu juridisch sluitend en hebben we gewoon geen recht op levering voor de (te) lage prijs.
Volgens mij weet jij helemaal niet wat ik als oplossing zie.

Uit zowel mijn persoonlijke als professionele ervaring heb ik een droge annulering door de partij in fout nog nooit meegemaakt. Ik heb in mijn persoonlijke omgeving eens iets gelijkaardigs meegemaakt en toen heeft de verkopende partij contact met mij opgenomen om een compromis uit te werken waar we beiden water bij de wijn deden om zo tot een overeenkomst te komen.

In mijn eigen professionele omgeving is het niet anders. Als wij een fout maken naar een klant toe zullen wij deze uit eigen beweging contacteren om tot een compromis te komen zodat beide partijen tevreden zijn, of op zijn minst toch enige inspanning te leveren om beide partijen tevreden te maken. Er zullen namelijk altijd mensen / bedrijven zijn die het onderste uit de kan willen halen en dat is niet de bedoeling. Soms is dit mogelijk maar soms ook niet.

Ik heb dus zelf naar Bol zo'n compromis voorgesteld terwijl het wel zo netjes zou zijn van hun om dat zelf te doen en het antwoord was dat eender welk compromis onbespreekbaar was. Zij maken dus een fout en door artikel 4.2 kunnen ze daar zonder enige verantwoordelijkheid op te nemen onderuit komen.
Dat is wel de lusten willen maar niet de lasten. Als je dan nog eens erbij neemt hoe ze de mensen aan het lijntje houden met hun standaardmails dan heb ik er inderdaad geen goed woord voor over. Of ze dan wettelijk gezien recht in hun schoenen staan of niet, er is nog zoiets als ethiek ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Me_Giant schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:34:
Heb op mijn klacht bij de Thuiswinkel Waarborg binnen het half uur deze reactie gekregen van bol.com:

[...]

Ik ben blij dat er eindelijk inhoudelijk wordt ingegaan op de kennelijke vergissing. Ik denk dat het hier dood loopt, want ik denk dat ze hier gewoon gelijk in hebben. Het per ongeluk wel leveren aan 1 ander persoon is natuurlijk geen reden dat ze ineens aan iedereen moeten leveren.
Ik vind het vreemd dat bol zich denkt te kunnen beroepen op een kennelijke vergissing, terwijl de prijs door de klantenservice is bevestigd. Zo overduidelijk was de vergissing dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
Iemand hier nog wat nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 22:05
Het is inderdaad stil, maar denk dat er ook weinig animo is voor verdere stappen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wat betreft de DS412+

Bol.com heeft niet meer gereageerd. Ik heb zojuist een klacht ingediend via Thuiswinkel. Bol.com heeft nu nog 1 week de tijd om te reageren (en na te komen) anders stap ik naar de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:34
Is dat niet duurder dan de 150 euro verschil die je maakt?
De tijd die je hierin hebt gestoken zou je eigenlijk ook in uren van ze moeten declareren!

Stomste fout van Bol.com was om "paar" te leveren (over de MyBook). Als niemand eentje kreeg, bleef ook niemand bloedzuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Je bedoelt de geschillencommissie? Als ik win krijg ik het geld terug. En zoveel tijd kost me dit ook weer niet. Klacht had ik binnen 10 minuten ingediend. Overige mail wisseling misschien ook 20 minuten. Had toen toch niks beters te doen ;) Gaat meer om het principe. Ik krijg hem niet, maar iemand die bijna een uur later besteld wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Nou, zojuist gebeld door Bol.com. Erg snel :) Een vriendelijke dame had mijn klacht via Thuiswinkel ontvangen. Ze erkende dat er iets is fout gegaan in de communicatie omtrent mijn bestelling. Ze bood aan om de DS412+ alsnog te leveren voor de oorspronkelijke prijs. Ik mocht een nieuwe bestelling plaatsen en het verschil in prijs zal ze terugstorten.

Hoewel ik betreur dat het zolang moest duren (toch wel 7x heen en weer gemaild) kon ik het die vriendelijke dame niet aanrekenen. Al helemaal niet op een maandagochtend :P

Ik ben erg blij met de uitkomst :) Verwacht hem morgen te ontvangen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:49
Freakster86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:04:
Nou, zojuist gebeld door Bol.com. Erg snel :) Een vriendelijke dame had mijn klacht via Thuiswinkel ontvangen. Ze erkende dat er iets is fout gegaan in de communicatie omtrent mijn bestelling. Ze bood aan om de DS412+ alsnog te leveren voor de oorspronkelijke prijs. Ik mocht een nieuwe bestelling plaatsen en het verschil in prijs zal ze terugstorten.

Hoewel ik betreur dat het zolang moest duren (toch wel 7x heen en weer gemaild) kon ik het die vriendelijke dame niet aanrekenen. Al helemaal niet op een maandagochtend :P

Ik ben erg blij met de uitkomst :) Verwacht hem morgen te ontvangen :9~
Terug schot in de zaak dan, hopelijk ook een compensatie voor de WD 4TB.

Ook maar eens tijd gestoken om een brief te sturen naat Thuiswinkel, hieronder voor al de mensen die een WD thunderbolt hebben besteld.
Beste,

Op 28/2/2013 heb ik een bestelling geplaatst voor artikel met EAN 0718037788777 (2 stuks).
Korte historie:
28/2/2013
-Ik krijg onmiddelijk een bevestegingsmail.
-De prijs was aan de lage kant maar in vergelijking met vergelijkbare producten was het een gewoon goede aanbieding, dus voor de zekerheid mail ik naar BOL om te vragen of deze prijs correct was, ze hebben dit nagekeken en er werd mij bevestigd dat de prijs correct was en geleverd zou worden op de afgesproken datum.

-Ik krijg mail aan dat de verzending vertraging zou oplopen.

6/3/2013 ( enkele uren voor de afgesproken levering)
- Krijg ik mail dat de prijs verkeerd zou zijn en dat er niet geleverd gaat worden
- Ik begin hierna op te zoeken en vind nog vele lotgenoten die enkele dingen bij BOL hebben besteld (van de laatste weken), ook met hetzelfde artikkel of met een DS412+, hier lees ik ook dat sommigen dit artikel WEL aan deze prijs hebben gekregen.

Er is dus niet alleen en enorm onduidelijke communicatie geweest, er is ook nog eens een vorm van discriminatie geweest waardoor klant A wel zijn product krijgt en klant B niet.
Het is blijbaar regelmatig (op minstens maandelijkse basis) dat producten "perongeluk" "verkeerd" worden aangeprijst en dat hierbij soms geleverd word en soms niet.

Ik hoop dat jullie hierbij niet enkel voor mij een oplossing vinden maar voor alle gedupeerden van dit artikel.

Een compensatie op een vergelijkbaar product zou op zijn minst op zijn plaats zijn voor al de tijd en moeite dat in dit heen-en-weer gestuur is gestoken.

Alvast bedankt!
Iemand die dit eventueel nog kan vervolledigen of verbeteren?

[ Voor 53% gewijzigd door vanpeers op 25-03-2013 17:33 ]

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Ziet er goed uit. Ik weet alleen niet of de DS412+ relevant is in deze. Geeft eigenlijk wel aan dat het vaker voorkomt, zo'n 'foute' prijs.

Zou in ieder geval wel even de foto van de geleverde WD Thunderbolt erbij doen als 'bewijs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik zie ook niet in hoe het DS412+ verhaal relevant is voor het Thunderbolt verhaal. 2 totaal verschillende producten. Je moet enkel duidelijk maken dat jij gerechtvaardigd mocht vertrouwen op de prijs. Dat is wat Bol.com namelijk betwist met de 'kennelijke vergissing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Thuiswinkel gemaild. We wachten maar weer af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

vanpeers schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:04:
Iemand die dit eventueel nog kan vervolledigen of verbeteren?
Laten we beginnen met de spelfouten :P
Beste,

Op 28/2/2013 heb ik een bestelling geplaatst voor artikel met EAN 0718037788777 (2 stuks).
Korte historie:
28/2/2013
-Ik krijg onmiddelijk onmiddellijk een bevestegingsmail bevestigingsmail.
-De prijs was aan de lage kant maar in vergelijking met vergelijkbare producten was het een gewoon goede aanbieding, dus voor de zekerheid mail ik naar BOL om te vragen of deze prijs correct was, ze hebben dit nagekeken en er werd mij bevestigd dat de prijs correct was en geleverd zou worden op de afgesproken datum.

-Ik krijg mail aan dat de verzending vertraging zou oplopen.

6/3/2013 ( enkele uren voor de afgesproken levering)
- Krijg ik mail dat de prijs verkeerd zou zijn en dat er niet geleverd gaat worden
- Ik begin hierna op te zoeken en vind nog vele lotgenoten die enkele dingen bij BOL hebben besteld (van de laatste weken), ook met hetzelfde artikkel artikel of met een DS412+, hier lees ik ook dat sommigen dit artikel WEL aan deze prijs hebben gekregen.

Er is dus niet alleen en een enorm onduidelijke communicatie geweest, er is ook nog eens een vorm van discriminatie geweest waardoor klant A wel zijn product krijgt en klant B niet.
Het is blijbaar blijkbaar regelmatig (op minstens maandelijkse basis) dat producten "perongeluk per ongeluk" "verkeerd" worden aangeprijst aangeprijsd en dat hierbij soms geleverd word wordt en soms niet.

Ik hoop dat jullie hierbij niet enkel voor mij een oplossing vinden maar voor alle gedupeerden van dit artikel.

Een compensatie op een vergelijkbaar product zou op zijn minst op zijn plaats zijn voor al de tijd en moeite dat in dit heen-en-weer gestuur is gestoken.

Alvast bedankt!
Vervolgens:

De GoT'er Fixer heeft op 28 februari om 18:01 de vraag gesteld aan de bol.com klantenservice of de prijs van de WB 4TB correct was. Wanneer hij precies antwoord heeft gehad weten we niet. Het is echter wel van cruciaal belang dat iemand die hier een zaak van wil maken ruim na dit tijdstip heeft besteld. De wet- en regelgeving omtrent een "kennelijke vergissing" is wat dat betreft duidelijk. Er moet aantoonbaar gemaakt kunnen worden dat op het moment van bestellen (het aangaan van de koopovereenkomst) er een bevestiging was van de prijs door de klantenservice. Dat is de enige manier om bij bol.com artikel 4.2 van tafel te krijgen. Iedereen die vóór dit tijdstip of vlak hierna heeft besteld, heeft geen zaak, simpelweg omdat bij het aangaan van de koopovereenkomst deze informatie nog niet beschikbaar was. Deze informatie kun je niet achteraf simpelweg "toevoegen" in een lopende koopovereenkomst.

Je vertelt dat je bol.com zelf gemaild hebt en dat ze je persoonlijk verteld hebben dat de prijs klopte en dat het artikel geleverd zou worden op de afgesproken datum. Als je hierbij refereert aan de mailwisseling van Fixer dan klopt dit niet en sta je oneerbiedig gezegd keihard te liegen. In dat geval zou het je zaak meer kwaad dan goed doen. Pas als onder je eigen naam deze mail wisseling heeft plaatsgevonden kun je dit aandragen, dit zal ook gecontroleerd worden bij bol.com. Uiteraard kun je wel een verwijzing maken naar de case van Fixer.

Ten slotte, het feit dat bol.com per ongeluk één van de bestellingen wél heeft uitgeleverd, verplicht ze niet tot het uitleveren van alle bestellingen. Bol.com heeft al aangegeven dat dit een foutje is geweest en dat ze niet moedwillig sommige kopers voortrekken.

Hou het zoveel mogelijk bij de feiten, daar kom je het verst mee.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb bovenstaand mail al eens verzonden voor de WD 4TB. Knalhard afgewezen, maar gelukkig krijgt diegene die hem wel heeft ontvanghen geen naheffing. En daar ben ik dan ook wel blij om. Ik ben toen gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Op 20 maart 2013 heb ik u een e-mail naar u toegestuurd waarin ik reageer op uw e-mail van 19 maart 2013. Het spijt mij dat deze e-mail u niet heeft bereikt.

Zoals reeds eerder aan u is gecommuniceerd, is er sprake geweest van een kennelijke vergissing. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en dat het nog vervelender is dat er toch een exemplaar is uitgeleverd.

Op 15 maart 2013 zou er een e-mail uitgaan waarin onderstaande wordt aangegeven. Graag licht ik dit middels deze e-mail toe.

Vanwege het prijsverschil tussen het foutieve aanbod en de feitelijke prijs van een dergelijke externe harde schijf, had u redelijkerwijs kunnen begrijpen dat sprake was van een kennelijke vergissing. Een externe harde schijf met dergelijke specificaties kan niet voor het bedrag van € 105,- worden geleverd. Onze klantenservice was, op het moment dat u navraag deed, nog niet op de hoogte van de foutieve prijs op de website. Deze e-mail bindt bol.com dan ook niet gezien het hierna volgende.

Gelet op het grote verschil in de daadwerkelijke prijs van de externe harde schijf en de vergissing gemaakt door bol.com, meent bol.com dat hier sprake is van een kennelijke vergissing als bedoelt in artikel 4.2 van haar algemene voorwaarden, welke u bij uw bestelling hebt aanvaard.

Bol.com beroept zich dan ook op dit artikel 4.2. Gelet op de afwijking in de prijs van het aanbod en de prijs die normaliter voor een dergelijke externe harde schijf zou zijn gevraagd is er feitelijk geen geldig aanbod geweest.

Door de aanvaarding van dit aanbod is geen overeenkomst tot stand gekomen. Bol.com kan dan ook niet alsnog tot nakoming worden gedwongen. Op basis van het voorgaande zijn wij dan ook niet bereid om alsnog de gewenste externe harde schijf of een soortgelijke externe harde schijf voor € 105,- te leveren.

Het is uiteraard niet onze bedoeling geweest om per abuis toch een artikel voor de foutieve prijs te leveren. Wij betreuren dit voorval dan ook zeer. Deze levering is volledig onwillekeurig uitgevoerd en is onomkeerbaar. 

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en bied u mijn welgemeende excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Priscilla

bol.com, Customer Care
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Heeft hier nog iemand iets mee gedaan via de rechtsbijstandsverzekering of dergelijke?
(Thunderbolt :))

[ Voor 9% gewijzigd door SpeciesXX op 06-04-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik heb het er bij laten zitten. Vindt de gehele gang van zaken toch zwaar teleurstellend van bol. Moest laatst een boek hebben en heb het bewust bij een andere webwinkel besteld. (libris betaal je ook geen verzendkosten onder de 20 euro).
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Let op: dit topic is bedoeld voor een serieuze discussie omtrent de bestelling van de DS412+, MyBook Thunderbolt & MyBook Essential bij bol.com. Het is geen plek voor een moreel/ethische discussie. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen). Denk dus even goed na voordat je post. En als je een post ziet die je niet bevalt: plaats een TR, ga er niet op in.