Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Afegesplitst uit Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3, nav Carfanatic in "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3"

Komt Bol.com nu ineens aan met een mail over de levering van de DS412+
Geachte heer,

Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 81XXXXXXXX te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Bestelnummer: 81XXXXXXXX

Artikel: Synology Diskstation DS412+ - Zwart - Synology
Aantal: 1

(Reeds betaalde wordt weer teruggestort)

Met vriendelijke groet,

bol.com
http://www.bol.com
Terwijl de DS412+ gewoon op de site staat als direct leverbaar. :(

EDIT:
Na via de site te hebben gemaild dat het product op hun site op direct leverbaar staat en ik dus alsnog het bestelde product wil ontvangen, krijg ik letterlijk binnen 5 minuten de volgende mail terug:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 maart 2013.

Tijdens de verwerking van uw bestelling 81XXXXXXX bleek het door u bestelde artikel 'Synology Diskstation DS412+ - Zwart' niet meer leverbaar te zijn. Om deze reden hebben wij dit artikel geannuleerd.

Het kan voorkomen dat een artikel niet leverbaar is ondanks een vermelding op onze website. Wij passen deze informatie zo snel mogelijk aan. Inmiddels is onze website aangepast naar de meest recente informatie.* Het is mogelijk dat dit artikel in de toekomst opnieuw leverbaar is. U kunt de status hiervan nagaan op de betreffende productpagina op onze website. Wij hebben helaas geen invloed op de beschikbaarheid van artikelen. Hiervoor zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

Als u heeft betaald met iDEAL, dan ontvangt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen terug op uw rekening. Indien u heeft betaald met een creditcard, vervalt de reservering. Als u heeft gekozen voor acceptgiro, dan heeft u geen betalingsverplichting meer voor het geannuleerde artikel. Een ingewisselde cadeaubon of cadeaukaart wordt binnen 24 uur na de annulering opgewaardeerd. U kunt deze weer gebruiken bij een nieuwe bestelling.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
* http://www.bol.com/nl/p/s...n-ds412/9200000008860525/

Ja doei :(

NINJA EDIT2

Bovenstaande link gemaild naar Bol.com. Krijg ik dit antwoord terug:
Vandaag hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen over uw vraag aan bol.com Klantenservice. Helaas konden wij u niet bereiken. Uw vraag beantwoorden wij daarom graag in deze e-mail.

U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat uw bestelling met nummer 81XXXXXXX is geannuleerd omdat het artikel 'Synology Diskstation DS412+ - Zwart' met EAN nummer 0846504001156 niet meer leverbaar is. Wij begrijpen dat dit vervelend is en wij hebben deze informatie direct aangepast op onze website.

U geeft aan dat u ziet dat het artikel nog steeds direct leverbaar is via onze website en dat u het daarom alsnog wenst te ontvangen. Wanneer u zoekt op het EAN nummer zult u zien dat bij dit artikel vermeld staat dat het niet meer leverbaar is. Via deze link komt u direct uit bij het artikel dat u besteld had:

http://www.bol.com/nl/p/s...2-zwart/9200000009562629/

Wij kunnen het artikel helaas niet leveren.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Er is geen poging gedaan om mij te bellen.. EAN code is gewoon de code voor de DS412+, die via mijn link op direct leverbaar staat. Sjonge jonge :X

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:41

veryip

Nikon D7000 + Glas

hier issie (de DS412+) gisteren gewoon binnen gekomen :X ... en hij draait als een zonnetje O-)

Edit Mig29: fijn elkaar even de ogen uitsteken....

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 15:17 . Reden: citaat ingekort ]

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik had de afleverdatum op vrijdag gezet (zodat ik zelf niet in de verleiding kwam deze week om ermee te gaan spelen)... krijg ik nu dit.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

veryip schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:13:
Edit Mig29: fijn elkaar even de ogen uitsteken....
fijn... als moderator slowchat (reactie) uitlokken.

't was mij i.i.g. te doen om het melden van een levering door Bol.com voor een (te) lage prijs na alle annuleringen van de afgelopen tijd betreffende "kennelijke vergissingen"... en daarnaast ben ik natuurlijk superblij met m'n nieuwe speeltje

nuttige informatie: ik heb mijn bestelbevestiging ontvangen op 02/03/2013 om 10.24 uur

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info , en niet om anderen de ogen uit te steken: hier is gister ook gewoon de ds412+ door Bol geleverd.
Veryip is dus niet de enige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 11:23
Op 28 februari 2013 heeft u onder bestelnummer 8108231720 één of meerdere ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld.

Bovengenoemd artikel is op onze website per ongeluk voor een te laag bedrag aangeboden namelijk euro 105,00 in plaats van euro 499,00. Helaas is hier sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Indien u het artikel al betaald heeft via iDEAL, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Potver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:48
Ter info: +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Freakster86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:25:
Komt Bol.com nu ineens aan met een mail over de levering van de DS412+

[...]

Terwijl de DS412+ gewoon op de site staat als direct leverbaar. :(

EDIT:
Na via de site te hebben gemaild dat het product op hun site op direct leverbaar staat en ik dus alsnog het bestelde product wil ontvangen, krijg ik letterlijk binnen 5 minuten de volgende mail terug:

[...]

* http://www.bol.com/nl/p/s...n-ds412/9200000008860525/

Ja doei :(

NINJA EDIT2

Bovenstaande link gemaild naar Bol.com. Krijg ik dit antwoord terug:

[...]

Er is geen poging gedaan om mij te bellen.. EAN code is gewoon de code voor de DS412+, die via mijn link op direct leverbaar staat. Sjonge jonge :X
Zelde met de thuinderbold duo van wd....

"Geachte heer/mevrouw Grond,

Op 28 februari 2013 heeft u onder bestelnummer 8108213530 één of meerdere ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld.

Bovengenoemd artikel is op onze website per ongeluk voor een te laag bedrag aangeboden namelijk euro 105,00 in plaats van euro 499,00. Helaas is hier sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Indien u het artikel al betaald heeft via iDEAL, wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u (een gedeelte van) het bedrag betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur weer opgewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice "

had minstens een tegoedbon ofzo verwacht. Dit is wel heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Over Bol en de thunderbolt. Kunnen we daar iets mee? Ze hebben de bestellingen dagen laten staan zonder te reageren. Als het een fout was hadden ze dat toch al eerder kunnen aangeven?

En ik dacht te weten dat iemand een mail van klantenservice had dat de prijs klopte.

[ Voor 19% gewijzigd door maartend op 06-03-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Mjah, ook mijn thunderbolt beessie gaat neit geleverd worden.

Denk dat ze de tijd nodig hadden om even die mail op te stellen en langs Legal te loodsen, TBH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
maartend schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:25:
Over Bol en de thunderbolt. Kunnen we daar iets mee? Ze hebben de bestellingen dagen laten staan zonder te reageren. Als het een fout was hadden ze dat toch al eerder kunnen aangeven?

En ik dacht te weten dat iemand een mail van klantenservice had dat de prijs klopte.
Sterker nog, hij zou morgen geleverd worden bij mij. Extreem slodig om zoiets op het laaste moment met zon flut emailtje af te handelen. Als die mail bestaat hoor ik daar graaag over. Nu hebben ze juridisch gewoon recht om de bestelling te anuleren. Compensatie is dubieus maar zou e.v.t. wel aangevochten kunnen worden. Als zon email bestaat staan we sterker, maar wat je hier concreet aan kan doen zou ik ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Stitch! schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:21:
[...]
Niet hetzelfde. Bij jullie gooien ze het op een foutieve prijs. Bij mij is het product zogenaamd niet meer leverbaar, terwijl op de site direct leverbaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillum
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 11:23
Was er niet iemand met een bevestiging van de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Freakster86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:29:
[...]

Niet hetzelfde. Bij jullie gooien ze het op een foutieve prijs. Bij mij is het product zogenaamd niet meer leverbaar, terwijl op de site direct leverbaar staat.
Je hebt gelijk, I stand corrected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:38
Stitch! schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:21:
[...]

"Geachte heer/mevrouw Grond,

Op 28 februari 2013 heeft u onder bestelnummer 8108213530 één of meerdere ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice "

had minstens een tegoedbon ofzo verwacht. Dit is wel heel erg jammer.
Oh dacht dat iemand via MP al mensen benaderd had en dat die beweerde dat ze van Bol kwamen.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:28
heb ook hetzelfde mailtje mbt die wd thunderbolt.
Kunnen we evt. uitzoeken wie hem wel heeft ontvangen?
De mijne zou anders ook morgen binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke mensen om slowchat te voorkomen.
Eigen topic openen graag (ik kan niet, werk nu en lurk dus enkel) en vraag aan mod om alles naar nieuw topic te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

Ook ik had een WD besteld, maar goed, ik wist al dat de prijs verkeerd was :) Maar wie niet waagt..
Denk dat er weinig aan te doen is. Jammer en wachten op de volgende blunder van bol.com :+
Maar goed, als iemand denkt dat er wel wat mee te doen is.. :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:56
Wat mij irriteert aan bol is het feit dat ze er pas na dagen achter komen dat de boel niet (helemaal) klopt.
Maar bol kennende zal het verder niet worden opgepakt.

Maar het aparte, de status is nog steeds wordt verwerkt... levering morgen.

[ Voor 19% gewijzigd door .NCK op 06-03-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Ja idd, 6 dagen verder en dan een dag voor levering een mailtje...
vraag me echt af of mensen die op mp staan hem wel echt van bol hebben ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik zie maar 1 iemand op Marktplaats staan. iemand had hem gebeld, dus mogelijk een kopie van de bon vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrissis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:15
Ik heb ook een email ontvangen, geen thunderbolts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

knny schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:39:
[...]

Oh dacht dat iemand via MP al mensen benaderd had en dat die beweerde dat ze van Bol kwamen.
Thunderbolt 4TB advertenties op MP zijn allemaal van de laatste dagen en allemaal nieuw in doos met veelal creatieve redenen voor de verkoop.

Al met al denk ik dat niemand 'm heeft gekregen en weet ik zeker (navraag gedaan bij meerdere adverteerders) dat meerdere advertenties alvast op marktplaats waren gezet, onder het mom van... hoog aanbod (bol levert daadwerkelijk) = lage marktplaatsprijs

advertenties: http://www.marktplaats.nl...hunderbolt&categoryId=322

[ Voor 10% gewijzigd door veryip op 06-03-2013 18:26 ]

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
veryip schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:23:
[...]

Thunderbolt 4TB advertenties op MP zijn allemaal van de laatste dagen en allemaal nieuw in doos met veelal creatieve redenen voor de verkoop.

Al met al denk ik dat niemand 'm heeft gekregen en weet ik zeker (navraag gedaan bij meerdere adverteerders) dat meerdere advertenties alvast op marktplaats waren gezet, onder het mom van... hoog aanbod (bol levert daadwerkelijk) = lage marktplaatsprijs
Duidelijk. Nu hebben we nog 1 mogelijkheid ; de bevestiging van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

maartend schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:25:
[...]

Duidelijk. Nu hebben we nog 1 mogelijkheid ; de bevestiging van de klantenservice.
Dat heb ik nergens voorbij zien komen :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
iemand had iid een mailtje eraan gewaagd, en die bevestigde dat het de juiste prijs was. Weet zo niet meer wie die persoon was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:16
Op 28 februari 2013 heeft u onder bestelnummer één of meerdere ‘Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB’ besteld.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die standaardmail heeft iedereen gehad die voor die prijs besteld heeft.
Ben benieuwd of ze de Western Digital My Book Essential - 4TB / 3.0 USB wel gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip

veryip

Nikon D7000 + Glas

securitymayo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:27:
iemand had iid een mailtje eraan gewaagd, en die bevestigde dat het de juiste prijs was. Weet zo niet meer wie die persoon was.
was er niet laatst ook de Western Digital My Book Essential - 4TB / 3.0 USB Dual voor om en nabij de 100 euro? ... dacht dat daar wel een prijsbevestiging van was opgevraagd en ontvangen van de klantenservice... maar voor de thunderbolt versie was de tactiek dacht ik "geen slapende honden wakker maken"

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ik heb de 412+ gewoon ontvangen gisteren (ook voor die lage prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gevonden ;

Ik had gisteren de klantenservice al gemail of de prijs klopt en dit werd bevestigd.

Zie ook mijn post in Algemene kortingen en aanbiedingen forum.

De originele mail kan ik later eventueel ook nog wel posten, mocht dat nodig zijn.

En contact gezocht met de schrijver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
veryip schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:31:
[...]

was er niet laatst ook de Western Digital My Book Essential - 4TB / 3.0 USB Dual voor om en nabij de 100 euro? ... dacht dat daar wel een prijsbevestiging van was opgevraagd en ontvangen van de klantenservice... maar voor de thunderbolt versie was de tactiek dacht ik "geen slapende honden wakker maken"
deze heb ik ook besteld.
hier heb ik nog geen mail van gehad.
Deze is normaal 189 en nu voor 125,nog iets.
Niet een abnormaal prijsverschil, dus ik neem aan dat ze die wel leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
V&A aangeboden: 4TB WD EXTERN

Je zou het hem kunnen vragen, ik geloof dat hij hem ook wel via bol heeft gekocht.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
navlim schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:38:

Je zou het hem kunnen vragen, ik geloof dat hij hem ook wel via bol heeft gekocht.
Vervallen. Had hem er gewoon al opgezet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De DS412+ is dus al bij 3 mensen gewoon geleverd. Prijs is dus geen issue.
De DS412+ staat gewoon op de site als direct leverbaar http://www.bol.com/nl/p/s...n-ds412/9200000008860525/

Dus gewoon leveren! Daarnaast is het tijdelijk niet kunnen leveren van een product geen reden voor een annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wacht. Freakster. Had jij een poos terug ook niet geholpen?
Kun jij iets betekenen in de kwestie van die thunderbolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Bij die thunderbolt is imho de prijs dusdanig laag dat je inderdaad kunt zeggen dat dit een 'overduidelijke vergissing' moet zijn. Die ga je alleen krijgen als de prijs is bevestigd en/of het product al is geleverd.

Zo niet, mooi geprobeerd. Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

navlim schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:38:

mijn evil plan is idd mislukt }) :p
ik was ook niet in de veronderstelling dat iemand op tweakers een bod zou uitbrengen maar toch :) (is ook niet gebeurd trouwens)

en ook ik heb mail gehad vandaag.. en tegen zo'n algemene voorwaarden mail kan je niks inbrengen denk ik

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Freakster86 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:08:
Bij die thunderbolt is imho de prijs dusdanig laag dat je inderdaad kunt zeggen dat dit een 'overduidelijke vergissing' moet zijn. Die ga je alleen krijgen als de prijs is bevestigd en/of het product al is geleverd.

Zo niet, mooi geprobeerd. Volgende keer beter
Er zou iemand zijn met bevestiging, via mail. Die heb ik al aangeschreven. Als dat zo is, kan ik dan contact met je zoeken?

Geen bevestiging is geen poot om op te staan, dat verwacht ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

maartend schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:17:
[...]

Er zou iemand zijn met bevestiging, via mail. Die heb ik al aangeschreven. Als dat zo is, kan ik dan contact met je zoeken?

Geen bevestiging is geen poot om op te staan, dat verwacht ik ook.
ik heb wel een bevestiging gehad van de bestelling (zoals altijd via bol.com) bedoelen jullie dat?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Laatst online: 10-09 23:37
ik heb ook de mail gekregen dat de WD 4TB met thunderbolt niet wordt geleverd.
Nog niks gehoord over de usb variant.
De ds412 is gewoon afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
spartacusNLD schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:18:
[...]

ik heb wel een bevestiging gehad van de bestelling (zoals altijd via bol.com) bedoelen jullie dat?
Nope,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:49
Hier ook de thunderbolt duo geanuleerd, is er al iets geweten van de essential versie?
Was hiervoor spijtig genoeg te laat, deze wou ik net echt te kopen.:)

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Ik heb die Thunderbolt variant ook besteld, zelfde verhaal :-( . Erg teleurstellend dat je pas na een week zo een dergelijk antwoord krijgt. Ik heb wel al gewoon betaald. Dus onderaan de streep ben ik mijn 105 euro straks voor 11 dagen kwijt. Een tegoed bon of tegen aanbod was op zijn plaats geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

veryip schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:31:
[...]

Ssssst geen slapende honden wakker maken. O-)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MegaTronics schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:37:
[...]

Ssssst geen slapende honden wakker maken. O-)
Voor de thunderbolt heeft ook iemand al een prijsbevestiging iontvagen. Ik heb al contact gezocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

maartend schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:38:
[...]

Voor de thunderbolt heeft ook iemand al een prijsbevestiging iontvagen. Ik heb al contact gezocht
als we met ze allu :> nu gaan claimen ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Ik heb die post ook ergens voorbij zien komen. In het kortingen topic of tijdens de ibood

Hier dus:Fixer in "Goedkope externe harde schijven bij Bol.com"

[ Voor 34% gewijzigd door SpeciesXX op 06-03-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Is er niet een rechtenstudent die bol kan laten leveren en/of een vervangend artikel aanbieden? (zoals in http://gathering.tweakers...sages/1524489///bol%2Ccom )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:14

BoGu5

hmmmz

Terrz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:45:
Is er niet een rechtenstudent die bol kan laten leveren en/of een vervangend artikel aanbieden? (zoals in http://gathering.tweakers...sages/1524489///bol%2Ccom )
DIt is wel een andere situatie, aangezien bol.com daar echt eenzelfde prijs rekent als andere webshops. Hier was het verschil wel iets groter.

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Hoe lang mogen ze er over doen om dit te annuleren? Duurde wel erg lang, en momenteel staat de status nog steeds op 'wordt verwerkt'. Terwijl ze dit toch al zeker eerder wisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spartacusNLD schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:41:
[...]

als we met ze allu :> nu gaan claimen ? :9
Dus je wilt gaan claimen als je van te voren al weet dat een product te laag geprijst is (voor wat hij normaal gesproken zou kunnen kosten)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeciesXX schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:49:
Terwijl ze dit toch al zeker eerder wisten?
Op de website was het binnen een paar uur veranderd, de klantenservice is niet zo snel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:50:
Dus je wilt gaan claimen als je van te voren al weet dat een product te laag geprijst is (voor wat hij normaal gesproken zou kunnen kosten)?!
Western Digital My Book Essential - 4TB / 3.0 USB Dual € 189,00
Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB € 105,00

Zo had ik het vergeleken, dan valt het reuzen mee ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
Grappig hoeveel mensen ingegaan zijn op die aanbieding.

Het bericht dat de levering niet kan doorgaan komt veel te laat. Het lijkt er bijna op dat ze bewust producten verkeerd prijzen want dit is niet de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Hai,

Hierbij het mailtje van de klantenservice die ik op 28 februari heb ontvangen als reactie op mijn vraag over de juistheid van de prijs v/d Thunderbolt 4TB.
Geachte heer ******,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 28 februari 2013.

U wilt graag weten of de prijs van euro 105,00 voor het artikel 'Western Digital My Book Thunderbolt Duo - 4TB' klopt.

De prijs die u betaald heeft voor het artikel klopt. De prijzen op onze website zijn altijd de prijzen die gelden voor de artikelen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Fixer schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:19:
Hai,

Hierbij het mailtje van de klantenservice die ik heb gekregen als reactie op mijn vraag over de juistheid van de prijs v/d Thunderbolt 4TB.

[...]
.
Thanks, kunnen we daar iets mee met z'n allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fixer schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:19:
Hai,

Hierbij het mailtje van de klantenservice die ik op 28 februari heb ontvangen als reactie op mijn vraag over de juistheid van de prijs v/d Thunderbolt 4TB.

[...]
.
Perfect. Kun je er even een printscreentje van maken en die hier plaatsen svp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com zou het kunnen gooien op een 'foutje' van een medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Maar op die manier kun je je natuurlijk overal wel uitkletsen >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:22:
Bol.com zou het kunnen gooien op een 'foutje' van een medewerker
Uitspraken van je medewerkers ben je als "baas" gewoon verantwoordelijk voor.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCeQbe.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 21:35
Wie niet waagt, niet wint. Ze mogen op zijn minst een tegoedbon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Maar jongens, puntje bij paaltje Bol.com gaat dit gewoon niet leveren. Er zijn al zoveel van dit soort topics voorbij gekomen en ik loop er tegenwoordig er met een boog omheen, er is niemand die je zal helpen hiermee.

De lijst met fouten bij bol.com verdient bijna een eigen subforum.

Ik wacht nogsteeds op mijn Vodafone Nokia Lumia 920.

[ Voor 11% gewijzigd door Megamind op 06-03-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Gezien ze al een week geld hebben van mij (en vele anderen) was een tegoedbon ook het minste wat ze konden doen ;)
Ik had ze al een mailtje teruggestuurd dat ik het er niet mee eens was, beetje mijn rechtenstudie in de praktijk brengen zullen we maar zeggen :P

Maar wacht ook met smart op die screenshot van die bevestiging, kan ik ze daarmee confronteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit iets aan de hand gehad met een product dat men niet wilde leveren voor de afgesproken prijs, deze prijs was wel redelijk. Consumentenbond erop gezet. Het verweer dat "de goedkope partij op was en er wel geleverd kon worden" werd gewoon van de hand gedaan. Ik heb een plicht om te betalen en en de verkoper om te leveren. Het product is nog gewoon elders te bestellen want nog gewoon leverbaar. Bol zal in dit geval dan ook de syno gewoon elders moeten inkopen, dat die prijs hoger is maakt niet uit. In algemene voorwaarden kun je niet overal onderuit kruipen. Net als het bordje dat de directie niet aansprakelijk is enz.. in een garderobe.. als je daarvoor betaald is men wel degelijk aansprakelijk.
Mocht iemand nog iets willen weten stuur dan maar even DM dan ga ik kijken of ik nog mailhistorie heb ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Hierbij de screenshot van de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
En hartelijk dank, stuur ik morgen eventjes mee nadat ze gereageerd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, we hebben dus bewijs. Hoe nu verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect. Dan gaan we er maar eens een email naar bol.com aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
gaan we persoonlijk een mail sturen, of algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Megamind schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:25:
Maar jongens, puntje bij paaltje Bol.com gaat dit gewoon niet leveren. Er zijn al zoveel van dit soort topics voorbij gekomen en ik loop er tegenwoordig er met een boog omheen, er is niemand die je zal helpen hiermee.

De lijst met fouten bij bol.com verdient bijna een eigen subforum.

Ik wacht nogsteeds op mijn Vodafone Nokia Lumia 920 820. ;)
In dit geval is het wel een stuk gemakkelijker. 1 product, 1 prijs, x aantal klanten. Bij vodafone is het 1 telefoon met abonnement X voor prijs Y en Z aantal klanten.

Bij een bevestiging kun je het gewoon proberen. Meer bewijs is sterker staan. Je moet zelf de afweging maken of 1 bevestiging van de prijs voldoende is om aannemelijk te maken dat jij gerechtvaardigd mocht vertrouwen op de prijs. Bedenk je wel dat je met Bol.com te maken hebt en je dus hoogst waarschijnlijk een traject van weken dan wel maanden ingaat. Voordeel is dat Thuiswinkel je eerste contactpunt is bij een klacht. Kost niks en zij kunnen bemiddelen. Daarna geschillencommissie (individueel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:29:
Oke, we hebben dus bewijs. Hoe nu verder?
Nu krijgen ze die screenshot een flink aantal keer, krijgt er een medewerker langs de kloten en duurt het weer een dikke week voordat ze een nietszeggend antwoord in elkaar hebben gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer/mevrouw,

Na enige navraag blijkt er toch een bevestiging te zijn geweest van de juistheid van de prijs. Artikel 4 "kennelijke vergissing" is derhalve niet van toepassing, omdat het gewoon door uw medewerker(s) is bevestigd. Bijgevoegd is een screenshot van de mail waarin wordt gevraagd naar de juistheid van de prijs. Als consument heb ik aan mijn plichten voldaan door:
a) te betalen voor het product (dit is meteen gedaan)
b) navraag te doen naar de juistheid van de prijs (dit is in de email bevestigd)

Daarbij heeft bol.com er ruim 6(!!!) dagen over gedaan om deze "vergissing" te melden. Bij een "kennelijke vergissing" lijkt het mij dat vanzelfsprekend dat dit binnen een dag, hooguit 2 dagen aangekaart wordt bij de klant, niet pas na ruime tijd.

Graag wil ik het product alsnog voor de afgesproken prijs geleverd hebben.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX

bijgevoegd: screenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:36:
[...]

Nu krijgen ze die screenshot een flink aantal keer, krijgt er een medewerker langs de kloten en duurt het weer een dikke week voordat ze een nietszeggend antwoord in elkaar hebben gestoken.
Haha, ja heb hem ook al verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Maakt het nog uit dat ze enkel de mail naar 1 persoon gestuurd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Denk het niet..als de prijs voor 1 persoon geldt, dan lijkt het voor iedereen te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Uit dit mailtje maak ik op dat de prijs voor die Thunderbolt, die ik hier in dit topic een aantal keer voorbij heb zien komen, ook gewoon klopt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik kreeg net een ontvangstbevestiging van mijn bezwaar en de mededeling dat het bezwaar doorgestuurd is naar de desbetreffende afdeling die het in behandeling gaat nemen...

Leuk detail;
Met vriendelijke groet,

Mike

bol.com Klantenservice
:D

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
Han schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:55:
Ik kreeg net een ontvangstbevestiging van mijn bezwaar en de mededeling dat het bezwaar doorgestuurd is naar de desbetreffende afdeling die het in behandeling gaat nemen...

Leuk detail;
[...]

:D
LOL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
Lmfao, hij zal blij zijn met al de klachten waarbij hij zijn naam elke keer voorbij ziet komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Heb bij thuiswinkel ook een klacht gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:10
Ook hier het mailtje gekregen dat de bestelde WD Thunderbolt Duo 4TB geannuleerd is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42
Ik heb zowel de Synology ds412+ als de Western Digital besteld bij bol.com. De WD is geannuleerd, maar de Synology ds412+ is gisteren wel geleverd.:)

Met betrekking tot de Synology: Op de website was het EAN van de goedkopere synology anders dan de standaard synology die voor €559 wordt aangeboden. Beide EAN codes staan echter op de verpakking, fysiek dus gewoon dezelfde NAS dan de duurdere variant. Niks geen refurbished modellen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

ook vanuit hier klacht naar bol.com.. we zullen zien ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mike moet voor straf overwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flo-Rian
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08-2022
Ook zojuist verstuurd! @Fixer bedankt voor je link @Thijsk bedankt voor je voorzetje!

[ Voor 4% gewijzigd door Flo-Rian op 06-03-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Heb ook verstuurd!
dank aan Fixer en Thijsk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Ook maar verstuurd, wie niet waagt wie niet wint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Voorbeeldbrief die hier boven ergens staat is voldoende.

Net gehoord van freakster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Idem, net even een mailtje (met de feiten)achter mijn oorspronkelijke gestuurd, wacht nu op bevestiging dat deze ook degelijk naar de desbetreffende afdeling is gestuurd ;) Laten we hopen dat Mike daar ook niet werkt :P
waarschijnlijk zijn de modjes het topic nu al weer beu, maar dat terzijde :+

[ Voor 16% gewijzigd door MusicAddict op 06-03-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:05
Bezwaar met screenshot verstuurd. Bedankt voor het voorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
mike is going to have a bad time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Terrz schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:56:
mike is going to have a bad time :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E1cq5PM.png

[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 06-03-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

TweakersOnly schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:15:
Beide EAN codes staan echter op de verpakking, fysiek dus gewoon dezelfde NAS dan de duurdere variant. Niks geen refurbished modellen of zo.
Opvallend. Twee EAN codes op één verpakking. Ik denk dat het voor de mensen die hem niet geleverd hebben gekregen heel nuttig is als je daar even een duidelijke foto van zou kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 23:42
Zal ik straks doen, ben nu niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Super, dat stel ik op prijs :) Wacht nog steeds op een reactie van Bol.com. Ze blijven hameren op het feit dat het product met die EAN code niet meer leverbaar is... terwijl dat gewoon de DS412+ is die op hun site staat als direct leverbaar. 8)7 Dan heb je 4 medewerkers per mail gesproken en dan dringt dát bij geen een door. Onbegrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre1030
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
De 2 EAN codes zijn op deze afbeelding duidelijk te zien:

http://www.techpowerup.co...images/box_side_close.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:D Misschien dat Bol nog wat gaat tegenstribbelen, maar ik zal die DS412+ krijgen! :P Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 11-09 14:51

SambalBij

We're all MAD here

Ook maar even een mail aan gewaagd met de screenhost; thanks daarvoor :)

Eigenlijk is uit die mail de tekst "De prijzen op onze website zijn altijd de prijzen die gelden voor de artikelen." nog interessanter dan de prijsbevestiging."

Met deze uitspraak kunnen ze zich nooit meer beroepen op hun 'kennelijke vergissing', aangezien ze aangeven dat de prijzen zoals op de website vermeld per definitie kloppen. Al bieden ze door een tikfout de meest uitgebreide laptop met 17 SSD's aan voor €1,95... De prijs op de website is tenslotte altijd de prijs die geld...

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Let op: dit topic is bedoeld voor een serieuze discussie omtrent de bestelling van de DS412+, MyBook Thunderbolt & MyBook Essential bij bol.com. Het is geen plek voor een moreel/ethische discussie. Offtopic reacties gaan onherroepelijk naar de trashcan (waarbij we de optie houden om zwaardere sancties op te leggen). Denk dus even goed na voordat je post. En als je een post ziet die je niet bevalt: plaats een TR, ga er niet op in.